SACCSIV – blog ortodox

MISIUNEA DE SECURIST A LUI VICTOR RONCEA la MANASTIREA PETRU VODA. Unealta: monahul FILOTHEU BALAN. Primele victime: APOLOGETICUM si MONAHUL TEODOT. Urmeaza: MONAHIA FOTINI (Revista Atitudini)

Posted in Victor Roncea by saccsiv on ianuarie 15, 2014

Fratii Gabriel (Apologeticum) si Mircea Puscasu au fost printre foarte putinii ce mi-au luat apararea pe cand eram in temnita.

Nu-i pot lasa la greu, acum cand ei duc o teribila lupta cu un redutabil dusman: VICTOR RONCEA. Caci “partea celor fricoşi şi a tuturor celor mincinoşi este în iezerul care arde, cu foc şi cu pucioasă, care este moartea a doua.”

Pe VR si camarazii sai ii putem incadra la categoria INTRUSI INTANGIBILI. Resursele si sprijinul de care au nevoie sunt nelimitate.

Victor-Roncea-si-Traian-Basescu-Civic-Media-Ziua-Mic

Foto: http://www.napocanews.ro/2012/07/basescu-e-pierdut-pana-si-jurnalistul-de-casa-victor-roncea-l-a-tradat-vezi-cum-il-sustinea-pe-basescu-in-2007.html

Iata comentariul lui Mircea Puşcaşu postat la articolul Poetul FLORIN IARU ne explica cum e cu teoria conspiratiei …:

Pe diverse siteuri apare un mesaj ce poate lasa pe multi perplecsi:
http://activenews.ro/calugarii-de-la-manastirea-petru-voda-acuza-sri_1814654.html
Autorul articolului este monahul Filotheu care e prieten cu postacul V.Roncea (cel al carui nume figura la administrator pe siteul SRI-ului pana acum 4-5 ani), e prieten cu Marian Munteanu (liderul Pietei Universitatii in 90 si apoi “om de afeaceri”(afaceri cu arme, cu parteneri israelieni), apoi membru marcant al partidului lui V.Magureanu). Filotheu este cel ce a concertat ofensiva impotriva dezgroparii si cinstirii moastelor Parintelui Gheorghe Calciu. Filotheu a sunat din proprie initiativa pe Andrei Calciu si l-a montat impotriva dezhumarii turnandu-i baliverne garnisite cu citate din Sfintii Parinti, a sunat pe Mitr.Teofan peste capul staretului Hariton, punandu-l in pozitie contra dezhumarii. In repetate randuri Parintele Justin l-a oprit de la net si de la comunicate, iata ca vedem de ce. Se pare ca m.Filotheu seamana cu hotul striga: “Hotii !!!”.
Articolul a fost postat pe siteul oficial al manastirii Petru Voda, apoi a fost sters. Cine a sters articolul? Filotheu este admin. acolo. Articolul era patetic. Autorul emitea expertize psihiatrice ale dusmanilor personali si denunta fratii care nu stiu ps.50 concluzia era ca sunt securisti. Pe langa mojicia si zeflemeaua ce emana din text si nu cadra cu rangul de comunicat al purtatorului de cuvant al manastirii, flagrante erau problemele de logica: securitatea, serviciile au alocat unui obiectiv asa important ca Petru Voda doi agenti de foarte slaba calitate (dupa spusele autorului unul cu grave afectiuni psihiatrice si unul oligofren), trebuia sa se decida : ori sunt agenti, ori sunt afectati psihic. Nu poti sa le ai pe toate. Si chestia cu siteul sri.ro am vazut-o cu ochiii mei (acum 4 ani, cred) : la sectiunea contact era trecut ca administrator acest nume: Victor Roncea. Nu am vazut nici dezmintiri publice, nici marturisire publica si indreptare, au contraire, pe unde merge / infiltreaza apar dezbinari, tabere, zazanii, scandaluri. In rest numai de bine.
Personal, in Teodot si Gabriel am incredere chiar daca nu sunt „perfecti”. Puteau sa se apere sau sa atace, au blog cu audienta mare (apologeticum), dar nu au facut-o din ratiuni duhovnicesti (vezi aici reactia lor:http://www.apologeticum.ro/2014/01/rugaciunea-sfantului-efrem-sirul/). In opozitie, m.F. si-a rezolvat vendeta on-line pe siteul oficial al manastirii cu insulte, acuze si calomnii. Faptele vorbesc.

Comentariu saccsiv:

   Iata si alte reactii postate la articolul SAPTAMANA DE RUGACIUNE PENTRU UNITATEA CRESTINILOR (18 – 25 ianuarie). Tema pe 2014: „OARE A FOST HRISTOS IMPARTIT?”. Fratilor, NU PARTICIPATI!:

Alex:

http://tinyurl.com/nadz6b3

Mai sus e link-ul catre cache-ul postarii parintelui Filotheu. Sunt foarte mirat de pasajul “…. monahul Teodot (Marius) Rogojină – pe care, prin faptul că îl ţineţi aici doar pentru că e fratele unui ofiţer SRI (?), îl văduviţi de un tratament psihiatric corespunzător afecţiunilor sale mintale -, cît şi pe prea-nefericitul Gabriel Teodor Gioacăş (“frate” care după patru ani de mănăstire nu cunoaşte Psalmul 50 şi nici alte rugăciuni pe care le ştiu chiar şi cei ce nu au putut să termine 8 clase), un om fără nici o legătură cu viaţa monahală, singurul său motiv de a fi aici fiind provocarea evreilor de pretutindeni, ……”

Aluzia la nesanatatea mentala a cuiva, in cazul de fata parintele Teodot si care are pozitie vadita impotriva intereselor criminale ale sionismului nationalist(statul Israel) sau a sionismului internationalist(comunismul, socialismul, si mai nou globalismul) e de origine Talmudica.
Apoi mai jos, parintele Filoteu se arata deranjat de atitudinea “antisemita” a fratelui Gabriel de pe site-ul Apologeticum”. La fel , e descreditat intr-um mod 100% securist, “…nu stie psalmul 50..” si apoi aluzia ca e mai prost decat cei cu 8 clase. “Curat murdar, coane Fanica’” cum a spus Caragiale ….
Nu se vede nicio intelepciune, nicio duhovnicie si nici macar respectarea vreunui canon sau randuieli manastiresti in postarea parintelui Filotheu. Imi pare rau sa vad o asemenea nedesavarsire dohovniceasca in actiune. Doamne ai mila de noi. Se pare ca incep se arata cozile de topor din interiorul Bisericii.

mircea.v:
Alex, asa e, nimic duhovnicesc in postarea respectiva. E chiar de gradinita, nu de 8 clase. iar aia cu psalmul 50 a fost tare de tot. Unii nu stiau Tatal Nostru si mergeau pe apa… Ce sa mai zici.
Monahul Teodot zice bine despre teme grele si serioase din ceea ce am vazut pe you tube. A scrantit-o un pic cu Parintele Calciu da eu cred ca din prea mare zel si evlavie, si, nu e nimeni perfect. Dar Filotheu a facut-o de oaie rau cu postarea asta. A mai avut el o postare parca, tot foarte acuzatoare, care apoi a retras-o. (Traia Parintele Justin.)
Asa ca, nu e la primul exercitiu de tipul asta, “uite-o – nu e”.

In fine, cica sa nu ne facem “idoli” din oameni in viata (zice Demostene Andronescu dupa ce a vazut multe la Aiud), ca daca acestia pica, sa nu ne traga dupa ei. Asa ca, invatatura lasata de Parintele Justin e foarte clara, si mai mult nici nu trebuie. Singura problema este cum pastram si cum punem in practica invatatura asta.

Comentariu saccsiv:

   Exemple ale “nebuniei” monahului Teodot:

Video: EXEMPLARA DOVADA DE CURAJ – interviul dat de Parintele Teodot (Manastirea Petru Voda) televiziunii Neamt TV. Despre ANTIHRIST si EVREI

VIDEO: Parintele Teodot (Manastirea Petru Voda) – Adevaruri tulburatoare

Numarul de vizualizari insumate e de 130 000, foarte mult pentru Romania, tinand cont de tema. Deci monahul se dovedeste extrem de periculos, ca atare, nu-i asa, trebuie eliminat …

Al doilea video a fost postat pe vremea cand parintele Justin Parvu inca era printre noi, dar nu i-a zis: nebunule, pleaca.

Cum nu i-a zis nici fratelui Gabriel (Apologeticum): agentule, du-te din Manastire. Iar Gabriel e la Petru Voda din 2009, deci avea tot timpul sa-i tot zica. Asta in conditiile in care monahul Filotheu a incercat si in trecut sa-l sape si sa-l barfeasca, dar stalpul Ortodoxiei, contrar celor spuse de catre cei ce-i ce ataca furibund invataturile, nu se lasa inselat de catre cei din jur.

Asa ca Gabriel a ramas. S-a delimitat insa de … fratii Roncea:

si reconfirmat

Intr-adevar, inselarea cum ca Marele Duhovnic il sustine pe Traian Basescu fusese atat de mult promovata, incat Parintele a fost nevoit sa dea o dezmintire oficiala:

PARINTELE IUSTIN PARVU NU-L SUSTINE PE TRAIAN BASESCU si dezminte minciunile din presa basista

   Iata si comentariul fratelui colaps postat la articolul Lansarea volumului “PATERIC EGIPTEAN” – joi 19 ianuarie 2012, ora 18, Bucuresti. Invitati Ieromonahul AMFILOHIE BRINZA si monahul FILOTHEU BALAN:

Atenţie – acest eveniment este o diversiune a lui Victor Roncea. Am vorbit cu pr. Amfilohie la telefon. Dânsul a aflat târziu despre această lansare de carte şi nici nu se gândeşte să participe – dată fiind prezenţa securistă. Încercările „unora” de a-l compromite public au eşuat. Anunţaţi pe toţi cei ce vor să meargă să îşi ia gândul de la acest lucru căci pr. Amfilohie nu va veni.

Iar in timp ce Parintele Justin Parvu ne invata ce si cum cu Rosia Montana:

Video: Parintele IUSTIN PARVU DESPRE CHESTIUNEA ROSIA MONTANA

Victor Roncea scria pe blogul sau taman pe dos.

Se mai aminteste in inregistrare si de fratele sau, George, mason din 2010, chestiune de care s-a aflat insa de abia in 2011. De indata ce stirea a inceput sa circule, Victor a declarat ca se va delimita de el:
Foto: GEORGE RONCEA este CAVALER DE MALTA din iunie 2010

   Sapati va rog si voi pe internet daca au ramas sau nu separati.

In mediile ortodoxe anti sistem se spune despre Victor Roncea ca ar fi evreu si ca ar avea si cetatenie americana. Nu s-a venit insa pana acum cu dovezi clare in acest sens.

Articolul de pe blogul sau este cu mult mai amplu decat cel de pe site-ul manastirii. Citez finalul:

UPDATE: Dosarul prezentat de seful SRI Inaltului Teofan cuprindea si date alarmante de la Manastirea de maici, Paltin – Petru Voda.

UPDATE 2: Am primit un raspuns din partea Mitropoliei Moldovei si Bucovinei, pe care il voi publica impreuna cu cel asteptat de la SRI, imediat ce acesta va aparea. Daca va aparea. Oricum, raman si alte instante, deasupra celor doua institutii, care pot verifica faptele, una dumnezeiasca dar si una lumeasca… ca in orice democratie europeana.

In traducere, urmatoarea tinta e o alta ctitorie a Parintelui Justin Parvu: Manastirea Paltin Petru Voda. Asta inseamna ca prima de pe urmatoarea lista a lui Victor Roncea e maicuta Fotini, ce se ocupa de revista Atitudini, o alta publicatie periculoasa pentru SISTEM.

In plus vrea puscarie. Cat mai multa.

Omul face parte dintr-un grup extrem de periculos, bine infipt in miscarea asta mare ortodoxa antisistem, fiecare membru cu sarcina sa. Terifiant de eficienti in lucrarea lor, se dovedesc total lipsiti scrupule atunci cand cineva le dezvaluie actiunile. Nu se feresc absolut de la nimic si au parte de intreaga sustinere a puternicului lor spate.

N-o spunem doar noi, ci si multi altii, doar ca pana acum n-au facut-o public. Ii stiu si ii rog sa se implice: Mugur Vasiliu, Maica Ecaterina Fermo, Parintele Ioan Sismanian, Parintele Amfilohie Branza, etc.

Iar dintre cei cu care nu am relatii de prietenie: Danion Vasile, adminsitratorii de la Razboi intru Cuvant, Claudiu Tarziu, Dan Puric precum si altii mai putin cunoscuti.

Ca il agreati sau nu pe Gabriel sau pe mine, conteaza mai putin. Dusmanul e comun, iar daca nu suntem uniti, ne va lua pe rand. Nu va bucurati ca vor fi eliminati Gabriel, maica Fotini, monahul Teodat sau eu, caci va va veni si voua randul.  ca directiva Nu uitati ca directiva stapanilor e clara: se accepta doar o “opozitie ortodoxa anti sistem” de tip Roncea. Restul trebuie sa dispara.

Pastorul luteran Martin Niemöller scria:

La început naziştii au venit să-i ridice pe comunişti

Și eu nu am strigat în apărarea lor pentru că nu sunt comunist,

Apoi au venit după evrei,

Și eu nu am strigat pentru ca nu sunt evreu.

Au venit apoi pentru sindicalişti şi catolici

Și nici atunci nu am strigat pentru că nu sunt nici sindicalist și nici catolic.

Când au venit după mine,

Nu mai era nimeni în jurul meu să se ridice în apărarea mea.

Eretic, dar a zis-o bine pe asta.

Nu spun sa ne apucam sa ne iubirim pe bloguri si in conferinte. Nici macar un pact de neagresiune nu va propun. Ci doar sa nu mai taceti in ceea ce-l priveste pe acest intrus. Ceea ce sopteati pe la colturi sa strigati de pe case.

Asta in ceea ce-i priveste pe neprieteni.

Pe frati ii rog sa ma ierte ca i-am numit, poate am fortat, dar va rog, nu ne lasati singuri in lupta ce-am pornit-o. Doar fratele Mircea si cu mine nu facem fata. Daca reactionam insa cu totii, altele vor fi datele problemei. Si nu in ultimul rand, ganditi-va la multii cititori si ascultatori ce trebuiesc avertizati sa nu se mai adape din balti otravite.

Iata, eu m-am alaturat luptei fratelui Mircea Puscasu, cu toate ca imi pun libertatea in joc si chiar viata. Si nu sunt vorbe mari, voi detalia in articole viitoare, inclusiv cum i-am cunoscut pe Roncea si o parte dintre camarazii sai, intalnirea de la Petru Voda de acum 5 ani si alte chestii interesante. Daca mai apuc …

Sa va rugati va rog si pentru noi.

Doamne ajuta!

87 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cosminmatiu said, on ianuarie 15, 2014 at 2:28 pm

    De ce deranjeaza monahul Teodot Oculta

    Apreciat de 1 persoană

  2. BAD said, on ianuarie 15, 2014 at 2:34 pm

    Si Roncea asta posteaza si pe Deveghepatriei, cine sunt defapt Deveghepatriei? http://inspatelerealitatii.wordpress.com/2013/11/05/defapt-cine-sunt-deveghepatriei-ma-refer-la-blogul-legionar-ortodox-www-deveghepatriei-wordpress-com/

    saccsiv, cine sunt deveghepatriei?

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 15, 2014 at 4:47 pm

      BAD

      Nu-i cunosc pe acei tineri.

      Apreciază

      • Mihai said, on ianuarie 15, 2014 at 9:33 pm

        totusi ei sustin ca te cunosc pe tine.

        Apreciază

      • Irina said, on ianuarie 28, 2014 at 6:52 pm

        Saccsiv, sa inteleg ca monahul Filotheu este implicat in acel articol defaimator? Pai parca inainte era trimis de pr Iustin sa predice prin conferinte impotriva cipurilor si sistemului anthristic. Si mai vreau sa mai adaug ceva referitor la acel monah de care s-a spus ca nu stie Psalmul 50, eu as zice ca nu neaparat ca nu-l stie, ci pur si simplu se poate incurca de exemplu cand trebuie sa-l zic de fata cu ceilalti si spun asta pentru ca si mie mi se intampla ca atunci cand rostesc cu voce tare Ps 50 sau orice alta rugaciune pe care o stiu pe de rost ma incurc, dar daca spun rugaciunile in gand nu mai ma incurc.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 28, 2014 at 7:05 pm

        Irina

        Da, a fost trimis, ca multi altii care insa si-au vazut de treaba.

        Apreciază

    • Mihai said, on ianuarie 15, 2014 at 9:48 pm

      citez din articolul lor despre acest subiect:
      „In ianuarie 2012, George “Apologeticum” se cearta la cutite cu Victor Roncea si se duce la Parintele Justin in chilie unde filmeaza un clip: “Parintele Justin Parvu se dezice de ziaristul Victor Roncea”. Parintele este manipulat, avand in vedere varsta Sfintiei Sale, si-l confunda pe Victor cu George Roncea (cel care se masonise).”
      hai sictir, auzi cica parintele Iustin ii confunda pe cei 2.

      Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on ianuarie 16, 2014 at 6:12 am

        S-au facut presiuni enorme de catre Victor Roncea prin monahul Filotheu sa fie scos clipul de pe youtube. Si s-a reusit, a fost scos si pana ieri nu s-a mai putut viziona. Asa ca despre un clip care nu se mai poate viziona se poate zice orice. Nu se asteptau insa sa mai exista copii … Vedeti de ce este bine sa copiem ori film important ce apare pe youtube? Ca sa-l repostam cand cel vechi dispare. Si astfel inregistrarea se poate incepand de ieri viziona din nou.

        Referitor la:

        Parintele este manipulat, avand in vedere varsta Sfintiei Sale

        E intristator ca fraza este folosita de acel blog. Asta este un atac extrem de grav la adresa parintelui Justin Parvu pe care il intalnim deseori la cei ce ataca furibund invataturile marelui duhovnic. Adica parintele ar fi fost senil, deci evident ca si tot ceea ce a mai spus in ultimii ani nu poate fi luat in considerare: de la lupta anti cip si anti ecumenism si pana la discutiile particulare cu fii duhovnicesti …

        De ce promoveaza si de veghe patriei aceasta idee? Poate ne vor raspunde. Sau poate nu si vor pune din nou placa cu: PUSCARIASULE

        Dar mai bine il intrebam pe Mihai Rapcea, aici de fata:

        Mihai Rapcea, exista o legatura intre tine si Noua Dreapta in general? Dar intre tine si blogul De veghe patriei in mod special? De ce se promoveaza acea teorie ticalosita pe respectivul blog?

        Apreciat de 1 persoană

      • John of România said, on ianuarie 16, 2014 at 10:50 am

        Saccsiv, eu o sa mai repet inca o data, poate ai uitat.
        Cand ai fost tu la cutite cu cei de la De Veghe Patriei stii ca au spus despre mine ca le-am postat injuraturi in comentariile de pe blogul lor( ceea ce a fost si este o mare minciuna pe care nu au demonstrat-o niciodata ca fiind adevarata si nici nu si-au cerut scuze pentru ca am mintit dupa atatia ani).
        Pentru mine a ramas ca o pata pentru acel blog iar eu ii privesc cu suspiciune tocmai pentru nu e normal sa minti atatia oameni care pana la urma cauta adevarul si nici sa nu-l recunosti dar sa continui sa faci pe cumintelul.

        Apreciază

      • Mihai said, on ianuarie 16, 2014 at 4:25 pm

        Cei l-au cunoscut pe Parintele Iustin stiu ca era lucid. Mai lucid decat multi altii, cu mult mai tineri decat el, care vor sa ne arunce cu praf in ochi , acum. De fapt se vede si din zecile de filmulete de pe youtube si din nenumaratele interviuri cat de clar si la obiect vorbea. Hai sa fim seriosi.

        Apreciat de 1 persoană

      • GabiM. said, on februarie 10, 2014 at 5:09 am

        L-am vazut ultima data pe PARINTELE in noiembrie 2012,cand am parteicipat si la Parastasul Parintelui Gh.Calciu, deci pot sa marturisesc ca Parintele Justin era in toate facultatile si absolut imposibil de manevrat de catre cineva,indiferent cine ar fi fost! Chiar si maicutele de la Manastirea Paltin spuneau citez din memorie: „Daca Parintele doreste ceva,este imposibil ca cineva sa il impiedice sa faca sau sa nu faca acel lucruare o vointa de fier…” Este o rusine ca,mai ales unii din acei care l-au cunoscut pe Parintele Justin,incearca sa ii intineze in vre-un fel memoria! Dar stim cu totii,ca ADEVARUL iese intotdeauna la lumina. Doamne ajuta!

        Apreciat de 1 persoană

  3. Cosmin said, on ianuarie 15, 2014 at 2:50 pm

    Mda.. se pare ca se coace incet incet, urgia de care ne vorbea Sfantul Parinte Iustin Parvu…

    Dumnezeu sa ne-ntareasca!

    Apreciat de 1 persoană

  4. jely said, on ianuarie 15, 2014 at 2:54 pm

    Pe un site de genul kickstarter(de finantare a diferitelor proiecte) am gasit :
    http://www.indiegogo.com/projects/put-a-satanic-monument-at-ok-capitol
    Culmea e ca sunt si sponsori.

    Apreciază

  5. Alex said, on ianuarie 15, 2014 at 3:05 pm

    Jurnalistul Victor Roncea din cate stiu eu, si-a cizelat studiile prin America printr-o bursa primita de la o organizatie afiliata CIA.
    Faptul ca isi aroga calitati de „cavaler al dreptatii” iar victimele sale sunt tocmai cei care iau atitudine CU SUCCES impotriva talmudistilor si sionistilor denumiti eufemistic de catre monahul Filoteu drept „evrei de pretutindeni [sic!]”, ma pune in garda la modul cel mai serios. Daca Sfantu Ioan Gura De Aur e catalogat antisemit, apoi musai ca sunt si eu. Tare as vrea sa-l aud pe cuviosia sa , monahul Filotheu, ce spune despre provocatorul evreilor de pretutindeni, Sfantul Ioan Gura de Aur…?!?
    Asa sa-l ajute Dumnezeu!

    Apreciat de 1 persoană

  6. kifa7 said, on ianuarie 15, 2014 at 3:15 pm

    Reblogged this on Elohim.ro.

    Apreciază

  7. axn said, on ianuarie 15, 2014 at 3:40 pm

    Ce se intampla acum imi pare ca o prigoana ascunsa. Nu numai in cazul de fata ci si in general.

    Ce se intampla in zilele nostre seamana din ce in ce mai tare cu prigoana primilor crestini.

    STATUL TE VREA ATEU. Ca mai apoi sa te puna sa te inchini diavolului. Nu e logic ?. Vor sa te inchini la ce se inchina ei acum.

    Calugarii devin mireni si merenii devin draci.

    Apreciat de 1 persoană

  8. searchnewsglobal said, on ianuarie 15, 2014 at 4:17 pm

    Saccsiv – Un sarpe ascuns la Petru Vodă http://youtu.be/owNKUSb0toc Fostul ziarist Roncea de la gazeta de scandal Ziua (condusa de un vechi securist), „fondatorul” site-ului http://www.nato-romania.ro, pentru care a primit permisiunea de a utiliza siglele si insemnele NATO si SRI, a reusit sa se infiltreze la Manastirea Petru Voda, in umbra parintelui Iustin… Clar e agent al serviciilor secrete, exista si dovezi.
    Masonul GEORGE RONCEA agentul serviciilor americano-evreiesti CIA-MOSSAD-SOROS, provocator profesionist pe Facebook George Roncea si ai lui basisti (Mihai Rapcea, Valentin Roman, Mihai Tociu, Felix Roncea, Victor Roncea, Ariel Iacobini, Marius Albin Marinescu, Liana Manzat, Ileana Andriana Stan, Florin Dobrescu, Nicolae Calota, Cristian Dinescu, Marius Angheloiu, Roxana Elena Iancu, Evelina Negara, Simona Marcela Fica, Eugen Pan, Alexandru Balan Belgradeanu, Claudiu Popa alias Nationalistii Autonomi) , au voie recte „au verde” e la liber pentru ei sa scrie despre „jidanii lacomi”, „jidanii facebook”, „jidanul Zuckerberg”, „cum fura jidanii si cat de smecheri sunt ei” ca ne pacalesc pe noi fraierii romanii „pulimea” (termenul lui) , despre „ciorile de tigani borati hoti si mizerabili”, despre „bozgorii cei rai si criminali”, despre „rusoii si haholii”, despre „poponarii defecti” , totul in „gura” lor e spurcat si impartit pe rase, etnii, religii (presupun ca acest clan Roncea & Rapcea , este frustrat de propria origine evreiasca tiganeasca si de-aia ii injura zilnic si mai ales ne instiga pe noi romanii contra lor) doar noi nu avem voie sa spunem nici pas despre ervei, cu atat mai rau sa-i mai numim si „jidani” sau pe tigani „ciori sau tigani” ori pe „bozgori criminali” sau pe „poponari defecti” , ca mama dracu ne ia, suntem reclamati instant la toate forurile oficiale din Romania, USA, Israel, de catre colegii lor de la FACIAS sau colaboratorii lor de la TheJIDF.org sau alte N fundatii si ONG-uri pretins legionare care ne reclama cot la cot cu respectivii pe motiv ca am fi „antisemiti, rasisti, homofobi, xenofobi” , site-urile noastre sunt puse pe liste negre, sunt intr-un final suspendate, desfiintate, articolele sterse, notitele reclamate si profilele dezactivate si noi intr-un final marginalizati, etichetati si ocoliti de toata lumea pentru ca ne gasim pe listele negre ale tovarasilor acestor impostori. Conform logicii si teoriei unui alt „camarad legionar” de-al lor FLORIN DOBRESCU proprietarul SRL-ului cu pretentii de partid legionar PARTIDUL TOTUL PENTRU TARA, in articolul incropit de el cu denumirea „FABRICA URII” , domnia sa ne spune ca cei care isi permit sa scrie la liber si dezinvolt nonstop despre „jidani in sus , jidani in jos” ar fi chiar agentii evreilor si ai ONG-urilor respectivilor pe care ii pun sa instige la antisemitism , ura de rasa si alte provocari contra evreilor ca sa aiba ei dupa aceea motiv sa vina sa ne ceara socoteala in Romania cu tot felul de pretentii si daune….deci conform acestei logici din articolul scris de FLORIN DOBRESCU deducem clar ca GEORGE RONCEA, MIHAI RAPCEA, VICTOR RONCEA, VALENTIN ROMAN si gasca lor de postaci (Alexandru Balan Belgradeanu, Ariel Iacobini, Evelina Negara, Vlad Puscasu, Claudiu Popa, Roxana Iancu, s.a.) care scriu la liber si incontinuu de ani de zile 24/24h despre „jidani, ciori, bozgori, poponari”, nu sunt altceva decat agentii evreilor si fundatiilor evreiesti sub acoperire cu care colaboreaza! Yoghinul MIHAI RAPCEA pseudo avocatul care bea urina , joaca rolul nationalistului roman in timp ce sparge gruparile nationaliste capusandu-le din interior, care denigreaza patriotii romani si isi bate joc de romani si Romania, o pata pe obrazul Romaniei !
    Mai mult decat atat , MIHAI RAPCEA duce lipsa de deontologie profesionala, violeaza corespondenta si intimitatea clientilor sai, publicand mesajele private, face publice documentele din procese pe Facebook, falsifica documente si cloneaza site-uri prin furt de identitate si furt intelectual. Daca doriti sa va luati un avocat FERITI-VA DE MIHAI RAPCEA !ARIELORSY ITAIEL IACOBINI falsul legionar cel care se substituie nationalismului romanesc in timp ce hartuieste si denigreaza patriotii autentici la comanda politica (iudeo masonica), individ infiltrat de serviciile straine in organizatia legionara PARTIDUL TOTUL PENTRU TARA cei care SIMULEAZA LEGIONARISMUL dar nu au nicio treaba cu el (secta formata in general de rockeri dementi, actori, regizori, motociclisti, satanisti, poete visatoare si duse cu capul, pseudo istorici), pseudo partid pe care il monitorizeaza si il sapa din interior, defapt el este cel care coordoneaza si conduce aceasta organizatie si nu FLORIN DOBRESCU, FLORIN DOBRESCU ii executa ordinele cu docilitate.

    Apreciat de 1 persoană

  9. nea Anderthal said, on ianuarie 15, 2014 at 4:21 pm

    Roncea asta mi s-a parut cam dubios dar nu stiu de ce anume.Schimbarea lui fatza de Ba$elu este iarasi ciudata.Sa-l fi reciclat ‘secii”?.Nu ma mira interesul „secilor” fata de m’rea Petru voda si nu cred ca doar „ei” sunt atenti la tot ce se face si se spune acolo.Voi nu credeti asta?

    Apreciază

  10. danielvla said, on ianuarie 15, 2014 at 4:34 pm

    Doamne ajuta ca adevarul sa iasa la lumina!

    Apreciat de 1 persoană

  11. danutza said, on ianuarie 15, 2014 at 4:45 pm

    E clar ca diavolul nu doarme. noi, da.
    acum ii zapaceste pe monahii de la manastirea Petru -Voda, ca altfel nu inteleg atitudinea par Filotheu fata de cei 2 frati. E mare pacat ca suntem asa dezbinati!
    Sper ca la manastire sa revina pacea si spiritual combatant, marturisitor, insuflat de sfantul parinte Parvu!

    Apreciat de 1 persoană

  12. dante said, on ianuarie 15, 2014 at 5:55 pm

    Acest Roncea este un pion foarte dubios, pe deoparte se afiseaza cu imaginea marelui duhovnic Justin, iar pe de alta parte este un sustinator frenetic a lui Basescu. Ori, cum se poate inpaca una cu alta, stiind faptul ca cel care a blocat acel referendum, in care s-au strins un milion de semnaturi a fost tocmai acest personaj nefast pentru poporul roman, Basescu? Si de ar fi numai aceasta, dar are atitea lucruri care i se pot imputa, astfel incit ar trebui judecat si condamnat pentru inalta tradare nationala.
    Era clar ca se va incerca un asalt puternic asupra manastirii Petru Voda, dupa moartea parintelui Justin.
    Sistemul isi are oamenii lui pe care ii activeaza in momentele pe care le considera necesare, un Roncea, un Puric si multi alti oameni, capabili prin charisma lor sa pacaleasca foarte multi oameni. Mare atentie si discernamint trebuie sa aiba romanul, iar asta nu se poate face decit cu ajutorul Domnului, prin rugaciune.
    Asadar, „Bнимание, противник прослушать!” Pentru necunoscătorii limbii lui Puşkin: “Atenţie, duşmanul ascultă!”

    Doamne ajuta!!

    Apreciat de 1 persoană

  13. Iones said, on ianuarie 15, 2014 at 6:02 pm

    Asociatia Ortodoxia Tinerilor invita un membru al SECTEI „Oastea Domnului” la Tabara de Iarna de la Busteni, cu ocazia implinirii a 100 de ani de la nasterea lui Traian Dorz- „Mare poet crestin”.
    http://ortodoxiatinerilor.ro/campanii-asociatie/20015-tabara-iarna-busteni-2014

    Adevarul despre secta „Oastea Domnului”

    Ne vorbeste Pr. Cleopa: Despre Oastea Domnului
    http://www.crestinortodox.ro/carti-ortodoxe/ne-vorbeste-parintele-cleopa-vol-3/despre-oastea-domnului-81220.html

    Apreciază

    • danielvla said, on ianuarie 15, 2014 at 6:16 pm

      Oastea Domnului deocamdata nu e secta!

      Apreciază

      • Iones said, on ianuarie 15, 2014 at 7:06 pm

        ”Ostașii Domnului”- ortodocși sau sectari?
        http://mucenicul.wordpress.com/2011/11/18/ostasii-domnului-ortodocsi-sau-sectari/

        Diacon P.I. David – Despre Oastea Domnului – EXTRAS din cartea „SECTOLOGIA sau APARAREA DREPTEI CREDINTE”, anul 1999, Constanta

        Apreciază

      • Iones said, on ianuarie 15, 2014 at 7:16 pm

        „Oastea Domnului” – O punte spre ecumenism
        https://saccsiv.wordpress.com/2011/07/13/%e2%80%9eoastea-domnului%e2%80%9d-%e2%80%93-o-punte-spre-ecumenism/

        Apreciat de 1 persoană

      • danielvla said, on ianuarie 15, 2014 at 11:28 pm

        Iones
        Da, stiu. Nu e nevoie de aceste trimiteri. Dar Oastea Domnului nu are inca o abatere majora de la dogma ortodoxa, pentru a putea fi catalogata sectanta sau eretica. Pana atunci ar fi bine sa fim prudenti cu acesti termeni. Sa speram ca ii va intoarce Dumnezeu cu totul (si in aspectele formale) catre ortodoxie.
        PS Longhin de la Banceni face si el parte din Oastea Domnului (e adevarat in afara granitelor) si toata lumea il considera foarte ortodox.

        Apreciat de 1 persoană

      • Irina said, on ianuarie 28, 2014 at 7:05 pm

        Deocamdata? Eu cred ca asa cum spunea un parinte atata timp cat asculta de Biserica nu este secta, dar atunci cand fac niste lucruri ciudate cum ar fi introducerea instrumentelor muzicale in biserica, cantarea de cantece de influenta secatara, si tot felul de alte chestii ciudate atunci putem spune ca intr-adevar sunt o secta. Iar despre Oastea Domnului de la Sibiu toata lumea stie ca a luat-o razna si ca avea clar comportament sectar.

        Apreciază

  14. Un cetatean din zona said, on ianuarie 15, 2014 at 7:48 pm

    Un abuz deosebit de GRAV intamplat dupa moartea p Iustin Parvu este faptul ca LA MANASTIREA PETRU VODA NU SE MAI PRIMESTE LA PANGAR REVISTA ATITUDINI, tot la presiunile monahului filotheu

    Asta zice tot despre politica noului staret, care isi santajeaza obstea ca renunta la staretie doar cand e vorba sa dea afara calugari. Am auzit ca are o echipa de haidamaci pe care-i pune sa bata calugarii ce nu se „supun”. Nu s-a scris pe nicaieri dar aflati acum ca acel calugar batut a fost din nou agresat si a fost tuns, scurtata barba si dezbracat de hainele monahale.
    Este limpede ca LA MANASTIREA PETRU VODA S-A INSTAURAT DICTATURA. Coada de topor, Filotheu Balan, a creat aceasta diversiune pentru a abate atentia opiniei publice de la adevaratele abuzuri din interiorul manastirii. Ei bine, nu a reusit decat contrariul. Filotheu este omul securistilor din manastire si il au la mana cu niste lucruri f grave pentru un monah.
    Sa fie intrebat de ce a fost alungat de la man. Sihastria de catre p Ioanichie Balan!

    Apreciat de 1 persoană

    • Mihai said, on ianuarie 15, 2014 at 9:38 pm

      oho… lucruri schimbate am vazut si eu:
      – vanzatorii ambulanti de la poarta manastirii nu au existat niciodata inainte(ce-i drept de asta toamna nu i-am mai vazut);
      – se vand lumanari si inafara pangarului;
      – la inceput se vindeau lumanari inscriptionate MMB, acum vad ca s-a revenit la cele de dinainte.

      Apreciat de 1 persoană

    • Otilia said, on ianuarie 16, 2014 at 12:59 am

      Am fost foarte recent la Petru Voda, iar pangarul manastirii avea revista Atitudini.

      Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 16, 2014 at 6:44 am

        Otilia

        Asta e bine. Sigur este insa ca revista a fost scoasa de la pangar o perioada. Trebuie verificata informatia ta.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2014 at 6:43 pm

        Otilia

        Nu stiu daca a fost cand zici tu, dar revista nu mai e.

        Apreciază

      • Cosmin said, on ianuarie 23, 2014 at 9:19 am

        Nu se va mai tipari revista Atitudini ???

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 23, 2014 at 10:48 am

        Cosmin

        Ba da.

        Apreciază

  15. searchnewsglobal said, on ianuarie 15, 2014 at 7:51 pm

    Saccsiv de pe http://andradadaciana.com/2013/07/18/lista-cu-masonii-de-pe-facebook-masoni-si-sustinatorii-lor/ tot de pe acest blog aflăm – o Lista scurtă cu masonii de pe Facebook – masoni si sustinatorii lor …

    Apreciat de 1 persoană

    • nea Anderthal said, on ianuarie 15, 2014 at 9:43 pm

      De „andradadaciana” am gasit pe youtube ca ar fi o plosnita $ioni$ta!Nu stiu asta dar trebuie verificat.sunt destui ovreiasi cu diagonala iar sub camasa verde este o haina neagra de taludi$t

      Apreciat de 1 persoană

  16. MB said, on ianuarie 15, 2014 at 8:02 pm

    offtopic
    un lucru interesant: de ce când se scrie in browser – itanimulli. com (illuminati – scris invers) intră pe pagina N SA?

    Apreciat de 1 persoană

  17. Rapcea Mihai said, on ianuarie 15, 2014 at 8:04 pm

    @searchnewsglobal
    As dori sa stiu si eu detalii concrete despre lucrurile de care ma acuzi. Ce siteuri am clonat, ce acte am falsificat ? Nu mai spun de restul acuzatiilor…

    Corect ar fi saccsiv, macar din respect pentru cei care ti-au intins o mana de ajutor atunci cand aveai nevoie, sa nu lasi sa fie publicate comentariile calomnioase, lipsite de substanta (elemente concrete), daca tot ceri sa fie doar comentarii „in duhul Ortodoxiei”.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 15, 2014 at 8:46 pm

      Rapcea Mihai

      Esti insa liber sa te aperi. Eu n-am putut s-o fac cand eram atacat, caci eram in temnita.

      Atacat atat la comentarii pe blogul tau, cat si de tine in articolul ce sub masca cumsecadeniei m-a umplut de sange. Ca de acolo a plecat „informatia” ca sunt condamnat la nu stiu cati ani pentru o fapta recenta. Cum ai putut tu ca avocat sa faci asa ceva? Stiai bine ca faptele mele sunt vechi de aproape 15 ani si ca trebuiau doar contopite. De ce totusi mi-ai facut atata rau? De ce nu ti-ai cerut iertare de cand am iesit si pana azi?

      Asa te-ai inteles cu camarazii tai? Ei ma atacau cu puroi iar tu cu caramizi acoperite in staniol frumos colorat? Ziceai ca te-ai separat de Roncea. Sau a fost doar de ochii lumii?

      Sa stii ca dintre toate loviturile pe care le-am primit atunci, cel mai mult m-a intristat lovitura ta. Eu nu te-am vorbit niciodata de rau, nici in public, nici in particular. Criticam doar treaba cu yoga, dar asta ti-am zis-o si in fata. Dar din momentul in care am citit acel articol, mi-am dat seama ca ma pot astepta la tot ce-i mai rau de la tine.

      Apreciat de 1 persoană

      • Rapcea Mihai said, on ianuarie 16, 2014 at 7:00 pm

        @Saccsiv
        Informatia mi-a fost furnizata de unul dintre amicii tai, de la deveghepatriei, cu care am inteles ca frecventai aceeasi biserica. Am verificat-o in prealabil pe portal.just.ro si… cam atat. Si daca stiai ca ai avut de facut doar o contopire, nu inteleg de ce nu ai facut-o la timp. Ai aparut cu informatia asta abia acum.
        Cat despre Roncea, indiferent despre ce crezi despre el, abordeaza in articolele sale teme foarte actuale, motiv pentru care le si preiau, cum fac de altfel si cu unele articole de la tine.
        Asa ca nu simt nevoia sa imi cer scuze decat din acest moment (daca asta e adevarul – asa cum il spui tu).
        Cat despre povestea pe care o relatezi tu despre ce s-a petrecut la Petru Voda, din pacate nu o pot confirma. Eu am fost tinut in curte, in frig, la usa, fara sa am habar pe ce teme va certati voi inauntru.
        Atunci mi-am dat seama ca sub spoiala de „sfintenie” si „cucernicie” a celor prezenti acolo, ÎN FRUNTE CU PARINTELE JUSTIN PARVU, se ascunde o mare nesimtire. N-as lasa nici pe cel mai mare dusman al meu sa stea 10 ore in frig la usa sa astepte, pentru o chestiune de interes comun (nu personal). Dar deh, nesimtirea e mare la voi, habotnicii „crestini”.

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on ianuarie 16, 2014 at 7:23 pm

        Rapcea Mihai

        Eu n-am amici la de veghe patriei. Si nu cunosc nici ca vreunul din vechii amici sa se ocupe de acel blog. Sunt chiar curios. Poti sa-mi spui cine e, aici sau pe e-mail?

        Zici ca ai verificat-o. Nu ti-a sarit in ochi ca-s vechi fapte concurente, adica contopire? Ca celui de la poarta temnitei i-a luat fix 30 de secunde sa constate. Dar accept scuzele tale si acum.

        Adica parintele Justin a fost nesimtit?

        Apreciat de 1 persoană

      • acelas said, on ianuarie 17, 2014 at 10:53 pm

        Mihai Rapcea, te-ai dat in stamba din nou, de data cred definitiv. Sa emiti asemenea cuvinte despre parintele Justin???

        se pare ca nu te invitase nimeni acolo, iar tu dupa ce te-ai infiintat de unul singur acolo, drept in fata usii, acuzi acum ca parintele Justin nu te-a bagat inuntru. Nu ca nu ai cum sa intelegi vreodata ortodoxia, dar iata ca nici bunele maniere nu le stapanesti.

        Dar cum ai ajuns, din aceasta situatie de neinvitat sa exprimi acum asemenea vorbe despre parintele Justin? Asta cum se cheama, habotnicie yoghina? Fii serios.

        daca ai in continuare dubii personale despre ortodoxie, nu contest ca poti sa le ai, te invit sa faci un exercitiu cat se poate de obiectiv, care nu da gres niciodata. El este legat de un singur cuvant: minunile.

        Ia in calcul te rog toate religiile si apoi in interiorul crestinismului toate „confesiunile” asa-zise care spun ca-l compun, in afara de dreapta-credinta care e ortodoxia. Intreaba-te sau cerceteaza, sau intreaba-i chiar pe ei de exista vreo minune pe care o savarsesc, sau care se intampla la ei. Incepand de la catolici (a caror apa „sfintita” se strica si chiar spurca in cateva zile) pana la ultimii neo-protestanti iti vor spune ca nu mai exista asa ceva, nu au ce sa spuna si ca in afara de Mantuitorul si apostolii mai nimeni nu a mai savarsit minuni, caci deh pe apostoli sunt nevoiti sa-i accepte, caci doar sunt bagati prin Epistole, Fapte in „Cartea Cartilor”. Ca sa ne oprim aici si sa nu mai vorbim de celelalte „religii”. Acestea toate la un loc nu sunt in stare sa miste o frunza (sa nu-mi spui de yoghini si unicul fenomen al „levitatiei” ca Parintele Paisie Aghioritul a vorbit cu varf si indesat despre asta). In timp ce in ortodoxie si astazi gasesti minuni la tot pasul. De la sfinitirea apei (aghiasma mare si mica, pe care unii dintre credinciosi o tin in sticlute si pe zeci de ani de zile, iar cand o bei acum zici ca e scoasa din fantana), pana la tamaduiri de cangrene, tumori canceroase sau alte boli multe incurabile, pana la proorociri implinite, ale unor duhovnici chiar pana in zilele noastre, cum au fost atatia pustnici sau parinti mai cunoscuti, ca parintele Cleopa sau Justin Parvu.

        te invit sa cercetezi cinstit si sincer, iar in fata acestor evidente nu mai este nimic de spus! decat tacere.

        .

        Apreciat de 1 persoană

  18. lastunnegrul said, on ianuarie 15, 2014 at 8:46 pm

    Completare la articolul aparut pe situl antena 3 postat de danutza.

    N.S.A. Devises Radio Pathway Into Computers

    Dispozitive radio NSA cale catre calculatoare

    Mai multe explicate pe ziarul newyork times

    http://www.nytimes.com/2014/01/15/us/nsa-effort-pries-open-computers-not-connected-to-internet.html?_r=0

    Apreciază

  19. searchnewsglobal said, on ianuarie 15, 2014 at 9:46 pm

    @ Mihai Rapcea,eu nu te atac articolul se poate găsi pe blogul sus mentionat.

    Apreciat de 1 persoană

  20. Graiul Ortodox said, on ianuarie 15, 2014 at 9:48 pm

    Concluziile conferinței: ”Transplanturile: donație sau crimă?” | Graiul Ortodox
    graiulortodox.wordpress.com/2014/01/15/concluziil…
    http://graiulortodox.wordpress.com/2014/01/15/concluziile-conferintei-transplanturile-donatie-sau-crima/

    Apreciază

  21. mihai444 said, on ianuarie 16, 2014 at 12:08 am

    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Stiri/NSA+poate+accesa+computere+care+nu+sunt+conectate+la+Internet Tehnologia, pe care NSA o foloseşte cel puţin din 2008, funcţionează cu ajutorul undelor radio, care „”pot fi transmise din mici circuite electronice sau din carduri USB instalate în secret în calculatoare”, adaugă The New York Times.

    „În majoritatea cazurilor, sistemul care emite undele radio trebuie să fie instalat fizic de un spion, de fabricant sau de un utilizator”, mai afirmă cotidianul american.

    Apreciat de 1 persoană

  22. Analiza pe text said, on ianuarie 16, 2014 at 1:34 am

    In titlul articolului se specifica „manastirea …e impotriva”, iar acesta este semnat de un monah – „in numele obstii”. Obste insemnand, probabil, colectivitate, in acceptiunea celui ce semneaza. Acesta da un ultimatum serviciilor secrete, cantonandu-se, de fapt, asupra SRI, prin legatura dintre un ofiter si fratele acestuia. Despre celalalt monah aflam ca este recalcitrant si se cere luarea lui de acolo. Cumva, persuasiv, monahul editor spune ca si ierarhii sunt in plasa „serviciilor”. Mai este semnalat raportul SRI, cu ceva prea putin ludic. In fapt, monahul loveste ca un caine turbat cam tot ce il inconjoara, dand semne probabile de paranoia, de care se pune la distanta, prin invocarea bolilor mintale ale celorlalti, dupa metoda „eu sunt OK, ceilalti nu sunt OK”. Domnule „tovarase” monah, purtator de cuvant al manastirii, cititi, va rog, de 100 de ori Epistola intaia catre Corinteni, capitolul 13, cu cea mai mare dragoste.

    Apreciat de 1 persoană

  23. Maximus said, on ianuarie 16, 2014 at 1:35 am

    „Tovarasi” exact ca pe timpul comunismului, diversiuni comunisto-securiste pentru a-l distruge pe parintele Teodod.Care nu stie cine e Teodod sa caute pe youtube si sa se dumireasca lumea cine are dreptate.

    Apreciat de 1 persoană

  24. AndreiD said, on ianuarie 16, 2014 at 8:59 am

    Parintele Arsenie Papacioc despre rugaciunea in comun cu ereticii:

    http://www.sfaturiortodoxe.ro/singur-ortodoxia/cv_4_singur_ortodoxia.htm

    Apreciază

  25. ion said, on ianuarie 16, 2014 at 9:13 am

    incredibil! pe realitatea tv acum la 9, stire.

    protestatarii din pungesti implicati in trafic cu minori! nu mai stiu ce sa le faca celor de acolo! ii provoaca, doar doar ii vor speria!
    hal de reportaj, o minora a intretinut relatii sexuale cu protestatarii la pungesti! cu toti??? manipulare grosolana!!!

    Apreciază

  26. […] MIRCEA PUSCASU despre MISIUNEA LUI VICTOR RONCEA la MANASTIREA PETRU VODA. Unealta: monahul FILOTHEU… […]

    Apreciat de 1 persoană

  27. G-man said, on ianuarie 16, 2014 at 9:41 am

    nu inteleg de ce e asa periculos acest roncea ?..incat sa zici ca iti pui in joc viata !
    ………………………………………….
    dar eu zic sa stai linistit , ca nu te lasa Sfantul Parinte Iustin fara aparare .. si nu te lasam nici noi frate drag .. mai gasesti cativa frati in care ai incredere si facem o garda voluntara permaneta…..(..desi inca ..in aceasta tara .. ca sa iti fie amenintata viata asa ca in vestul salbatic .. nu o vad in regula deloc.). si mai gasim si alte mijloace daca e .. gen scoaterea in media a cazului..
    …………………………………………….

    Mai mare dragoste decât aceasta nimeni nu are, ca sufletul lui să şi-l pună pentru prietenii săi.

    Apreciază

  28. Irina said, on ianuarie 16, 2014 at 12:40 pm

    Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste ne pe noi pacatosii ! Cauta spre smerenia si rugaciunea tuturor ce cu toata inima Te cheama pe Tine. Stinge ridicarea paganilor, scularile ereticilor degrab le sfarma si le dezradacineaza si intru nimic le intoarce, cu puterea SFANTULUI TAU DUH. Ziceti AMIN , fratilor ! Vor sa bage toata lucrarea Pr Justin in derizoriu. Arunca sarsaila samanta neicrederii, mai au putin si spun ca PR Justin era pro cip..Suntem de plans! RUGATI VA MULT!

    Apreciază

  29. ANTINWO said, on ianuarie 16, 2014 at 1:29 pm

    ORTODOXIA SINGURA CREDINTA ADEVARATA SI MANTUITOARE .AMIN!

    Apreciat de 1 persoană

  30. M said, on ianuarie 16, 2014 at 5:04 pm

    Frate Saccsiv, am mai trimis un comentariu care nu a fost postat la articolul asta. Urmaresc de ceva timp blogul tau si consider ca ceea ce postezi e foarte util pt noi. Intre timp m-am lamurit cu toata problema ce e dezbatuta aici. In schimb as mai avea o intrebare legata de Danion Vasile…adica a fost lamurita problema calendarului vechi? Au trecut cativa ani de atunci…si chiar el si-a recunoscut greseala, a fost ucenicul parintelui Justin si continua sa marturiseasca adevarul despre Ortodoxie. De sa-l bagam in aceeasi oala cu Dan Puric si altii asemenea lui? Te rog sa-mi ierti indrazneala, daca nu pot primi raspunsul aici, atunci poate pe mail. Multumesc si apreciez ceea ce faci pt noi. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 16, 2014 at 5:41 pm

      M

      Probabil si-a revenit. L-am pus la categoria neprieteni din simplul motiv ca nu mai suntem prieteni.

      Apreciat de 1 persoană

  31. Mihail said, on ianuarie 16, 2014 at 5:10 pm

    Clipul cu Parintele Justin Parvu delimitandu-se de ziaristul Victor Roncea nu s-a sters de pe youtube, se poate vizualiza inca http://www.youtube.com/watch?v=nSQ6zmdgF3c

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on ianuarie 16, 2014 at 5:43 pm

      Mihail

      Clipul postat de tine este copia postata pe 14.01.2014. Nu este originalul vechi.

      Apreciat de 1 persoană

    • Alex said, on ianuarie 16, 2014 at 6:51 pm

      Ar fi util si transcriptul Parintelui Iustin. : ” …. N-am nicio legatura cu toate pozele astea, pentru ca poate se le ieie de acolo de acum patru-cinci ani sa le puna acuma in capul meu,…n-am nicio legatura cu Basescu si nici cu Victor Roncea …. mai ales >>>>>>>>> cand s-a retras din lumea aceasta si a intrat in acea universitate a lumii , asa, intelegi care, a ramas frati-su care mai paraie pe ici pe colo cate ceva, dar fara niciun spor, nimica. Dar datorita fenomenului astuia a fratelui care s-o dus …, s-a intersectat si cu el. Cand aud de numele Roncea, (gata)s-o dus.”

      Apreciat de 1 persoană

      • Mihai said, on ianuarie 16, 2014 at 11:21 pm

        e clara treaba: unde ai pus tu „>>>>” se refera la George, iar frate-su’ care mai paraie pe ici pe colo e Victor. Si ii baga in aceeasi oala. Unde ii incurca, ca eu nu sesizez!?

        Apreciat de 1 persoană

      • Alex said, on ianuarie 17, 2014 at 8:19 pm

        si eu cred ca acolo unde am pus >>>>>>>> e vb despre George Roncea, insa e greu de inteles si-am preferat sa pun simbolurile acelea.. ce e important, e ultima propozitie.

        Apreciat de 1 persoană

  32. JJK said, on ianuarie 18, 2014 at 12:14 am

    @saccsiv ala de la de veghe [patriei este Catalin Danoiu membru al Noii drepte si ofiter de politie in acelasi timp.La asta se refera Mihai Rapcea.Si apropo deveghe patriei nu are decat un singur admin pe el pe Danoiu,ceea ce minte el ca mai are 2 minori prin USA sunt vrajeli de adormit copiii.Asa ca sa stiti.Apropo el ,Danoiu mare crestin are tatuat in araba „Allah e mare”.(tatuajul ar fii facut dupa cateva luni de puscarie in Italia)..

    Apreciat de 1 persoană

  33. […] MIRCEA PUSCASU despre MISIUNEA LUI VICTOR RONCEA la MANASTIREA PETRU VODA. Unealta: monahul FILOTHEU… […]

    Apreciază

  34. […] MIRCEA PUSCASU despre MISIUNEA LUI VICTOR RONCEA la MANASTIREA PETRU VODA. Unealta: monahul FILOTHEU… […]

    Apreciază

  35. […] este cumplit cum lucrarea intrusilor profesionisti a reusit sa suceasca intr-atat mintile incepatorilor si pe ale aiuritilor incat sa ajunga sa scrie […]

    Apreciază

  36. […] MIRCEA PUSCASU despre MISIUNEA LUI VICTOR RONCEA la MANASTIREA PETRU VODA. Unealta: monahul FILOTHEU… […]

    Apreciază

  37. […] securist a lui Victor Roncea la Mănăstirea Petru Vodă. Unealta: monahul FILOTHEU BALAN”. (cf. https://saccsiv.wordpress.com/2014/01/15/mircea-puscasu-despre-misiunea-lui-victor-roncea-la-manasti…). Pe site-ul mănăstirii Petru Vodă a fost publicat un Comunicat al obștii Mănăstirii către […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.