SACCSIV – blog ortodox

NU MERGETI LA VOT

Posted in alegeri, prezidentiale by saccsiv on noiembrie 19, 2009

1)     NU VOTATI. Deoarece majoritatea candidatilor fac parte din clica ce a distrus aceasta tara:

PARLAMENTUL si GUVERNUL Romaniei, marionete ale PAPUSARILOR planetari

   Citez din spusele unui mare duhovnic inca in viata, unul din stalpii ortodoxiei:

   De aceea, va rog sa nu mai cau­tati solu­tii. Solu­tii omen­esti nu sunt, dragii mei! Solu­tia este moartea pen­tru Hris­tos.

   Traim intr-o lume anarhica, intreaga clasa polit­ica este vra­j­masa a lui Hris­tos si slu­ji­toare raului, de aceea numai sim­pla noas­tra vie­tuire, fara sa abdicam de la prin­cipi­ile noas­tre cres­tine, este o mar­tur­isire si o muceni­cie de zi cu zi.

   Sin­gurele noas­tre arme sunt numai cele duhovnicesti: rugaci­unea, smere­nia, dragostea, dar si mar­tur­isirea. Nu se poate dragoste fara mar­tur­isire. Dragostea este jert­fi­toare, iar noi daca ne temem sa mar­tur­isim ade­varul, ce jertfa mai avem? Sau daca nu ne pasa de aproapele nos­tru care este in nesti­inta si noi nu il infor­mam si il lasam sa cada prada aces­tui sis­tem, ce dragoste mai avem? Cei care se mai lupta astazi sa trezeasca pe fratele lor, care nu au ramas nepasatori fata de viitorul unei natii si al unei Bis­erici, aceia sunt fii ai dragostei lui Dum­nezeu, care isi pun viata pen­tru fratii lor.

   Diavolul s-a intru­pat in acest sis­tem politic si se lupta cu noi prin ei, mai aprig ca nicio­data.

   Aces­tia sunt lupi rapi­tori, nu mai este o stapanire aleasa, este o stapanire antihris­tica, potrivnica lui Hris­tos. Daca se impotriveste lui Hris­tos, glasul acelei stapaniri nu va mai fi unul de ascul­tat. Ce stapanire este aceasta care ne da paine otravita sa man­cam? Care ne ucid copiii? Nu vedeti ca au inceput cu copiii, cu sufletele aces­tea nevi­no­vate? De ce? Pen­tru ca ii ucide nevi­no­va­tia copi­ilor. Cu mar­ti­ra­jul copi­ilor a inceput Bis­er­ica lui Hris­tos, cu mar­ti­ra­jul prun­cilor, iata ca incepe si prigoana aces­tui veac de pe urma. Dar socotesc ca jertfa nevi­no­vata a aces­tor copii nu va fi nelu­cra­toare, ci ea va da put­ere ale­silor Bis­ericii lui Hris­tos. Si cred ca va fi o incu­nunare a cres­tin­is­mu­lui prin jertfa copi­ilor nevi­no­vati. Este foarte per­icu­los acum pacatul nesti­in­tei; toti vedem peri­colul in care ne gasim si sun­tem obligati sa ne infor­mam si avem dato­ria de a informa si pe ceilalti frati ai nos­tri mai sim­pli si nea­ju­torati.

   Gen­er­a­tia aceasta a ajuns la apogeul nihilis­mu­lui.”

   Cititi va rog mai multe la:

Parintele IUSTIN PARVU: „Solutii omenesti nu sunt, dragii mei! Solutia este moartea pentru Hristos” (despre vaccinare, evrei, preoti, politicieni si sistemul antihristic)

   2) NU MERGETI LA VOT. Unii va indeamna sa mergeti la vot dar sa anulati buletinul. Fundamental gresit. Trebuie sa intelegeti ca singurul loc in care va semnati si va treceti datele sunt acele catastife de la comisia sectiei de votare. Buletinele de vot insa, n-au numele vostru. Sunt anonime. La orice verificare a voturilor ce s-a facut de aproape 20 de ani incoace, s-au verificat de fapt catastifeleNiciodata sacii cu buletine … Intelegeti smecheria? Partidele au tot vorbit de fraude electorale, n-au facut insa nimic real pentru stoparea lor, deoarece isi fac jocurile intre ele, astfel incat din urne iese cine trebuie. La o verificare corecta insa, numarul de buletine nu poate depasi numarul de semnaturi. La o verificare corecta, nimeni nu poate semna in locul dumneavoastra. Desigur, la o verificare corecta … insa trebuie sa plecam de la premisa aceasta, deoarece altfel, chiar ca nimic din ceea ce am face nu mai conteaza. Cititi va rog si:

METODE DE FRAUDARE A ALEGERILOR

   Veti intelege astfel ca pentru noi, cei ce nu vrem sa votam cu niciunul dintre candidati, varianta de a stampila buletinul astfel incat acesta sa devina nul, nu este neaparat o solutie. Se pot folosi de semnaturile noastre de pe catastif, astfel incat sa inlocuiasca buletinele cu cele care trebuie.

   Daca totusi nu intelegeti cele de mai sus si mergeti la vot, fiti foarte atenti la conditiile necesare pentru ca un vot sa fie anulat. Le gasiti la:

Ghidul alegătorului din România. Alegerea Preşedintelui României, 22 noiembrie 2009

45 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 19, 2009 at 7:20 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • NihilSineDeo said, on noiembrie 19, 2009 at 8:13 pm

      „Unii va indeamna sa mergeti la vot dar sa anulati buletinul. Fundamental gresit. Trebuie sa intelegeti ca singurul loc in care va semnati si va treceti datele sunt acele catastife de la comisia sectiei de votare. Buletinele de vot insa, n-au numele vostru. Sunt anonime. La orice verificare a voturilor ce s-a facut de aproape 20 de ani incoace, s-au verificat de fapt catastifele … Niciodata sacii cu buletine … Intelegeti smecheria? …Se pot folosi de semnaturile noastre de pe catastif, astfel incat sa inlocuiasca buletinele cu cele care trebuie.”

      Te contrazici singur ! Intai spui ca de 20 de ani incoace nu au fost verificati niciodata sacii cu buletinele de vot. Apoi ca se pot folosi de semnaturile de pe catastif astfel incat sa inlocuiasca buletinele cu cele care trebuie ! Pai de ce s-ar mai obosi, daca nimeni nu a verificat vreodata sacii cu buletine ?! Mai multa coerenta logica, te rog !!!

      Spre deosebire de cel care a scris, eu am facut in trecut parte dintr-o comisie de sectie de votare, si stiu prea bine ca fraudarea voturilor nu este chiar simpla. Voturile se numara dupa ce se termina programul de votare, incheindu-se un proces verbal in care se trec numarul total de voturi valabile, numarul voturilor obtinute de fiecare candidat, numarul de voturi anulate.Evident se verifica si ca nr. de voturi scoase din urna sa nu fie mai mare decat nr. celor inscrisi ca votanti in liste. Fac parte din comisia sectiei, participa la numararea voturilor si semneaza procesul-verbal inclusiv reprezentantii partidelor care au candidati. Evident ca acesti reprezentanti ai partidelor isi noteaza in agendele proprii cifrele rezultate, ba mai mult, sunt convins ca si fotografiaza cu telefonul mobil procesul-verbal, pentru mai multa siguranta, acest lucru nefiind interzis. De aceea vedem ca se vorbeste la televizor de numaratoarea paralela a voturilor facuta de partidul x sau y. Pentru ca si reprezentantii lor in sectiile de votare detin datele inscrise pe acele procese verbale. Daca cineva ar inlocui voturi din saci, nu ar mai exista concordanta cu ceea ce este inscris in procesul verbal. Ar trebui si acela falsificat, dar falsul s-ar descoperi relativ simplu, pt. motivul aratat anterior (detinerea de catre reprezentantii partidelor din comisii a datelor reale).
      Nu spun ca fraudele nu sunt posibile, dar ele au de regula o amploare redusa, se petrec in localitati mici unde partidele au putini reprezentanti in comisia sectiei, iar aceia pot fi cumparati cu o sticla de tuica, pt. ca de obicei sant si rude sau prieteni cu reprezentantul partidului ce fraudeaza. Nu cred ca modifica rezultatele reale cu mai mult de 1-2 %.
      Iar daca tot e sa se fraudeze, nu semnaturile voastre din listele electorale le sunt indispensabile…
      In concluzie, „fundamental gresit” este ceea ce este scris la pct. 2 din articol.

      Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 19, 2009 at 8:52 pm

        NihilSineDeo

        Ce joc faci, fudulule? Chiar nu intelegi sau te prefaci? 1-2% se fraudeaza? Pe cine aburesti?

        Spui la

        https://saccsiv.wordpress.com/2009/11/18/mare-mobilizare-in-randul-italienilor-ca-urmare-a-sentintei-curtii-europene-a-drepturilor-omului-impotriva-crucifixurilor/#comment-14311

        citez:

        „Daca nu agreezi pe niciunul dintre candidati, cel mai bine este sa te prezinti la vot si sa faci in asa fel incat buletinul tau sa fie anulat. De exempu sa scrii cu carioca un scurt mesaj pentru toti candidatii (de ex. “Nici unul dintre voi nu meritati votul meu !” )si sa aplici mai multe stampile in afara chenarelor. Daca pui stampila in chenarele mai multor candidati s-ar putea presupune ca ii placi pe toti, si iti este greu sa te hotarasti la unul !
        Asta ar reprezenta un protest mult mai clar decat absenteismul.”

        Ce smecher te crezi … Deci inveti sa se puna mai multe stampile in afara chenarelor si nu in chenarele mai multor candidati …

        Dar regulamentul ce poate fi citit la:

        https://saccsiv.wordpress.com/2009/11/19/ghidul-alegatorului-din-romania-alegerea-presedintelui-romaniei-22-noiembrie-2009/

        spune clar:

        „SUNT VALABILE
        • buletinele de vot pe care ştampila a fost aplicată de mai multe ori în acelaşi patrulater sau atât într‐un patrulater cât şi în afara oricărui alt patrulater.
        Efectuarea de ştersături sau acoperirea prin scriere a buletinelor de vot nu atrage nulitatea acestora!”

        Adica, tu ii inveti fals cum sa anuleze votul … Ai fost in SISTEM? Se pare ca inca ai ramas acolo.

        Apreciază

  2. Alina said, on noiembrie 19, 2009 at 8:21 pm

    Folositor articol. Nu aveam oricum nici cea mai vaga intentie de a merge la vot, dar tot auzeam ‘mergi si anuleaza votul’ si n-am inteles de ce pt ca tot un drac e. Dar smecheria cu sacii cu buletine si catastifele nu o stiam. Tare prosti mai suntem, atatia ani ne-am agitat cu jocul asta politic mizerabil tot sperand ca se mai poate schimba ceva. Astea-s primele alegeri la care nu duc si-mi pare rau pt cele la care m-am dus pana acum.

    Apreciază

  3. Alina said, on noiembrie 19, 2009 at 8:28 pm

    NihilSineDeo’
    Cred ca problema asta a fraudei nici nu este asa de importanta la urma urmei, de vreme ce din 90′ incoace, la conducere (si la alegeri) s-au perindat indivizi ce apartin aceluiasi sistem. Doar culoarea partidului variaza: unul e rosu, altul verde, altul portoclaiu, etc. Dar aparentele trebuie mentinute, ca prostimea are nevoie de circ.

    Apreciază

  4. Dan Patrascu said, on noiembrie 19, 2009 at 9:05 pm

    Un crestin democrat a fost ales in functia de Presedinte al Uniunii Europene. Iata, crestinismul inca nu s-a pierdut. Europa inca are o sansa sa-si redescopere radacinile
    http://patrascudan.wordpress.com/

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 19, 2009 at 9:12 pm

      da prietene … crestini participanti la intrunirile Bilderberg sau membri ai Comisiei Trilaterale

      Apreciază

  5. goru said, on noiembrie 19, 2009 at 9:13 pm

    „…fraudele…au o amploare redusa…”
    Foarte amuzant NihilSineDeo, dar nu uita totusi ca traiesti in acelasi sistem nu „din ’90 incoace”, ci din decembrie ’67 pana astazi. Se pare ca nu ne-a invatat nimic era comunista ce a defilat subjugand Romania.

    Apreciază

  6. NihilSineDeo said, on noiembrie 19, 2009 at 9:50 pm

    1. Chiar nu stiam ca votul este valabil daca are o stampila intr-un patrulater si mai multe afara. Te rog sa stergi comentariul meu de la articolul cu mobilizarea italienilor ca urmare a sentintei CEDO intrucat nu am nici cea mai mica intentie sa ii conduc si pe altii in aceeasi eroare in care ma aflam si eu.
    2. Imi pare deja foarte rau ca am intrat in comentarii ce privesc, chiar daca nu direct, politica. Desi am fost bine intentionat (eu incercam sa discut pe marginea celei mai potrivite atitudini civice), mai bine nu ma bagam in mocirla…
    3. Ma surprinde in mod neplacut atat atitudinea ta cat si limbajul folosit, ambele deosebit de agresive. Sincer, te credeam altfel. Se pare ca mai ai mult pana la o atitudine crestina. Omori omul inainte de a-i da dreptul sa se apere…Si se pare ca iti face chiar placere sa il strivesti, altfel nu inteleg graba !
    4. Tu ca administrator al blogului cunosti tot ce am scris eu aici pana acum. Ti se pare cumva ca acelea sunt comentarii ale unui om al sistemului ?

    Saccsiv, imi pare rau sa ti-o spun, dar cred ca ai nevoie sa te mai si autoevaluezi, inainte de a fi cantarit si gasit prea usor !

    ” Fiindca tu zici: Sunt bogat si m-am imbogatit si de nimic nu am nevoie! Si nu stii ca tu esti cel ticalos si vrednic de plans, si sarac si orb si gol!
    Te sfatuiesc sa cumperi de la Mine aur lamurit in foc, ca sa te imbogatesti, si vesminte albe ca sa te imbraci si sa nu se dea pe fata rusinea goliciunii tale, si alifie de ochi ca sa-ti ungi ochii si sa vezi.”

    Domnul sa te ajute !

    Apreciază

  7. bibi said, on noiembrie 19, 2009 at 9:56 pm

    Heh, se pare ca istoria nu ne-a invatat nimic. Pai inca de pe vremea lui Eminescu si alea sunt ultimele relatari mai credibile viata politica este aceeasi presarata de influente , de „moguli” cum este acum la moda si de… diverse influente….Vroiam sa merg sa votez in speranta sa nu iasa nici, nici dar oricum va iesi cineva care nu se gandeste la oamenii acestei tari. Se spune ca daca nu mergi la vot nu poti schimba nimic, ca vor castiga tot cei care au interese personale… si incepi sate gandesti.. merg sa votez pe… dar pana la urma nu ai pe cine. Din toti candidatii 12 la numar niciunul nu merita votul meu, cu toate ca am stat si am reflectat, cei mai puternici au bani, publicitate, chiar sufocanta la un moment dat, si astia sunt doar 4 la numar. Restul? becali,hunor si nici macar nu mai stiu cum se numesc, nu de alta dar nici unul nu propune ceva concret pentru noi,romanii de rand, ca tara ca neam suveran sau ce om fi. Nu vreau sa influentez pe nimeni dar nu am sa merg la vot sigur deoarece niciunul din candidati nu imi garanteaza mie sau familiei mele ca mergand la vot voi face bine acestei tari, acestui neam de romani….

    Apreciază

  8. acelas said, on noiembrie 19, 2009 at 10:11 pm

    pai daca vom avea oricum toti acelasi (supra)presedinte …

    http://www.cotidianul.ro/presedintele_bilderberg_va_conduce_ue-103635.html

    .

    Apreciază

  9. bibi said, on noiembrie 19, 2009 at 10:22 pm

    Si apropo cu sau fara votul nostru noua ordine mondiala se va forma( daca nu este deja formata:) )asa ca de ce ne mai facem griji?
    Toti candidatii nostrii sunt supusi si indoctrinati, probabil ca si foarte multi dintre noi.
    Asa ca unde va fi schimbarea(in plan material)?
    Eu am ajuns la concluzia ca ce va fi va fi asa cum a zis Domnul nostru. mai devreme sau mai tarziu (cu toata fuga in munti si alte planuri de subzistenta asa cum am tot citit pe aici, ceea ce nu este deloc ortodox ,sa fugi de ceea ce a pregatit Domnul Dumnezeul nostru pentru noi) se va intampla conform Sfintei Scripturi si Marilor Duhovnici. Si atunci de ce sa nu traim cat mai frumos, cat mai crestineste, si sa ne bucuram de viata si de natura? De ce sa nu fim mai buni si sa le aratam si altora ca prin dragoste de aproapele nostru viata ni se poate schimba? Sunt niste intrebari simple totusi…………….Oare????

    Apreciază

    • valentin said, on noiembrie 20, 2009 at 8:13 am

      este adevrat ca ce este scris in Scriptura nu va trece, dar depinde de noi sa mai amanam prin rugaciuni si fapte. Referitor la plecarea in munti , nu este o solutie universala asa zice parintele nostru Iustin, cel putin pana la marea prigoana. Fiecare este dator sa reziste cum poate pana atunci.

      Apreciază

  10. Agartha said, on noiembrie 20, 2009 at 7:38 am

    Don`t vote. A vota inseamna a abdica. Egal ca e grauda sau nu, nu mergeti la vot.

    Apreciază

  11. parereamea said, on noiembrie 20, 2009 at 12:12 pm

    Am inca dreptul de a vota si am sa mi-l exercit.
    Voi vota cu cel mai nesemnificativ dintre candidati, cel care are cele mai mici sanse.
    A nu merge deloc e ca o depunere totala a armelor, ca si cum daca intorci spatele dusmanului pe front ala o sa te lase in pace.
    Daca nu am fost in stare ca natiune sa avem un candidat crestin, atunci asta meritam.
    De votat tot voi vota, nu pot fi atat de las sa nu votez. Imi asum esecul in mod constient printr-un vot nesemnificativ.
    Nu voi vota grangurii zilei.
    Un vot anulat sau o absenta la vot poate fi exploatata in interesul cuiva.
    Dar un vot pentru un candidat din coada listei nu va atrage atentia, va fi trecut la catastif, considerat fiind inofensiv. In acest fel cel putin le pot arata ca nu accept marii moguli care vor sa ni se bage iar cu forta pe gat.

    Apreciază

    • horia said, on noiembrie 20, 2009 at 12:55 pm

      lupta e in alta parte…parafrazand un mare farsor defetist.

      Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 20, 2009 at 2:40 pm

      Singurul element care arata indubitabil greata electoratului fata de politic este neprezentarea la urne.

      Prezentarea la urne inseamna acceptarea SISTEMULUI DEMONOcratic. Restul sunt povesti.

      Apreciază

  12. razvan said, on noiembrie 20, 2009 at 1:19 pm

    saccsiv, fratilor…

    http://www.jurnalul.ro/stire-externe/un-preot-ordodox-rus-critic-vehement-al-ultranationalistilor-a-fost-asasinat-527972.html

    e de rau..daca in Rusia au asa mult tupeu maslimanii…

    Apreciază

    • Veaceslav said, on noiembrie 20, 2009 at 6:08 pm

      Il urmaream adeseori pe acest parinte, sunt o gramada de videouri pe net cu el, are carti bune. Intradevar marturisea ADEVARUL, avea un DAR de la DUMNEZEU. Era intradevar un mare critic al musulmanilor si a celor rataciti.
      ESTE UN MUCENIC, un ADEVARAT MUCENIC.

      Apreciază

  13. comentator said, on noiembrie 20, 2009 at 4:26 pm

    Nu stiu daca sunt musulmanii sau cei ce vor sa destabilizeze…”dezbina si condu!”… nu este un eveniment de trecut cu vederea… asteptam sa vedem ce va urma!

    Apreciază

  14. Ratiune said, on noiembrie 20, 2009 at 5:47 pm

    CATA VORBARIE FARA NOIMA. UITATI ESENTA VOTULUI OAMENI BUNI. CAND VOTATI, VA NUMITI PRACTIC UN REPREZENTAN CARE SA VA REPREZINTE INTR-O TREABA, INDIFERENT CA E SEF DE SCARA, DE ASOCIATIE DE PROPRIETARI, PARLAMENTAR, SAU PRESEDINTE. PROBLEMA E CA ATUNCI CAND OBSERV CA CEL PE CARE L-AM NUMIT NU MA MAI REPREZINTA, SA-L POT SCHIMBA. DACA LA UN SEF DE SCARA E MAI SIMPLU, IN POLITICA ESTE PRACTIC IMPOSIBIL. AICI ESTE MAREA PROBLEMA.

    Apreciază

  15. LEO said, on noiembrie 20, 2009 at 7:10 pm

    intradevar Dumnezeu poate si vad ca amana timpul prigoanei antihristice http://www.ziare.com/actual/eveniment/11-20-2009/ccr-legea-big-brother-o-ingerinta-in-viata-intima-a-persoanei-955846
    Datorita parintelui Iustin au dat inapoi cu cipuirea!!! Dau inapoi si cu vaccinurile! Inseamna ca mai avem oameni sfinti in lumea asta care pun in miscare Harul DUHULUI SFANT ce face ca milioane de oameni CHIAR SI ETERODOCSI sa se impotriveasca planurilor slugilor antihristului! Cat despre vot sa nu uitam ca Dumnezeu a binecuvantat monarhia crestina ci nu democratia care a fost unul din obiectivele protocoalelor sionului.

    Apreciază

  16. em said, on noiembrie 20, 2009 at 7:15 pm

    „A nu merge deloc e ca o depunere totala a armelor, ca si cum daca intorci spatele dusmanului pe front ala o sa te lase in pace.
    Daca nu am fost in stare ca natiune sa avem un candidat crestin, atunci asta meritam.”
    parereamea sunt de acord cu parerea ta

    Apreciază

  17. eufrosin said, on noiembrie 20, 2009 at 7:37 pm

    Basescu, urmatorul Presedinte. Iata de ce:

    http://eufrosin.wordpress.com/2009/11/20/basescu-urmatorul-presedinte/

    Apreciază

  18. Ratiune said, on noiembrie 20, 2009 at 7:42 pm

    „Cat despre vot sa nu uitam ca Dumnezeu a binecuvantat monarhia crestina ci nu democratia care a fost unul din obiectivele protocoalelor sionului.”
    Leo aceste cuvinte aduc a dezinformare. Nu prea stiu eu ce e cu „protocoalele sionului” , dar stiu sigur cateva lucruri. In primul rand, democratia isi are originile in grecia antica. In al doilea rand nu stiu cam prin ce pasaj din biblie a binecuvantat Dumnezeu monarhia. Dupa umila mea parere, monarhia e cel mai putred sistem de a conduce, bazandu-se pe mostenirea puterii de catre urmasii directi, CHIAR DACA ACESTIA SUNT INCAPABILI DE A CONDUCE , SAU PUR SI SIMPLU NU DORESC ASTA. E suficient sa privim natura si sa luam exemplu de la ea. Pana sa ajunga sa conduca matca un stup, trebuie sa elimine celelalte matci din stup. Lupta din interiorul unui sistem este o metoda de a separa graul de neghina. Dar atentie! Stupul in ansamblul lui isi vede mai departe de treaba: apararea stupului, cresterea puietului de catre doici, culesul polenului si a mierii pentru a fi pregatit pentru iarna. ADEVARUL NU POATE FI CUPRINS DE MINTEA OMULUI , DAR NICI NU POATE CONTRAZICE LOGICA EMANATA DE MINTEA UMANA.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 21, 2009 at 3:57 am

      Cine considera ca DEMONOcratia actuala = ceea ce au gandit anticii a fi democratia, dovedeste ca nu cunoaste cum functioneaza SISTEMUL

      Apreciază

  19. mircea said, on noiembrie 20, 2009 at 7:44 pm

    Aceasta clasa politica, in mare .. e supusa si manevrata de diverse sfere de influenta(fmi,ue,forte interne etc)..dar poate sunt cativa care vad care e situatia si pot face ceva in bine Dilema mea era daca sa votez pe cineva care ne-ar face un rau mai mic sau sa nu votez deloc. daca e sa aleg.. dintre candidati,doar pe unul l-am auzit sa nu jigneasca si care nu ar fi asa manipulabil.(nu dau nume pentru ca acest site nu necesita atacuri suplimentare). pe de alta parte sunt constient ca un vot nu schimba nimic. important e sa ne rugam pentru cel care o sa ajunga presedinte..pentru ca rugaciunile unite au puterea sa ajute oamenii.( ex.rugaciunea de luminare a mintii). Doamne ajuta!

    Apreciază

  20. mircea said, on noiembrie 20, 2009 at 7:54 pm

    @eufrosin.Bravo lui daca a crestinat un copil musulman. insa e jenant ca nu a luat nici o masura la atatea petitii din partea crestinilor. referitor la acea scrisoare care a ajuns la presedentie ..ce masuri a luat? / indiferent cine o sa ajunga presedinte imi mentin parerea ca trebuie sa ne rugam sincer pentru cei cu putere de decizie dar in acelasi timp sa nu plecam capul si sa ii tragem de maneca atunci cand gresesc.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 21, 2009 at 6:07 am

      Dupa minutul 8, il puteti auzi pe parintele Gheorghe Calciu Dumitreasa vorbind despre ateismul lui Basescu si apropierea lui de masonerie

      Apreciază

  21. kosk said, on noiembrie 20, 2009 at 8:54 pm

    @Ratiune, democratia clasica ateniana, nu are suport in Biblie si ghici?..nici asta moderna, emanatie a illuminismului. Si la urma urmei, adevarul absolut este ca la sfarsitul timpurilor, imparatia lui Dumnezeu pe pamant va fi IMPARATIE nu democratie..daca intelegi mesajul evident.

    Apreciază

  22. Dan Lee said, on noiembrie 21, 2009 at 11:14 am

    În limba engleză se spune despre democraţie că este „Mob rule”, adică legea găştii, mai precis nelegiuirea. Un astfel de sistem ar deveni anarhie dacă nu ar fi controlat din umbră de cabala ocultă.

    Apreciază

  23. Minte Inselatoare said, on noiembrie 21, 2009 at 3:12 pm

    De ce nu am merge la vot ? Parerea mea e ca ar trebui sa mergem macar sa nu mai castige Base si anul acesta . Da ! ai dreptate in legatura cu Papusharii …dar nu avem ce face noi ! suntem mult prea „mici” , gruparea asta e de cand lumea sub numele de Iluminati si orice om ce vrea sa conduca o tara trebuie sa aiba acordul lor . Iti recomand sa cauti pe net sau sa intri pe blogul meu pentru mai multe amanunte despre acest lucru 😉 … Ca se fraudeaza alegerile … asta e … si o fac pentru ca participarea romanilor la vot e sub 50% , daca am merge toti .. adica 100% .. nu ar mai avea atatea sanse sa isi indeplineasca planurile … Ironic vorbind …ne e bine cu oricine iese …pentru ca suntem prea orbi sa ne conducem singuri si prea prosti pentru a intelege ca domnii candidati sunt mult mai prosti decat noi … Hai…La revedere .. Succes cu blogul 😉 in continuare …

    Apreciază

  24. tazdingoo said, on noiembrie 21, 2009 at 10:06 pm

    „NU VOTATI. Deoarece majoritatea candidatilor fac parte din clica ce a distrus aceasta tara”
    – de aici inteleg ca exista si o minoritate, deci lumea are totusi pe cine alege. Asa ca sfatul meu este ca toti oamenii sa mearga la vot. Eu cu siguranta voi merge si nu-mi voi anula votul.

    Apreciază

  25. eu said, on noiembrie 22, 2009 at 12:50 am

    Am ales sa nu aleg !
    http://eu-nu-votez.com

    Apreciază

  26. Nicolae said, on noiembrie 22, 2009 at 8:01 am

    CIVIC, ANTI-CIVIC…SUPRA-CIVIC!
    -De ce nu trebuie sa mergem la vot-

    Se discuta intens in societatea moderna despre ce inseamna a fi CIVIC. In epoca contemporana, dimensiunea civica a existentei a capatat o semnificatie mult mai inalta decat dimensiunea ei crestina.
    „Da-i Cezarului, ce-i al cezarului, si lui Dumnezeu, ce-i al lui Dumnezeu!”-spune in Sfanta Scriptura. Adevarat, dar din pacate, acest indemn hristic este supralicitat in prima lui parte, in zilele noastre!
    A participa activ la viata publica a societatii in care traiesti, sub toate aspectele, este, fara indoiala, o datorie civica si, in ultima instanta, si una crestineasca. Pana aici, toate bune! Dar ce ne facem atunci cand suntem pusi in situatia de a-i da cezarului, in detrimentul lui Dumnezeu, de a raspunde chemarii si obligatiei fata de Cezar, mai mult decat Dumnezeului nostru?!
    Este si cazul votului electoral, si al chemarii disperate la vot, proclamate insistent de intreaga societate civila, prin liderii de opinie, prin fel si fel de campanii si indemnuri, prin mass-media in general.
    In conditii obisnuite, sunt de acord ca a nu te prezenta la vot reprezinta o atitudine NE-CIVICA, daca-i vorba doar de indiferenta si nepasare, si ANTI-CIVICA- daca este rea-vointa.Cred ca exista ambele atitudini in societatea romaneasca, in special din prima categorie. In cazul celei de-a doua categorii, consider a fi atitudine anti-civica neprezentarea la vot pe motive STRICT NEGATIVISTE- adica, de ” Gica-contra- de pozitie anti-sistem, doar din neputinta sau placerea de a nu te supune unor norme sociale, civice!
    Ceea ce, evident, nu este bine!
    Dar, atentie, cel care nu se prezinta la vot, considerand ca oferta electorala nu numai ca nu este ceea ce-si doreste{ asta fiind doar o problema subiectiva!}, ci, mult mai mult, ca acea oferta este impotriva intereselor si principiilor sale crestine, acela are o atitudine SUPRA-CIVICA, expresie a unei CONSTIINTE SUPRA-CIVICE- care pune pe Hristos, asa cum e firesc, inaintea Cezarului si a sistemului!
    Aceasta constiinta isi are temeiul in Absolut, si deci, transcende lumea, sistemul, cu imperfectiunile lui.
    O astfel de atitudine, de refuz fata de o oferta politica necrestina si anticrestina, fata de o intreaga clasa politica-la modul mai general-de aceeasi factura, nu numai ca nu este o atitudine anticivica sau necivica, ci este, cum am spus, una chiar SUPRA-civica!
    De aceea, sunt convins ca adevaratii crestini, cei care traiesc si raspund unei morale si unei chemari superioare, intru Domnul nostru Iisus Hristos, nu se vor lasa amagiti sau influentati de apelurile aproape nevrotice de a participa la vot, lansate de societatea civila.
    Nu putem pune stampila acolo unde nu este credinta, nu este moralitate, nu este nimic crestinesc. Ar insemna sa-L tradam pe Hristos!!!
    Inainte de a ne implini orice datorie civica, trebuie sa ne implinim datoria fata de Hristos! Asadar, cei care ne considera ”necivici” sau ”anticivici”, sa ramana cu etichetele lor! Nu-i vina noastra ca nu inteleg nimic.Mai presus de toate, ne vom onora datoria de crestini!

    Nicolae Marius Antonescu

    Apreciază

  27. claudiunitisor said, on noiembrie 22, 2009 at 6:20 pm

    Zarurile au fost aruncate!

    Apreciază

  28. agerstress said, on noiembrie 22, 2009 at 6:27 pm

    Indiferent ca le place unora sau nu, prezentarea la vot inseamna COMPLICITATE cu sistemul asa cum este el conceput. In al doilea rand, sleahta politica isi justifica „reprezentativitatea” si legitimitatea tocmai printr-un procentaj din numarul celor prezenti la vot ci nu din numarul cetatenilor romani (partea asta de la urma uita de obicei sa o specifice…). Aparuse cu cateva zile in urma unul pe un post de televiziune batandu-se cu pumnii in piept si sustinand sus si tare ca numai ei ca parlamentari „reprezentanti al poporului roman” (oare de unde si-n ce masura?) au dreptul sa modifice constitutia tarii si sa ia decizii in numele poporului chiar si in probleme de maxima importanta. Oare cat de departe vor ajunge? Vi se pare normal sa intretinem la nesfarsit acest cerc vicios? Vi se pare firesc sa le dam la nesfarsit „apa la moara” acestor tradatori ai neamului romanesc?
    Democratia este din principiu razvratire fata de Dumnezeu. Poate in ziua in care vom accepta pe deplin „dictatura” (am pus in ghilimele acest termen aici ca si cum ar veni de la cei care ar putea percepe lucrurile astfel – stapanirea, domnia, as spune eu) Lui Dumnezeu in vietile fiecaruia dintre noi, atunci se va schimba ceva cu adevarat. Pana atunci ne imbatam cu apa de ploaie si ratacim in idolatrie politica.

    Apreciază

  29. Nicolae said, on noiembrie 22, 2009 at 11:49 pm

    Saccsiv, iti multumesc pt. gazduire, pt. aprecieri, si pt.promovarea pe care ai facut-o articolului meu! Sunt jurnalist, si iti marturisesc sincer ca n-am reusit sa public nicaieri{cu exceptia ta, desigur}acest articol, din cauza, lesne de inteles, a ideilor si a mesajului exprimate acolo. Sansa{nu a mea, ci a articolului!}a fost ca am descoperit blogul tau.
    Am postat acest articol si la Apologeticum, dar nu s-a bucurat de acelasi succes si de aceeasi sustinere. M-au publicat, dar m-au pus ” la index”, baietii! Apologeticum nu si-a exprimat foarte clar opinia in leg. cu participarea la vot, asa cum ai facut-o tu, dar din subtext, cred ca nu e de acord cu neparticiparea, ba mai mult, cred ca-l sustine pe basescu{am scris intentionat cu litera mica}, cu toata campania referendumului anti-cipuri pe care a desfasurat-o. Daca-i asa, e regretabil pt. Apologeticum! Ca si pt. Roncea, saracul! Spre deosebire de Apologeticum, la Roncea lucrurile sunt mult mai clare!

    agerstress{iarta-ma,nu inteleg pseudonimele astea, eu si in presa am semnat intotdeauna cu numele meu real-e un gest demn, e o asumare!}, ai inteles bine! Marele pacat al democratiei{ma rog, sau unul din ele}este ca opereaza cu criterii cantitative!!! Criteriul majoritatii este absolut eronat! Ceea ce-ti da reprezentativitate este nu numarul de voturi adunate, ci calitatea ta de roman, in profunzimea genei tale spirituale!
    In ceea ce ma priveste, ma declar, ca si Petre Tutea, un anti-democrat!

    Nicolae-Marius Antonescu

    Apreciază

  30. em said, on noiembrie 23, 2009 at 5:40 pm

    offf… Felix, ia fii atent ce spui tu aici: „Si as dori sa nu uitati: faptul ca azi tastati pe bloguri, liberi, fara teama, e datorat acelor tari care au hotarat ca democratia e singura cale de bun-simt.” Mda… cum ar fi Rusia, de exemplu. L-a eliminat pe Ceausescu tocmai pt ca noi sa zburdam veseli in democratie. Sa-i multumim deci mamei Rusia si unchiului Sam, care in 89 s-au luat frumusel de mana si ne-au facut democrati cu acte in regula. Mai zici: ” Ca se naruieste azi din interior e vina omului, nu a democratiei si nici a capitalismului” Desigur. Dar pun pariu pe ce vrei tu ca la cuvantul pe care il are de spus Europa inca nu te-ai gandit. Si de fapt nu stiu daca chiar am avut parte de democratie. Da, am avut si avem dreptul sa vorbim (ca si asa nu ne asculta nimeni), sa ne dam cu parerea, sa bem coca-cola, sa facem intreruperi de sarcina, sa tragem chiului facand greve cerand bani multi pt munca putina; avem dreptul sa ne culcam cu cine vrem fara a fi casatoriti. Avenm dreptul sa fim homosexuali si lesbiene. Am avut, si avem o multime de drepturi. Oare asta sa insemne democratia pt care au murit inutil atatia oameni? Trist, nu crezi? Tu ce zici, daca cei ce au murit ar fi stiut ce hoti, prostanaci ori nebuni de legat vor fi in fruntea tarii, ar mai fi ales sa moara?
    Iti dau dreptate intru totul cand te referi la hot si la omul de paie. Acum chiar ca nu mai avem de unde alege. Dar nu are rost sa ne facem inima rea pt atat lucru. Tot cum va canta Europa vom juca; ca ursul pe carbuni

    Apreciază

  31. Nicolae said, on decembrie 5, 2009 at 3:44 pm

    Nu sunt unul dintre cei carora le place sa stea toata ziua pe blog, dar mi-am propus sa intru ori de cate ori consider ca am, cu adevarat, ceva de spus. Mai intai-o remarca: constat, cu bucurie, ca au mai disparut din pseudonimele acelea teribiliste, care nu se potrivesc nicidecum cu un asemenea blog. In general vorbind, s-a mai echilibrat situatia.Au inceput sa apara mai multe nume de sfinti, sau cel putin nume romanesti obisnuite, foarte frumoase!(apropo, Saccsiv, am inteles ca te cheama Vasile- ce nume frumos, de mare incarcatura duhovniceasca!…aluzia este evidenta!). Si sa nu credeti ca-i doar o chestiune de ordin estetic, formal! Aceste nume reflecta o traire, o atitudine, o marturisire…Am incheiat subiectul.
    Frate Vasile(alias Saccsiv), felicitari pt. consecventa cu care sustii cauza neparticiparii la vot! Asta ma determina si pe mine sa te sustin in continuare!
    Se scriu tot felul de articole stufoase, se fac analize politice, se dau prognoze…As vrea sa punctez doar cateva lucruri, care mi se par esentiale. Mai intai de toate, neparticiparea la vot, in conditiile(recunoscute de orice crestin de bun-simt) in care oferta electorala este necrestina si chiar anticrestina, echivaleaza cu o…MARTURISIRE!!! Iata cel mai important castig- in plan spiritual! Asta castigam noi, crestinii, si cu asta am castigat TOTUL!
    De douazeci de ani incoace, ne-am obisnuit sa alegem ”mai putin raul”! Fratilor, treziti-va! Noi, crestinii, nu putem subscrie la asemenea nuante! Noi nu putem alege decat BINELE! Iar daca nu exista binele, daca nu avem de unde alege, stam linistiti acasa, cu constiinta ca am facut ceea ce trebuia sa facem!
    Mai departe, cred ca si fratele Saccsiv, ca solutia de compromis cu anularea votului este una falsa, DIN PRINCIPIU! Ganditi-va ca orice participare la vot(ori ca scriem diferite mesaje pe buletinul de vot, ori ca punem stampila pe mai multi candidati, etc.), ramane, totusi, o PARTICIPARE, si nu este in sine altceva decat o INCURAJARE A SISTEMULUI!!! Ori noi trebuie sa mergem la esenta! NOI TREBUIE SA LUPTAM IMPOTRIVA ACESTUI SISTEM TICALOSIT, ANTICRESTIN, care emana specimene precum geoana sau basescu! Ce va spun acum este logic, crestinesc, si de bun-simt!
    Cred ca ceea ce-am spus pana aici este suficient, ca argument!
    Iata, insa, si un sens practic al neprezentei la vot: daca toti cei care se declara crestini-ortodocsi in aceasta tara( in proportie coplesitoare de 80%), nu s-ar prezenta duminica la vot, avand in vedere cele prezentate mai sus, ar fi o catastrofa pt. sistem! Mai-marii ar incerca sa-si explice, s-ar tulbura apele, sistemul s-ar clatina! Nu cunosc ce spune legislatia intr-o asemenea situatie. Poate s-ar organiza un referendum, sa se vada de ce nu vin oamenii la vot. Si atunci vom putea spune, de exemplu, ca noi nu vrem republica, ca republica este creatie masonica, atacand in felul acesta sistemul-forma de guvernamant! Ca noi nu vrem o ”noua ordine”, ci vrem sa ne intoarcem la monarhism, si la vechile randuieli lasate de Dumnezeu! Si altele asemenea…
    Poate parea utopic, pentru multi,ceea ce-am spus acum! Dar s-ar putea realiza de catre o natiune unita si dispusa la jertfa!
    Oricum ar fi, in ultima instanta tot la jertfa si mucenicie vom ajunge! Pt. ca asa cum spunea Duhovnicul Neamului- ”Solutii omenesti nu sunt…!”

    Apreciază

  32. Amyno said, on decembrie 8, 2009 at 1:11 am

    Comparand reactia lui Mircea Geoana,dupa anuntarea exit poll-urilor la ora 21:00,cand acestea il aratau ca fiind noul presedinte, cu cea a lui Traian Basescu.. constat o diferenta foarte mare..si asta crestini fiind.. ce a facut Mircea Geoana cand a aflat ca a castigat ? A facut Semnul Crucii, intr-o maniera corecta si de mai multe ori, a fost ceva unic ce nu am mai vazut pana acum la un politician,parlamentar,etc.. la nici un deputat, mai ales in conditiile de fata..Si nu oricum in fata unei intregi natiuni…cati oare din oamenii politici au smerenia necesara sa faca asta ? imi pare rau si sunt profund dezamagit, cei care nu au votat si au stat acasa trebuiau sa vina la vot, parerea mea ca a fost un moment important..
    in rest toate bune saccsiv, tot respectul pentru blogul tau, l am citit destul de des, de fiecare data cu un profund interes ! Doamne ajuta!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.