SACCSIV – blog ortodox

SCANAREA TOTALA din aeroporturi sau cum SISTEMUL ofera spectacole SEXY si PEDOFILE ciumpalacilor in uniforme …

Posted in Big Brother, pedofilie, SCANARE CORPORALA COMPLETA by saccsiv on ianuarie 8, 2010

   Citez din articolul: Admitted: Airport Body Scanners Provide Crisp Image Of Your Genitals (S-a recunoscut: Aparatele pentru scanare totala din aeroporturi arata imaginea clara a organelor genitale)

   Declaratia apologetilor ca aparatele ar estompa zonele sensibile s-a dovedit falsa

   Ca parte a fraudei gargantuane desfasurata de mass-media corporatista pentru a sprijini agenda guvernamentala ce urmareste  supunerea tuturor oamenilor la scanarea completa degradanta ce se doreste a avea loc in toate aeroporturile, apologetii acestor aparate au pretins ca organele genitale vor fi estompate pentru a preveni momentele jenante.

   Acest lucru a fost dovedit ca fiind o frauda , desemnata sa dezinformeze oamenii in legatura cu faptul ca scanerele corporale CHIAR produc imagini clare ale corpului dezbracat si CHIAR le permit curiosilor TSA (Transportation Security Administration) sa vada detalii complexe ale organelor genitale.

   Un raport din octombrie 2008 – cand scanerele complete au fost introduse in aeroportul din Melbourne, Australia – arata in detaliu cum razele X ale aparatelor de scanare nu functioneaza  in mod corespunzator decat daca sunt vizibile organele genitale ale celor scanati.

   “Vor arata partile intime ale oamenilor, iar ceea ce am decis este ca nu le vom estompa deoarece acest lucru va limita capacitatea de detectare“, a afirmat directorul Oficiului de Siguranta a Transportului, Cheryl Johnson.

  “Este posibil sa se vada clar organele genitale si sanii in momentul in care oamenii trec prin aparatul de scanare“, a recunoscut acesta.

   In completarea acestei declaratii, Helen Carter, journalist la London Guardian, a scris astazi ca scanerele produc o imagine extrem de vizibila a organelor genitale, informatie obtinuta dupa  ce a asistat la o testare realizata in aeroportul din Manchester.

   Campania agresiva a guvernelor si a mass-mediei de a vinde publicului aparate de scanare completa ce violeaza intimitatea a fost insotita de reasigurarea ca scanerele nu arata detaliile organelor genitale, o incercare clara de a ascunde faptul ca aceste aparate chiar reprezinta atat o dezbracare virtuala cat si o incalcare a legii impotriva pornografiei infantile.

   Imaginile din articolele legate de aparatele de scanat, ca si reportajele TV, estompau zonele intime, lasand sa se inteleaga astfel ca acelasi lucru este vazut si de oficialii din aeroporturi, inseland oamenii si dandu-le astfel impresia ca zonele intime nu vor fi expuse publicului.

   De vreme ce deja a fost recunoscut de catre oficialii din domeniul securitatii, si chiar reporterii au fost martori la faptul ca scanerele chiar arata imaginea detaliata a organelor sexuale ale oamenilor, vor accepta oare americanii ca huliganii in uniforma sa se holbeze la partile lor intime, sau, in sfarsit, oamenii vor intelege ca s-a ajuns prea departe si vor incepe sa boicoteze companiile aeriene si de asemeni sa protesteze in masa pentru a rezista acestei ticalosii desfasurate impotriva demnitatii umane?

   Comentariu saccsiv:

   Articolul a aparut sub semnatura lui Paul Joseph Watson si a fost publicat pe site-ul Prisonplanet.com, al lui Alex Jones, pe 7 ianuarie 2010. Specificam in articolul FITI FOARTE ATENTI DE UNDE VA INFORMATI! Alex Jones va invita sa faceti parte din RENASTEREA SPIRITUALA A SECOLULUI 21 … faptul nu consider solutiile oferite de Alex Jones a fi cele corecte. Insa datele din articolul de mai sus merita atentia. 

    Cititi va rog si:

„Atacul terorist” din Detroit a mai rezolvat o problema: se vor instala SCANERE CORPORALE COMPLETE

44 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on ianuarie 8, 2010 at 2:20 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Antonescu said, on ianuarie 8, 2010 at 3:12 pm

    saccsiv,ce se mai aude de la 3-lea razboi mondial? 😀
    e oare adevarat ce a spus Vanga,Nostradamus etc. ?
    ca oricum nici n-a inceput anul bine si deja sunt probleme cu „terioristii”…oare anul acesta incepe?
    poate scrii un articol mai amanuntit despre asa ceva .

    Apreciază

    • G.C. said, on ianuarie 8, 2010 at 6:15 pm

      Chestiile astea ma intereseaza si pe mine … sunt multe scenarii. Ar fi de folos sa facem o discutie si pe aceasta tema.

      Eu sunt sceptic cand aud ca Romania este tara aleasa de DOMNUL. Imi vine sa rad si sa plang in acelasi timp. Nu am de unde sa stiu, dar prea multi oameni intitulati de ei sau aaltii profeti incep sa emita diverse.

      Am mai zis-o, in fiecare tara ortodoxa exista o profetie ca tara aia o sa iasa invingatoare si ca poporul acela e ales.

      Mi se pare o porcarie sa spui asa ceva. Nu se decid intre ei. Daca ar fi zis toti acelasi mesaj … ar fi avut mai mare trecere, poate ca as fi considerat mesajul ca fiind unul profetic.

      Daca va fi, va fi si nimeni nu va putea interveni!

      Apreciază

      • boddyca said, on ianuarie 8, 2010 at 7:06 pm

        Si eu cred ca ar fi de folos o astfel de discutie. Poate intr-o zi va avea saccsiv destul timp si va face un articol pe tema asta

        Apreciază

    • valentin said, on ianuarie 8, 2010 at 7:31 pm

      pana de curand stiam de o profetie a parintelui Paisie care corelata cu niste „informatii” de la altii utilizatori, avea o certitudine asupra anului cand se va implini. ! pe apologeticum a fost publicat un articol despre aceste false informatii luate din auzite.
      eu zic sa nu va bateti capul cand se vor implini. e suficient sa stii ca urmeaza sa se intample, si sa lucrezi la cele mantuitoare!

      Apreciază

    • em said, on ianuarie 9, 2010 at 5:02 pm

      in cartea „Profetiile lui Nostradamus” intr-un catren scrie ceva de genul: un presedinte va muri iar fratele sau il va razbuna. Abia dupa aceea vin celelalte
      Daca imi amintesc, cartea a fost vanduta impreuna cu 2 ziare: Financiarul si Ziarul financiar. Dar numai una din cele 2, nu mai stiu care, are scris pasajul respectiv. Din cealalta lipsesc niste pagini. Stiu asta pt ca din intamplare eu si fratele meu ne-am luat aceeasi carte, iar cand am discutat despre ce am citit si am vrut sa-i dovedesc ce v-am spus mai sus, paginile din cartea lui lipseau. Imi pare rau ca nu o mai am la mine pt ca as fi putut sa citez exact ce scrie acolo.
      Dar nu trebuie sa ne bazam f mult pe asta deoarece interpretarile pot fi eronate.

      Apreciază

      • daniel said, on septembrie 30, 2010 at 3:40 pm

        Nostradamus ca si altii au fost falsi profeti, eu nu imi bat capul cu ideile lor, pe langa faptul ca asazisele profetii sunt interpretari ale catrenelor. Prefer sa cercetez cele scrise de Sfintii Parinti (asta e parerea mea), daca ajung sa cred in nostradamus atunci pot sa cred si chestiile cu incasii, maiasii, hindusii …. etc.

        Imi cer iertare daca supar pe cineva cu comentariile mele
        Dumnezeu sa ne aibe in paza!
        Daniel

        Apreciază

  3. adris1919 said, on ianuarie 8, 2010 at 4:33 pm

    Dom’le, sa nu mai circule cu avionul, daca nu vor sa fie debracati. Sa stea acasa, sa mearga la biserica si sa mai lase goana dupa shaorma.
    Iar „the terrifying terrorists” sa puna bombele cu tramvaiul, ce-i cu atata boierie, sa se plimbe cu avioanele. Si apropo de „terrifying terorist”, pentru cei care inca nu l-au cunoscut pe Achmed, iata un motiv sa mai si radem: http://www.youtube.com/watch?v=tLZQC2Ijfak

    Apreciază

  4. stefan said, on ianuarie 8, 2010 at 4:42 pm

    Incep prin a-mi spune parerea referitor la asta si mai apoi si asa in general si in principiu.

    Eu NU sunt de acord ca indivizii sa ma dezbrace complet la check-in in aeropoarte, NU sunt de acord ca NIMENI sa fie dezbracat defapt – chestia asta ,la fel ca muuulte altele este de o idiotenie crunta.
    Bun si acum care sunt alternativele. Pai doar una este defapt , sa nu calatoresc cu avionul in absolut nici un scop.Asta este singura solutie la a nu fii dezbracat si tratat ca o vita practic.Si aici tot argumentul se termina pentru ca NU exista o solutie sau un mod prin care sa se poata impidica implementarea acestui lucru ( adica scanerul asta de exemplu) .

    Rezulta prin urmare ca individul ( ma refer la astia unpic mai constienti) NU poate decat, data fiind starea FOARTE avansata de prapad,sa refuze radical sa ia parte la o asa chestie – variante alternative NU sunt.
    Nu mai merge sa ‘jonglezi’ cu lucrurile si s-o scoti la capat , nu se mai poate decat da ori ba. N-ai unde sa te mai muti, n-ai de unde mai cumpara, n-ai unde mai vinde etc etc DECAT prin locurile si prin intermediul sistemului dat. Scurt – alternative nu-s.

    Bun , in cazul asta ori mergi cu avionu ori nu – daca mergi tre sa faci streaptease daca nu mergi nu faci.
    Daca vrei sa iesi din ‘tara’pe alte cai decat cu avionul de exemplu cu masina trebuiesa ai pasaport(biometric in f scurt timp) daca iti iei asa pasaport poti sa iesi din tara daca nu – nu si asa cu TOATE celelalte: scoli,locuri de munca, piete,magazine,banci etc etc toate toate…

    Date fiind acestea si starea avansata de degradare este cu neputinta omenesc de a face situatia sa se imbunatateasca. Noi nu putem face asta nici daca am vrea s-o facem…

    Eu mai sunt de parere ca cei care ‘nu stiu’ pe motiv de ignoranta sunt vinovati exact de acel lucru data fiind ignoranta lor da a stii ce se intampla in jurul lor.

    Apreciază

    • Ilie said, on iulie 2, 2010 at 12:25 pm

      Stefan, nu trage tu linia si fa socotelile, ca astea se fac mai Sus; la Dumnezeu; pana atuncea, ce zici tu ca se va intampla, sa avem nadejde la Domnul, traim mai simplu, mai facem troc, ne ajuta Domnul caci El tine in mana toate. Dar daca vezi totul asa in negru, poti sa cazi in deznadejde, si nu ti-ar fi usor. O sa ne ajute Domnul sa ne descurcam pe cei care ii urmam Lui (sa ma ajute El sa fiu si eu printre aceia).

      Apreciază

  5. G.C. said, on ianuarie 8, 2010 at 6:08 pm

    Nu m-a surprins. era de inteles pentru orice om care intelege cum functioneaza un astfel de aparat.

    Trebuie un nivel tehnologic mult mai avansat: inteligenta artificiala = cea adevarata, cu directive – ceva in genul celor 10 porunci. aparatul nu stie cum sunt pozitionati sanii, sau ce dimensiune are penisul si forrma in care sta.

    Serios, cat de prost-credul-inconstient trebuie sa fii ca sa crezi asa ceva. Daca aveau ceva bun, le bagau de mult, la cererea oamenilor … nu prin teroare -> oaia accepta protectia clanului lupilor impotriva unui singur lup/vulpe.

    Voiam sa plec in state prin Work&Travel … am renuntat definit la idee, inca de anul trecut.

    Apreciază

    • Svetlana said, on ianuarie 9, 2010 at 7:26 am

      Si eu am renuntat la plecarea în canada, dupa ce am început sa ma informez si din punct de vedere crestinesc, inclusiv biometriile, cipurile, etc…au inceput mai multe întrebari decât raspunsuri si avantaje. De-oi muri de foame, oi muri la mine în tara.

      Apreciază

      • Ilie said, on iulie 2, 2010 at 12:27 pm

        Bravo, Svetlana pt comm tau !

        Apreciază

  6. vio said, on ianuarie 8, 2010 at 7:11 pm

    Cred ca incet incet „turma” va face ceea ce spun „stapanii” si se vor conforma. Cred ca vor accepta si lucrul acesta cu scanerele corporale totale si mai usor vor accepta microchipul ca sa scape eventual de scanarea asta jenibila in viitorul zic eu foarte apropiat.
    Pace!

    Apreciază

    • parereamea said, on ianuarie 8, 2010 at 8:03 pm

      Sa fim seriosi…
      Eu cred ca celor mai multi din vest li se va parea chiar distractiva ideea. Nu vedeti ce dezmat e la ei?

      Apreciază

      • Svetlana said, on ianuarie 9, 2010 at 7:44 am

        Din discutii cu colegii cu vre-o doi ani in urma am abordat o tema, ca in Olanda se pune problema legiferarii sexului în public, chiar si pe o banca din parc, sau unde le-o trasnit trasnea, fara nici o restrictie. Eu le spuneam lor, cum asa, nu se poate asa ceva o minte normala si sanatoasa nu accepta asa ceva. Iar printre ei îmi zic: ” Da de ce nu-i normal? La noi încă nu-i normal la ei e normal.” Iata ca în citiva ani îi ajung din urma si celelate tari.

        Apreciază

    • G.C. said, on ianuarie 9, 2010 at 9:53 am

      Cipul estee etapa finala din acest ciclu, dar si prima faza din urmatorul. Nu vor renunta la nimic, „teroristii” n-au dreptull la cip? :)) ma faci sa rad!

      Apreciază

  7. Alexandra said, on ianuarie 8, 2010 at 7:21 pm

    @stefan ai dreptate se ingradeste „aria noastra de actiune” pe zi ce trece.
    OK azi nu mai zbori si nu-ti faci pasaport…ramai lipit locului
    Urmatorul pas: carnetul de sofer….renunti sa mai conduci masina
    Urmatorul pas: buletinul la asta ce mai faci? OK fentezi un pic sistemul il declari pierdut, il faci anul acesta si ai castigat un pic de timp….pentru ce….ce facem in acel timp. Cum ne pregatim? ne cumparam un ogor si ne facem un bordei pe el? ocupam o pestera, noi si familia noastra? Ce te faci cand unul din familie crede si unul nu. Il parasesti pentru ca nu ai vrut sa-ti faci buletin?
    Cum raspunzi in fata Domnului, ti s-a spus de pecete nu de buletin….
    Mai fratilor nu-i usor deloc, sunt probleme mari care cer rugaciune si luminare de la Domnul.

    De multe ori ma gandesc ca poate razboiul 3 ne va „scapa” pe multi de chinurile de dupa…in special pe cei din orase care sunt mai putin obisnuiti cu viata grea.

    Apreciază

    • Ilie said, on iulie 2, 2010 at 12:36 pm

      Alexandra, ti se intampla toate acestea azi? De ce porti grija zilei de maine, care poate nici nu va mai fi, pt mine, pt tine…samd. Nu-ti fa punct de sprijin din grija ta, ca in acest fel nu-L lasi pe Domnul sa lucre in viata ta. De ce Il excludeti pe Dumnezeu din ecuatie?
      E jocul nostru? Inainte de a fi al nostru este a lui Dumnezeu.Tine poruncile, si mergi inainte, si gaseste Domnul un loc si pt tine sub acoperamantul Lui. Doamne ajuta !

      Apreciază

  8. Amalia said, on ianuarie 8, 2010 at 7:55 pm

    Mind-reading systems could change air security http://news.yahoo.com/s/ap/us_airport_security_the_future

    Apreciază

  9. stefan said, on ianuarie 8, 2010 at 8:05 pm

    Dupa parerea mea „al III-lea” masacru ar fii ‘sansa’ sau ‘alternativa’ multora de a – efectiv- scapa de lucruri pe care cel putin eu le socot MULT mai greu de suportat si de indurat.

    Si ce vreau sa zic:

    Pe de o parte este individul care sufera si pana la urma moare intr-un razboi ,din cauza armelor de distrugere in masa inainte de a fii primit toate aste ‘lucruri’ care laolalta semnifica ‘pecetea’ sau aceasta ‘inregimentare’ (cipuri,biometrizare,scanare,spionare etc etc) … iar pe cealalta individul care supravietuieste razboiul dar apoi lupta sa nu primeasca pecetea in acelasi timp vazand si traind durerea : a lui personal , a lui in raport cu cei din jur, a celor din jur in raport cu el…
    A-si vedea copii stingandu-se efectiv de foame, de boli de lipsa de medicamente, de frig sau sete a trai si trece pe langa multi care prefera sa moara si sa sufere in durere fizica si psihica este pentru cei mai multi ceva cu neputinta de indurat. Astea lasand la o parte durerile de ordin strict personal care doar ele sunt tot pentru foarte multi de nesuportat.
    Binenteles aici inteligenta diabolica care este sclipitor de inventiva poate venii cu mii de tertipuri si scenarii doar doar mai pica vrunu ,de durere, spre a accepta.
    Si te loveste unde-i mai dureros, copii ,sot/sotie, parinti, frati etc numa numa te dai batut ….

    Apoi astea-s dupa parerea mea , in comparatie, muUUUUlt mai greu de indurat decat moartea,desii oarecum prelungita, de pe urma unui razboi.

    Si eu zic, fericiti o-r fii cei ce nu vor ‘apuca’ ce vine dupa razboiu asta …

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 8, 2010 at 8:12 pm

      stefan

      dar si mai fericiti vor fi cei ce vor trai pana la sfarsit, caci, nu-i asa, nu venirea antihristului e marele final

      Apreciază

      • Ilie said, on iulie 2, 2010 at 12:47 pm

        Adevarat, noi Il asteptam pe Hristos, nu-l asteptam pe Antihrist; si Hristos va invinge !

        Apreciază

  10. Alin said, on ianuarie 8, 2010 at 8:19 pm

    Alexandra, Parintele Arsenie Boca zicea ca or sa vie vremi cand cei plecati afara or sa vrea sa se intoarca si nu vor mai putea…nu e o tragedie sa ramai lipit locului. vrei o vacanta, o evadare…mi se pare ca Romania are de toate pentru toti: mare, munte, delta…

    carnet de sofer…nu am, e incomod uneori dar nu esential vietii.
    buletin? well, slava Domnului, am unul nou facut anul trecut datorita unei „intamplari” si nu pentru ca imi expira cel vechi. tinand seama de experienta personala, va recomand sa „fentati” sistemul cat mai aveti vreme!

    ce facem cu acel timp? si eu m’am intrebat. si desi ma dau de’a rostogolul iar omul vechi castiga teren un singur raspuns vad: cautati pe Domnul. si toate celelalte se vor adauga.

    referitor la familie…daca nu crede si nu vrea sa se intoarca pe cale sub nici o forma atunci roaga-te pentru el Domnului. insa sub nici o forma nu il lasa sa te traga pe tine dinspre calea cea dreapta.
    o foarte buna explicare o gasesc la Parintele Steinhardt, in cartea sa „Daruind vei dobandi” – capitolul „Lepadarea de Hristos”. [trateaza textul evanghelic din Evanghelia Sfantului Apostol Matei cap. X, versetele 32-33 si 37-39 plus cel din Evanghelia Sfantului Apostol Luca 14, 26 care suna extrem de brutal: „daca vine cineva la Mine si nu uraste pe tatal sau si pe mama si pe femeie si pe copii si pe frati si pe surori, chiar si sufletul sau insusi, nu poate sa fie ucenicul Meu.”]

    sa stii ca viata la tara nu e asa grea pe cat pare. grea, dar departe de a fi imposibila. si e si mai sanatoasa, if you ask me. si pentru fizic si pentru fizic dar si pentru suflet.

    Apreciază

  11. stefan said, on ianuarie 8, 2010 at 8:22 pm

    imi place cum concluzionezi prin a nu deznadajdui 🙂
    Aia ie – a nu deznadajdui – mare lucru – a avea credinta – a crede si a te incredinta in Dumnezeu , ce El le stie si aseaza ‘calea’ fiecaruia spre a fii urmata – randuiala.

    La fiecare cat poate duce, unii mai putin altii si mai putin dar toti suntem datori a ne da silinta si de a nu deznadajdui.

    Apreciază

  12. stefan said, on ianuarie 8, 2010 at 8:35 pm

    pt Alin,

    Eu indraznesc sa spun ca ie unpicut mai complexa treaba in sensul ca pe de oparte este aspectul interpersonal si pe de alta parte este aspectul individual.
    Pentru ca stii , zic eu ca tot timpul si la o intensitate crescanda este un pericol de a cadea , intr-un fel sau altul – ca moduri sunt mii.

    Daca un individ este inzestrat cu o putere de caracter si un psihic relativ puternic iar ca urmare nu cedeaza la incercari de a-l zdruncina pe acest plan …. poate, pe de alta parte sa cedeze cu relativa usurinta cand vine vorba de lucruri cu caracter fizic sau poate sa cada intr-o mandrie interioara…
    Lucrurile sunt atat simple cat si extrem de complexe – pot sa rezum totul intr-o propozitie simpla la fel de bine cum pot sa umplu webu’cu detalii… fiecare dupa cum ai este randuit, nadejde trebuie.

    Apreciază

    • Alin said, on ianuarie 8, 2010 at 9:13 pm

      inteleg unde bati. pe de alta parte, cred ca de acum inainte nu vor putea si nici nu va fi in interesul lor sa apeleze la metode de constrangere fizica in masa, la nivel de populatie – trebuie sa se arate blanzi si buni, frati cu toata lumea, uniti in cuget si simtiri, ecumenici…
      [la nivel fizic, cred ca batalia va fi pentru supravietuire in conditii grele, din ce in ce mai grele. de asta e bine sa te astepti la ce e mai greu si sa te pregatesti in consecinta.]

      Apreciază

  13. stefan said, on ianuarie 8, 2010 at 8:48 pm

    oh uite o chestie interesanta, ca mi-am adus aminte.
    Eu am doua(2) pasapoarte – am dubla cetatenie adica cetatenie Romana si Canadiana.
    Si am o intrebare care mi-o pun defapt si insumi:
    Cum de statul roman s-a gasit sa implementeze DEJA chestia cu pasapoartele biometrice (Tara Ortodoxa,cu popor Ortodox , cu istorie si trecut cat cuprinde, cu experienta de viata si multa durere ca bagaj) iar in Canada(Tara practic furata de la indienii bastinasi si infiintata acum ~150 de ani cu 0 istorie, practic fara o religie de stat chiar daca ei zic ca-s catolici,cu un amalgam de populatie) chestia asta nu a aparut nici macar pe situri ultra-alternative ?!?

    Ca sa compensez pot sa spun dinainte, probabil in doua luni TOATE aeroporturile d-aici vor avea scanerele alea smechere.
    Poate ca in Romania o sa dureze mai mult s-o faca.

    Eu preferer scanerul tip ‘pipaiala’ dacat tampenia aia de aparat a la’ striptease.

    Apreciază

    • Alin said, on ianuarie 8, 2010 at 9:06 pm

      pai daca ii vorba de o tara practic fara religie nici nu trebuie sa se grabeasca in sensul asta. au alte mijloace de „control” acolo. nu toate paserile se vaneaza la fel.
      pe de alta parte, ortodocsilor trebuie sa li se pregateasca tarcurile inca de pe acum, ma gandesc.

      Apreciază

    • daniel said, on septembrie 30, 2010 at 3:57 pm

      E simplu Stefan. Lucruruile s-au facut pe ascuns cu ajutorul unor servilisti (care stiu sau nu stiu ce fac, dar pentru ca e vb de bani …. ) sau oameni fara credinta pentru care nu are importanta cipul. Legea pentru buletine si pasapoarte din cate stiu eu e votata din 2006, abia anul trecut am aflat ca e de atunci. BOR nu a rispostat deloc, ba mai mult as spune ca le-au indicat unde sunt punctele slabe in lege (cu acea adresa trimisa catre directia pasapoarte). Si uite asa, incet, incet, am ajuns la ce s-a ajuns
      Asa cum spun multi Sfinti parinti si duhovnicii, care ies totusi la rampa sa mai spuna lucrurilor pe nume, toate cele legate de satana sunt facute cu viclenie.

      Dumnezeu sa ne aiba in paza!
      Daniel.

      Apreciază

  14. stefan said, on ianuarie 8, 2010 at 9:07 pm

    Guvernul Romaniei voteaza PENTRU hosexualitate … mare rusine… mare

    http://ro.altermedia.info/minoritati/guvernul-romaniei-voteaza-la-onu-pentru-homosexualitate_18096.html

    Apreciază

  15. stefan said, on ianuarie 8, 2010 at 9:09 pm

    „nu toate paserile se vaneaza la fel” ! +1

    Apreciază

  16. stefan said, on ianuarie 8, 2010 at 9:13 pm

    –> http://www.bailii.org/uk/cases/UKEAT/2009/0219_09_0311.html <–

    Sau cum 'incalzirea globala' primeste statutul de 'religie' .

    Apreciază

  17. stefan said, on ianuarie 8, 2010 at 9:16 pm

    http://www.bailii.org/uk/cases/UKEAT/2009/0219_09_0311.html

    cum ‘incalzirea globala’ a devenit ‘religie’

    Apreciază

  18. adris1919 said, on ianuarie 8, 2010 at 10:17 pm

    Cand un mare duhovnic (eu as zice chiar un sfant in viata) spune sa „nu mai cautam solutii. Solutii omenesti nu sunt. Solutia este moartea pentru Hristos!”, unii dintre noi tin cu tot dinadinsul sa fie mai tari ca piatra si mai iuti decat sageata.
    Eu am convingerea ca nu pot face mai mult decat imi da Domnul putere. Si atunci, astept cu frica si cu speranta momentul, ma rog sa ma gaseasca cu gandul in inima si cu inima la Dumnezeu.
    Da, voi cauta pesteri, voi fugi in munti, ma voi ascunde, voi cultiva pamantul, dar neaparat imi voi asculta duhovnicul. Si voi incerca sa ma rog cat mai des si daca ma va invrednici Dumnezeu, poate chiar continuu. Toate astea DACA DOMNUL VA RANDUI ASTFEL!
    Sa incercam sa ne ferim de ganduri din acestea care duc spre deznadejde, de scenarii autofabricate, alarmiste (chiar daca oarecum realiste). Si-asa sunt pline stirile de sinucigasi. Sunt pline vietile sfintilor de istorii cu mucenici, care au trecut prin tot felul de schingiuiri si chinuri abominabile savarsite de prigonitori impotriva crestinilor. Si toate le-au primit cu drag pentru si intru Hristos.
    Unii se plang ca nu vor putea reveni pe plaiurile mioritice din cauza pasaportului biometric. Ati aflat cumva cand va fi venirea a doua a Mantuitorului si nu va puteti lua concediu atunci? Daca da, nu fiti egoisti, spuneti-ne si noua. Are vreo importanta unde ne va gasi?
    E adevarat ca zilnic se strange latul, cu o viteza nebanuita cu putin timp in urma. Dar nu gasesc nimic folositor in a ne zbate. Daca s-a ajuns pana aici, cu siguranta se vor implini si ceilalti pasi proorociti. Importanta capitala are starea in care se vor afla sufletele noastre la momentul zero. Asa ca preocuparea primordiala n-ar trebui sa fie aceea legata de supravietuirea fizica, de mentinerea starii de confort material in toate formele sale, ci dimpotriva, mintea, trairile si absolut toate energiile pe care le mai avem ar trebui concentrate spre despatimirea si indumnezeirea noastra.
    Slavit fie numele Domnului nostru Iisus Hristos, in vecii vecilor. Amin.

    Apreciază

  19. stefan said, on ianuarie 8, 2010 at 11:28 pm

    Amin.

    Apreciază

  20. […] SCANAREA TOTALA din aeroporturi sau cum SISTEMUL ofera spectacole SEXY si PEDOFILE ciumpalacilor in … […]

    Apreciază

  21. Alexandra said, on ianuarie 11, 2010 at 2:23 pm

    Multumesc tuturor fratilor care mi-au dat sfaturi si incurajari…am descoperit ca gandim toti „intr-un duh”. Ipoteze si concluzii foarte asemanatoare cu ale voastre imi umbla prin minte.

    @Stefan si eu imi pun aceeasi intrebare, locuind in Canada, cum s-a ajuns ca in Romania sa se implementeze aceste pasapoarte si in Canada nu. Probabil sistemul considera ca in Canada nu este nici o problema, cu toate ca oamenii aici stiu foarte bine cum sa se opuna, petitii la parlament, manifestari organizate, strangeri de semnaturi, cre deobicei sunt luate in considerare.
    As vrea sa strangem randurile si aici in Canada, poate putem sa luam legatura, eu locuiesc in Toronto.
    Ma gandesc sa scriu episcopului in legatura cu actele biometrice sa vad in ce ape se scalda. Preotii de aici nu prea stiu ce e cu actele biometrice nu s-a vorbit nimic anul trecut despre ce se intampla in Romania.
    Multumesc inca o data fratilor pentru toate randurile frumoase scrise si chiar framantarile voastre personale care sunt „infricosator” de identice cu ale mele.

    Apreciază

  22. […] SCANAREA TOTALA din aeroporturi sau cum SISTEMUL ofera spectacole SEXY si PEDOFILE ciumpalacilor in … […]

    Apreciază

  23. […] SCANAREA TOTALA din aeroporturi sau cum SISTEMUL ofera spectacole SEXY si PEDOFILE ciumpalacilor in … […]

    Apreciază

  24. CUPRINS O – W « Saccsiv's Weblog said, on august 8, 2010 at 5:47 pm

    […] SCANAREA TOTALA din aeroporturi sau cum SISTEMUL ofera spectacole SEXY si PEDOFILE ciumpalacilor in … […]

    Apreciază

  25. […] SCANAREA TOTALA din aeroporturi sau cum SISTEMUL ofera spectacole SEXY si PEDOFILE ciumpalacilor in … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.