SACCSIV – blog ortodox

Recep Erdogan acuza concursul Eurovision ca „ameninta familia” si ii considera pe participantii la acesta „cai troieni ai coruperii societatii”

Posted in FAMILIA, Turcia by saccsiv on mai 23, 2024

Sursa: https://www.aktual24.ro/recep-erdogan-acuza-concursul-eurovision-ca-ameninta-familia-si-ii-considera-pe-participanti-cai-troieni-ai-coruperii-societatii/

Presedintele Turciei a atacat concursul de cantece Eurovision, acuzand evenimentul anual ca ar incuraja „neutralizarea genului” si ca ameninta familia traditionala.

Intr-un discurs rostit dupa o sedinta de cabinet si citat de cotidianul britanic The Guardian, Recep Tayyip Erdogan a descris participantii la concurs drept „caii troieni ai coruperii societatii” si a afirmat ca guvernul sau a avut dreptate sa tina Turcia in afara competitiei pop paneuropene incepand din 2012.

Aparent, liderul de la Ankara a facut trimitere la cantaretul elvetian Nemo, care a castigat cea de-a 68-a editie a concursului Eurovision la inceputul acestei luni cu piesa „The Code”, o oda pop-rap lirica despre calatoria cantaretului spre imbratisarea unei identitati nongender. Cantaretul in varsta de 24 de ani a devenit primul castigator nonbinar al concursului, care a fost mult timp imbratisat ca un refugiu sigur de catre comunitatea LGBTQ.aCantaretul elvetian Nemo canta in timpul finalei celei de-a 68-a editii a concursului Eurovision

„La astfel de evenimente, a devenit imposibil sa intalnesti o persoana normala”, a declarat Erdogan, al carui partid de guvernamant Justitie si Dezvoltare isi gaseste radacinile in miscarea islamica din Turcia si al carui guvern a devenit mai putin tolerant fata de drepturile LGBTQ in ultimii ani. ”Intelegem mai bine cum am luat decizia corecta prin faptul ca am tinut Turcia in afara acestei competitii rusinoase in ultimii 12 ani”, a spus el.

Luni, Erdogan a denuntat, de asemenea, un declin grav al natalitatii in Turcia ca fiind o „amenintare existentiala” si un „dezastru” pentru tara. Saptamana trecuta, Institutul de Stat de Statistica al Turciei a anuntat ca rata natalitatii din tara in 2023 a scazut la 1,51 copii pe femeie, in conditiile in care liderul turc a cerut de mult timp ca familiile din aceasta tara sa aiba cel putin trei copii.

 

Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

Vigilant Citizen: Finala Eurovision 2024 a fost în esență un ritual demonic – o narațiune scenarizată în care un produs al agendei elitei de estompare a genurilor a fost încoronat cu o coroana de spini de o vrăjitoare satanică

 

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. scortisoara said, on mai 23, 2024 at 3:04 pm

    Acilișa ( Aici ) are dreptate ….

    Apreciază

  2. scortisoara said, on mai 23, 2024 at 3:08 pm

    Am ras cand am citit comentariile astora ….:)))))))

    https://www.activenews.ro/stiri/Fenomen-meteo-rar-pe-cerul-Romaniei-surprins-la-Arad-O-furtuna-cu-fulgere-roz-VIDEO-189500

    Apreciază

  3. scortisoara said, on mai 23, 2024 at 3:23 pm

    L-a iubit Dumnezeu pe asta de a ingaduit sa se imparatseasca .

    Eu nu am reusit sa ma spovedesc si nici sa ma impartasesc in Postul Pastelui… Luni ma duc la control , la medic . O sa va spun daca am avut vreo complicatie cu covid sau nu. Va spun momentan doar ca abia de saptamana aceasta mi-au revenit complet gustul si mirosul… Toate erau cam fade pana mai saptamana trecuta . Am fost bolnava din data de 11 aprilie pana acum , 11 aprilie fiind ziua Sf Ier.Calinic de la Cernica cand v-am anuntat aici pe blog ca am gasit o cruce in cartof . A fost pesemne un semn de la Doamne ca e cu mine si sa nu ma sperii de ce urmeaza… Usor de zis , am facut pe mine de frica mortii…. Nu e usor sa gestionezi sufocarile alea … si sa mai fii si singura in casa .

    Am descoperit un ceai expectorant foarte eficient : Plamanarica . Foarte bun ceai , curata tractul respirator , beau zilnic in loc de apa… Inca nu am curaj sa beau apa pt ca nu suport recele nici macar de la temperatura camerei … Am cumparat zilele trecute tot Plafarul , glumesc , am luat multe ceaiuri si multe uleiuri esentiale pt aparatul respirator pe care le administrez intern prin ceai. Am facut provizii , sa fie in casa .

    https://www.activenews.ro/stiri/Daniel-Olteanu-fost-parlamentar-presedinte-ALDE-si-prefect-al-Vasluiului-a-murit-la-doar-55-de-ani.-S-a-mai-trezit-din-coma-doar-pentru-Sfanta-Impartasanie.-A-trait-isteria-Covid-189496

    Apreciază

    • Miha said, on mai 24, 2024 at 9:52 pm

      Sa înțeleg ca ați fost răcită la plămâni si v-ati tratați cu ceaiuri si uleiuri esențiale?

      Apreciază

  4. Oarecare said, on mai 23, 2024 at 7:53 pm

    Bunul Dumnezeu să-i ajute pe toți oamenii buni și corecți! Sfinții Săi fac minuni!
    Să ne ferească Domnul de batjocură și nedreptăți la locul de muncă și nu numai!

    Apreciază

  5. Geo said, on mai 23, 2024 at 8:23 pm

    https://flux24.ro/romania-a-votat-rezolutia-srebrenica-care-arunca-balcanii-in-haos-vucic-inainte-de-vot-vor-fi-tari-care-ne-vor-injunghia-pe-la-spate/

    După 1999 cand madeleine albright a noastră, aka zoe petre, împreună cu președintele învins de sistem au permis folosirea de către avioanele nato, recte americane si occidentaje în bombardarea nediscriminata a fostei Iugoslavii jegoasele si ticaloasele slugi iudoeamericane aflate la conducerea coloniei românești inca o data ai trădat interesul național făcând jocurile hegemonului….factura o vom plăti noi…

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.