SACCSIV – blog ortodox

Marturii ale unora dintre cei ce au vazut MINUNEA IZVORARII DE MIR din moastele Sfintilor Inchisorilor, Iasi, 19.03.2010

Posted in Danion Vasile, Hrisostom Manolescu, IASI, minuni, MIR, Sfinţii inchisorilor by saccsiv on martie 20, 2010

   Iata cateva din marturiile celor prezenti la conferinta si postate la ULTIMA ORA: La Iasi, din moastele Sfintilor Inchisorilor A IZVORAT MIR DIN NOU … Slavit fie bunul Dumnezeu!:

Dan:

Am fost in sala,in randurile din spate ale acesteia. Chiar cu cateva momente inainte ca parintele Hrisostom sa comunice minunea,in sala s-a simtit un puternic miros de mir care venea in valuri. Faptul m-a surprins cu atat mai mult cu cat distanta intre mine si Sfintele moaste era mare,excluzand deci orice miros care sa aiba o cauza naturala.
Am fost si anul trecut dar atunci aveam anumite dubii.Doamne iarta-ma. Ce s-a intamplat azi a venit mai mult decat orice confirmare a sfinteniei martirilor din inchisorile comuniste.

SLAVA TIE DOAMNE !!!

Cosmin S.

Marturisesc si eu ca am fost martor la aceasta minune acum cateva ore. Am vazut moastele, am vazut de aproape mirul care izvora, dar cel mai mult m-a impresionat mirosul dumnezeiesc pe care l-am simtit. M-am apropiat ca sa vad si sa simt cat mai intens.
E minune si e adevarata.
Slava lui Dumnezeu!

Ady

Fratilor acum doua ore am vazut prima minune din viata mea…cum este adevarat ca Hristos a inviat,tot atat de adevarat este ca am vazut mir izvorand din moastele sfintilor de la Aiud…slaviti pe Hristos fratilor…amin.

Emil

Am fost in sala, si, in timpul conferintei, cu vreo 10 – 15 minute inainte de a ne inchina sfintelor moaste, am simtit un miros, la inceput nu mi-am dat seama de la ce e, in sala; m-am inchinat la moastele care erau uscate,iar dupa alti 10 -20 de oameni a inceput sa curga mirul si sa umple cu mireasma intreaga sala si hol al teatrului.
Slava lui Dumnezeu pentru minunile Sale si ca m-a invrednicit sa fiu acolo!

Iionut

Am fost la conferinta. La final m-am inchinat la sfintele moaste, care erau uscate. Apoi m-am indreptat spre iesire, In momentul cand am iesit pe usa am simtit un puternic miros de mir si imediat l-am auzit pe Danion strigand “cine are aparate de fotografiat sa vina sa pozeze, ca moastele au izvorat mir”. M-am intors intr-un suflet si am vazut, am mirosit, m-am inchinat din nou si am sarutat sfintele moaste, care acum erau ude de mir. In urma cu un an, desi am participat la conferinta, m-am inchinat moastelor uscate si am plecat in graba, nestiind ca la 5 minute moastele izvorasera mir. Atunci nu am vazut, dar am crezut. Ieri am vazut si am crezut cu mai multa tarie.
In 10 minute au venit cei de la Iasi TV life si au luat interviuri si au filmat. Apoi s-a citit acatistul sfantului Valeriu Gafencu si o rugagiune catre sfintii inchisorilor.
Dau aceasta marturie despre minunea de la iasi, 19 martie 2010, incredintat fiind ca si sfintii inchisorilor carora m-am inchinat ma vor marturisi pe mine in ziua judecatii.
Doamne ajuta.

   Iata si o marturie postata la articolul Minunea se repeta la Iasi. A izvorat din nou mir din moastele Sfintilor de la Aiud de pe blogul fratelui Apologeticum:

Alexandra

Sa ne bucuram caci Hristos ne arata inca odata ca e alaturi de noi in vremuri atat de subrede….
Slava Cerului ca m-a invrednicit sa iau parte si eu la minunata Conferinta a lui Danion Vasile…
Sa ne rugam pentru fratia sa,ca Dumnezeu sa-l tina sanatos si indelungat in zile , sa ne deschida ochii si sa simtim cu inima minunea de zi cu zi…

   Rog pe cat mai multi dintre cei ce au vazut aceasta minune sa dea marturie. Dusmanii Sfintilor inchisorilor sunt de la un an la altul din ce in ce mai inversunati. Iar inamicii mesajelor de tipul celui spus raspicat la conferinta de la Iasi (AUDIO: Înregistrarea conferinţei susţinută de părintele Hrisostom Manolescu şi scriitorul Danion Vasile, la sfarsitul careia din nou, moaştele mărturisitorilor de la Aiud au izvorât mir) sunt din ce in ce mai activi.

   Cateva fotografii reusite gasiti la:

http://www.panteaclaudiu.ro/index.php/o-lume-in-imagini/sfinte-moaste.html

   Rog pe toti cei ce au imagini din timpul acestei minuni sa mi le trimita, pentru a posta un articol separat in acest sens.

20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on martie 20, 2010 at 2:23 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. gina simona said, on martie 20, 2010 at 3:23 pm

    Doamne Ajuta! Am fost martora la minunea petrecuta aseara la iasi. Cand m-am inchinat prima data la sfintele moaste acestea erau uscate. La cateva minute dupa ce m-am inchinat l-am auzit pe parintele Hrisostom spunand ca din sfintele moaste a izvorat mir. M-am intors pe scena si m-am apropiat de racla pentru a vedea sfintele moaste si intr-adevar acestea aveau mir. Mireasma raspandita de mirul din racla cu sfintele moaste era minunata.
    Un prieten de-al meu care era la rand inainte ca parintele Hrisostom sa faca anuntul izvorarii mirului din sfintele moaste,el urmand sa se inchine, a vazut cum pe sfintele moaste era o pata uleioasa care se marea din ce in ce mai mult.
    Minunat este Dumnezeu intru sfintii Sai!

    Apreciază

  3. laura said, on martie 20, 2010 at 5:33 pm

    Da, am vazut,moastele Sfintilor inchisorilor au izvorat mir.Doamne ajuta-ne si lumineaza-le mintea celor care se ocupa de canonizare.

    Apreciază

  4. Natasa said, on martie 20, 2010 at 7:16 pm

    Am vazut si eu minunea cu ochii; nu am vazut sfintele moaste uscate, dar am vazut cum mirul, in cantitate mai mica la inceput, a crescut in cantitate in racluta in timp. Nu stiu, cred ca iesea pur si simplu din bucatica de craniu care era la vedere si se strangea la baza ei! Mirosul era deosebit, l-am simtit cu mare emotie in timp ce ma uitam cu uimire la sfintele moaste, alaturi de ceilalti credinciosi.

    Iata un semn ca Dumnezeu nu ne-a parasit si ca ne va fi alaturi prin sfintii romani marturisitori in vremurile ce vor sa vina!

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  5. admin said, on martie 21, 2010 at 12:15 am

    Minunea s-a repetat din nou la Manastirea Petru Voda. Fratele Danion a ajuns cu moastele la manastire si ne-a dat a ne inchinam si sa ne bucuram sufletele cu mireasma dumnezeiasca a mirului. In timp ce tineam raclita in mana am observat ceva stralucitor si umed pe suprafata sfintelor moaste; mireasma devenise mai puternica. Toti cei de fata am vazut ca sfintele moaste izvorasc din nou mir, apoi am sters mirul cu o panza curata, daruita tot de fratele Danion. Slava lui Dumnezeu si sa fie spre intarirea sufleteasca a tuturor pentru vremurile ce or sa vina.

    Apreciază

  6. adris1919 said, on martie 21, 2010 at 1:06 pm

    Anul trecut n-am avut bucuria sa particip, insa anul acesta Bunul Dumnezeu a facut tot posibilul sa ajung, desi nu pot zice ca n-am intampinat piedici.
    Chiar in timpul conferintei am simtit de vreo 2-3 ori un miros de buna mireasma, dar in mintea mea putina si rationala (inca) am pus faptul pe seama gumei de mestecat a fetelor din spatele meu.
    Toturi, n-am inteles nevoia badiei Danion de a face apel la televiziune. Inclusiv doamna Alexandra Corbu a avut o conversatie „acidifiata” spre final cu cineva de la o televiziune, care n-a fost interesat sa vina sa filmeze.
    Dreapta credinta propune smerenie, nu publicitate. In fine, eu sunt pacatosul si necredinciosul, dar aceste observatii mi-au tulburat placuta vibratie a inimii ce-mi fusese provocata atat de continutul conferintei, cat mai ales de buna mireasma a mirului izvorat din Sfintele Moaste.

    Apreciază

  7. ady said, on martie 21, 2010 at 2:46 pm

    Saccsive, zi-mi si mie te rog localitatea unde se afla aceste SF. Moaste

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 21, 2010 at 3:24 pm

      ady

      Cele din mica racla, care au fost la conferinta de la Iasi? Exact in acest moment nu stiu unde se afla.

      Apreciază

  8. Petrica said, on martie 22, 2010 at 1:23 am

    Pe blogul meu mai sunt cateva fotografii de la eveniment.

    Multumesc

    Apreciază

  9. adris1919 said, on martie 23, 2010 at 9:08 pm

    dezastruos? sa nu exageram! e prima minune „publica” la care particip…
    Putina credinta m-a facut sa ma indoiesc. La urmatoarea „dezastrul” va fi mai mic.
    Iertare!

    Apreciază

  10. adris1919 said, on martie 23, 2010 at 9:26 pm

    Si, ca sa raspund la intrebare, televiziunile stiu perfect cum sa faca rahatul bici si mai ales invers. Intotdeauna transforma ceva bun in „dezastru” si denatureaza, manipuleaza, rastalmacesc.
    Am convingerea ca cei din sala au facut mult mai multa „audienta” in randurile cunoscutilor, povestind minunea izvorarii de mir, decat a facut tv life.
    Eu mi-as dori sa existe o televiziune care numai de viata ortodoxa autentica sa se ocupe, dar asta e o utopie. In veacul pe care-l traim, stim cu totii ce rol au televiziunile. Nu mai dau link-uri cu articole de pe acest blog, caci te-ai ocupat, Saccsiv, excelent de problema asta.
    De-aia nu mi-a placut sa-l vad pe Danion chemand televiziunea, si mai ales nu mi-a sunat bine conversatia telefonica a Alexandrei Corbu cu reporterul dezinteresat.
    Ce vrei, daca asa am simtit eu? Eram emotionat, plangeam de bucurie si emotie, lacrimile imi curgeau in continuu, imi repetam fara sir in gand ca nu sunt vrednic sa asist la asa o mare minune, iar cele doua aspecte m-au readus socant de repede la teluricul zilelor noastre. A fost o bucurie curmata brusc. Si chiar vroiam sa-i povestesc lui Danion o minune care s-a intamplat acum 2 saptamani in familia mea, prin mijlocirea Sfantului Nectarie.
    Am gresit, ce sa fac acum, sa-mi trag un glonte-n cap?

    Apreciază

  11. laura said, on martie 24, 2010 at 1:19 pm

    adris1919
    Nu ,sa nu faci asta,pt. ca n-ai fost singurul care ai simtit asa.Cei care m-au insotit la conferinta au avut aceeasi nemultumire.Recunosc si eu ca in acea atosfera,tonul discutiei telefonice a cam zgariat urechile.Sa nu ne impiedicam de fleacuri.

    Apreciază

  12. Ioan R said, on martie 29, 2010 at 4:51 am

    Va rog comentati asta…
    Doamne ajuta!
    Subject: Propaganda stilista sub numele unei conferinte

    Propaganda stilista sub numele unei conferinte

    In seara zilei de Buna Vestire, in cadrul unei conferinte organizata de ASTRADROM, conferinta cu tema „Semnele vremurilor de pe urma” sustinute la Oradea, teologul Danion Vasile a vorbit despre semnele vremurilor apocaliptice. Printre aceste semne spune ca ar fi si calendarul nou acceptat de Biserica Ortodoxa Romana in anul 1923.

    Aducand argumente din canoanele Bisericii Ortodoxe si ale unor Sfinti Parinti, Danion a afirmat ca in Biserica Ortodoxa Romana nu exista har. In aceeasi conferinta invitatul a spus ca parintele Cleopa Ilie de la manastirea Sihastria „a mintit credinciosii in problema calendarului” iar parintele Arsenie Boca dadea credinciosilor „invataturi in contradictie cu traditia Bisericii” si a sfintilor parinti, Ioanichie Moroi a fost un depravat etc. In opinia lui Danion Vasile doar sfintii de la Optina (care indeamna la necomuniune cu cei de pe stil nou) detin Adevarul de credinta.

    Tot in cadrul aceleiasi conferinte, Danion a spus ca „Muntele Athos a cazut” si singura manastire care s-a mentinut este Esfigmenu, o manastire zelotista.

    In cele din urma conferinta lui Danion Vasile s-a transformat intr-o propaganda stilista condamnand totodata oameni de valoare ai Bisericii Ortodoxe Romane. Atat Danion cat si duhovnicul sau, ieroschimonahul Hrisostom Manolescu, au sustinut ca parintele Iustin Parvu de la manastirea Petru Voda apreciaza gestul de „curaj” al celor doi „eroi” care au raspandit acelasi mesaj in mai multe orase din tara.

    Organizatorii conferintei ASTRADROM, se dezic de unele afirmatii la adresa duhovnicilor sus amintiti: „Danion ne-a contactat cerandu-ne sa il invitam la o conferinta in Oradea si eventual in alte orase unde avem filiale. Nu stiam ce ganduri are. Fiecare e responsabil pentru afirmatiile facute” spune Ancuta Avram, presedinte interimar a asociatiei organizatoare.

    In ziua de Buna Vestire, Danion Vasile si parintele Hrisostom au asistat la Liturghie la Schitul Huta unde si-au manifestat nemultumirea fata de faptul ca a auzit pomenindu-se numele episcopului Sofronie (din a carui subordine canonica se afla schitul). Staretul schitului de la Huta, ieromonahul Visarion, a spus ca intr-o discutie ce a purtat-o la masa in prezenta a aproximativ 20 persoane Danion i-a propus sa iasa de sub ascultarea canonica a Bisericii Ortodoxe Romane.

    Mijlocitor intre Danion si ASTRADROM a fost parintele Eftimie de la Huta care regreta ca s-a ajuns aici. L-am contactat telefonic si ne-a spus ca: „afirmatiile dure la adresa marilor duhovnici m-a surprins ca venind din partea unui om ca Danion, la fel si problema calendarului care nu vad ce rost are sa o agitam acum dupa atatea decenii. Ne-a intrebat daca vrem sa trecem sub ascultarea canonica a unui episcop Antonie, pe stil vechi, al unei biserici numite de sub catacombe. Mi s-a parut dubioasa propunerea dar pe moment nu am realizat. Abia dupa conferinta de la Oradea m-am dezmeticit despre ce e vorba. Tare ma tem ca cineva profita de zelul lui Danion si vrea sa faca o dezbinare in Biserica, ceea ce nu foloseste nimanui. Nu cred ca trebuie condamnat ci mai degraba sa il ajutam sa se linisteasca. A facut multe lucruri bune si ar fi pacat ca acum sa dea cu piciorul in tot. Extremele acestea nu sunt bune, nici ecumenismul dar nici stilismul”.

    Pentru a afla pozitia parintelui Iustin Parvu ne-am deplasat pana la manastirea Petru Voda. Aici am aflat ca ieroschimonahul Hrisostom care pretindea ca e trimis de parintele Iustin sa marturiseasca nu a mai fost prin aceasta manastire de cativa ani. „A fost mai demult pe aici – spune un monah – dar nu a rezistat sa stea mult. Tot il vorbea de rau pe parinte”.

    Intrebandu-l pe parintele Iustin despre sustinerea celor doi „misionari” ne-a spus ca: „Nu am nici o partasie cu oamenii Satanei care vor sa dezbine Biserica. Niciodata nu mi-am amestecat limba si neamul, nici cu rusii si nici cu americanii. Cleopa, Arsenie si toti ceilalti au luptat pentru unitatea Bisericii, pentru apararea si pastrarea traditiilor neamului si a bisericii noastre, cum sa ii vorbesti in halul acesta! Ce interese se ascund in spatele acestor vorbe? Fiecare sa ramana in Biserica, asa cum a fost botezat”.

    ASTRADROM si-a propus sa nu il mai invite pe Danion la nici o conferinta in orasele unde are filiale si nici sa nu ii mai distribuie carti pana ce nu isi va revizui greselile morale fata de atitudinea sa.

    Parintele Eftimie considera ca orice farmitare duce la tulburare „iar acum, cand vremurile sunt tot mai tulburi, numai de asa ceva nu avem nevoie. Nu suntem ecumenisti dar nici nu trebuie sa parasim Biserica. Daca un episcop a cazut in erezia ecumenista nu inseamna ca am cazut si noi. Sa ramanem in Biserica si sa ne ducem crucea cu demnitate”.

    Viorel Nistor,

    Oradea, 28 martie 2010.

    Apreciază

  13. adris1919 said, on martie 29, 2010 at 10:38 pm

    Multumesc, Laura, pentru sfat. Era o retorica fortata, pentru a-i arata badiei Saccsiv (in sensul de frate mai mare – a nu se intelege in sens peiorativ) cat de tare m-a durut adjectivul pe care la atribuit simtirii mele.
    Recunosc ca am gresit grabindu-ma sa postez sub imperiul impresiei de moment, fara a-mi cantari doza personala de orgoliu, mandrie, grabnica judecata a semenilor. Sunt constient ca pana la moarte voi avea de luptat pentru dobandirea smereniei si pentru invingerea pacatelor si patimilor, de aceea imi cer iertare pentru tulburarea produsa.
    Si ii doresc sincer multa sanatate si putere de munca autorului acestui blog, rugandu-ma Domnului sa-i lumineze mintea si sa pogoare harul Duhului Sfant asupra-i.
    Doamne miluieste!

    Apreciază

  14. ionut B. said, on aprilie 6, 2010 at 11:55 pm

    Nu toti sfintii de la Aiud au fost legionari, in schimb stim ca au fost pe stil nou. Oare Danion nu stia de ce sfintii de pe stil nou au izvorat mir cand el vorbea despre calendar? Va spun si o alta parere decat a lui Danion si acel monah dubios Hrisostom: Tocmai sa le arate ca sfintii de pe stil nou fac minuni, ca la BOR lucreaza harul, ca nu sunt de acord cu „propovaduirea” lor tulburenta, care nu a facut altceva decat scandal pe internet si neincrederea in Biserica a unor credinciosi mai putini initiati in cele duhovnicesti.
    Daca la asta se limiteaza predicile „eroului” e trist si dureros, cu atat mai mult incat incearca sa se pozeze in postura de victima. Si culmea se zbate cu atata ardoare sa ne convinga ca e victima. De ce?

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.