SACCSIV – blog ortodox

Sfantul Marturisitor Ioan Rusul

Posted in IISUS HRISTOS, RUSIA by saccsiv on mai 27, 2024
Tagged with:

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oarecare said, on mai 27, 2024 at 3:30 pm

    Țin minte că în cancelaria școlii unde lucrez era la fereastră icoana Sfântului.
    Școala este în reabilitare. Sunt conflicte și mari nedreptăți, Doamne ajută-ne!

    Apreciază

  2. Elena said, on mai 29, 2024 at 9:07 am

    Mare Sfant, grabnic ajutator este Sfantul Ioan Rusul! L-am cunoscut prin postarile Preotului Ioan Istrate din Constanta.Acesta face cunoscute publicului larg prin postarile sale online, minunile savarsite de Sfantul Ioan Rusu , al carui fes i-a fost daruit din Grecia, de la Manastirea unde se afla moastele Sfantului, din Insula Evia.

    Citind o minune a Sfantului Ioan Rusu ,ce a fost expusa online de Preotul Ioan Istrate in Septembrie 2023, am ramas profund miscata de vindecarea unei tinere care avea tumori craniene cu metastaze.Si cu toate acestea Sfantul a vindecat-o.

    M-am decis sa citesc si eu Acatistul Sfabtului Ioan Rusul , grabnic ajutator,.Si inca din prima seara cand am luat cartea cu acatistul si am pus-o pe noptiera de langa pat ,l-am visat pe Sfant ,tinand in mana crucea, care o tine in anumite icoane, insa crucea era de foc, vie si stralucitoare.M- am trezit inaintea alarmei de dimineata, si am facut acatistul.Dupa acatist m am gandit sa caut printre toate icoanele mari si iconitele mici de buzunar(de plastic) ce le aveam in casa ,sa vad daca avem si Icoana Sfantului Ioan Rusul pentru ca vroiam sa ma inchin la ea si sa o sarut…n am gasit.Insa un gand mi-a trecut prin minte sa o cumpar icoana .In aceasi zi,ziua in care am inceput acatistul,In aceasi zi m-am intalnit la un eveniment cu o ruda a sotului care abia venise dintr -o vacanta in Grecial.Mi-a spus ca mi-a adus un suvenir cadou din vacanta sa….era chiar ICOANA SFANTULUI IOAN RUSUL. De atunci ii citesc zilnic Acatistul si Sfantul mi-a devenit prieten de nadejde, si nu a contenit sa imi dea ajutorul la nevoie, sa ma incurajeze prin minuni si semne la tot pasul.V-am expus experienta mea pentru a va motiva si pe dumneavoastra sa ii cereti ajutorul si veti vedea cat de minunat este acest Sfant! Laudat fie numele Domnului si al Preacuratei Nascatoare de Dumnezeu,si laudati sa fie toti Sfintii Sai!

    Multumesc Sfinte Ioan Rusul !

    Apreciat de 1 persoană


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.