SACCSIV – blog ortodox

Despre MUCENICIE. Pomenirea Sfintilor Adrian si Natalia, sotia sa. De ce nu sunt de acord cu spusele parintelui MIHAIL STANCIU: „Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului” …

   În luna august, în ziua a douazeci si sasea, pomenirea Sfintilor Mucenici Adrian si Natalia, si cei împreuna cu dânsii.

   Mucenicul Adrian si sotia lui Natalia au trait în cetatea Nicomidiei, pe vremea împaratiei lui Maximian. Iar la a doua înconjurare ce a facut Maximian prin împaratia sa, prigonind pe crestini, a prins 23 de barbati crestini care erau ascunsi prin pesteri, si au fost dati la multe chinuri. Pe acestia, mai înainte de a marturisi, i-a întrebat Adrian: „Pentru ce, fratilor, rabdati aceste nesuferite si grele chinuri?” Si, raspunzând, ei zisera: „Pentru ca sa dobândim bunatatile cele ce sunt gatite de la Dumnezeu, celor ce patimesc pentru Dânsul, pe care nici auzul nu poate sa le auda nici cuvântul sa le povesteasca”. Acestea auzindu-le Fericitul Adrian, umilindu-se din dumnezeiescul Dar, a zis scriitorilor sa-i scrie si numele lui cu crestinii, ca bucuros moare si el cu dânsii.

 

   Deci scriindu-l aceia si pe dânsul, îl bagara în fiare si la închisoare. Acest lucru aflându-l Natalia, femeia lui, si gândind cum ca poate a fost prins pentru altceva, si îngrijindu-se foarte suspina si plângea. Dar fiind înstiintata ca pentru Hristos l-au pus în legaturi si în temnita, îndata îmbracându-se în haine luminoase a alergat la temnita. Si intrând înauntru îl învata sa stea neclintit la chinuri, si ruga pe sfintii cei ce erau împreuna legati cu dânsul sa se roage pentru el. Atunci prin sfatuirea mucenicului Adrian se întoarse Natalia la casa ei.

   Deci fiind adus sfântul la împaratul si marturisind pe Hristos ca este Dumnezeu adevarat, îl pusera cu fata în jos si-l batura cu toiege. Apoi, întorcându-l cu fata în sus, a fost batut si peste pântece, încât i se vedeau si maruntaiele. Mucenicul când patimea acestea era de 28 de ani.

   Dupa aceea lui si celorlalti sfinti li s-au taiat mâinile si picioarele. Apoi dându-si sfintii sfârsitul, si urmând a li se mistui trupurile lor în foc, Natalia a bagat mâna Sfântului Adrian în sânul ei si urma mergând dupa sfintele moaste si strângea sângele ce pica de la dânsii si se ungea cu el. Apoi fiind stins focul de o ploaie mare si grea, un om credincios, anume Eusebie, luând moastele sfintilor si punându-le într-un caic mic, le-a dus la Arghiropoli si le-a asezat aproape de Bizant. Acolo mergând mai pe urma Natalia, si-a dat sufletul la Dumnezeu si a fost îngropata lânga moastele cele mucenicesti.

   Cititi va rog si:

http://www.calendar-ortodox.ro/luna/august/august26.htm

   Printre cei ce-i ataca furibund pe cei ce zic sa nu luam noile buletine sau orice act cu cip, exista unii foarte cunoscuti ce „invata” sa nu indemne nimeni la mucenicie, ba mai mult, sa se vorbeasca cat mai putin despre ea …

   Este o idee fundamental gresita si extrem de periculoasa, in general, iar in aceste vremuri in mod special, deoarece indeamna la starea de caldicel, trasand o linie dincolo de care crestinul n-ar trebui sa treaca, pentru a nu deveni extremist … Dar dincolo de acea linie s-au situat multime mare de Sfinti precum cei de care ati citit mai sus.

   Asadar, cei 23 de barbati se refugiasera prin pesteri din cauza prigoanei. Si dupa ce au fost prinsi, au acceptat chinurile si nu s-au lepadat. La inceput Adrian i-a intrebat: „Pentru ce, fratilor, rabdati aceste nesuferite si grele chinuri?”. Si ce i-au raspuns aceia? „Pentru ca sa dobândim bunatatile cele ce sunt gatite de la Dumnezeu, celor ce patimesc pentru Dânsul, pe care nici auzul nu poate sa le auda nici cuvântul sa le povesteasca„. Si ce a facut Adrian? A zis scriitorilor sa-i scrie si numele lui cu crestinii, ca bucuros moare si el cu dânsii.

   Adrian era un tanar insurat si putea sa stea pe bancuta lui. Putea sa fie un crestin in ascuns si sa-si vada linistit de o viata caldicica. El insa a trecut linia  … Si ce a facut sotia lui? Il învata sa stea neclintit la chinuri, si ruga pe Sfintii cei ce erau împreuna legati cu dânsul sa se roage pentru el.

   Fratilor, intotdeauna lucrurile se leaga. De ce le-a devenit foarte nesuferit cuvantul Parintelui Iustin: „Este vremea muceniciei”, celor ce-i ataca actualmente pe cei ce indeamna sa nu luam actele cu cip? Pentru ca ei neputand sa urmeze exemplul Sfintilor din vechime, nu se roaga bunului Dumnezeu sa-i intareasca, ci ii „invata” si pe altii sa-i urmeze in starea de caldicel. Unii au neveste, altii au si copii, iar a refuza „binefacerile” noilor acte, inseamna a accepta multe privatiuni. Inseamna tocmai un inceput de mucenicie. O stare inca blanda si departe de situatia in care se aflau crestinii agatati pe lemn si torturati pana la moarte. Dar nici macar la aceasta nu se incumeta.

   A nu mai lucra legal, ci la negru, cu frica de a fi pedepsit de SISTEM; a nu mai beneficia de facilitatile sistemului de sanatate, ci a sta mai mult bolnav; a nu mai avea un venit sigur (care de fapt doar pare sigur), ci a trai de azi pe maine; a trai haituit de SISTEM pentru ca nu esti in perfecta legalitate, etc. sunt plapande acte de mucenicie. Dar sunt.

   De aceea cei ce ne ataca postuleaza ca luarea de buletine cu cip nu este lepadare si prin urmare, in functie de situatie, se pot lua. De aceea a le refuza ei invata ca nu este marturisire si deci si chinul celor ce nu le vor avea, cica, va fi fara rost.

   Pare ca degeaba stalpii ortodoxiei ne tot invata sa refuzam orice act cu cip. Le gasiti spusele la:

VIDEO: Inca din 2009 PARINTELE IOAN DE LA RARAU spunea foarte clar SA NU LUAM BULETINE sau orice act CU CIP …

Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

Intrebare fundamentala catre fratii de la RAZBOI INTRU CUVANT: luam sau nu luam CARTEA ELECTRONICA DE IDENTITATE cu CIP?

   Marii duhovnici o spun, insa potrivnicii o tin indarjiti pe a lor … Si zic: ca nu-i momentul, sa mai asteptam, sa nu mai studiem miscarile SISTEMULUI. Si simultan ii acuza pe cei ce indeamna dupa exemplul marilor duhovnici de mai sus, ca sunt isterici, ca vor produce schisma, ca sunt extremisti.

   Iata ce spune parintele Mihail Stanciu:

   Autolatria, ipocrizia și duplicitatea celor ce trăiesc și ”emit” asemenea… atitudini sunt, din nefericire, în păruta lor mucenicie imaginară anti-cip și anti-sistem, boli foarte grave care le compromit orice mărturisire și lucrare misionară reale. Păcat că și pe Părintele Iustin îl manipulează și-l antrenează în asemenea exagerări care numai mărturisitoare nu sunt (așa mi-a spus Părintele Adrian Făgețeanu săptămâna trecută).

   Dar mie altceva mi se pare mai suspect și mai grav. Să bravezi înainte de termen, anunțându-ți și vrăjmașul ce vrei să faci, cu cine, cum și unde să te refugiezi ca să te aperi de atacurile lui încă nedeclanșate, mi se pare chiar o dovadă de prostie crasă Nu înțeleg de ce trebuie să spui ce ai de gând să faci când nu te forțează nimic, decât nerăbdarea isterică a unor bloggeri anti-sistem care fac tocmai iscodirea cea bineplăcută… sistemului. Sau ei sunt tocmai agenți ai sistemului și aplică metoda felinarului aruncând momeala pentru aflarea victimelor, a pulsului și a vigilenței lor? Maare atenție, fraților! Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului și cu plăsmuirea de scenarii omenești de salvare, ci să lucrăm real, pe viu, poruncile lui Hristos și să ne unim cu El în cumințenie și ascultare în Biserica Lui Sfântă Ortodoxă.

   Cititi va rog restul la:

Parintele Mihail Stanciu – CUVANT DE LAMURIRE IN CHESTIUNEA ACTELOR BIOMETRICE SI DE AVERTIZARE CU PRIVIRE LA BRAVADA “LUPTATORILOR ANTI-SISTEM”

   Nu stiu ce exact i-a spus Parintele Fageteanu despre Parintele Iustin, insa un lucru este sigur: ambii se exprim clar sa nu luam nici un act cu cip:

   Si asta e si ceea ce facem noi bloggerii isterici

   Cum adica „Să bravezi înainte de termensauatacurile lui [ale SISTEMULUI] încă nedeclanșatesau Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului”?

   Le consider un indemna spre nani-nani somn usor. De ce aceasta atitudine la un parinte ce pana de curand proceda pe site-ul sau exact precumbloggerii isterici”? Ce l-a determinat sa dea inapoi? Dar daca a dat inapoi, de ce-i ataca pe cei ce inca stau darji pe pozitii?

   Priviti cu luare aminte in jur fratii mei. Ce observati? Acest blog l-am facut pentru a scoate in evidenta uraciunile pe care mass-media le acopera cu o perdea de fum menit sa anestezieze si sa imbecilizeze masele. Pentru a arata cat de departe a ajuns de fapt SISTEMUL in odioasa sa lucratura. Dar l-am facut doar pentru a facilita ceea ce cu totii putem observa, daca studiem lucrurile cu rabdare. Acest blog si cele similare nu fac altceva decat sa ajute la trezire si ofera de fapt informatiile pe care oricine le-ar putea avea daca ar avea timp. Dar aici este insa marea problema: ca SISTEMUL are grija ca poporul sa alerge intr-o goana nebuna fara rost si sa nu mai aiba ragazul sa studieze cele ce se petrec in jur …

   Asadar, vi se pare ca ELITELE nu au declansat de mult atacul? Mie mi se pare ca mai are doar un pas pana la faza finala.

   Iar spusa parintelui, ca Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului”, o consider o grava eroare.

   Sau poate nu este eroare … Caci emite si ipoteza:Sau ei sunt tocmai agenți ai sistemului și aplică metoda felinarului aruncând momeala pentru aflarea victimelor, a pulsului și a vigilenței lor?”

   Indubitabil ca sunt si agenti infiltrati, insa generalizarea pe care o face este cumplita. Dar agentii nu din motivul invocat de parinte sunt periculosi, ci pentru ca, dupa ce si-au pus masca de crestini anti-sistem, in momentele cheie vin cu „solutiile”: politicianul X ar rezolva problemele, o revolutie ar fi buna, putem invinge ELITELE prin actiuni lumesti, etc., precum de exemplu Alex Jones:

FITI FOARTE ATENTI DE UNDE VA INFORMATI! Alex Jones va invita sa faceti parte din RENASTEREA SPIRITUALA A SECOLULUI 21 …

   Cum adica metoda felinarului? Adica sa ne fie frica sa marturisim? Adica sa nu facem precum Sfantul Mucenic Adrian, ci sa stam pe bancuta noastra caldicica?

   Si repet, generalizarea ca toti cei ce informeaza despre SISTEM sunt agenti, mi se pare cumplita … Eu imi consum intr-adevar mult din energie pentru a informa pe cat mai multi. Si o fac tocmai pentru ca majoritatea n-o fac. Si o fac tocmai pentru a trezi pe cat mai multi. A tace si a nu informa o consider o tradare.

   Sigur ca solutia la toate probleme este ORTODOXIA, asta o spun cat mai des cu putinta. Dar a renunta la a mai trezi oamenii si a-i indemna sa mearga la biserica si atat, in conditiile in care majoritatea preotilor imbratiseaza toate „binefacerile” NOULUI, de la ecumenism si pana la orice e cu cip si nume personal pe el, consider ca este o grava greseala. Eu asa ceva nu voi face.

   Ati vazut in ultima vreme pe blogurile celor ce ne ataca vreo postare cu spusele marilor duhovnici ce indeamna sa nu luam nici un act cu cip? In postarile lor vechi mai gasiti, acum insa nimic. Le sunt nesuferite … Pai daca de stalpii ortodoxiei nu asculta, atunci de cine zic ei sa ascultam? Desigur de ceilalti … De cei deschisi spre nou, de cei ce propovaduiesc starea de caldicel.

   Nu stiu ceilalti bloggeri isterici ce zic despre ei, insa eu nu ma consider incadrabil in categoria: „păruta lor mucenicie imaginară anti-cip și anti-sistem”. Eu nu sunt decat un pacatos ce se straduie sa urce scara si care isi pune toata nadejdea in bunul Dumnezeu. Nu consider ca scriind pe acest blog despre cip si SISTEM ar fi vreo mucenicie. Dar indemn pe toti sa nu cedeze nici un milimetru din drumul lor. Sa ne straduim sa nu facem nici o concesie. Sa urmam cu totii modelul Sfintilor Mucenici despre care citim in Vietile Sfintilor.

   Stim ca vin vremuri cumplite, asa ca ce sa ne mai imbatam cu apa rece? Ce sa mai amanam cand de fapt napasta bate la usa? Dupa cum scriam in articolul Un examen numit BULETINUL CU CIP. Oricum va fi jale pe pamant la anul, de ce oare se indarjesc unii sa ne indemne sa-l luam?, am tot acceptat toti pasii impusi de SISTEM: cod de bare, card bancar, carnete de soferi, pasapoarte, etc. Cand zicem stop? Daca luam si buletinul cu cip suntem aproape terminati.

   Ne va fi foarte greu fara el, dar nu era clar ca va fi cumplit in vremurile apocaliptice? Cat mai mergem manati de ELITE? Ce mai asteptam? Venirea proorocilor Enoh si Ilie? Sa-l vedem pe antihrist la Ierusalim? Cat mai vrem sa stam cu fundul in doua luntrii?

   Nu ma consider mucenic, ci un netrebnic rob al bunului Dumnezeu. Dar ii indemn pe toti sa nu fuga de mucenicie si sa se roage la Domnul nostru Iisus Hristos sa ii intareasca. Iar eu, pacatosul de mine, ii multumesc si ma rog Domnul nostru Iisus Hristos sa ma ierte, sa ma invete si sa ma ajute. Iar daca va fi nevoie sa marturisesc cu pretul vietii trecatoare de pe acest pamant, il rog sa-mi fie alaturi, ca sa nu cad si sa nu ma lepad.

   Cititi va rog si:

Comentariul zilei (22.08.2010): Cei ce refuza BULETINELE CU CIP isi pun toata nadejdea in bunul Dumnezeu. A face concesii inseamna a nu avea credinta

 

48 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 26, 2010 at 8:21 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. iustin said, on august 26, 2010 at 8:28 am

    AMIN!

    Apreciază

  3. iustin said, on august 26, 2010 at 8:34 am

    Marcu 8:

    34. Şi chemând la Sine mulţimea, împreună cu ucenicii Săi, le-a zis: Oricine voieşte să vină după Mine să se lepede de sine, să-şi ia crucea şi să-Mi urmeze Mie.
    35. Căci cine va voi să-şi scape sufletul îl va pierde, iar cine va pierde sufletul Său pentru Mine şi pentru Evanghelie, acela îl va scăpa.
    36. Căci ce-i foloseşte omului să câştige lumea întreagă, dacă-şi pierde sufletul?
    37. Sau ce ar putea să dea omul, în schimb, pentru sufletul său?
    38. Căci de cel ce se va ruşina de Mine şi de cuvintele Mele, în neamul acesta desfrânat şi păcătos, şi Fiul Omului Se va ruşina de el, când va veni întru slava Tatălui său cu sfinţii îngeri.

    Apreciază

  4. strepsils said, on august 26, 2010 at 8:39 am

    pentru unii Pamantul e plat, sau li se spune ca asa e,
    altii si-au dat seama ca e rotund, dar din ipocrita „ascultare” (de ierarhiile supuse celor din Bruxellesi si… mai departe), ne roaga „parinteste” sa „stati linistiti la locurile voastre”, probabil stiu ei cum sa trecem puntea facandu-ne frate cu unii, stiu cum „sa ne scoata din desert”
    probabil au dreptate…probabil, mai stii ?

    doar ca eu nu-i cred, e dreptul meu
    de ce?
    pt ca ma uit in inima si o intreb : cui faci ascultare? lui Hristos sau lui Mamona?
    nu e loc pentru amandoi, acolo, in inima, macar atat am invatat din Ortodoxie, nu exista compromis, nici democratie cu „binevoitorul” Satan

    Apreciază

  5. IOAN said, on august 26, 2010 at 8:39 am

    SACCSIV…vezi că există o eroare la..CITEZ…( Degeaba stalpii ortodoxiei ne invata sa refuzam orice act cu cip. Le gasiti spusele la:….)…sper să nu te superi. DUMNEZEU SĂ FIE CU NOI.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 26, 2010 at 9:06 am

      IOAN

      Nu ma supar, dar ajuta-ma caci nu gasesc.

      Apreciază

      • IOAN said, on august 26, 2010 at 10:52 am

        Se înţelege eronat următoarea propoziţie…( Degeaba stalpii ortodoxiei ne invata sa refuzam orice act cu cip ) adică se înţelege că stâlpii ortodoxiei vorbesc şi ne învaţă degeaba. FORMULAREA CORECTĂ AR FI AŞA….NU DEGEABA STÂLPII ORTODOXIEI NE ÎNVAŢĂ SĂ REFUZĂM ORICE ACT CU CIP.

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 26, 2010 at 11:10 am

        Ia vezi te rog, cum e acum?

        Apreciază

      • IOAN said, on august 26, 2010 at 12:18 pm

        DA…aşa da. SUCCES ÎN CONTINUARE…BLOGUL TĂU SĂ REPREZINTĂ ÎN CONTINUARE FĂCLIA APRINSĂ A CREDINŢEI ORTODOXE PENTRU MULŢI CREŞTINI…. DAR ESTE NEVOIE EXTREMĂ DE O CARTE SAU REVISTĂ TIPĂRITĂ CU CELE MAI IMPORTANTE ARTICOLE DE PE ACEST BLOG ŞI NU NUMAI…pentru că SUNT MULŢI..mulţime de CREŞTINI CARE MERG PRIN BISERICI ŞI MĂNĂSTIRI ORTODOXE DAR CUNOSC EXTREM DE PUŢIN DESPRE EVENIMENTELE CARE NE ÎNCONJOARĂ. SĂ AMINTES AICI CĂ MULŢI NU AU ACCES LA INTERNET…

        Apreciază

  6. Iubesc Patriarhul said, on august 26, 2010 at 8:49 am

    Daca va amintiti cu ocazia primului comunicat al Parintelui Iustin referitor la pasaportul si permisul de conducre biometric, parintele Arsenie a avut aceeasi reactie si a spus ca este de acord cu parintele Iustin, dar s-a cam grabit, motivand acelasi lucru, ca nu trebuie sa aratam inamicului pozitia noastra; ar fi trebuit aplicata o strategie… Parintele Mihail spune cam acelasi lucru

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 26, 2010 at 9:07 am

      Iubesc Patriarhul

      Asa ti se pare? Ar citit articolul in diagonala?

      Apreciază

      • Iubesc Patriarhul said, on august 26, 2010 at 9:11 am

        E posibil sa fi inteles gresit, dar asa am inteles eu. Parintele Mihail recomanda un alt fel de reactie.

        Apreciază

  7. fanu said, on august 26, 2010 at 9:03 am

    Stau şi p)revăd –previzibile fiind toate ale celui rău– la tv doar scandaluri, moţiuni eşuate, rocade ale aceloraşi „politicieni”, certuri penibile ale potentaţilor cu „reprezentanţii sindicali” nicodată ai naţiunii române apărători de interese, tragedii şi drame din toate unghiurile, o criza întreţinută fluctuant DAR nimic despre dezbaterea în legătură cu biometria;
    Au dat o ştire la fel de laxă şi tendenţioasă precum cum sunt cele anticreştine mai nou dese şi desigur că în continuare se vor ţine de aplificările celor mai sus amintite, alternativ, întocmai după cum vor noii stăpâni ieuropeano- fmisto- jidăneşti să pună bir şi robie pe naţiunea română…
    Şi de aceea teamă îmi este că de fiecare dată când este vorba despre ceva anume care priveşte naţiunea română întreagă, slugile noilor stăpâni inventează sau provoacă scandaluri, mondenităţi ieftine dar care prind firilor slabe, tragedii – oare de ce la maternitatea unde au fost asasinaţi pruncii, nimeni nu a făcut efortul de a deschide uşile cu cartele??? (sau cam asta este eficienţa cartelelor??? probabil că vor zice curând că este vital să le înlocuiască cu un cip de mână sau de frunte care este mai profitabil) – sau drame (precum aceasta a naţiunii române care nu şi mai permite să fie naţionalistă, sau să şi mărturisească drept credincioşia ortodoxă –fiindcă nalţii ierarhi au ajuns să fie încuibaţi ortodoxiei de către masonerie şi probabil că de aia tac acum când ţara este sub bir şi robie or este sărăcită şi în bătaia de joc a tagmei ticăloşiţilor vânduţi–, căreia i se alocă exilul fiindcă stăpânirea „clasei politice” au dus ţara la dezastru şi deznădeje)…

    Toate întocmai ca să minimalizeze contextul ca mai apoi să provoace o escaladare graduală a celor sus menţionate, atunci când interesele noilor stăpâni o cer imperativ, spre a sugera naţiunii că biometricele şi semnătura electronică este vitală ocrotirii vieţii pământeşti (ei o sugerează ca garanţie dar… nici până azi nu am sesizat acel ceva pământesc care oferă garanţie totală vieţii pământeşti şi echilibrul trăirii duhovniceşti) / vieţii de pe pământ;

    ŞI cum sunt mai mulţi pământeni care se vor ocrotiţi aici dinspre efemerul vieţii pământeşti decât trăitori duhovniceşti întru Hristos nu i de mirarea ignoranţa în care se află lumea de azi…

    Pe de altă parte faptul de a nu merge la o dezbatere, atât de vitală în privinţa vieţii celei veşnice, dat fiind teama de îndosariere; să fim serioşi sclavii noilor stăpâni cred că deja s au ocupat de treaba asta; lipseşte deocamdată represiunea împotriva celor care ţin ochii deschişi şi au privirea spre vegherea vremilor; probabil că se aşteaptă mărturisitorii care din public să fie prezenţi în acea măsură care să deranjeze sistemul noilor stăpâni spre a se putea lua măsuri împotriva lor…

    Vor apare – mai mult decât în alte epoci istorice – mulţi „mesianici” credibili – unii mai credibil decât alţii ca discurs lumesc şi oratorie „omenească prea omenească”, unii cu soluţii mai „mesianice” decât alţii DAR dintre toţi aceştia se va fi să fie ales după placul lumii doar acela care va aduce acesteia cel mai profitabil chip cioplit al unui libertinaj al „unităţii în diversitate” în deşertăciunea căruia poftele fireşei trufii să i fie atât de bine săvârşite încât lumea să îl aleagă din cele mai sincere convingeri că el poate salva omenirea – spre salvarea lumii cu raţiuni economice, ecologice sau „morale/etice” lumeşti;

    Să vedem care dintre cei ce apar sunt mai acaparanţi spre lume; fiindcă unii vor rămâne doar slujbaşi pre/actuali mergători ai celui ales al lumii iar înşelătoarea lor doctrină îi va dovedi ca fiind amăgitorii care îl vor aduce naintea lumii pe cel ales ca lumescul conducător ce se va dovedi mai apoi a fi cel mai tiranic şi hulitor dintre toţi care i au fost precursori;

    Şi aici este o competiţie fiindcă cel rău vrea ca exponentul său să cuprindă mare parte din lume…

    iar lumea asta atât de îndoctrinată cu deşertăciune este se pare deja majoritar tributară sugestiilor înşelătoare ale celui rău astfel încât nu i de mirare că îi gata pregătită să îl accepte…

    DAR nu va apare decât atunci când omenirea subjugată „unui jug nepotrivit” îl va chema cu disperarea ultimului suspin lumesc şi îi va fi deja îngenunchiată; asta nu înseamnă că nu are precursori sau slugi care îi fac loc de ceva vremuri în această lume tot mai lipsită de valori creştine; are să vină doar în momentul cel mai mare al deznădejdilor lumeşti atunci când lumea va fi lipsită şi sărăcită şi atunci când credinţa lumii în Dumnezeu va fi din ce în ce mai slabă şi va oferi lumii soluţia sa amăgitoare iar lumea va fi adusă la cea mai cinică lipsă a speranţei astfel că va accepta încuibarea lui ca singură şansă iar sugestia amăgirii ca certitudine a salvării prin acest chip cioplit;

    Dar iată că azi precursorii nu mai ezită să apară în public pe diverse domenii şi prezintă neapărat soluţii globale pentru rezolvarea stării de criză a lumii, soluţii lumeşti şi soluţii de supraveghere de tipul celor din romanul „1984” sau din romanul „minunata lume nouă” care dincolo de aşa zisa ocrotire împotriva terorismului, împotriva bolilor, împotriva corupţiei ori împotriva tarelor societalo-economice care duc zic ei la criză, ascunde un control strict şi o supunere gregar – metodică a individului uman – care dintr un nume ce îl defineşte de la Sfântul Botez al Naşterii va ajunge un număr dintre multe numere şi va fi nevoit să poarte o pecete cu numărul generic 666 cu care i se va aloca o viaţă bazată pe controlul total al eului/ trupului său;

    Cine nu va accepta acest sistem nou şi mult perfecţionat de supraveghere va fi în afara noii ordini societale, noii ordini mondiale şi noii ordini de libertinaj;

    Văd că în ziua de azi nimeni nu se întreabă oare cât din decalog se mai respectă prin prisma legilor şi orânduirii sociale oare cât din exemplul sodoma şi gomora se mai condamnă prin lege sau în cadrul ordinii societale?

    Mă refer la libertinajul homosexualităţii şi lesbianismului, pedofiliei, traficul şi consumul de droguri uşoare sau mai periculoase – care să fim serioşi au aceeaşi finalitate, fărâmiţarea vieţii – apoi mă refer şi la problema avorturilor, la asaltul de culinare modificate genetic ori provenite din clonarea animală, mă refer şi la simbolurile creştine, tot mai refuzate şi hulite astăzi, în special Crucea, care a dispărut de pe salvări, a rămas doar la farmacii dar oare pentru câtă vreme…

    Atunci când într un fragment de dialog la dezbaterea despre cip uri şi acte biometrice, un OM a adus vorba de faptul că numărul 666 este unul generic – şi oare de ce este acel număr şi nu altul – apoi a afirmat că nu i bine din această perspectivă, cei prezenţi cu mici excepţii au sărit iute cu gura pe el, că dezbaterea priveşte cipul nu şi acel număr generic;

    ??? oare de ce această ignoranţă şi deturnare a discuţiei de la cel mai important aspect al problemei cipului ???

    Cel rău pare că se grăbeşte cu vremurile şi vrea să apară cât mai exact DAR uită că doar Dumnezeu este Acela care are să îngăduie vremurile urâciunii şi mai apoi vremurile pustiirii; împlinirea Sfintei Scripturi nu poate să fie forţată de către cel rău decât dacă Dumnezeu va îngădui; înainte de toate oamenii drept credincioşi, atâţia câţi au mai rămas este cazul să se apropie de acei duhovnici care cunosc si adâncesc vremurile, să se apropie de o viaţă după smerenia descrisă de Sfinţii Părinţi şi de marii duhovnici ai naţiunii române, să caute cu înţelepciune Cuvântul Dătător de Viaţă şi să caute trăirea după pildele Sfintei Scripturi şi ale Sfinţilor Părinţi ai Bisericii Ortodoxe Române.
    Doar astfel vom putea fi prevăzători la vremuri, apoi doar astfel vom avea curajul spre a fi mărturisitori la vreme ai Lui Dumnezeu şi nu în ultimul rând nevoitori ori gata oricând de mucenicie tot la vreme atunci când pentru acestea va fi să vie vremea…

    Apreciază

  8. Ortodox pe stil vechi said, on august 26, 2010 at 9:38 am

    Apreciază

  9. admin said, on august 26, 2010 at 9:47 am

    Mucenicia e un dar… Cine isi permite sa zica cuiva sa nu accepte acest dar de la Dumnezeu?
    Parintele Justin Parvu: Noi mergem tot cu mucenicia! Asa mergem pana la moarte si nu renuntam!
    Parintele Arsenie Papacioc: Nu e acceptabil sa intri in lupta fara gandul mortii, al Crucii, al jertfei! Sa ne bucuram ca traim niste vremuri de jertfa, de cruce! Eu nu accept asa ceva de-ar fi sa-mi taie capul!… este inceputul primejdios al acelei lepadări, din care nu vei mai putea iesi mai tarziu. Eu nu le accept, pentru ca ar fi o moarte duhovniceasca.
    Acum alege fiecare, Mantuitorul nu obliga pe nimeni „Cine vrea sa vina dupa Mine”

    Apreciază

  10. Daniel said, on august 26, 2010 at 10:20 am

    Draga saccsiv,parca deunazi erai de partea parintelui Mihail.Ce s-a intamplat?
    Vezi,nici eu nu am fost de acord cand l-a atacat pe Klaus Kenneth,insa atunci i-ai tinut partea,si mai mult i-ai preluat articolul.M-as bucura sa stiu ca ti-ai dat seama ca ai gresit atunci.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 26, 2010 at 11:05 am

      Daniel

      Cu KK, consider ca a avut dreptate. Si cu multe altele. De ce te bucuri ca acum avem pareri opuse?

      Referitor la tema, ce parere ai? Tu vei lua buletinul?

      Apreciază

      • Daniel said, on august 26, 2010 at 11:25 am

        Nu stiu cum gandesti tu,dar eu cand am incredere intr-un om am incredere in tot ceea ce spune el.Nu sunt de acord cu unele lucruri,iar cu altele nu.Discernamnatul cuiva ar trebui sa functioneze in orice problema,daca il are.
        In privinta lui Klaus Kenneth nu are dreptate.De ce? Pentru ca a facut o valva nejustificata in jurul unui om care nu a facut nimic rau,nu a „evanghelizat” pe nimeni,ci,pentru ca asa e structura lui,a venit sa-si spuna unele experiente personale celor care au dorit sa il asculte.
        Multi au confundat situatia si au spus ca vrea sa ne invete pe noi ortodoxia.Fals! Omul a venit ca sa impartaseasca cu noi bucuria ortodoxiei.S-a remarcat de mai multi efervescenta si entuziasmul celor care nu s-au nascut ortodocsi,dar au gasit ortodoxia mai tarziu.Entuziasmul lor este constant si de multe ori ravna lor o intrece pe a unora nascuti ortodocsi,care cred ca aceasta nastere li se cuvine si e suficienta.
        In jurul lui Klaus Kenneth nu trebuia sa se faca o valva negativa,din moment ce nu a intentionat ca din venirea lui sa faca ceva care sa rastoarne anumite situatii existente in Biserica ortodoxa si romana.Dovada ca a fost primit cu familiaritate de ierarhii BOR si a dat si un interviu la Trinitas,unde si-a spus tot experientele personale,nu altceva.

        Trebuia primit ca un frate intru credinta si nu catalogat demon sau sfant.

        In privinta buletinului,apreciez semnalele pe care le dai prin blogul tau.Se va dovedi mai tarziu daca au fost sau nu utile.
        Personal ,as vrea sa nu iau buletinul.Insa nu stiu cum vor decurge lucrurile atunci,cum voi putea evita acest lucru si cu ce consecinte.Multi poate se dau viteji acum si atunci vor lua buletinul.Si Sfantul Petru a crezut ca nu se va lepada de Hristos,ca nu il va parasi.Deci e bine sa pastram o rezerva in afirmarea vointei noastre,asta se va vedea atunci cand va fi cazul,va fi probata prin fapte.
        Cred ca fiecare va gasi atunci raspunsul in constiinta sa,in functie si de starea lui duhovniceasca.
        Te-as minti daca as spune ca sunt 100% convins ca nu il voi lua.
        Daca voi fi obligat,in sensul ca imi voi asuma viata sociala mai departe,impreuna cu familia,si asta nu s-ar putea face DELOC fara buletin,nu stiu,poate il voi lua.SAu poate atunci constiinta imi va spune altceva! Nu stiu!..
        Insa ,chiar daca il voi lua,chiar daca va fi o cadere,stiu ca nu este lepadare de Hristos,ci poate o ingreunare a drumului catre mantuire.

        Apreciază

  11. IOAN said, on august 26, 2010 at 10:51 am

    Se înţelege eronat următoarea propoziţie…( Degeaba stalpii ortodoxiei ne invata sa refuzam orice act cu cip ) adică se înţelege că stâlpii ortodoxiei vorbesc şi ne învaţă degeaba. FORMULAREA CORECTĂ AR FI AŞA….NU DEGEABA STÂLPII ORTODOXIEI NE ÎNVAŢĂ SĂ REFUZĂM ORICE ACT CU CIP.

    Apreciază

  12. Violeta said, on august 26, 2010 at 11:15 am

    Stâlpii ortodoxiei ne îndeamnă la multe în ceea ce priveşte lupta duhovnicească. Hai sa nu luăm, din aceste îndemnuri, doar refuzul actelor cu cip, ci si celelalte (lupta cu sinele si cu omul vechi pana la sange, iubirea de vrajmasi, etc, etc, „luptă-te să mori morţii, să mori faţă de ce te face mort, adică faţă de tot ce te robeşte; luptă-te să te dechizi vieţii generoase, să te ridici în lărgimea liberă a adevăratei vieţi”).
    Eu personal recunosc autoritatea duhovnicească a părintelui Mihail şi nu îndrăznesc să îl contrazic. Încerc să mă ţin strâns de Biserică şi de Maica Domnului, nesocotind că mintea mea bolnavă de patimi poate cugeta mai valoros decât un părinte.
    Chiar vreau sa copiez aici ceea ce am citit dimineaţa aceasta în Filocalia 11, apropos de nădejdea noastră şi fuga în munţi de cipuri (pe care unii o iau ad literam, la fel ca si „rugaţi-vă ca fuga voastră să nu fie iarna”, pe care părinţii o interpreteaza ca „rugaţi-vă să nu fiţi găsiţi în păcate”).
    Citez din „Vasanufie si Ioan”:
    Intrebarea: (…) Roagă-te Domnului, ca să ne arate nouă care sînt munţii aceia sfinţi, unde a spus să fugim ca să ne mîntuim (Mt. 24, 16). Sînt munţi spirituali sau văzuţi ? Vrem să ştim şi noi aceasta, ca atunci cînd va veni ceasul, să fugim acolo şi să ne mîntuim. În numele Tatălui şi al Fiului şi al Sf. Duh. În veci. Amin
    Raspunsul: (…) Prin munţii de care ai întrebat, să înţelegem pe Sfînta Maria, Născătoare de Dumnezeu şi pe sfinţii de după aceea care se vor afla în timpurile acelea, avînd fără îndoială pecetea Fiului. Căci El mîntueşte pentru ei pe mulţi. Lui fie slava în veci. Amin.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 26, 2010 at 11:21 am

      Violeta

      Stalpii ortodoxiei spun multe, hai sa luam si indemnul de a nu lua actele cu cip.

      Dupa mintea ta, cum e? Daca luam indemnul despre cipuri, inseamna ca restul nu le luam? Sau daca luam restul, inseamna sa nu urmam si indemnul despre cipuri? Cum reusiti tu si cei ca tine sa produceti astfel de idei?

      Apreciază

  13. altcineva said, on august 26, 2010 at 11:22 am

    Primejdia vine o data ce inimile noastre in loc sa fie pline de Hristos se umplu de grija, de aceste ganduri involburate, de teama, de neincredere (sau mai degraba de necredinta). Sa umplem inimile noastre de Hristos si de dragoste si atunci cand va veni vremea marturisirii cu lacrimi de bucurie vom merge sa marturisim si noi. Un cunoscut la intrebarea „Te-ai lepada daca ar veni vremea muceniciei?“ a raspuns „Eu m-as lepada dar nadajduiesc in Domnul ca ma va intari sa nu ma lepad“. Numai Harul lui Dumnezeu ne tine sa nu ne lepadam deci sa agonisim Harul.
    Marturisirea in chiar clipa de fata inseamna sa nu-i raspunzi fratelui cand iti vorbeste urat ci sa-i arati dragoste, sa-l iubesti pe cel ce te uraste, sa jertfesti din timpul tau, din dragostea ta, din averea ta, din bucuria ta, din odihna ta, din rugaciunea ta pentru aproapele tau. Daca poti face aceasta o sa-L poti marturisi si pe Hristos, daca nu poti face aceasta inca nu ai dragostea muceniceasca. Sa ne fereasca Domnul sa facem precum „Preotul Saprichie“ care acceptase mucenicia dar care stapanit fiind de invidie nu-si ierta fratele venit sa-si ceara iertare. Dumnezeu Si-a ridicat Harul Sau si acela, dupa indelunga muncire a trupului lui, s-a lepadat. Dumnezeu sa ne daruiasca smerenie, dragoste si ascultare de duhovnic.
    Graitor si plin de har este cuvantul parintelui Arsenie Muscalu – http://www.youtube.com/watch?v=vsbgXhdqH-0

    Apreciază

  14. Violeta said, on august 26, 2010 at 11:29 am

    Am spus clar: „Hai sa nu luăm, din aceste îndemnuri, doar refuzul actelor cu cip, ci si celelalte „. Adica nu luam nici actele cu cip (deci repet: nu, nu la luam! Nu…!), dar vad ca aceasta a devenit mai presus decat lupta cu cele mai „elementare” patimi. Deci unde sunt: nemanierea, neclevetire, smerenia, iubirea, smerita cugetare, blandetea, indelung rabdarea, etc, care sunt roade ale Duhului Sfant?
    Dar şi mie mi se potriveşte un cuvânt: „Mi-am întrecut măsura, dîndu-ţi Sfat ţie, să faci ceeace eu însumi nu am ajuns să fac. Făcînd aceasta am greşit şi de aceea iţi cer
    iertare. Căci tu căruia i-am dat acest sfat, eşti mai bun decît mine. Dar am făcut-o din iubire pentru tine. Însă iubirea nu e a mea ci a lui Dumnezeu.”

    Apreciază

  15. Ortodoxie said, on august 26, 2010 at 11:35 am

    Părintele Mihail are dreptate. El atrage atenţia asupra „isteriei”, a lipsei de discernămînt cu care discuţi, Saccisve, aceste lucruri. DE fapt, tu nu faci decît să preiei din MASS MEDIA, adică dintr-o unealtă a „Sistemului”, ceea ce vrea Sistemul să afli. Informaţiile pe care le tot postezi nu sunt rezultatul descoperirilor tale, nu ai investigat nimic. Eşti un cuminte copiator de ştiri, care însă face agitaţie în jurul lor. Exact asta vrea sistemul. Pentru că LOVITURA SE PREGĂTEŞTE DIN ALTĂ PARTE.
    Asta e ideea părintelui Mihail. Dacă ai accepta DIALOCUL, ai afla mai multe. Dar tu nu dialoghezi, tu monologhezi cezînd că le ştii pe toate. Asta în cazul în care eşti bine intenţionat…

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 26, 2010 at 12:02 pm

      Ortodoxie

      Spui: „Informaţiile pe care le tot postezi nu sunt rezultatul descoperirilor tale, nu ai investigat nimic. Eşti un cuminte copiator de ştiri”

      Tu ori iti dai cu presupusul in necunostiinta de cauza, ori ai mult tupeu. Ia uita-te la Cuprins si apoi mai vorbim. Dar cu rabdare, caci e lung si-ti va lua o zi doar sa citesti titlurile. Si probabil o luna doar ca sa parcurgi in diagonala articolele.

      Apreciază

    • el said, on august 26, 2010 at 3:50 pm

      @”Ortodoxie”

      mi se pare cam trufas sa te autointitulezi ortodoxie,ti-o spun pentru ca sunt jenat ca sunt obligat ,daca vreau sa ma adresez tie, sa ma vad nevoit sa ma adresez la „ortodoxie”(?)!
      Daca il acuzi pe saccsiv ca face copy-paste si de lipsa de originalitate in stirile prezentate ma intreb cum ai vedea tu prezentarea unor realitati in mod obiectiv ,asa cum sunt ele intr-o forma personala/originala fara sa cazi in rastalmacire ,intrepretare caci asa s-ar chema o asemenea operatiune.Daca realiatile sunt sordide nu e indicat sa le „pui fundita roz”ca sa le faci mai putin socante cand le prezinti.

      Dar ca sa vezi ca nu e singurul care se foloseste de aceeasi metoda iti semnalz,daca n-ai fost in stare sa remarci singur pana acum ca fratii tai de la Razboiintrucuvant se folosesc de acceasi metoda copy-paste din carti/texte duhovnicesti,scrieri ale sfintilor parinti;efectuand si ei DOAR o biata munca de dactilografa;reproducand INTOCMAI asa cum se si cuvine acest fel de texte.Si daca textele lor se refera la realitati duhovnicesti si au puterea Duhului Sfant care le-a inspirat ,asta nu e meritul lor, ci al sfintilor parinti care le-au scris;si daca acest merit se rasfrange indirect si asupra lor conferindu-le o presupusa „expertiza” in cele duhovnicesti aceasta poate fi si DOAR ca reflexul unei lumini puternice care s-ar rasfrange asupra unei pietre opace facand-o sa para si ea luminoasa;piatra poate ramane tot piatra opaca si nu devine AUTOMAT diamant doar pentru atata.Ba chiar in cazul acesta se impune mai mare smerenie sa nu cada in capcana MANDRIEI,arogandu-si pe nedrept discernamantul celor(sfinti) pe care-i citezea in unele.
      Si sunt multi oameni care au citit intergal acele carti din care fac ei copy-paste cate un fragmentel(ale lor sunt doar sublinierile,coloratul si pozele si ale tot copy-paste);desigur a citi o carte/sau numai un biet fragment , nu e echivalent si cu a o fi si inteles corect si a fi tras vreun folos cert;ceea ce e valabil si pentru ei.
      Deci cauta sa aplici acelasi rationament de „cuminte copiator” si acelor pe care-i propui ca „experti”(RiC).Si incearca sa te feresti de pacatul BANUIELII si al BARFEI ori INTERPRETARILOR DUPA PUTEREA MINTII TALE(daca n-ai si siguranta harului)cand presupui in auzul altora cate ceva care afecteaza onoarea unui om(cand insinuezi:”Asta în cazul în care eşti bine intenţionat…”).

      Parintele Mihail este un om admirabil,sincer si vrednic ostenitor pentru ortodoxie, dar nu infailibil in toate ca sa interpreteze fara greseala orice.Si daca unii pretind ca cineva de anverura P.Justin Pârvu este manipulat de ce n-ar fi posibil ca si cineva mai tanar ca P.Mihail sa sufere si el un proces de „influentare” din partea unor „amici” ca RiC sau pustnicul digital(cel care la 27 ani,proaspat descins de pe trotineta din cartier direct pe internet si judeca parinti ca P.Justin)

      In cazul lui KK(asta ca sa raspund si unuia de mai sus care si el are probleme cu „infailibilitatea”persoanelor duhovnicesti) AVEA DREPTATE SI ARE MARELE MERIT ca a semnalat o probleme de RATACIRE in Biserica cand altii,socotiti ca oameni cu discernamant ca Rafail Noica TAC FARA JUSTIFICARE pe aceeasi temea;poate asa s-ar convinge mai usor de adevar si unii ca „Daniel”.

      Afirmatia :”Pentru că LOVITURA SE PREGĂTEŞTE DIN ALTĂ PARTE” daca nu o sustii si cu argumente poate sa fie incadrata la categoria „info ,scenarii,dat cu presupusul”.De razboiul iminent anuntat de nenumarati parinti sunt si altii la curent,il asteapta;dar asta nu e un motiv sa se amestece lucrurile si sa se relativizeze unele adevaruri referitoare la alte realitati ca actele biometrice,sa spui BINELUI RAU si RAULUI BINE.

      Apreciază

  16. Geo said, on august 26, 2010 at 11:38 am

    Saccsiv si eu am postat la razbointrucuvant impotriva starii de adormire duhovniceasca la care ne indeamna parintele Mihail.Am fost facuta cu ou si cu otet,inclusiv sectanta.Nu impotriva parintelui Mihail am postat ci impotriva starii asteia la care ne invita capetele incoronate ale BOR.Sunt convinsa ca toti cei care viziteaza site-urile crestin-ortodoxe sunt de buna credinta si se ocupa si de cresterea lor spirituala.Nu vad de ce sa fiu de acord cu ceva care duce spre apostazie.Daca nu vom ramane uniti,vom deveni dezorientati.La un moment dat nu vom mai stii daca suntem in invatatura lui Hristos sau pe alaturi.Faptul ca unii nu se pot lipsi momentan de buletin sau carnet de conducere sau sanatate,nu inseamna ca ele sunt bune.De ce incearca BOR sa ne spuna ca nu e nici un pericol?De ce daca unii vor sa iasa la marturisire ortodoxa sunt numiti extremisti?

    Apreciază

  17. Violeta said, on august 26, 2010 at 12:37 pm

    Citez din cartea Sfarsitul Omului,pagina 47, un caz in care cineva si-a dorit sa devina mucenic si a mers la mucenicie. Dar Insusi Hristos l-a oprit, dupa judecătile Sale mai presus de mintea noastră.

    „Şi eu, nevrednicul, apropiindu-mă de Stăpânul Hristos, am zis: „Doamne, ajută-mi!” Atunci mi-a zis: „Daniile, vezi să nu îndrăzneşti a mărturisi pe faţă, că mare primejdie ţi se va întâmpla ţie.” (deci Hristos a spus sa nu indraznească sa mărturiseasca pe faţă. Oare nu ar fi fost criticat acum?)

    Iată mai departe:
    „Iar Maica Domnului mi-a zis: „Nu te mâhni pentru aceasta. Dacă ai fi mărturisit, mare vătămare s-ar fi întâmplat bisericilor şi creştinilor. Şi dacă ai fi mărturisit pe faţă, nu ai fi
    scăpat de vicleşugurile lor (…)”.

    Deci s-a pregătit să moară mucenic, s-a dus să mărturiseasă şi a fost oprit. Iată caz particular in care Însuşi Hristos şi Maica Domnului ne spune să stăm cuminţi şi să nu mucenicim. Să ne predăm mintea noastră judecăţilor lui Dumnezeu, ca prin rugăciunea părinţilor noştri şi a fraţilor să facem voia Lui. Nu spun sa nu fim gata mereu să mărturisim, dar iată că nu ştim dacă mucenicia noastră este bineplăcută Lui. Noi să fim pe cale…şi care este calea Lui? Ne învaţă Părinţii de Dumnezeu purtători: „De voeşti să afli calea, aceasta este: Să socoteşti pe cel ce te loveste ca pe cel ce te mîngîie. Şi pe cel ce te necinsteşte ca pe cel ce te slăveşte; şi pe cel ce te ocăreşte ca pe cel ce te cinsteşte; şi pe cel ce te necăjeşte ca pe cel ce te odihneşte.”
    Să căutăm mai întâi Împărăţia lui Dumnezeu şi să spunem: „Iartă-mă, frate, că ar fi trebuit să te rog eu să mă îndrumezi, dar încă nu m-a părăsit mîndria, care e rădăcina tuturor relelor”. Şi „iartă-mă, părinte”.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 26, 2010 at 1:10 pm

      Violeta

      In ce ratacire cumplita esti. Pai daca ai zis ca nu iei buletinul, ce mai amesteci lucrurile pana le faci ghiveci? Pregateste-te caci nu va fi usor si nu mai pierde timpul pe net imprastiind parerea fundamental falsa ca cei ce indruma sa nu luam cipurile la altceva nu se mai gandesc. Te suisi pe deal sa ne spui cum e cu ORTODOXIA, de parca noi vorbim despre Tibet.

      Tu nu-l iei, noi nu-l luam, atunci gata. Ce mai cauti cearta? Apuca-te de ceea ce trebuie sa te apuci, caci fara bunul Dumnezeu nu vei reusi. Sau nu cumva esti o lupoaica in piele de mielusea? Si tot ne vorbesti de altele, doar doar nu ne vom mai gandi la cip?

      Exemplul tau nu dovedeste ca este gresit ceea ce am scris in articol. Tu insa il folosesti gresit si ratacesti cumplit si ii ratacesti si pe altii: cica nu toate muceniciile ii sunt placute lui Dumnezeu … Tu cunosti intelesul cuvintelor cand le folosesti?

      Au fost multi Sfinti in istorie pe care bunul Dumnezeu i-au oprit sa faca ceva sau i-au impins efectiv de la spate sa faca altceva. Si cum traduci tu? Sa nu ne pregatim chiar si pentru mucenicie?

      Apreciază

      • pysic said, on august 26, 2010 at 1:53 pm

        saccsiv, asa o fi cum zici mai frate, dar mai cu duhul blandetii nu poti sa ii zici ce ai de zis?

        Apreciază

      • Violeta said, on august 27, 2010 at 5:13 am

        Mai reciteste inca o data mesajul tau si sa vezi duhul in care m-ai mustrat. Am spus duhul, nu Duhul. Voi incheia aceasta discutie cu un citat din Maica Domnului, in aceeasi pilda: „Însă ce trebuinţă este de a te face mucenic? Pentru că de vei păzi poruncile Fiului meu, vei
        câştiga împărăţia cerurilor”.
        Nu am spus eu aceste cuvinte. Demonstreaza doar ca nu stim noi sigur 100% ca Dumnezeu ne va invrednici de acest dar, ci doar ne tine intr-o mandrie, anticipand ca vom fi mucenici. Ori noi poate ne vom lepada, ca in pilda aceea in care cuiva i-a fost retras harul „doar” pentru ca nu l-a iertat pe un frate si nu a mai putut marturisi.
        Sa stii ca maniera in care m-ai mustrat si cuvintele tari le care le-ai folosit m-au mahnit. Iarta-ma si Dumnezeu sa te ierte. Hai sa incheiem aici.

        Apreciază

      • Violeta said, on august 27, 2010 at 5:25 am

        @ „Tu insa il folosesti gresit si ratacesti cumplit si ii ratacesti si pe altii: cica nu toate muceniciile ii sunt placute lui Dumnezeu”.
        Asta nu am spus-o de la mine, pilda pe care am adus-o mi-a fost oferita chiar de un duhovnic, nu mi-as fi permis eu sa vin cu interpretarea mintii mele. Pilda pe care ti-am dat-o, din cartea Sfarsitul Omului, este un bun exemplu. Vezi in comentariul precedent ce a spus Maica Domnului.

        Apreciază

  18. Geo said, on august 26, 2010 at 1:02 pm

    Violeta,nu trebuie sa iesi in strada ,sa opresti trecatorii si sa le vorbesti despre refuzarea cip-urilor.Te vor crede nebun.Noi trebuie sa marturisim celor apropiati:familie,rude,prieteni,vecini,colegi de servici.Asta nu este mucenicie in sensul strict.Daca cei care ne numim crestin-ortodocsi nu facem asa, inseamna ca suntem de acord cu ce ne asteapta.Nu inseamna sa iesim cu batele in strada.Dar am dreptul sa atentionez ca aceia care vor mantuirea,nu vor primi insemnarea.Si mai cu seama trebuie sa-i trezim pe cei de langa noi.Chiar daca toti de langa tine vor spune ca nu primesc insemnarea,vei avea surpriza la momentul implantului.Sa nu-mi spui ca toti acei pe care-i cunosti te si cred atunci cand le vorbesti despre anticrist.Eu am luptat cu ai mei inca de acum 6-7 ani.Nici nu stii ce ma certau,imi spuneau ca nu e acum,ca nu e asta etc.
    Daca stii si nu spui si celor de langa tine,asta este egoism,lipsa de dragoste,indiferenta…

    Apreciază

  19. […] Despre MUCENICIE. Pomenirea Sfintilor Adrian si Natalia, sotia sa. De ce nu sunt de acord cu spusele… […]

    Apreciază

  20. iustin said, on august 26, 2010 at 2:35 pm

    Da, mucenicia este un dar.
    Nimeni nu trebuie sa-si ingroape talantul.
    Asa cum spunea si parintele Iustin in ultimul interviu, povestind despre cei care se lepadau de Hristos in inchisori, cel care-si rateaza menirea se trezeste dintr-o data intr-o situatie ingrozitoare si bizara: este parasit si de Dumnezeu, dar si de lumea in care-si punea pana atunci atat de multe si de desarte sperante.

    Apreciază

  21. radui said, on august 26, 2010 at 2:59 pm

    Parintele Arsenie Boca ne indemna intr-o carte sa ne rugam asa : „Invredniceste-ma Doamne sa fiu martor marturisitor martir al Dumezeirii Fiului Tau unuia nascut Isus Hristos. Amin”

    Apreciază

  22. danutza said, on august 26, 2010 at 3:18 pm

    constat cu durere ca nu se poate opri o disputa daunatoare duhovniceste. de ce amplificati subiectul (folosesc pluralul pt ca e o intrebare pt ambele parti implicate)? cine are de inteles, a inteles. NU LUAM ACTELE CU CIP si gata. fara compromisuri.
    de c e trebuie sa despicam firul in 10 si sa incercam sa dovedim ca noi avem dreptate? si domnia ta si fratii razboinici sustineti acelasi lucru: sa nu luam cipul, dar aveti metode diferite. sunt ele in contradictie de nu se poate opri aici discutia? oricum, noi , cititorii vostri, avem deja o parere formata.
    tineti cont ca absolut toti putem gresi, ne putem lasa inselati, amagiti, important este sa ne indreptam. cred ca ar fi buna o discutie privata intre voi ca sa lamuriti aspectul ca dusmanul este altul, e puternic si perfid si sta acum si se bucura. haideti sa fim uniti si sa servim aceleiasi cauze cu smerenie, intelepciune si blandete! Doamne-ajuta si iertare daca supar!

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 26, 2010 at 3:27 pm

      danutza

      Intreaba-i pe razboinici pe blogul lor, daca sa luam sau nu buletinul cu cip. Si vezi ce si cum iti raspund. Apoi mai discutam …

      Apreciază

      • danutza said, on august 27, 2010 at 11:00 am

        i-am intrebat, dau raspuns evaziv,desi, in articole, spun ca sunt impotriva, dar ca nu pot sa sfatuiasca pe nimeni ce sa faca, adica fiecare sa faca asa cum le dicteaza constiinta. domnia ta esti mai radical, asa cum sunt si eu, adica sunt ferm convinsa ca NU trebuie sa le primim. dar, daca asta e parerea lor, de ce s a nu le-o respectam? ca nici ei nu ne invata sa le primim, doar ca ne sfatuiesc sa discutam cu duhovnicul. eu va rog sa incheiati subiectul cu disputa. cine are urechi de auzit, sa auda!!! semne si semnale sunt destule! depinde de fiecare sa vrea sa se informeze si sa stie! acum trebuie doar sa vrem sa vedem.Doamne-ajuta!

        Apreciază

  23. magda said, on august 26, 2010 at 4:08 pm

    Deplorabil…

    Apreciază

  24. strepsils said, on august 26, 2010 at 6:23 pm

    !!! CIP, BOR si FALSA DEMOCRATIE din Romania !!!

    nici una din tehnologiile de stocare a datelor (sunt doua cel putin , nu intru in detalii, una wireles si alta gen card bancar) nu sunt sigure, pot fi usor sparte !!!

    cu alte cuvinte, nici nu trebuie sa fiu crestin ca sa le refuz – asta pentru cei care oricum nu-si bat capul cu probleme legate de constiinta, marturisire, mucenicie…deja e prea departe pentru ei, si risti sa-ti iei si injuraturi daca-i deranjezi cu sfaturi

    de ce se introduc cipurile, totusi? e prima faza inainte de altele mai sofisticate, implant, etc – e un fel de test, care daca va avea si esec in siguranta, va fi motiv in plus sa se „perfectioneze” fara limite, pe motive de siguranta, confort, terorism, fluidizarea datelor

    indiferent ce religie ai sau nu, ideea e ca aceste ID trebuie refuzat, daca tii la siguranta ta si informatiilor confidentiale (bancare, de sanatate, adresa, etc) !!!
    nimeni nu te poate obliga sa-l iei, nici sa-l refuzi
    ………………………………………………………….

    in ceea ce priveste BOR – respectiv clerul in totalitatea lui, intolerabila este tacerea relativ la :

    1.homosexualitate – sodomie, in societatea romaneasca, si tendinta de promovare POLITICA a acesteia, inclusiv de seful statului !
    si la
    2.coruptia prezenta la toate nivelele societatii (chiar si in Biserica!!!)

    3. pana sa le mai cer dezlegare sau nu la cip, sa-mi raspunda la primele doua!!!

    din aceste 2 puncte de vedere, BOR si-a pierdut TOTAL credibilitatea in fata oricarui credincios sanatos la cap si inima, rezultatul fiind cernerea si indreptarea catre Iisus Hristos, cu mai mult curaj, direct, si fara „intermediari” – doar cu duhovnicul ales, care este sau trebuie sa fie fratele, parintele si martorul nostru fata de Dumnezeu

    a venit vremea sa ne rugam in inima, nu pe dealuri, nu in pesteri, nu in templu, astea sunt vremurile, si vor veni si zilele cand nici la Sfanta Liturghie nu vei mai putea risca sa intri (cand vor fi prezente monitoarele si cititoarele – uriciunii pustiirii)
    mai e pana atunci, dar putina ratiune totusi nu supara pe Dumnezeu, din contra, asta nu inseamna ca trebuie sa ne panicam sau sa fim avizi de stiri despre aspectele oculte ale societatii, ci doar informati, pt cine vrea,
    nu e nimeni obligat sa stea pe net sau sa-l comenteze pe un administrator sau altul, daca se trezeste contrat sau chiar banat
    cui nu-i place de unul sau altul, sa-si faca blog, e gratis…
    …………………………………………….
    si inca ceva, si gata „DEMOCRATIA” :
    pentru cei care isi inchipuie ca democratie inseamna doar libera circulatie, libertatea presei, votul liber exprimat, etc…

    Democratia de facto, inseamna ca politicienii pe care i-ai ales prin vot liber, RESPECTA LEGILE TARII !!!

    Doar pina in 1995, un profesor de la drept spunea ca au fost date peste 9500 de ordonante de urgenta, adica : aproximativ o lege noua (schimbata) la doua zile !!!

    ordonanta de urgenta, are acelasi efect si putere cu LEGEA – pe care o completeaza, inlocuieste sau anuleaza !!! Practic, o ordonanta VIOLEAZA legea pe care o inlocuieste, modifica, incalca!!!

    Administrarea unei tari prin ordonante, nu inseamna democratie, ci DICTATURA !!!

    Sunt sigur ca multi nu stiu in ce tara au trait pana acum…Multam Ilici, Nastase, Base etc.

    BOR ce a facut ? Aud ?… Poate nu traim in aceeasi tara, desi vad ca BOR promoveaza
    ecumenismul Bruxellian ! Sincer, nu-i inteleg…nu le e frica de Dumnezeu ?
    ………………………………………………………………………………
    fiecare va raspunde la Judecata pentru faptele sale, putem doar sa ne rugam pentru ei..

    cred ca daca ne rugam mai mult pentru noi si pentru PACE, vom fi ocrotiti !

    Apreciază

  25. strepsils said, on august 26, 2010 at 6:32 pm

    PS Parlamentul are adoptat un sistem legislativ la momentul votarii noului Presedintelui, etc

    Am votat si un Sistem Legislativ stabil si deja cunoscut, nu doar un nou Presedinte, care sa schimbe totul peste noapte cu un guvern marioneta !

    Apreciază

  26. anonim said, on septembrie 5, 2010 at 1:20 pm

    Eu il cunosc pe Parintele Mihail Stanciu si sunt de acord cu ceea ce a spus referitor la Klaus K, cipuri etc.
    Pe tine nu te cunosc, ” SACCSIV”. Vad ca insisti, pe un ton foarte radical- neortodox- in a-i indemna pe oameni sa devina „mucenici” prin refuzul cipului, cu toate ca ti-au fost dat exemple in care Dumnezeu, Maica Domnului nu au permis asumarea acestei cai. Este o cale exceptionala, ca si nebunia in Hristos.
    Daca nu vom urma poruncile lui Hristos, degeaba vom refuza cipul.
    Lasa pe fiecare sa se consulte cu duhovnicul si sa faca ascultare de ceea ce ii va spune duhovnicul. Esti cumva duhovnic ?
    Consumi suspect de multa energie, multe resurse pentru acest subiect. De ce nu am putea crede ca este posibil si sa faci jocul ( constient sau inconstient – vector de influenta ) unor forte- mai mult sau mai putin oculte, din exterior sau interior, poate si servicii specializate in manipulare/ diversiune- care doresc dezbinarea Bisericii Ortodoxe, in genere, si a Bisericii Ortodoxe Romane, in speta ?
    Daca este asa cum spui, ca vrei sa-i ajuti pe oameni sa constientizeze pericolul cipului, cred ca ai facut indeajuns de mult pana acum; poti avea constiinta impacata, zic eu. Dar, cand vezi cate dezbinari se genereaza prin acest subiect, cred ca este bine sa te opresti sau macar sa folosesti un ton mai moderat.
    In plus, calitatea de ” stalp al Ortodoxiei” se vadeste abia dupa mai multi ani de la moartea acelei persoane, suprema recunoastere fiind canonizarea; nu toti „stalpii Ortodoxiei” indeamna pe toti oamenii la ” mucenicie prin refuzul cipului”, chiar daca au copii de crescut. Tu ai copii ? Nu toti ” stalpii Ortodoxiei” recunoscuti de oameni au fost recunoscuti si de Dumnezeu; traim intr-o epoca a inselarii, prin excelenta.
    Deasemenea, a gresi e omeneste, exista si sfinti care au gresit la un moment dat si care si-au revenit, au facut pocainta pentru greselile lor. Fiecare trebuie sa ne vedem propriile pacate, patimi; a-ti vedea pacatele si ale plange este cea mai mare minune; mai mare si decat cea de a invia morti, spun Sfintii Parinti.
    Tu mergi la duhovnic si fii mai ponderat in afirmatii/ actiuni( asa cum trebuie sa fie un moderator, dealtfel); Hristos se descopera in poruncile sale ( prin pazirea lor, prin despatimire – aceasta este cea mai sigura cale spre mantuire; restul sunt vorbe ).
    Ai grija sa nu smintesti pe cineva ! Cumplit lucru este sa cazi in mainile Dumnezeului Celui Viu ! Daca faci lucrul acesta constient, este cu atat mai grav !
    Sa stam bine, sa stam cu frica !

    Iartati- ma, daca am gresit cu ceva.
    Doamne ajuta !

    Apreciază

  27. mercurie said, on septembrie 8, 2010 at 11:27 am

    Exista o farama de adevar in ceea ce priveste informarea pana la isterizare despre progresul facut de cipuri si implantare..Adica oferim o psihologie care este studiata..Cred ca ce-a mai buna tactica ar fi ca la momentul punctului critic sa sarim toti..

    Apreciază

  28. […] Despre MUCENICIE. Pomenirea Sfintilor Adrian si Natalia, sotia sa. De ce nu sunt de acord cu spusele… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.