SACCSIV – blog ortodox

Foto: GEORGE RONCEA este CAVALER DE MALTA din iunie 2010

Posted in GEORGE RONCEA, ORDINUL CAVALERILOR DE MALTA, Victor Roncea by saccsiv on Februarie 8, 2011

Victor Roncea a pus pe blogul sau, la articolul Despartirea de un “frate”. Adio, George Roncea! aceste doua fotografii cu … George Roncea:



Ele sunt preluate de pe site-ul:

http://www.knightsofmalta.it/manifestazione_iasi_12_06_2010.html

Cititi va rog si:

Cavalerii de Malta s-au unit intru Credinta si Intrajutorare

Sa ne rugam pentru cei care nu ne mai sunt frati pentru ca au parasit Ortodoxia

23 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. paul bacosca said, on Februarie 8, 2011 at 10:01 am

    Nu cred ca trebuie neaparat sa spunem „Adio”. Poate isi va reveni. Nu putem sti care sunt caile Domnului in privinta lui.

    Apreciază

  2. saccsiv said, on Februarie 8, 2011 at 10:02 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • IOAN said, on Februarie 8, 2011 at 12:00 pm

      SUB MARI SEMNE de ÎNTREBARE se află ziaristul VICTOR RONCEA….PARE CREȘTIN dar AROGĂ FOARTE MULTE ARTICOLE ȘI EVOCAȚIUNI LAMENTABILE PRO-BĂSESCU….
      DE CE VICTOR RONCEA ARE FOARTE MULTE ARTICOLE PRO-BĂSESCU ? DE CE SUSȚINE GUVERNAREA PORTOCALIE PDL ? NU UITAȚI…că sub GUVERNAREA PDL-PORTOCALIE- BĂSESCU sau editat o mulțime de LEGI și DISPOZIȚII ANTICHREȘTINE ca CODEX ALIMENTARIUS..PANICA și VACCINAREA PORCINĂ… inclusiv CIPURILE 666 introduse în PAȘAPOARTELE BIOMETRICE, SĂNĂTATE, BANCARE….etcc…
      PENTRU MINTEA SĂNĂTOASĂ A UNUI CREȘTIN…NICIUN PARTID FIE VECHI SAU NOU INFIINȚAT NU ESTE CURAT CREȘTIN ORTODOX….

      Apreciază

    • Pentru atentionare said, on Februarie 8, 2011 at 4:11 pm

      Cred ca ar fi bine de stiut ca cei doi frati Roncea, sunt evrei de pe partea mamei lor si au cetatenie americana. De aceea si aceasta asa zisa sutinere a domnului Basescu. E un cliesu ce nu are voie sa se intample pentru ca nu poti sa aperi ortodoxia si in acelasi timp sa sustii un om a caror decizii sunt anticrestine.

      Sper insa din tot sufletul ca macar domnul Victor sa ia cu seriozitate calea ortodoxiei, asa cum arata in prezent si cred ca ar trebui sa ne rugam pentru el in sensul acesta. E un suflet ce trebuie castigat.

      Apreciază

  3. Colaps said, on Februarie 8, 2011 at 10:14 am

    Ce să facem… Nu putem face nimic. Or să mai fie căderi. Nu putem decât să ne rugăm pentru el și pentru cei ce au făcut asemenea lui:

    Doamne, plesnește-i peste conștiință ca să vadă rătăcirea în care se află și să se întoarcă, cu pocăință în inimă, spre adevărul Tău!

    Apreciază

  4. AparamOrtodoxia said, on Februarie 8, 2011 at 10:44 am

    Am ramas fara grai la acest Articol.Nu sti cu cine vb in ziua de azi si nici nu mai sti cu cine stai de vb.Dumnezeu sa-l aduca pe calea ce-a buna.Caderi or sa mai fi-e sa ne intarim cu toti sa ramane uniti in Hristos.Doamne Ajuta la toata lumea.

    Apreciază

  5. Trist said, on Februarie 8, 2011 at 10:48 am

    Dureros.
    Dureros pentru un frate sa-si vada fratele cazand. Si apoi la fel de dureros pentru el este sa se si desparta de el.
    E trist.
    Dumnezeu sa te intareasca Victore. Roagate totusi pentru fratele tau.

    Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on Februarie 8, 2011 at 2:32 pm

      Eu zic sa fim prudenti cu Victor Roncea. Se zice ca ar fi agent al lui Base, probabil se va da pe langa noi si la final va trada si ne va prinde in cursa. Cautati pe youtube clipul despre Roncea. Nici nu zic ca e tradator dar din moment ce exista o suspiciune trebuie sa fim atenti.
      „Vai de omul care se increde orbeste in alti oameni”

      Apreciază

  6. fanu said, on Februarie 8, 2011 at 11:07 am

    căderi sunt şi vor fi pentru fiecare, important este să nu persistăm în aceste căderi, or după cum văd din poze omul acesta a ales să persiste în cădere şi asta este tragic; cădem sau nu este iminent dar a persista în cădere este tragic; oare cu ce l or fi ademenit sau l or fi prin în laţ?

    Apreciază

    • Mos Ioan said, on Februarie 9, 2011 at 3:19 pm

      @fanu

      Si eu ma întreb acelasi lucru………
      Incredibil! Nu ma asteptam la asa ceva din partea acestui ziarist………
      Oare cu ce l-au santajat? Poate l-au drogat…………, cine stie ce arme sofisticate au folosit pentru a-l atrage………..

      George Roncea devinise vulgar în multe din articolele sale, mi se parea cam suspecta treaba asta………..
      Faptul ca nu-l vazusem la nunta fratelui sau Victor, mi-a dat de gândit si am vrut, la vremea aceea, sa-l întreb pe Victor, dar n-am facut-o…….m-am dat cu ale vietii…………

      Apreciază

  7. Caliopi said, on Februarie 8, 2011 at 12:25 pm

    Deci din comentariile voastre sa inteleg ca acest George Roncea ar fi fost vreun reper in lumea ortodoxa inainte de evenimentul din poze ?!?

    Sa fie oare doar o cadere ? …ramane de vazut !

    Apreciază

  8. mircea said, on Februarie 8, 2011 at 12:31 pm

    Caliopi,

    Si eu am fost in aceiasi situatie ca si tine :).
    Da am dat google si am gasit ca si el e ziarist ca Victor Roncea si a luat o
    atitudine corecta in privinta pasapoarte biometrice. Am ascultat putin o emisiune parca „alb si negru” si vorbea bine. Deci, ziarist anti-cip. Cat de crestin ortodox a fost si e, doar Dumnezeu stie.

    Apreciază

  9. Un pacatos said, on Februarie 8, 2011 at 2:24 pm

    Evanghelia dupa Ioan
    Capitolul 15
    1. Eu sunt viţa cea adevărată şi Tatăl Meu este lucrătorul.
    2. Orice mlădiţă care nu aduce roadă întru Mine, El o taie; şi orice mlădiţă care aduce roadă, El o curăţeşte, ca mai multă roadă să aducă.
    3. Acum voi sunteţi curaţi, pentru cuvântul pe care vi l-am spus.
    4. Rămâneţi în Mine şi Eu în voi. Precum mlădiţa nu poate să aducă roadă de la sine, dacă nu rămâne în viţă, tot aşa nici voi, dacă nu rămâneţi în Mine.
    5. Eu sunt viţa, voi sunteţi mlădiţele. Cel ce rămâne întru Mine şi Eu în el, acela aduce roadă multă, căci fără Mine nu puteţi face nimic.
    6. Dacă cineva nu rămâne în Mine se aruncă afară ca mlădiţa şi se usucă; şi le adună şi le aruncă în foc şi ard.

    Apreciază

  10. dante said, on Februarie 8, 2011 at 3:21 pm

    @mircea
    Sint de acord cu ce spun fratii @ioan si @ioan pelasgul. Acum ceva ani urmaream pe ziaristul Victor Roncea, care avea o atitudine corecta, am ajuns in perioada stringerii celor 1 000 000 semnaturi anti cip, duse de cei de la Petru Voda la presedentie. Ce a urmat toata lumea stie, ca sa nu faca referendum anti cip, domnul Basescu ne-a luat fata cu o alta mascarada de referendum, cel cu parlament uninominal, ignorind in totalitate vointa poporului vis a vis de cip.
    De atunci domnul Victor Roncea, nu-mi aduc aminte sa-l fi criticat vreodata pe presedinte, cu toate ca acesta a promulgat o gramada de legi, una mai anticrestina ca cealalta. Asa ca eu zic sa fim cu bagare de seama si la acest ziarist, care pentru a pacali pe multi, se foloseste de imaginea parintelui Iustin, pentru a-si creea o aura de luptator.
    Cam in aceeasi postura s-a aflat si „marele actor” Dan Puric. Si el si Victor Roncea sint de fapt „cai troieni”, cu scopuri bine definite.
    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  11. alex said, on Februarie 8, 2011 at 3:26 pm

    Apreciază

  12. Aurora said, on Februarie 9, 2011 at 5:56 am

    Uite cine critica Dictatura biometrica ?! Un vandut !!! Doamne pazeste ! Oare maine cine va mai cadea ?

    Apreciază

  13. AparamOrtodoxia said, on Februarie 9, 2011 at 11:21 am

    http://www.youtube.com/watch?v=JQ16Jl2FZq4 Cum a fost si cum a ajuns……O cadere fabuloasa …..Rugati-va ca sa ramanem cu Hristos. Cadere poate avea oricine rugati-va este vremea Muceniciei.

    Apreciază

  14. […] Se mai aminteste in inregistrare si de fratele sau, George, mason din 2010, chestiune de care s-a aflat insa de abia in 2011. De indata ce stirea a inceput sa circule, Victor a declarat ca se va delimita de el: Foto: GEORGE RONCEA este CAVALER DE MALTA din iunie 2010 […]

    Apreciază

  15. […] Se mai aminteste in inregistrare si de fratele sau, George, mason din 2010, chestiune de care s-a aflat insa de abia in 2011. De indata ce stirea a inceput sa circule, Victor a declarat ca se va delimita de el:Foto: GEORGE RONCEA este CAVALER DE MALTA din iunie 2010 […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

