SACCSIV – blog ortodox

Bat vremurile apocaliptice la usi? Se pot ele asemui istoriei cetatii Ninive?

Posted in APOCALIPSA, vremurile din urma by saccsiv on noiembrie 12, 2009

   Vremurile apocaliptice nu sunt o pedeapsa pentru omenire, deci nu se pot asemui istoriei cetatii Ninive. Asta deoarece la sfarsit va veni Domnul nostru Iisus Hristos.

   In loc sa asteptam acest moment cu nadejde si bucurie, ne agatam de speranta de a mai fi acest pamant cat mai mult timp. Nu l-au spurcat destul?

   Pe de alta parte. n-o sa ne tot nastem pe acest pamant o vesnicie. Asta ar insemna ca se tot umple iadul de oameni. Asta va doriti? Iar daca toti vor fi demni de Rai, atunci sfarsitul va fi si mai aproape. Deoarece este scris:

   Lumea asta atât o ţine Dumnezeu până se va împlini numărul îngerilor căzuţi, din sufletele drepţilor.

   Si nici o clipa mai mult. Se cuvine sa analizam putin citatul de mai sus, din Sfântul Simeon Noul Teolog.

   Lumea asta este rezultatul caderii lui Adam, iar pentru oamenii din lumea asta s-a jertfit si a inviat insusi Fiul lui Dumnezeu. Pana la momentul rastignirii, sufletele mergeau de-a valma in iad, dupa coborarea Sa in iad, s-a facut prima departajare, pentru ca dreptii sa ajunga in locasurile cele bune. De aceea dupa inaltarea Sa, exista biserica luptatoare pe pamant, pentru ca sufletele binecredinciosilor sa formeze biserica biruitoare in ceruri. 

   Inainte de a-l face Dumnezeu pe om, a creat cele noua cete ingeresti, insa mandria l-a facut pe cel mai stralucit dintre heruvimi sa doreasca a fi egalul Creatorului iar aceasta l-a dus la pierzare si impreuna cu el si pe o treime din ingerii care l-au urmat. Acestia au devenit ingerii cazuti, dracii condusi acum, ca si la razvratire, de lucifer. Desi departe de stralucirea si capacitatile ce le aveau inainte de cadere, totusi comparativ cu omul, au o putere uriasa, insa limtata de Dumnezeu, neingaduindu-li-se sa-i distruga pe urmasii lui Adam, pe care-i urasc inca de la inceput. De aceea diavolii fac tot ce pot pentru a-i intoarce de la drumul drept, insa este o lucrare tolerata de Creator pentru ca in cursul vietii lor, oamenii sa treaca diferite examene care sa-i intareasca si sa-i pregateasca. Omul nu este insa singur in aceasta lupta, caci n-ar avea nici o sansa, pe Dumnezeu il intereseaza insa stradania acestuia de a urca scara ce duce spre El. De aceea se spune ca pentru fiecare treapta pe care acesta se chinuie s-o paseasca, bunul Dumnezeu il trage alte o suta in sus. „Iadul este plin de pacatosi nepocaiti iar raiul este plin de pacatosi pocaiti”, iar aceasta datorita Jertfei de pe Golgota, fara de care, prin forte proprii, omul nu ar reusi.

   Aceasta lupta nu este insa vesnica, ea are un final. Numarul ingerilor cazuti este mare dar limitat. Trebuie inteles ca nu se vor tot naste oameni la nesfarsit, caci nu este nevoie. La un moment dat, totul se va incheia, dar inainte de aceasta se vor petrece teribilele evenimente descrise in profetii …

   Cu toate ca are in cuprinsul ei si componente ce pot fi considerate ca acte de pedepsire, Apocalipsa (revelatia, descoperirea) descrie in fapt evenimente ce se vor petrece in mod obligatoriu. Acest capitol din Sfanta Scriptura nu trebuie privit ca un avertisment de tip Ninive adresat de Dumnezeu omenirii. In cazul acelei cetati, Dumnezeu l-a trimis pe Iona sa-i avertizeze asupra unei pedepse ca va urma, efect al pacatelor lor. Si ca atare aceia s-au trezit si postind de la imparat si pana la dobitoc si imbracand-se cu totii in sac si punandu-si cenusa in cap, au aflat mila de la Creatorul cerului si al pamantului. Evenimentele din Apocalipsa insa, sunt in corelatie cu toate spusele din Evanghelii referitoare la perioada de sfarsit si nicaieri in toate acestea nu apare ideea unui avertisment de tip: „daca nu va intoarceti, Dumnezeu va distruge pamantul”. Cu alte cuvinte, nu exista sansa ca luand oamenii vreo masura, sa se amane obligatoriul final. Exista insa sansa care conteaza: indreptarea individuala si mantuirea. Si desigur, exista si inevitabila pedeapsa a celor ce se indarjesc in ratacirea lor.

   Desigur, nu stim cand va incepe sfarsitul insa nu gresim daca ne pregatim asteptandu-l, ca de aceea a si ingaduit Dumnezeu sa aflam despre cele ce vor fi. Cei din biserica primara asteptau venirea iminenta a Domnului nostru Iisus Hristos si cu toate ca aceasta nu s-a petrecut atunci, Dumnezeu nu s-a maniat pe ei, din contra, in acea perioada s-a pus temelia de nezdruncinat a crestinismului, atunci biserica dand un numar impresionat de mucenici.

   In aceste vremuri, tot spectrul anti-sistem vorbeste despre pericolul implantarii cipurilor in corpul uman. Inclusiv … Zeitgeist . Insa acest spectru include foarte multe “alternative” create si/sau finantate chiar de catre ELITE. Motivul este cat se poate de simplu: acestea nu ofera solutia reala, anume nadejdea in Dumnezeu, ci surogate lumesti de tipul schimbarii ELITELOR cu altele “mai bune” care sa faca o viata “minunata” pe acest pamant. Mergand pe acest drum, adeptii lor nu fac insa decat sa rezolve doua principale probleme din agenda stapanilor reali ai SISTEMULUI: grabirea ultimului razboi mondial si pregatirea mentala a populatiei cu aparitia a tot soiul de initiati salvatori, eventual extraterestrii, care nu vor fi in fapt decat inainte mergatorii antihristului. Cititi va rog si:

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

   Din pacate, in aceasta capcana au intrat si credinciosi ortodocsi si au facut aceasta din mandrie si frica. Mandrie, caci considera ca vor putea castiga o lupta lumeasca impotriva SISTEMULUI si astfel, vazand Dumnezeu ravna lor, va amana sfarsitul. Ei aduc ca argumente istoria Ninivei sau pe Stefan cel Mare. Ba mai considera Romania si pol central al pamantului de unde va porni o revolutie ortodoxa planetara dusa insa cu mijloace cat se poate de lumesti, diametral opuse modului de actiune al bisericii primare … Apare la ei insa si frica, caci din iubire prea mare fata de viata trecatoare de pe acest pamant, nu se simt pregatiti pentru o lupta muceniceasca, preferand actiuni cu mult mai simple … Si de parca n-ar fi destul, a aparut un curent din ce in ce mai puternic in randul unei parti a miscarii ortodoxe anti-sistem, anume scoaterea chestiunii actelor cu cip din contextul general pe motiv ca daca populatiei i se prezinta intregul, nu va intelege. Adeptii sai sunt crestini ravnitori, cunoscatori in linii foarte mari a modalitatii de lucru a SISTEMULUI, insa din pacate insuficient pregatiti in acest ultim domeniu, lacuna care cat de curand ii va face sa comita erori tactice atat de grave, incat vor risca sa ajunga intr-o fundatura. Cititi va rog si articolul:

Sa nu scoatem chestiunea actelor cu cip din contextul general

   Dupa cum am repetat si demonstrat des pe acest blog, ELITELE practicante ale ritului paladin, camatari planetari si varfuri ale masoneriei, ce au declansat actuala recesiune ( Criza financiara din SUA, etapa principala in edificarea NOII ORDINI MONDIALE), vor crea rapid si alte tipuri de crize (foamete, mari miscari de strada, razboi cumplit) pentru realizarea unui cumul de dezastre suficient de mari pentru ca mai apoi tot ei sa vina cu „solutia”: necesitatea instaurarii unui GUVERN MONDIAL al NOII ORDINI MONDIALE, in fapt pregatirea imperiului antihristului. Sunt Sfinti si mari duhovnici care ne tot avertizeaza ca in aceasta perioada putem sa ne asteptam la derularea evenimentelor descrise in Apocalipsa, iar aceste avertizari se tot indesesc de 200 de ani incoace, de cand masoneria a pornit la construirea imperiului mondial. Printre ultimele este si aceasta:

Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!”

   Sa ne amintim insa si de:

VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI …

   Daca vorbim de 666 automat vorbim de sfarsitul vremurilor, care atunci cand va decide Tatal, se vor petrece indiferent daca facem sau nu petitii sau dam sau nu autoritatile in judecata. Altfel, nu mai vorbim de semnul satanei, ci de instaurarea unui Big Brother planetar fara nici o legatura cu profetiile si ca atare ne agitam eventual doar din punct de vedere al libertatilor. Dar oare sunt separate cele doua? Categoric nu. Si aici trebuie sa fie crestinii deosebit de atenti. Daca vorbim de vremuri apocaliptice, trebuie sa procedam crestineste, lupta noastra sa fie aidoma celei din biserica primara: propovaduirea Cuvantului, faptele de milostenie si facerea de bine, mucenicia. De acestea se sperie diavolul, nu de mitinguri. Ba mai mult, dracul este deosebit de siret si a declansat in istoria moderna (si mai ales acum) „alternative” anti-sistem anti-crestine, astfel incat omul indepartat de Dumnezeu ori sa fie in turma de capre albe, ori in cea de capre negre. Oricum ar fi, tot capre sa fie …  Aici este una din problemele “rezolvate” de aceasta criza: mari miscari de strada. In acel moment vor intra in scena cine trebuie: ANARHISTII, iar dupa aceea lucrurile vor decurge dupa plan … Atentie mare aici, caci diavolul este siret si joaca pe doua fronturi, insa stiut sa fie, nu lupti cu un drac impotriva altui drac, ca praful se alege. Sa ne pregatim deci ca niste crestini adevarati. Cititi va rog si articolul:

ANALIZA spuselor PARINTELUI EFREM FILOTHEITUL (Arizona): “Pecetea va fi impusa dupa cel de-al treilea razboi mondial!”

   Daca ne consideram crestini adevarati, cum inmultim talantii? Cei din biserica primara o faceau dandu-si averile saracilor si indreptandu-se spre tortura. Noi cum avem de gand sa propovaduim Cuvantul? Sa avem mare grija, caci multi din cei de pe urma vor fi cei dintai. Avem obisnuinta sa-i privim de sus pe cei ce se auto numesc crestini dar nu ortodocsi, caci invatatura noastra este dreapta. Si cu asta ce-am facut? In vechime fii lui Avraam se considerau superiori samaritenilor, insa acum vorbim de acea samariteanca … Sa nu ramanem fara fapte, ca nu cumva sa ne uitam cum altii ajung acolo unde trebuia sa ajungem si noi. In timpul prigoanei anticrestine din China, au existat protestanti peste care se turna plumb topic iar ei cantau cantece de lauda adresate Mantuitorului. Acei chinezi nu auzisera de Ortodoxie, stiau insa de Jertfa de pe Golgota si erau bucurosi. Credeti ca Dumnezeu i-a aruncat in iad ca fiind eretici sau in bunatatea Lui le-a dat cununa muceniciei? Sa nu fim precum fecioarele nesabuite ce n-au avut ulei in candelele lor. Sa nu ne culcam pe o ureche intr-o dulce amorteala caldicica declarandu-ne ortodocsi si atat.  

   Sunt de asemenea multi care desi vad ca SISTEMUL face pasi mari spre edificarea realei NOI ORDINI MONDIALE (NOM), adica a terenului pregatit antihristului, totusi se imbata cu apa rece spunand ELITELE mai au nevoie de zeci de ani pentru a pune mecanismul la punct. Si aduc ca argument complexitatea intregului angrenaj.

   Nu este insa deloc asa. Pentru instaurarea NOM mai au nevoie doar de marele razboi, de foamete si de cumplite tulburari. Pentru ca mai apoi tot ei sa vina cu „solutia”. Este aceasta o asa de mare inginerie?

   Presedintele Woodrow Wilson, chiar daca ascultator, a spus totusi ceva remarcabil (cand s-a trezit si a regretat rolul de marioneta in mana unor ELITE prea ticaloase):

    “Unii dintre cei mai mari oameni din Statele Unite, din domeniul comertului si productiei, se tem de ceva. Ei stiu ca undeva exista o putere atât de organizata, atât de subtila, atât de atenta, atât de completa, de perseverenta încât nu au curajul sa o vorbeasca de rau sau sa o condamne, decât în soapta.“

   PAPUSARII au creat crize si razboaie si au finantat mereu ambele tabere. Se spune ca iluminatii doreau trei razboaie mondiale pentru asezarea lucrurilor pe fagasul dorit de ei. Albert Pike a si confirmat-o.

    Primul razboi a fost declansat pentru destramarea marilor imperii suspecte ca fiind neloiale noii forte, pentru capitalizarea PAPUSARILOR, pentru pregatirea celui de al doilea si pentru primul pas spre GUVERNUL MONDIAL, anume Liga natiunilor (1919).

   Al doilea razboi a pornit in jurul chestiunii evreiesti, ELITELE folosind, dupa terminarea lui, etnia precum un zid protector, un formidabil sistem datorita caruia nu poti zice ceva de ei caci se declanseaza automat reactii de combatere a “anti semitismului“. Sa ne amintim si de dr. Nahum Goldman, (1894-1982), presedinte al World Zionist Organization, ce avertiza in 1958 la World Jewish Conference in Geneva:

   „Un declin al puternicului curent anti-semitism sincer , ar putea constiutui un nou pericol pentru supravietuirea evreiasca . Disparitia anti-semitismului va avea efecte foarte negative asupra activitatii noastre

   Apoi pentru formarea ONU (1945) si toate organismele financiare mondiale din ce in ce mai centralizate: BANCA MONDIALA (1945), FMI (1944), CONSILIUL MONDIAL AL BISERICILOR si Uniunea Europeana.          

   De asemenea, prin minciuni repetate, au indoctrinat masele ca nazistii au fost crestini si prin urmare, cei ce actualmente propovaduiesc Cuvantul dar si avertizeaza asupra raului pe care ELITELE il aduc acestei planete, sunt rapid etichetati a fi extremisti, la un singur pas de criminalii nazisti. In acelasi timp, multi nemultumiti de SISTEM cad in plasa de a considera national-socialismul (sau doar unele din teoriile sale) a fi solutia de rezolvare a multor probleme.

   Deci daca au reusit declansarea primelor doua, credeti ca le este atat de greu sa-l declanseze si pe al treilea? Cititi va rog si:

Al treilea razboi mondial

   Daca au creat ei criza economica din secolul trecut (Remember: ROCKEFELLER, principalii declansatori ai marii depresii economice din secolul 20) dar si pe cea actuala, credeti ca le este atat de greu sa declanseze si criza sociala si foametea?

   Daca au ajuns atat de departe cu tehnologia, credeti ca mai este mult pana la implantul cu cip? Cititi va rog si:

Va mai amintiti de „prietenii” de la VeriChip? Au castigat licenta exclusiva pentru SISTEME IMPLANTABILE LA OM care sa detecteze … GRIPA PORCINA (H1N1)

VERICHIP FACE PROGRESE: implant cu microcip pentru a corela datele medicale, istoricul creditelor si securitatea sociala. MAI DORMIM MULT?

Concernul farmaceutic NOVARTIS va introduce MICROCIPURI in pilule

VIDEO: Reclama pentru folosirea IMPLANTULUI CU CIP, din motive medicale …

INTERESANT: Wikipedia critica proiectul european INDECT („detectarea automată a comportamentului ameninţător, anormal sau violent“), ce include si ascultarea telefoanelor

   Toate cele ce le-ati citit pana acum in acest articol dovedesc faptul au ajuns departe. Daca ar fi cum spera unii, sa mai amane bunul Dumnezeu mult vremurile apocaliptice, credeti oare ca in 2000 de ani de crestinism nu ar fi aparut macar o profetie care sa specifice acest lucru? Cum ca erau cat pe ce sa instaureze imperiul antihristului, dar subit oamenii s-au intors la credinta si sfarsitul a fost amanat? Sau ca cei credinciosi s-au luptat cu ELITELE si invingandu-le au adus pacea pe pamant? Nu scrie insa nimic de asa ceva. Ci doar ca cel ce ii va birui va fi Mantuitorul.

   Mai sunt unii care spun ca desi antihristul este posibil sa se fi nascut deja, totusi, vazand bunul Dumnezeu o probabila revenire la credinta a oamenilor, il va deturna pe acela din drumul sau …

   Altii mai aduc drept argument ca sigur nu sunt aproape vremurile apocaliptice faptul ca si alta data omenirea a crezut de cateva ori la fel. Trebuie insa inteles ca niciodata in istoria omenirii cele ce se petrec n-au semanat atat de mult cu descrierile din profetii.

   Discutam nu demult cu un preot apropiat de unele personalitati din grupul celor ce considera ca prin actiuni lumesti vor putea invinge ELITELE si ca va fi bine. Si spunea acesta ca e sigur ca GUVERNUL MONDIAL se va instaura curand, insa e si mai sigur ca nu are nici o treaba cu vremurile din urma, care vor putea veni si peste 1000 de ani. Si nu e singurul care imbratisa o asemenea idee. Cu alte cuvinte bunul Dumnezeu va ingadui o lunga existenta a unei asemenea ticalosii? Un sistem in care adevarata invatatura crestina sa fie denigrata sau interzisa? In care avorturile si sodomia sa infloreasca? In care sa purtam cipuri? Eu consider ca din contra, va scurta la maxim aceasta perioada?    

   Cititi va rog si:

Articolul anului: „DESPRE EPOCA LUI ANTIHRIST SI REVENIREA PROROCULUI ILIE, CA „AL DOILEA INAINTEMERGATOR AL VENIRII LUI HRISTOS””

 

55 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 12, 2009 at 5:57 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Dan Patrascu said, on noiembrie 12, 2009 at 7:49 am

    Va sfatuiesc sa va adresati unui psihiatru. Nu spun asta cu rautate, ci cu dragoste frateasca. Sunteti bolnav.

    Apreciază

    • horia said, on noiembrie 12, 2009 at 10:09 am

      frate, sondeaza-te mai atent. nu-i defel dragoste frateasca in sfatul tau. ce-i drept nu-i nici rautate. dar asta nu te scuza. e ceva mult mai infam, dar, pana una alta, tu crei „fratii” mte faci partas…?

      Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 12, 2009 at 12:25 pm

      Nu ma mira ca-i vorbesti murdar lui saccsiv , doar este scris si in alte carti ca cei care vor crede in sfarsit , vor fi catalogati nebuni de oameni ca tine .
      Dar sa nu judec mai mult . Uite ! in conditiile acestea prefer sa accept insulta de a fi -nebuna decat sa refuz realitatea.
      Vremurile apocaliptice- le traim , insa trebuie sa ne abtinem de la a da o data anume , asa …. pentru orice eventualitate ( cu toate ca exista profetii ) , dar scris este ca doar Tatal stie acest lucru .

      Apreciază

    • Veaceslav said, on noiembrie 12, 2009 at 7:25 pm

      @ Dan Patrascu,
      iti faci reclama la blogul tau? pe care sunt linkuri catre biserica unita? ca bru.ro?
      Ecumenistule.

      Apreciază

  3. un calin - tm said, on noiembrie 12, 2009 at 7:57 am

    E unul dintre cele mai bune, calme si reusite articole!!!!
    P.S. Cred ca trebuie sa merg si eu la un psihiatru !!!

    Doamne, ajuta!

    Apreciază

  4. […] Bat vremurile apocaliptice la usi? Se pot ele asemui istoriei cetatii Ninive? […]

    Apreciază

  5. TiNa said, on noiembrie 12, 2009 at 8:14 am

    Cand citesc scrierile apostolului Pavel, parca il vad privind in departari sa vada daca nu cumva a venit Hristos… el a trait constient de faptul ca in orice moment ar putea reveni Domnul Lui. Parca generatia noastra e asa de amortita si adormita. Nu mai traim asteptandu-L, grabind venirea Lui, ci parca vrem sa mai zaboveasca El in cer, inca ne descurcam, inca avem lucrurile sub control. Doamne, iarta-ne!

    Cat despre vizitele la psihiatru, mi-as dori sa fie mai multi nebuni pe lumea asta, dar nebuni biblici, nebuni dupa Hristos…

    Apreciază

  6. NihilSineDeo said, on noiembrie 12, 2009 at 9:14 am

    Asta este ceea ce cred si eu si am si spus-o in parte in comentariile pe care le-am facut pana acum pe acest blog. Asa ca, te rog un calin – tm sa imi tii si mie rand 🙂
    Toti crestinii trebuie sa aiba ochii sufletului atintiti spre Noul Pamant, in care toate lucrurile for fi reasezate in conformitate cu Legea lui Dumnezeu. Casa noastra nu este aici. Actualul Pamant este blestemat din cauza pacatelor celor ce il locuiesc si nu vor sa se pocaiasca, si trebuie sa piara. Si asta nu o spun de la mine !
    Exista cei care se roaga pentru intarzierea Sfarsitului, motivand ca fac asta din dragoste pentru cei pacatosi, solicitand inca un ragaz ca acestia sa se pocaiasca…Dar eu personal ma rog pentru ca acest sfarsit sa vina cat mai repede ! (chiar daca la acel moment eu nu voi fi gata) Si cred ca aceasta este adevarata atitudine crestina ! Apostolii se roaga „Vino, Doamne Hristoase !”, nu „Mai stai, mai intarzie, Doamne !”, sufletele mucenicilor se roaga in cer spunand „Pana cand Doamne vei intarzia sa ii pedepsesti pe cei care spurca Pamantul, pe cei care varsa sangele sfintilor?” Eu cand citesc in Apocalipsa descrierea Noului Pamant, nu pot sa imi opresc lacrimile…si sunt lacrimi de bucurie, pentru dragostea si bunatatea lui Dumnezeu dezvaluita din nou prin aceasta, lacrimi de bucurie pentru cei care vin din focul luptei celei mari si care isi gasesc in sfarsit alinarea. Cum sa nu iti doresti ca asa ceva sa nu se intample cat mai repede ?
    Am citit anterior un articol cu tema „Este permis sa il omoram pe cel ce incearca sa ne omoare?” cu referiri speciale la vremurile apocaliptice ce vor venii. Am vazut comentarii in care unii isi exprimau parerea ca nu vor putea sa se resemneze cu uciderea copiilor sau altor rude ale lor, ca aproape sigur vor riposta. Fratilor, aceasta atitudine isi are izvorul in aprecierea prea mare a vietii pamantesti si in putina credinta in viata viitoare promisa de Domnul ! Nu spun ca nu trebuie sa incerci sa ii scapi, daca este cu putinta, dar nu ucigandu-ti vrasmasul ! Rugati-va pentru el, iar daca acesta nu se va pocai pana la urma, asa cum a facut Pavel (Saul, prigonitorul crestinilor) razbunati vor fi de Domnul. Iar rasplata mucenicilor este mare in ceruri.
    Iar in ceea ce priveste acele calcule pe care unii se tot incapataneaza sa le faca cu privire la data la care acest Sfarsit se va produce, le-am spus acelasi lucru ca cel scris in articolul de mai sus „Lumea asta atât o ţine Dumnezeu până se va împlini numărul îngerilor căzuţi, din sufletele drepţilor”. Sa dea Domnul har ca acest numar sa se implineasca cat mai repede iar noi sa nu ramanem pe dinafara !

    P.S.Sunt curios cine a scris articolul…(saccsiv ?). Am si o a doua curiozitate, oare impotriva caror afirmatii din articol este atat de pornit fratele Dan Patrascu ??? Eu nu am sesizat nimic care „sa merite” o asemenea reactie.

    Apreciază

  7. horia said, on noiembrie 12, 2009 at 9:39 am

    „Urmărim semnele vremurilor nu pur si simplu pentru a afla timpul venirii lui Antihrist. Acesta e mai degrabă un amănunt secundar. Urmărim semnele vremurilor ca sa cunoaştem când va veni Hristos. Este un lucru de căpetenie pe care trebuie să-l reţinem pentru a nu fi doborâţi de întunecime, depresie, ori de vreo tendinţă de retragere, în scopul adunării de hrană pentru o mare catastrofă. N-ar fi un lucru chibzuit. Trebuie sa fim mai degrabă tot mai creştini, adică sa ne gândim la aproapele nostru, încercând sa-i ajutăm pe alţii. Dar dacă noi înşine suntem insensibili/reci, întunecaţi si pesimişti, noi participăm astfel la răceala ca semn al sfârşitului. Trebuie sa ne unească un duh plin de căldură prin care sa ne ajutăm reciproc.” Cuv. Serafim Rose

    saccsiv si altii lucreaza in duhul ortodox la care ne indeamna parintele.

    Apreciază

  8. Maria Cristina said, on noiembrie 12, 2009 at 10:18 am

    Eu cred ca venirea Antihristului este un eveniment cu data fixa asa cum au fost toate evenimentele de referinta din istoria omenirii descrise in Sfanta Scriptura, care s-au petrecut cu o anumita ciclicitate si logica de desfasurare, pline de echilibrul si armonia specifce intregii Creatii si care sunt mult dincolo de puterea noastra de patrundere.
    Cred ca pe Antrihrist oamenii il cheama, si inca cu disperare pentru ca au nevoie el pentru a-si indreptati propria neputinta. Si eu as vrea sa se scurteze agonia de a privi la blestematiile care se intampla sub ochii nostri fara a avea nici o putere, dar nu mi se pare normal sa ne rugam sa vina sfarsitul lumii si asta pentru ca Hristos nu poate veni decat prin pocainta oamenilor pe care doar venirea Antihristului o poate declansa, pocainta determinata cel putin in parte de faptul ca acesta isi va arata adevarata fata de distrugator.
    Traim pe nisipuri miscatoare in care marea majoritate dintre noi deja s-a afundat, si sunt mai actuale ca niciodata cuvintele Sf. Apostolului Pavel: „De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.”(Corinteni 10,12).
    Cred ca noi trebuie sa ne luptam cu noi insine dupa puterea lui, sa ne straduim sa-l gasim pe Hristos, comoara ascunsa din inimile noastre, inainte ca pustiirea uraciunii sa ocupe locul cel sfant din sufletele noastre pentru ca locul cel sfant din Biserica ii este deja rezervat. Probabil ca Biserica Luptatoare necesara pentru a se face legatura cu Biserica Biruitoare care sustine lumea, se va constitui din putinele suflete in care nu va putea patrunde pustiirea uraciunii.

    Apreciază

  9. Svetlana said, on noiembrie 12, 2009 at 12:02 pm

    Un articol bun. Tot asa am zis si eu in sinea mea. Pina cind nu ne vom vedea propria neghiobie, sanse de pocainta nu sunt. Ceea ce nu presupune conglomerarea si amestecul cu ratacirea, erezia, paginisme, ceea ce nu presupune contribuirea la instaurarea Antihristului, dar lupta cu ei prin mijloacele deja cunoscute (tinearea de minte de unde am venit prin Har si Botez, rugaciunea, marturisirea, dragostea de creatura lui Dumnezeu, fapta cea buna, pina la mucenicie – toate virtuti ale Domnului nu ale mele personale, pentru ca eu nu am ce da) . Dupa cum a spus si parintele Iustin Pârvu, sa fim atenti la tot ce se petrece ca vom fi dati spre sfisiere de proprii pastori mascati in piei de oaie sau tot ce e posibil ca acesti preoti inca nu constientizeaza situatia creata . Pina atunci sa ne intarim cu duhul prin Sfintele Taine. Culmea durerilor si suferintelor va fi biruita cu rugaciunea cea scurta cu numele Domnului nostru Iisus Hristos. Toata nadejdea si scaparea este doar in Domnul, fara El suntem nimic. Sfintii se vor sfinti, iar dracii se vor indraci. Mitinguri – cred ca nu, iar organizarea adunarilor cererilor impotriva sistemului antihristic care impune pecetluirea in documentele personale cu steaguri crestin ortodoxe cu manifestarea in forma de rugaciune unde sectarii precis ca n-au sa adere – de ce nu?

    Apreciază

  10. Alina said, on noiembrie 12, 2009 at 12:04 pm

    Bun articol!

    Apreciază

  11. daniel said, on noiembrie 12, 2009 at 12:58 pm

    dragii mei prieteni,

    articolul este reusit: Tatal nostru vrea sa vada stradania si ravna.
    vremurile sunt asa cum le traim acum tocmai pentru a ne da posibilitatea sa ne vedem neputintele noastre si sa ne pocaim de pacate.
    mai ales ca a doua Venire este iminenta.
    (dupa logica omeneasca mai poate multi dura ani de zile).
    trebuie sa va bucurati de un fapt incontestabil de adevarat:
    deja Domnul nostru Iisus Hristos strabate inimile oamenilor si este prezent in aceia care au ravna si se straduiesc.
    cine este trezit duhovniceste intelege
    cine se ia dupa invataturile gresite ale lumii, nu intelege.

    atentia si nadejdea la EL.

    va iubesc, Daniel

    Apreciază

  12. dan said, on noiembrie 12, 2009 at 2:13 pm

    Cand va incepe sfarsitul nimeni nu stie dar e mai bine sa ne pregatim. Nu cred ca strica nimanui sa se pocaiasca, daca o face, o face pentru sufletul lui indiferent care va fi viitorul acestei lumi

    Apreciază

  13. Ostrov said, on noiembrie 12, 2009 at 3:13 pm

    Capre negre? Capre albe?
    Religia viitorului New Age strange randurile in Romania.

    Vizitati programul sa vedeti ce amploare are:

    http://www.ezoteric fest.ro/101_ program_2009. htm conferentiari si informatii despre ei pe pag http://www.ezoteric fest.ro/103_ conferinte_ 2009.htm participantii cu standuri in expozitie pe pag http://www.ezoteric fest.ro/102_ standuri_ 2009.htm partenerii media pe pag http://www.ezoteric fest.ro/063_ parteneri_ nov_2009. htm si o arhiva cu editiile anterioare pe pag http://www.ezoteric fest.ro

    Apreciază

  14. razbointrucuvant said, on noiembrie 12, 2009 at 3:15 pm

    Am avea cteva mici „amendamente” si completari, daca ne ingadui:

    1. „In loc sa asteptam acest moment cu nadejde si bucurie, ne agatam de speranta de a mai fi acest pamant cat mai mult timp. Nu l-au spurcat destul?”

    In Duhul adevarului credem ca ar fi corect: „nu l-am spurcat…?”

    2. Asta ar insemna ca se tot umple iadul de oameni.
    Nu e al nostru sa stim si mai ales sa gandim asta. Al nostru este doar sa dorim mantuirea fiecarui suflet. Asa cum si Dumnezeu o cauta pana in ultima clipa. Si nu stim, deci, cati se mantuiesc si cati se pierd pentru vesnicie si cati mai pot fi ajutati inca prin rugaciunile si milosteniile celor vii. De asemenea, nu se poate spune ca nasterile (cel putin cele de acum) sunt pentru a sorti oamenii iadului, cum pare a se intelege.

    3. Dreptii (sfintii) care vor lua locul ingerilor cazuti nu stim daca echivaleaza cu toti cei mantuiti, care, multi dintre ei, nu au neaparat slava sfintilor. Si trebuie sa pastram aceasta nadejde pentru orice pacatos, dintre care cei dintai suntem noi.

    4. Intr-adevar, Apocalipsa nu este doar o „incercare”, o „pedeapsa” sau ceva ce poate fi indepartat, anulat, insa nici nu poate spune cineva ca are un moment fix, predestinat. Mai mult, unii Cuviosi contemporani au afirmat explicit ca Dumnezeu a mai amanat sau ca mai poate amana vremurile, ca sa ne mai putem pocai. Vom reveni cu citatele.

    5. Frica merge mana in mana cu mandria si, de multe ori, cum arata Sfantul Ioan Scararul si nu numai el, isi are izvorul in ea, dar, apoi, mandria insasi se hraneste din frica cea rea. In sensul ca omul nu accepta, nu concepe ca ceva cumplit se poate intampla – si nici macar neaparat Apocalipsa, ci orice nenorocire (dictatura, razboi, prigoana grozava, etc.) -, pentru ca iii este frica de acestea, iar aceasta frica il face din ce in ce mai orb la realitate si din ce in ce mai agresiv si mai nebuneste increzator in fortele proprii. Frica este, totusi, de inteles, este fireasca (dupa firea cazuta) si ea trebuie NU NEGATA, ci asumata. Trebuie sa incepem prin a recunoaste ca da, NE E FRICA. Si de ce? Fiindca avem pacate, suntem impatimiti, nu ne simtim impacati cu Dumnezeu si pregatiti sa trecem dincolo deja sau, si mai rau, sa trecem prin niste chinuri si nenorociri care ar ingrozi si pe cel senin si curat om.

    6. Tot mandria insa poate sa provoace si o bravada, o indrazneala falsa sau gresita, o stare de febrilitate, de inconstienta, care nu are nimic de-a face cu vitejia duhovniceasca, izvorata, zic Parintii, tocmai din vederea pacatelor proprii, din umilinta si zdrobire de inima. Trebuie sa evitam si un gen de eroism superficial si imatur, asa cum am vazut destule atitudini si comentarii, gen: abia astept… ce interesant o sa fie… o sa fiu mucenic, abia asa sa-mi spal si eu pacatele, daca tot nu traiesc crestineste…

    Aceiasi Sfinti ne-au invatat mereu sa fim smeriti si sa nu cautam din voia noastra martiriul sau sa ne inchipuim ca noi vom fi mucenici, ca vom rezista la chinuri si nici sa ne dorim sa traim in vremurile cele mai groaznice, ale Antihristului. Si aici vom reveni cu citatele.

    7. Acum se vede din ce in ce mai limpede ca cei care au redus si reduc problema la „cipuri” si cauta mijloace de rezistenta omenesti – unii dintre ei, chiar monahi, fantazand public despre cum pot ei singuri sa se bata cu intreaga UE si s-o si invinga! – nu numai ca nu gandesc crestin, ortodox, ca nu au smerenie, etc., dar multi dintre ei sunt niste simpli insi infilitrati pentru „a baga in sant” lupta anti-sistem, adica a crea o diversiune magistrala pentru a neutraliza, controla sau a deturna in interesul „sistemului” toate energiile care s-ar opune liniei oficiale. De pilda, aseara, la o emisiune, Gabriela Firea (pentru care nu avem mare simpatie) dadea glas totusi unei intrebari venite de la un telespectator, intrebare care este pe buzele multora care mai cunosc cate ceva din culisele presei: „Ce grad au fratii Roncea?”. Din pacate, si de alti „eroi” nici cei de aici nu ne-am lamurit suficient ca nu slujesc de fapt Ortodoxia, fie ca sunt manipulatori, fie ca sunt doar manipulati.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 12, 2009 at 3:27 pm

      Cand am zis „L-AU spurcat” ma refeream la ELITE, la inchinatorii la diavoli si la cei ce le urmeaza „invatatura”. De exemplu promovarea sodomiei, a avorturilor, a curviei, a ecumenismului, etc. Adica despre cele ce citim in Apocalipsa referitor la DESFRANATA.

      Din alt punct de vedere, este corect si cum spuneti voi, adica „L-AM spurcat”.

      Apreciază

  15. razbointrucuvant said, on noiembrie 12, 2009 at 3:30 pm

    http://www.razbointrucuvant.ro/2007/07/12/cuviosul-paisie-aghioritul-lumea-arde-pricepeti-asta/

    „Astazi, cand traim in niste ani atat de grei, cu atat mai mult trebuie sa fim de trei ori mai pregatiti. Nu este numai moartea napraznica cea pe care va trebui sa o infruntam, ci sunt si alte primejdii. Sa alungam asadar aranjarea noastra. Sa lucreze marimea de suflet. Sa existe duh de jertfa. Acum vad ceva care este aproape sa se intample, dar se amana mereu. Numai amanari mici. Cine le face? Oare Dumnezeu imbranceste? Hai, inca o luna, doua… Situatia asa merge. Dar deoarece nu stim ce ne asteapta, pe cat puteti, sa cultivati dragostea. Acesta este lucrul cel mai important decat toate: sa aveti intre voi dragoste adevarata, frateasca, nu mincinoasa”.

    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/01/05/cuv-paisie-aghioritul-despre-semnele-timpului-antihrist-si-pecetea-666/

    – Parinte, peste cat timp se vor petrece aceste evenimente?

    – Intarzie din pricina ta si a mea, ca sa dobandim o stare duhovniceasca buna. Dumnezeu inca mai rabda, pentru ca de se vor intampla acum ne vom pierde amandoi. Nu se spune nicaieri in invatatura lui Hristos despre un anumit timp (Mt. 24,36; Mc. 13,32; F.Ap. 1,7; I Tes. 5,1;) insa Scriptura spune ca semnele vremurilor vor instiinta despre venirea lor (Mt. 24,29 s.u.; Mc.13,24 s.u; Lc.21, 25 s.u;). Sa fim intotdeauna gata si le vom vedea atunci cand se va apropia timpul. Atunci vom fi mai siguri. “Timpul si experienta le vor descoperi celor treji” (Sf. Andrei al Cezareii – “Explicarea Apocalipsei Sf. Ioan Evanghelistul“, Cap. 38, pg 106, 340C) – spune Sfantul Andrei al Cezareii.

    http://www.razbointrucuvant.ro/2008/06/19/parintele-proclu-mantuirea-sau-sfarsitul-lumii-stau-si-in-vointa-noastra/

    Dar am observat asa: nu mai este mult si cred ca se apropie sfarsitul; dar daca va fi o parte de tineret si o parte de batrani sa vie la pocainta, sa vie la dreapta-credinta, s-ar putea sa mai ingaduie Dumenezeu! Ca in mana lui Dumnezeu stau si sfarsitul si toate. Daca Dumnezeu a` sa vada ca crestinii si parintii din manastire si toata omenirea crestineasca va fi credincioasa, sa isi indrepte viata lor si sa alergam la Dumnezeu si sa ne pazim de pacate, a nu supara pe Dumenzeu, atuncea Dumnezeu, vazand pocainta noastra, infraneaza rautatea vrajmasului si nu va veni in curand sfarsitul. Ne va tine Dumnezeu pentru acele suflete care doresc sa se pocaiasca. Iar daca aceia care doresc sa se pocaiasca is foarte putini si dau in scadere, din zi in zi tot mai mult, va veni urgia lui Dumnezeu, va veni sfarsitul.

    Si totodata, daca pacatele noastre vor fi mai mari ca [ale] paganilor, Dumnezeu ‘infraneaza’ puterea crestineasca, puterea Bisericii o infraneaza si lasa pe pagani sa ne robeasca pana ce ne vom pocai, pana ce ne va distruge. Si care va ramanea si se va smeri si se va inturna si va mai fi timp, ii va mantui pe ceia care doresc si pun inceput bun de pocainta. Dar Doamne fereste sa nu ajungem in asa fel de prapastie!

    ,b>Mantuirea sau sfarsitul lumii stau in vointa noastra! Asa o lasat Dumnezeu… Ca Dumnezeu cand vede ca lumea se pocaieste, se duce la Biserica, se marturiseste si se pazeste fiecare sa traiasca intr-o viata curata, atuncea Dumnezeu indelunga [prelungeste timpul], trece neamul nostru cu pace dincolo si va veni sfarsitul cand lumea s-o umple` de rautate. Si daca amu` lumea s-o umplut de rautate s-ar putea sa fie sfarsitul si in toata clipa, sa fie in toata clipa [in orice clipa]!

    Apreciază

  16. razbointrucuvant said, on noiembrie 12, 2009 at 3:33 pm

    http://www.predania.ro/c017staretul_nicon.html

    “Dorinta de a trai pana la venirea antihristului este una gresita. Atunci vor fi dureri atat de mari, incat se spune ca cel drept abia se va mantui. Iar a cauta si a dori suferinte este un lucru primejdios si gresit.. Aceasta se intampla din cauza mandriei si a nesocotintei”. (Sfantul Nicon de la Optina)

    Apreciază

  17. razbointrucuvant said, on noiembrie 12, 2009 at 3:38 pm

    “Un frate oarecare dorea să se facă mucenic pentru Hristos, dar în acea vreme era pace în Biserica Lui şi în împărăţia dreptcredinciosului împărat Constantin cel Mare. Deci, fratele acela ruga pe Sfîntul Pahomie, zicînd: “Roagă-te lui Dumnezeu pentru mine, părinte, ca să mă fac mucenic!“ Iar sfîntul îl învăţa să nu primească în inimă un gînd ca acela, ca să dorească mucenicia, şi zicea: “Frate, rabdă cu vitejie nevoinţa monahicească şi poartă ostenelile monahiceşti fără de cîrtire întru ascultări şi te sîrguieşte ca prin viaţă fără de prihană să placi lui Hristos şi astfel vei avea împărtăşire cu sfinţii mucenici în cer!” El însă, în toate zilele, supăra pe sfîntul, dorind să pătimească pentru Hristos şi ruga pe cuviosul să se roage lui Hristos pentru el, ca să-l învrednicească cununii muceniceşti. Sfîntul Pahomie, vrînd ca să se izbăvească de o supărare ca aceea care i se făcea de el, i-a zis: “Mă voi ruga pentru tine, ca să-ţi fie ţie precum voieşti; dar să te păzeşti, ca nu în vremea muceniciei, în loc de mărturisirea numelui lui Iisus Hristos, să te lepezi de El, căci cu adevărat te amăgeşti cu gîndul, singur vrînd de voie să te arunci în ispită, cînd singur Domnul ne învaţă să ne rugăm, ca să nu cădem în ispită“. ….

    …mai departe la:

    http://www.razbointrucuvant.ro/2008/05/14/sf-pahomie-cel-mare-pilda-si-pentru-noi/#more-440

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 12, 2009 at 3:50 pm

      Si tot Parintele pustnic Proclu spunea: “Antihristul s-a nascut!”

      Doresc a trai pana la venirea antihristului, probabil cei ce-si inchipuie ca el este salvatorul. Crestinii insa, doresc venirea Mantuitorului

      Credinciosii care vor trai pana in timpul vremurilor apocaliptice vor fi mucenici. Credinciosul n-o sa aiba parte de linistea unor timpuri de pace, cand, dupa exemplul pe care l-ati dat, altele sunt nevointele care i se cer.

      Apreciază

      • razbointrucuvant said, on noiembrie 13, 2009 at 10:32 am

        Of…

        Nu stiu daca ne intelegem. Si Danion a exprimat (chiar mai radical) ceea ce am incercat sa spunem si noi mai sus, prin cuvintele Parintilor.

        Vremuri apocaliptice sunt de acum, sunt foarte sigur ca Antihrist este deja nascut, chiar daca nu putem sti varsta. Dar mucenicia din vremea domniei Antihristului, cea de 3 ani si jumatate de sangeroase nu o poate duce oricine, de aceea Dumnezeu va ingdaui ca multi dintre noi, poate toti cei de aici, chiar, sa moara INAINTE de a se intampla asta, in multele nenorociri premergatoare, de la razboaie, cutremure, „ciume” („pandemii”) si pana la „banalele” boli.

        Nu ma refeream (si nici Sf. Nicon) la cei care isi inchipuie ca antihristul este salvatorul, din contra, ci la cei care braveaza crezand ca EI vor avea taria sa muceniceasca atunci, ca si cum asa ceva este foarte usor. Nu va fi vorba de o „simpla” taiere a capului sau ucidere de orice fel, ci va fi vorba de torturi si terori de tipul Pitesti, dar la puterea… 100, sa zicem. Iar cei care cred ca vor rezista si se lauda ca vor fi mucenici, aceia vor fi primii care se vor lepada.

        Timpuri de pace e clar nu vor mai fi, dar nu asta era ideea.

        Apreciază

  18. NihilSineDeo said, on noiembrie 12, 2009 at 4:08 pm

    Apocalipsa 22 :
    „16. Eu, Iisus, am trimis pe ingerul Meu ca sa marturiseasca voua acestea, cu privire la Biserici. Eu sunt radacina si odrasla lui David, steaua care straluceste dimineata.
    17. Si Duhul si mireasa zic: Vino. Si cel ce aude sa zica: Vino. Si cel insetat sa vina, cel ce doreste sa ia in dar apa vietii.
    18. Si eu marturisesc oricui asculta cuvintele proorociei acestei carti: De va mai adauga cineva ceva la ele, Dumnezeu va trimite asupra lui pedepsele ce sunt scrise in cartea aceasta;
    19. Iar de va scoate cineva din cuvintele cartii acestei proorocii, Dumnezeu va scoate partea lui din pomul vietii si din cetatea sfanta si de la cele scrise in cartea aceasta.
    20. Cel ce marturiseste acestea zice: Da, vin curand. Amin! Vino, Doamne Iisuse!”

    Apreciază

  19. ROrtodox said, on noiembrie 12, 2009 at 4:32 pm

    Si ca o completare la articol ar fi de spus faptul ca prin toate reducerea populatiei, controlul nasterilor, toate chimicalele si vaccinurile care provoaca sterilitate, toate alternativele ‘spirituale’ exact aceasta se incearca .. amanarea cu cat posibil a completarii numarului ingerilor cazuti fiindca dracii care conduc lumea prin ‘elite’ stiu foarte bine ca atunci va fi sfarsitul ..

    Apreciază

  20. saccsiv said, on noiembrie 12, 2009 at 4:40 pm

    Sper ca ultimul comentariu al cititoarei cAsAndrA sa fie edificator pentru toti si sa se inteleaga care ii este misiunea pe blogurile ortodoxe:

    https://saccsiv.wordpress.com/2009/11/08/inregistrarea-emisiunii-%e2%80%9emotivul-nevazut-al-sfarsitului-lumii%e2%80%9d/#comment-13682

    Apreciază

    • razbointrucuvant said, on noiembrie 13, 2009 at 11:01 am

      Am citit, nu sunt de acord cu el (totusi nu cred ca e o ea, dupa cum scrie), dar nici nu m-as grabi sa o consider „in misiune”. Imi pare rau de acutizarea conflictului, din cauza ca viziunile difera atat de mult. Si noi am combatut niste idei din astea ale sale, dar tot imi vine greu sa cred ca e rau intentionat. Sunt curios care ii va fi blogul si ce/cum va scrie acolo. Toti putem gresi, si din inselare. Cred ca face parte din categoria celor carora le este frica si evita sa-si asume aceasta frica si sa creada in cuvantul Parintilor, incredintandu-se voii lui Dumnezeu. Pe de alta parte, am apreciat la el atitudinea impotriva ideilor New Age. Asa ca nu stiu daca „Daniel”, care crede si marturisieste toate bazaconiile New Age merita mai multa ingaduinta… E clar ca nu e ortodox in gandire si nici nu avea de gand sa-si indrepte gandirea, asa ca… mai poate inca insela pe unii.

      Din context se intelege ca el (cassandra) bate apropo la Danion and zice de reclama la „guru” (acolo fiind si postarea), nu la parintele Iustin. Dar culmea e ca exact in postarea asta tu, implicit, combati si ce a spus Danion in emisiunea aceea ciudata de la TV. Deci n-a nimerit-o. Totul e incurcat…:)

      Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 13, 2009 at 12:43 pm

        Daca nu v-ati lamurit ce si cum cu casandra, voi scrie un articol, incluzand si alte comentarii debitate pe acest blog si pe care probabil nu le-ati citit. Pana la urma e important, dat fiind cat de activa e.

        Trebuie sa alegem intre Daniel si casandra? Cand Daniel greseste semnalizez.

        Apreciază

  21. daniel said, on noiembrie 12, 2009 at 5:25 pm

    @saccsiv,

    am citit-o pe cAsAndrA.
    mai mult cerne decat culege pentru ca sa faca mierea.
    pai dvs care stiti ce chin a fost in inchisoare spuneti bine ceea ce ganditi.

    cu bine

    Apreciază

  22. Diego said, on noiembrie 12, 2009 at 6:35 pm

    nu conteaza cand va veni sfarsitul lumii, ci conteaza sfarsitul nostru, daca ne gaseste nepocaiti?

    Apreciază

  23. spellmaker said, on noiembrie 12, 2009 at 6:55 pm

    @Saccsiv Nu imi spune ca suntem „parasiti” de Casandra,ca nu cred…

    Apreciază

    • Diego said, on noiembrie 12, 2009 at 8:12 pm

      da cine e casandra :))))?

      Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 13, 2009 at 3:45 am

      spellmaker

      „Misiunea” ei este sa scrie. Asa ca va mai posta, chiar daca sub alt nume.

      Apreciază

  24. andrei said, on noiembrie 12, 2009 at 8:39 pm

    Ma scuzati ca intervin dar nu este tocmai invers in ceea ce s-a spus mai sus cu privire la completarea numarului de ingeri cazuti,eu cred ca prin reducerea populatiei ,avorturi ,razboaie, atatea suferinte de-a lungul mileniilor etc.,s-a omorat si se omoara atata lume , astfel incat pana la urma se va completa numarul ingerilor cazuti cu sufletele atator oameni ucisi-deci elitele inspirati de diavoli urmeaza in fapt evenimentele din apocalipsa ,ei crezand ca vor face raiul pe pamant ,datorita mandriei,rautatii lor, habar n-au ca la apogeul puterii lor lumea se va sfarsii.

    Daca gresesc va rog sa ma corectati.Va multumesc

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 13, 2009 at 2:56 am

      andrei

      Nici tu nu gresesti. Tocmai asta este interesant. Multumita bunului Dumnezeu voi scrie un articol separat legat de cele spuse de noi si de tine.

      Apreciază

  25. corina said, on noiembrie 13, 2009 at 7:37 am

    „Acum se vede din ce in ce mai limpede ca cei care au redus si reduc problema la “cipuri”…………”. Adica nu luam cipurile si ce trbuie sa mai facem?Ca eu cred ca toti cei care refuza pana la urma cipurile sunt si crestini traitori, ca altfel de ce s-ar opune. Am spus ca refuza pana la urma pentru ca in cazul cardurilor cu cip multi au zis nu, chiar au semnat( s-au strans niste liste de refuz pentru banca in institutia unde lucrez), iar cand li s-a spus ca altfel nu se dau si ca pot sa-si ridice banii cu buletinul doar cativa au ramas pe ” pozitie”. Deci revin : sa ne rugam,sa ne impartasim des, sa nu ne vaccinam , sa refuzam cipurile, sa incercam sa ne mutam la tara… ce altceva?

    Apreciază

  26. razbointrucuvant said, on noiembrie 13, 2009 at 10:44 am

    Nu toti sunt sinceri, Corina. Fac actiuni anti-cip, dar unii vor purta actele cu cip in buzunar, pentru ca nu fac decat galagie si demagogie. Nu vor refuza nimic, pentru ca ei iubesc prea mult lumea asta, ca sa renunte la beneficiile ei. Ei vor sa fie stapani in aceasta lume, sa castige ceva de pe urma „luptei” lor. Si li se va da prilejul. Dar conduc actiuni prin care te cheama pe tine la fel si fel de „revolutii”, sa le daii semnaturile si datele tale, ca sa le foloseasca „cine trebuie”, etc.

    Ce sa mai facem? Sa traim duhovniceste, sa fugim de pacat! Sa-ti dau niste exemple cunoscute de noi: Degeaba (zici ca) refuzi cipul, de pilda, dar injuri, vorbesti mascari, fumezi, te imbeti, te distrezi, cauti sa placi lumii si tie insuti (insati), curvesti, ai ura in inima ta, etc. Nu poti sa te pregatesti de moarte si de suferinte mari decat cautand sa agonisesti si sa pastrezi apoi harul Sfantului Duh. Numai harul te poate apara si acoperi de duhul antihristului. Nu ajung numai faptele noastre, nu ajunge sa fim informati.

    Apreciază

  27. Svetlana said, on noiembrie 13, 2009 at 3:12 pm

    Sunt de acord cu razboi intru cuvint dar nu in totalitate. Oricum nu este greu sa te depisteze si sa te investigheze din ce aluat maninci. Dupa ce te-au calcat cu fierul de calcat, ascultindu-ti telefonul, ti se discreteste fruntea pe loc, si atunci realizezi ce se intimpla de fapt. Strecori tintarul iar ei te pun sa inghiti camila, dupa care mai vrei sa iasa din gura mea floricele? Toate pina la o limita. Dupa aceste urmariri , sa ma scuzati, dar in fata dracilor nu ma smeresc, pentru ca le cresc si mai mari coarnele. Ma smeresc in faţa smeritilor. Si de ce sa nu spun ca sunt crestin-ortodoxa si nu accept pecetea necuratului. In rest, cu Doamne Ajuta!

    Apreciază

  28. razbointrucuvant said, on noiembrie 14, 2009 at 4:51 pm

    @ Svetlana

    Nu stiu ce ai inteles din ce am scris noi, cred ca vorbim despre altceva.

    Apreciază

  29. Mari said, on noiembrie 14, 2009 at 6:10 pm

    ” sa le daii semnaturile si datele tale, ca sa le foloseasca “cine trebuie” ”
    Eu am semnat pentru referendumul impotriva actelor cu cip. Am facut rau sa inteleg?

    Apreciază

  30. Metodios said, on decembrie 3, 2009 at 12:20 pm

    Traim vremuri in care facem bine si nu stim daca e bine,facem rau si nu stim daca e rau.Sa fim foarte atenti fratilor,deoarece diavolul va amesteca atat de bine adevarul cu minciuna incat putini le vor mai putea deosebi.Apocalipsa a inceput in 1992 dupa cum aparuse si unui sfant,mai ales ca atunci si statele comuniste au trecut la democratie.Sa nu uitam si ca in 1991 Bush senior anunta noua ordine mondiala.Apoi bineinteles momentul crucial din 11.09.2001.Deci,suntem in plina apocalipsa,asta e clar,avem toate semnele ei.Hristos spune ca atunci cand vom vedea acestea,sfarsitul e aproape,bate la usa.Deci,si antihristul e nascut si gata sa vina.De asemenea asta inseamna ca nu mai putem da inapoi,nu mai putem „iesi” din apocalipsa,e un eveniment fara intoarcere,s-a ajuns la apogeul necredintei.Am ajuns pe fundul prapastiei,am suferit o cadere prea mare si nu ne mai putem ridica deoarece suntem prea bolnavi.Lumea se afla intr-o suferinta fara precedent,iar Dumnezeu va trebui sa vina pentru a mai salva ce se mai poate,caci de nu ar fi scurtat timpul,si cei alesi s-ar pierde.De aceea totul se va petrece foarte repede,de aceea NU AVEM TIMP.Asa cum iadul este lucrarea patimilor in suflet si foc care se inteteste,un cerc vicios al suferintei,care a crescut exponential intr-un timp foarte scurt,asa si timpul se scurteaza foarte repede.Desfranarea este patima suprema,deoarece te arunca direct in focul iadului.Prin urmare,cifra cheie este anul 1992.Atunci s-a nascut antihristul,ori atunci a intrat satana in el.Prin urmare nu mai exista cale de a intarzia sfarsitul,deoarece antihristul e deja nascut.A inceput numaratoarea inversa.Sa folosim cu intelepciune timpul pe care il mai avem,care e putin si se tot scurteaza.

    Apreciază

  31. Metodios said, on decembrie 3, 2009 at 12:33 pm

    Sfintii,deoarece au trait numai in post si rugaciune,si-au biruit trupul si s-au inaltat mai presus de fire.Ei traiau in trup,dar nu mai erau trup. De aceea ei puteau vedea si duhurile,diavolii care sunt in vazduh.Noi,fiind pacatosi nu ii putem vedea si nici nu ar fi bine,deoarece am innebuni.Sfintii,fiind curati sufleteste,puteau vedea duhurile necurate,fiind in contrast cu ele,dar noi,fiind murdari din cauza patimilor,practic ne asemuim cu ele.De aceea,simturile lor trupesti erau reduse la minim,si astfel au putut indura si mari chinuri si torturi.Ei il iubeau pe Hristos mai mult decat orice,erau nebuni pentru EL,si astfel l-au urmat cu pretul vietii.Cand esti indragostit faci orice sacrificiu,este o daruire totala pentru cel iubit.Ei devenisera Dumnezei dupa har.

    Apreciază

  32. […] Bat vremurile apocaliptice la usi? Se pot ele asemui istoriei cetatii Ninive? […]

    Apreciază

  33. […] Bat vremurile apocaliptice la usi? Se pot ele asemui istoriei cetatii Ninive? […]

    Apreciază

  34. […] Bat vremurile apocaliptice la usi? Se pot ele asemui istoriei cetatii Ninive? […]

    Apreciază

  35. […] Bat vremurile apocaliptice la usi? Se pot ele asemui istoriei cetatii Ninive? […]

    Apreciază

  36. […] Bat vremurile apocaliptice la usi? Se pot ele asemui istoriei cetatii Ninive? […]

    Apreciază

  37. […] Bat vremurile apocaliptice la usi? Se pot ele asemui istoriei cetatii Ninive? […]

    Apreciază

  38. radu jiga said, on ianuarie 31, 2010 at 5:38 pm

    Am descoperit recent blog-urile si sit-urile crestin-ortodoxe si ma bucur ca exista.

    Va scriu cerandu-va niste lamuriri, de la cei ce sunteti mai avansati in cunoasterea teologica, in intelegerea mesajului ce ni-l transmite Sf. Ioan Evanghelistul in Apocalipsa.

    Evanghelia scrisa de catre Sf. Ioan mi se pare de o mare frumusete si profunzime duhovniceasca si teologica. La fel si Apocalipsa. Desi ne prezinta evenimente ingrozitoare legate de umanitate, aceasta lucrare este una de mari invataminte si nu este pentru a ne inspaimanta, neaparat ci pentru a ne invata si pregati pentru mantuire.

    E minunat faptul ca de cate ori recitesti texte din Cartea sfanta descoperi mereu lucruri noi si profunde care parca ti-au scapat la citirea precedenta. E un izvor nesecat. Nu este ca la cartile laice.

    Citind si recitind Apocalipsa am inteles pe cat imi permite puterea limitata ca vremurile din urma vor aduce mai multe valuri de nenorociri. Unele vor precede aparitia lui antihrist, altele vor fi in timpul prigoanei facute de el, altela in timpul luptei ingerilor cu raul.
    Astfel: intai vor fi deschise cele sapte peceti ale cartii (cap. 6:1-17; cap. 7:1-17; cap. 8:1). Odata cu nenorocirile vor fi insa pecetluiti cu “pecetea Viului Dumnezeu” cei “o suta patruzeci si patru de mii de alesi ai Domnului, din semintiile lui Israel”.
    Abia apoi urmeaza deschiderea de catre Miel a celei de a saptea peceticare aduce “tacere in cer ca la o jumatate de ceas” (cap. 8:1).

    Urmeaza ingerii cu cele sapte trambite si vin alte nenorociri asupra lumii (cap.8:2-13; cap9:1-21; cap.10:1-11; cap.11:1-19; cap. 12:1-18).
    Aici apare un simbol al femeii invesmantate cu soarele, avand luna sub picioare, si pe cap o cununa cu 12 stele, care este tinta atacului balaurului.
    Sa fie oare vorba de un simbol al bisericii care va fi surghiunita de cel rau?

    Dupa aceste evenimente urmeaza intronarea antihristului si activitatea proorocului mincinos, insemnarea cu semnul fiarei pe mana dreapta si pe frunte a celor ce se supun acestora (cap. 13: 1-18).

    Apoi ni se arata suferinta celor insemnati cu semnul fiarei(cap. 14:9-11), dar totodata si rasplata fericita a rabdarii celor sfinti care pazesc poruncile Lui Dumnezeu si credinta Lui Iisus, si fericirea ca o vor afla “cei ce mor intru Domnul!”. (cap. 14:12-13).

    Dupa acestea vor fi trimise secera si cutitasul care vor secera din omenire si vor taia ciorchinii ce vor fi striviti de “teascul maniai lui Dumnezeu”(cap. 14:14-20).

    Urmeaza ultimile sapte pedepse (cap. 15:1-8; cap. 16:1-21). Aici se prezinta victoria Mielului impotriva fiare si a proorocului mincinos, precum si caderea Babilonului cel mare (cap. 17:14; 18:1-24; cap.19: 19-21), inlantuirea balaurului si aruncarea lui in adanc (cap.20: 1-3).

    Acum urmeaza partea care nu imi este lamurita. Caci in acceptiunea obisnuita ar fi ca dupa aceasta cadere a lui antihrist si slugile lor ar urma Judecata de apoi. Dar di ce se arata in capitolele urmatoare reiese ca de fapt urmeaza doar invierea sfintilor si a mucenicilor lui Hristos: “Si ei au inviat si au imparatit cu Hristos mii de ani” (cap. 20:4) (¡?). “Iar ceilalti morti nu inviaza pana ce nu se vor sfarsi miile de ani. Aceasta este invierea cea dintai.” 9cap. 20:5-6).
    Cum sa intelegem aceasta? Ca de fapt urmeaza mii de ani in care crestinismul adevarat va dainui si sfintii parinti ne vor fi arhierei? Si abia dupa aceste mii de ani va fi din nou dezlegat balaurul si se va da lupta finala(cap. 20:7-15) si abia apoi va urma Judecata cea mare?

    Eu cred ca ni s-a dat aceasta descoperire ca sa intelegem cele ce vor urma, si ca nu este o curiozitate vicleana dorinta de a intelege. Bineinteles ca tainele nu pot fi explicate, dar asa cum multe lucruri sunt lamurite de catre sfintii parinti sper ca si aceasta dilema a mea poate fi lamurita.

    Daca e cineva care mi-ar putea lamuri aceste doua lucruri, adica pe cine simbolizeaza femeia invesmantata cu soarele , avand o cununa cu 12 stele si respectiv cum este cu prima inviere, perioada de mii de ani in fericire, sub domnia lui Hristos si a sfintilor Sai, si de unde va aduna balaurul la sfarsitul lumii atatea osti? Se va strica din nou omenirea spre sfarsitul acelor mii de ani?

    Iertati-ma daca va par confuz, dar as vrea sa inteleg aceste parti ale Apocalipsei.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  39. radu jiga said, on februarie 3, 2010 at 3:11 pm

    multumesc, nu mai e nevoie de lamurire. am aflat pe sit-ul sfaturi ortodoxe raspunsul:
    Nu există nici un fel de „mileniu” viitor. Pentru cei vrednici să-l primească, „mileniul” apocaliptic (Apoc. 20,6) este chiar acum; este viata plină de har din Biserica Ortodoxă, de-a lungul acestei „mii de ani”, ce desparte prima venire a lui Hristos, adică de la întrupare până la venirea lui Antihrist. Aceasta este învătătura ortodoxă a sfintilor Vasile cel Mare, Grigore Teologul, Andrei al Cezareii, si a altor Sfinti Părinti*.

    Doamne ajuta

    Apreciază

  40. […] Bat vremurile apocaliptice la usi? Se pot ele asemui istoriei cetatii Ninive? […]

    Apreciază

  41. sorin said, on februarie 23, 2010 at 12:22 pm

    Ce sa v-a intampla cu adevaratzii crestini dupa al treilea razboi mondial ?Despre care am citit cateva profetzii si se zice ca va fi scurt dar sangeros .Probabil vor fi arestatzi ucisi marginalizatzi iar cei care vor reusi sa sacpe vor sta ascunsi prin muntzii s-au prin desert fiind ajutatzi de Dumnezeu sa supravetzuiasca . Dar cei mai curatzi vor fi rapitzi pur si simplu vor disparea din lumea aceasta sa ne rugam sa fim rapitzi ca altfel v-a fi groaznic . Prefer sa mor decat sa raman pe pamant dupa rapire . Dar daca v-a fi sa raman nu voi ceda voi sta ascuns asteptand venirea lui Iisus sa ma salveze pe mine si pe altzii care nu vor ceda in fatza ispitelor sper ca doar pe copiii mei sa-i fereasca Dumnezeu de necazul ce v-a veni peste noi ca v-a veni cand nu se stie dar v-a veni . S per doar ca sa ajung intr-un final in rai daca voi merita bineantzeles ca deocamdata nu cred ca sunt demn sa ajung acolo . Dar ma straduiesc si in fiecare zi lupt si incerc sa-mi infranez pacatele lumesti. Dumnezeu sa ne ajute si sa ne mantuiasca amin .

    Apreciază

  42. CUPRINS A – N « Saccsiv's Weblog said, on august 8, 2010 at 5:37 pm

    […] Bat vremurile apocaliptice la usi? Se pot ele asemui istoriei cetatii Ninive? […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.