SACCSIV – blog ortodox

INTREBARE catre cei UN MILION care au cerut referendum in chestiunea actelor cu CIP. Ce s-ar intampla daca toti am refuza noile BULETINE CU CIP?

Posted in BULETIN CU CIP, CARTE ELECTRONICA DE IDENTITATE, CIPURI by saccsiv on august 30, 2010

   Dupa cum stiti, o parte dintre crestinii cunoscuti dintre cei cu bloguri, reviste, carti, conferite, au lasat-o mai moale sau ii ataca furibund pe cei ce inca indeamna sa refuzam CARTILE ELECTRONICE DE IDENTITATE cu CIP:

Multi am fost la chemarea parintelui Iustin Parvu. Putini am mai ramas …

   Oare cei un milion s-au sucit si ei? Consider ca nu toti, ci eventual doar o mica parte. Mai mult, sigur nu toti cei anti cip au semnat acel referendum, ca atare, per total, tot au mai ramas cateva sute de mii cu aceeasi parere de anul trecut.

   Asadar, ce s-ar intampla daca sute de mii ar refuza noile buletine? Desigur, SISTEMUL ar fi surprins, iar mass media, cu toate ca nu-i convine, va trebui sa vorbesca despre acest fenomen. Probabil o va face la modul negativ, dar de vorbit cat de cat, vor vorbi. Precum s-a intamplat cu vaccinurile. Si astfel, din ce in ce mai multa lume va afla ca ceva se petrece. Multi vor rade ragaind a bere. Altora insa, li se vor aprinde oarece beculete. Precum s-a intamplat cu vaccinurile …

   Pentru aceasta insa, trebuie inceput de undeva. Oamenii trebuie sa afle. Si de unde din alta parte, decat din bloguri si conferinte? Precum s-a intamplat cu vaccinurile …

   Iar argumentul nostru trebuie sa fie spusele MARILOR DUHOVNICI:

VIDEO – Mari duhovnici despre actele cu cip: “NU LE LUATI!”. Daca de STALPII ORTODOXIEI nu ascultam, de cine atunci sa ascultam?

94 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 30, 2010 at 7:33 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Sita Deasa said, on august 30, 2010 at 7:47 am

    Cu ajutorul lui Dumnezeu

    NU VOI LUA NICI UN ACT / DOCUMENT CU CIP.

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  3. Iubesc Patriarhul said, on august 30, 2010 at 7:49 am

    Asta ar fi dupa parerea mea unica solutie. Un numar foarte mare de oameni sa refuze aceste acte. Dar nu cred ca se va intampla asta.

    Apreciază

  4. rica said, on august 30, 2010 at 8:05 am

    ati vazut ca suporterii echipelor de fotbal din italia au refuzat abonamentele cu cip!!!! la noi se da legea si se vor da amenzi imediat la cei ce refuza!!! scurt ! degeaba visam noi sa vina necazul pe altii,pe copii nostri,sau pe nepotii nostrii!! acum va fi pusa intrebarea fatala!! noi vom trai apocalipsa !!

    Apreciază

  5. gabi said, on august 30, 2010 at 8:07 am

    Ar fi o idee, dar imi amintesc ca la ultima dezbatere, cea de la MAi am fost o mana de oameni.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 30, 2010 at 8:16 am

      gabi

      Pentru ca au anuntat-o in ultimul moment si pentru ca cei ce erau de aceeasi parte a baricadei cu noi, s-au sucit si nu doar ca ne ataca furbund, ci au si indemnat lumea sa nu mearga …

      Iata de exemplu ce scriau „razboi intru cuvant” la http://blog.pustniculdigital.info/articole/273/#comment-1468

      Ca sa o faca lata, probabil, sa se dea in stamba in stilul specific, fiindca nu stiu daca sunt in stare sa sustina ceva rational, cu decenta si echilibru, dar fara concesii. De parca nu e clar ca acolo se vor face provocari expres ca sa puna camerele apoi pe isterici. As paria ca vom vedea diseara la stiri reportajele despre dracul 666 din buletine, pigmentate cu scandarile si racnetele dezarticulate din sala si cu declaratiile teroriza(n)te ale unora, alesi special sa fie luati in prim-plan, ca reprezentanti ai “ortodoxiei”.”

      Apreciază

  6. gabi said, on august 30, 2010 at 8:09 am

    Fara suparare…

    Apreciază

  7. gabi said, on august 30, 2010 at 8:46 am

    DA, am vazut care este punctul de vedere al celor de la razboi…
    Numai ca cine isi inchipuie ca am intrat acolo fara sa fim legitimati si cu bagajele scanate?
    Aveau toate informatiile despre noi, nu era nevoie sa ne filmeze pt a ne identifica.
    Si nimeni nu afost isteric, numai „domnul” specialist in tehnologie digitala a fost isteric, dar era de cealalta parte a baricadei, alaturi de organizatori. Cam asta a fost…

    Apreciază

    • strepsils said, on august 31, 2010 at 11:38 am

      @gabi
      stai linistit(a), „oricine” poate stie multe despre tine chiar acum, cand te loghezi…
      asta cu prezenta fizica acolo e vrajeala, doar ca sa nu vada cei neinformati la TV ca acolo ar fi fost o mare multime, pentru ca ceva s-a intamplat…
      totusi puteau sa fie si 1000000 in strada, nu cred ca ar fi zis prea multe la stiri
      TOATE televiziunile tac malc, marsheaza cu averea si patronatul, supuse ca intotdeauna

      nu strada e raspunsul, ci refuzul actelor si informarea ! ar vrea ei sa ne vada in strada…

      cum informezi !!!(si trezesti pe nestiustorii care oricum nu te baga-n seama pe bloguri, mai ales ca sunt si unii vanduti care sub masca copy-paste ortodox baga ceatza deasa si te contreaza, prietenii stiu de ce…)

      suntem fffff putini si chiar monitorizati, acum nu reprezentam nici un fel de amenintare, tavalugul merge inainte, asta e adevarul

      oamenii vor iesi la iarna in strada, de foame, disperare si frig, vor fi provocatori (la greu), si…dec ’90 va pare o bagatela…

      ANARHIA – asta urmaresc si atat
      apoi vanzarea pe nimic…ce a mai ramas de vandut…actiunile Statului
      cui?!? oare cui…

      crezi ca vor fi multi sa refuze simbolul si sa marturiseasca ?!?

      NU!!!

      sunt total drogati de CLIPA, care acum inseamna o RUTINA acceptabila inca, iar cand o sa doara, vor iesi ca oile in strada, buni de impuscat intre ei (civili, jandarmi, politie, etc, „baietii” vor trage si in civili si in militari – aceeasi reteta…)
      acelasi scenariu din 14dec89 Iasi, care n-a tinut tocmai pt ca moldovenii par prosti dar nu sunt ! n-au pus botu’ …acum o sa puna…”democratia” ne-a fragezit mintea

      acum vor avea morti de foame si frig in casa (care mai au case) si care nu vor mai avea nimic de pierdut decat sa iasa la revolta… si tu vrei sa refuze actele ?!? n-au nici un stress romanache cu cipul…daca inca pica bine la stomag…le papa pe paine cu unt, cum zicea o tovarasa progresista si atee, iar cand vine frigu si foamea, nici atat…

      repet : miza e ANARHIA, nu actele, astea sunt bonus, oricum se vor implementa majoritar, fara efort sau impotrivire !

      cum informezi ?!? asta e intrebarea
      staii tu cu pancarta de gat la ministere, ambasade? nimeni nu te va da la stiri, si daca va fi, vei pati ca la prezentarea de carte a lui Ilici…
      te mananca si te scuipa toti, de la vladica pana la opinca si invers
      nu doar jmecherii au condus tara, ci mai ales lasitatea celor „cuminti” !!!

      nu vreau sa crezi ca indemn la resemnare, dar prevad ca va fi „fiecare pentru el in scurt timp”… pentru ca aici nu prea ai cu cine…materialu’ s-a topit demult, sau a emigrat…

      daca refuza 1 milion, o sa treaca cu vederea, nici amenzi nu vor da in prima faza…vor fi „toleranti”, foamea va rezolva restu’

      Apreciază

  8. elena said, on august 30, 2010 at 8:48 am

    Frate Saccsiv, din pacate ai cam ramas singur, dintre cei care se bateau cu pumnul in piept ca sunt contra cipurilor, si ascultau cu atentiie cele spuse de pt. Iustin, acum turma se micsoreaza vazind cu ochii, pina si razboinicii vad ca bat in retragere. Frate, nu te lasa, trebuie sa luptam pina la capat cei care am mai ramas, si aici se va cerne si vom ramiine tot mai putini. Am fot pe 22.08. intr-un pelerinaj in Bucovina, si am participat la Sf. Liturghie, la Radu Voda, si spre norocul nostru Pr. Iustin, a venit si Sf. sa, dupa multa suferinta, ca stim cu totii ca a fost bolnav. Ne-a binecuvantat, il tineau 2 calugari de brate ca sa poata sta in picioare, ne-a stropit cu aghiasma. Este un inger printre noi, l-a lasat Dumnezeul pina la acesti ani 92 ca sa ne trezeasca la realitate.
    Doamne ajuta, si sa luptam pina la capat, sa nu primi buletinele.

    Apreciază

  9. IOAN said, on august 30, 2010 at 9:17 am

    Din păcate.. diavolul a creat o sumedenie de interpretări, infuzii de înşelări de neimaginat până acum. Sau creat foarte multe idei diversioniste, atacarea pe toate fronturile şi în toate modurile posibile a creştinilor CARE SPUN FOARTE CLAR.. NU VĂ LEPĂDA-ŢI DE HRISTOS, NU PRIMI-ŢI SEMNUL FIAREI 666. UNA DINTRE CELE MAI DIVERSIONISTE IDEI ESTE CA CARDURILE DE IDENTITATE CIP NU REPREZINTĂ LEPĂDARE DE CREDINŢĂ ŞI SUNT INAINTEMERGĂTOARE PECETLUIRII PE MÂNĂ ŞI FRUNTE. ORI AICI MULŢI NU SESIZEAZĂ FAPTUL CĂ FIARA CIP 666 DE PE ACESTE CARDURI DE IDENTITATE ESTE PECETLUIREA FINALĂ ŞI CARE VA FI PUSĂ MAI APOI PE MÂNĂ ŞI FRUNTE DOAR AŞA.. CA FIIND METODA CEA MAI SIGURĂ şi comodă pentru IDENTIficarea FIECĂRUI INDIVID. Altă idee diversionistă este faptul că nu există semnul 666 in aceste Carduri de Identitate CIP>…această idee este dintre cele mai periculoase ŞI ESTE O IDEE A DUHURILOR NECURATE. DIAVOLUL asta face..îşi ascunde lucrările de înşelare dar şi pe el…ca lumea să spună că nu există…nu este. AŞADAR: CA SĂ ÎNŢELEGEM BINE CREDINŢA DREPTMĂRITOARE trebuie să cunoaştem foarte bine şi vicleşugurile, inşelările şi lucrările SATANEI. Această LUCRARE MONDIALĂ pusă în mişcare de SATANA este o mişcare CONTRA ÎMPĂRĂŢIEI LUI DUMNEZEU. NU ÎN ZADAR NE-A DESCOPERIT DUMNEZEU ATÂTEA MEŞTEŞUGIRI, LUCRĂRI ALA SATANEI care se fac prin foarte multe ORGANIZAŢII LOCALE, STATALE, PRIVATE, PLANETARE… ŞI CARE AU DUHURI CU DIFERITE NUME ŞI CU DIFERITE MODURI DE EXECUŢII ŞI LUCRĂRI AMĂGITOARE…DIN TOATE ACESTE LUCRĂRI AMĂGITOARE REZULTĂ O SINGURĂ LUCRARE MARE CARE SE FACE DE SATANA PE TOATE MERIDIANELE GLOBULUI PĂMÂNTESC. NOI CREŞTINII LUPTĂM CONTRA ACESTUI BALAUR-FIARĂ-SISTEM CU MULTE CAPETE AMĂGITOARE NEPRIMIND semnul său diavolesc. SCOPUL NOSTRU ESTE SĂ MERGEM ÎN ÎMPĂRĂŢIA CERURILOR…diavolul vrea să mergem cu el în ÎMPĂRĂŢIA IADULUI UNDE ESTE FOCUL ŞI SCRÂŞNIREA DINŢILOR. ALTĂ idee şi lucrare amăgitoare este a acelora care ascund şerpii pintre flori…aceştia sunt foarte periculoşi.. DE CE ? PENTRU CĂ ACEŞTIA sunt confuzi în exprimări, ideile acestora se bat cap in cap, crează sminteală, lâncezeală, adormire, liniştire de tip LASĂ-LASĂ NU E SEMNULsau dacă e nu-mi pasă, TULBURARE-NECLARĂ a MINŢII etcc …ajung până la urmă să spună creştinilor să ia semnul 666 că nu e semnul acesta…ci altul care va să vină…Ar mai fi multe alte idei diversioniste şi metode diferite de interpretare introduse in circulaţie mediatică in mod greşit de unii nespăla-ţi la minte…dar le vom lămuri pe toate pe parcurs. DOAMNE AJUTĂ POPORULUI TĂU BINECREDINCIOS.

    Apreciază

    • Iubesc Patriarhul said, on august 30, 2010 at 10:31 am

      Ma numar printre oamenii care nu crede ca aceste acte cu cip sunt lepadare de Domnul nostru Iisus Hristos. Poate ca asa vreau sa cred. Nu stiu. Dar pana acum n-am gasit nici un argument scripturistic sau de la sfintii parinti care sa-mi demonstreze ca actele cu cip sunt lepadare. Daca ma poate convinge cineva de acest lucru, va rog nu ezitati.(nu o fac pentru a ma contrazice sau pentru a-mi etala cunostintle). De asemenea toate filmuletele cu marii nostri duhovnici care ne-au mai ramas nu mi se par relevante absolut deloc. La ultimul filmulet cel cu parintele Adrian mi se pare ca efectiv i se smulg omului raspunsurile din gura. I se sugereaza efectiv raspunsul. Mie mi se pare clar ca nici parintele nu este sigur de raspunsuri. Iertati-ma dar asa mi se pare.

      Apreciază

      • sorin said, on august 30, 2010 at 10:50 am

        raspunsul e simplu. logodna (darea cuvantului, promisiunea) nu este nunta, dar este parte a nuntii. din traditia Bisericii stim ca celui ce rupe o logodna si face apoi o alta logodna i se face nunta a doua ca unuia care deja a rupt o insotire, chiar daca el (tehnic) nu a fost cununat niciodata pana atunci. deci, desi logodna nu e nunta propriuzisa, are incarcatura spirituala a nuntii.

        acum. buletinul cu cip are 666. el nu e pecetluirea finala (nunta), ci e doar logodna cu diavolul. acuma, daca te logodesti cu diavolul si apoi rupi logodna cu el ca sa te nuntesti cu Hristos, nu vei fi primit ca o fecioara (chiar daca tu anatomic esti), ci ca o desfranata. ori noi stim din scripturi ca trebuie sa fim feciorelnici ca sa fim primiti la nunta cu Mirele.

        restul ti-l mai spun ca raspuns la intrebarile tale care vor urma, caci esti un cautator de adevar, nu?

        Apreciază

    • corzeco said, on august 30, 2010 at 3:33 pm

      Ioane, frate, tu neaparat trebuie sa-l asculti pe Samuel Davis- Collaterizing America. Da cu sitemul de pamant, il face praf si il prezinta din punct de vedere biblic. Sunt ultimele timpuri, asta este clar. Cand in prezent, toti raspundem la un numar : CNP-ul( Codul Numeric Personal ) propriu, si nu la numele de BOTEZ, cat timp credeti ca a mai ramas? Caci Dumnezeu este CUVANTUL, iar numarul fiarei este NUMAR DE OM! Foarte, foarte, foarte PUTIN. „SI CINE VA REZISTA PANA LA CAPAT ACELA VA FI MANTUIT”

      Apreciază

  10. agerstress said, on august 30, 2010 at 9:51 am

    Cred ca suntem mult mai multi de un milion. Din pacate unii sunt inca destul de influentabili (vulnerabili la vrajeala oficialitatilor) iar altii se tem prea mult de consecinte (unii pentru ei insisi, altii pentru cei care depind de ei, copii, parinti, etc.). Totusi, indecisii si fricosii nu cred ca au o pondere importanta dar un alt aspect este ca nu ni se va cere tuturor in acelasi timp sa primim noile acte de identitate si prin urmare, refuzul nu poate fi unitar, in acelasi timp iar impactul mediatic si social va fi mult diminuat din aceasta cauza.
    Trebuie sa continuam sa cautam metode mai eficiente de protest si sa recurgem chiar si la solutii juridice cum ar fi sa dam statul roman in judecata pentru incalcarea drepturilor omului si a dreptului la „constiinta religioasa”. Inca exista cateva oportunitati sa-i batem cu armele lor si trebuie sa profitam de acestea.

    Apreciază

  11. sorin said, on august 30, 2010 at 10:31 am

    @admin,

    cred ca cei 1 000 000 de semnatari au deja ci-uri noi care vor expira mai tarziu. cred ca e greu pentru ei sa renunte la ele acum.

    intelegi viclenia guvernului? telul lor este sa ne esaloneze, sa nu fim niciodata f multi, ci sa aparem palcuri palcuri ca ei sa poata sa ne gestioneze. noi, nefiind niciodata multi, nu vom avea taria sa fim o miscare importanta. de aceea nu cred ca solutiile de grup sunt viabile. mucenicia va fi asa cum a fost de la inceput: fiecare o va face cand va fi chemat personal. bineinteles ca toti suntem chemati, dar putini vor raspunde.

    Apreciază

    • rica said, on august 30, 2010 at 1:07 pm

      sorine chiar ai facut cea mai faina comparatie de cand citesc comentarii religioase,dar am gasit la un sfint canonizat de curand nu stiu care momentan,ca: nu orice cip reprezinta „semnul”! ci numai cel ce se va da in vremea cand antihristul va fi sef al guvernului mondial,deci dupa prima parte a razboiului 3!!!ala va avea facuta acea incantatie suprema diavoleasca,acel pact de nesters! si eu cred ca reprezinta ceva rau cipul pe buletin si8 sper cu ajutorul lui Hristos sa nu l iau,dar nu cred ca logic voi putea ca copii nu vor putea merge la scoala..deci sper sa dea Dumnezeu razboiul ca sa se mai mintuiasca cineva ca daca ne iau cu incetisorul nu cred ca vor fi multi cu familii care nu l vor lua

      Apreciază

      • sorin said, on august 31, 2010 at 7:09 pm

        rica,

        sora, ma intereseaza sfantul si textul. e important pentru biserica. fa un efort si da-l pe post.

        Apreciază

  12. gabi said, on august 30, 2010 at 11:15 am

    Dar cine ne opreste sa fim multi acum, pana sa apara ordonante?
    Eu asta nu pricep?
    De ce nu suntem mai vocali acum, cand inca NU E LEGE?
    Daca noi tacem, ce vor mai putea face cei de dupa noi? dupa cum bine spunea Parintele nostru Iustin?

    Apreciază

    • rica said, on august 30, 2010 at 1:11 pm

      gabi poti tu sa urlii cit vrei tu si cu miliarde de oameni caci nemaifiind dreapta credinta nu ne mai da Dumnezeu zile bune ci numai rele!!citeste ca spun sfintii ca :gata! nu mai e loc de pocaintza!!apostazia nu se va mai opri!!!daca nu pricepi vremurile o sa fi mereu speriata de evenimente!! trebuie sa pricepi ca cine vrea sa se mintuasca poate chiar foarte bine in vremuri de prigoana!! daca asta e incercarea care ne o da Hristos,aceasta este crucea noastra tu vrei o cruce mai usoara? asta este nu mai visa mintuire usoara! cere curaj de la Hristos !!

      Apreciază

      • danutza said, on august 30, 2010 at 7:59 pm

        eu cred ca e loc de pocainta…pana la implant, cand raul cel mare se va produce. abia atunci nu va mai exista sansa mantuirii.

        Apreciază

      • sorin said, on august 31, 2010 at 7:24 pm

        danuta,

        pe ce te bazezi cand zici ca doar implantul este apostazie fara de intoarcere? e important. e una din cheile subiectului.

        Apreciază

  13. admin said, on august 30, 2010 at 11:18 am

    Intr-adevar aceasta ar fi unica solutie lumeasca. Parintele Justin zice ca nu exista solutii lumesti. Oare crede ca nu vom fi uniti, cei 1 MILION? Raspunsul o sa-l dea fiecare, la momentul cand va fi pus in fata alegerii, dar sa nu mai zica nimeni ca nu a fost informat, atentionat si nu ii este clar ca acceptarea actelor cu cip si inregimentarea prin semnatura electronica reprezinta lepadare de Hristos. Asta o zic Marii Duhovnici si suntem nevoiti sa-i credem.
    Sa ne rugam unii pentru altii, ca sa ne intareasca Atotputernicul Dumnezeu ca sa nu ne lepadam pana in sfarsit.

    Apreciază

    • admin said, on august 30, 2010 at 11:31 am

      fiind o solutie lumeasca, va fi si trecatoare, foarte trecatoare… sa nu ne punem decat putina nadejde in ea.

      Apreciază

  14. Iubesc Patriarhul said, on august 30, 2010 at 12:12 pm

    Sorin, nu trebuie sa fii feciorelnic ca sa fii primit la nunta. Daca ar fi asa ar fi vai de noi. Incerci sa faci o analogie dar care nu prea ma convinge.

    Apreciază

    • rica said, on august 30, 2010 at 1:14 pm

      patriarhul este eretic si tu iubind un eretic nu poti sa pricepi nici ce a spus sorin cum nu ai priceput niciodata nimic nici de la saccsiv nici de la cititori !! tu esti plin de sinele tau suprem care e supradestept ! nu ti a cerut nimeni sa pricepi ceva! scrie ti singur ideile tale nobile si crede le tu,tu esti propriul tau dumnezeu de cand te cunosc

      Apreciază

      • Iubesc Patriarhul said, on august 30, 2010 at 1:49 pm

        Cand o sa-mi interzica saccsiv sa mai scriu ceva pe blogul lui atunci o sa ma conformez. Pana atunci nu ti-a cerut nimeni parerea. Si nu trebuie sa-ti dau tie socoteala pe cine iubesc.

        Apreciază

      • danutza said, on august 30, 2010 at 8:01 pm

        parca ai cerut sa ti se explice cum e cu lepadarea….si sorin si rica incearca sa te lamureasca. deschide-ti inima si mintea si lasa interpretarile personale.citeste Biblia si cum au interpretat sfintii cartea Apocalipsei. nu fi caldicel!

        Apreciază

    • sorin said, on august 30, 2010 at 4:32 pm

      ba, trebuie sa iti spun ca doar cei feciorelnici vor fi primiti la nunta. tu nu citesti scripturile in timpul liber?

      Apreciază

  15. G-man said, on august 30, 2010 at 12:13 pm

    Cu ajutorul lui Hristos cei 1 mil. vor fi si mai multi , numai cu voia Domnului .

    Apreciază

    • codrut said, on august 30, 2010 at 5:52 pm

      te inseli…..lasitatea e mare la natia asta…cine nu va lua documente satanice va fii chiar o raritate…..eu am vazut ca e aproape imposibil sa coagulezi macar 1000 de romani la o manifestare si atunci ce sa mai zicem de o lupta?

      Apreciază

  16. ioana said, on august 30, 2010 at 1:05 pm

    Va rog, stie cineva ceva despre minunea de dupa trecerea la cele vesnice a Maicii Benedicta? Se spune ca radea cu ochii deschisi. http://florentinatonita.blogspot.com/2010/08/mormantul-maicii-benedicta-bucuria-de.html

    Apreciază

  17. x-iurie said, on august 30, 2010 at 1:37 pm

    Dac o sa aveti un Milion de oameni care nu vor lua cardurile biometrice sa stiti ca va fi un foarte mare cistig pentru ROMANIA !!! In Ucraina is peste 800 de mii de crestini care s-au refuzat de CNP , ei au adunat sute de mii de iscalituri , au iesit , au cerut si au fost auziti , li li s-au facut documente alternative , in Moldova cifra e mai mica dar tot am fost auziti ! , cu cit mai multa lume se va refuza cu atit sistemul nu va avea incotro , si nu va putea impune poporului ceva ce acesta nu vrea sa eie nici in ruptul capului ! Si sa nu uitam Fratilor un lucru – omului poti sai iai ceva cu deasila , da sai dai cu deasila nu poti daca omu nu vrea sa eie !!! Doamne ajuta !

    Apreciază

  18. Iubesc Patriarhul said, on august 30, 2010 at 1:53 pm

    Saccsiv de ce dispar comentariile?

    Apreciază

  19. gabriel said, on august 30, 2010 at 2:07 pm

    sorin ai pus punctul pe i. asa este.

    Apreciază

  20. Valentin said, on august 30, 2010 at 2:12 pm

    @Agestress: „Totusi, indecisii si fricosii nu cred ca au o pondere importanta dar un alt aspect este ca nu ni se va cere tuturor in acelasi timp sa primim noile acte de identitate si prin urmare, refuzul nu poate fi unitar, in acelasi timp iar impactul mediatic si social va fi mult diminuat din aceasta cauza.
    Trebuie sa continuam sa cautam metode mai eficiente de protest si sa recurgem chiar si la solutii juridice cum ar fi sa dam statul roman in judecata pentru incalcarea drepturilor omului si a dreptului la “constiinta religioasa”

    Ar trebui facuta o asociatie a celor care nu doresc amprentarea sau cipuirea, ca oamenii sa se cunoasca intre ei, si la orice incalcare a dreptului unuia, sa sara toata asociatia. Ca atunci cand oamenii sunt singuri, unul cate unul, cedeaza mai usor.

    Apreciază

    • agerstress said, on august 30, 2010 at 8:37 pm

      Asta ar fi ideea, desi pare la randul ei o masura lumeasca (cel putin la prima vedere) poate fi un pas inainte spre reusita sau, in ultima instanta, spre mucenicie. Din cate am dedus eu nu de aceste doua perspective fugim noi.
      La un moment dat va fi nevoie sa strangem randurile deoarece este mult mai usor sa ne reduca la tacere unul cate unul in mod discret in schimb nu este deloc usor sa ne inchida gura la toti deodata. Probabil ati observat succesul MISA in fata sistemului cu toata interventia brutala a acestuia din urma. Nu-i simpatizez, dar daca ii luam ca un studiu de caz vom ajunge si noi la concluzia ca organizarea este eficienta si functioneaza. La un „nucleu” social bine inchegat in jurul unei credinte, a unor idei, idealuri vor adera mult mai rapid si altii deoarece, acel „nucleu” va fi un centru de atractie pentru toti cei care impartasesc aceeasi credinta, aceleasi idei sau idealuri (aluatul care dospeste intrega plamadeala). Cred ca suntem de acord ca nu in jurul unor lideri trebuie sa ne unim ci in jurul credintei noastre iar verticalitatea trebuie sa ne fie data de acei stalpi ai ortodoxiei, cat mai multi posibil. Liderii sunt vulnerabili si din aceasta cauza un grup unit prin lideri este la randul lui vulnerabil. Ati vazut cum a fost decapitata miscarea legionara, trebuie sa evitam acest lucru. Trebuie sa invatam si de la dusmani, trebuie sa invatam si de la prieteni. Si mai trebuie sa gasim o solutie si pentru iude ,tradatori si diversionisti. Asta e partea cea mai grea…
      Pare mai simplu sa ne lasam sacrificati in mod inutil dar trebuie sa lasam si ceva in urma, de aceea trebuie sa rezistam cat mai mult, mai ales ca de aceasta rezistenta depind si altii care asteapta o lumina de undeva.

      Apreciază

  21. sorin said, on august 30, 2010 at 2:13 pm

    @admin,

    mi se pare mie sau se cenzureaza si aici anumite comentarii? pe ce criterii? daca cenzurati comentariile celor ce ma contrazic, eu cum pot sa le raspund?

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 30, 2010 at 2:33 pm

      sorin

      Parinte, iertare, dar m-am saturat de comentatorul „Iubesc Patriarhul”. Daca veti insista insa, il voi scoate de la moderare.

      „admin” nu sunt eu, ci asa se semneaza Apologeticum si cu aceasta ocazie IL ROG SA N-O MAI FACA, deoarece duce la confuzii.

      Apreciază

  22. gabriel said, on august 30, 2010 at 2:15 pm

    Gandesc ca Hristos fara cruce nu se poate, precum nici cipul fara antihrist.

    Apreciază

  23. sorin said, on august 30, 2010 at 2:49 pm

    scoate-l pe fanul patriarhului in ring ca trebuie sa ii mai zic ceva. chiar daca el nu va primi, se vor folosi ceilalti. nu se pierde decat cel care chiar vrea sa se piarda. lasa-i pe oameni sa scrie si idei opuse liniei blogului. smintesti altfel. daca il cenzurezi pe asta el va avea argumente ca nu esti din adevar. si astfel te faci partas la pierderea lui. daca tu ii lasi pe post doar pe ‘ai tai’ ceilalti se vor duce la ‘ceilalti’ si astfel contribui la divizarea bisericii, nu la unitatea ei. deja rade lumea de noi dupa cum ne-am polarizat. p dionisie ignat a prevazut cu ani inainte aceasta divizare a bisericii. chiar daca avem pareri diferite, deschiderea dragostei va face sa se treaca peste aceste dezbinari. blogul tau trebuie sa fie gazda iubitoare pentru toti ortodocsii, si pentru hotarati (cu gura doar deocamdata) si pentru cei indoielnici. tu iti exprimi parerea clar, ti-o argumentezi si apoi ii lasi pe frati sa se sfatuiasca, sa se contrazica. asa se va vedea in timp carui duh apartin cei ce se arata curajosi si carui duh cei ce se arata neincrezatori si tematori. nu uita ca cei din urma vor fi cei dintai si ca doar domnul va smulge neghina din grau, nu noi. nu exista in biserica ‘m-am saturat de el’.

    da, ar fi bine ca apologeticum sa posteze cu numele lui, nu cu cel din ofociu al tau.

    vezi ca sunt suparat pe cei de la apologeticum ca mi-au cenzurat doua postari. nu voiam sa ma supar si pe tine.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 30, 2010 at 3:01 pm

      sorin

      Parinte, fac ascultare si il voi scoate. Este printre putinele bloguri in care posteaza si altii decat „ai nostrii” si in general, fac precum ziceti, adica ma stradui sa dialoghez cu „ceilalti”, atat eu, cat si ceilalti comentatori.

      Sunt insa unii de care ma satur la un moment dat si veti vedea si singur motivul, dupa ce veti dialoga de exemplu cu acest iubitor de patriarh.

      Apreciază

    • Iubesc Patriarhul said, on august 31, 2010 at 5:29 am

      Sorin, daca vrei precum zici sa dialoghezi cu mine, eu nu o voi mai face pe bloguri. Eu ti-am cerut argumente scripturistice sau de la sfintii parinti si nu pareri personale. Saccsiv da-i te rog nick-ul meu lui Sorin (daca vrei; doar lui, te rog) ca n-am de gand sa mai intru pe bloguri.

      Apreciază

      • saccsiv said, on august 31, 2010 at 6:23 am

        Iubesc Patriarhul

        Tu chiar crezi ca istetimea s-a nascut odata cu tine? Adica, pana acum te straduiai sa postezi chiar daca iti stergeam comentariile, dar dupa ce ai aflat ca e preot, brusc te-ai hotarat sa comunici prin e-mail cu el …

        Si astfel, speri tu, sa afli cine e.

        Apreciază

      • sorin said, on august 31, 2010 at 8:03 am

        auzi, avem o controversa pe rol: feciorie vs nefeciorie. o continui sau nu? e randul tau sa performezi.

        apoi. e folositor sa dialogam aici ca se mai uita si altii la noi. incearca sa nu ii bagi inseama daca ti se pare ca te jignesc. ei nu vor sa te jigneasca, isi exprima parerile. probabil i-ai agasat, incearca sa nu fii agasant.

        apoi. ajuta-ma sa-mi reamintesc. la ce vrei argumente scripturistice?

        Apreciază

  24. gabi said, on august 30, 2010 at 2:49 pm

    Rica
    nu vreau sa intru in polemica cu tine, de aceea va fi ultima postare a mea pe acest subiect.
    Dar, daca mergem pe „rationamentul” tau, si anume ca incercand sa facem ceva aici, pe pamant, nu dorim decat o cruce mai usoara pentru noi si semenii nostrii, ma intreb cum caracterizezi initiativa celor de la Petru Voda de strangere de samnaturi de anul trecut, sau textul lui saccsiv la care toti facem comentarii, ii banuiesti si pe ei ca vor o cruce mai usoara?
    Cu umilinta, Doamne ajuta!

    Apreciază

  25. Ortodox pe stil vechi said, on august 30, 2010 at 2:59 pm

    Pe tabla lor de sah suntem cei cu care se lupta si ne tot incoltesc dar stim bine ca sa ne fie Pace pre interior trebuie sa ne fie hause pe exterior.Caci Pacea nosatra e de la Iisus Mantuitorul cel care pentru Dragostea noastra sa Rasticnit si ne asteapta ca acelasi drum anevoios sa urmam si noi.Dumnezeu nu da mai mult omului decat poate duce.Dumnezeu sa ne lumineze inimile si mintile sa mergem spre calea cea bine placuta.

    Apreciază

  26. Aurora said, on august 30, 2010 at 3:20 pm

    Fratilor, sunt foarte necajita pt. ca ieri, un preot cunoscut din Bucuresti, cunoscut pt. verticalitatera sa si lupta neobosita impotriva pecetluirii si a influentei nefaste a jidovilor in toate domeniile, ei bine, acest preot minunat pe care l-am admirat o buna perioada de timp pt. curajul sau m-a dezamagit profund , caci a inceput sa o ia pe aratura, dupa predica, la miruit. In timp ce miruia, mai ne adresa cate un indemn sa nu mai ne agitam pe bloguri cu lupta anti-cip, anti-sistem, ci sa ne rugam mai mult si sa facem milostenie si fapte bune si astfel ne va invata Dumnezeu la fata locului ce sa facem cand vor veni actele cu cip. Este un parinte apropiat de cei de la Razboi intru cuvant, eu nu stiu daca ei l-au influentat sau el i-a influentat pe ei. Dar el era la inceput foarte transant in chestiunea biometriei si acum o da cotita. Nu va spun numele parintelui pt. ca nu vreau sa fac clevetire, dar m-a socat aceasta intoarcere la 180 de grade. Eu sunt foarte nedumerita in cazul lui, PRACTIC NU MAI INTELEG NIMIC. Ce parere aveti ?

    Apreciază

    • IOAN said, on august 30, 2010 at 6:14 pm

      CREŞTINI !!! ISPITELE ŞI SMINTELILE SUNT MARI. NU VA FI DELOC UŞOR PENTRU NIMENI SĂ RENUNŢE LA BUNURILE, SERVICIILE ŞI TRAIUL TRECĂTOR AL LUMII ACESTEIA MATERIALE PENTRU ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU. AŞADAR…RENUNŢA-ŢI LA PĂCATELE LUMII ACESTEIA ŞI ALEGE-ŢI CALEA DESĂVÂRŞITĂ A ÎMPĂRĂŢIEI CERURILOR UNDE NU ESTE DURERE, NICI ÎNTRISTARE ŞI NICI SUSPIN CI VIAŢĂ FĂRĂ DE SFÂRŞIT.

      Apreciază

    • sorin said, on august 31, 2010 at 8:20 am

      aurora,

      esenta predicii crestine nu este indemnul de a fi prezent pe internet. tine cont ca doar harul ne poate intari sa facem voia lui Dumnezeu. in problema refuzului numerotarii noastre depline avem nevoie de har mult de tot. acest har se inmulteste prin lupta noastra cu patimile si cu pacatul. aghioritii au o vorba: ‘dai sange, iei har’.

      parintele tau asta te indeamna sa te obisnuiesti de acum sa dai sange ca sa iei har si atunci cand vei pusa sa optezi sa ai putere harica sa faci optiunea cea buna. nu stiu de ce te-ai smintit, eu nu am vazut nimic rau in ce facea el. oricum statul pe internet te sleieste. ma mir cum unii rezista atata.

      apoi. aici pe bloguri e usor sa ne imaginam ca o vom face, dar nu ce spunem intre noi ca vom face conteaza, ci ce facem in fata ighemonului. adu-ti aminte de pilda data Mantuitorul despre cei doi frati: unul a zis ca va face si n-a facut si celalalt a zis ca nu o va face si pana la urma s-a cait si a facut. al doilea s-a mantuit pt ca a facut voia tatalui lui. primul s-a pierdut pentru ca nu a facut voia tatalui lui. ia aminte si nu te mai sminti asa usor ca va trebui sa rezisti la multe sminteli de acum incolo.

      Apreciază

  27. Ion de la Chiuiesti said, on august 30, 2010 at 5:45 pm

    Sunt curios cati din cei ce braveaza aici vor refuza documentele. Tocmai parintele Adrian Fageteanu spunea: „să nu bravezi. Să nu faci ca Petru: „dacă toţi Te vor părăsi, eu nu“ sau „să nu ne facem noi planuri despre cum să ne scăpam. Dumnezeu are grijă de toţi cei care cred în El şi care nădăjduiesc în El şi care-L cheamă“.

    Nu spun ca as fi mai bun decat altii. Ma las in voia Domnului!

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 30, 2010 at 6:16 pm

      Ion de la Chiuiesti

      Frate, trebuie s-o lamurim si pe asta. Indica te rog link-ul cu filmuletul si minutul unde a zis Parintele Adrian ceea ce zici ca a zis.

      Apreciază

      • sorin said, on august 31, 2010 at 8:25 am

        imi aduc si eu aminte despre treaba cu bravada apostolului petru la care a facut referinta p adrian. nu imi amintesc, insa, si restul. imi aduc aminte, insa, ca parca se intrerupea brusc filmarea. daca nu ma insel era si p filoteu acolo.

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 31, 2010 at 8:52 am

        sorin

        Daca e aia, atunci ori multi n-au inteles la ce se referea parintele, ori n-au ascultat-o, ci s-au multumit cu „traducerea” parintelui Mihail Stanciu.

        Apreciază

      • sorin said, on august 31, 2010 at 7:34 pm

        explica asta ca e important. la ce te referi exact?

        Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 1, 2010 at 1:42 am

        sorin

        Voi aborda atunci subiectul intr-un articol separat.

        Apreciază

    • IOAN said, on august 30, 2010 at 6:40 pm

      CUNOAŞTEREA, CURAJUL, BĂRBĂŢIA, ÎNŢELEPCIUNEA, DRAGOSTEA , IERTAREA, NĂDEJDEA, CUMPĂTAREA, SMERENIA, MĂRTURISIREA CREDINŢEI SUNT VIRTUŢI ALE DUHULUI SFÂNT… ŞI PE CARE SĂ LE DOBÂNDIM PRIN SMERENIA NOASTRĂ SIMPLĂ ŞI CURATĂ. NU ÎNDEMN PE NIMENI SĂ IA CĂRĂMIDA MÂNDRIEI IN MÂNĂ ŞI SĂ SE BATĂ CU EA IN PIEPT. A BRAVA ŞI A TE LĂUDA ÎN FAŢA OAMENILOR ESTE MĂNDRIE…DAR A MĂRTURISI, A PROPOVĂDUI CREDINTA ŞI A SPUNE ADEVĂRUL ÎN FAŢA OAMENILOR ESTE HAR…

      Apreciază

  28. elena said, on august 30, 2010 at 5:55 pm

    Actele cu cip nu trebuie luate sub nici o forma,indiferent de ce spun (si)unele fete bisericesti…atata timp cat avem indemnurile clare ale marilor nostri duhovnici SA NU LA LUAM,nu mai trebuie sa avem nici-o indoiala…Cand s-au introdus pasapoartele biometrice,imi aduc aminte de purtatorul de cuvant al Patriarhiei,pr.Stoica,care sustinea sus si tare ca el insusi isi va face asa ceva,ca nu prezinta nici-un pericol,bla,bla,bla….Unei astfel de pozitii,chiar si a unei fete bisericesti,trebuie sa-i facem fata ascultand indemnurile marilor Parinti:Pr.Iustin Parvu,Pr.Arsenie Papacioc,Pr.Adrian Fageteanu,Pr.Ioan Larion de la Mrea.Sihastria Rarau si ale multor alti duhovnici si ierarhi,care si-au afirmay pozitia clar si raspicat.De altfel la manastiri,in Moldova,de pilda la Mrea.Bistrita,scrie foarte clar ca nu mai pot fi pomeniti la slujbe,printre altii,si aceia care au acceptat actele cu cip.
    Asta nu inseamna ca in aceste vremuri nu trebuie sa ne rugam mai mult,sa postim,sa ne spovedim si sa ne impartasim des si sa facem fapte bune!
    Minte luminata!Doamne ajuta!

    Apreciază

  29. Geo said, on august 30, 2010 at 6:07 pm

    Aurora,mai multe ca acestea vei vedea.Spun Sfintii Parinti ca se vor duce mai marii Bisericilor la intronarea lui anticrist.Sa nu crezi ca isi vor da seama chiar toti ca e ceva in neregula cu el.Atunci cum crezi ca un biet cip le-ar induce neliniste?
    Nimeni nu braveaza in nici un fel,cel putin cei care au citit prorocirile si care stiu ce vor avea crestinii de suportat.Noi totusi speram ca Domnul sa nu ne paraseasca in clipele grele ci sa ne intareasca.Acum nu este o mucenicie sangeroasa(va veni si aceea,dupa cum merg lucrurile)cred ca putem sa spunem ca nu vrem cip-uri,fara sa fim considerati „zeloti”de catre ceilalti crestini.

    Apreciază

    • sorin said, on august 31, 2010 at 8:40 am

      geo,

      cred ca nu parerea noastra ferma deranjeaza pe unii, ci lipsa de argumentatie. stii, cel care striga o face pt ca se teme in interior. cel care nu se teme nu striga, o face pur si simplu.

      apoi. si ‘indecisii’ sunt speriati de perspectiva iminenta a optiunii. trebuie intelepciune mare si sa nu ne pierdem noi, si sa ii ajutam si pe altii sa inteleaga. dar trebuie argumentatie. ‘zelotismul’ (nu zelul, deci) este exact aceasta forma a ‘ravnei fara minte’ pe care o condamna apostolul pavel. deci, nu zelul e rau, ci lipsa mintii. zelul fara minte e o bravada. poate ca cei care ne condamna sesiseaza asta la noi. deci, daca fiecare am avea o minima maturitate a vietii bisericesti (cati dintre noi cunosc din interior ce e aia vecernie sau pavecernita sau utrenie sau ceasuri sau ce inseamna de fapt liturghia sau ce este ortodoxia si ce sunt ereziile etc. etc.) si am sti foarte clar cum stau lucrurile despre cipuri si numerotatie, CU SIGURANTA NU AM MAI LASA IMPRESIA DE ZELOTISM, CI DE MARTURISIRE MATURA A ADEVARULUI. asa ca, pentru a recupera aceste lacune ale noastre, avem nevoie de timp pentru a face lucrurile astea ca sa ne maturizam. asta presupune lucrare. putini lucreaza pe internet, majoritatea se iroseste. sa fim atenti!

      Apreciază

      • saccsiv said, on august 31, 2010 at 8:56 am

        sorin

        Proportia celor ce cunosc „ce e aia vecernie sau pavecernita sau utrenie sau ceasuri sau ce inseamna de fapt liturghia sau ce este ortodoxia si ce sunt ereziile etc. etc” nu depinde de tabara in care te afli.

        Apreciază

      • sorin said, on august 31, 2010 at 7:39 pm

        saccsiv,

        sincer nu inteleg. despre ce tabere vorbesti?

        Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 1, 2010 at 1:47 am

        sorin

        Sincer, nu inteleg ce nu intelegeti.

        Apreciază

      • sorin said, on septembrie 1, 2010 at 8:46 am

        adica vorbesti despre taberele biserica vs lume? sau despre taberele procip vs anticip?

        vrei sa spui ca sunt nestiutori in ambele tabere, nu doar in tabara anticip?

        Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 1, 2010 at 9:22 am

        sorin

        Pro cip – anti cip. Proportia cea mai mare de nestiutori fiind in cea pro cip.

        Apreciază

      • sorin said, on septembrie 2, 2010 at 8:06 pm

        pai, eu nu zic asta ca sa supar pe cineva, ci asa imi explic eu de ce suntem asa de putin credibili. e foarta multa emotie in demersul nostru si … asta se simte.

        apoi, eu nu cred in existenta celor doua tabere. e gresit sa vedem asa lucrurile. nu trebuie sa existe separatie in biserica decat pe motive de credinta. doar daca apar ereziile. noi stim ca acceptarea inlocuirii numelui nostru cu un numar este apostazie DOAR DACA O FACEM PENTRU SUPRAVIETUIREA FIZICA, ADICA DOAR PENTRU A CUMPARA SI A VINDE, dupa cum zice scriptura.

        cei care zic ca vor lua cipul NU INSEAMNA CA IL VOR SI LUA. poate ca pana la urma nu il vor lua. DE ACEEA DACA NE SEPARAM DE EI INAINTE CA EI SA SE SEPARE DE BISERICA, LUCRAM DEZBINAREA IN BISERICA, NU UNIREA SI BISERICA ESTE UNIRE, NU DEZBINARE, DECI NE FACEM POTRIVNICI BISERICII, NU URMATORI EI.

        iar cei care zic ca nu vor lua cipul in ruptul capului nu inseamna ca chiar nu il vor lua, nici nu inseamna ca mint si ca vor cadea. pur si simplu nu stim ce va face fiecare atunci. IN CAZUL ASTA CARE A R FI MOTIVUL SA NE SEPARAM DE PE ACUM UNII DE ALTII CAND NOI SUNTEM FIII ACELEIASI BISERICI, NE INCHINAM ACELUIASI DUMNEZEU, AVEM SANGELE ACELUIASI HRISTOS IN VINE etc.

        de aceea acum trebuie sa lucram unirea si intarirea, nu sa cultivam dezbinarea pe motive neintemeiate.

        Apreciază

  30. Vasile said, on august 30, 2010 at 7:45 pm

    Am observat trendul plin de sofism si concertat pe diverse alte bloguri : Sunt probleme arzatoare gen izbuncirea unui Razboi Mondial , Ungurii ne iau Ardealul , Nu trebuie sa bravam ca e pacat – deci sa le acceptam cartile de identitate biometrice . Fara a avea pretentii de a detine adevarul absolut mi se pare o chestie complet gresita sa accepti asa ceva .

    Sa va dau un exemplu poate fara relevanta pentru a argumenta ca este complet gresit .
    Am fost la un magazin acum 2 zile pentru a-mi cumpara un articol de imbracaminte
    Vanzatorul : cnp-ul dumneavoastra
    Eu : nu am CI la mine
    Vanzatorul : Macar seria
    I-am dat o serie si un nume din imaginatie
    Unde consider eu ca am gresit : De ce nu am spus – Dar pentru ce iti trebuei domnule ?(oricum am primit bon fiscal nu o factura ca sa justifice aceasta cerere).

    Va dati seama unde se poate ajunge cand cineva si nu stim cine detine datele cu ce am cumparat unde am fost ora, loc . O sa devenim niste date statistice pentru marketing . Asta ca sa nu mai vorbim de intimitatea si urmarea acestui pas facut pe care nu-l mai putem intoarce dupa aceea .

    Ministerul de Interne spune : CI nu au RFID ci smartcard (tot la distantza se poate citi)- ceeea ce e cu mult mai rau . Se pot inmagazina mult mai multe date . Sa mai vorbim despre amprentare ?

    De aceea eu voi spune raspicat : Nu vreau .

    Apreciază

  31. danutza said, on august 30, 2010 at 8:10 pm

    bine, vorbim despre respingerea actelor cu cip. vom fi in stare sa spunem nu? vom incerca in aceste luni sa convingem cat mai multi oameni ca sunt daunatoare sufletului si ca nu trebuie sa le accepte? cati dintre ortodocsii practicanti navigheaza pe net? 10-15%? restul sunt NEINFORMATI, asta pt sunt in varsta si nu au de unde sa se informeze. raspanditi materiale scrise in biserici, incercati sa vorbiti cu oamenii si, poate ca vor fi 1 milion care vor spune NU actelor cu cip.
    dar, cei care comentam aici, avem datoria sa nu pastram doar pt noi adevarul, ci sa-l facem cunoacut. asta e parerea mea.

    Apreciază

    • sorin said, on septembrie 2, 2010 at 7:34 pm

      danuta,

      iarta-ma, cred ca tema informarii celorlalti este o falsa problema. eu cred ca 99% dintre ortodocsii romani stiu la ora actuala ca … unii crestini cred ca aceste cipuri, coduri de bare etc. ar avea legatura cu 666 din biblie si ca nu e bine sa le primim. nu-i subestima pe romani in privinta informarii din gura-n gura, din blog in blog, din televizor in televizor, din radio-n radio. tin minte ca odata saccsiv zicea ca la o coada intr-un supermarket a surprins un dialog intre o casierita si o dna care platea ceva. nu mai stiu cum dar intre ele s-a iscat un dialog despre cipuri sau coduri de bare ca ar fi 666. eu nu cred ca casierita aia a aflat de la saccsiv sau de la vreun alt blog despre subiectul asta major. a aflat ea din alte surse si prin alte metode care functioneaza destul de bine in popoarele ortodoxe in general. deci, nu informarea e problema, ea existand deja, cred eu.

      apoi. informare nu inseamna trezire. Mantuitorul a ‘informat’ pe multi despre imparatia cerurilor, dar putini s-au trezit s-o caute.

      apoi. daca chemi poporul sa-i dai de mancare, va veni doar daca ii este foame si va veni doar daca ii inspiri incredere ca chiar poti sa ii dai de mancare, SI DACA VA VENI, VA TREBUI NEAPARAT SA POTI, SA FII CAPABIL SA II DAI DE MANCARE. altfel, infometat, va veni, va vedea ca nu e cine stie ce si … va pleca considerandu-te … imatur in chemarea ta. deci, mai intai trebuie sa ii fie foame poporului, apoi trebuie sa ii inspiri incredere poporului si apoi trebuie sa fii capabil, sa poti sa te tii de promisiunea ca ii poti da de mancare pana la satiu.

      Mantuitorul asa a facut. cei ce flamanzeau de adevar veneau. ii intarea si puterea Mantuitorului, ii convingea. apoi, daca veneau, mancau si se saturau de nu stiau ce sa mai faca de satiu. nici nu-si imaginau ca exista asta, ca omul poate sa fie atat de plin. Mantuitorul a zis ca si urmatorii lui vor putea face asta in Biserica. dar Mantuitorul, desi putea, nu i-a saturat pe toti pentru ca multora nu le era foame.

      deci, noi asta trebuie sa facem. am aflat, ne-am convins si vrem sa spunem si altora, dar trebuie sa o facem numai daca putem sa ii hranim si noi pe oameni asa cum ii hranea Mantuitorul. altfel … epuizam chemarea si oamenii nu se vor arata interesati in viitor.

      danuta,

      problema e alta. oamenilor nu mai le e foame. si-au deranjat metabolismul pentru ca mananca numai dulciuri industriale de la televizor. atat de mult i-a molesit televizorul incat nu mai simt foamea. organismul li se distruge incet si sigur de la lipsa proteinelor si a vitaminelor. fiind in crestere, acestea le sunt vitale. neavandu-le, organismul lor se atrofiaza indreptandu-se spre colaps. ei nu-si dau seama. nu mai simt asta. vad ca ceva nu e in regula, dar nu se pot problematiza, nu pot sa mai ceara ajutorul, ei doar ‘asteapta hipnotic sfarsitul’, colapsul. stii de ce nu se scoala sa se duca la doctor? pentru ca se multumesc cu iluzia mangaietoare a dulciurilor industriale ale magiei televizorului, dulciuri care le-au distrus metabolismul, cum spuneam.

      oamenii pe care vrei tu sa-i informezi viseaza, danuta, sunt in transa, nu te pot auzi sau daca te aud, nu te baga in seama. nu te pot lua in serios. e ca si cum ai explica drogatului ca nu e bine sa se drogheze, ca se distruge. drogatul dupa ce si-a injectat doza pleaca de langa tine, se duce in lumea lui, o lume magica, o lume in care ar vrea sa ramana pentru totdeauna. nu ii place lumea reala, e scarboasa. ii place visul, irealul, magia, virtualul. e fermecatoare lumea asta virtuala. cea reala este anosta, nu are ‘fun’. gresesti daca crezi ca romanii nu se trezesc pentru ca nu stiu ce li se pregateste. undeva in inima lor majoritatea a optat deja, a optat sa viseze ‘asteptand hipnotic sfarsitul’. ceilalti se vor trezi din vraja cu sau fara informarea noastra. oricum s-a facut pana acum destula informare. p filoteu a ajuns in parlament.

      danuta,

      problema, deci, nu sunt cei ‘neinformati’, ci noi, cei informati. apostolul pavel vorbeste de faptul ca crestinul trebuie sa aiba ‘gandul lui Hristos’. pai, daca crestinii ar avea gandul lui Hristos, atunci ar avea toti acelasi gand, nu? bineinteles, asta nu inseamna ca orice grup care gandeste identic are automat gandul lui Hristos, dar noi nu discutam despre asta acum. deci, lipsa gandului lui Hristos este problema noastra. in cartea faptelor apostolilor ni se spune ca, dupa pogorarea Duhului Sfant, crestinii aveau ‘un cuget’, aveau, deci, acelasi cuget, aceeasi minte, gandeau toti la fel. de atunci si pana acum lucrul asta s–a mai estompat. noi, cei ce vrem sa ne mantuim, trebuie sa ajungem ca, macar in lucrurile determinante pentru mantuirea noastra, sa gandim la fel, sa avem acelasi gand, gandul lui Hristos. pentru asta este nevoie de sfat, de multa sfatuire in dragoste. crestinii difera intre ei: unii sunt mai mintosi, altii sunt mai fricosi, altii sunt mai necopti la inima si la minte, altii sunt prea indrazneti, altii sunt mai umblati prin lume, altii au citit mai mult, altii sunt mai ingamfati samd. ideea e ca, desi vrem toti sincer sa ne mantuim, diferim destul intre noi ca fire sau ca abordare a temei. trebuie avut rabdare cu fiecare si, mai ales, FIECARUIA TREBUIE SA II DAI CAM CE CERE SI … CUM CERE. pe cel fricos trebuie sa il iei usor, ca sa nu il sperii, chiar daca pericolul e iminent. celui ingamfat trebuie sa ii lasi un pic de loc pentru a–si desfasura ingamfarea, altfel abandoneaza lupta, neputand sa se lepede de sine prea mult din prima. celui mintos trebuie sa ii oferi argumente mai rationale ca sa isi hraneasca si cerintele mintii lui mai iscoditoare. pe cei necopti trebuie sa ii indrepti si spre materiale pregatitoare, colaterale care sa ii ajute sa se coaca intai, ca sa nu se sminteasca inainte de vreme. pe cei prea indrazneti trebuie sa ii tragi de picioare in jos si sa–i temperezi ca sa nu se pripeasca prea mult, sa nu braveze si sa colapseze exact atunci cand trebuie sa isi probeze curajul. celor umblati prin lume trebuie sa le largesti imaginea pentru ca ei deja privesc mult mai larg, peste granitele romaniei si au nevoie permanent de o prezentare cat mai ecumenica a situatiei, ca doar ortodocsi nu se afla doar in romania, nu?

      deci, noi, cei ce credem ca am inteles cum stau lucrurile, trebuie sa ne convingem ca am inteles cum stau lucrurile. semnul ca am inteles cum stau lucrurile este acela ca avem raspunsuri pentru toate categoriile de crestini. si sunt mai multe decat cele expuse mai sus. daca mergem la propovaduire cu o singura fateta sau cu doar cateva fatete ale problemei, pe cei care nu–i vom satisface cu propovaduirea noastra ii vom pierde din navodul dragostei. aceia, insatisfacuti fiind, se vor departa de noi. ESTE O GRESEALA TERIBILA SA II CONSIDERAM CA FACAND PARTE DIN ALTA TABARA. ei sunt ca si noi, doresc mantuirea, doar ca vor sa inteleaga si alte fatete ale problemei. este foarte usor sa cultivam dezbinarea, chiar si indirect. Biserica inseamna, insa, adunare in Hristos. fiecare crestin e dator sa contribuie la aceasta adunare a crestinilor in Hristos, nu la dezbinarea lor, atata timp cat ceea ce ne dezbina nu este o erezie, ci pur si simplu multi au nevoie de alt tip de abordare decat cel pe care il avem noi. nu trebuie sa fim emotionali sau lozincarzi, nici sa bravam sau sa fim exclusivisti, ci trebuie cu rabdare sa gasim calea de ajungere la inima fiecaruia ca sa–l castigam. doar asa ne vom putea numi pesacari de oameni. iar daca nu putem sa facem binele, macar sa nu facem raul.

      Apreciază

      • ina said, on septembrie 3, 2010 at 7:30 pm

        @ sorin
        Frumos explicat, fara patos si pe intelesul tuturor. Am retinut bine, sunteti preot? Daca da, si nu va e cu suparare, sunteti din Bucuresti? Nu de alta, dar in prezent am nevoie de un sfatuitor / duhovnic si poate sunteti ceea ce caut. As aprecia un raspuns (oricare ar fi el). Multumesc!

        Apreciază

      • sorin said, on septembrie 3, 2010 at 8:04 pm

        ina,

        daca e vorba de sfatuire personala nu ai nevoie neaparat de un preot, ci de un crestin,-a cu experienta. daca crezi ca te-as putea sfatui, scrie-mi aici.

        Apreciază

      • ina said, on septembrie 3, 2010 at 8:56 pm

        sorin,

        Va multumesc ca v-ati facut timp sa-mi raspundeti. Ideea este ca am nevoie de un parinte care sa fie un bun sfatuitor, dar la care sa ma si spovedesc. Apreciez intentia dvs. de a ma ajuta cu sfaturi dar, din motive lesne de inteles, nu-mi pot expune problemele personale pe acest blog :). Voi continua sa caut si sper, cu ajutorul Domnului, sa gasesc duhovnicul de care am nevoie.
        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • sorin said, on septembrie 4, 2010 at 6:59 am

        adrian.orzea@gmail.com

        Apreciază

  32. Geo said, on august 30, 2010 at 8:35 pm

    chm0d,culca-te la loc.

    Apreciază

  33. […] Read more from the original source: INTREBARE catre cei UN MILION care au cerut referendum in chestiunea actelor cu CIP. Ce s-ar intampl… […]

    Apreciază

  34. Iubesc Patriarhul said, on august 31, 2010 at 6:34 am

    Saccsiv, nu tin sa vorbesc cu parintele Sorin. Vroiam sa lamuresc niste lucruri doar cu dumnealui fara sa-mi sariti toti in cap. Dar las-o balta…

    Apreciază

    • sorin said, on august 31, 2010 at 8:41 am

      zi aici. e mai bine.

      Apreciază

      • Iubesc Patriarhul said, on august 31, 2010 at 9:37 am

        Sarut mana. Parinte care sunt argumentele scripturistice si din scrierile sfintilor parinti referitoare la actele cu cip ca eu nu le gasesc. Spuneti-mi unde sa caut. Analogia cu logodna nu mi se pare convingatoare, desi este frumoasa, dar demonstreaza altceva. Inteleg de ce nu trebuie sa luam aceste acte. Inteleg ca de cum vom riposta acum depinde foarte mult cum vom riposta si in viitor la implantare daca o vom apuca. Inteleg ca acum cat inca nu este incendiu cel mare, trebuie sa protestam pe toate caile. Dar de ce este lepadare de Hristos acceptarea actelor. Chiar si administratorul acestui site a zis ca nu considera ca este lepadare acceptarea actelor. Apoi de ce sar toti la gatul meu pentru ca mi-am zis Iubesc Patriarhul. Nu este in evanghelie porunca sa iubim pana si pe dusmani? De ce deranjeaza asa mult un simplu nume.

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 31, 2010 at 10:05 am

        Iubesc Patriarhul

        Am spus ca dupa mintea mea cea proasta consider ca nu e lepadare, ci pas spre lepadare. Cam cum e cu desfranarea: codul de bare a fost aidoma cu a pofti o femeie pe strada. Cardul a fost asemenea cu a o privi dezbracata. Buletinul va fi asemenea cu a o lua in brate si a o mangaia si saruta, un soi de preludiu al actului sexual. Dar multi se bat cu caramida in piept ca nu vor incheia actul sexual …

        Pe de alta parte, Domnul nostru Iisus Hristos ne-a spus clar:

        Eu însă vă spun vouă: Că oricine se uită la femeie, poftind-o, a şi săvârşit adulter cu ea în inima lui.”

        Asadar, pana la urma, poate nici nu este bine spus: inceput de lepadare sau un pas pana la lepadare. E treaba migaloasa. Noi trebuie sa urmam indemnul stalpilor ortodoxiei, care spun clar sa NU LUAM BULETINELE.

        Noi ne straduim sa ne ferim, asa cum incercam sa ne ferim de o desfranata. Voi insa ii indemnati pe toti sa ia sanii curvei in maini si s-o sarute, sub pretextul ca daca nu vor duce actul sexual pana la capat, nu este desfranare …

        Apreciază

      • sorin said, on septembrie 2, 2010 at 8:08 pm

        florin,

        ai intrebat pe toata lumea si nu ti-a dat nimeni un argument scripturistic? nimeni, nimic?

        Apreciază

  35. Pr.Gabriel said, on august 31, 2010 at 7:03 am

    In fata unui ghiseu de telefonie si internet.

    -Buna ziua!
    -Doamne ajuta! Am venit sa platesc si eu abonamentul…ma numesc.X..
    -Nu am nevoie de numele dvs. ci de CNP.
    -Pai, identitatea mea asta este.X
    -Va cred, numai ca numele dvs „nu imi foloseste”, calculatorul nu va „stie” dupa nume.
    -Am inteles, dupa numar, deci..Pai eu totusi sunt recunoacut dupa nume si cand ma recomand tot numele mi-l dau.
    -Asa este, zambind irornic, insa sunt prea multe nume care coincid si astfel va identificam dupa numarul CNP.
    -Ce ironic, sa ti se dea un nume la Botez si tu sa fie identificat ca un detinut dupa numar.
    -Cum vreti…. platiti sau nu?
    -Mda..

    De mult statul ne identifica prin numere. Pt. el sutem o tolba de cifre. Daca era cinstit cu noi, ne identifica prin nume.
    Nu ati vazut ca si in cataloagele scolare sub nume se trece si numarul cnp?
    Aproape in orice sector al vietii sociale se cere numarul..

    Fericit si de 10 ori mai fericit cel care reuseste sa-si impuna NUMELE in locul Numarului.

    Apreciază

  36. iustin said, on august 31, 2010 at 7:15 am

    @Pr. Gabriel:

    Aveti dreptate.
    Numele in ortodoxie defineste persoana, calitatile si darurile fiecaruia.

    De aceea, in Apocalipsa 2:

    ,,17. Cine are urechi să audă ceea ce Duhul zice Bisericilor: Biruitorului îi voi da din mana cea ascunsă şi-i voi da lui o pietricică albă şi pe pietricică scris un nume nou, pe care nimeni nu-l ştie, decât primitorul.”

    se spune ca biruinta asupra fiarei antihristice este la fel de decisiva ca si un al doilea botez, ca o nastere din nou.

    Apreciază

  37. Iubesc Patriarhul said, on august 31, 2010 at 11:07 am

    Nu stiu ce vrei sa spui cand spui „voi”. Te asigur ca nu exista nici un „voi” intre care sunt si eu. Exact cum spui tu despre inceput de lepadare si tot ce mai zici acolo asa gandesc si eu. Eu nu indem pe nimeni sa ia accepte aceste acte, dimpotriva. As vrea sa fie multi care sa nu le primesc, ca intre cei multi sa ma pot ascunde si eu. Asa mi-ar fi mai usor. As vrea sa urmam exemplu de solidaritate din republica Moldova.

    Apreciază

  38. Aurora said, on august 31, 2010 at 12:06 pm

    @Iubesc Patriarhul – Florine, te-am rugat si eu si Saccsiv si mai multa lume sa-ti schimbi numele asta oribil care nu se potriveste cu deloc dezideratele acestui blog. Stim ce face patriarhul. Este un fel de dictator acolo in Dealul in care s-a cocotat cu sprijinul fratilor de loja. Nu stiu daca ai observat ca noi mai ne sfatuim aici ca intre prietreni, cerem povata si mangaiere unul de la altul, chiar daca se mai strecoara si nechemati, dar exista un climat de incredere, insa pe tine nu te iubeste nimeni si n-are incredere in tine pt. ca iubesti pe cine iubesti. Poate daca ti-ai zice IUBESC CEAUSESCU, oamenii ar fi mai ingaduitori cu un biet nostalgic al carui idol este mort si nu mai poate face rau nimanui. Daca nici acum nu vei da curs rugamintii mele, inseamna ca te incapatanezi draceste ca sa produci iritare, disconfort si sminteala.

    Apreciază

  39. Aurora said, on august 31, 2010 at 12:14 pm

    @Parinte Sorin, va multumesc pt. raspuns. Sarut mana !

    Apreciază

  40. Ayan said, on august 31, 2010 at 4:57 pm

    Buna seara , Comentez  pentru prima data pe acest site  insa va urmaresc de multa vreme , mai mult , dau cate un Copy/ Paste articolelor de aici care „ard” si le postez pe un site al studentilor unde sunt moderatoare. Nu am  pretentia de trezi oamenii  dar daca reusesc sa-i pun pe ganduri , e un castig  . Din pacate , primesc feed-back mai mult din partea celor care au o viziune comoda despre cum va evolua (as zice  mai degraba  involua ) lumea si care nu cred in ce se spune aici  . Au ei grija sa le dea o alta interpretare . Dar nici eu nu ma las . Pe cativa tot i-am convins sa stea in alerta si sa urmareasca succesiunea de evenimente . Unii sunt de rit catolic si tot sunt constienti de pericolul microciparii , altii sunt rataciti prin tenebrele miscarii New Age : cred in reincarnare si in prostii de genul : trecerea in alta dimensiune in anul 2012 . Eu doar ai intreb : Aveti garantia ca vi se va confirma scenariul  din 2012 ?  Cu asta le-am inchis gura si ai determin sa fie atenti la ce se intampla in viata reala nu sa se rataceasca in fantasmagorii .  Poate ca nu vi se pare relevant ce va spun insa incerc sa punctez faptul ca acest site nu ” striga in pustiu ” . Nu pot sa prevad cati dintre noi vom avea o atitudine cu adevarat crestina  in fata urgiei insa CRED in ceea spunea Parintele Arsenie Boca in marturiile Sale ca : ” Romania va fii cuprinsa de flacari ”  Se referea pesemne la focul credintei  ….Sa nu deznadajduim . Doamne ajuta !

    Apreciază

  41. parereamea said, on august 31, 2010 at 8:56 pm

    Stiti ca are loc un recensamant agricol in 2010?
    http://www.insse.ro/cms/rw/pages/index.ro.do
    Pe noi ne numara la anul, daca-i lasam….

    Am intrat pe situl Institutului National de Statistica sa vad populatia activa, adica cati muncesc. Dintre acestia, vreo 10 milioane din 20 mil, cati credeti ca nu vor lua buletine cu cip?
    Din 10 milioane muncitori, cam jumate sunt bugetari, deci dependenti total de sistem.
    Vreo 500.000 presupun ca lucreaza la negru, deci s-ar putea lipsi pentru o vreme de buletin.
    Din cei la patron sau patroni o parte mai pot fenta o vreme buletinul.
    Per total ar putea fi adunati cei 1 mil care nu vor buletin (daca atitia or fi fost…) si care chiar nu il vor lua, dar cat conteaza asta in raport cu 10 mil. care vor produce in cotinuare. S-ar simti, dar nu ar fi dezastruos pt. stat.
    O parte si-l vor schimba in cativa ani, daca vom mai ajunge vremurile.
    Cei fara buletin vor incepe sa munceasca la negru si sa faca troc de produse. Iti varuiesc in casa daca-mi dai atitia saci de cartofi. Simplu. nu? Da, dar doar daca te lasa si nu te ia sa te bage la zdup. Si vor face asta la un moment si iti ia si casa ca nu ai platit impozitele.
    Chestia e ca pana acum nu-ti cerea buletinul atunci cand mergeai la primarie sa platesti impozit la casa, dar vor sa bage E-romania, deci s-a dus si varianta asta, doar nu-s prosti…gandesc de milenii toata afacerea, iar noi ne facem iluzii ca putem fenta ceva???

    Sincer, nu cred ca se vor aduna macar 1 mil.

    http://www.insse.ro/cms/rw/pages/indicatoriAnuali.ro.do

    Apreciază

  42. Geo said, on septembrie 1, 2010 at 7:19 am

    Parereamea,tocmai aici se vede clar mucenicia.Nu vei avea mijloace de trai.Nu ne-a cerut Hristos sa iesim in strada cu batele,ne-a spus sa rabdam.Daca ai casuta la tara,mai traiesti ceva timp(poate niste rude care sa te primeasca),apoi plecam unde vedem cu ochii,asta daca nu ne vor baga in lagare(asa cum au construit deja americanii)pe noi crestinii.Nu stim ce va veni intai:cutremurul cel mare,razboiul de ocupare a Romaniei,planeta X care se apropie,furtuna solara din 2012 sau anticristul.Dar pana atunci,ne stramtoreaza guvernul asta antiuman,anticrestin,antinational etc.Oricum,daca cineva se mira (ca si mine)de ce a folosit Apostolul Ioan cuvantul STRAMTOARE,acum a aflat.Presati din toate partile si fara cale de scapare.Si lucrurile se precipita…

    Apreciază

  43. […] Importanta NUMELUI si raul ce-l reprezinta alipirea numelor de cate un NUMAR UNIC al sistemului antihristic Posted in CIPURI by saccsiv on septembrie 1, 2010    Iata comentariul Pr.Gabriel postat la articolul  INTREBARE catre cei UN MILION care au cerut referendum in chestiunea actelor cu CIP. Ce s-ar intampl…: […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.