SACCSIV – blog ortodox

O cititoare despre perioada de dupa ce a luat un CARD CU CIP: „a fost cel mai mare cosmar pe care l-am avut vreodata”

Posted in carduri, CIPURI by saccsiv on august 26, 2010

   Iata comentariul cititoarei Erica, postat la articolul Interviu cu Părintele IUSTIN PARVU: Noi mergem tot cu MUCENICIA! Deznădejdea este numai a omului lipit de material. Vor cădea toţi cei care sunt legaţi de cele pământeşti:

Ref. microcipuri pe acte, eu am luat acum cativa ani un card cu microcip (primele care au aparut) desi auzisem cate ceva dar am ignorat in ideea ca e doar un card si rau am facut (pe card este scris numele si semnatura posesorului ca si pe buletin). Tin sa spun ca am avut mari probleme dupa aceea. Am facut si pacate ce-i drept, dar coincidenta a fost cam mare, in ziua in care am primit cardul si l-am semnat (am facut dupa cativa ani legatura), in acea noapte am fost atacata de un duh necurat in somn si cand m-am trezit ma simteam rau, cu greu am facut fata acelei situatii, rugaciuni, aghiasma, tamaieri, (insa povestea a tinut un timp mai lung, manifestari prin casa, imi veneau idei de necredinta, nu mai puteam pronunta in gand numele Domnului, a fost groaznic, de abia dupa ce m-am spovedit -desi mult mai tarziu am precizat acest pacat- si impartasit a fost mai bine, insa a fost cel mai mare cosmar pe care l-am avut vreodata, prin ce am trecut nu pot sa descriu. Nu intelegeam de ce mi se intampla asa ceva (am inteles de abia anul trecut cand cu apelul Par. Iustin). Sau poate sa fi patit aceasta din cauza banilor (vandusem un imobil si ma bucuram sa am mai multi bani)… In orice caz, nu as mai lua niciodata acte cu microcip. As fi curioasa sa aflu si experienta altora care au sau au avut carduri sau pasapoarte cu microcip.
Dumnezeu sa ne fereasca!

   Comentariu saccsiv:

   Plec de la premisa ca este reala istorisirea de mai sus si consider ca este important de stiut daca si altii au avut experiente similare.

Iata ca majoritatea dintre noi am avut dreptate. Mihai Şeitan: până la sfârşitul lunii septembrie va fi posibilă plata on-line prin portalul e-Romania …

Posted in eRomania, MIHAI SEITAN by saccsiv on august 26, 2010

   Citez din articolul Şeitan: Plata contribuţiilor pentru venituri de natură profesională se va face on-line; declaraţiile nu trebuie depuse lunar:

   Ministrul Muncii, Mihai Şeitan, a declarat, joi, că până la sfârşitul lunii septembrie Ministerul Comunicaţiilor va face posibilă plata on-line a contribuţiilor pentru veniturile de natură profesională prin portalul e-Romania.

   Ministrul a amintit că actele se pot transmite prin Poştă, iar banii pot fi viraţi în conturile agenţiilor judeţene de ocupare şi a caselor de pensii pentru a fi evitate cozile de la ghişee.

   Şeitan a precizat că termenul până la care trebuie finalizat acest lucru este 25 septembrie, el adăugând că declaraţiile nu trebuie să se depună lunar, acest lucru fiind necesar doar acum, iar din lunile următoare se vor face doar corecţii dacă apar schimbări.

   Demnitarul a spus că penalizările se vor da din momentul în care sistemul va fi pus „pe picioare” şi va funcţiona, interesul în acest moment fiind ca oamenii să vină şi să-şi achite contribuţiile.

   „Penalizările se fac din momentul în care ştii pe cine trebuie să penalizezi. Totul este ca oamenii să participe la aceste bugete şi ca ei să poată beneficia de drepturile pe care le au în urma efectuării acestor plăţi”, a declarat Şeitan.

   El a explicat şi cauzele aglomeraţiei de la ghişee din aceste zile prin faptul că oamenii, când au anumite termene, vin în ultimele zile să plătească, acest lucru fiind valabil şi în cazul plăţii taxelor sau impozitelor.

   Ministrul a arătat că a dat o circulară prin care cere reprezentanţilor Casei de Pensii şi agenţiilor de ocupare să nu penalizeze persoanele care nu au reuşit să depună declaraţiile până în 25 august.

   Întrebat dacă o circulară este mai presus decât o prevedere stabilită prin lege, Şeitan a explicat că penalizarea nu se dă automat pentru că pot exista situaţii de forţă majoră ca în cazul de faţă când oamenii nu pot sau nu reuşesc să ajungă să depună la timp aceste declaraţii.

   „Nu încerc să penalizez pe cineva de dragul penalizării, încerc să-i fac să intre în sistem”, a conchis Şeitan.

   Ministrul Muncii, Mihai Şeitan, a declarat, miercuri, că va emite o circulară prin care va solicita autorităţilor care înregistrează declaraţiile de venituri din activităţi independente să nu perceapă penalizări la întârzieri până când noul sistem de impozitare nu va deveni pe deplin funcţional.

   Comentariu saccsiv:

   Importanta e prima parte din articol. Si arata ca majoritatea dintre noi am avut dreptate … Cititi va rog si:

Comentariul zilei (25.08.2010): Imbulzeala de acum de la ghisee e gandita special pentru a imbratisa cu totii eRomania? Sa ne amintim ca este numit de autoritati un proiect care “NU VA PUTEA FI OPRIT DE NIMENI” si cu care “NIMENI NU-SI VA PERMITE SA SE JOACE” …

Comentariul zilei (26.08.2010): Un COSMAR bate la usa. Se va declansa cand cetatenii vor avea noile acte cu cip iar eRomania va fi functional …

   Iata comentariul cititorului constantin postat la articolul Comentariul zilei (25.08.2010): Imbulzeala de acum de la ghisee e gandita special pentru a imbratisa cu totii eRomania? Sa ne amintim ca este numit de autoritati un proiect care “NU VA PUTEA FI OPRIT DE NIMENI” si cu care “NIMENI NU-SI VA PERMITE SA SE JOACE” …:

Documentandu-ma am aflat ca toata dementa asta a inceput dupa ce SUA a impus tuturor celor care vor sa calatoreasca pe teritoriul ei sa aiba pasaport cu chipset RFID. motivul? daaaa, ati ghicit. atacul ‘terorist’ din septembrie 2001. se pare fratilor ca asta e! cand am citit ce scrie acolo m-a luat cu ameteala. nu vom putea ‘cumpara sau vinde ceva’ fara sa avem chipul rfid. fara document electronic, NU MAI EXISTAM. daca acceptam chipul atunci dam de un rau la fel de mare! ORICE facem va fi urmarit. cu alte cuvinte, nimeni nu va mai putea, de exemplu, sa faca nicio cumparatura neinregistrata de stat!!! nimeni nu va mai putea lucra la negru pentru a castiga un ban, pentru ca va fi imposibil de facut vreo plata fara acest sistem. este de-a dreptul diabolic! singura solutie TEMPORARA este sa avem o casa la tara, cat mai departe de vreun oras mare si sa traim din ce da pamantul. dar nici asta nu va tine mult deoarece nu vom mai putea plati impozit pe locuinta fara card electronic! si atunci statul va veni peste tine sa te oblige sa platesti si sa-ti faci acte electronice sau la puscarie cu recalcitrantul! doar cei care nu au nicio proprietate vor putea scapa o perioada. dar, ce te faci daca ai nevoie sa vinzi, sa zicem, un teren sau o casa? NU VEI PUTEA VINDE NICI TEREN, NICI CASA, NICI UN ANIMAL CRESCUT PE LANGA CURTE, NIMIC, PENTRU CA IN CE PRIVESTE STATUL CATA VREME NU AI CHIP NU EXISTI! aici am ajuns fratilor. ei, acu e vremea cernerii.

p.s. sa va dau un scenariu despre cum va functiona totul.

Raport electronic 01022 despre subiectul A cu semnatura ectronica CX 221047/ianuarie 2012

subiectul A. cu domiciliul in X are un venit lunar de 800Ron. sotia sa are un venit de 600Ron. cheltuielile lor curente se ridica la cifra de 1200Ron/luna. luna aceasta cetateanul A. impreuna cu sotia au mers in orasul Y. si au facut cumparaturi la mall-ul de acolo in valoare de 2500Ron. cetateanul A nu a imprumutat bani de la banca nici nu are rude in strainatate care sa-i trimita bani. contul sau bancar in valoare de 1500Ron a ramas neatins. inseamna ca subiectul A are o sursa ilicita de venit. fiscul si politia economica sa-l ridice in 24 de ore pentru audieri.

   Comentariu saccsiv:

   Probabil va fi chiar mai rau decat in scenariul prezentat de cititorul constantin. Dar noi inca dormim. Ba mai mult, altii se straduie sa-i atace pe cei ce doresc sa-i trezeasca pe cat mai multi:

Un examen numit BULETINUL CU CIP. Oricum va fi jale pe pamant la anul, de ce oare se indarjesc unii sa ne indemne sa-l luam?

Despre MUCENICIE. Pomenirea Sfintilor Adrian si Natalia, sotia sa. De ce nu sunt de acord cu spusele parintelui MIHAIL STANCIU: „Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului” …

   Sa ne apuce deznadejdea? Desigur ca nu:

Comentariul zilei (22.08.2010): Cei ce refuza BULETINELE CU CIP isi pun toata nadejdea in bunul Dumnezeu. A face concesii inseamna a nu avea credinta

VIDEO si FOTO: Ecumenism muzical total in Rusia

Posted in ECUMENISM, RUSIA by saccsiv on august 26, 2010

Despre MUCENICIE. Pomenirea Sfintilor Adrian si Natalia, sotia sa. De ce nu sunt de acord cu spusele parintelui MIHAIL STANCIU: „Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului” …

   În luna august, în ziua a douazeci si sasea, pomenirea Sfintilor Mucenici Adrian si Natalia, si cei împreuna cu dânsii.

   Mucenicul Adrian si sotia lui Natalia au trait în cetatea Nicomidiei, pe vremea împaratiei lui Maximian. Iar la a doua înconjurare ce a facut Maximian prin împaratia sa, prigonind pe crestini, a prins 23 de barbati crestini care erau ascunsi prin pesteri, si au fost dati la multe chinuri. Pe acestia, mai înainte de a marturisi, i-a întrebat Adrian: „Pentru ce, fratilor, rabdati aceste nesuferite si grele chinuri?” Si, raspunzând, ei zisera: „Pentru ca sa dobândim bunatatile cele ce sunt gatite de la Dumnezeu, celor ce patimesc pentru Dânsul, pe care nici auzul nu poate sa le auda nici cuvântul sa le povesteasca”. Acestea auzindu-le Fericitul Adrian, umilindu-se din dumnezeiescul Dar, a zis scriitorilor sa-i scrie si numele lui cu crestinii, ca bucuros moare si el cu dânsii.

 

   Deci scriindu-l aceia si pe dânsul, îl bagara în fiare si la închisoare. Acest lucru aflându-l Natalia, femeia lui, si gândind cum ca poate a fost prins pentru altceva, si îngrijindu-se foarte suspina si plângea. Dar fiind înstiintata ca pentru Hristos l-au pus în legaturi si în temnita, îndata îmbracându-se în haine luminoase a alergat la temnita. Si intrând înauntru îl învata sa stea neclintit la chinuri, si ruga pe sfintii cei ce erau împreuna legati cu dânsul sa se roage pentru el. Atunci prin sfatuirea mucenicului Adrian se întoarse Natalia la casa ei.

   Deci fiind adus sfântul la împaratul si marturisind pe Hristos ca este Dumnezeu adevarat, îl pusera cu fata în jos si-l batura cu toiege. Apoi, întorcându-l cu fata în sus, a fost batut si peste pântece, încât i se vedeau si maruntaiele. Mucenicul când patimea acestea era de 28 de ani.

   Dupa aceea lui si celorlalti sfinti li s-au taiat mâinile si picioarele. Apoi dându-si sfintii sfârsitul, si urmând a li se mistui trupurile lor în foc, Natalia a bagat mâna Sfântului Adrian în sânul ei si urma mergând dupa sfintele moaste si strângea sângele ce pica de la dânsii si se ungea cu el. Apoi fiind stins focul de o ploaie mare si grea, un om credincios, anume Eusebie, luând moastele sfintilor si punându-le într-un caic mic, le-a dus la Arghiropoli si le-a asezat aproape de Bizant. Acolo mergând mai pe urma Natalia, si-a dat sufletul la Dumnezeu si a fost îngropata lânga moastele cele mucenicesti.

   Cititi va rog si:

http://www.calendar-ortodox.ro/luna/august/august26.htm

   Printre cei ce-i ataca furibund pe cei ce zic sa nu luam noile buletine sau orice act cu cip, exista unii foarte cunoscuti ce „invata” sa nu indemne nimeni la mucenicie, ba mai mult, sa se vorbeasca cat mai putin despre ea …

   Este o idee fundamental gresita si extrem de periculoasa, in general, iar in aceste vremuri in mod special, deoarece indeamna la starea de caldicel, trasand o linie dincolo de care crestinul n-ar trebui sa treaca, pentru a nu deveni extremist … Dar dincolo de acea linie s-au situat multime mare de Sfinti precum cei de care ati citit mai sus.

   Asadar, cei 23 de barbati se refugiasera prin pesteri din cauza prigoanei. Si dupa ce au fost prinsi, au acceptat chinurile si nu s-au lepadat. La inceput Adrian i-a intrebat: „Pentru ce, fratilor, rabdati aceste nesuferite si grele chinuri?”. Si ce i-au raspuns aceia? „Pentru ca sa dobândim bunatatile cele ce sunt gatite de la Dumnezeu, celor ce patimesc pentru Dânsul, pe care nici auzul nu poate sa le auda nici cuvântul sa le povesteasca„. Si ce a facut Adrian? A zis scriitorilor sa-i scrie si numele lui cu crestinii, ca bucuros moare si el cu dânsii.

   Adrian era un tanar insurat si putea sa stea pe bancuta lui. Putea sa fie un crestin in ascuns si sa-si vada linistit de o viata caldicica. El insa a trecut linia  … Si ce a facut sotia lui? Il învata sa stea neclintit la chinuri, si ruga pe Sfintii cei ce erau împreuna legati cu dânsul sa se roage pentru el.

   Fratilor, intotdeauna lucrurile se leaga. De ce le-a devenit foarte nesuferit cuvantul Parintelui Iustin: „Este vremea muceniciei”, celor ce-i ataca actualmente pe cei ce indeamna sa nu luam actele cu cip? Pentru ca ei neputand sa urmeze exemplul Sfintilor din vechime, nu se roaga bunului Dumnezeu sa-i intareasca, ci ii „invata” si pe altii sa-i urmeze in starea de caldicel. Unii au neveste, altii au si copii, iar a refuza „binefacerile” noilor acte, inseamna a accepta multe privatiuni. Inseamna tocmai un inceput de mucenicie. O stare inca blanda si departe de situatia in care se aflau crestinii agatati pe lemn si torturati pana la moarte. Dar nici macar la aceasta nu se incumeta.

   A nu mai lucra legal, ci la negru, cu frica de a fi pedepsit de SISTEM; a nu mai beneficia de facilitatile sistemului de sanatate, ci a sta mai mult bolnav; a nu mai avea un venit sigur (care de fapt doar pare sigur), ci a trai de azi pe maine; a trai haituit de SISTEM pentru ca nu esti in perfecta legalitate, etc. sunt plapande acte de mucenicie. Dar sunt.

   De aceea cei ce ne ataca postuleaza ca luarea de buletine cu cip nu este lepadare si prin urmare, in functie de situatie, se pot lua. De aceea a le refuza ei invata ca nu este marturisire si deci si chinul celor ce nu le vor avea, cica, va fi fara rost.

   Pare ca degeaba stalpii ortodoxiei ne tot invata sa refuzam orice act cu cip. Le gasiti spusele la:

VIDEO: Inca din 2009 PARINTELE IOAN DE LA RARAU spunea foarte clar SA NU LUAM BULETINE sau orice act CU CIP …

Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

Intrebare fundamentala catre fratii de la RAZBOI INTRU CUVANT: luam sau nu luam CARTEA ELECTRONICA DE IDENTITATE cu CIP?

   Marii duhovnici o spun, insa potrivnicii o tin indarjiti pe a lor … Si zic: ca nu-i momentul, sa mai asteptam, sa nu mai studiem miscarile SISTEMULUI. Si simultan ii acuza pe cei ce indeamna dupa exemplul marilor duhovnici de mai sus, ca sunt isterici, ca vor produce schisma, ca sunt extremisti.

   Iata ce spune parintele Mihail Stanciu:

   Autolatria, ipocrizia și duplicitatea celor ce trăiesc și ”emit” asemenea… atitudini sunt, din nefericire, în păruta lor mucenicie imaginară anti-cip și anti-sistem, boli foarte grave care le compromit orice mărturisire și lucrare misionară reale. Păcat că și pe Părintele Iustin îl manipulează și-l antrenează în asemenea exagerări care numai mărturisitoare nu sunt (așa mi-a spus Părintele Adrian Făgețeanu săptămâna trecută).

   Dar mie altceva mi se pare mai suspect și mai grav. Să bravezi înainte de termen, anunțându-ți și vrăjmașul ce vrei să faci, cu cine, cum și unde să te refugiezi ca să te aperi de atacurile lui încă nedeclanșate, mi se pare chiar o dovadă de prostie crasă Nu înțeleg de ce trebuie să spui ce ai de gând să faci când nu te forțează nimic, decât nerăbdarea isterică a unor bloggeri anti-sistem care fac tocmai iscodirea cea bineplăcută… sistemului. Sau ei sunt tocmai agenți ai sistemului și aplică metoda felinarului aruncând momeala pentru aflarea victimelor, a pulsului și a vigilenței lor? Maare atenție, fraților! Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului și cu plăsmuirea de scenarii omenești de salvare, ci să lucrăm real, pe viu, poruncile lui Hristos și să ne unim cu El în cumințenie și ascultare în Biserica Lui Sfântă Ortodoxă.

   Cititi va rog restul la:

Parintele Mihail Stanciu – CUVANT DE LAMURIRE IN CHESTIUNEA ACTELOR BIOMETRICE SI DE AVERTIZARE CU PRIVIRE LA BRAVADA “LUPTATORILOR ANTI-SISTEM”

   Nu stiu ce exact i-a spus Parintele Fageteanu despre Parintele Iustin, insa un lucru este sigur: ambii se exprim clar sa nu luam nici un act cu cip:

   Si asta e si ceea ce facem noi bloggerii isterici

   Cum adica „Să bravezi înainte de termensauatacurile lui [ale SISTEMULUI] încă nedeclanșatesau Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului”?

   Le consider un indemna spre nani-nani somn usor. De ce aceasta atitudine la un parinte ce pana de curand proceda pe site-ul sau exact precumbloggerii isterici”? Ce l-a determinat sa dea inapoi? Dar daca a dat inapoi, de ce-i ataca pe cei ce inca stau darji pe pozitii?

   Priviti cu luare aminte in jur fratii mei. Ce observati? Acest blog l-am facut pentru a scoate in evidenta uraciunile pe care mass-media le acopera cu o perdea de fum menit sa anestezieze si sa imbecilizeze masele. Pentru a arata cat de departe a ajuns de fapt SISTEMUL in odioasa sa lucratura. Dar l-am facut doar pentru a facilita ceea ce cu totii putem observa, daca studiem lucrurile cu rabdare. Acest blog si cele similare nu fac altceva decat sa ajute la trezire si ofera de fapt informatiile pe care oricine le-ar putea avea daca ar avea timp. Dar aici este insa marea problema: ca SISTEMUL are grija ca poporul sa alerge intr-o goana nebuna fara rost si sa nu mai aiba ragazul sa studieze cele ce se petrec in jur …

   Asadar, vi se pare ca ELITELE nu au declansat de mult atacul? Mie mi se pare ca mai are doar un pas pana la faza finala.

   Iar spusa parintelui, ca Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului”, o consider o grava eroare.

   Sau poate nu este eroare … Caci emite si ipoteza:Sau ei sunt tocmai agenți ai sistemului și aplică metoda felinarului aruncând momeala pentru aflarea victimelor, a pulsului și a vigilenței lor?”

   Indubitabil ca sunt si agenti infiltrati, insa generalizarea pe care o face este cumplita. Dar agentii nu din motivul invocat de parinte sunt periculosi, ci pentru ca, dupa ce si-au pus masca de crestini anti-sistem, in momentele cheie vin cu „solutiile”: politicianul X ar rezolva problemele, o revolutie ar fi buna, putem invinge ELITELE prin actiuni lumesti, etc., precum de exemplu Alex Jones:

FITI FOARTE ATENTI DE UNDE VA INFORMATI! Alex Jones va invita sa faceti parte din RENASTEREA SPIRITUALA A SECOLULUI 21 …

   Cum adica metoda felinarului? Adica sa ne fie frica sa marturisim? Adica sa nu facem precum Sfantul Mucenic Adrian, ci sa stam pe bancuta noastra caldicica?

   Si repet, generalizarea ca toti cei ce informeaza despre SISTEM sunt agenti, mi se pare cumplita … Eu imi consum intr-adevar mult din energie pentru a informa pe cat mai multi. Si o fac tocmai pentru ca majoritatea n-o fac. Si o fac tocmai pentru a trezi pe cat mai multi. A tace si a nu informa o consider o tradare.

   Sigur ca solutia la toate probleme este ORTODOXIA, asta o spun cat mai des cu putinta. Dar a renunta la a mai trezi oamenii si a-i indemna sa mearga la biserica si atat, in conditiile in care majoritatea preotilor imbratiseaza toate „binefacerile” NOULUI, de la ecumenism si pana la orice e cu cip si nume personal pe el, consider ca este o grava greseala. Eu asa ceva nu voi face.

   Ati vazut in ultima vreme pe blogurile celor ce ne ataca vreo postare cu spusele marilor duhovnici ce indeamna sa nu luam nici un act cu cip? In postarile lor vechi mai gasiti, acum insa nimic. Le sunt nesuferite … Pai daca de stalpii ortodoxiei nu asculta, atunci de cine zic ei sa ascultam? Desigur de ceilalti … De cei deschisi spre nou, de cei ce propovaduiesc starea de caldicel.

   Nu stiu ceilalti bloggeri isterici ce zic despre ei, insa eu nu ma consider incadrabil in categoria: „păruta lor mucenicie imaginară anti-cip și anti-sistem”. Eu nu sunt decat un pacatos ce se straduie sa urce scara si care isi pune toata nadejdea in bunul Dumnezeu. Nu consider ca scriind pe acest blog despre cip si SISTEM ar fi vreo mucenicie. Dar indemn pe toti sa nu cedeze nici un milimetru din drumul lor. Sa ne straduim sa nu facem nici o concesie. Sa urmam cu totii modelul Sfintilor Mucenici despre care citim in Vietile Sfintilor.

   Stim ca vin vremuri cumplite, asa ca ce sa ne mai imbatam cu apa rece? Ce sa mai amanam cand de fapt napasta bate la usa? Dupa cum scriam in articolul Un examen numit BULETINUL CU CIP. Oricum va fi jale pe pamant la anul, de ce oare se indarjesc unii sa ne indemne sa-l luam?, am tot acceptat toti pasii impusi de SISTEM: cod de bare, card bancar, carnete de soferi, pasapoarte, etc. Cand zicem stop? Daca luam si buletinul cu cip suntem aproape terminati.

   Ne va fi foarte greu fara el, dar nu era clar ca va fi cumplit in vremurile apocaliptice? Cat mai mergem manati de ELITE? Ce mai asteptam? Venirea proorocilor Enoh si Ilie? Sa-l vedem pe antihrist la Ierusalim? Cat mai vrem sa stam cu fundul in doua luntrii?

   Nu ma consider mucenic, ci un netrebnic rob al bunului Dumnezeu. Dar ii indemn pe toti sa nu fuga de mucenicie si sa se roage la Domnul nostru Iisus Hristos sa ii intareasca. Iar eu, pacatosul de mine, ii multumesc si ma rog Domnul nostru Iisus Hristos sa ma ierte, sa ma invete si sa ma ajute. Iar daca va fi nevoie sa marturisesc cu pretul vietii trecatoare de pe acest pamant, il rog sa-mi fie alaturi, ca sa nu cad si sa nu ma lepad.

   Cititi va rog si:

Comentariul zilei (22.08.2010): Cei ce refuza BULETINELE CU CIP isi pun toata nadejdea in bunul Dumnezeu. A face concesii inseamna a nu avea credinta