SACCSIV – blog ortodox

11 SEPTEMBRIE: Noua ani de la marea FACATURA …

Posted in 11.09.2001 by saccsiv on septembrie 10, 2010

   S-a scris enorm despre 11.09.2001. Am postat si eu un lung material ce cuprinde si foarte multe documentare:

11.09.2001 … SI LUMEA S-A SCHIMBAT

   Nu mai reiau cele scrise acolo, am scris insa aceste randuri doar pentru a ne reaminti …

   Cititi va rog si:

VIDEO: “The Illuminati Card Game”, un joc din 1995 ce descria evenimente din … 11.09.2001 dar si altele care vor urma

VIDEO: In 2007 MOISE GURAN arata cum prin indoirea bancnotei de 20 de dolari apar imaginile Turnurilor Gemene si ale Pentagonului din 11.09.2001 …

 

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on septembrie 10, 2010 at 6:15 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. mihaelaa said, on septembrie 11, 2010 at 5:43 am

    manolescubd ,

    As inlocui termenii „tehnologie extraterestra” cu „tehnologie demonica”.
    Multumesc, oricum, pentru filmele pe care le postezi.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  3. mihaelaa said, on septembrie 11, 2010 at 5:45 am

    manolescubd,
    PS.
    Sunt interesata si de alte dvd-uri;nu le-am putut copia; exista vreo posibilitate de a cumpara unele din ele?

    Apreciază

  4. rica said, on septembrie 11, 2010 at 10:35 am

    Apreciază

  5. dilema lu 11 septembrie « Fanu Weblog said, on septembrie 11, 2010 at 11:34 am

    […] făcătură ticăloasă […]

    Apreciază

  6. fane said, on septembrie 13, 2010 at 7:00 am

    @saccsiv ,

    din momentul in care s-a anuntat ca la „ground 0″ se va construi o moschee , am inceput sa fac tot felul de presupuneri vis-a-vis de motivul unei astfel de optiuni . In fond , oficial , vinovati de atentate ar fi copiii islamului deci mi se pare ca nu concorda . Neoficial , se spune ca de fapt islamistii n-ar avea nici o vina in toata masinatiunea si atunci propui construirea unei moschei tocmai pentru a intari cele care circula pe ” radio-sant” . Parca ar fi mai credibila povestea .
    SAU
    o explicatie si mai credibila : oare nu cumva prin acceptul de a construi o moschee s-a obtinut acordul de a darama Al Acsa pentru a construi templul ???? Ori am eu o imaginatie bolnava …

    Doamne , ajuta-ne !

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.