SACCSIV – blog ortodox

Comentariul zilei (26.08.2010): Un COSMAR bate la usa. Se va declansa cand cetatenii vor avea noile acte cu cip iar eRomania va fi functional …

   Iata comentariul cititorului constantin postat la articolul Comentariul zilei (25.08.2010): Imbulzeala de acum de la ghisee e gandita special pentru a imbratisa cu totii eRomania? Sa ne amintim ca este numit de autoritati un proiect care “NU VA PUTEA FI OPRIT DE NIMENI” si cu care “NIMENI NU-SI VA PERMITE SA SE JOACE” …:

Documentandu-ma am aflat ca toata dementa asta a inceput dupa ce SUA a impus tuturor celor care vor sa calatoreasca pe teritoriul ei sa aiba pasaport cu chipset RFID. motivul? daaaa, ati ghicit. atacul ‘terorist’ din septembrie 2001. se pare fratilor ca asta e! cand am citit ce scrie acolo m-a luat cu ameteala. nu vom putea ‘cumpara sau vinde ceva’ fara sa avem chipul rfid. fara document electronic, NU MAI EXISTAM. daca acceptam chipul atunci dam de un rau la fel de mare! ORICE facem va fi urmarit. cu alte cuvinte, nimeni nu va mai putea, de exemplu, sa faca nicio cumparatura neinregistrata de stat!!! nimeni nu va mai putea lucra la negru pentru a castiga un ban, pentru ca va fi imposibil de facut vreo plata fara acest sistem. este de-a dreptul diabolic! singura solutie TEMPORARA este sa avem o casa la tara, cat mai departe de vreun oras mare si sa traim din ce da pamantul. dar nici asta nu va tine mult deoarece nu vom mai putea plati impozit pe locuinta fara card electronic! si atunci statul va veni peste tine sa te oblige sa platesti si sa-ti faci acte electronice sau la puscarie cu recalcitrantul! doar cei care nu au nicio proprietate vor putea scapa o perioada. dar, ce te faci daca ai nevoie sa vinzi, sa zicem, un teren sau o casa? NU VEI PUTEA VINDE NICI TEREN, NICI CASA, NICI UN ANIMAL CRESCUT PE LANGA CURTE, NIMIC, PENTRU CA IN CE PRIVESTE STATUL CATA VREME NU AI CHIP NU EXISTI! aici am ajuns fratilor. ei, acu e vremea cernerii.

p.s. sa va dau un scenariu despre cum va functiona totul.

Raport electronic 01022 despre subiectul A cu semnatura ectronica CX 221047/ianuarie 2012

subiectul A. cu domiciliul in X are un venit lunar de 800Ron. sotia sa are un venit de 600Ron. cheltuielile lor curente se ridica la cifra de 1200Ron/luna. luna aceasta cetateanul A. impreuna cu sotia au mers in orasul Y. si au facut cumparaturi la mall-ul de acolo in valoare de 2500Ron. cetateanul A nu a imprumutat bani de la banca nici nu are rude in strainatate care sa-i trimita bani. contul sau bancar in valoare de 1500Ron a ramas neatins. inseamna ca subiectul A are o sursa ilicita de venit. fiscul si politia economica sa-l ridice in 24 de ore pentru audieri.

   Comentariu saccsiv:

   Probabil va fi chiar mai rau decat in scenariul prezentat de cititorul constantin. Dar noi inca dormim. Ba mai mult, altii se straduie sa-i atace pe cei ce doresc sa-i trezeasca pe cat mai multi:

Un examen numit BULETINUL CU CIP. Oricum va fi jale pe pamant la anul, de ce oare se indarjesc unii sa ne indemne sa-l luam?

Despre MUCENICIE. Pomenirea Sfintilor Adrian si Natalia, sotia sa. De ce nu sunt de acord cu spusele parintelui MIHAIL STANCIU: „Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului” …

   Sa ne apuce deznadejdea? Desigur ca nu:

Comentariul zilei (22.08.2010): Cei ce refuza BULETINELE CU CIP isi pun toata nadejdea in bunul Dumnezeu. A face concesii inseamna a nu avea credinta

39 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 26, 2010 at 2:34 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. danutza said, on august 26, 2010 at 3:04 pm

    e clar ca e gandita treaba. ca nu cred sa fie atat de incompetenti guvernantii nsotri sa nu poata pune lucrurile pe un fagas normal. vor veni cu solutia salvatoare: semnatura electronica. la fel, vor veni si cu cipurile…si cu antihristul…

    Apreciază

  3. Calatorul said, on august 26, 2010 at 3:19 pm

    Ceea ce spune Constantin ( ca „X: a cheltuit mai mult decat venitul si va fi ridicat pt cercetari) nu se poate intampla, fiindca in contextul dat de el (Constantin)- ca nimeni nu va mai putea avea vreun venit ilicit = > cineva i-a transferat in cont lui „x” suma cheltuita = > nu are de ce sa-l ridice, fiindca se stie cine a tranferat suma in contul lui – cineva care-si permite.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 26, 2010 at 3:24 pm

      Calatorul

      Cand nu va exista numerar, da. Pana atunci, vor fi si venituri „ilicite”.

      Apreciază

      • pysic said, on august 26, 2010 at 3:25 pm

        asa, incep sa pricep si eu

        Apreciază

      • Calatorul said, on august 26, 2010 at 3:34 pm

        Pai si contextul in care prezinta Constantin cazul ipotetic nu este cum ca nu va mai exista cash? „ORICE facem va fi urmarit. cu alte cuvinte, nimeni nu va mai putea, de exemplu, sa faca nicio cumparatura neinregistrata de stat!!! nimeni nu va mai putea lucra la negru pentru a castiga un ban, pentru ca va fi imposibil de facut vreo plata fara acest sistem. este de-a dreptul diabolic! „

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 26, 2010 at 3:39 pm

        Calatorul

        Asta e finalul. Dar planul nu se implementeaza peste noapte, ci in pasi.

        Trebuie sa intelegi ca e un comentariu. Daca stia ca il postez intr-un articol, probabil ca il slefuia. Sau puteam sa scriu eu unul. Conteaza ideea. Asa ca fi ingaduitoare.

        Apreciază

    • Cristina said, on august 26, 2010 at 3:41 pm

      Poate ca la momentul respectiv, X si sotia au cheltuit din economii. Problema, din cate vad eu, nu este imposibilitatea de a obtine venituri ilicite, ci ca omul va fi TOTAL sub control – totul va fi contorizat, se va stii in orice moment cine cat si ce are, cu ce se indeletniceste, ce preocupari si idei are si cat de periculos este pentru sistem.

      Apreciază

  4. pysic said, on august 26, 2010 at 3:23 pm

    mai, mai, mai…mai dihai ca in Germania. eu tot nu pricep cum o sa ne verifice toate veniturile si cheltuielile prin semnatura asta. sa imi explice cineva ca eu nu le prea am cu de astea, cu electronica. multumesc

    Apreciază

    • Calatorul said, on august 26, 2010 at 4:01 pm

      @Saccsiv, Am subliniat doar o fractura in logica discursului. Eu sunt ingaduitoare. Altii nu vor fi si stii bine acest lucru.
      @Cristina, o data ce inca poti obtine venituri „ilicite” (neinregistrate electronic), inseamna ca inca se mai vehiculeaza sumele cash. Tranzactiile cash nu pot fi urmarite = >sotia lui „x” care a cumparat din economii nu are cum sa fie urmarita. In rest, ai dreptate – cand va disparea cash-ul , e clar ca vorbim de control total. Primii pasi deja s-au facut, din pacate. Si tot din pacate, multi se bucura pentru acesti primi pasi (vezi noile evenimente legate de plati). Domnul sa ne ajute pe toti!

      Apreciază

      • Constantin said, on august 28, 2010 at 9:13 pm

        trebuie sa intelegeti un lucru. nu am dorit sa descriu o situatie cu o ‘logica’ beton( ca sa-ti raspund, lucrurile se intampla treptat, nu dintr-odata). am dorit doar sa subliniez, si sper ca am reusit, urmatorul fapt trecut cu vederea de multi: ODATA ACCEPTAT SI IMPLEMENTAT ACEST SISTEM VA INCEPE O DICTATURA FARA PRECEDENT. o dictatura ‘neanuntata’ si…..nevazuta. oamenii se vor trezi peste noapte supusi unui control atat de strict incat nici nu va imaginati. problema este aceasta: nu realizati dimensiunea a ceea ce se pregateste. sa va spun cate ceva; eu lucrez cu computere si ma pricep la lucrurile astea. in timpul dictaturii comuniste aveai posibilitatea sa traiesti rupt aproape total de sistem. puteai chiar sa fii un mic intreprinzator. sa ai animale, sa cultivi pamant etc. ce am dorit eu sa va spun prin acel mic scenariu(intentionat descris asa) a fost sa va arat ca aceste doua elemente – semnatura electronica(e-guvernarea) si actul cu chip – vor duce la un control total. sa va explic mecanismul DIABOLIC pentru ca se pare ca inca nu l-ati inteles. ORICE act, tranzactie financiara(inclusiv darile de la casa sa zicem) NU VOR MAI PUTEA FI PLATITE DECAT PRIN PLATFORMA E-ROMANIA. CEEA CE NU INTELEGETI ESTE CA DACA NU AI ACT CU CHIP, NU VEI AVEA NICI SEMNATURA ELECTRONICA. a fost o fraza in ce am scris eu pe care ati trecut-o cu vederea: nu aveti act cu chip in ceea ce priveste sistemul NU EXISTATI. cand am spus ca nu existati, ganditi-va la o persoana fara buletin. sa vad cum veti mai lucra de exemplu, pentru ca angajatorul nu poate sa plateasca contributiile legale, deoarece, ati ghicit, nu aveti semnatura electronica. ei, incepeti sa intelegeti dimensiunea a ceea ce ni se pregateste? cred ca nu; eu insa am inteles in urma cu cativa ani. cand am vazut barele de metal care protejeaza intrarea intr-un supermarket, m-am intrebat ‘oare la ce folosesc’. si atunci mi-am dat seama ca va veni ziua cand le vor inchide. din pacate a venit mult mai repede decat ma asteptam. am discutat cu cativa prieteni si am venit cu o solutie temporara pe care v-o recomand tuturor. pana la sfarsitul anului ne vom prelungi actele de identitate pe 10 ani. daca refuza, le distrugem si le declaram pierdute. in felul asta mai ‘cumparam’ ceva timp. oricum sistemul va obliga PE TOTI OAMENII sa aiba acte cu chip. adica, dupa ce majoritatea le vor primi pe acestea noi ‘cu aplauze'(vai scapam de coruptie) pentru ‘binele nostru’ vom fi obligati sa schimbam TOATE actele vechi, chiar daca nu au expirat. atunci chiar nu va mai exista scapare. eu unul voi refuza. voi?

        Apreciază

  5. danutza said, on august 26, 2010 at 3:27 pm

    VOILA: http://jurnalduhovnicesc.wordpress.com/2010/08/26/joi-26-august-2010-ora-1002-seitan-cere-e-romania/
    vedeti cum manipuleaza???? stiu ca voi vedeti ( multumita si fratelui saccsiv),dar ceilalti ? masa mare de romani nauciti de rate, cozi si saracie.va fi eromania solutia salvatoare. ca si…antihrist. cati vad asta???

    Apreciază

  6. Mihai said, on august 26, 2010 at 4:07 pm

    Dacă or să încerce să controleze orice tranzacție financiară posibilă, lumea nu va mai folosi bani. Ne vom întoarce la barter și alte metode de tranzacționare.

    Apreciază

  7. codrut said, on august 26, 2010 at 4:08 pm

    ce voi scrie eu aici nu are legatura cu semnatura electronica dar are legatura cu pecetea lui antihrist….

    azi mi-am vazut cartea de munca, are pe coperta un cod de bare si acel cod de bare este exact CNP-ul meu…deci ideea e ca astia ne-au pecetluit de cand au inventat CNP-ul ca sa-l poata pune pe cod de bare…

    Si inca o concluzie trebuie sa trag; pe mine nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa fiu satanizat sau nu ,prin acel cod de bare care are cifrele din CNP, deci ideea e ca nici nu le pasa daca vrei sa u nu ci esti obligat ……..

    Apreciază

    • codin said, on august 26, 2010 at 5:04 pm

      Suntem „pecetluiti” de la nastere, ca o marfa ca intra in port si primeste un certificat de manifestare (certificat de nastere). Tot numele se scrie cu majuscule deoarece reprezinta o marfa pe piata de bunuri iar numele scris cu majuscule e un „bun” tranzactionat pe piata muncii in UCC – Universal Commercial Code – , de exemplu, de aceea ne si numim „resurse umane”. Practic, trupurile noastre sunt productive si reprezinta „stoc” in „buzunarul” cuiva, stoc tranzactionat pe piata de bunuri, la fel ca si orice alta marfa. Lumea functioneaza in baza Legii Maritime a Amiralitatii – Legea Apei = Legea Comertului.
      V-ati gandit vreodata de ce aceiasi oameni care se ingrijesc atat de mult de noi facand tot pentru a calatori in sigurana cu masina – centuri – airbag-uri – nu se sfiesc sa omoare cu nemiluita populatii din lumea a treia ? Pentru ca ne iubesc atat de mult? Nu, evident. Pentru ca noi suntem bunuri care producem bani si alte valori pentru ei si au grija de propriul lor patrimoniu.O copie a fiecarui certificat de nastere se afla pe undeva, tainuita intrun seif de banca apartinand, in ultima instanta, familiei Rothschild.

      Apreciază

      • ? said, on august 26, 2010 at 8:31 pm

        asta cu legea amiralitatii, etc. ai auzit-o la jordan maxwell, nu?

        asa o fi, dar e un ratacit, cu teoriile lui despre Biblie…

        Apreciază

      • codin said, on august 27, 2010 at 2:56 pm

        Nu cunosc parerea dvs despre Maxwell si pozitia dansului despre Biblie si daca l-as intreba personal cred ca mi-ar raspunde sincer, insa nu am de gand sa o fac deoarece fiecare pasare pe limba ei piere.
        Referitor la Codul Maritim, consider ca, atat dansul cat si alti cercetatori care au abordat subiectul cu pricina, au perfecta dreptate. Eu, personal, studiez de 10 ani limbajele codificate folosite de „cabalele” autohtone si am ajuns la acelasi rezultat.
        Cu respect

        Apreciază

  8. cosmin said, on august 26, 2010 at 5:18 pm

    @pysic Din pacate lumea e atat de adormita incat nu observa, sau ma rog au impresia ca e ceva normal ceea ce se intampla. Problema e foarte grava. Cu cat incercam sa ne imaginam mai mult ne dam seama incet incet ca e GRAV RAU DE TOT. Se tinde spre un sistem lipsit de bani cash, banii vor exista doar in format electronic. Adica vom lucra pentru puncte ca si in jocurile de strategie, noi vom fi roboteii. Problema subtila ce se naste e mult mai grava: nu vei putea sa ai pretentii asupra unui salar decent, nu vei mai putea sa iti negociezi salarul. Vei lucra pentru un numar de puncte hotarat de cineva si atat. Nu-ti convine, se opreste cipul, timp in care tu nu vinzi, nu cumperi, nu incasezi, nu faci plati. Nu vei putea face nici mult blamata contrabanda(micul comert ce il facea si Fefeleaga lui Agarbiceanu), impotriva careia s-a pornit un razboi crunt, ia ghiciti de ce? 🙂 pur si simplu vei fi dependent de sistem in totalitate. Si toatea astea se vor intampla cu acceptul nostru, vor fii hotarate de oamenii pe care noi toti ne inghesuim sa-i votam la fiecare 4-5 ani, culmea, in numele pacii si securitatii. Va fii crunt de tot, dar merita sacrificiul avand in vedere rasplata. E scris in cartile sfinte tot ce se intampla acum, si ce urmeaza sa se intample, si nu trebuie sa uitam nici un moment ca va fi cu happy end 😉 Vreau sa adresez niste intrebari celor ce poseda un bagaj informational mai bogat: Acesti lideri satanizati care ne fac traiul amar, chiar nu realizeaza de ce parte slujesc? Chiar nu ovserva ca se adevereste tot ce e scris cu mii de ani in urma? Cum se uita si cum reactioneaza la prorociile din cartile sfinte, zambesc, se rad, se distreaza? Considera sfintele scripturi niste povesti, basme etc in ciuda adeveririi multor prorociri? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Dumnezeu sa ne pazeasca si sa ne intareasca sa putem duce ceea ce va urma!

    Apreciază

    • rica said, on august 31, 2010 at 1:39 pm

      cosmine iti dau un punt de vedere dar sant mai multe:placerea de a stapini ii face pe oameni sa nu se gandeasca ce se intimpla cu ei si ajunsi acolo ca sa nu piarda postul incalca legea lui Hristos,calcand legea se indracesc,cand te indracesti nu mai vezi realitatea !!!!! o spun din viata mea!!ani de zile am facut yoga si cand nu am mai facut au venit la mine multi prieteni care imi ziceau:ti am spus noi ca gresesti.. dar eu nu stiam NIMIC nu mi aminteam ca ei sa mi fi spus ca eu gresesc!! si asta ani de zile! deci degeaba miting,degeaba greve..caci ei nu isi mai dau seama ce fac!!! cunosc multe cazuri ca acesta:venea unul la un yogin sef si ii spunea ca a vazut pe cineva cu care vrea sa aiba o aventura sentimentala si ala il intreba pe dracu si dracu intra in persoana dorita si o aducea la intilnire,se rezolva experienta de amor si dupa aceea persoana observa ca este gravida dar nu stia cum de era gravida caci nu isi amintea sa fi avut intilnire cu cineva..(imi este greu sa spun in citeva cuvinte experiente de ani de zile chiar cu magicieni de circ sau indraciti la care veneau si strini sa afle ce fac iubitii lor si dracul le spunea tot ce faceau in acel moment,ce au facut…)

      Apreciază

  9. pysic said, on august 26, 2010 at 5:50 pm

    @cosmin,

    io domnule draga is din Ardeal si-s mai greu de cap, nu pre inteleg cum ii cu cipurile astea, vad ca nu-i lucru curat cu ele. pacat numa ca-i sfada mare intre frati de la ele si asta nu-i bine. io ce sa zic, io cred ca cine-i curat la inima si cu credinta o sa gaseasca indurare la Dumnezeu si la Maicuta Sfanta. io mai multe nu stiu sa va spui.

    Apreciază

  10. ingrid said, on august 26, 2010 at 6:50 pm

    Cel mai grav este altceva. Daca se strang banii, cum vom mai putea da milostenie in bani, in asa fel incat sa nu stie dreapta ce face stanga? Sau toti pe care-i miluim trebuie sa aiba casa de marcat si sa ne dea chitanta pe care scrie Bogdaprosti? Sau dam numai obiecte cumparate cu cipuri?

    Apreciază

    • agerstress said, on august 27, 2010 at 11:32 am

      Sistemul nu vrea sa-i ajuti pe aceia pe care ii considera inutili adica neproductivi.

      Apreciază

    • Calatorul said, on august 27, 2010 at 12:42 pm

      @Ingrid, ai subliniat excelent uraciunea tehnologizarii tranzactiilor financiare.

      Apreciază

    • rica said, on august 31, 2010 at 1:41 pm

      ingrid nu este doar milostenia materiala!! poti sa te rogi pentru oameni caci tot milostenie este..sau sa ti fie mila de unul care moare in o alta tara…sau tu vrei sa i vezi fata celui ce ti zice bodaproste? pai ar fi trebuit sa i dai fara sa stie cine ia dat!

      Apreciază

  11. Pan Tvardovskii ...instalator said, on august 26, 2010 at 8:33 pm

    Salut Saccsiv …ce parere o avea BOR despre toata mizeria asta cu e Romania?
    Care mai este sau cum a ramas parerea BOR despre pasapoartele cu biometrrice .Eu oricum am vechi .Eu am ramas la chestia cum ca oarecine i-ar fi cerut Robertei Anastase sa se permita derogarea care da voie circulatiei pasapoartelor vechi in paralele cu cele noi dar asta era anul trecut.
    Care mai este situatia ?Care este pozitia BOR despre biometricele din pasapoarte dar din CI?Care este pozitia BOR despre e Romania?

    Apreciază

  12. PG said, on august 27, 2010 at 9:23 am

    Sistemul ne poate lovi cu o reforma monetara si anuleaza banii fizici ; atunci totul se va tranzactiona electronic .

    Apreciază

  13. Calatorul said, on august 27, 2010 at 12:56 pm

    I-am raspuns lui Ingrid. Nu a aparut comentariul (suna asa: Ingrid, ai subliniat excelent uraciunea tehnologizarii tranzactiilor financiare). Am primit ban pentru ce am comentat mai inainte? daca da, de ce?

    Apreciază

  14. acadennis said, on septembrie 5, 2010 at 12:12 pm

    Oameni se vor opune acestuia, dar vor pierde.
    In Apocalipsa 13:7 scrie.

    Apreciază

  15. […] Comentariul zilei (26.08.2010): Un COSMAR bate la usa. Se va declansa cand cetatenii vor avea noile … […]

    Apreciază

  16. […] Comentariul zilei (26.08.2010): Un COSMAR bate la usa. Se va declansa cand cetatenii vor avea noile … […]

    Apreciază

  17. […] Comentariul zilei (26.08.2010): Un COSMAR bate la usa. Se va declansa cand cetatenii vor avea noile … […]

    Apreciază

  18. […] CARDUL NATIONAL DE SANATATE acasa, de la 1 ianuarie 2011, prin posta. CE VOM FACE?) si eRomania (Comentariul zilei (26.08.2010): Un COSMAR bate la usa. Se va declansa cand cetatenii vor avea noile …). Deci trei actiuni concomitente realizabile intr-un interval foarte scurt de timp, intr-o tara […]

    Apreciază

  19. […] Comentariul zilei (26.08.2010): Un COSMAR bate la usa. Se va declansa cand cetatenii vor avea noile … […]

    Apreciază

  20. […] Comentariul zilei (26.08.2010): Un COSMAR bate la usa. Se va declansa cand cetatenii vor avea noile … […]

    Apreciază

  21. […] Comentariul zilei (26.08.2010): Un COSMAR bate la usa. Se va declansa cand cetatenii vor avea noile … […]

    Apreciază

  22. Aparam Ortodoxia said, on noiembrie 9, 2010 at 6:47 am

    ACEST SISTEM LUCIFERIC ESTE FOARTE APROAPE A SE INDEPLINI REFUZAM ORICE DOCUMENT ELECTRONIC ID DE MESS aparamortodoxia

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.