SACCSIV – blog ortodox

PAPA este HOMOSEXUAL, sustine tatăl actorului Mel Gibson. Detalii despre Hutton Peter Gibson si cateva dintre teoriile sale

Posted in HOMOSEXUALITATE, Papa Benedict al XVI-lea by saccsiv on august 12, 2010

   Citez din articolul Tatăl actorului Mel Gibson susţine că Papa este homosexual:

   Hutton Gibson, tatăl actorului Mel Gibson, a declarat într-un interviu radiofonic că papa Benedict al XVI-lea şi „jumătate dintre preoţii de la Vatican” sunt homosexuali.

Hutton Gibson,  în vârstă de 91 de ani,  a fost invitatul emisiunii radiofonice „Political Cesspool Radio Program”, difuzată de postul WLRM din statul american Tennessee, şi a luat poziţie împotriva Biserii Catolice şi a papei Benedict al XVI-lea. El susţine că Papa face parte dintr-o grupare care intenţionează „să distrugă biserica”.
   Rugat să explice motivele pentru care Biserica Catolică nu vorbeşte în mod deschis despre homosexualitate, Hutton Gibson a declarat: „Ei nu doresc să facă acest lucru, deoarece jumătate dintre preoţii de la Vatican sunt homosexuali”.
   Realizatorii emisiunii l-au întrebat apoi pe Hutton Gibson dacă în opinia sa şi papa Benedict al XVI-lea este homosexual.
   „Bineînţeles că asta cred. Din ce alt motiv ar suporta el această situaţie?”, a răspuns Hutton Gibson.

   Iata ce aflam din wikipedia despre tatal lui Mel Gibson:

   Hutton Peter Gibson (născut la 26 august 1918) este un scriitor american care tratează tema Catolicismului Tradiţional, marele câştigător al concursului de cunoştinţe generale Jeopardy! în 1968  şi tată a 11 copii, unul dintre ei este actorul  regizor Mel Gibson.

   Gibson este un critic vehement al celui de-al Doilea Consiliu al Bisericii Catolice şi un susţinător al mai multor teorii ale conspiraţiei. Într-un interviu din 2003 el a pus la îndoială felul în care naziştii ar fi putut să scape de şase milioane de corpuri în timpul Holocaustului şi a susţinut că atacurile de la 11 septembrie 2001 au fost puse la cale prin comandă de la distanţă (telecomandă). [1] El a mai fost de asemenea citat spunând că cel de-al doilea Consiliu de la Vatican a fost un “un plan masonic susţinut de către evrei”. [2]

   După promulgarea liturghiei reformate a lui Paul VI,  casa familiei Gibson din Sydney, Australia a fost folosită drept capelă temporară unde se ţinea mesa tridentină. Gibson a mai folosit casa pentru a depozita statui şi relicve din altar la care au renunţat parohiile. Gibson a fost îndepărtat din funcţia se secretar al Societăţii Mesei Latine din Australia după ce a devenit tot mai vocal în legătură cu faptul că Scaunul Papal este de fapt vacant din cauza lui Ioan al XXIII-lea, care a convocat cel de-al doilea Consiliu de la Vatican, iar următorii papi au fost eretici.[5]

   Gibson este un critic fervent al Bisericii Catolice post-consiliu şi este un susţinător al mai multor teorii ale conspiraţiei. Îşi diseminează opiniile într-un buletin informativ electronic trimestrial numit Războiul este acum! şi a publicat singur trei colecţii ale acestor publicaţii periodice: Este Papa Catolic?, Inamicul este aici!, şi Duşmanul este încă aici! [6][19]

   Gibson crede că Al Doilea Consiliu de la Vatican a introdus în mod explicit doctrine eretice şi interzise în Biserica Catolică pentru a o distruge din interior. El mai susţine că fiecare papă ales de la Ioan al XXIII-lea, inclusiv, a fost un anti-papa sau un succesor ilegitim al papalităţii. Această doctrină este numită „Sedevacantism„, de la cuvintele latine Sede (scaun) şi vacante (vacant) şi susţine că scaunul papal este efectiv vacant pentru că aceia care-l ocupă şi l-au ocupat nu o fac în mod legitim.

   Gibson a fost în mod special critic la adresa răposatului Papa Ioan Paul al II-lea, pe care l-a descris la un moment dat ca „Guralivus Karolus – Pupătorul Koranului”. Acuzaţiile acestuia cum că a sărutat Qur’an (coranul) sunt coroborate cu raportul Serviciului de Ştiri FIDES din 1 iunie 1999, care citează Patriarhul Catolic Caldean, Raphael I, care a confirmat agenţiei de ştiri că a fost prezent personal atunci când Papa Ioan Paul al II-lea a sărutat textul sacru al musulmanilor:

Pe data de 14 mai am fost primit de către papă împreună cu o delegaţie compusă din imamul şiit al moscheei Khadum şi de preşedintele sunit al consiliului de administraţie al Băncii Islamice Irakiene. Era prezent şi un reprezentant al Ministerului irakian al Religiei… La sfârşitul audienţei, papa a făcut o plecăciune în faţa cărţii sfinte a musulmanilor, coranul, care i-a fost prezentată de către delegaţie, şi acesta a sărutat-o în semn de respect. Fotografia acelui gest a fost arătată în mod repetat la televiziunea irakiană şi demonstrează că papa nu este doar conştient de suferinţele poporului irakian, dar şi respectă Islamul.” [6]

   Gibson s-a mai folosit şi de buletinul electronic informativ pentru a milita împotriva Feeneyismului.[20]

   La conferinta Noi, Oamenii din ianuarie 2004, Gibson a susţinut că statele să fie separate de Guvernul Federal al Statelor Unite şi datoria publică a Statelor Unite să fie anulată.[21]

   Gibson a reuşit să declanşeze revoltă la scară largă atunci când a făcut remarcile care pun la îndoială felul în care naziştii au putut să scape de şase milioane de cadavre în timpul Holocaustului, care au fost tipărite într-un articol dn martie 2003 al revistei New York Times.

   În interviul acordat pentru acest articol, acesta a negat faptele istorice cum că şase milioane de evrei au fost exterminaţi: “Duceţi-vă şi întrebaţi-l pe antreprenorul de pompe funebre sau pe tipul care se ocupă de crematoriu şi vă va spune ce presupune să scapi de un cadavru”, a spus el. “Este nevoie de un litru de benzină şi 20 de minute de ardere. Acum… să fim serioşi, şase milioane?”.

   La celălalt capăt al mesei, în timpul interviului, soţia acestuia, Joyce, care a fost tăcută mai tot interviul, brusc s-a uitat în sus şi “a adus veselă în discuţie faptul că ‘nici măcar nu erau atât de mulţi evrei în toată Europa’”.

   “Oricum, au fost mai mulţi după război decât au fost înainte”, a adăugat Hutton Gibson.

   “Întreaga catastrofă a fost fabricată, a spus Hutton, făcând parte din aranjamentul dintre Hitler şi finanţatori pentru a-i muta pe evrei în afara Germaniei. Hitler ‘a avut înţelegerea lui prin care trebuia să le facă zile negre [evreilor] pentru ca toţi să iasă din ţară şi să migreze spre Israel pentru că aveau nevoie de oameni care să se lupte cu arabii’, a spus el”.  

   Gibson a fost citat mai departe zicând că cel de-al doilea Consiliu al Vaticanului a fost o “conspiraţie masonică susţinută de către evrei[2] şi că atacurile de la 11 septembrie 2001 au fost comise prin comandă la distranţă: “Hutton a respins categoric faptul că terorişti Al Qaeda au avut ceva de-a face cu atacurile. ‘ Oricine poate alcătui o listă de pasageri’, a spus acesta”.[1] Gibson a pus la îndoială în mod public proporţiile Holocaustului. Cu o săptămână înaintea lansării în cinematografele americane a filmului lui Mel Gibson Patimile lui Hristos, i-a spus prezentatorului radio Steve Feuerstein că Holocaustul a fost fabricat şi în mare parte “fictiv”.[22] El a spus că evreii au emigrat pur şi simplu către alte ţări şi nu au fost omorâţi, o viziune pe care unii observatori o numesc negarea Holocaustului.[22][23] El susţinea că statisticile recensământului dovedesc faptul că erau mai mulţi evrei în Europa după Al Doilea Război Mondial decât înainte.[22] Familia lui Gibson susţine că Steve Feuerstein a denaturat afirmaţiile atunci când l-a sunat pe Gibson şi nu i-a spus niciodată că era înregistrat cu intenţia de a difuza comentariile acestuia în emisiunea lui, Spune-ţi părerea .[25]

   La începutul anilor ’90, Gibson şi Tom Costello au găzduit un material video numit Catolici, unde a ajuns biserica noastră? care este critic la adresa schimbărilor făcute de Biserica Catolică la al doilea Consiliu al Vaticanului şi adoptarea Tezei Siri care în 1958, după moartea lui Papa Pius al XII-lea, bărbatul ales iniţial papă nu era Angelo Roncalli, ci un alt cardinal, “probabil cardinalul Siri din Genova” (un candidat conservator devotat şi favorit la scaunul papal). Gibson a afirmat că fumul alb emanat din coş în Capela Sixtină pentru a anunţa alegerea unui nou papă a fost o eroare; fumul negru care semnifica faptul că scaunul papal era încă vacant a fost repede creat şi publicul nu a fost informat cu privire la motivul pentru care iniţial a fost vizibil cel alb. O fotografie dintr-un ziar care povestea evenimentul a fost arătată. “S-a pierdut în fum biserica noastră?” întreabă Gibson. A afirmat că noul papă a fost forţat să-şi dea demisia sub ameninţări violente şi două zile mai târziu, “modernistul Roncalli” a fost ales papă şi a luat numele de “Ioan al XXIII-lea”. În 1962, Roncalli, ca Papa Ioan al XXIII-lea, a convocat al doilea Consiliu de la Vatican. [26] În 2006, Hutton Gibson şi-a schimbat poziţia asupra Tezei Siri, afirmând că teoria lui a fost bazată pe o greşeală de traducere a unui articol scris pe 27 octombrie 1958 de către Silvio Negro pentru ediţia de seară a publicaţiei milaneze Corriere della Sera. [27] Un eveniment similar s-a întâmplat şi în 1939; în acel caz s-a produs un amestec confuz între fumul alb şi cel negru emanat prin şemineul Capelei Sixtine. Într-o notă adresată Radioului Vaticanului, secretarul Conclavului papal de la acea vreme, un monsignor pe numele lui Santoro a spus că un nou papă, Eugenio Pacelli, a fost ales de drept în ciuda culorii fumului. Pacelli a luat numele de Pius XII.[28]

   Gibson l-a susţinut pe Ron Paul pentru preşedinţie în alegerile prezidenţiale ale SUA din 2008.[29]  În ianuarie 2010, el a fost invitat la emisiunea radio de extremă deaptă, Cloaca politică, pentru a-şi promova punctele de vedere. [30]

   În 2006, fundaţia lui Gibson, Fundaţia Credinţa Lumii din Califonia, care este fondată de Mel Gibson, a achiziţionat o structură de biserică în Unity, Pennsylvania, şi a stabilit acolo o congregaţie Tridentină sedevacantistă numită Capela Romano-Catolică Sf. Arhanghel Mihail. [31] Reverendul Leonard Bealko, un pretins fost preot romano-catolic care a plecat voluntar din biserică în 1986, a fost numit pastor. La mijlocul lui 2007 Gibson şi membrii congregaţiei sale l-au respins pe Bealko şi au dizolvat congregaţia ca urmare a acuzaţiilor că Bealko denaturat acreditările şi a mânuit greşit finanţele.[32]

   Citate

Ne simţim precum creştinii hăituiţi din catacombe – numai pentru că vrem să celebrăm Ritul Latin pe care Biserica Romană l-a folosit din timpuri imemoriale”. Hutton vorbind în ziarul lui local în 1975 despre felul în care era viaţa pentru Catolicii Tradiţionalişti în anii imediat următori Vatican II. Citat în cartea lui Wensley Clarkson Mel Gibson: Trăind Periculos, pagina 43.

 

Cel mai mare privilegiu pe care cineva îl poate avea este acela de a fi catolic. Ai satisfacţia pe viaţă că ai dreptate. Dar nu te poţi duce la Mesă, nu exită jurăminte [Gibson sugerează astfel că ritualurile din 1968 nu sunt valide] şi mă simt înşelat”. Fragment din cartea lui Wensley Clarkson Mel Gibson: Trăind Periculos, pagina 44.

 

Am intrat în lupta de a păstra vie credinţa noastră în 1971, împotriva ereziilor predate la orele de religie din şcolile catolice australiene. Peste puţin timp am citit decretele şi documentele ale Vatican II şi m-am retras. Detest să fiu furat, mai ales de către cei responsabili cu păzirea comorii”. Citat dintr-o scrisoare din 1997.[33]  

38 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 12, 2010 at 4:33 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Ion dela Chiuiesti said, on august 12, 2010 at 5:51 am

    Bine ca mai exista voci, ca multe au fost inchise!

    Apreciază

  3. Iubesc Patriarhul said, on august 12, 2010 at 10:05 am

    Pe familia Gibson ii urasc de cand cu filmul „Patimile”

    Apreciază

    • vantelegar said, on august 12, 2010 at 10:10 am

      unora li se pare ca filmul este suprarealist,dar cruzimea umana nu are limite se pare,mai ales daca este stimulata,si nu cred ca aceasta cruzime a omului a crescut odata cu trecerea timpului ci ea exista din timpuri imemoriale.

      Apreciază

    • THAL said, on august 12, 2010 at 10:45 am

      esti satanist de vb de URA?

      Apreciază

    • Mos Ioan said, on august 12, 2010 at 12:24 pm

      @Iubesc Patriarhul

      Un tradator ca tine nu poate sa iubeasca oameni de talia domnilor Hutton si Mel Gibson.
      Ei lupta pentru dreptate, spunând Adevarul lumii întregi.
      Chiar daca te vei naste a doua oara nu vei ajunge, niciodata, la înaltimea lor.
      Tu îl Iubesti pe Patriarhul Tradator Daniel care a fost pus în fruntea Bisericii Ortodoxe Române ca s-o distruga.
      Vocea Patriarhului Daniel ar trebui sa fie ca un tunet în toate Bisericile din România,trebuie sa opreasca genocidul Poporului Român prin avorturi, homosexualitate, incest, eutanasie, droguri, mâncare otravita, etc.
      Dar acest Patriarh Tradator tace împreuna cu asa zisul Sfânt Sinod…..
      ( exceptie facând InaltPreasfintitul Bartolomeu Anania si înca câtiva).
      Patriarhul Daniel nu a facut nimic pentru a-i scoate din închisoare pe Cuviosul Ieromonah Petru Daniil Corogeanu si pe cele patru maicute Neonila, Pahomia, Siluana si Anastasia – cazul Tanacu – acestia fiind nevinovati. Tinându-i pe ei dupa gratii IL TINE, DUPA GRATII, PE HRISTOS.

      Preanefericitul din Deal trebuie sa plece din fruntea Bisericii si sa vina un un alt Patriarh care sa-l slujeasca cu frica si cu dragoste pe Dumnezeu.

      Apreciază

      • Iubesc Patriarhul said, on august 13, 2010 at 5:33 am

        Ce-ai omule, te-ai dilit de la caldura?

        Apreciază

  4. Paul said, on august 12, 2010 at 11:13 am

    In conditiile astea,ma mir ca nu i-au facut vant lui Gibson de la Hollywood, avand in vedere cui apartine aceasta industrie.

    Apreciază

    • Mos Ioan said, on august 12, 2010 at 12:39 pm

      @Paul

      Mel Gibson a devenit celebru si nu mai are nevoie de „ei”.
      El îsi produce ( finanteaza) singur filmele.El a produs „Patimile lui Hristos” pentru câteva zeci de milioane de dolari si a câstigat sute de milioane de dolari si va mai câstiga înca.
      Jidanii din lumea întreaga au vrut sa-l dea în gât, spunând ca filmul este antisemit, dar n-au facut altceva decât sa creasca popularitatea filmului si a producatorului Gibson.
      Cu acest film magnific, Mel Gibson, pot spune, ca si-a îndeplinit datoria fata de Dumnezeu si de semenii sai.
      Bravo domnilor Hutton si Mel Gibson si tuturor celor care au curajul sa lupte împotriva dusmanilor lui HRISTOS.

      Apreciază

      • Veaceslav said, on august 12, 2010 at 1:16 pm

        @Mos Ioan,
        scuzati-ma dar nu cred ca vre-un Sf Parinte ar da binecuvantare la un astfel de film. Nimeni niciodata nu va putea reda patimile Mantuitorului Iisus Hristos. Nu va amagiti!
        Iertare.

        Apreciază

      • el said, on august 12, 2010 at 5:42 pm

        @Mos Ioan
        sunt de acord cu atentionarea facuta de Veaceslav .

        Apreciază

  5. pepikul said, on august 12, 2010 at 12:25 pm

    ECUATIE SIMPLA!

    Mason = Anti-Crestin = Politician (in general) = Sodomist!

    Apreciază

  6. acelas said, on august 12, 2010 at 2:14 pm

    vazusem si eu cate ceva pe la stiri …

    il invitam pe batranul Gibson impreuna cu fiul sau si toti fii si intreaga familie in … ORTODOXIE

    cineva sa-i caute adresa de mail sau vreun blog ceva. Eu zic ca poate fi ceva serios, mai ales intru mantuirea sau chiar sfintirea unor oameni ca acestia …

    Apreciază

  7. Razboinicul Luminii said, on august 12, 2010 at 2:16 pm

    Mos Ioan bate campii – de la o vreme.

    Frate Saccsiv, vezi ce faci cu dansul ca de ceva timp are alte…repere.

    Acum lauda filmul lui Gibson – o blasfemie.

    Mai ieri- alaltaieri – alta prostie spunea….

    Apreciază

    • Mos Ioan said, on august 16, 2010 at 2:37 pm

      @Razboinicul Luminii
      Filmul lui Gibson „Patimile Domnului nostru Iisus Hristos”, nu este o blasfemie.
      Ai vazut filmul?
      Acest film a fost turnat respectând întru’ totul Sf.Evanghelie.
      Mel Gibson, prin producerea acestui film, a propavaduit Sf.Evanghelie, cu mijloacele artistice( audio-vizuale) existente in ziua de azi. Am convingerea ca multe suflete s-au întors la Hristos, dupa vizionarea acestui film.

      Blasfemii la adresa Mântuitorului lumii, a Sfintei Fecioare Maria si a tuturor Sfintilor scriu si produc dracii de la „National Geografic”, Discovery, si de mass-media putrezita pâna în maduva oaselor, platiti toti de jidovii care îl urasc pe Dumnezeul Crestinilor.
      Sa luam aminte!

      Apreciază

  8. Razboinicul Luminii said, on august 12, 2010 at 2:24 pm

    Mos Ioane,

    Ia te du matale in Deal si spune acolo – ce nu-ti convine – ce ai pe suflet.
    Ca aici degeaba spui. Noi nu avem cum sa schimbam situatia.

    Si, poate ca Domnul Hristos – deocamdata – vrea ASA. Nu crezi?

    Mai bine te roaga matale pentru cel pe care-l faci albie de porci, ca ne rugam si noi si, Bunul Dumnezeu va hotara o schimbare – daca este necesara – acum.
    Iar daca nu, inseamna ca tre’sa ne pregatim pentru ceva nevointe. Mari.

    Apreciază

    • Mos Ioan said, on august 16, 2010 at 3:36 pm

      @Razboinicul Luminii

      Am fost la Stâna din Dealul Patriarhiei si le-am servit Adevarul, Adevarul care este Hristos.
      Du-te si tu ! Vad ca ti-au spalat bine creierul….mai baiatule, trezeste-te……..!
      Spui: „Si, poate ca Domnul Hristos – deocamdata – vrea ASA. Nu crezi?”
      Nu cred, absolut deloc, ca Domnul Hristos „vrea ASA”, El nu vrea genocidul popoarelor prin : avort, homosexualitate, eutanasie, incest, sinucideri, droguri, mâncare otravita, aer otravit, apa otravita,, etc. NU, DOMNUL SI MÂNTUITORUL LUMII NU VREA ACESTE NENOROCIRI SAVÄRSITE DE CEI CARE L-AU RASTIGNIT SI CONTINUA SA-L RASTIGNEASCA.

      Eu nu l-am facut „albie de porci” pe Patriarhul Daniel, asa cum te exprimi. Atâta timp cât acest Patriarh nu ia atitudine ferma împotriva dusmanilor Crucii, el ramâne un tradator al Turmei lui HRISTOS, iar daca nu va face nimic focul iadului îl va arde în vecii vecilor.

      „Razboinice” ia aminte la ce manânci, (fizic si spiritual), deoarece creierul este influentat
      de ceea ce îi dam. Vorbesc serios…………….

      Ma rog pentru luminarea mintii P.Daniel ai a celorlalti tradatori din asa zisul Sf.Sinod…..
      rugând pe Bunul Dumnezeu sa faca din toti Adevarati PASTORI AI TURMEI SALE….

      Apreciază

  9. Adrian.I said, on august 12, 2010 at 8:25 pm

    @Mos Ioan. Mel Gibson lupta impotriva dusmanilor Lui Hristos……….ca membru al „Bisericii” Scientologice!!!!

    Apreciază

    • Mos Ioan said, on august 16, 2010 at 2:25 pm

      @ Adrian

      Draga Adrian, Mel Gibson este catolic traditionalist, deci nu este membru al „Bisericii Scientologice”. Asta cu „scientologia” lui Mel este o alta gogoritza a presei jidovesti………..

      Apreciază

  10. Mirela said, on august 12, 2010 at 11:57 pm

    Dar ce aveti oameni buni cu acest film? Nu inteleg, unde e „blasfemia”? Eu zic ca e f bine ca oamenii sa constientizeze ca Mantuitorul a suferit mult pt noi, presupun ca asta a fost si scopul filmului. Nimeni nu putea sa descrie exact cum a fost. Important era ca oamenii sa constientizeze ca Domnul a patimit pt mantuirea noastra. Actorul a fost bine ales in opinia mea, personajul Iisus foarte smerit, asa cum si trebuia. Eu am cred ca filmul a fost facut de Mel ca pe o marturisire de credinta in imagini.

    Apreciază

    • el said, on august 13, 2010 at 9:17 am

      @Mirela
      si dv credeti ca un film artistic etse mai graitor decat Sf.Evanghelie ca sa inteleaga crestinii cat de mult a suferit Hristos si care e dragostea lui Dumnezeu pentru lume?Cand crestinismul s-a raspandit in lumea greaca civilizata a primelor secole ,multi din sfintii parinti din care unii aveau o educatie aleasa,erau din familii nobile,bgate carora cultura vremii le era accesibila integral;erau familiarizati cu elementele culturale pagâne cum ar fi teatrul si NICIUNUL n-a gasit de cuviinta sa transpuna pe scena viata Mantuitorului si sa transorme taina si evlavia crestineasca in spectacol si mascarada.
      Sf Ioan Gura de Aur era chiar foarte atras,legat de teatru intr-o anumita perioada a vietii sale si marturisea ca i-a fost greu sa se lase de acest lucru GRESIT !
      Daca n-am mostenit din Sfanta Traditie ,de la Sfintii Parinti acest mod de a prezenta invatatura si viata Mantuitorului Hristos NU E INTAMPLATOR,nu e pentru ca nu stiau parintii sa transfigureze si acest mijloc omenesc de reprezentare ci pentru ca acesta mascarada e INCOMPATIBILA cu Duhul lui Dumnezeu care este Duhul Adevarului.
      Or pe scena ceea ce se petrece e o minciuna ,o realitate lipsita de ipostas;actorii SE PREFAC ca sunt ceea ce NU SUNT;ori aceasta e o forma de a trai in minciuna,in prefacatorie,in virtua,in imaginar.Imaginatia omului dupa sfintii parinti-Sf Ioan Damaschinul- este o FACULTATE INFERIOARA a intelectului si interfata prin care dracii interfera gandirea omaneasca ca sa-i sugereze gandurile lor,ideile lor;toti sfintii parinti COMBAT IMAGINATIA.
      Dar generatiile contemporane formatate de civilizatia minciunii sub toate formele ei au adoptat ca „fireasca” aceasta traire in imaginar,in virtual,teatrul,filmul devenind mijloacele prin care se face educatia maselor .Si nu vorbim de fimul documentare,reportaje unde se prezinta REALITATI concrete,macar ca si acelea pot fi deformate prin interpretarile care li se pot da si care ,daca omul nu e vigilent,le adopta „nemestecate” „mura in gura”;dar e vorba de lucruri,persoane,realitati care au ipostas nu imaginatii ca in filmele artistice.

      In fine este cel putin o LIPSA DE EVLAVIE sa cobori icoana lui Hristos la reprezentarea ,rolul unui PACATOS ABJECT ca oricare actor care ar indazni asemenea BLASFEMIE sa se prefaca ca e Hristos DUMNEZEU.
      Doar astazi in generatiile degenerate si spalate pe creier de minciuna asemenea realiati pot fi posibile si e jalnic ca preoti,oamenii ai Bisericii nu realizeaza pericolul si chiar recomanda asemenea produse ale mintii omenesti cazute sub puterea pacatului.
      Si ce puetre de propovaduire pot avea asemenea oameni?Cand noi stim ca puterea cuvantului e dar de la Dumnezeu,ca o predica va avea putere de influenta asupra auditoarilui si va fi luctatoare spre bine doar in masura in care perdicatorul vorneste din experienta proprie,din trairea lui duhovniceasca si nu din carti.De aia si sunt sute de teologi dar predica lor e 0 daca nu vine si cu puterea trairii;in vreme ce cuvintele sfintilor parinti sunt viii si lucratoare totdeauna peste secole pentru ca sunt IZVORÄTE din viata ,tarirea lor.

      Pentru reprezentarea vietii si activitatii Mantuitorului Hristos a lui Dumnezeu SINGURUL mijloc potrivit si autorizat de Biserica( cea Adavarata nu slujitorii ei actuali cu mintea ingrosata de pacat )si Sfintii Parinti est ICOANA.

      Apreciază

      • Erica said, on august 13, 2010 at 2:55 pm

        @el
        Nu sunt de acord cu tine. Nu orice reprezentare (reconstituire) este o mascarada. Tu amesteci lucrurile, spectacolele de teatru din timpul Sf.Ioan Gura de Aur la care se referea acesta erau facute ca sa distreze pe oameni, pe acestea le condamna Sfantul, citez din Omilia a sasea: „Care e castigul celor ce postesc, cand se duc la spectacole teatrale nelegiuite, cand intra in scoala obsteasca a desfranarii, in locul cel public de deprindere a desfraului, ca sa sada pe scaunul ciumatilor? N-ai gresi daca ai da teatrului, locului aceluia prearau, plin de tot felul de boale, cuptorului din Babilon, toate aceste nume preaurate: scaun de ciumati, scoala de desfranare, loc de deprindere a desfraului. Cand diavolul duce pe locuitorii orasului la teatru” (n.r.: ESTE VORBA DE TEATRUL CARE PROMOVEAZA IMORALITATEA; Sf. loan Gura de Aur a luat atitudine atat impotriva reprezentatiilor obscene, cat si impotriva actorilor care le dadeau). Nu teatrul sau filmul in sine este gresit ci ideile pe care le promoveaza sau modul in care se face aceasta pot fi gresite . Exista si filme cu rol moralizator si cu efecte benefice asupra spectatorilor, din care se pot invata multe lucruri bune. Spui ca actorii se prefac si astfel traiesc in minciuna. Se prefac DAR toata lumea stie aceasta, nu este o prefacatorie in ascuns. Oare daca eu te mint dar iti spun dinainte ca te mint (adica este ceva ce se stie), este o minciuna? Poate gresesc, dar eu o vad ca pe o reprezentare. Actorul despre care afirmi ca e „pacatos abject” poate per total e mai putin pacatos decat tine… nu e bine sa osandesti. Spui ca face blasfemie joacand rolul lui Hristos. Orice lucru poate fi bun sau rau in functie de scopul cu care se face. Una este sa te dai pe bune drept Hristos si alta este sa joci un rol, stiindu-se de toti ca este doar un rol. Este intr-adevar un lucru greu aceasta dar poate acela se smereste si se roaga la Domnul pt a iesi un lucru bun.
        Unii citesc Noul Testament dar nu simt nimic, nu ajunge la sufletul lor (impietrit) asa cum ajunge de ex o predica spusa de un parinte care are acest har cum l-a avut Sf. Ioan Gura de Aur. Chiar si un film poate fi o predica (daca este bine facut), pt ca m-ai intrebat, da, cred ca un film – o scena vizuala – are un impact mai mare asupra oamenilor decat o lecturare. Este vorba de imagine, de muzica , emotiile sunt mult mai puternice.

        Filmul Iisus din Nazareth a fost pt multi o revelatie (pt mine si pt multi altii, unii veneam dupa perioada comunista in care multi nici nu citisem Sfintele Evanghelii), este un fapt acela ca A ADUS PE MULTI LA CREDINTA. Iar pt a vedea daca un lucru este bun sau nu, ce ne spune Domnul, sa vedem roadele sale. Daca roadele sunt bune, omul (lucrul) este bun. Stim ca nebanuite sunt caile Domnului. Este tot un fel de raspandire a Cuvantului lui Dumnezeu. Acest film a avut si binecuvantarea parintelui Argatu (distribuirea casetelor cu acest film). In timpul turnarii lui au avut loc mai multe intamplari deosebite (minuni chiar), cum ar fi alegerea personajului principal care trebuia sa fie altul (in lipsa acestuia, in jurul lui Powell care a probat costumul personajului lui Iisus a aparut o aura luminoasa iar aceasta a fost o minune prin care chiar Dumnezeu a hotarat cineva va juca rolul lui Iisus, sau cum ar fi scena Cinei de Taina unde Powell dupa ce citise doar o data replicile, scena iesit perfect din prima, fara sa mai fie nevoie de alte duble.

        In afara de roadele sale conteaza scopul cu care se face un lucru, si cred ca scopul a fost acela de a constientizeaza pe oameni, de a-i aduce la credinta, poate sunt multi care nu au citit Noul Testament dar vizionand aceste filme se vor schimba.
        Ambele filme marturisesc pe Hristos. Iar acesta este un lucru foarte bun.

        „Unii seamana cu albina altii cu musca. Musca cauta in orice situatie sa afle ce rau exista si se preocupa de el, nu vad nicaieri nici un bine. Cel care seamana cu albina afla peste tot orice bine exista. Cel care are ganduri bune, orice ar vedea isi va pune in minte gandul cel bun… are sanatate duhovniceasca si raul il preschimba in bine… pe toate le vede curate, ba chiar şi pe cele necurate le pune in valoare. Adica si pe acestea le face bune in fabrica lui duhovniceasca. Hartiile nefolositoare le face servetele curate, foi, caiete etc., bucatile de bronz sparte le face sfesnic etc. … si cel care nu s-a curatit si pe cele bune le intineaza…” (Cuv. Paisie Aghioritul)

        Apreciază

    • el said, on august 13, 2010 at 9:27 am

      @Mirela
      iar daca contemporanii nostri molesiti de pacat au nevoie de „zguduiri”ca sa inteleaga adevarul sa le rasunda Dumnezeu ca bogatului nemilostiv din iad :”au pe Mosie si pe prooroci;sa asculte de ei.(…)Daca nu asculta de Moise si de prooroci, nu vor crede nici daca va invia cineva dintre morti”.
      Si noi avem Sf Scriptura si Sf Traditie,sa ascultam de ele.Nicaieri sfintii parinti nu voresc de teatru si mascarada,spectacol.

      Apreciază

  11. Mirela said, on august 13, 2010 at 12:48 am

    Mel Gibson nu e nici pe departe scientolog. S-a scris intr-un articol satira ca ar fi devenit, s-a vrut o ironie stiindu-se bine ca Mel e un catolic conservator traditionalist notoriu. S-a luat si de Tom Cruise pe subiectul scientologiei. Acum serios, chiar il vedeai pe Mel care e un tip pragmatic si mistocar aderand la secta omuletilor verzi or whatever ??

    Apreciază

  12. Iubesc Patriarhul said, on august 13, 2010 at 5:46 am

    Mie mi-a placut foarte mult filmul lui Gibson. Nu stiu din ce secta face el parte, dar filmul are niste elemente ortodoxe.
    El scoate in evidenta momentul Cinei celei de Taina (luati mancati si beti…care este sf noastra Liturghie), scoate in evidenta dragostea dintre frati, scoate in evidenta durerile Maicii Domnului. Daca ati observat tot filmul este intunecos. Doar la sfarsit, la Inviere cerul este senin. Daca ati mai observat, tot timpul cand apare diavolul, Domnul nostru Iisus Hristos nici nu se uita la el invatandu-ne si pe noi sa procedam la fel. Ati mai observat strigatul pe care il scoate diavolul la sfarsit cand ii sare si peruca din cap (tehnica diavolului de a se deghiza, ascunde). Momentul sf Veronica care ii aduce stergarul. Apoi zice de prucederea sf Duh din Tatal (cel putin asa este in traducerea romaneasca a filmului). Apoi se vede clar din acest film cine sunt adevaratii ucigasi ai lui Hristos. (in predica din joia mare din acest an s-a zis ca romanii sunt ucigasii). Sunt multe aspecte in acest film care ma fac sa cred ca a iesit un film ortodox. Celelalte filme despre Hristos n-au deranjat pe nimeni, acesta insa i-a zguduit pe toti. In replica cei de la HBO, au scos imediat un alt film care se cheama la fel, probabil sa mai atenueze din efect.

    Apreciază

  13. gabi said, on august 13, 2010 at 8:56 am

    @Iubesc patriarhul
    Am si eu o nelamurire: de ce iti spui astfel?
    Chiar il iubesti, sau ai fost in criza de idei?

    Apreciază

  14. Iubesc Patriarhul said, on august 13, 2010 at 11:21 am

    Ce conteaza cum imi zic. Ma numesc Florin. N-are nici o relevanta nicknam-ul ales. Nu vreau sa subliniez sau sa transmit nimic. E insa trist cum sunt atacat pentru un simplu nick-name. Pentru ca sunt un incapatanat nu o sa-l schimb. Vorba Razboinicului Luminii de mai sus, care aveti ceva cu cei din Deal duceti-va si spuneti-va pasul acolo nu la mine.

    Apreciază

    • el said, on august 13, 2010 at 12:06 pm

      @Iubesc Patriarhul
      nu putem sa iubim decat ceea ce cunoastem,restul e amagire de sine sau/si a altora constienta(intentionata) sau nu.Si vrei,nu vrei cu nick-name-ul asta afirmi ca-l iubesti pe patriarh.Care patriarh?Daniel?Daca stii ,sau banuiesti ca patrirahul acesta nu e omul lui Dumnezeu (si ar fi destule motive intemeiate privind la faptele,actiunile,cuvintele lui sa te gandesti la acesta posibilitate)de ce,in ce scop afirmi ca il iubesti in continuare?
      Recunosc ca si eu am fost interpelat negativ de „firma” ta.

      Apreciază

  15. Razboinicul Luminii said, on august 13, 2010 at 11:27 am

    Iubesc patriarhul,

    Subscriu la nedumerirea lui Gabi.

    Acum cateva luni pe alte blog-uri faceai un elogiu’persoanei pe care „o iubesti”.

    Si, tot pe alte blog-uri incercai sa obtii niste informatii – punand intrebari ce nu-si aveau rostul.

    Si, in contrapartida imi dadeai dreptate cand spuneam ca la Hram – la catedrala – numai slujba ortodoxa n-a fost.

    In concluzie:
    Omul – filoPatriarh – si-a ales acest nume asa…ca o provocare.

    Intrebare:
    Daca esti filo Patriarh – de ce ai iesit din Catedrala cand erai invitat(alaturi de altii) sa faceti rugaciunile in comun? (Ca doar tu ai spus-o). Atunci – nu il mai iubeai?

    (Sunteti usor de ghicit,citit, intuit – voi „aceia”).

    ATENTIE!!!
    Mai posteaza – si inca cu sfaturi pertinente si utile – pentru vremurile acestea – un onor’consilier ( de incredere)…astept sa vad cat o putea sa joace pe doua fronturi.

    Apreciază

  16. iubesc Patriarhul said, on august 13, 2010 at 4:10 pm

    Eu sunt un mare admirator al Patriarhului Ioan Gura de Aur care efectiv mi-a schimbat viata si m-a salvat de la moarte sigura si Patriarhului Chiril al Ierusalimului de care am aflat mult mai tarziu dar care are niste scrieri superbe, ar schimba si un bolovan. Al nostru patriarh nu imi place deloc: nici predica, nici modul de slujire si nici modul de administratie.

    Apreciază

    • oarecare said, on august 20, 2010 at 1:06 pm

      Excelent, si eu il admir pe ex Patriarhul Serbiei care se deplasa cu mijloace de transport in comun. Acu ca s-a lamurit care-i treaba pentru binele comun nu te rebotezi „Iubesc Patriarhii Ioan Gura de Aur si Chiril al Ierusalimului” ? E mult mai direct si nu provoaca sminteala… din nefericire avem conducatorii pe care-i meritam ca urmare a pacatelor noastre, patriarhul actual autohton e mason de grad 33 inainte de a fi pe functie, astfel se explica si faptul ca a fost votat de cei 2 masoni din BOR Frunzaverde si Ioan de la Caras ca doar sunt vecini de judet cu originile actualului Patriarh care desi a fost in Moldova Mitropolit isi are obarsiile in Timis. Informatia o stiu din interior SRI de la un pensionar ruda cu cineva foarte apropiat. Acu sper ca nu-l mai iubesti decat ca pe un crestin si sa ne rugam sa se intoarca din ratacire, sa-i dea Dumnezeu gand bun pentru popor dar pentru asta trebuie sa nu uitam ca „atat cat asculti tu de Dumnezeu, atat asculta si El de tine”- Pr. Arsenie Boca Doamne Ajuta!

      Apreciază

  17. Mos Ioan said, on august 16, 2010 at 1:26 pm

    @Erica,
    Va salut în Numele Domnului Iisus Hristos,

    Sunt întru’totul de acord cu dta.
    Da, într’adevar, imaginea are o Putere extraordinara asupra mintii si sufletului omenesc.

    Apreciază

  18. darius said, on aprilie 19, 2011 at 1:08 am

    in legatura cu familia Gypson si filmul Patimile nu stiu daca ati observat dar personajul care il interpreteaza pe Isus Hristos este mai mereu doar cu un singur ochi vizibil,ceea ce denota clar un simbol masonic ochiul care exista pe bacnota de un dolar si in multe alte locuri si temple ale francmasoneriei,regizorul acestui fim spune totul care este si el un francmason.
    Prin filme carti si mass media incearca sa castige cat mai multi adepti anti-cristul.
    Domnul nostru Isus Hristos si bunul Dumnezeu sa aiba grija de sufletele noastre (pe care necuratu vrea sa ni le bage in robie).Doamne ajuta-ne!

    Apreciază

  19. darius said, on aprilie 19, 2011 at 10:53 am

    saccsiv

    sunt ortodox.Eu unul am vazut mai multe lucruri ciudate in filmul lui gypson.

    Apreciază

  20. Pr Claudiu said, on mai 24, 2012 at 2:05 pm

    Parerea mea e ca filmul mentionat reprezinta o marturisire pentru lumea pagana care nu stie sa faca diferenta intre Ortodoxie si celelalte denominatiuni. Pentru noi e sminteala ca nu privim la adevaratul scop al filmului. Sa nu uitam ca el exprima forma catolica de intelegere a Sfintelor Patimi, care poate fi o adevarata revelatie pentru cei care inca nu au ajuns la Adevar, sau chiar pentru cei slabi in intelegere si credinta din Biserica Ortodoxa.

    Apreciază

  21. […] PAPA este HOMOSEXUAL, sustine tatăl actorului Mel Gibson. Detalii despre Hutton Peter Gibson si cat… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.