SACCSIV – blog ortodox

Rubrica de comentarii a blogului PELERIN ORTODOX A DEVENIT O LATRINA

Posted in PELERIN ORTODOX by saccsiv on iunie 20, 2012

Va mai amintiti de articolele?

Previziunea mea pentru 2012. CIPUL NE VA DEZBINA DEOARECE MULTI IL VOR LUA …

NE VOM DEZBINA PANA LA URA …

Cred ca a mai cazut un blog …

Iata ce posteaza tiganul Marian exNorvegia la rubrica de comentarii a articolului NEOPROTESTANTISMUL NASTE MONSTRII: Criminalul a declarat ca preotul de la Focsani trebuia sa moara. Iata si versetele dupa care indracitul a urmat „porunca Domnului” …:

„Vezi ca ai o dedicatie de plumb cu praf de pusca trimisa de pe corabia Pelerin Ortodox. Scufundare placuta )”

Caut pe blogul respectiv si gasesc la rubrica de comentarii a articolului ÎNALTPREASFINŢITUL IEREMIA, MITROPOLIT DE GORTINA [ucenic al vlădicăi Augustin de Florina]: TRĂDARE A CREDINŢEI SUNT COLITURGHISIRILE ŞI DUMNEZEIASCA ÎMPĂRTĂŞIRE CU ERETICII CATOLICI cateva postari in care se semneaza si ca Dorian. Acolo ma ataca furibund nu doar pe mine, ci si pe cititorii blogului meu:

„tembelii cretinoizi chiar il cred si nu le mai poti scoate ideile astea din capetele de gaste.”

Apoi, dupa ce a centrat, tot el da cu capul, schimbandu-si nick-ul in Dorian:

„Marian
Ehe, in ultimul tau com, nu l-ai executat doar pe el ci pe toti trepadusii cu coarne de pe blogul sau care se inghesuiau sa scuipe nu numai pe tigani dar pe oricine, de la americani la japonezi, arabi, africani si mongoli etc. Ma mir ca s-au aruncat sa-l faca mucenic pe tunisian , au uitat de rasismul lor. Omenia si bunul simt nu sint facute pentru oricine.”

Cand a inceput sa ma atace pe blogul Pelerin Ortodox, se semna altfel decat Marian. Se daduse inclusiv preot. Intre timp a prins tupeu, iar acum, iata ca se considera ca acasa, pe corabia lui, pe acel blog.

Pana sa posteze acolo, isi facea de cap pe Razboi intru Cuvant, care primesc cu drag pe absolut oricine ma ataca, indiferent ca sunt eretici sau adepti new age. Si nu doar ca folosea blogul lor pentru a scrie impotriva mea cand si de cate ori vrea muschiul lui, dar i-a si indoctrinat pana au ajuns razboinicii sa scrie intr-un comentariu ca cuvantul „tiganeala” nu are nici o legatura cu … romii.

Acum si-a cautat tiganul un loc ce i se pare mai curat.

Din pacate, tot pe acel blog s-a gasit sa-i tina isonul si un preot. Si asta n-ar fi insa nimic, dar la articolul MITROPOLITUL SERAFIM DE PIREU ÎMPOTRIVA PARTIDELOR DE STÂNGA DIN GRECIA CARE REVENDICĂ SEPARAREA BISERICII DE STAT cel ce se semneaza Pr Timotei il ataca inclusiv pe Marele Duhovnic Iustin Parvu:

„Dar in acesta paradigma, nu aberatiile spuse de monahul Filoteu de la Petru Voda preluate de saccsiv fara discernamant. Tind sa cred ca saccsiv nu are deloc discernamant, dovada e modul otova de expunere a mesajelor pe siteul lui. Pericolul cel mai mare care vine din siteul lui saccsiv este dezvoltarea unei noi boli, patimi si anume mania persecutiei, lipsa nadejdii, la masura saccsiv. Prin neintelegerea lui si nivelul foarte scazut intelectual al informatiilor si gestionari informatiilor vehiculate pe site atrage un public docil si paranoic, sau dezvolta paranoia, ceea ce poate da in boala psihica, si cred ca unul ca cel care se intituleaza rifid666 sau cam asa ceva e bolnav psihic, el nu vede altcveva decat draci in cipuri si nu are o alta dimensiune, nu poate sa discearna duhovniceste, saccsiv intretinandu-i patima paranoia, boala.
Ilaria [nota saccsiv: asa se semneaza tiganul acolo], daca ai fi citit cu atentie ceea ce am scris pe siteul lui saccsiv despre cipuri si ultimul text in care imi cer iertare vei vedea ca ceea ce am spus la inceput am spus si acum.
Dar de data aceasta chiar intarite de confirmarea pr Iustin Parvu, care trebuie sa recunoastem ca e oscilant, pentru ca odata ce are sfatuitor pe monahul Filoteu care ii spune minciuni despre cip, si paranoia din propriul cap, parintele in naivitatea lui crede. Acum cand am abordat teologic in fata parintelui acceas tema, parintele a inteles si a confirmat. Iertarea ceruta fata de saccsiv este datorita faptului ca am transmis ca nu trebuie sa avem nici o preocupare in acest domeniu, ceea ce este gresit, deci reactia mea a fost exagerata, ajungand la polul opus. Atata tot. in resc cred ca trebuie combatut siteul saccsiv pentru ca devine usor usor distructiv si sectant- in potenta- saccsiv devenind un guru – deci cadere de-a drepta. In felul acesta si el isi poate reveni. Daca nu are oponenti patristici, e foarte greu…”

Asadar, conform Pr Timotei, parintele Iustin nu stie de capul sau si este un naiv ce se lasa manipulat de monahul Filoteu, care monah este evident paranoic, deoarece lupta impotriva cipurilor …

Cat tupeu dracesc trebuie sa aiba acest Pr Timotei. Cum poate indrazni sa-l descrie pe marele duhovnic al acestui neam ca fiind un soi de batranel prostit de niste nebuni, care ar fi nebuni deoarece se opun cipurilor?

Din pacate nu e singurul care foloseste ticalosita idee. Ceilalti ii includ pe lista, alaturi de monahul Filoteu, si pe Apologeticum si maica Fotini. Pr Timotei se fereste deocamdata sa-i includa si pe ultimii doi, deoarece nu vrea sa se puna rau cu ei, actualmente straduindu-se sa se apropie de unul dintre cei mai mari teologi romani actuali, care insa e foarte apropiat tocmai de Apologeticum si maica Fotini.

   Dar sa-i lasam oleaca pe comentatori si sa ne referim la blogul Pelerin Ortodox. Consider ca daca accepta astfel de comentarii, fara sa le combata, fara sa aiba macar cititori fideli pe care sa se bazeze ca vor combate, atunci este perfect de acord cu ele.

Dupa cum stiti, am promovat intens acel blog la rubrica ARTICOLE BLOGURI ORTODOXE, ba chiar si intr-un articol separat:

Recomandarea zilei: blogul PELERIN ORTODOX

   Asa ca o mare parte a cititorilor sai au aflat de el prin intermediul blogului meu. Deci e limpede ca multi dintre cititorii sai sunt comuni, citind si saccsiv. Macar din acest considerant nu trebuia sa permita tiganului astfel de exprimari la adresa unor cititori ce sunt si ai sai. Ca sa nu mai zic ca este preot si oricum ar fi, n-ar trebui sa permita astfel de atacuri pe blogul sau personal.

Dupa ce i-am promovat blogul intr-un articol de sine statator, am observat in timp, usor usor, cateva chestii stranii. Posta cam des predicile Patriarhului Daniel, dar m-am gandit ca o fi o stratagema, caci in alte articole ii critica ecumenismul. Apoi am mai observat ca n-a scris niciodata nimic impotriva cipurilor. Si m-am gandit ca e bine macar ca nu le promoveaza si am considerat inca util blogul sau, caci macar mai aflau astfel cititorii de atitudinile Mitropolitului Serafim de Pireu.

Intr-un final, cand am vazut ca il lasa liber pe Marian exNorvegia sa ma atace cum ii vine lui mai bine, m-am hotarat sa nu mai promovez acel blog.

Acum insa, daca a permis si acele atacuri ticalosite impotriva parintelui Iustin, am fost nevoit sa scriu acest articol.

Imi pare rau ca s-a ajuns aici. Probabil insa ca era inevitabil. Dintr-o sursa demna de incredere, am inteles ca preotul ce administreaza blogul Pelerin Ortodox a plecat de la Manastirea Petru Voda. Ma voi interesa direct acolo, pentru a fi siguri. Daca e real, e inca o dovada clara ca cine se indeparteaza de Marele Duhovnic al acestui neam, mai repede sau mai tarziu ajunge rau de tot. Bunul Dumnezeu il iubeste mult pe parintele Iustin Parvu si ceva se intampla cu cei ce-i intorc spatele. Cu atat mai mult cu cei ce-l ataca. Nu-mi explic mecanismul, dar pentru mine este din ce in ce mai limpede ca asa se intampla. Si ajung bietii de ei din rau in mai rau, departandu-se de drum mai incet sau mai repede, dar sigur.

Cum altfel se poate explica ca Pelerin Ortodox a permis astfel de comentarii pe blogul sau? Cum poti oare sa accepti un astfel de atac impotriva parintelui Iustin Parvu?

Am amintit la inceputul acestui material de articolele:

Previziunea mea pentru 2012. CIPUL NE VA DEZBINA DEOARECE MULTI IL VOR LUA …

NE VOM DEZBINA PANA LA URA …

Mai cititi-le va rog inca o data.

Revenind la Marian exNorvegia, zice el acolo la un moment dat ca:

„Cand eram in Norvegia si abia incepusem sa postez pe blogul sau ( pe la sfirsitul lui 2008) tot asa imi sugera si mie, ca ar trebui sa ramin in Norway pentru propovaduirea Cuvantului. Deci una peste alta, ma facu-se saccsiv sfint cu misiune in tara fiordurilor. Ca uite asa a vrut el ca eu sa fiu sfintul Marian exNorvegia propovaduitorul (Doamne iarta-ma). Numai ca eu nu m-am infierbantat asa ca tembeloizii astia si am refuzat chiar si ideea, gandindu-ma ca e vai de steaua mea.”

Insa cand a inceput acum un an sa ma atace pe Razboi intru Cuvant, striga taman invers, cum ca de fapt eu l-am nenorocit chemandu-l in Romania …

61 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iunie 20, 2012 at 6:28 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • IOAN said, on iunie 20, 2012 at 10:47 am

      …din pacate sunt multi crestini care sunt cel putin cu două-trei fețe iar asta se vede pe multe bloguri si site-uri
      …am observat demult ca sunt multe bloguri zise „crestine-ortodoxe” care amesteca tot ce zboara…multe dinte ele nu combat ecumenismul, ereziile-sectare și o multimile de pacate ale veacului nostru…iar semnul fiarei 666 manifestat prin cartile si cipurile electronice pentru controlul, supravegherea și hranirea populatie nici atat…
      …sa ne amintim ca suntem in vremurile de pe urma iar singura scapare este sa mergem pe calea sfintilor…
      ….cel mai evident semn caracteristic al vremurilor noastre este LEPADAREA DE CREDINTA manifestata in toate formele posibile mintii omenesti asa cum observam aproape peste tot…

      Apreciază

      • Maria said, on iunie 20, 2012 at 1:23 pm

        „multi crestini care sunt cel putin cu doua-trei fete”
        „Cate fete are omu-atatea frunze are pomul „

        Apreciază

    • Veaceslav said, on iunie 20, 2012 at 12:46 pm

      @saccsiv
      americanii au inceput promovarea implantarii sipului. Vor sa cipuiasca order cetatean SUA incepind cu 23 martie 2013.

      Apreciază

    • AndreiC said, on iunie 20, 2012 at 1:40 pm

      saccsiv am nevoie de ajutorul vostru pentru a putea interzice concertul LADY GAGA in Romania, am creeat un event pe facebook si am multe raspunsuri pozitive…chiar daca multi de aici nu aveti cont pe facebook, acolo se afla tinerii tarii si trebuie treziti …. acceseaza pagina de afcebook si fa un articol despre asta sa trezim lumea cu privire la acest ritual satanic ce se va face pe arena nationala pe 16 august….inca mai avem timp…te rog ajuta-ma ca de unul singur e ffff greu….id-ul meu de mess e e-mail-ul meu…astept raspunsul tau

      Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 20, 2012 at 1:43 pm

        AndreiC

        N-am cont facebook si nici n-am de gand.

        Cum anume exact sa te ajut?

        Apreciază

      • AndreiC said, on iunie 20, 2012 at 1:53 pm

        pai e greu daca nu ai cont facebook dar tocmai ti-am gasit pagina de facebook 🙂 inseamna ca nu e facuta de tine si cineva ar urmari sa te discrediteze https://www.facebook.com/saccsiv ????????

        Apreciază

      • mikke12 said, on iunie 20, 2012 at 4:10 pm

        mai bine dai un share la articolele despre muzica lui GAGA la tine pe facebook si asa o sa il vada toti nu ca l ar citi prea multi

        Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on iunie 20, 2012 at 5:47 pm

        Trimite mail la ierarhi si la revistele ortodoxe!

        Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on iunie 20, 2012 at 5:43 pm

      Cumva asta sa-l fi inspirat pe Parintele Timotei?

      Daca crezi ca e smintitor mesajul meu te rog sa-l stergi (in sensul ca unii ar intelege ca Parintele Timotei are dreptate). Oricum vroiam sa vezi asta.

      Apreciază

  2. novaccin said, on iunie 20, 2012 at 6:55 am

    Asta-i natura umana. Nu ai cum sa invingi daca nu folosesti arma mantuitoare, Sabia Duhului adica Rugaciunea prin care se obtin Rabdarea, Dragostea, Intelepciunea. Nu persevera cu mustrarile daca nu le primeste. Il incapatanezi mai mult si tot asa de mult se afunda in iad inca din aceasta viata. Parerea mea.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • crestinul ortodox said, on iunie 20, 2012 at 8:58 am

      asa-i …!

      asa-i un crestin ortodox /
      bland cu Toti ,/
      si frate cu Toti ,/
      pentru HRISTOS,/
      in speranta , ca Odata/
      si intr-o Zi ,/
      vor fi si ei In ADEVAR /
      si vor Grai ,/
      Tot pentru HRISTOS /
      si Sfanta Cruce /
      pentru Maica Domnului /
      si a sa Gradina Sfanta /
      ce ne-a fost BINECUVANTATA /
      Si Daruita /
      de Sfinti Romani ,/
      Aratata /
      cu mult Ravna in HAR /
      si MARE Pret Pazita /
      SI de Acoperamintul Sfant /
      al Maicii Domnului , Ocrotita . /

      Toti intru IISUS HRISTOS /
      vom Grai ,/
      si Vom izbandi;/
      pentru Biserica Adevarata /
      unde ‘Soarele ‘ se arata /
      unde nu apune /
      Ci Doar rasare /
      ESTE LUMINA in HRISTOS
      Ce Apare /
      pentru Biserica Cea vie /
      ce in veci va dainui /
      Iar portile iadului nu o vor birui .

      Astfel , Cei bland si frate cu Toti /
      Cu toti , cu toti /
      Vom fi pentru IISUS HRISTOS /
      Adevaratul Crestin Ortodox !

      amin!

      Apreciază

  3. G-man said, on iunie 20, 2012 at 6:58 am

    Nu ii inteleg pe oamenii astia, daca e jobul lor sa posteze contra ortodoxiei , e o explicatie , dar daca o fac doar din orgolii ranite , tare imi e frica ca o sa ajunga asa se indraceasca de la prea multe minciuni publice.
    Singurul sentiment e de mila .
    Si iar greseste tiganu , la articolele cu tigani au fost 2 tabere si pro si contra nu numai pro sau numai contra ,, adica un singur cap si ala prost cum le place lor pe alte bloguri ..Iar nu inteleg , daca eu as avea chef de scandal as incerca sa atac intr-un mod cat mai greu de combatut , nu prosteste , ceva ce poate fi demontat in 3 secunde… cum nu inteleg nici chestia cu scandalul, am vazut cum sar la bataie unii care au jucat doar sah in viata lor .. si bineinteles urmarea e ca sunt invinsi in lupta .
    Asa ca sahistul marian se crede luptator sumo , si nici la categoria cocos nu intra ………ce poti sa spui ?,nu ti se face mila?

    Apreciază

  4. G-man said, on iunie 20, 2012 at 7:13 am

    Atata timp cat unu din cei 2 prinsi intr-o cearta , :nu a innebunit, sau nu e indracit , se poate ajunge la pace , daca ambii nu uita ca lupta este impotriva diavolului si nu a omului contra om.

    Apreciază

  5. mel said, on iunie 20, 2012 at 8:26 am

    Insusi Iisus Fiul Lui Dumnezeu care a fost desavarsit si fara de pacat a fost hulit, urat si combatut si in cele din urma rastignit! Ce va mira atunci atacurile fata de acest blog?
    Saccsiv trebuie sa se apere, insa nu cred ca are sens sa caute capatul minciunii. Prin felul lui de a fi si de aparator al dreptei credinte, cred ca demonstreaza suficient bunele lui intentii nu cred ca trebuie sa se straduiasca mai mult de atat!

    Apreciază

  6. sfappetrupavelandrei said, on iunie 20, 2012 at 8:36 am

    Eu sincer tind sa fiu de acord ca pe blogul acesta unii comentatori sunt cam paranoici si se poate ajunge la anumite boli psihice. Eu inca nu am vazut un duhovnic bun ( din pacate si unii preoti o iau pe alte planuri „paranormale” ), chiar un duhovnic imbunatatit conform celor de pe blogul saccsiv care sa se bage putin in blogul acesta pentru a pastra un anumit echilibru duhovnicesc. Sa dam citate de la duhovnici dupa parerile noastre e destul de usor ( asa fac si sectarii cu Biblia ). Saccsiv daca cunosti atat de bine pe duhovnici imbunatatiti de ce nu le arati fiecare articol ce vrei sa il publici pentru a le cere sfatul? Sau la duhovnicul tau sa ii ceri sfatul pentru fiecare articol. Sa nu ma intelegi gresit: nu spun ca nu sunt informatii foarte bune pe acest blog dar cred ca se ajunge uneori la anumite exagerari. Exemplu ar fi cazul ce a aparut pe foarte multe bloguri cu pustnicii din muntii Raraului care prevedeau o catastrofa in august lui 2011.
    Sunt iarasi de acord ca la Manastirea Petru Voda sunt unii calugarasi care ori sunt prosti si bolnavi psihici ori fac cu buna stiinta anumite lucruri pentru a distruge credibilitatea par. Iustin Parvu. Totusi nu cred ca monahul Filotei este unul din acestia. Am fost la manastire si am vorbit cu acest parinte despre problema cipului si anumite lucruri ce nu le intelegeam iar omul a avut bunavointa sa imi explice foarte clar cum sta treaba. In acelasi timp monahul Filotei a luat apararea par. Iustin cand pe unele bloguri a aparut un articol ce continea minciuni si care ar fi incins spiritele: http://sfappetrupavelandrei.wordpress.com/2011/11/09/atac-mirsav-la-adresa-mitropolitului-theofan-al-iasilor-si-a-manastirii-petru-voda/ Poate saccsiv a primit niste informatii gresite de la niste oameni putin paranoici si de asta a postat acest articol ( articol ce vad ca a fost sters intre timp de apologeticum ). Ca sa arat cum sta treaba la manastirea Petru Voda hai sa va povestesc un zvon ce a circulat pe acolo la un moment dat cand am stat o vara la manastire. Un calugaras care statea tot timpul cu par. Iustin Parvu ( era in perioada cand par. Iustin statea la calugari ) imprastie un zvon conform careia par. Iustin ar fi spus ca urmeaza un cutremur in vara acelui an in Bucuresti ce va prabusi Patriarhia la pamant. M-am speriat foarte tare de zvonul acesta si nu prea am vorbit cu duhovnicul meu ( care e ieromonah la Petru Voda ). Eram prieten si cu alti doi frati ce doreau sa se calugareasca la acea manastire si care erau si ei fii duhovnicesti ai aceluiasi parinte. La un moment dat cand eram toti trei cu parintele nostru duhovnic ii spunem despre acest zvon la care acest parinte spune sa nu bagam in seama deoarece astfel de zvonuri apar lunar la Petru Voda. Si asa a fost deoarece peste cateva zile parintele duhovnic vorbind cu un alt ieromonah de acolo glumea vorbind de ultimul zvon de la manastire si anume ca in toamna acelui an va incepe prigoana asupra calugarilor de la Petru Voda ( ceea ce nu s-a intamplat ). Si mai sunt destul de multe lucruri de acest gen. Nu m-as mira sa fie cum a spus cineva ca s-ar fi infiltrat cei de la SRI prin manastirea Petru Voda in urma acelui apel dat de par. Iustin si care a influentat destul de multa lume cu dorinta de a distruge credibilitatea acestui om. Dumnezeu stie ce se intampla de fapt acolo.

    Apreciază

    • G-man said, on iunie 20, 2012 at 9:21 am

      1 „Eu sincer tind sa fiu de acord ca pe blogul acesta unii comentatori sunt cam paranoici si se poate ajunge la anumite boli psihice”
      Este o propozitie falsa , te lasi dusi in eroare de niste pacalici ca marian norvegia e grav .
      Propozitia adevarata ar fi : aici comenteaza unii care au probleme psihice …observi diferenta care au dinainte , nu care sunt normali si fac boli psihice ca , comenteaza pe un blog. Pot face cel mult o criza , fiind deja bolnavi , din cauza ca sunt combatuti sau pusi la spam. (daca stii asa com , spune-i nu o arunc ala deruta ).
      2 nu stiu …poate ai fost , dar sigur nu ai fost in disputele din 2009 pe saccsiv (vezi arhiva )cand toti incercau sa dea in parintele Iustin , pentru apelul facut , si astia de pe blog asa cum suntem definiti ..gresit de tine , i-am luat apararea si nu ne-am smintit crezand in continuare in luciditatea parintelui , care s-a si dovedit de atunci in nenumarate randuri.

      Apreciază

      • sfappetrupavelandrei said, on iunie 20, 2012 at 10:52 am

        In perioada cand a dat par. Iustin Parvu acel apel am inceput sa urmaresc si eu foarte mult acele filmulete. Erau tot felul de informatii ca vine acum sfarsitul lumii si ca ne asteapta prigoana foarte aproape si in general era o tulburare ce m-a speriat foarte mult. Si nu numai pe mine. Mai cunosc si alte persoane care auzind toate aceste informatii au ajuns sa se piarda cu firea si traiau intr-o anumita frica. Aparuse o anumita panica in mintea multora. Asa ca am hotarat la un moment dat sa incetez in a mai urmari astfel de lucruri ( cip-uri, noua ordine mondiala, masoneria, etc. ) pentru a putea sa imi concentrez puterile asupra lucrurile ce cu adevarat conteaza si anume viata in Hristos.
        Cand a fost apelul par. Iustin nu s-a dat doar in saccsiv ci si in celelalte blog-uri ce au afisat acel apel si au spus ca sunt cu par. Iustin. In acea perioada chiar cunosteam pe administratorul la „Lacasuri ortodoxe”, un om foarte convins de orice i-ar fi spus Patriarhia si incepea sa imi spuna tot felul de teorii ale conspiratiei in legatura cu vestitul apel . Nu am spus ca toti sunt bolnavi psihici ci doar ca unii tind sa aiba o problema de acest gen. In momentul in care am fost facut de un comentator pe blogul apologeticum „mason ce lucreaza la patriarhie” desi n-am nici o treaba cu masoneria si nici cu patriarhia ( cand a fost acel comentariu nici nu fusesem vreodata prin Bucuresti ) mi-am dat seama ca unii au anumite probleme. Da, unii au avut dinainte aceste probleme psihice dar aceste articole le-a dat apa la moara in gandirea lor bolnava mai ales cand pot comunica cu altii care le dau dreptate ( o prietena a stat intr-un camin de studenti la Bucuresti cu o fata bolnava psihic care avea impresia ca era urmarita de masoni deci chiar exista astfel de boli psihice ). Iar astfel de exagerari am gasit nu doar pe apologeticum sau saccsiv ci si pe razbointrucuvant. Am observat ca cei de la razbointrucuvant tind foarte usor sa dea la spam pe cineva daca ii contrazice cineva ( am fost dat la spam de mai multe ori acolo :)) ) iar la apologeticum iarasi am vazut ca din pacate nu pot accepta criticile constructive. Aici e cat de cat mai bine, ma refer la comentarii, si imi mai pot permite sa spun anumite lucruri fara sa ma trezesc aruncat in spam.
        Ce sa mai spun ca e foarte usor ca cineva sa se infiltreze in astfel de bloguri si sa le dea apa la moara la unii sa iasa in strada sau cine stie ce prostii sa faca? Sa luam un caz ipotetic in care cineva i-ar fura la saccsiv toate datele de conectare ( pentru blog si pentru mail ) si apoi ar chema oamenii sa faca cine stie ce nebunie. Oare cati nu ar asculta orbeste? Si ce ar putea face saccsiv pentru a arata ca nu este el cel care vorbeste astfel de lucruri? Nimic. In fine, sunt mai multe probleme. Oricum eu ma retrag de a mai posta pe subiectul acesta caci nu vreau sa intru in polemici. Sunt constient ca multi nu vor fi de acord cu mine si de aceea prefer sa nu intru in polemici fara rost. Voi aveti parerile voastre iar eu am parerile mele. Dupa moarte vom afla eventual cine a avut dreptate.

        Apreciază

      • G-man said, on iunie 20, 2012 at 10:59 am

        asteptam sa ne lamurim , dupa moarte ? oare Domnul cum ar vrea ? frate ai dragoste .

        Apreciază

      • G-man said, on iunie 20, 2012 at 12:07 pm

        Ai facut foarte bine ca te-ai retras o perioada daca erai tulburat , nu toti avem aceeasi masura pusa de Dumnezeu in noi . Unii au mai multa dragoste, altii mai muta credinta, altii fapte mai multe. Eu de la apel am reusit cu ajutorul Domnului in 3 luni sa nu mai am nici un card si nici o legatura cu nici o banca, dar altii au fapte multe in comparatie cu mine care am si cazut din 2009 pana acum cu cateva nivele..atat de mult incat simt miros de sulf ..deci nu e bai cand primesti o critica , ca fiecare le avem pe bune si pe rele. Totul e sa luam examenul final.
        In ceace priveste ideea ca ii fura cineva lui saccsiv datele , asta se poate verifica daca fratii apropiati il contacteaza pe alte cai si vad ca nu mai are controlul blogului . Dar cu aceasta idee se poate face un articol , spune tu care ar fi nebunia la care i-ar indemna falsul saccsiv pe oameni , sa faca un articol in care sa vedem cine ar urma orbeste. Cine l-ar urma de exemplu daca ar zice :-haideti la stilisti ca m-am saturat de BOR ? ca asta o vad eu ca fiind cea mai fina , ca altele spre protestanti sau altceva , cred ca l-ar urma doar aia care acum sunt la spam.

        Apreciază

  7. crestinul ortodox said, on iunie 20, 2012 at 8:52 am

    Sa stam Drepti, Sa stam cu Frica si Sa luam Aminte!
    iar prin Credinta Adevarata , Nadejde Sfanta si Dragoste Nefatarnica fata de Domnul IISUS HRISTOS , ce este Curat va ramine si va dainui , ce este spurcat va pieri !
    cuvinte pentru toti ,cei ce suntem crestin ortodox !
    Doamne IISUSE HRISTOASE , FIUL LUI DUMNEZEU , miluieste-ma pe mine pacatosul !
    amin!

    Apreciază

  8. deveghepatriei said, on iunie 20, 2012 at 8:54 am

    Marian exNorvegia este in Suedia, acum doua saptamani a intrat la noi pe blog si a inceput sa delireze! Omul ala chiar are probleme psihice. A inceput sa-l injure pe Alex, unul dintre noi, pentru ca-l bagase la spam…incepuse sa zbiere ca deschide cel mai mare blog din Romania, ca o sa aiba zeci de mii de vizitatori, etc! Noi ii calmam repede, ii bagam imediat la spam si ii lasam acolo sa zbiere…dupa cateva zile se potolesc singuri…

    Apreciază

  9. absurdul said, on iunie 20, 2012 at 9:23 am

    Să mă iertați. Vedeți ce publică un ateu din Republica Moldova: http://www.youtube.com/watch?v=Hq6tDuubZqE

    Apreciază

  10. un pacatos said, on iunie 20, 2012 at 9:26 am

    saccsiv,
    1. nu spuneai tu ca Pr Timotei chiar este Preot ortodox ?
    2. nu spuneai tot tu ca acest preot a fost la parintele Iustin si si-a schimbat total „optica” in ceea ce priveste cipurile ?
    Asadar, cum sta treaba ?

    Apreciază

    • crestinul ortodox said, on iunie 20, 2012 at 9:36 am

      poate ne spune si noua crestinilor ortodoxi unde slujeste dlui , ‘ sa avem si noi binecuvantare ‘ de la ‘Pr Timotei’ !
      dar in mod sigur nu se va intampla asta iar ma repet …
      „…ce este Curat va ramine si va dainui , ce este spurcat va pieri !”
      amin!

      Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 20, 2012 at 10:13 am

      un pacatos

      Da, e preot.

      N-am spus ca a fost la parintele Iustin. El a spus. Apoi a revenit si a zis ca a vorbit cu dansul … prin cineva.

      Apreciază

      • un pacatos said, on iunie 20, 2012 at 10:27 am

        Atunci daca e preot, cererea mea de iertare si binecuvantare spre dumnealui ramane valabila.
        Am urmarit discutia purtata mai inainte cu vreo doua zile. Ceea ce spunea acolo eu zic ca zicea bine. Poate ca intradevar s-a grabit sa dea un verdict bietului suflet, sau fericitului suflet, din videoul acela insa ceea ce spunea era bine.
        Nu am sa fiu niciodata de acord cu Pr Timotei in tema Parintelui Arsenie Boca, pentru mine si pentru multi, multi romani si nu numai Parintele Arsenie Boca ramane un mare Sfant al Bisericii Crestin Ortodoxe.
        Ceea ce spunea insa Pr Timotei in 1000 de comentarii sterse de sacciv le-as putea rezuma in doua fraze:
        1. Voi sunteti Lumina Lumi.
        2. Lasă mai întâi să se sature copiii, căci nu este bine să iei pâinea copiilor şi s-o arunci la căţei

        Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 20, 2012 at 10:34 am

        un pacatos

        Nu era bine, doar parea bine.

        Dar cu ce zice despre parintele Iustin Parvu, esti de acord?

        Dar sa apara pe blogul unui preot astfel de comentarii, esti de acord?

        Apreciază

      • un pacatos said, on iunie 20, 2012 at 11:11 am

        Doamne fereste.
        Parintele Iustin Parvu e unul din marii nostri parinti, trecut prin incercariile vietii. Nu ii iau apararea, nu sunt de acord cu limbajul folosit, atat am zis ca ce spunea acum vreo trei zile era in litera Biserici, dar fara Duh de dragoste. Marturisesc ca nu am citit toate comentariile lui, nu stiu ce a sctis cu privire la parintele Iustin.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 20, 2012 at 1:36 pm

        un pacatos

        Nu stii unde a scris …

        Frate, dar articolul de fata l-ai citit?

        Apreciază

      • un pacatos said, on iunie 21, 2012 at 6:27 am

        Asa cum zicea @crestinul ortodox: Sa stam Drepti, Sa stam cu Frica si Sa luam Aminte!

        Apreciază

  11. blue said, on iunie 20, 2012 at 9:32 am

    E chiar neinteresant ceea ce spune unul sau altul. Desi nu cunosc personajele din articol, imi permit o observatie. Rolul raului este sa se lase descoperit. Sa induca frici, torturi ale mintii, obsesii, sa creeze nelinisti acolo unde e pace. Rolul raului e…. sa fie rau. E o incercare. Alegerea corecta, a fiecaruia, este sa intoarcem spatele raului din momentul in care il detectam. Caci el moare prin inanitie fara atentia acordata.

    Apreciază

    • crestinul ortodox said, on iunie 20, 2012 at 9:44 am

      dar stii ‘ dupa roade se cunosc’ ; pe aceste Cuvinte Sfinte putem merge si putem sa vedem cine este lupu si cine este oaie !
      sau cine-i „lup imbracat in oaie ” dandu-se pastor sau cine este Pastorul Adevarat !
      si unul singur este Pastorul Adevarat, Domnul IISUS HRISTOS iar cei ce recunosc Glasul Sau Merg dupa El !
      amin!

      Apreciază

  12. deveghepatriei said, on iunie 20, 2012 at 10:03 am

    Asta este Marian exNorvegia, a intrat acum cateva minute pe blogul nostru!

    Europeiskt C For Forebyggande Kontroll (195.198.168.14) [Label IP Address] 2 returning visits

    Stockholm, Stockholms Lan, Sweden

    Apreciază

    • G-man said, on iunie 20, 2012 at 10:18 am

      pai si asta poate fi o explicatie , el blond aia blonzi , ganditi-va ca e dor si lui sa vorbeasca cu cineva in limba materna ..sau aproape materna 🙂 , chit ca sa se certe macar ……… mai da-i o sansa saccsiv sa intre , poate invata sa vorbeasca sa iisi spuna parerea civilizat si eventual mai scurt , dupa ce isi cere iertare pentru mizeriile astea de minciuni.
      sau: ” lasa sa este! ” cum spunea unu cult.

      Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on iunie 20, 2012 at 10:49 am

      Sau foloseste un proxy…

      Apreciază

  13. Iones said, on iunie 20, 2012 at 10:08 am

    Atenţie, Legea „Big Brother” intră mâine în vigoare. Furnizorii de telefonie şi internet, obligaţi să stocheze datele abonaţilor
    http://www.jurnalul.ro/observator/legea-big-brother-furnizori-telefonie-internet-date-stocate-abonati-616054.htm

    Apreciază

  14. deveghepatriei said, on iunie 20, 2012 at 11:24 am

    http://botd.wordpress.com/?lang=ro#!/fresh/

    Pelerin Ortodox nu este apare in primele 100 de bloguri de pe wordpress.Un blog pe wordpress, ca sa functioneze la parametrii normali, trebuie sa aiba intre 2.500 si 4.000 de afisari pe zi.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 20, 2012 at 12:52 pm

      deveghepatriei

      Cred ca nici atat nu-ti trebuie ca sa fi in primii 100. Cand am venit pe wordpress, pornisem evident de la 0. Cand am ajuns la 2 500 – 4 000, eram deja intre primii 10. Probabil s-au mai schimbat lucrurile intre timp, dar nu cred ca cel de pe locul 100 are si el intre 2 500 si 4 000

      Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 20, 2012 at 12:55 pm

        Dar ce top e asta? Nu-l vad nici pe Apologeticum, nici pe voi.

        Apreciază

      • deveghepatriei said, on iunie 20, 2012 at 1:04 pm

        Noi am fost cenzurati de opt luni de zile, ne-au facut cei din Israel, plangere! I-am atras atentia si domnului de la Apologeticum, acum trei saptamani, se pare ca si dansul a fost cenzurat de platforma wordpress!

        Apreciază

  15. Varahiil said, on iunie 20, 2012 at 12:33 pm

    Spunea un sfant Parinte, undeva: „sa nu va mirati de cei ce cad, mirati-va de cei ce inca au ramas in picioare”…Caci diavolul umbla racnind ca un leu, cautand pe cine sa inghita…Si daca se va stradui acesta sa insele, de va fi cu putinta, chiar si pe cei alesi, de ceilalti…ce vom mai zice?
    Sa stam bine, sa stam cu frica, sa luam aminte! Si sa ne rugam, caci fiind noi inca in trupuri, nu putem fi siguri niciodata…

    Apreciază

  16. deveghepatriei said, on iunie 20, 2012 at 12:47 pm

    http://acvila30.wordpress.com/2012/06/19/inaltpreasfintitul-ieremia-mitropolit-de-gortina-tradare-a-credintei-sunt-coliturghisirile-si-dumnezeiasca-impartasire-cu-ereticii-catolici/#comments

    Ilaria

    “Toate materialele strinse (interviuri cu preoti, mari duhovnici , personalitati, interviuri, imagini si fotografii cu camera ascunsa realizate in inima grupurilor extremiste, ND, apropiatii lui saccsiv, membrii Axa etc),”

    Nicio problema, cand vor aparea asemenea materiale pe internet, avocatii Noii Drepte vor depune o plangere penala impotriva celui care semneaza cu Marian exNorvegia si a apropiatilor lui! Nu este posibil asa ceva, cine le permite astora sa calce in picioare intimitatea unor oameni?!

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 20, 2012 at 1:33 pm

      deveghepatriei

      Super tare. Pai atunci e bine. Credeam ca e doar un tigan nauc. Dar daca sunt un grup compact organizat impotriva blogurilor ortodoxe anti sistem, atunci ma bucur.

      O prigoana impotriva nationalistilor condusa de un tigan. Ce poate fi mai edificator?

      Apreciază

      • deveghepatriei said, on iunie 20, 2012 at 1:52 pm

        Astea sunt deja lucruri impinse la extrem, ne combatem pe bloguri, avem opinii diferite, dar nu poti sa hartuiesti oamenii la acest mod, sa te apuci sa-i fotografiezi si sa-i filmezi pe ascuns! Asta se incadreaza la hartuire, asteptam sa vedem materialele postate de ei si vom actiona in consecinta!

        Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on iunie 20, 2012 at 3:05 pm

        Si-a strans tiganul satra si acum cauta mijloace sa te reduca la tacere , Dumnezeu sa-l ierte.

        Apreciază

  17. mikke said, on iunie 20, 2012 at 1:02 pm

    buna ziua va urmaresc de cam un 1 an de zile blogul si chiar mai dadeam mai departe pe facebook stiu nu e bine sa folosesc reteaua da asta e asa si pana ziele astea cand nu mai imi permite sa dau share la articolele dvs ceva de spam sau ceva asemanator deci v au bagat la lista neagra

    Apreciază

    • Prahovean said, on iunie 21, 2012 at 4:06 am

      Da, așa este, și alții au observat că nu mai pot da Share pe Facebook de la acest blog, că este trecut ca spam, dar nici nu permite să le raportezi, ca să spui că acest blog nu este spam.

      Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 21, 2012 at 4:35 am

        Prahovean

        Iertare, n-am cont pe facebook si nu inteleg aproape nimic. Poti sa dezvolti te rog?

        Apreciază

  18. agerstress said, on iunie 20, 2012 at 2:00 pm

    Oameni din soiul acesta vor fi tot mai multi. Rolul lor este sa atraga tot ce nu sta bine ancorat in dreapta credinta. La urma urmei cernerea este iminenta si de neocolit. Va fi vai de ei la final cum va fi vai de toti cei amagiti de catre acestia.
    In tot timpul trebuie sa cautam Lumina Lui Dumnezeu, Adevarul si dreptatea si tot ce intalnim in acestea trei trebuie sa-i aflam masura. Daca ceea ce gasim la un moment dat este incompatibil cu acestea, cu siguranta trebuie ocolit. Cel strain de Dumnezeu nu va putea recunoaste „rodul” otravit si primind otrava isi va dovedi astfel necredinta si totodata se va duce pe drumul sau… Mandria, orgoliul, ingamfarea, neascultarea, iubirea de sine paveaza drumul larg al pierzaniei lor. Cand un om e stapanit de toate acestea e foarte greu sa-l preschimbi in ceva mai bun (dar totusi nu e imposibil) si inainte de a incerca asa ceva sunt multe alte lucruri de facut. Lucrarea cu cea mai mica sansa de reusita o lasi intotdeauna la urma facand mai intai tot ce se poate, fara prea mare risipa. Daca le ispravesti pe celelalte, te poti „inhama” si la aceasta. Doar daca ratacirea unuia este deosebit de molipsitoare, atunci trebuie combatut fara nici o amanare. Cum putem intelege aceste lucruri? Sa ne imaginam ca avem o gradina in care am semanat diferite plante utile. Nu dupa mult timp buruienile apar si ele fara sa fi fost invitate. Exista buruieni si BURUIENI. Daca pierdem foarte mult timp cu o buruiana viguroasa si greu de starpit, dar totusi izolata, restul gradinii va fi napadita de alte buruieni si se va compromite toata recolta. In acest caz vom pierde mai mult prin cele nefacute decat am putea castiga din cele facute. Daca insa buruiana respectiva reprezinta prin ea insasi un pericol pentru intreaga gradina, atunci combaterea ei este justificata.

    Apreciază

  19. crestinul ortodox said, on iunie 20, 2012 at 2:25 pm

    Sa nu ne temem…!

    Sa nu ne temem /
    sa Luptam /
    pentru al nostru Adevar /
    caci Insasi Dumnezeu /
    Este EL /
    Vesnicul si Supremul Adevar !
    Sa nu ne temem sa Aratam Lumina /
    caci in Adevar Lumina se arata/
    iar HRISTOS este Lumina /
    Lumina din Lumina/
    DUMNEZEU in Slava se Arata /
    Cind in Adevar si Lumina se imbraca!
    Adu-ti aminte Crestine-Ortodox/
    Sa nu uiti ! sa lupti pentru HRISTOS ! /
    sa lupti pentru Adevar si Lumina /
    caci in Ele te primenira /
    al tau Neam si a Ta Tara /
    In Adevar si Lumina /
    Strabunii tai se Aflara.
    Ni-i Obarsia Sfintita /
    Insasi de Dumnezeu Daruita /
    La acest Neam si aceasta Tara /
    Strabunii , tot lui HRISTOS/
    si Maicii Sfinte , se inchinara /
    si pe dusmani ii alungara.
    La naimiti si dusmanii lui HRISTOS/
    genunchii nu si-au plecat /
    iar pentru Lumina si Adevar /
    cu Credinta Sfanta s-au Luptat ,/
    Crestini-Ortodoxi S-au Aratat/
    Toti Sfintii, Martirii si Eroii /
    Au Trait si au fost /
    Pentru Neam si Tara /
    Pentru HRISTOS.

    Asa si noi Sa ne Avem /
    ca Fratii /
    Toti Romani Crestini-Ortodoxi /
    ai acestei Natii /
    O Lupta Dreapta sa purtam /
    Ortodoxi intru HRISTOS /
    am fost si Suntem/
    si Crucea Sfanta /
    Mai departe , sa o Ducem.

    Un neam si -o Tara intreaga /
    Ne-o luara /
    dusmanii lui HRISTOS /
    si naimitii ne tradara /
    vor Credinta noastra /
    in HRISTOS si SFANTA CRUCE /
    a o rastalmaci , a ne rataci /
    si a o duce/
    in a lor vas spurcat /
    de Insasi Dumnezeu , blestemat.
    O Lupta Dreapta sa avem/
    Pentru Gradina Sfintita /
    Intru Credinta , Lumina si Adevar /
    De insasi MAICA DOMNULUI pazita. /

    SA aratam la Aceasta Lume /
    Desarta si vicleana /
    Caci Pe aici Nu se Trece /
    INSASI DUMNEZEU va face Lege.

    Sa nu ne temem sa Aratam Lumina /
    caci in Adevar , Lumina se arata/
    iar HRISTOS este Lumina /
    Lumina din Lumina/
    DUMNEZEU in Slava se Arata /
    Cind in Adevar si Lumina se imbraca!

    Amin!
    randuri de la un crestin ortodox pentru toti care suntem crestin ortodox

    Apreciază

  20. Alexandru(Fulger) said, on iunie 20, 2012 at 3:10 pm

    Sa mai dus un blog , au abatut cititori de la mantuire. Dumnezeu stie cati intrusi deghizati sunt pe blogul asta sau pe restul care iti sunt loiale , nici nu stim cand cineva poate sa ne bage cutitul pe la spate. Doamne iarta-ne.

    Apreciază

    • crestinul ortodox said, on iunie 21, 2012 at 1:21 am

      la ceea ce traim acum , Acatistul Sfantului Acoperamint al MAICII DOMNULUI si iarasi CREDINTA , NADEJDE SI DRAGOSTE ADEVARATA in IISUS HRISTOS , MAICA DOMNULUI si SFINTII OCROTITORI ai ROMANIEI !
      minuni Mari se vor face daca avem Credinta ca Stanca Neclintita in fata furtunilor in Acoperamintul Sfant al Maicii Domnului vedeti POCIAEV !


      Apreciază

  21. acelas said, on iunie 20, 2012 at 4:50 pm

    care este acel teolog „unul din cei mai mari teologi romani actuali”? Am vrea sa cunoastem si noi repere adevarate ale vietii noastre duhovnicesti ..

    .

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 20, 2012 at 4:54 pm

      acelas

      Ingaduie sa nu-l numesc aici. E unul dintre cei ale caror conferinte, carti si articole le promovez.

      Apreciază

  22. Fr. Mihail said, on iulie 26, 2012 at 11:02 pm

    stiti mai fratilor…ma gandeam asa, ca un nimeni ce sunt, cata dezamagire pe Preabunul si Preamilostivul nostru Dumnezeu, cand vede pe ai sai copii ca se cearta de la niste chestii chiar….puerile…
    Pe ,,Razboi intru cuvant” gasesti articole gen ,,Atentie la SACCSIV”, ,,Pericolul SACCSIV”, etc…
    pe saccsiv gasesti ,,Rubrica de comentarii a blogului <> a devenit o latrina”…si stai si te gandesti…DE CE ?
    cui slujim ? nu ACELUIAS Dumnezeu ?
    nu avem aceleasi scopuri, adica desavarsirea, si pe plan secund, misiunea ortodoxa ?
    cand vremurile sunt atat de tulburi si de incetosate, noi mai avem timp sa ne certam pe motive gen ,,datorita mie ai trafic pe blog, si acum mi-ai intors spatele..” ?
    in loc sa fie o impreuna-lucrare, e o campanie de denigrare si anti-reclama reciproca ?
    fratilor, nu cumva e un picut de mandrie la mijloc ?
    nu cumva e putin duh lumesc, iar stapanitorul lumii, cine e ?
    iertata-mi fie interventia inutila si neavizata, dar…cine va sminti pe unul din acesti frati ai mei….
    si noi smintim prin aceste atitudini…neortodoxe, facandu-ne nevrednici de a mai posta vietile atator sfinti, care, printre alte fapte bune, au avut si RABDAREA NEADEVARURILOR SI A ACUZELOR FALSE SI NEDREPTE.
    iertare

    Apreciază

    • saccsiv2 said, on iulie 26, 2012 at 11:35 pm

      Intr-adevar trist, dar asta e adevarul
      Frate Vasile este incomod pentru multi si mai e si invidie la mijloc.
      Dar Dumnezeu sa ne lumineze pe toti si macar sa nu ne mai clevetim.

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.