SACCSIV – blog ortodox

Video: VETERAN AMERICAN despre ATACUL CHIMIC din SIRIA

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 7, 2017
Tagged with: , , ,

Noutati SIRIA

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 7, 2017

In preambul, cititi va rog:

Se implineste PROFETIA „Din SIRIA va începe AL TREILEA RAZBOI MONDIAL! Rugați-vă neîncetat!”?

Iata si ultimele stiri despre Siria, in ordinea in care au fost postate pe OrtodoxInfo:

,,Atacul chimic”, OCAZIA perfecta pentru SUA de a PATRUNDE in Siria? Ambasadorul SUA la ONU: Dacă ONU nu acţionează în privinţa Siriei, s-ar putea să o facem noi

A ÎNCEPUT: SUA au atacat SIRIA. Rusia condamnă atacul. Se cere convocarea Consiliului de securitate a ONU

Vesti ingrijoratoare din Siria: Soldați RUSI ar fi fost în baza ATACATA de SUA cu 59 de rachete!

Situaţia din Siria devine tot mai COMPLICATA: Se cere convocarea Consiliului de Securitate al ONU / VIDEO

Siria reacţionează violent după ATACUL cu rachete al SUA

Anuntul Turciei: Rezultatele primelor analize efectuate indica expunerea la un agent chimic (sarin?)

Determinarea taberelor beligerante: Rusia şi Iranul CONDAMNĂ bombardamentul american din Siria, iar aliaţii SUA susţin Washingtonul

 

Tagged with:

Rusia recunoaște Ierusalimul de Vest drept capitala Israelului

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 7, 2017

Iata ce putem citi la Putin, MIȘCARE STRATEGICĂ CHEIE: Recunoaște Ierusalimul de Vest drept capitala Israelului de pe Flux 24:

Rusia recunoaște Ierusalimul de Vest drept capitala Israelului conform unui document al Ministerului rus de Externe obținut exclusiv de cotidianul israelian Jerusalem Post.

Nici o altă țară din lume nu a recunoscut oficial până acum că o parte a Ierusalimului ar face parte din statul Israel.

„Ne reafirmăm angajamentul nostru față de principiile aprobate de ONU pentru o soluționare a conflictului palestiniano-israelien, printre care se numără statutul Ierusalimului de Est drept capitala viitorului stat palestinian. În același timp, trebuie să precizăm că, în acest context, am vedea ca Ierusalimul de Vest capitala Israelului.”, declară Ministerul de Externe rus.

Aceasta este o schimbare bruscă a politicii ruse care până acum susținea oficial că Ierusalimul ar trebui să fie parte în cadrul unui regim internațional permanent, notează ziarul israelian.

Poziția Rusiei intervine în mijlocul polemicilor din America privind propunerea președintelui Trump privind mutarea ambasadei americane de la Tel Aviv în Ierusalimul de Vest, fapt care ar reprezenta recunoașterea oficială drept capitală a Statutului Israel.

Ambasadorul Rusiei în Israel se va întâlni zilele următoare cu oficiali ai Ministerului de Externe pentru a discuta despre decizia Moscovei și a implicațiilor sale. Nu există în prezent nici o intenție cu toate acestea de mutare a ambasadei Rusiei la Ierusalim.

   Comentariu saccsiv:

Asta dupa ce:

RUSIA ameninta ISRAELUL: „Armatele noastre se vor ciocni!”

Foarte interesant …

Adica chiar daca vine un razboi in Siria ce va declansa cea de a treia conflagratie mondiala cu americanii si rusii in tabere adverse:

Se implineste PROFETIA „Din SIRIA va începe AL TREILEA RAZBOI MONDIAL! Rugați-vă neîncetat!”?

Ei de plan tot trebuie sa se tina:

SANHEDRINUL (Sinedriul) ii cere lui DONALD TRUMP si VLADIMIR PUTIN sa construiasca TEMPLUL din IERUSALIM

 

Tagged with: , , ,

Urăști trecerea la ora de vară? Cercetătorii spun că ai putea avea dreptate

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 7, 2017

Urăști trecerea la ora de vară? Cercetătorii spun că ai putea avea dreptate, ne informeaza OrtodoxInfo, citand Yahoo News:

De Joseph Ax

New York (Reuters): pentru cei mai mulți americani trecerea la ora de vară înseamnă un singur lucru: pierderea unei ore de somn. Și atunci care-i scopul?

De fapt este o întrebare rezonabilă, conform studiilor științifice aflate în creștere.

Trecerea la ora de vară este practica de a da ceasurile cu o oră înainte pe timpul verii astfel ca lumina zilei să se mențină mai mult timp pe parcursul serii. Cea mai mare parte a Americii de Nord și a Europei urmează acest obicei, în timp ce majoritatea celorlalte țări, nu.

Când ceasurile din aproape toată America, pe timpul primăverii, sunt date înainte cu o oră la 2 a.m. Duminica, este probabil să crească rata infarctului și atacurilor cerebrale, a accidentelor rutiere și reducerea productivității muncii, spun studiile. De asemenea eșuează în a economisi la factura de energie, contrar cu ceea ce credeau experții odinioară.

În Decembrie, o revistă de psihologie a publicat rezultate ce arată că judecătorii federali au dat sentințe cu, în medie, 5 % mai mari în ziua de după trecerea la ora de vară, față de cele cu o săptămână înainte sau după.

Perturbările, chiar și cele minore, pentru somnul de odihnă al oamenilor poate avea efecte uriașe, conform cercetătorilor.

„Studiul nostru arată că schimbările bruște, chiar și cele mici în materie de somn, pot avea efecte în detrimentul altor aspecte,”

spune Amneet Sandhu de la universitatea din Colorado pentru Reuters în 2014 după studiul său la spitalul Michigan unde a constatat 25% creșteri de atac cardiac în Lunea de după Duminica trecerii la ora de vară.

Ora de vară ce ține până toamna, a fost adoptată la scară largă în timpul celui de-al doilea război mondial ca o măsură de economisire a energiei. Rațiunea era ca oamenii să petreacă mai mult timp la lumina zilei pentru a economisi energia electrică.

Dar studiile au eșuat în general în a arăta economii semnificative la energie asociate cu schimbarea orei.

Multă lume și-a exprimat frustrarea pe rețelele de socializare Sâmbătă, fiind conștienți că vor pierde o oră de somn.

„Trecerea la ora de vară pare ca un complot comunist pentru a ne provoca tuturor oboseală și dezorientare, crezând că guvernul vrea să ne ajute,” a scris pe Twitter Michael Farris Jr.

Pentru a renunța la ora de vară sau extinderea acesteia pe tot parcursul anului e nevoie de o lege aprobată de congresul SUA. Statele pot opta pentru a ieși din ora de vară dar sunt obigate să folosească o oră standard din noiembrie în martie.

Legislatorii din unele state au încercat fără succes pentru a elabora legi de abandonare a orei de vară, dar Arizona și Hawaii sunt singurele care nu își mai schimbă ceasurile de 2 ori pe an. Pentru toți ceilalți, duminica dimineața sosește un pic mai devreme decât de obicei.

   Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

Ora de vara. HARTA: Ce tari nu schimba ora? Cum ar arata insa o HARTA A TARILOR CE REFUZA DOCUMENTELE BIOMETRICE?

Tagged with:

“Incalzirea globala”: NINGE … in aprilie

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 7, 2017
Tagged with:

FBI-ul dezvăluie fotografii cu momentul 9/11 dovedind că Pentagonul a fost lovit de o rachetă

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 7, 2017
Tagged with:

Prof. dr. Adrian BOTEZ: „Cum poți deveni antisemit… și anticomunist”

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 7, 2017

Iata ce putem citi la Cum poți deveni antisemit… și anticomunist de pe Justițiarul:

…Nu fac parte din generaţia Agnita-Botorca sau a lui „Stalin şi poporul rus/Libertate ne-au adus!”. Nu! Mai curând, aparţin generaţiei naive, a lui „Petre, Otto şi cu Feri/Se-ntâlniră-n miezul verii/Într-o tabără, la mare./Zece ani au fiecare…”

Despre părinţii comunismului am învăţat mult după ce am fost făcut pionier… Prin liceu, timid, am încercat să-i citesc pe Karl Marx şi Friedrich Engels…dar n-a ieşit nicio brânză: erau grozav de plicticoşi! Nu zic că n-avea dreptate Marx, cu sărăcia cumplită a proletarilor irlandezi…dar eu voiam şi-oleacă de… „stil”. Deh, mentalitate mic-burgheză….

Abia când, după 1989, bibliotecarele azvârleau, cu grămada, din rafturi, volumele „părinţilor comunismului”, am putut să pun, şi eu, mâna, pe cele trei volumoaie din Capitalul, şi să-l citesc, din scoarţă în scoarţă, în tihnă… Oricum, muzica şi  versurile Internaţionalei („Sculaţi, voi, oropsiţi, ai vieţii, /Voi, osândiţi la foame, sus!/ Să fiarbă-n inimi răzvrătirera,/Să-nceapă-al lumii vechi apus!” … – şi mama îmi povestise despre „sfârşitul lumii”, tatăl meu şi unchii mei îmi povestiseră despre iadul mizeriei din puşcării şi tranşee… – în alimentarele anilor ’60 existau de toate, şi foarte ieftin! – deci mă revolta mizeria altora, din alte părţi! – la 10 ani eşti înflăcărat prea tare, ca să mai iei aminte la „factorii care au determinat războaiele şi puşcăriile”… – le amestecam binişor… – aşa că… ce importanţă mai avea dacă lumea apunea de la apus… sau de la răsărit… bine că apunea, cum se spunea la Sfânta Scriptură!!!) – muzica şi versurile Internaţionalei, vă mărturisesc sincer, mi-au plăcut, m-au impresionat şi chiar înflăcărat infinit mai mult decât… manelele şi rock-ul de azi!

Nu-i mai puţin adevărat că, la vremea lor, şi Am fost medic la Auschwitz, şi Jurnalul Annei Frank – apoi, pe jumătate, chiar şi filmul Lista lui Schindler – m-au impresionat… – până am dibăcit escrocheria „publicitară”, afacerea „di granda” cu „Holocaustul”, speculaţia chinurilor sărăcimii evreieşti, de către coreligionarii lor (speculaţie aducătoare de multe, foarte multe miliarde de dolari, pentru „crema” Marii Finanţe Mondiale  –  şi aşezarea lumii creştine în genunchi, spre pocăinţă, generală şi  infinită!)… escrocheria protipendadei sionismului, a „poporului ales”…

…Unchii mei, care tocmai ieşiseră, în 1964, din puşcăriile politice, în care putreziseră, fiecare, vreo 16 ani (după ce a fost pus în libertate, unchiul Sandi, pictorul bisericesc, a fost asasinat, aruncat, cu capul în jos, de pe schelele bisericii pe care o picta, prin judeţul Buzău), adunaţi la masă, dădeau din cap, când mă vedeau cum învârt în mâini Capitalul… Ei toţi cei martirizaţi, aflaţi la masă, dimpreună cu părinţii lor, nu vorbeau (de faţă cu părinţii lor!) nimic despre puşcărie, să nu-i îndurereze şi mai mult decât o făcuseră, prin pustiirea casei… – dar, treptat, am auzit, de la părinţii mei şi de la unchii mei, apoi am citit şi în manualele şi cărţile mele, despre Anna Pauker/Robinsohn, Teohari Georgescu/Burach Tescovici, Iosif Chişinevschi/Jakob Broitman, Holban/Moscovich, Marcel Breslaşu//Mark Breslau,  Aurel Baranga/Ariel Leibovich, Alexandru Graur/Alter Brauer, Mihai Roller etc.  Şi despre CDE (Comitetul Democrat Evreiesc)…

…Dar, ce să zic, în librăriile anilor 1967-1985, se găseau de cumpărat, pe lângă Marin Preda, Ştefan Bănulescu sau Alexandru Ivasiuc – şi Alexandre Dumas, Charles Dickens, Lord Byron, Dostoievschi, William Shakespeare, Góngora, Calderon de la Barca, Lev Tolstoi, Cehov, Platon, Aristotel, E.T.A. Hoffmann, Schiller, Goethe, Heidegger, Nietzsche, Baudelaire, Rimbaud, Paul Verlaine, Lautréamont, E. A. Poe… – un adevărat dezmăţ spiritual! Nu-mi trebuia, pe-atunci, mai mult… nici mâncare! Abia după 1985 s-a cam „schimbat macazul”, în mintea mea (eram căsătorit şi cu trei copii…) – când puneam sacoşa, pe la 3 din noapte (cu trei sticle pentru laptele celor trei copii) în clanţa de la Alimentara, cu speranţa că, pe la ora 10-11, chiar voi putea apuca trei sticle de lapte, pentru cei trei copii… etc. Dar asta-i „altă gâscă-n altă traistă”…şi numele de Pacepa începea să şuiere prin urechile mele!

…În facultăţile anilor ’70, studenţii  aveau burse (cazare, mâncare şi-un ban de cumpărat cărţi… plus siguranţa unui loc de muncă, după facultate!) şi erau făcuţi membri ai PCR , în ordinea mediilor anuale… Părinţii mi-au spus să nu refuz primirea în PCR… ca nu cumva să se răscolească, perfid şi tardiv, trecutul legionar al familiei mele… Şi i-am ascultat, pentru că am înţeles, în linii mari, primejdia…!!! Dar fără să ştiu, încă, a face legături reale, între „semiţi” şi „comunism”…

***

…Sunt originar din Bucovina de Sud, oraşul Gura Humorului. Pe strada unde am copilărit eu, în anii ’50 (numită Ilie Moscovici – cum altfel?) n-a existat picior de antisemit. Ne jucam, cu drepturi egale la bucuria gălăgioasă – şi, se vede treaba, acum se vede: bucuria inconştientă! – ţânci de 5-6 ani şi Mamciuc-Carpiuc-Hudeniuc, şi Goldman-Druckmann-Blumenstein, şi Weinkeller-Topfer-Stricknadel, şi Rotaru-Macovei-Botez…

Dau mărturie că orice evreu, ucrainean, neamţ ori român se naşte om de treabă (în mod normal…). Doar că prietena noastră cea mai veselă, nebunatică şi sinceră, Sofica Goldman, a dispărut, într-o zi – şi, după vreo câteva luni, am revăzut-o total schimbată: arogantă, distantă, posomorâtă… Nu mai voia să se joace cu noi, în ruptul capului! Am insistat, toţi Mamciucii-Topferii şi Botezii – şi i-am scos, în fine, un răspuns bosumflat: „Ravvi de la Fălticeni mi-a spus că voi toţi sunteţi goi, şi nu am voie să mă joc cu voi…”. Atunci, pe loc, n-am ştiut ce vrea să zică, şi, indignaţi şi uimiţi i-am spus că noi, uite, suntem îmbrăcaţi – mă rog, cu zdrenţele de rigoare, pentru nişte copii neastâmpăraţi cum eram, dar că nu suntem goi… să se uite mai bine, poate că i-au slăbit vederile, de atâta carte fălticenească… Mult mai târziu, mi s-a spus ce înţeleg ei prin goi/goimi… şi că nu era nimic de bine…

Da, iubita mea din copilărie, Sofica lui Marcu Goldman, devenise, în câteva luni, ei – nu mai voia să fie EA… Vai de capul ei, sărmana… Să le fie în nas educatorilor lor, cum nenorocesc suflete nevinovate de copii curaţi!…

Bineînţeles, nu atunci am devenit antisemit (deci, nici anticomunist…) – căci habar n-aveam, nici eu, nici părinţii, nici prietenii mei, ce-i aia… „anti-semitism” (anticomunişti fuseseră, e drept, prin martiraj, toţi membrii familiei mele!). Acest cuvânt, „antisemitism”, nu exista în vocabularul humorenilor… Peste vreo zece ani, întrebând de nişte vecini, bărbaţi dispăruţi misterios, prin anii ’52-’53, mi s-a spus că i-a anchetat „Wolferiţa”, fata unui morar evreu, Wolfer – venită pe tancurile ruseşti, cu ani în urmă – şi devenită comunistă-mai-comunistă-decât-Stalin – şi i-a băgat pe toţi „goimii” la închisoare… după ce îi torturase, cu multă curiozitate, bătându-i cu creionul peste testicule… Dar nici atunci n-am devenit antisemit, pentru bunul motiv că habar nu aveau humorenii de acest cuvânt – ei spunând doar, cu năduf şi jale, despre cei chinuiţi şi duşi la ocnă de „Wolferiţa”: „A dracului muiere!… Săracu’ Macovei, săracu’  Andrişel, săracu’ Beleca… – Dumnezeu să-i ierte…” Aşa am aflat, eu şi prietenii mei, că se poate muri „în invizibil”; unii, care-au aflat, erau direct suferitori – căci, între „dispăruţi”, erau părinţii lor… şi nimeni nu i-a mai văzut, în niciun fel, niciodată… Dar, ca românul învăţat cu răul, nepăsător la istorie şi curios de ziua de azi şi de mâine, ne-am continuat jocurile vieţii.

Tatăl meu, fost ofiţer în armata regală, mi-a povestit cum trăgeau în ofiţerii români, pe ferestre, din spate, în 1940, evreii comunişti… şi-i scuipau, evreii comunişti… şi-i scuipau, şi le smulgeau epoleţii… Dar nici atunci n-am devenit antisemit. Mi-am zis: aşa a fost în război – rău lucru e oricare război, face din om, neom…

Atunci, mă veţi întreba, de ce ne faci să pierdem timpul citindu-ţi neroziile tale nesărate – dacă nu ne zici nimic despre antisemitismul şi anticomunismul tău? C-aşa ai scris în titlu… Păi, eu habar nu aveam de antisemitism – până ce, cu vreo trei-patru ani în urmă, în şcoala unde predau Româna, l-am auzit pe profesorul de Istorie zicând, printre dinţi: „Ia uite, n-am vreme să le predau elevilor Istoria României, şi trebuie, acum, să fac lecţii cu ei despre Holocaust… I-au scos din programă pe Mircea şi Ştefan, şi ne bagă antisemitismul…”. Iată c-am fost obligat să aud termenul de antisemitism, am fost obligat să asist la prelegerile profesorului de Istorie despre anti-Semitism – cu toată şcoala – prelegeri fixate la cele mai fanteziste date (anunţate de MEC!) – cât mai dese…

Cu stupoare, am aflat că noi, bucovinenii şi moldovenii, suntem ucigaşii de evrei cei mai sângeroşi… Păi, o să spun şi eu, ca personajul-copil Cubi Lubiş, al lui Sadoveanu (cf. Nicoară Potcoavă, Minerva, Buc., 1970, p.362), când a fost acuzat de băieţaşii armeni „cum că l-ar fi omorât şi răstignit pe Domnul Hristos”: „– Eu? Să n-ajung acasă cu bine dacă ştiu de aşa ceva . Poate să-l fi omorât băieţii lui Moise Lupu, care-s nişte golani vestiţi, dar eu, nici măcar nu-l cunosc pe acel domn de care vorbiţi voi.”  Noi, noi să fi omorât evrei? Sunteţi nebuni! Bunicii mei mi-au spus cum, când au venit nemţii, au avut pivniţa plină de evrei, pe care i-au pitit, ca să-i scape de ochii şi vigilenţa nazistă. Eu, eu, care-am fost îndrăgostit lulea de Sofica lui Marcu Goldman? – da’ dacă ea m-a părăsit, cum că-s „goi” – eu ce stric şi cu ce-s de vină? Poate părinţii ei şi rabinul de la Fălticeni, care-s rasişti vestiţi, să-i fi omorât sufletul…

Iată cum am auzit eu de antisemitism – dar nici vorbă să fi devenit, atunci, în 2002-2003, antisemit. Şi, deci, nici cine ştie ce anticomunist. Am zis că-i o nebunie, ca oricare alta, şi-o să treacă, aşa cum toate trec… Dar n-a fost să fie aşa! În 2005, aud de faptul că marele poet român LIVIU IOAN STOICIU e dat afară din postul de redactor şef-adjunct, de la Viaţa românească (şi judecat, stalinist, de Consiliul USR!), pentru că l-a publicat pe GOMA – un Jurnal, nu ştiu ce – care GOMA ar fi mare antisemit… M-a pufnit un râs nebun: cum dracu’ să fie antisemit, unul care are nevastă evreică, şi, deci, feciorul lui e semi-evreu? S-o fi certat omul cu nevastă-sa, şi, astfel, a devenit antisemit…Păi aşa, la mine în cartier sunt numai antiromâni, căci zilnic se ceartă, nevoie mare, cu soaţele lor, românce!

Am pus mâna pe numărul dublu, 6-7, din iunie-iulie 2005, al Vieţii româneşti. Ştiam, de la tatăl meu, fost ofiţer în armata regală, precum v-am spus – că ceea ce spunea GOMA era perfect adevărat, despre „martirizarea, uciderea românilor [n.n.: de evrei], cu un an mai devreme, începînd din 28 iunie 1940, în Basarabia şi în Bucovina de Nord ocupate de bolşevici” – de ce să mă fi minţit atât de necăjitul meu tată, cumplit persecutat de comunişti?… Dar, pentru Dumnezeu, de ce să dezgropăm morţii, iar şi iar? Păi, dacă-i dezgropăm pe cei ai evreilor – se ridică din mormânt toate neamurile pomenite în Vechiul Testament, şi aneantizate, prin genociduri (zice Cartea Sfântă, negru pe alb şi cu mândrie trufaşă!) de către poporul lui Israel…, se scoală din mormânt sutele de milioane de piei roşii şi sutele de milioane de negri, măcelăriţi de „stăpânii lumii”, de cei ce-şi zic azi S.U.A… Și Anglia… şi Spania, şi Portugalia, şi Franţa… – mă rog, toată „lumea bună”, din NATO şi UE… „modelele” sacre ale democraţiei mondiale… Se scoală şi armenii, măcelăriţi, cu scop de exterminare, de turcii aspiranţi la UE… dar, mai ales, se scoală japonezii, despre care scriam, într-un articol din 2003, din revista CONTRAATAC – Adjud, Anul IV, nr. 11, p. 20:  Ministrul şi Holocaustul: „JAPONEZII – singurii din lume (n.mea: dacă n-ar trebui să-i punem la socoteală pe vietnamezii arşi cu napalm, în anii ’60-’70, pe irakienii şi sârbii iradiaţi în anii ’99-2003 – sârbilor, bombardaţi de Paştele ortodox, li se scria, de către americani, pe bombe: „Paşte fericit!”) – care au fost arşi DE VII, în întregime, DE TOT (n. n: „holos+haustos”…), la Hiroshima şi Nagasaki, prin ordinul criminal al preşedintelui american Harry S. Trumann (…), de le-au rămas doar umbrele, «fotografiate» pe pereţii caselor…”. 

Şi se scoală şi morţii palestinienilor nedreptăţiţi din 1948 (anul creării artificiale a Statului Israel) – situaţie despre care scrie americanul Thomas Nelson, în The puritans of MassachussetsJudaism, vol. XVI, nr. 2, 1967 – tot negru pe alb: „Forţa pumnului evreu, astăzi, vine de la mănuşa de oţel americană, care îl acoperă, şi de la dolarii cu care este căptuşită(…). Statul israelian nu poate fi format decât după un breviar al urii, drept unică motivaţie a tineretului său, a armatei sale, a întregului său popor(…). Armata israeliană invadează Libanul şi omoară acolo zeci de mii de oameni: operaţiunea se numeşte PACE ÎN GALILEEA(!!!)… În Israel, pentru a convinge că Palestina era un deşert înainte de înfiinţarea statului Israel, sute de sate (palestiniene) au fost rase de pe faţa pământului cu buldozerul, cu casele şi acareturile lor, cu cimitirele şi mormintele lor(…)”… Scriitorul şi politologul evreu Norman G. Finkelstein (cf. Industria Holocaustului, Samizdat, 2000) îi acuză pe conaţionalii săi că speculează tema „holocaustului”, pentru a trage foloase băneşti uriaşe, şantajând statele lumii – şi pentru a obţine reclamă gratuită (şi agresivă) – pe spinarea unor bieţi morţi şi chinuiţi, din trecut….

Evreul Jean Gabriel Cohn-Bendit scrie: „Să luptăm pentru a fi distruse aceste camere de gazare ce sunt arătate turiştilor în lagăre, unde acum se ştie că nu au existat niciodată, deoarece ne asumăm riscul de a nu mai fi crezuţi nici despre ceea ce suntem siguri”. De ce nu li se intentează procese, cu ani grei de temniţă, de ce nu sunt daţi afară (de unde? de pe planeta Terra?)  aceşti evrei (Finkelstein, Cohn-Bendit etc.), care spun astfel de adevăruri, despre conaţionalii şi coreligionarii lor? Sau, vorba iubitei mele din copilărie, Sofia lui Marcu Goldman, noi suntem goimi, şi cu noi „nu se mai joacă nimeni” (că interzice rabinul-şef de Fălticeni!) – şi numai noi trebuie să suferim sancţiuni interne şi internaţionale? Problemele adevărate ale evreimii sunt o afacere de familie şi, deci, discută şi se păruie doar între ei, evreii!!! – pe când goimii, care n-au avut norocul şi partea învăţăturii şi înregimentării de sinagogă, trebuie să plătească din greu, cu bani şi umilinţă, acest deficit (devenit DELICT!) de educaţie…

Căci, aflu din Comunicatul US din România că preşedintele N. Manolescu şi acoliţii săi, în cazul GOMA-STOICIU: „nu doresc limitarea libertăţii de exprimare a opiniilor, ci doar încadrarea expunerii acestora în limitele unanim acceptate în lumea civilizată”. Ce-o fi însemnând, în limbajul de lemn al neo-liberalismului mondial actual, al aşa-zisei „political corectness” (corectă cu unii, incorectă cu alţii – cu căţeii una, cu dulăii – alta…): „limitele acceptate în lumea civilizată”? Şi Stalin, şi Hitler – erau foarte democratici şi corecţi şi civilizaţi, deci!!!, dar, fireşte, în „limitele unanim acceptate” de tribul comuniştilor, respectiv al naziştilor. Dincolo de unanimitatea tribului politic – erau mitraliera, Naganul, primitoarele pivniţe ale Gestapo-ului ori NKVD-ului…

***

Şi, iată că vine data de 18 decembrie 2006: „Raportul Tismăneanu provoacă mari convulsii pe scena politică”

Luni, 18 Decembrie 2006:  Președintele Traian Băsescu prezintă, astăzi, în Parlament, concluziile raportului Comisiei pentru analiza dictaturii comuniste, condusă de Vladimir Tismaneanu și va cere condamnarea comunismului.

Solicitările publice privind condamnarea comunismului adresate Cotroceniului au căpătat consistență după 9 mai 2005, când președintele Băsescu a fost prezent, la Moscova, la ceremoniile legate de aniversarea Zilei Victoriei împotriva fascismului.

Aproape un an mai târziu, la 5 aprilie 2006, președintele Traian Băsescu a anunțat că a decis să înființeze o comisie prezidențială pentru analiza dictaturii comuniste din România.

Istoricul si politogolul Vladimir Tismaneanu a fost desemnat să conducă grupul de experți însărcinat să elaboreze sinteza științifică dorită de șeful statului.

În comisie au mai fost cooptați: Sorin Alexandrescu, Sorin Antohi, Mihnea Berindei, I.P.S. Nicolae Corneanu, Radu Filipescu, Monica Lovinescu, Sorin Iliesiu, Gail Kligman, Nicolae Manolescu, Horia Roman Patapievici, Marius Oprea, Dragos Petrescu, Andrei Pippidi, Romulus Rusan, Stelian Tanase, Constantin Ticu Dumitrescu, Cristian Vasile si Alexandru Zub. Din comisie a făcut parte și Virgil Ierunca, decedat la sfârșitul lunii septembrie.

…Dintre cei implicaţi în „plodirea Raportului”, Tismăneanu / Tismeneţki ar fi trebuit să tacă mâlc, „din motive de familie”, dar şi de, ca la baschet, „greşeli personale”, accentuate şi repetate… – iar unii dintre cei citaţi drept „cooptaţi” s-au dovedit, ulterior, foşti (?!) turnători la Securitate… Domnul-tovarăş comunist Băsescu/Braunovici nu credem a fi fost, „via Anvers”, suficient de „curăţel”, pentru a se încumeta să pozeze în „chevalier sans peur et sans reproche”… Şi… ia să mai vedem un lucru, destul de interesant… Legat de adevărurile copilăriei mele, cu unchi prin puşcăriile comunismului stalinist – dar şi de „adevărurile” mincinoase, ale „democraţiei” masonice contemporane, exprimate, la modul cel mai profund bolşevic, de către „political correctness”!!! În definitiv, Marea Finanţă a dat bani (cu suspectă generozitate şi dezinvoltură!), prin Rotschild, prin fraţii David şi Nelson Rockefeller etc., ÎN MOD EGAL, tuturor părţilor – COMUNIŞTILOR, CA ŞI NAZIŞTILOR!!! Lui Ossama bin Laden, cât şi CIA…!!!

***

…Uitaţi-vă ce Raport am găsit, în Arhive, despre ziariştii „români”…(?!) – de la 1 aprilie 1943, până la 31 decembrie 1843. Şi, ca urmare, am scris un articol, evitat (cu ochii…) de toată lumea! Câtă spaimă bolşevico-liberală, cu putoare masonică, stârneşte ea, coana mare : «POLITICAL CORRECTNESS» !!!

CE LIPSEŞTE RAPORTULUI TISMĂNEANU…

(more…)

VIDEO (horror): Cum sunt facute vaccinurile

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 7, 2017
Tagged with:

Teolog Mihai-Silviu Chirilă: Sinaxa din Salonic a condamnat ecumenismul ca panerezie şi respinge sinodul din Creta ca eretic

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 7, 2017

Sinaxa din Salonic a condamnat ecumenismul ca panerezie şi respinge sinodul din Creta ca eretic

Sinaxa interortodoxă a clerului şi poporului binecredincios, organizată în data de 4 aprilie 2017 la Salonic, Grecia, de către părinţii atoniţi nepomenitori, cu participarea clericilor nepomenitori şi a unui impresionant număr de credincioşi din Grecia, Sfântul Munte Atos şi alte ţări ortodoxe, printre care şi România şi Republica Moldova, a luat câteva decizii importante cu privire la ecumenism, sinodul din Creta şi întreruperea pomenirii ierarhilor participanţi la sinodul din Creta:

(more…)

VIDEO: Parintele THEODOROS ZISIS si Gheron SAVA LAVRIOTUL raspund intrebarilor teologului MIHAI-SILVIU CHIRILA despre: Sinaxa din Grecia, POMENITORI si NEPOMENITORI

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 7, 2017