SACCSIV – blog ortodox

NE VOM DEZBINA PANA LA URA …

Posted in ORTODOXIE by saccsiv on ianuarie 7, 2012

Iata comentariul sorei Aurora postat la articolul Razboiul bate la usi. E TIMPUL SA NE CUNOASTEM, caci vremurile vor fi cumplite si doar uniti in grupuri vom putea razbi in afara oraselor si satelor …:

Trebuie sa ne vedem, dar sa stiti ca este multa lipsa de dragoste, de empatie si de incredere. Te dezamagesc chiar cei la care nu te asteptai.Nu spun ca e o regula, dar eu am fost foarte ranita de faptul ca o persoana care comenta aici si cu care aveam o stransa relatie de prietenie, s-a suparat pe mine atunci cand a fost discutia despre muzicieni , respectiv despre George Enescu. S-a batut in commenturi cu cititorul “un ortodox”, acela a facut-o bivolarista (n-avea dreptate) dar a atacat-o pentru ca lauda de zor festivalul G.Enescu de la Ateneu, neintelegand ca marele nostru compozitor a fost si el mason. Ea s-a asteptat ca eu sa-i iau apararea, dar am fost mai degraba de partea “ortodoxului” care spunea cat de pagubitoare poate fi muzica simfonica daca e compusa de genii din loje pt. ca pot primi inspiratie de la cel rau.
Am fost atat de dezamagita si trista din cauza acestei rupturi, incat nici nu mai am entuziasm sa ma intalnesc cu cineva. Nu spun ca am dreptate, dar ce incredere sa mai am in niste oameni care se supara din nimic ? De unde pot sti ca nu dau peste altii la fel de inconsecventi ? Dar nu vreau sa descurajez pe nimeni, daca cineva vrea sa ma contacteze, sa ia datele mele de la Saccsiv. As vrea sa cunosc multi oameni – din cei a caror inima bate pentru Hristos – dar in primul rand vreau sa te cunosc pe tine, frate Saccsiv. Dumnezeu sa ne calauzeasca si sa ne dea intelepciune si mai multa dragoste, unii fata de altii !


Iata si doua raspunsuri:

Saccsiv:
Aurora

Si pe mine s-a suparat rau de tot o sora din cauza unui articol. Nu se intelege ca nu putem fi unii cu altii de acord in absolut toate privintele. Nu se intelege ca sunt suficiente cateva repere de baza comune.

Iulian:
Aceasta e o problema foarte frecventa si cu care ne vom intalni tot mai des de acum inainte. Singurele lucruri pe care nu ar trebui sa le trecem cu vederea in astfel de cazuri sunt cele ale dreptei credinte. Sa fim atenti sa nu ne abatem de la dogma ortodoxiei si de la adevar, in rest pentru discutii de genul celei despre care ai spus… nu se merita sa se produca nici o ruptura intre doua persoane ci, una din ele ar trebui sa se smereasca mai mult si sa isi puna un semn de intrebare daca nu cumva ar trebui sa isi reevalueze valorile pe care se bazeaza. Pentru ca nici un adevar nu este mai presus de Hristos. El e Calea, Adevarul si Viata. Vrajmasul are o tactica de disperare in astfel de cazuri: cand vede ca nu poate sa te doboare prin idei si ideologii de-ale lui nu face decat sa te zapaceasca din ce in ce mai tare pana nu mai stii de tine si incotro s-o iei.

Ca o parere personala asupra cazului tau: care alta muzica este mai ziditoare pentru suflet decat muzica cea intru slava Celui de Sus? cea spre Slava lui Dumnezeu Tatal, Fiul si Sfantul Duh. Care simfonie si care “opera de arta” a oamenilor muzicii este mai graitoare in acest sens comparativ cu Psaltirea lui David, cu toate cantarile bisericii pe care le auzim la slujbe, cantari pe care le traim si stim ca sunt intru slava lui Dumnezeu?

De am avea noi puterea sa-L aparam pe Dumnezeu in fata hulitorilor precum il apara lumea pe Enescu cand se spune adevarul despre el ca a fost mason. Astea ni-s virtutile?

Concluzia generala pe care am tras-o pana in prezent asupra acestor rupturi e ca aceasta vine din necunoasterea Sfintelor Scripturi. “Va rataciti nestiind Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu” ne-a spus Mantuitorul in Evanghelia de la Matei (22:29). Si se vede din ce in ce mai clar acest lucru, mai ales greutatea cu care ii este crestinului de azi sa puna mana pe Sfanta Scriptura sa caute in ea viata vesnica.

De nu vom indeparta de la cele lumesti incetul cu incetul si de nu vom renunta la “micile placeri” care ne mai bucura in aceasta viata (marea parte fiind materiale), de nu ne spovedim tot mai regulat ca sa putem renunta la pacat pe cat ne sta in putinta si sa urmam sfatul unui duhovnic bun, ajungem pe marginea prapastiei, iar de acolo vrajmasul mai tare se lupta sa ne impinga.

Dumnezeu sa ne intareasca sa ne pregatim pentru vremurile ce vor veni iar noi sa ne rugam cu lacrimi la Maica Domnului care plange intr-una pentru noi care nu suntem vrednici nici de a respira aerul de pe pamantul asta.

Iertati-ma.

   Comentariu saccsiv:

Legat de aceasta tema, iata ce spune parintele Aldea in articolul Parintele Mihai Andrei Aldea indeamna la PRACTICAREA ARTELOR MARTIALE. Atentie insa, nu a celor orientale:

Din pacate este o obisnuinta in zilele noastre de a ne barfi, de a ne vorbi de rau unii pe altii si a fi necrutatori cu ceea ce ni se pare noua ca este un frate care greseste, chiar daca el nu a gresit, ci noi gresim, oricum ramane un fel de intuneric intre noi si fratele si o departare care nu se mai sfarseste. In vechime, crestinii, atunci cand un frate gresea il mustra cu durere in suflet pentru ca se temeau ca nu cumva sa-l piarda. Astazi crestinii abia asteapta sa greseasca unii dintre ei ca sa poata da in cap si sa-l scufunde in adancul iadului. Si daca incearca sa scoata capul cumva de acolo, in niciun caz nu-l lasa. Este prin urmare o moda, o obisnuinta, un refren, pe care l-am vazut chiar si la parinti socotiti de multi ca fiind duhovnicesti, de a pleca urechea la barfe, de a barfi, de a raspandi mai departe barfele auzite, fara nicio cercetare serioasa, fara a verifica. Si trebuie sa spunem ca nimeni in afara de Dumnezeu nu le stie pe toate. Nimeni in afara de Dumnezeu nu se pricepe la toate.

[…]

De aceea mulţi, foarte mulţi, vorbesc despre ce nu stiu, iar lipsa de dragoste este foarte puternica. Chiar cei care se pretind ca ar fi plini de dragoste, dragostea aceasta pe care pretind a o avea se manifesta la ei mai mult ca un pietism, asa in cat cei care predind a avea aceasta dragoste in realitate nu si-o manifesta fata de oameni, decât declarativ sau ca un fel de politeţe şi doar atâta vreme cat acestia nu-i supara, nu-i deranjeaza.

[…]

Daca eu in vreo privinta gresesc, sunt oricand gata sa ma plec in fata celui care-mi arata ca am gresit. Dar sa imi arate, desigur, argumentat, teologic, serios. Nenorocirea este ca cei mai multi astazi nu asteapta sa vada daca fratele a gresit sau nu, ci cum il banuiesc de vreo greseala ii si dau in cap. Si cu atat mai mult daca sunt siguri ca a gresit cu adevarat, nici nu-l lasa sa se indrepte. Si pierdem si dragostea, si adevarul.

Si oare e corect asa, e ortodox?

Desigur ca nu! Cum sa fie corect sau ortodox asa? Dumnezeu are rabdare cu noi, ca noi gresim de multe ori, si incearca in fel si chip sa ne intoarca la credinta. Si atunci cand un frate greseste noi trebuie sa dovedim aceeasi rabdare pe care Dumnezeu o dovedeste fata de noi. Am vazut atitudini urate, foarte urate, fata de o serie intreaga de parinti duhovnicesti la cea mai mica afirmatie pe care unii sau altii din cei care se socotesc indreptatiti sa fie aparatorii supremi ai Ortodoxiei nu o intelegeau. Si, ca urmare, atacau persoana, nu ideea, persoana, cu maxima violenta. Culmea este ca in multe cazuri nu intelegeau cu adevarat daca avea dreptate parintele sau nu. In unele cazuri ar fi avut dreptate ei, daca ar fi vorbit duhovniceste, dar prin violenta atacului nu mai aveau nicio dreptate pentru ca se pierdea dragostea. Nu exista adevar fara dragoste si dragoste fara adevar. Iar aceasta atitudine este foarte raspandita. Ea rascoleste foarte multe patimi in ultima vreme si imi pare foarte rau ca se intampla asa ceva si ca s-a ajuns aici in loc sa existe o dragoste frateasca prin care cel care a gresit sa se plece indreptarii, iar cel care indreapta sa o faca cu dragoste, fara rautate, fara vreo inclinatie spre a jigni pe celalalt. Ci dimpotriva, cu iubire, cu dorinta de al mantui pe celalalt, pentru ca Ortodoxia nu se apara impuscand pe ortodocsii care nu se conformeaza anumitor norme. Ortodoxia se apara marturisind Adevarul cu dragoste si dovedind dragoste in Adevar. Eliminand una sau cealalta am pierdut marturisirea Ortodoxa. Mie nu imi pare rau pentru mine sau pentru alt parinte care este atacat pe nedrept. Imi pare rau pentru cei care ataca si barfesc, pentru ca isi pierd sufletele. Altfel, nicio suparare, n-au decat sa barfeasca si sa se tulbure cat vor, daca nu vor sa tina Legea lui Hristos. Chiar ma ruga cineva sa accentuez ca DACA ASA DE USOR URAM SI DENIGRAM PESTE NOAPTE PE CEI PE CARE INAINTE II AVEAM DE FRATI SAU PARINTI INTRU LUPTA CEA DREAPTA, ACEST LUCRU ARATA CA DRAGOSTEA SI REPSECTUL NOSTRU DE DINAINTE ERAU MINCINOASE, SI CA DE ABIA ACUM A IESIT LA IVEALA CE ESTE IN INIMILE NOASTRE SAU, MAI BINE ZIS, ERA DEJA ACOLO. SI CA ASA NE SURPAM UNII PE ALTII SI NU PUTEM DUCE NICIO LUPTA, CI NE AFLAM CA INTR-O IMPARATIE CARE SE SURPA PE SINE INSASI.

Comentariu saccsiv:

   Scriam in articolul Previziunea mea pentru 2012. CIPUL NE VA DEZBINA DEOARECE MULTI IL VOR LUA … ca unul din motivele dezbinarii va fi cipul. De cateva zile ma gandesc ca de fapt vor fi cu mult mai multe motivele dezbinarii. Si ne vom dezbina pana la ura.

Ma bazez pe constatarile facute in urma discutiilor cu fratii si a comentariilor de pe acest blog. Semnale au fost de anul trecut. Anul asta insa deja sunt dese.

Dracul isi face de cap si ne tot inraim. Bine spunea parintele Aldea despre dragoste … Dupa cum i-am raspuns si sorei Aurora: nu putem fi de acord unii cu altii in absolut toate privintele. Ei bine, cand intr-o privinta nu suntem de acord, e jale. Deja fratii sar cu picioarele pe noi. Deja suntem catalogati ca rataciti, ba chiar ne ortodocsi. Incredibil.

Inainte ne imparteam in tabere in functie de chestiuni capitale: ecumenism, masonerie, baricade (chestiune NOM – fNOM), cipuri, etc. Acum ne dam la cap din te miri ce. Spre bucuria dracilor …

Bine zicea iar parintele Aldea: nu conteaza tot ce ai facut bun pana la momentul T. Daca la un moment dat spui ceva neconform cu parerea fratelui, e gata. Esti un ticalos si tot ceea ce ai facut pana atunci este egal cu zero. Nu mai conteaza nici ca ani de zile am fost apropiati, ca ne-am incurajat, ca ne-am consultat, ca ne-am ajutat. Vine blestematul moment T, nu cadem de acord asupra unui aspect si scoatem securea razboiului sa ne crapam capetele.

Acum cativa ani parca nu era asa. Parca aveam cu totii mai multa iubire, rabdare si intelegere. De ceva vreme incoace insa, am devenit niste nemilosi insetati de sangele fratelui. Din ce mai acut de la luna la luna. Si nu doar ca ajungem sa ne certam de la tema cutare si nu doar ca o facem cu ura, dar extindem la maxim starea de razboi total, barfindu-ne oricui, oriunde si cat mai des cu putinta.

Este clar un efect al razboiului nevazut despre care ne-au tot invatat Sfintii Parinti. Si poate de aceea au si hotarat necitirea Moliftelor Sfantului Vasile cel Mare pe 1 ianuarie. Ca sa aiba dracii o piedica mai putin.

Zicem sa ne unim, sa ne strangem, sa ne cunostem, sa cream grupuri. Aiurea. Ne vom devora si aia care deja ne-am strans. Nici nu mai trebuie sa ne atace marionetele SISTEMULUI. Ne canibalizam noi singuri.

Sa ne trezim fratilor. Altfel sunt VICTIME sigure. Ne vor invarti dracii ca pe carpele de sters pe jos. Ne vor razbi cei din tabara SISTEMULUI ca pe soldatii de paie. Vom cadea la cele mai mici ispite si vom ajunge acolo unde este plansul si scrasnirea dintilor.

Sa ne rugam mai mult, sa ne iertam mai mult, sa fim mai smeriti si sa ne iubim mai mult.

Doamne ajuta! 

95 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on ianuarie 7, 2012 at 11:03 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • Olaru Elena said, on ianuarie 8, 2012 at 4:57 am

      Subscriu sub Saccsiv, pentru a citi toata lumea comentariul meu.
      Va rog din suflet, nu mai divagati de la subiectul acestui articol in subcomentarii. Este extrem de important!
      Romani, oferiti importanta acestui articol, oferiti importanta in privinta acestui curent „natural” de dezbinare dintre noi cei ce am ajuns sa judecam aproapele pana si pentru chestii infime.
      Daca exista cearta, nu-i Ortodoxie, daca nu-i Ortodoxie, nu-i Iisus Hristos.
      Exista o limita intre a sfatui, a-ti sustine parerea si a incerca sa convingi pe aproapele tau ca fiind propriul adevar (parerea) realitatea absoluta!
      Judecati cu inima !! este sfatul meu pentru mine si noi.
      Daca simtiti ca aveti un conflict interior in privinta cuiva, rugati-va la Dumnezeu sa va dea dragoste mai mare pentru aproapele vostru, pentru ca problema exista in interiorul nostru in principal, nu in exterior la altii. Iar tu nu poti avea dragoste decat daca esti mai aproape de EL prin Rugaciune!
      Nu se poate dragoste cu forta, iar daca avem o dragoste pentru ca asa spune Dumnezeu protocolar ca este bine, tot nu-i deloc bine! Dragoste de frica Lui sau de frica ca vei ajunge in iad? Falsitate! Dragostea reala trebuie sa se simta in inima si sa ne incalzeasca sufletele. Insa noi nu vrem sa ne rugam mai mult, noi vrem sa fugim de astfel de simtire din egoism, din dorinta de comoditate (a iubi inseamna si a suferii dar si a te sacrifica pentru fratele tau)
      Multi vom ajunge asemenea Aurorei sa simtim, vom ramane dezamagiti din cauza unor conflicte, din cauza unora carora le place pop sau clasica in materie de muzica! Sau matematica si fizica in loc de Vietile Sfintilor..etc. Stop fratilor..
      Gandind mai fundamental…omul se judeca dupa FAPTELE SALE, dupa Roadele sale si se iarta dupa relele sale. Inainte sa judecam un mason pentru ca este mason, trebuie sa ne intrebam ce putem face pentru a-l readuce la Hristos. Dezbinarea este la cel mai inalt nivel si pana la cel mai subtil nivel. Vad oameni care in loc sa aduca masonii la Hristos, se apuca sa arunce cu vorbe grele si tari ca piatra ce le arunca catre sufletul lor de om, de frate.
      Noi ortodocsii am ajuns sa avem acelasi tipar musulman (ei in plan fizic, noi in plan duhovnicesc).. in loc sa incercam sa aducem omul pe calea cea dreapta, ne apucam sa aruncam cu „pietre grele” si sa-l lovim (verbal) inainte ca el sa apuce sa-si manifeste „masoneria” in fata noastra. Suntem atat de nerabdatori sa aruncam cu pietre in ceilalti incat uitam de ce ne lasa Dumnezeu sa mai respiram. Iar in ultima instanta daca nu e lupta din partea noastra pentru a-l aduce pe „mason” pe calea cea dreapta, daca nu sunt „pietre si bate verbale” este INDIFERENTA fata de el, aproapele tau. Un pacat la fel de fundamental si de dezbinator.
      Sa nu facem greseala sa judecam in viata reala, din suflet pe oameni, exact cum ii judecam aici in plan virtual, pentru a sublinia anumite probleme.
      Sa fim ca mieii printre lupi la atitudine, sa nu luam darul Ortodox oferit de Dumnezeu, dandu-ne a ne naste aici in Ortodoxie ca o smecherie in fata unui hindus sau musulman. Munca noastra este mult mai ampla si mai fina stiind Adevarul, nascandu-ne-n El printr-un „favor divin”. N-am ajuns niciun unde suntem si cine suntem si cat stim, de unii singuri!
      Romanule Ortodox, judeca „masoneria” ca si curent, nu si omul ce se gaseste in ea! Inainte sa arunci cu piatra verbala asigura-te ca ai incercat sa-i arati adevarul si ti-a inchis usa in nas. Inainte sa judeci „musulmanul si hidusul” ca si fiinta umana ratacita, du-te si cauta sa-i arati Adevarul intr-un fel sau altul.. pentru ca aceasta fiinta umana poate n-a fost atat de privilegiata ca si Tine!
      Dumnezeu nu da cu zarul, Dumnezeu ne-a dat spre a ne naste in Ortodoxie pentru a deveni ortodocsi iar prin noi insine si prin discursul vietii unui ortodox traitor.. sa vada si altii lumina din acest intreg intuneric.
      Ca si concluzie, putem dezbate dar niciodata nu trebuie sa ne certam, iar daca totusi o facem, Darul Iertari oferit de de Dumnezeu noua va intretine Darul Prieteniei oferit tot de El in aceste vremuri sumbre si nimicitoare ce cauta sa distruga omul ca si Fiu al Lui
      Inainte a deschide gura noastra ipocrita de semi ortodocsi.. trebuie sa avem darul de a ierta pe toti cei ce ne vor arunca sus „pe o cruce si ne vor bate piroane in maini si picioare pentru cine suntem”.
      Inainte sa condamnam raul facut de altii trebuie sa condamnam lipsa binelui facut de noi prin fapte si traire pentru ca ceea ce ii este la fel de placut Lui Dumnezeu in afara de a face bine, este chiar incercarea omului de a face bine!

      PS: Se subintelege faptul ca „masonul, hindusul, musulmanul” sunt niste exemple generale, ele subscriind multitudinea de situatii cu care ne confruntam zilnic. Si binenteles tin sa specific ca intreaga mea exprimare a fost directionata catre general, nu catre o singura persoana!

      Doamne ajuta tuturor in viitor!

      Apreciază

    • Filip said, on ianuarie 8, 2012 at 9:20 am

      Frate saccsiv,
      Stiu ca nu este l.ocul potrivit pentru a posta aceasta chestiune, dar pentru cei care sunt din Bucuresti, as dori sa donez un dormitor, mai vechi, ceva vesela, samd. Dar cine doreste sa le ia, ar avea nevoie de o dubita, cu care sa le transporte. (sectorul 4)
      Multumesc.
      Ai adresa mea de Email. Multumesc anticipat.
      Carmen

      Apreciază

    • Filip said, on ianuarie 8, 2012 at 9:52 am

      Inca ceva, frate saccsiv,
      Pentru cine doreste sa invete lb.engleza, recomand blogul meu:
      http://learnenglish13.wordpress.com
      Carmen
      Multumesc

      Apreciază

  2. nea Anderthal said, on ianuarie 7, 2012 at 11:44 pm

    URGENT
    Saccsive, roaga-ti colaboratorii sa traduca sta ptr. cei care nu „gavaresc” engleza!

    http://etfdailynews.com/2012/01/04/gerald-celente-eu-collapses-in-90-days-bank-holiday-and-war-gld-slv-ewi-vgk-ewg/

    ps;de la acest om am aflat din 207 ca in vara( a fost pe 15-ix-2088) se va sparge balonul mobiliar si tot el a prevazut razmeritele din tarile harapilor..etc

    Apreciază

    • marian said, on ianuarie 8, 2012 at 12:19 am

      A mai dat si chixuri Gerald Celente. A mai prezis el caderea burselor cu 30-40% zi si nu a fost. E inflatie de prezicatori. Are chiar si un institut de studiere a tendintelor, Trends Research Institute, e laudat pe la Russia Today si pe la CNN, se lauda ca a pierdut o suma cu 6 cifre cu care a vrut sa isi ia aur in Decembrie de la MF, dar a luat teapa. Oricum, tipul are „carisma”, face pe italianul american, fiu al unui macelar. Nu scrie nicaieri ca Celente nu a gresit cu unele predictii. Rata e bunicica, de cca 80%

      Apreciază

  3. mishuleu said, on ianuarie 7, 2012 at 11:47 pm

    Sa nu uitam.

    Zicea Părintele Arsenie, parcă pentru toţi românii: „Îmi pare rău de voi că sunteţi slăbiţi în credinţă. Veţi cădea din cauza fricii. Frica-i de la diavol; nu vă fie frică pentru a vă salva sufletele. Vor veni vremuri foarte grele, dar toate sunt îngăduite de Dumnezeu, Care este tovarăşul de drum al fiecăruia, de la naştere până la moarte. Vor cădea şi cei aleşi. Îmi pare rău că sunteţi cei pe urmă. Vă vor cerne. Vor pune impozite, taxe şi alte îngrădiri. Vor lua totul!”

    Apreciază

  4. mihai4 said, on ianuarie 8, 2012 at 12:04 am

    http://www.presstv.ir/detail/219847.html UK destroyer in PG: Message to Iran

    Apreciază

    • marian said, on ianuarie 8, 2012 at 1:41 am

      Iaca ce zic jidanii de la HAARETZ:
      Published 10:28 07.01.12
      Latest update 10:28 07.01.12

      Report: Britain dispatches advanced warship to Persian Gulf
      Daily Telegraph (e de incredere?) reports that deployment of the HMS Daring is intended to send a message to Iran following its recent 10-day exercise in the Gulf and threats to close the Strait of Hormuz.
      By Haaretz and Reuters

      The Royal Navy is sending its most advanced(!!!) ship to the Persian Gulf, in a deployment intended to send a message to Iran following its threats to close the Strait of Hormuz, the Daily Telegraph reported.

      According to the report, the HMS Daring, a Type 45 destroyer, will depart Portsmouth next Wednesday and has been equipped with new technology that will enable it to intercept any Iranian missile. It also reportedly possesses the world’s most sophisticated naval radar.

      Earlier this week, British Defense Secretary Philip Hammond warned Iran against blocking the strait.

      On Friday, Iran announced it will carry out more military exercises in the strait. Iran recently completed a 10-day drill in the strategic waterway.

      Western countries have readied plans to use strategic oil stocks to replace almost all Gulf oil lost if Iran blocks the waterway, Reuters reported, citing industry sources and diplomats.

      16 million barrels a day of crude pass through the strait daily.

      Iranian officials have threatened in recent weeks to block the strait if new sanctions imposed by the United States and planned by the European Union, with the aim of discouraging Iran’s nuclear program, harm Iran’s oil exports.

      Earlier this week, Iran said it would take action if the United States sailed an aircraft carrier through the strait.

      The United States, whose Fifth Fleet based in the area is far more powerful than Iran’s naval forces, says it will ensure the international waters of the strait stay open.

      http://www.haaretz.com/news/middle-east/report-britain-dispatches-advanced-warship-to-persian-gulf-1.405969

      Apreciază

  5. marian said, on ianuarie 8, 2012 at 12:27 am

    Apreciază

  6. marian said, on ianuarie 8, 2012 at 12:34 am

    Apreciază

  7. marian said, on ianuarie 8, 2012 at 12:54 am

    Apreciază

  8. minionita said, on ianuarie 8, 2012 at 4:12 am

    Dupa ce am rezolvat toate problemele de pe pamant doar asta ramasese de rezolvat
    http://www.descopera.ro/dnews/3677941-a-fost-inventat-cip-ul-sexual

    Apreciază

  9. sol said, on ianuarie 8, 2012 at 8:08 am

    Orgoliul domina fiinta umana, si nu iubirea propovaduita de Hristos. De aceea exista in lume atata dezbinare, atata ura. Pentru a-L primi pe Hristos in inima lui, fiecare trebuie sa renunte la orgolii si la frica ( caci frica ucide mintea ), la a demonstra ca e superior celor din jur, sau ca a avut dreptate intr-o situatie, sau ca a ajutat si nu i-a fost rasplatita bunatatea. Caci crestinul adevarat nu asteapta rasplata, fiind suficienta ascultarea si buna purtare, multumirea ca a facut voia Parintelui Ceresc.

    Apreciază

    • adriandirnescu said, on ianuarie 8, 2012 at 9:19 pm

      bine ati zis… daca pe lumea asta „exista” „miliarde de lumi” , totusi Dumnezeu ne asteapta in fiecare zi in lumea Lui.

      Apreciază

  10. TheSpiritOfCaptain said, on ianuarie 8, 2012 at 8:28 am

    Ori ne unim,ori cadem

    Era o profetie despre apocalipsa,cu crestini ce luptau singuri,si altii ce erau dezbinati,cei dezbinati erau rapusi,cei uniti au rezistat !

    Daca nu gasim o solutie de unitate,ceva planuri nu avem incotro !
    Am vazut atatea clipuri si documentare ,articole,citi carti si citesc zilnic despre elite si sistemul cu microcip,dar la ce folos,ce poti face de unul singur ?
    Planuri,ceva,solutii,nu doar prezentam problema si atat,ca nu faci nimic,degeaba am citit si luptat atat,daca acum cand trebuie gasita o solutie nu se gaseste !
    Ce-i de facut ???? Ce sa faci de unul singr ?

    Apreciază

    • marian said, on ianuarie 8, 2012 at 1:50 pm

      Toghether we stand, divided we fall, ziceau si cei de la Pink Floyd, in mai conteaza care piesa/lucrare de pe nu-stiu-care album. NU CRED CA ASTA E SOLUTIA. Murim repede, sau, in cateva zile sau saptamani de chin, putin fata de durata unei vieti si insignifiant fata de eternitate. Doar sufletele conteaza si nu incaltamintea de campanie si chibrituri cu ceara. E jenant sa imi pun problema salvarii carcasei, cata vreme sufletul e mult prea departe de ce placut Domnului Dumnezeu. Oare Hristos nu putea sa se salveze de la chinul rastignirii pe Cruce? Cine sunt eu sa fug si sa ma ascund prin munti si prin crapaturi?

      Apreciază

      • Ala said, on ianuarie 9, 2012 at 8:08 am

        marian, nu e problema cand mori. Problema este daca nu vei ceda presiunilor sa accepti sistemul,in cazul in care nu vei avea o sustinere in rugaciune si in comuniune cu ceilalti. Ei, ar fi prea simpla ipoteza ta. Si eu mi-as dori sa mor cat mai repede. PEntru multi, razboiul le va semana moarte, ei nici nu vor trebui sa mai lupte dupa, impotriva sistemului. Dar, ce te faci cand ramai doar tu si copilul tau cerandu-ti de mancare? Si iti vine asistentul social si iti spune ca iti poate elibera mancare doar daca cipul tau inregistreaza ca ai primit hrana? Te rog sa ma ierti? Nu vreau sa par tupeista…

        Apreciază

      • marian said, on ianuarie 9, 2012 at 5:40 pm

        Ala, nu inteleg care e tema framantarii tale. Copilul plange si cere de mancare, iar mama spune ca, nu. OK. Vom lua o mana de pamant, o vom mesteca si vom spune ca am mancat. Nu am eu voie sa descurajez pe cine isi doreste sa aiba un copil in zilele astea, eu insumi avand o fiica de 22, studenta in blestematul occident, -UK, la sociologie, culme a inselarii satanice, culme a pedepsei pt mine. Insa, din ce tin minte, in 90, mi-am pus problema ca va apuca timpuri de cumplita groaza si imi imaginez ca, asemanator au gandit toti parintii din acea perioada si mai ales cei de azi. Evident, vederile mele pot fi fara corespondent in real, sunt pana la urma, biete presupuneri.

        Apreciază

    • marian said, on ianuarie 9, 2012 at 5:45 pm

      Ala, vom lua o mana de pamant, o vom mesteca si vom spune ca am mancat. Dupa mine, mai toti am stiut ca, cei pe care ii numim copii, vor apuca timpuri groaznice. Evident, ma pot insela in presupuneri.

      Apreciază

    • Ioan Dan said, on februarie 8, 2019 at 3:08 pm

      Încă mai se poate sa-ti vinzi apartamentul din oraș dar sa găsești înainte unul in care sa stai cu chirie, si sa,-ți faci (cumperi) o casa la munte.

      Apreciază

  11. IOAN said, on ianuarie 8, 2012 at 10:13 am

    …atata vreme cat inca mai iubim cele din lume si pacatele ei…nu vom putea niciodata sa pasim cu adevarat pe calea cea frumoasa a mantuirii care ne va duce spre rai şi la Dumnezeu…
    …atata timp cat inca mai tinem la la unele vicii din start suntem paralizati sufleteste si de aceea lucrurile pacatoase ne dezbină şi ne vor dezbina foarte uşor iar asta o stie diavolul…
    …chiar daca suntem multi impotriva *SISTEMULUI* si stim despre el foarte multe…chiar daca stim despre DUMNEZEU şi suntem VULTURI in ale STIINTEI si in ale TEOLOGIEI SFINTILOR PARINTI va fi totul in zadar daca inca mai iubim unele pacate, unele vicii…caci vorba aceea…adevarat este ca TRUPUL-LUMEA-şi DIAVOLUL ne va dezbina si ne va pierde datorită unui lucru simplu-PACATUL…

    Apreciază

  12. Romanul said, on ianuarie 8, 2012 at 10:14 am

    Toate poruncile sunt cuprinse in porunca: Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti.
    Cititi cu smerenie si rugati-va sa va lumineze Domnul mintile pentru a intelege Romani 14:
    Capitolul 14
    1. Primiţi-l pe cel slab în credinţă fără să-i judecaţi gândurile.
    2. Unul crede să mănânce de toate; cel slab însă mănâncă legume.
    3. Cel ce mănâncă să nu dispreţuiască pe cel ce nu mănâncă; iar cel ce nu mănâncă să nu osândească pe cel ce mănâncă, fiindcă Dumnezeu l-a primit.
    4. Cine eşti tu, ca să judeci pe sluga altuia? Pentru stăpânul său stă sau cade. Dar va sta, căci Domnul are putere ca să-l facă să stea.
    5. Unul deosebeşte o zi de alta, iar altul judecă toate zilele la fel. Fiecare să fie deplin încredinţat în mintea lui.
    6. Cel ce ţine ziua, o ţine pentru Domnul; şi cel ce nu ţine ziua, nu o ţine pentru Domnul. Şi cel ce mănâncă pentru Domnul mănâncă, căci mulţumeşte lui Dumnezeu; şi cel ce nu mănâncă pentru Domnul nu mănâncă, şi mulţumeşte lui Dumnezeu.
    7. Căci nimeni dintre noi nu trăieşte pentru sine şi nimeni nu moare pentru sine.
    8. Că dacă trăim, pentru Domnul trăim, şi dacă murim, pentru Domnul murim. Deci şi dacă trăim, şi dacă murim, ai Domnului suntem.
    9. Căci pentru aceasta a murit şi a înviat Hristos, ca să stăpânească şi peste morţi şi peste vii.
    10. Dar tu, de ce judeci pe fratele tău? Sau şi tu, de ce dispreţuieşti pe fratele tău? Căci toţi ne vom înfăţişa înaintea judecăţii lui Dumnezeu.
    11. Căci scris este: „Viu sunt Eu! – zice Domnul – Tot genunchiul să Mi se plece şi toată limba să dea slavă lui Dumnezeu”.
    12. Deci, dar, fiecare din voi va da seama despre sine lui Dumnezeu.
    13. Deci să nu ne mai judecăm unii pe alţii, ci mai degrabă judecaţi aceasta: Să nu daţi fratelui prilej de poticnire sau de sminteală.
    14. Ştiu şi sunt încredinţat în Domnul Iisus că nimic nu este întinat prin sine, decât numai pentru cel care gândeşte că e ceva întinat; pentru acela întinat este.
    15. Dar dacă, pentru mâncare, fratele tău se mâhneşte, nu mai umbli potrivit iubirii. Nu pierde, cu mâncarea ta, pe acela pentru care a murit Hristos.
    16. Nu lăsaţi ca bunul vostru să fie defăimat.
    17. Căci împărăţia lui Dumnezeu nu este mâncare şi băutură, ci dreptate şi pace şi bucurie în Duhul Sfânt.
    18. Iar cel ce slujeşte lui Hristos, în aceasta este plăcut lui Dumnezeu şi cinstit de oameni.
    19. Drept aceea să urmărim cele ale păcii şi cele ale zidirii unuia de către altul.
    20. Nu strica, pentru mâncare, lucrul lui Dumnezeu. Toate sunt curate, dar rău este pentru omul care mănâncă spre poticnire.
    21. Bine este să nu mănânci carne, nici să bei vin, nici să faci ceva de care fratele tău se poticneşte, se sminteşte sau slăbeşte (în credinţă).
    22. Credinţa pe care o ai, s-o ai pentru tine însuţi, înaintea lui Dumnezeu. Fericit este cel ce nu se judecă pe sine în ceea ce aprobă!
    23. Iar cel ce se îndoieşte, dacă va mânca, se osândeşte, fiindcă n-a fost din credinţă. Şi tot ce nu este din credinţă este păcat.

    Pacea Domnului!

    Apreciază

    • agerstress said, on ianuarie 8, 2012 at 2:34 pm

      In mare asta e raspunsul si solutia problemei noastre. Daca reusim sa ne transformam pasiunea de a cataloga „eretici” cu misiunea de a raspandi dreapta credinta nu ca pe o ideologie rece sapata-n piatra, nu ca pe o filozofie sterila si nici ca pe o dogma inaccesibila (nu ca ar fi rea dogma ortodoxa dar care este desteptul care sare direct pe ultima treapta a scarii cand se urca in pod?, nu le urci pe rand?). La fel este si asceza crestina, trebuie sa urci treptele pe rand. Daca incerci sa sari peste ele risti sa cazi. Mucenicia este un caz aparte.
      Tot acestea ar trebui sa ne ajute sa fim mai intelegatori si cu „stilistii” ca dincolo de obsesia lor pentru calendar sunt totusi in credinta ortodoxa („5. Unul deosebeşte o zi de alta, iar altul judecă toate zilele la fel. Fiecare să fie deplin încredinţat în mintea lui. ;6. Cel ce ţine ziua, o ţine pentru Domnul; şi cel ce nu ţine ziua, nu o ţine pentru Domnul.”). Ei au o obsesie pentru calendarul „traditional”, noi avem o obsesie pentru calendarul gregorian (sper ca am zis bine ca pe astia doi, Iulian si papa Grigore mereu ii incurc, pentru mine sunt tot o apa si-un pamant ca au dat-o in bara amandoi cu calendarele lor, amandoua fiind eronate) cu a lui gogomanie, da, GOGOMANIE de rasul curcilor: „anul bisect”. Ei bine, daca ajungem sa ne cramponam tocmai de o asemenea gogomanie… Mai grav este ca din aceste obsesii stupide s-a ajuns la pacate veritabile si de o parte si de cealalta si mai ales la ura. Un lucru de necontestat insa este acela ca „stilistii”, daca tine Dumnezeu pamantul asta suficient de mult, vor ajunge sa mearga iarna pe plaja si vara la schi. In schimb, calendarul nou, cu toata carpeala lui gogomaneasca tine mai aproape de calendarul luminatorilor pe care l-a lasat Dumnezeu de la facerea lumii, de calendarul cosmic, dar subiectul asta s-a mai discutat si cu alta ocazie.

      Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 8, 2012 at 2:56 pm

        agerstress

        N-am inteles cum anume vrei sa abordam problema cu stilistii. Cand formulezi comentariul sa tii cont ca ei sustin ca BOR si toate bisericile aflate in comuniune cu ea sunt eretice.

        Apreciază

      • agerstress said, on ianuarie 8, 2012 at 3:28 pm

        Trebuie sa-i ajutam sa inteleaga ca nu este asa. Nu e usor, imi dau seama, dar trebuie sa facem acest efort. Si, sincer sa fiu, momentan nici eu nu prea stiu cu ce sa incepem. Poate cu rugaciunea si ne va lumina Dumnezeu.

        Apreciază

  13. Alexandru(Fulger) said, on ianuarie 8, 2012 at 10:23 am

    Ca sa ne putem intelege trebuie sa ne iertam , ca altfel ajungem ca oameni babilonului sa vorbim limbi straine.

    Apreciază

  14. Myanmar said, on ianuarie 8, 2012 at 11:16 am

    OFF-TOPIC:

    Israelul şi Statele Unite plănuiesc exerciţii militare în Golful Persic. Iranul nu se lasă mai prejos şi anunţă ”ample operaţiuni navale de război”
    http://www.gandul.info/international/israelul-si-statele-unite-planuiesc-exercitii-militare-in-golful-persic-iranul-nu-se-lasa-mai-prejos-si-anunta-ample-operatiuni-navale-de-razboi-9132339

    Viitorul omenirii, după Stephen Hawking: „Vom face colonii pe Marte şi vom cuceri Universul”
    http://www.libertatea.ro/detalii/articol/viitor-stephen-hawking-373032.html

    Apreciază

    • adriandirnescu said, on ianuarie 8, 2012 at 9:26 pm

      Ma pufneste rasul la treaba asta cu coloniile pe Marte si colonizarea universului… Adica cred ca mai mult de jumatate din tinerii planetei nu stiu cum se seamana fasolea si de ce muca urzica, si astia ne vorbesc de Marte si de calatorii prin Univers… poate pe jocuri de calculator… Vai de capul nostru…

      Apreciază

  15. TheSpiritOfCaptain said, on ianuarie 8, 2012 at 11:49 am

    Iubim lumea,dar inca cat…….

    Daca ma uit la marii duhovnici,toti spun sa stai in cetate,adica in oras,sa ramai,altii sa te retragi la tara……
    E usor din manastire sa dai sfaturi,sa spui celor din lume sa nu faca aia si aia,dar in lume e mai greu,traim in acest veac cumplit,si nu ducem nici pe departe o viata spirituala,mediul e din ce in ce mai strigat,si greu sa aplici ce citesti prin paterice…… de aceea si multi duhovnici nu recomanda sa mergi la calugari,unii cred ca poti sa duci canoane ca la manastire,ca poti duce o asa viata in mediul asta……e greu,cumplit de greu……rele vremuri,rele de tot

    Apreciază

  16. mishuleu said, on ianuarie 8, 2012 at 12:12 pm

    Recomandare carte din partea unui frate care e doctorand la biologie pentru cei interesati sa cunoasca ceea ce s-ar putea manca in pustii, ce este comestibil si ce nu.

    Universul plantelor
    Autor(i): Prof. dr. Constantin Pârvu
    2006
    Pagini: 1038

    Apreciază

  17. mishuleu said, on ianuarie 8, 2012 at 1:07 pm

    Pai n-are nici o treaba cu plantele. Acolo e strict pe regnul animal. Eu vorbeam de cel vegetal.

    Apreciază

  18. gerica64 said, on ianuarie 8, 2012 at 2:32 pm

    Am nevoie de ajutor pentru un loc de munca in Bucuresti.Am refuzat cardul bancar in scris asa ca ma astept la constrangeri din partea firmei de paza.Sunt singurul care am refuzat pe criteriul constintei ortodoxe.Astept sfaturi si eventual un loc de munca oricum sunt pregatit pentru orice.

    Apreciază

    • IOAN said, on ianuarie 8, 2012 at 3:00 pm

      gerica64
      …simplu si fara panica…
      …dute direct la banca si pe baza doar a buletinului iti poti lua salariu in continuare si-n numerar direct de la casierie…
      …succces…

      Apreciază

  19. gerica64 said, on ianuarie 8, 2012 at 2:49 pm

    Va spun din ce am simtit pe pielea mea veti avea mari probleme daca refuzati actele cu cip se vor uita la voi ca la niste extraterestrii sau ca la nebuni.Cardul bancar este legal sa-l poti refuza dar firmele la care lucrati o sa va ia cu alte vrajeli si ca trebuie sa fiti ca toti ceilalti ca e mai usor pentru contabilitate acest sistem nenorocit.Ma astept la ce e mai rau asa ca cine ma poate ajuta sa ma contacteze la gerik64@yahoo.com .Surubul se strange fratilor asa ca trebuie sa luptam cu ei eu sunt gata.

    Apreciază

    • Codrut said, on ianuarie 8, 2012 at 4:24 pm

      si eu am returnat cardul cu cip la banca si imi iau salariu odata pe luna de la caseria bancii , stau la coada si astept si totusi imi pot lua banii ciar daca comisionul e o idee mai mare decat la retragerea de pe card…nu va mai amagiti singuri…eu am si uitat ca am avut vreodata card …deci se poate …

      Apreciază

  20. agerstress said, on ianuarie 8, 2012 at 3:15 pm

    Cum poate spera cineva la intelegere din partea altora daca el nu este apt de intelegere fata de altul? Il aruncam in fundul iadului pe Enescu pentru ca a facut si el figuratie (caci nu poate fi decat figuratie, sunt convins ca fiind o personalitate culturala a vremii a fost asiduu curtat de politicosii masoni sa intre in clubul lor) prin masonerie pe vremea cand masoneria nu era inca demascata dar le pupam mana masonilor astora de astazi imbracati in haine preotesti, si nu-i scoatem din „prea-sfintiti”, masoni care stiu bine ce este masoneria si cu ce se ocupa si mai mult decat atat, au ajuns pana acolo incat subordoneaza biserica scopurilor masoneriei.
    Daca inchideti ochii sa nu vedeti omul cu tot ceea ce este uman in el nu-l veti putea iubi niciodata.
    Daca unul canta, „are drac ca de-aia canta”. Daca unul rade, „are drac ca de-aia rade”. Daca unul plange, „are drac ca de-aia plange”. Daca unul bea, …la fel; Daca unul mananca, …la fel; Daca unul nu bea, …tot aia; Daca nu mananca, …”e ispitit de duhuri necurate”…
    Trupul omului e doar „rusine si ispita”… oare? Nu este templul sufletului? Oare omul, facut dupa Chipul si Asemanarea Lui Dumnezeu, apogeul creatiei sale, nu este decat desertaciune si ocara in ochii… omului??? Prin decadere DA dar prin origine NU! Iar Chipul original pe care in mod tainic l-a pus Dumnezeu in om, este inca acolo si trebuie sa-l cinstim ca pe o icoana vie, singura facuta de Dumnezeu insusi.
    Si pentru ca am ajuns aici si are legatura cu aceasta, trebuie sa va spun ce-i va deosebi pe aceia care vor accepta semnul fiarei. Ei bine, aceia vor decadea din statutul de om. Vor fi precum animalele. Fata de aceia nu trebuie „sa intorci celalalt obraz” ca e-n-zadar. Icoana accea tainica a Chipului dupa care au fost facuti oameni si prin care sunt inca oameni va fi ridicata de la ei, legatura lor cu Dumnezeu fiind rupta in mod ireversibil caci nu este cu putinta a se pune semnul fiarei pe Chipul Lui Dumnezeu si nu este cu putinta ca icoana aceea tainica sa ajunga in focul Gheenei. Cu nimic nu poti rascumpara aceasta pierdere capitala. Nici cu semnul crucii ca daca faci semnul crucii peste un animal nu-l poti transforma in om. Sa ia aminte si unii preoti care raspandesc tot felul de sminteli despre insemnare.

    Apreciază

  21. gerica64 said, on ianuarie 8, 2012 at 3:16 pm

    Frate IOAN asta am cerut ca sa pot lua bani precum zici.Daca nu vor accepta trebuie sa plec, ca au mijloace sa te faca sa pleci singur.Crezi ca draci dorm ,ii va starni impotriva mea.Eu trebuie sa gasesc rapid variante de supravietuire in alta parte fara cipuri sper sa mai existe locuri unde nu se implementeaza acest sistem diabolic.Nu am date dar cred ca 70% din cei ce lucreaza au deja aceste carduri nenorocite.

    Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on ianuarie 8, 2012 at 5:35 pm

      gerica64

      Pentru ei e mai usor cu card deoarece te au la mana mult mai usor. Daca ,,nu corespunzi” cu un simplu click totul s-a terminat. Cardul nu este obligatoriu sau cel putin asta sustine CURTEA CONSTITUTIONALA. Frate astia nu au nevoie de oameni la munca ci de sclavi. Daca vei refuza Dumnezeu o sa aiba grija sa-ti gasesti alt loc de munca. Un prieten de-al meu a fost obligat sa-si instaleze in masina de serviciu camera de luat vederi. Daca refuza isi pierde locul de munca. Asta e trendul indiferent ce spun institutiile si prosteala cu drepturile omului. Ne asteapta vremuri teribile mai ales ca lumea umbla cu capul in punga.

      Apreciază

  22. elena said, on ianuarie 8, 2012 at 4:04 pm

    Nu stiu de ce trebuie sa complicam totul….
    Lucrurile stau f simple…pana la un punct…
    Cine VREA sa se cunoasca in vederea unei comunitati de intrajutorare pt vremurile grele ce vin, sa zica PREZENT.Cine are alte pareri…e atat de simplu…SA SE ABTINA a comenta.

    Suntem atat de diferiti, fiecare trebuie sa faca ce simte ca e mai bine pt el.
    Gandul din spatele actiunii e cel mai important. Unii vor sa caute un refugiu ca sa se salveze…altul, poate sa caute un refugiu ca sa-i salveze pe altii in momentele grele, v-ati gandit si in felul asta?

    Saccsiv, te rog, nu te descuraja din cauza multor pareri atat de diferite, unele impuse chiar cu aroganta si multa mandrie si trufie. E nevoie doar de un plan bine pus la punct, neaparat de un lider si de hotarare…

    In rest, fiecare face ce vrea …si cu Dumnezeu inainte.

    PREZENT.

    Apreciază

    • Rozalia Pop said, on ianuarie 8, 2012 at 6:19 pm

      Subscriu la cele spuse de tine Elena si spun PREZENT.
      rozalinda_59@yahoo.com

      Apreciază

      • Rozalia Pop said, on ianuarie 11, 2012 at 5:26 pm

        RUGACIUNEA SF. ANATOL DE LA OPTIMA
        PENTRU CRESTINII OERTODOCSI AI VREMURILOR DE PE URMA

        Doamne, izbaveste-ma de inselaciunea uratorului de Dumnezeu si a uratorului de bine antihrist, a carei venire se apropie si scapa-ma din cursele lui viclene in tainicul desert al Mintuirii Tale.Da-mi Doamne, putere si curaj sa marturisesc cu tarie Numele Tau cel Sfant, sa nu ma lepad de Tine din pricina fricii pe care mi-o inspira deavolul si sa nu Te Te tagaduiesc pe Tine, Izbavitorul si Rascumparatorul meu si nici biserica Ta cea Sfanta. Daruieste-mi Doamne,plingere si lacrimi, pentru pacatele mele si cruta-ma Doamne in ceasul ifricosetoarei Tale judecati. Amin

        Apreciază

    • agerstress said, on ianuarie 8, 2012 at 7:13 pm

      Era vorba despre dezbinare si cauzele ei. Apreciez abordarea ta pragmatica si simpla dar nu rezolva problema esentiala. Inainte de a ne intalni cu totii trebuie sa invatam sa ne acceptam altfel nu vom reusi sa facem nimic si dincolo de asta, fara Dumnezeu chiar nu vom putea face nimic. E ca si cum ai incerca sa zidesti o casa dar nu ai pregatit mortarul cu care sa lipesti caramizile. Daca le asezi pur si simplu fara acest liant, la cea mai mica incercare se va prabusi 😦 .
      In ce priveste liderul (sau leader-ul) s-a mai discutat si sa ajuns la concluzia ca ar fi o vulnerabilitate. In orice caz, va fi o tinta fixa si pentru vrasmasii din randul oamenilor dar si pentru draci si nu se stie cat de mult va rezista in fata unora sau a altora riscand intreaga comunitate. Apoi, la un lider spiritul de sacrificiu trebuie sa fie cu mult mai mare decat popularitatea altfel va cadea in mod sigur (asa cum va cadea antihristul in mrejele diavolului) mai ales ca miza este atat de mare iar daca nu va fi popular cum ar putea sa fie lider? Iata un paradox fara iesire caruia omenirea nu i-a gasit pana acum solutie si nici nu cred ca-i va gasi.
      Daca vreti totusi un lider uman as propune un lider simbolic ce nu mai este printre noi deoarece s-a jertfit pentru credinta si pentru partie, lider pe care nici dusmanii nu-l mai pot atinge acum (dar tremura de le clantane dintii in gura numai cand ii aud numele) si nici dracii nu-l mai pot ispiti. Sper sa nu fie unora cu suparare… Corneliu Zelea Codreanu. De ce nu? A reusit sa uneasca in jurul sau milioane de oameni intr-o incercare asemanatoare. Nu trebuie neaparat sa batem in retragere. Asta e tara noastra si suntem marea majoritate crestini ortodocsi. Daca fugim, nici acolo unde fugim nu ne vor lasa in pace pentru ca dusmanii nostri si-au facut din asta un scop.

      Apreciază

      • Rozalia Pop said, on ianuarie 8, 2012 at 8:30 pm

        Parerea mea fratilor este ca, totusi trebuie sa ne intilnim, sa formam grupuri, desi eu cred ca sunt grupuri formate deja, dar nu sunt date public pe acest siteu.Trebuie sa ne unim asa cum suntem, sa ne rugam Lui Dumnezeu, Lui Isus Cristos si Sfintei Fecioare Maria.Sigur Ei ne vor ajuta in tot si ne vor indruma pasii nostrii.Ei ne sunt liderii, noi doar trebuie sa ne organizam., deci un organizator ne trebuie.Tradatori vor fi, fara asta nu se poate, trebuie doar sa fim pregatiti pentru lupta, intariti in credinta.Ceea ce la om nu este cu putina la Dumnezeu este cu putinta.
        Sa na ajute Dumnezeu sa putem porni impreuna uniti pe CALEA CEA STRIMTA si sa biruim pina la capat

        Apreciază

  23. john said, on ianuarie 8, 2012 at 4:52 pm

    Corect spus . Eu zic prezent . Johnjustin7626@yahoo.com

    Apreciază

  24. ed said, on ianuarie 8, 2012 at 6:05 pm

    @gerica64
    …sunt locuri si persoane ce te angajeaza fara carduri si alte prostii …in special i costructii…daca aud ceva ,te voi anunta…e mai bine si,de ce nu,ai ocazia sa faci si sa inveti ceva fain…sa faci case,:)…
    Doamne ajuta si sa stam tari in credinta!!!

    Apreciază

  25. acelas said, on ianuarie 8, 2012 at 7:14 pm

    de acord cu cele spuse in articol. As dori o ceva mai mare ingaduinta chiar si pt cei care din pacate pana acum nu au facut un pas hotarator impotriva cipurilor. Nu pt a se intelege ca spijinim cumva cipurile, ci de dragul „lor”. Pe ei cine-i mai baga in seama? I-am aruncat la lada de gunoi a istoriei, gata? Nu ne mai sunt „frati”? Chiar asa de usor sa fie? Rog mai putina hula si infierare.., numai cu o atitudine demna si crestin autentica ii putem castiga. Nimic nu-i pierdut definitiv, inca.

    altfel, s-o fi crestinat sau nu cat o fi stat pe aici? nu stim, cert e ca omul isi respecta si asculta vocea constiintei, si nu vrea sa dea „sanatatea” pe banii..

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/arafat-la-un-pas-de-a-pleca-din-ministerul-sanatatii-legea-sanatatii-distruge-sistemul-9.html

    .

    Apreciază

  26. roxana said, on ianuarie 8, 2012 at 7:23 pm

    @gerica64

    http://apologeticum.wordpress.com/2009/06/17/curtea-constitutionala-legal-putem-refuza-primirea-salariilor-pe-card/

    Marti, 16 iunie 2009, Curtea Constitutionala a declarat neconstitutionale art. 5-8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 149/2007 privind aprobarea unor masuri in domeniul finantelor publice, ca urmare a invocarii exceptiilor de neconstitutionalitate de catre Avocatul Poporului.
    In esenta, este vorba de prevederi care reglementeaza plata drepturilor salariale din administratia publica prin card.

    Se invoca acest articol ca motiv a refuzarii cardului

    Apreciază

  27. Dorin said, on ianuarie 8, 2012 at 7:32 pm

    De ce sa ne uram? Trebuie sa promovam iubirea fata de aproape si sa fim optimisti .Domnitori nostri nu au fugit au luptat si au marturisit.

    Sunt Haiduc Verde Roman si la elite nu ma supun.

    Apreciază

  28. acelas said, on ianuarie 8, 2012 at 7:33 pm

    chiar daca poate majoritatea dintre noi stim deja, merita subliniat..

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/deodorantele-cu-saruri-de-aluminiu-pot-cauza-cancer-mamar-960696.html

    .

    Apreciază

  29. oarecare said, on ianuarie 8, 2012 at 8:15 pm

    fratilor… duhovnicul meu, Dumnezeu sa-l pazeasca, a spus asa :

    ” nu de prigoana antihristului sa ne temem ci de prigoana dintre noi „.

    imi aduc aminte , ca acum vreo 3 ani am fost prima data in Sfantul Munte. Parintii de acolo nu prea erau ei anticip (unii dintre ei). din cate stiu parca nici parintele Iulian de la Prodromu nu era la inceput. dar fratilor, o femeie mi-a dat sa duc un pomelnic la un parinte mai batran de pe acolo, la alegerea mea. si femeia avea un cumnat care intrase in masonerie si le facea viata un calvar. familie numeroasa si foarte, foarte credincioasa. eu i-am spus ca nu cred ca poate fi pomenit la Sfanta Liturghie ca e mason. dar ea mi-a spus ” VEZI TU ” ca eu tare as vrea sa se intoarca.

    si ma duc seara la parintele Iulian in chilie. ma spovedesc si apoi ii dau pomelnicul meu si cel al femeii cu referirea ca are un cumnat mason . la care parintele Iulian ,Sfant in viata , se uita la mine si imi zice : EH, DA PE ASTA NU IL MAI POMENESC ! SAU TU CUM ZICI ? si parintele zicea asa doar ca sa se inmoaie inima in mine. in clipa aia am realizat cat de „crestin” sunt .

    Doamne ajuta !

    Apreciază

  30. elena said, on ianuarie 8, 2012 at 8:49 pm

    agerstress,

    Inainte de a te apuca sa construiesti o casa trebuie sa vezi mai intai ce materiale ai si daca-ti ajung….,daca nu ai suficiente o lasi balta sau ai rabdare sa mai faci rost de diferenta….pentru asta trebuie sa ne cunoastem…sa vedem cum stam. Daca avem un preot in primul rand cu noi, daca avem un doctor, daca avem un constructor, un avocat care sa cunoasca legile…samd.

    Nu de un lider, pardon – leader, spiritual vorbeam. Pe acela sper ca il avem cu totii in Domnul nostru Iisus Hristos. Ma refer la cineva in carne si oase, determinat si care sa aibe un scop in jurul caruia se ne cristalizam mai multe persoane cu aceeasi viziune.

    Nici nu ma gandesc ca ar putea fi altcineva decat Saccsiv. El ne-a strans si pana acum, dar doar virtual. Totul e sa vrea el sa-si asume aceasta imensa povara si sa trecem la pasul urmator – O INTALNIRE. Nu virtual, ci in carne si oase. Avem binecuvantarea Parintelui Iustin – poate chiar la Petru Voda, de ziua parintelui – mai e putin. Stati linistiti, nu vom fi multi, dar acolo ne vom putea intalni din toata tara. Pana la urma e si un pic de sacrificiu din partea tuturor, putina jertfa – drumul pana acolo.

    Stam cu totii la un loc si vedem fiecare cu ce poate sa contribuie (in materie de stiinta, de idei) si daca putem sa construim ceva impreuna, sau…..o lasam balta.

    Il iubesc pe Corneliu Zelea Codreanu, un om hotarat, determinat si cu spirit imens de sacrificiu – dar noi putem sa-l urmam doar ca spirit moral, in rest – in timpurile noastre, menirea noastra e alta – aceea de a ne lupta cu dusmanii din noi si nu cu cei din afara noastra.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 8, 2012 at 10:11 pm

      Elena

      Sora mea, raspunsul e acelasi ca de fiecare data cand mi s-a propus: NU SACCSIV. Eu ma limitez la informare, la formarea grupurilor, voi facilita schimburi de adrese. Voi sprijini dupa puterile mele liderul ce-l veti alege, daca asta hotarati, sa alegeti un lider …

      Nu e o fuga de a-mi „asuma aceasta imensa povara”, dar va trebuie un frate fara un trecut ticalos. Si asa sunt atacat furibund de catre cei ce nu sufera temele abordate pe acest blog. Si sunt atacat pentru ca au de ce sa se lege: trecutul meu. Au pus langa cate un adevar alte zece minciuni si se straduie sa-mi creeze imaginea … Atat ar lipsi sa fiu si lider. Nu-i o problema ca ma ataca pe mine, dar aceste atacuri ii smintesc pe unii. Iar daca voi accepta sa devin lider sau unul din lideri sau doar adjunct de lider, atunci vor intra in scena adevaratii profesionisti, ce chiar se pricep sa improaste cu noroi. Iar consecinta directa va fi ca se vor sminti mai multi. Si nu merita. Ceea ce facem noi este cu mult prea important ca sa ne permitem luxul sa distrugem punandu-l pe saccsiv sef.

      Pe de alta parte, uneori ma apuca asa, un soi de dezamagire. Multumita bunului Dumnezeu, multi s-au trezit si prin acest blog. Dar pe unii ii loveste cate un moment T (dupa cum scriam in articol) si se apuca sa loveasca in mine. Altii au inceput sa faca grupulete, dar desi stiu ca ma zbat in saracie, nu le prea pasa.

      Si aici ajung la o chestiune migaloasa, ce am tot amanat s-o abordez, dar sunt aproape de limita. Dusmanii ce vor citi aceste randuri se vor bucura nespus …

      De ani de zile, de cand lucrez la blogul acesta, traiesc eu si copilul meu din milostenia data de unii frati ce au considerat util ceea ce fac. Si crede-ma ca nu-i usor ceea ce fac. De fapt e atat de greu incat multi dintre cei ce ma ataca au emis ipoteza ca suntem mai multi ce administram blogul saccsiv. Dar eu sunt singur si stau cam 12 ore pe zi in fata calculatorului.

      Fratii ce ma ajutau acum trei sau doi ani nu sunt toti aceiasi cu cei ce ma ajuta acum. Unora le-a fost mai draga baricada si m-au dusmanit caci am abordat chestiunea NOM – fNOM. Apoi am apelat la altii, care nu stiu cum, dar au plecat in grup la stilisti si le-am devenit eretic. Apoi am apelat la altii care intre timp nu m-au mai suferit din cauza atitudinii mele anti cip. Si tot asa. De la o vreme m-a taiat de pe lista o sora din cauza unui articol ce nu era pe placul ei, iar doi frati zic ca nu mai pot. Si sunt in aer si deja e din ce in ce mai clar ca nu voi avea alta alternativa decat sa apelez la cititorii acestui blog.

      Ti-am scris tie, dar de fapt ma adresez acum celor ce au comentat aici. Sa vad reactiile. Caci tare mi-e jena sa postez un articol pe aceasta tema. Le-as da ce rumega dusmanilor multa vreme. Cu toate ca este posibil sa descopere si acest comentariu si sa vezi articole pe blogurile anti saccsiv …

      Se prea poate sa ma fi facut de ras degeaba cu aceasta postare. Sau poate nu va fi degeaba. Vom vedea. Asa ca, fratii mei, care credeti ca e util ceea ce fac eu cu blogul asta, va rog ajutati-ma cu cat vreti.

      Doamne ajuta!

      Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on ianuarie 9, 2012 at 10:24 am

        Frate , multa rugaciune adanca , fa pelerinaj pe la locurie sfinte si te roaga cu lacrimi ca Dumnezeu nu va lasa nici o data un om care se roaga la El in agonie. Eu ma rog in fiecare seara pentru tine sa te ajute sa te tina sanatos ca sa poti ajuta cat mai multi oameni si sa te poti ajuta si pe tine.

        Apreciază

    • agerstress said, on ianuarie 9, 2012 at 10:41 pm

      @Elena, inainte de toate, sa ai credinta!
      Cand Cuvantul a poruncit cu credinta „Sa se faca lumina” nu avea nici macar o lumanare si totusi s-a facut Lumina! La fel cand a facut cerul si pamantul, nu avea nici un material de constructie si tot le-a facut, DIN NIMIC.
      Important nu este cu ce sau cu cine ci CE si CUM. Deasemeni, important este cum vrei sa inchegi toate acestea la un loc, altfel nu vor dainui. Importanta este temelia si „legaturile”, membrii se vor ridica din pamant, din iarba verde numai sa aiba in jurul la CE sa se adune. Iar acest CE nu trebuie sa fie o persoana ca odata pierduta persoana se va prabusi totul. TREBUIE SA FIE UN CREZ, O LEGE, O SUITA DE PRINCIPII, O MORALA, evident si indiscutabil CRESTINE.
      Daca ne uneste doar dorinta de a ne scapa „pielea”, episoade de genul acesta au mai fost in istorie si cam toate s-au sfarsit prost.

      Apreciază

  31. sol said, on ianuarie 8, 2012 at 11:03 pm

    Saccsiv, lasă o cale.

    Apreciază

  32. elena said, on ianuarie 8, 2012 at 11:05 pm

    Draga frate SACCSIV,

    M-am intrebat intotdeauna cum reusesti sa fii atat de consecvent…Toti mai avem zile proaste, ne mai chinuie cate o boala, dar tu si atunci cand ai amintit discret ca esti bolnav, tot ai postat, tot ai facut ceva…
    M-am intrebat mereu din ce traiesti, cum te descurci…

    Cu cea mai mare bucurie voi contribui, doar sa dai putine detalii.

    Sa te tina Dumnezeu in putere sa poti continua ceea ce faci cu atata jertfa.

    Cat despre dusmani, am sa ma rog la Dumnezeu sa le lumineze mintea si sufletul, si sa-l lasam pe El sa lucreze. Am sa ma rog si pt tine.

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  33. agerstress said, on ianuarie 8, 2012 at 11:45 pm

    Ca tot are legatura cu „marea intalnire”, are cineva cunostinta ce se intampla cu fratele Fanu? Vad ca i-a disparut si blogul si n-a mai dat nici un semn de viata de ceva timp. Era unul dintre cei care si-au expus identitatea online cu cnp cu tot daca nu ma-nsel… sper sa nu i se fi intamplat ceva rau.
    Am mai aflat de curand de moartea intr-un accident dubios a unui alt prieten din mediul online, Alexandru Asmarandei autorul blogului „Lumea razvratitilor”. Se pare ca s-a intamplat tot in aceeasi perioada cand a fost ucis si fratele Florin Stuparu si s-a intamplat (coincidenta???) la plecarea de la manastirea Petru Voda… Nu m-ar mira sa-i fi fost „preparata” masina pe timpul sederii la manastire (de catre cineva dinafara manastirii desigur).
    http://liubagrecea.blogspot.com/2011/08/petru-voda-5-accidentul-31-iulie-2011.html
    http://eufrosin.wordpress.com/2011/09/04/ne-a-parasit-un-prieten/#comment-15232

    Aceste „coincidente” imi dau serios de gandit si de aceea revin la o idee mai veche. Sa ne intalnim pe grupuri si sa incercam sa formam nuclee locale (puteti sa le numiti simbolic „cuiburi”) cu prieteni si cunostinte de incredere. Abia dupa aceea putem lua legatura intre noi si sa organizam intalniri la nivel national. Daca unii dintre noi vom fi „accidentati” cu gratie si discretie masonica, macar sa lasam ceva in urma sa poata continua ceea ce s-a inceput. Miza e mult prea mare si depaseste cu mult riscul personal al fiecaruia dintre noi. Inainte de a te expune, ai grija sa lasi in urma cel putin trei posibili inlocuitori. Fiecare dintre noi ar trebui sa-si faca din asta o regula. Ma refer la persoanele active.

    Si daca tot vreti sa ne intalnim, si va asigur ca o intalnire mai mare decat aceasta nu poate fi, sa ne intalnim in rugaciune in fiecare zi la miezul noptii (ceasul al 12-lea) cu rugaciunea Lui Iisus (dar daca deschidem gura sa ne rugam sa nu ne rugam numai pentru noi insine ca sa nu dam un caracter egoist rugaciunii) urmata de „Tatal nostru…” In acest fel, la cea de-a doua rugaciune, Iisus Hristos insusi se va ruga impreuna cu noi asa cum El ne-a invatat. Aceasta va fi o intalnire intru Hristos si intrusii si tradatorii nu au cum sa ajunga acolo. In curand veti vedea si efectele.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  34. gerica64 said, on ianuarie 9, 2012 at 12:52 am

    Dragi mei eu cunosc ce prevede legea in privinta cardului bancar.In cererea mea de refuz a cardului bancar am specificat ca poate sa-mi faca un cont ca sa iau bani de la caseria bancii .Treaba e ca angajatorilor nu le plac cei ce ce incearca sa nu faca ce spun ei.Acum astept un raspuns concret din partea lor.Daca constat ca se incearca vreo constrangere plec si caut in alta parte.O sa-mi fie greu dar asta e la 48 de ani e mai greu de gasit de munca pe criza asta.Am spus de situatia mea pentru ca am considerat ca este de folos si pentru alti care vor trece prin toate acestea.Eu amscris pe cele 3 bloguri pe care le administrez ca sunt impotriva cipurilor care sunt pasi catre pecetea finala din vremea antihristului.Ca si Saccsiv sunt singur pe bloguri.Fac si eu ce pot ca sa nu stau degeaba.Consider ca cine are posibilitate financiara ar trebui sa sustina munca facuta de Saccsiv.El este om nu inger nu poate trai numai cu aer.Daca vrem sa reziste trebuie sustinut pentru ca in cea ce face nimeni nu la intrecut si merita toata stima.

    Apreciază

  35. Ala said, on ianuarie 9, 2012 at 8:26 am

    PRobabil a permis doar unui singur individ, ca sa ne dam si noi seama la ce atacuri este supus zi de zi.

    Apreciază

  36. cezar said, on ianuarie 9, 2012 at 9:57 am

    „tu nu o sa termini viata asta decat exact asa cum o doresti si altora”…

    Apreciază

  37. saccsiv said, on ianuarie 9, 2012 at 10:06 am

    CATRE TOTI FRATII

    Referitor la comentariul meu:

    https://saccsiv.wordpress.com/2012/01/07/ne-vom-dezbina-pana-la-ura/#comment-112435

    Am primit un singur e-mail de la un frate (sper ca-i frate) ce se ofera sa ma ajute. Dar nu-l recunosc nici dupa nume, nici dupa adresa de e-mail. Cu aceste date n-a mai comentat pe acest blog. Il rog sa-mi spuna si cu ce nick posteaza pe aici, ca sa nu ma trezesc cu surprize. Sa nu cumva sa fie un soi de intrus aidoma celui ce mi-a injurat copilul. Sa nu cumva sa fie un individ care doar doreste sa mai afle cate ceva despre mine.

    Daca cumva va mai fi si altcineva care se va oferi pe e-mail sa ma ajute, il rog de asemenea sa specifice sub ce nick si e-mail posteaza pe blog.

    Multumesc.

    saccsiv@yahoo.com

    Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on ianuarie 9, 2012 at 10:53 am

      saccsiv

      Frate Vasile cred ca cel mai bine ar fi sa pui un cont bancar. Dar daca nu cred ca dresa e saccsiv@yahoo. com nu?

      Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 9, 2012 at 11:12 am

        STOP RFID 666

        Aceea e adresa de e-mail, frate. Iti dau detalii acolo.

        Apreciază

  38. elena said, on ianuarie 9, 2012 at 1:28 pm

    Ala,

    Dumnezeu lucreaza prin supusii lui. E foarte bine sa fii un om optimist, dar nu uita ca si pe Noe l-au facut oamenii nebun – nu si-au facut ei grija de prostiile lui.
    Saccsiv doar promoveaza convingerile unor oameni induhovniciti – e drept, in maniera proprie – dar, nu stiu daca mai e timp pt. dulcegarii si menajamente.

    Pace si bucurie in suflet.

    Apreciază

  39. marcela said, on ianuarie 9, 2012 at 1:42 pm

    nu ar fi mai bine ca atunci cand plecam in padure sa luam si un duhovnic cu noi?

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 9, 2012 at 1:55 pm

      marcela

      Fiecare grup va avea sigur si preoti.

      Apreciază

      • Rozalia Pop said, on ianuarie 9, 2012 at 7:17 pm

        Frate Vasile, eu sunt din Baia Mare, daca crezi ca te pot ajuta cu ceva spunemi, sau daca pot ajuta pe careva de pe acest siteu, o fac cu placere.In legatura cu intilnirea nostra, eu cred, dar nu stiu daca se poate, stiu ca tu esti foarte apropiat de parintele Iustin.Cred ca ar fi foarte bune sa cerem ajutorul parintelui in a ne organiza, nu doara binecuvintarea.Dinsu a trait si in alte vremuri gerele si cu voia lui Dumnezeu traiesti si in aceste vremuri ultime.Daca poate si sanatatea ii perminte, sub indrumarea lui sa se faca fiecare pas si cu binecuvintarea lui.Pentru acest lucru trebuie ca tu sa te hotarasti daca poti sa-ti asumi acest risc major si foarte periculos.Daca tu nu poti, atunci o alta persoana la fel de apropiata de parintele.Asa lumea ar avea mai mare incredere.Cred ca sora Elena a propus sa ne rugam la miezul noptii, e foarte bine, dar ar fi bine sa avem un grup chiar daca minim de organizatori pentru care sa ne rugamEu sunt convinsa, daca fiecare pas va fi facut cu indrumarea parintelui si cu binecuvintarea dinsului totul o sa fie bine.Eu sunt o cititoare de mult timp al acestui siteu, dar nu am lasat comentarii pina acum.Sa multumim lui Dumnezeu ca ni-l mai tine in viata pe parintele Istin si sa proffitam din plin atit cit se poate profita de invataturile si sfaturile dinsului.Eu am fost o singura data la dinsu acum innainte de craciun.Va rog sa-mi scrieti cind e ziua dinsului, sper ca Dumnezeu si Maica Sfinta sa ma ajute sa ajung pina acolo, bine ar fi ca sa organizam o intilnire a noastra atunci acolo.Dumnezeu si Maica Domnului sa-ti ajute frate Vasile in tot ceea ce faci, e totusi mare lucru ce se vrea a face aici.
        Doamne ajuta

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 9, 2012 at 7:38 pm

        Rozalia Pop

        Pai nu stiu sora mea daca poti sa ma ajuti. Tu stii.

        Parintele Iustin ne-a trasat liniile directoare. Dar are aproape un secol … Sa-i cerem mai mult, nu se poate. Iar cum ceri tu sa ma implic, n-o fac. Iertare. Am explicat in comentariul adresat sorei Elena.

        Apreciază

  40. Vasilica said, on ianuarie 9, 2012 at 3:49 pm

    Frate Vasile Dumnezeu si Maica Domnului sa-ti ajute sa poti sa duci aceasta lucrare pana la capat. Caci cea ce faci tu este un lucru bun si folositor pentru oameni.

    Apreciază

  41. Fratele Ioan said, on ianuarie 9, 2012 at 4:02 pm

    Referitor la „Ne vom dezbina pana la ura”
    Haide-ti sa nu facem pe placul anticrestinilor si aici ma refer la lupta impotriva primiri datelor bbbbbiometrice;buletin,permis auto, card sanatate etc….Noi crestinii trebuie neaparat sa ne infiintam o asociatie de exemplu; ASOCIATIA CRESTINA impotriva abuzurilor de primire a datelor biometrice- din care sa faca parte toti crestiniicare doresc acest lucru indiferent din ce cult face parte.Spun aceasta deoarece trebuie sa explic de ce -Asociatia Crestina…-si nu Asociatia Crestin Ortodoxa, sau Asociatia Crestin Catolica sau Asociatia Crestin Protestanta …etc
    Pentru ca fratilor , daca vom face Asociatia Crestin Ortodoxa vom avea un grupulet, daca vom face Asociatia Crestin Catolica vom avea un grupulet, daca vom face Asociatia Crestin Protestanta vom avea un grupulet si in felul acesta nu ne putem prezenta la inscriere a acestei Asociatii Crestine cu un grupulet de vreo 50-70 persoane. pentru ca nu vom fi luati in considerare de catre autoritatile Statului.De aceea eu cred ca acest site trebuie sa invite spre aceasta ASOCIATIE CRESTINA pe care sa o inaugureze acest site [fiind singurul care se implica in aceste dezbateri] orice crestin care este de acordsa semneze o petitie sau un tabel cu datele care ii apartin pentru a refuza un act de indentitate , permis auto …etc.care contin cipuri .si pentru a primi in schimb un act de indentitate fara date biometrice.
    Deci fiind mai multi crestini care se strang laolalta pt a milita si acere drepturile de crestin referitor la refuzul de date biometrice, si nicidecum pt a-si amesteca doctrinele, sper ca fiind mai multi, poate [mii], atunci vom avea mai multe sanse de a avea si noi crestinii niste drepturi CRESTINESTI. Ganditi-va ca una este sa se stranga un grup de 50-70persoane pe un trotuar care reprezinta un cult Crestin , si alta este sa se stranga o mare multime intr-o mare piata publica, care sunt toti la unison cerand acelasi drept.
    Consider ca intre noi , sunt oameni care au niste pregatiri Superioare si vor concepe o strategie mai buna ca aceasta care este in PRINCIPIU si vor adopta toate detaliile ce se cer in aceasta situatie.
    FILIALE;Cred ca grupul cel mai mare se va forma in BUCURESTI si totodata trebuie sa se formeze si filiale in Judete ale aceleiasi ASOCIATII crestine. Cu siguranta sunt si acolo crestini care refuza aceste acte cu date biometrice , dar nefiind inscrisi intr-o ASOCIATIE CRESTINA ,nu sunt luati in seama.
    Deci sa luptam laolalta doar pt aceste drepturi, impotriva actelor biometrice, si nu a doctrinelor.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 9, 2012 at 6:21 pm

      Fratele Ioan

      Nu sunt de acord. In primul rand crestini sunt doar ortodocsii. Apoi, nu e trebuie sa facem o hora mare anti cip, zisa la inceput „crestina”, iar mai apoi probabil islamo-crestino-tibetana, in functie de cine se mai alatura.

      Apreciază

  42. Fratele Ioan said, on ianuarie 9, 2012 at 4:51 pm

    SACCSIV fratele nostru , uite ca sa ajuns la o mare problema care ne priveste pe noi toti. Cazul lui Geryc64 care este un frate al nostru de pe site. Deci refuzand cardul pt salariu , oricare dintre noi s-ar astepta ca din zi in zi sa i-se gaseasca nod in papura pt a-si baga demisia .
    In aceasta situatie se gaseste Geryc64, care face parte din cei 12 [prima intalnire a fratilor de pe acest site din tara,Mihaela, Stefan, Ayanis, Daniel-George, Aurora , Ioan , Fratele Ioan, si i-mi cer scuze pt ceilalti , ca nu-mi aduc aminte de numele lor.] Daca tu crezi ca este bun acest indemn de a ajuta pe cineva pe care il cunoastem de pe acest site, cu atatea cunostiinte de frati as ruga pe cei ce pot prin acest site [sau altfel] sa il ajutam pe Geryc64 prin posibilitatile noastre.
    Trebuie sa fim constienti ca noua , ne vine la fiecare randul.Haide-ti Fratilor.

    Apreciază

  43. Pr.Alexandru said, on ianuarie 9, 2012 at 10:38 pm

    Am raspuns la e-mail, dar nu ma lasa sa-l trimit. Nici cu Replay, nici mesaj nou, nu stiu ce se intampla. Asa ca iti spun acum ca te voi ajuta. Vreau un cont, banca si sucursala. Cu tot dragul.

    Apreciază

  44. gerica64 said, on ianuarie 10, 2012 at 9:04 am

    Multumesc frate Ioan pentru ca ai fost sensibil la problema mea.Eu inca lucrez dar ma astept sa se faca anumite presiuni sa intru in rand cu majoritatea.Am fost si sunt ajutat de uni sefi care stiu de ce fac asta ba chiar au primit sa citeasca ”Apocalipsa 13” oameni au nevoie sa inteleaga mai bine capcanele sistemului.Deja unii au inceput sa-si puna intrebari despre cipurile astea satanice.Multii oameni sunt furati la bancomate cu carduri clonate bancile nu recunosc acestea pentru ca oameni sa nu-si dea seama ca sunt complet vulnerabile .In cazul asta al cardurilor si hotii sunt buni la ceva.Sa o tina tot asa pana cand lumea se va lamuri ca este cel mai bine sa le refuze.Eu pot gasi de munca in Bucuresti dar e mai greu pentru cei din tara.Este bine ca ne pasa unul de celalalt si este bine sa punem problemele noastre in fata celorlalti frati.Astfel ne putem da seama cum reactionam in caz de nevoie pentru unul dintre noi.Uite Saccsiv are nevoie de ajutor cred ca ia fost greu sa-si expuna situatia dar vrea sa vada si el pe cine se poate baza .Cand o sa se clarifice situatia mea o sa-l ajut ca asa este crestineste.NU TREBUIE SA NE FIE RUSINE SAU JENA SA CEREM AJUTOR!

    Apreciază

  45. mihail said, on ianuarie 11, 2012 at 3:22 pm

    Cei ce vorbesc din gandurile lor inainte de a le curati au fost amagiti de duhul parerii de sine. Despre unii ca acestia vorbeste parimia: Am vazut om socotindu-se in sine ca este intelept, insa mai multa nadejde are nebunul decat acesta, spune Sfantul Grigorie Sinaitul.
    In Ortodoxie nimeni nu trebuie sa vorbeasca din parere personala. Ceea ce spune cineva trebuie sa se bazeze pe cuvintele Sfintilor Parinti, ale Sfintei Scripturi sau pe descoperire directa de la Duhul Sfant!
    „Deci era mare frica si nevoie asupra crestinilor. Unii dintre dansii, care erau mai mari la suflet si tari in credinta, se duceau si marturiseau la aratare si cu indrazneala inaintea tiranilor acelora, ca Hristos este Dumnezeul cel adevarat. Apoi mureau cu multe si cumplite munci. Altii, de frica, vai, se duceau si se lepadau de Hristos si jertfeau idolilor. Iar cati nu puteau sa marturiseasca pe Hristos inaintea tiranilor, nici sa se inchine idolilor, fugeau si se ascundeau prin munti si pesteri. Iar altii, temandu-se a se descoperi ca sunt crestini, se fatarniceau ca sunt elini, dar intr-ascuns erau crestini.”(Viata Sfantului Mare Mucenic Teodor Tiron)
    Iar parintele Serafim Rose spune: „Scopul ascunderii nu este doar pastrarea vietii noastre pamantesti, ci acela de a castiga timp spre a ne intari sufletele pentru incercarea finala.”
    Singurul „lider” al unei comunitati ortodoxe este Hristos!
    Sper ca am fost de folos cuiva…

    Apreciază

    • agerstress said, on ianuarie 11, 2012 at 8:07 pm

      Hristos este infinit mai presus de notiunea de lider. Daca va amintiti, a refuzat in mod clar rolul de lider (ar spune unii ca din cauza misiunii pe care o avea de indeplinit… OARE?). Ar fi ca o retrogradare umilitoare. Hristos este indreptatit ca stapan peste noi ca prin jertfa Sa ne-a rascumparat.
      Eu cred ca nu ne este neaparat necesar un lider, am prezentat doar o optiune simbolica (si indreptatita la randul ei, prin mucenicul Arhanghelului Mihail, C.Z.C.) pentru cei care simt nevoia de ceva palpabil (cu conditia sa nu o impinga pana la idolatrie) si ar fi o reparatie morala meritata pentru acest om deosebit dupa toate mizeriile care i s-au pus pe umeri de catre „istoricii” minciunii.

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.