Saccsiv's Weblog

Serpeasca de la RAZBOI INTRU CUVANT: „teoria pre-pecetii frizeaza erezia”

Posted in CIPURI, RAZBOI INTRU CUVANT by saccsiv on februarie 7, 2014

Cand-politica-nu-este-o-vocatie---sau-cum-dau-de-gol-esecurile

 

Unul dintre administratorii blogului Razboi intru cuvant. Foto: http://www.business24.ro/traian-basescu/stiri-traian-basescu/cand-politica-nu-este-o-vocatie-sau-cum-dau-de-gol-esecurile-1205288

Iata comentariul cititorului pcmouse postat la articolul Experimentul satanistei GABRIELA DOBRESCU de pe youtube “ZAPADA CHIMICA LA RAMNICU VALCEA-ROMANIA” si EXTRATERESTRII lui EMIL STRAINU:

vasile-sminteala mare pe ric!!mare de tot>http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2014/01/20/noile-buletine-cu-cip-o-sfidare-si-o-bataie-de-joc-de-ultima-speta-dezbaterea-publica-de-la-mai-video-si-tertipurile-absolut-incredibile-ale-autoritatilor/

e posibil adminul de pe ric sa scrie asa ceva??

14. admin

@o oarecare:

Asta-i si ideea pentru care am insistat si noi in cuvant pe acest subiect. Totusi, in buletinele electronice nu e vorba despre 666, sau cel putin nu s-a demonstrat asta, ci despre microcip, iar motivele cu care trebuie mers in fata autoritatilor sunt de ordin civic si dpdv al libertatilor civile; ca noi, crestini fiind, intelegem si sensul acestor constrangeri tot mai punctuale, care prefigureaza sau anticipeaza pecetea, este altceva, insa, cat timp nu suntem conditionati in credinta de primirea buletinelor (teoria pre-pecetii frizeaza erezia), nu putem pune pe prim plan asta (repetam, in fata autoritatilor statului, nu ca intelegere sau definire crestina a fenomenului).

le-am scris si postez aici link cu ce am scris in caz ca vor sterge:)http://postimg.org/image/f9oas2vqv/

Comentariu saccsiv:

(mai mult…)

„RAZBOI INTRU CUVANT” resping ideologia, modul de organizare si metodele MISCARII LEGIONARE. Marii duhovnici au fost de alta parere. Ca si in cazul cipurilor …

Posted in MISCAREA LEGIONARA, RAZBOI INTRU CUVANT by saccsiv on septembrie 9, 2013

   Iata ce putem citi in articolul http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2013/09/09/site-ul-neoliberal-in-linie-dreapta-manipuleaza-josnic-si-grosier-cu-privire-la-orientarea-razboi-intru-cuvant/:

nu am fost, nu suntem si nu vom fi nici legionari si nici neolegionari, deoarece am respins, respingem si vom respinge nu doar modul de organizare, dar si ideologia legionara si metodele sale. De altfel, este arhicunoscuta dusmania pe care ne-o poarta aceste grupuscule extremisto-isterice. 

Despre noi si orientarea noastra se poate citi, vizibil, aici: http://www.razbointrucuvant.ro/about/

Suntem crestini si atat. Nu suntem nici de dreapta, nici de stanga si categoric ne distantam de orice extremism.

Comentariu saccsiv:

(mai mult…)

Dovezile ca RAZBOI INTRU CUVANT A DEZBINAT MISCAREA ORTODOXA ANTI CIP si ca ei au inceput atacurile furibunde impotriva celor ce indeamna la a nu fi acceptate documentele cu cip

Posted in RAZBOI INTRU CUVANT by saccsiv on martie 23, 2012

Dupa cum stiti, ieri, joi, am postat articolul N-am auzit nici macar un ziarist sau analist sa critice RETETA ELECTRONICA cu cod de bare sau CARDUL DE SANATATE cu cip. Cum „critica” insa unii ce figureaza in tabara ortodoxa?. Nu era un material dedicat special celor de la razboi intru cuvant, ci unul in care aratam ca in mass-media n-a aparut nici o critica impotriva noii retete si a noul card de sanatate. Referitor la atitudinea ortodocsilor, aminteam insa ca unii dintre cei ce au lovit eficient si din interior tabara anti cip au fost administratorii acelui blog.

Si iata ca azi au postat ei articolul SACCSIV SI CALOMNIILE DIN POSTUL MARE, care incepe asa:

Respectand, ca de obicei, cu sfintenie, marile posturi si praznice crestinesti (desi cititorii ne-au semnalat ca pe acel blog nu s-a “aflat” nici pana astazi ca a inceput Postul Mare – dar nu e o problema aceasta, pentru ca am fost atacati si calomniati inclusiv in Vinerea Mare (!) si cu predilectie in preajma marilor sarbatori – lucru care spune cam totul despre “ortodoxia” si “crestinismul” celor care fac asa ceva, aproape in mod sistematic), bloggerul Saccsiv s-a decis sa nu rateze nici acum ocazia de a comite o uraciune si sa reitereze aceleasi MINCIUNI cu care ne-a mai atacat si altadata, folosind acelasi procedeu diversionist ca si atunci: citarea trunchiata si rastalmacirea sensului unui comentariu ce ne apartine, prin atribuirea unor lucruri pe care nici nu le-am gandit, nici nu le-am cuvantat si cu atat mai putin sa le fi scris.

Despre ce e vorba?

Saccsiv ne acuza ca:

Noi am fi dezbinat tabara anti-cip

[...]
(mai mult…)

Parintele MIHAI VALICA ofera noi dovezi ce atesta eroarea calendarului facut de Patriarhie si sustinut de “teologii” ingamfati

Posted in Calendar Ortodox, MIHAI VALICA, PATRIARHIA ROMÂNA, RAZBOI INTRU CUVANT by saccsiv on ianuarie 22, 2011

Citez din articolul Parintele Mihai Valica ofera noi dovezi ce atesta eroarea calendarului facut de Patriarhie si sustinut de “teologii” ingamfati:

Pentru toti cei ce nu pot gandi decat matematic, in aritmetica calendaristica biblica iudaica, civila si mondialista cum afirma D-l Bumbescu pe RIC: “Nu exista d.p.d.v. logic, matematic, cum vreti, alta posibilitate sa fie reunite cele 2 sisteme!” si nu pot gandi si teologic, dupa logica si matematica teologica a Sf. Parinti, care au alcatuit Calendarul si cartile de cult ale Bisericii:
(mai mult…)

RAZBOI INTRU CUVANT si Razvan Bucuroiu ATACA PE CEI CE DEMONSTREAZA ca Mitropolitul Serafim de Pireu are dreptate …

Posted in Lumea credintei, ORTODOXIE, RAZBOI INTRU CUVANT, Razvan BUCUROIU by saccsiv on ianuarie 1, 2011

Citez din articolul Internetul dăunează grav Ortodoxiei (1):

De la internet la internat

Fără să am pretenţia de a fi făcut o descoperire importantă de unul singur, pot afirma cu mâna pe inimă că ACUM, exact în zilele noastre, internetul dăunează grav sănătăţii  duhovniceşti. Chiar aş putea afirma că este un virus mortal, care loveşte Ortodoxia perfid şi care nu are antidot. O loveşte în „moalele” naturii ei: în taina, în discreţia, în firescul şi în optimismul ei comunitar, în finalitatea ei euharistică. Cum şi de ce?

Pentru că aproape întreg conţinutul articolelor sau ştirilor din site-urile ori blogurile aşa-zis ortodoxe speculează, ambalat şi deghizat, aplecarea „naturală” a românului spre bârfă, talentul lui nativ către înflorirea şi exagerarea unor poveşti, gustul pentru teoria conspiraţiei alimentat, ce-i drept, şi de perioada regimului comunist în care totul era „creditat” cu: „am auzit eu din sursă sigură, mi-a spus mie cineva de încredere…” etc. Ei bine, tot acest amestec nociv de bârfă necontrolată, dezvăluiri, picanterie şi demascări, învelit în aura sfântă a Ortodoxiei, flancat rapid cu câteva citate din sfinţii părinţi sau mari duhovnici ai neamului, devine aproape irezistibil pentru omul de rând. Nicio verificare a surselor de informaţii, a citatelor şi a contextului în care au fost făcute, nicio minimă corelare cu alte puncte de vedere – doar insinuări, execuţii şi sentinţe tip „România Mare”. Dar astea sunt chestiuni mai mult tehnice, care nu prea interesează marele public, fiind strict gazetăreşti. Să le vedem mai degrabă pe cele duhovniceşti…

Sub aspect duhovnicesc, e jale. Dacă cineva îşi analizează starea sufletească după ce a vizitat un astfel de site/blog, are marea surpriză să constate că neliniştea pune stăpânire pe sufletul lui. De asemenea, indignarea şi revolta, depresia şi amărăciunea sunt tovarăşi buni de călătorie. Dacă te uiţi în urmă, după „lectură”, constaţi că ai coborât în hazna sau de-a dreptul în infern. Acolo ţi se prezintă un bestiar întreg de inşi daţi „în vileag”, suflete condamnate (nicio dorinţă de a le salva, cumva, din partea torţionarilor cu mouse; demascarea şi pedeapsa atrag rating baban, asta ştim şi noi!), legături ecleziale periculoase, ticăloşii euharistice inimaginabile, trădări dogmatice pe faţă sau într-ascuns, apostazii, ecumenisme josnice. Te şi întrebi cum de mai existăm ca Biserică, într-atâta trădare şi ticăloşie?! Te miri cum de mai existăm pe planetă ca oameni ai credinţei, într-atâtea atacuri ale ocultei, ale agenturilor, ale coruptelor guverne euro-atlantice?! Toate sunt descrise însă minuţios, cu o siguranţă bolnavă. Reeducarea sufletelor creştine slabe, prin aceste site-uri, este garantată! Căci despre reeducare este vorba aici. Devii bănuitor, ciufut. Ţi se usucă dragostea din inimă, încrederea, speranţa.  Aşa se face că, într-o bună zi, tot ceea ce iubeai e murdărit sau pe cale de a fi maculat. Tot ceea ce apreciai, tot ceea ce îţi dădea speranţă poate fi pus de-acum sub semnul deziluziei grabnice. Oameni pe care îi îndrăgeai din scris sau din prestaţia publică acum sunt descrişi ca nişte monştri, însetaţi de bani şi slavă deşartă, sau animaţi de poftă de trădare a Ortodoxiei la primul colţ de stradă, cu temiricine. Refuzul realităţii este cuvântul de ordine, iar idealizarea unui trecut fabulos devine formula de recunoaştere a noii comunităţi virtuale „luminate”, dezmeticită de comploturi, adusă la starea de vigilenţă. Această comunitate este reprezentată de vizitatorii respectivului site, care asigură şi traficul (adică ratingul) şi care deprind modul de a gândi dar şi ticurile verbale ale adminstratorilor nevăzuţi, camuflaţi în spatele anonimatului din blogosferă.
(mai mult…)

La cateva ore dupa ce si-au cerut iertare, RAZBOI INTRU CUVANT a inceput din nou sa scuipe

Posted in RAZBOI INTRU CUVANT, saccsiv by saccsiv on septembrie 27, 2010

   Ceea ce banuiam, dar nu am spus-o si ceea ce banuiau si altii, dar au spus-o, iata ca se petrece la doar cateva ore dupa ce cei de la razboi intru cuvant si-au cerut iertare:

RAZBOI INTRU CUVANT si-au cerut iertare. Iertare imi cer si eu

   Nu doar ca nu s-a produs nici o schimbare, dar atacul e mai dur. Maniera de lucru a ramas aceeasi: pe pagina principala a blogului lor e glazura de ciocolata, adica texte copy paste dupa spusele Sfintilor si ale Parintilor. La rubrica de comentarii a paginilor de stiri, insa, se baga la greu venin. Iar acum mai mult decat inainte.

   Incepand de la comentariul lui Narcis, de la IN CURAND: SFARSITUL ANONIMATULUI (=LIBERTATII) PE INTERNET, pe care-l citez:

Nici macar iertare nu poti sa ii ceri lui saccsiv ca o publica pe blog ca fiind o victorie personala…arunca asa o lumnina(sau o umbra) de mindrie nejustificata…
Ce sa mai zic de comentarii…cel putin cel al lui Hristofor , stilist, vorbeste de dusmanii Bisericii …si comentariul este aprobat ca deh…e blog fara moderare …
Mi-e scirba de mine ca si pentru pacatele mele sunt nevoit sa vad mizeria asta!

Iarta-ne Doamne Dumnezeule!”

   Si pana acum, toti sustinatorii razboinicilor nu doar ca n-au schitat vreo incercare de a se potoli, ci din contra. Si nu e de mirare, caci chiar razboinicii au dat tonul. Cititi-le toate comentariile postate de ieri si pana acum.

   Exact aceeasi linie, exact aceleasi acuze de schisma, ce au culminat (pana acum) cu comentariul lor de la articolul Intre bravada si smerenie/ BISERICA BULGARA DIN NOU LA INALTIME: BOICOTEAZA DIALOGUL ECUMENIST DE LA VIENA SI LUPTA PENTRU A PREDA RELIGIA IN SCOLI/ Papa se roaga sa-i acceptam primatul, iar reprezentantii Bisericii Ruse vorbesc categoric despre dezacordurile cu catolicii si despre revizuirea documentului de la Ravenna!/ UIMITOR: “ZIARUL LUMINA” SCRIE DESPRE “EREZIA FILIOQUE”!/ Despre nervozitate, akedie si fuga de sine/ AM CUNUNIILE LEGATE?/ Copiii si rugaciunea (STIRI SI RECOMANDARI RELIGIOASE 18-24 SEPTEMBRIE 2010):

Iertarea” de la Saccsiv s-a transformat, la comentarii, intr-un nou prilej de linsaj colectiv la adresa noastra. Sunt si izbucniri aproape de patologic acolo, fata de noi, dupa mesajele provocatorilor stilisti Hristofor si (asa-zisul) Pr. Vasile, vechi cunostinte diversioniste de pe net, amandoi, alta coincidenta, sustinatori inversunati ai lui Danion Vasile. Sunt insa si comentatori, unii dintre ei chiar convinsi deja de propaganda starnita impotriva noastra, care incep totusi sa observe ca e pur si simplu necrestinesc ce se intampla acolo.”

   Cititi si voi, fratii mei, comentariile de la articolul RAZBOI INTRU CUVANT si-au cerut iertare. Iertare imi cer si eu si analizati singuri daca e vorba de linsaj colectiv si izbucniri aproape de patologic.

   De ce mi-au mai trimis acel e-mail de impacare? Au dorit oare doar sa ma pacaleasca, dar vazand ca-l fac public, s-au enervat la culme, caci in fapt ei nu doresc decat razboi?

   Dupa e-mailul lor, eram dispus sa ii las in plata Domnului si sa-mi vad de ale mele, caci consideram ca e limpede pentru toti care e linia lor si care e a mea. Chiar daca ar mai fi postat ei teorii fundamental gresite, nu mai vedeam rostul sa le combat, caci pana la urma e firesc sa rataceasca din ce in ce mai mult, din moment ce au luat-o pe o cale gresita.

   Iata insa ca razboinicii nu se lasa si ma ispitesc si ma starnesc. Ce voi face in continuare, daca ii voi mai combate sau nu, inca nu stiu.

   Primul impuls e sa-i las balta, caci eu sunt singur si am foarte mult de lucru, Ei sunt trei, la care se adauga fetele ce stau in casa unuia dintre ei. Plus pustnicul digital, plus parintele Mihail. Lor le este la indemna sa se ocupe prin rotatie, zilnic, cate unul, de saccsiv. Eu daca o fac, las in plan secund lucrul la multe alte teme cu mult mai importante. Dar poate ei tocmai asta isi si doresc.

   Ma consult si cu voi, fratilor „isterici patologici”, cei care au plans de bucurie cand au citit postarea de ieri, cei ce s-au bucurat ca daca va mai avea loc vreo disputa de idei, aceasta va fi pasnica si limitata strict la tema: cum considerati ca e bine sa procedez?

   Sa ne rugam bunului Dumnezeu sa ne invete.

RAZBOI INTRU CUVANT si-au cerut iertare. Iertare imi cer si eu

Posted in RAZBOI INTRU CUVANT by saccsiv on septembrie 26, 2010

   Intr-un e-mail recent trimis de cei de la razboi intru cuvant (legat de o chestiune despre care puteti citi in articolul Comentatorul IOAN FLORIN FLORESCU = VASILE) acestia au scris:

„Te rugam sa ne ierti pentru ce consideri ca te-am nedreptatit si am gresit.
Iti dorim sanatate, intelepciune duhovniceasca si mantuire!
Doamne, ajuta!”

   Cu toate ca e privat, mesajul il consider atat de important, incat iata ca il fac public.

   Razboinicii m-au atacat extrem de dur la rubricile lor de comentarii. Atacuri nedrepte la persoana si acuze cum ca promovez idei, ce in fapt nu le promovez (gen a renunta la cipuri = pestera si schisma). Dar daca si-au cerut iertare, eu ii iert. Si la randul meu le cer public iertare.

   Dar cum tot ei bine au spus in acelasi mesaj, „probabil vom ramane adversari”.

   Le doresc aidoma, sanatate, intelepciune duhovniceasca si mantuire! Si sa stie, ca in toata aceasta perioada de razboi, m-am rugat zilnic si pentru ei.

   Doamne ajuta!

Despre: parintele pustnic PROCLU, cei de la RAZBOI INTRU CUVANT si APOLOGETICUM. Ce se urmareste?

Posted in Apologeticum, CIPURI, Parintele pustnic Proclu, RAZBOI INTRU CUVANT by saccsiv on septembrie 20, 2010

   Desigur, foarte multi dintre voi deja stiti ca cei de la razboi intru cuvant impreuna cu parintele Mihail Stanciu duc de ceva vreme un atac furibund impotriva celor ce indeamna sa nu fie luate actele cu cip. Iata cum a inceput:

N-AM VRUT SA LOVESC IN PARINTELE IUSTIN PARVU. Punct

   Altfel spus, intai a avut loc o pregatire de culise. Apoi parintele Mihail pleaca in SUA unde probabil ca nu gaseste nimic rau in ceea ce gaseste la granita:

La intrarea in SUA, romanii completeaza formularul I-94 si li se colecteaza elementele biometrice (amprente digitale şi o fotografie digitală)

   La revenire, se incepe atacul public impotriva „bloggerilor isterici” ce informeaza populatia despre SISTEM:

Despre MUCENICIE. Pomenirea Sfintilor Adrian si Natalia, sotia sa. De ce nu sunt de acord cu spusele parintelui MIHAIL STANCIU: „Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului” …

   Asta in conditiile in care cu un an si jumatate in urma parintele avea un discurs identic cu al „istericilor”:

AUDIO: Exceptionala predica a parintelui MIHAIL STANCIU … de pe vremea cand era aidoma „bloggerilor isterici anti-sistem”

   Dupa ce am postat inregistrarea de mai sus, parintele m-a sunat si mi-a cerut imperativ sa sterg postarea (cititi aici).

   Cu toate ca le-am pus niste intrebari extrem de importante pentru a se lamuri credinciosii de ce exact au tradat tabara celor ce lupta impotriva cipurilor:

Intrebari la care cei de la RAZBOI INTRU CUVANT TREBUIE SA RASPUNDA

   N-au raspuns niciodata, iar in perioada scursa de la inceputul atacului si pana acum, n-au facut nici o referire la indemnul marilor duhovnici de a nu fi luate actele cu cip:

VIDEO – Mari duhovnici despre actele cu cip: “NU LE LUATI!”. Daca de STALPII ORTODOXIEI nu ascultam, de cine atunci sa ascultam?

VIDEO (si transriptul): Parintele ADRIAN FAGETEANU despre ACTELE CU CIP. Inregistrare din AUGUST 2010!!! Nu indeamna doar SA NU LE LUAM, spune lucruri chiar cu mult mai grave …

   In schimb, au pedalat pe tot soiul de idei si teorii ciudate, ca de exemplu:

   – Despre antihrist:

Naucitor: RAZBOI INTRU CUVANT considera ca ANTIHRISTUL va fi un OPONENT AL CIPURILOR

   - Ca cei ce se opun cipurilor nu se roaga, nu merg la biserica, etc.:

Comentariul zilei (22.08.2010): Cei ce refuza BULETINELE CU CIP isi pun toata nadejdea in bunul Dumnezeu. A face concesii inseamna a nu avea credinta

   – Ca trebuie sa ne consultam cu duhovnicii, sa luam sau nu cipurile, de la caz la caz. Problema e, care duhovnici, daca de cei fermi impotriva cipurilor nu vor sa auda?

Un examen numit BULETINUL CU CIP. Oricum va fi jale pe pamant la anul, de ce oare se indarjesc unii sa ne indemne sa-l luam?

   – Ca lupta anti cip este o facatura protestanta sau ca cei care doreau sa mearga la dezbatere sunt isterici:

GRAV: Blogul „PUSTNICUL DIGITAL” indeamna sa nu participati la dezbaterea despre CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE …

   Dar nu le-a fost de ajuns. Au incercat sa-i determine pe stalpii ortodoxiei sa-i faca sa se suceasca, dar cu parintele Arsenie Papacioc nu le-a iesit:

VIDEO (si transcriptul): Parintele ARSENIE PAPACIOC de vorba cu Parintelui Mihail Stanciu pe tema ACTELOR CU CIP. Parintele Arsenie: MIROASE A 666.  Parintele Mihail insista ca Parintele IUSTIN PARVU se afla la limita EREZIEI … Strategia celor de la RAZBOI INTRU CUVANT: agitarea BAU BAU-ului schismei

   Scriam in articolul Nu era bine ca in actiunea anti CIP sa fim la fel de uniti precum in actiunea anti vaccin GARDASIL? Era bine si tocmai de aceea nu suntem uniti … ca acela doresc sa fie penultimul despre razboinici, deoarece consideram ca lumea s-a lamurit. Ultimul as fi dorit sa fie o analiza despre ratacita lor teorie cum ca antihristul se va lupta (sau doar se va face) impotriva cipurilor.

   Iata insa ca acestia au postat de curand o inregistrare cu parintele pustnic Proclu, facuta insa in perioada cand a fost luat si acel interviu cu parintele Arsenie Papacioc, de care am amintit mai sus:

CUVANTUL PARINTELUI PUSTNIC PROCLU (2010) despre ispitele grele ale lumii si ale Bisericii de astazi… CUM VA FI SFARSITUL LUMII SI CE AVEM NOI DE FACUT? “Fara sfatul duhovnicului sa nu faca niciun pas, ca ne putem duce in prapastie!”

   Intotdeauna iti poti da seama ce urmareste un reporter, dupa intrebarile ce le pune. Iata ce l-au intrebat in principal razboinicii:

- Acuma ei fac caz de problema asta cu cipurile, cu actele cu cip. Ca de la 1 ianuarie anul viitor or sa inceapa sa bage buletine cu cip pentru toti. Si acuma au facut o noua campanie din asta: “Nu primiti actele cu cip! Nu primiti actele cu cip! Buletinele cu cip! Ca-i lepadare, ca-i cadere din har, ca nu va mai mantuiti”. Cam asta-i mesajul. Si-l pun inainte pe Parintele Iustin, primul, si apoi zic “si altii, stalpii ortodoxiei, marii duhovnici”. Va pun si pe Sfintia Voastra…

- … c-ati fi zis anul trecut nu stiu ce, tot in sensul asta, si ei trag totul intr-o directie… nu ca ar fi bune, bineinteles ca nu sunt bune, dar ei trag oamenii intr-o directie, si zic oamenilor sa iasa din sistem, zic ei, sa plece de sub stat, din societate. Sa traiasca, cum ar veni, ilegal. Asta-i metoda, asta-i solutia pe care o vad ei, ca cipurile sunt deja…

- Nu, ei spun ca si cum am iesi total din lume…. Sa se duca oamenii in paduri, in pesteri, in locuri izolate…

- Pai nu, nu, ei spun fara acte, tocmai ca sa nu… fara nici un act.

- Dar unii o iau in serios, si oameni seriosi si preoti chiar si credinciosi zic ca asta e, e sfarsitul lumii acuma si trebuie toti sa plecam…

- Asa. Si asta vroiam sa va intreb, ca ziceti sa nu raspundem cu rau, dar ce te faci cu astia vicleni, care ii insala pe oameni, care le arunca tot felul de bombe din astea ca sa-i sperie si sa-i insele si sa-i duca in prapastii, si sa le spuna sa nu-si mai dea copiii la scoala, sa nu-si mai lase copiii sa se trateze medical daca or sa fie actele cu cip, sa nu mai aiba serviciu, si asa mai departe.

- Am zis si noi asta, si cand am spus asta, ei au zis ca “voi huliti pe parintele Iustin, cum puteti sa spuneti asa ceva, ca nu se poate sa i se faca parintelui Iustin asa ceva, ca el e sfant, ca nu se poate…“

- Dar ce ne facem, ca si daca s-ar intampla asa, ce ne facem noi, ortodocsii, cu fratii mincinosi  ortodocsi? De astia cum scapam?

- Ia uitati ce zic unii de la Petru Voda:

«Vedem cum multi preoti sunt robiti de erezia ereziilor, ecumenismul,  care nu incape indoiala ca le invalideaza Sfintele Taine. Mai lucreaza doar prin pogoramant, dar nu ne putem baza pe asta. Si pentru nevatamarea noastra ar fi bine sa nu mai apelam la astfel de preoti.»

“Sunt semne clare ca apostazia este foarte aproape, iar Biserica va dainui in catacombe, nicidecum nu va mai fi reprezentata prin oficialii de acum. Toti patriarhii ortodocsi si majoritatea episcopilor sunt pusi de sistem“.

- Cum sa spunem la oameni asta? Ca toti au in minte numai cip, cip, toata lumea despre asta discuta…

- Se zice ca Sfintia voastra ati spus ca s-a nascut deja Antihristul. E adevarat asta?

   Asadar, pentru razboinici a refuza cipul inseamna a te duce in pesteri … Asta in conditiile in care cei ce indeamna sa nu le luam nu indeamna si la asa ceva. Ca se va ajunge si la pesteri, asta e indubitabil, insa mai e ceva vreme pana atunci. Nu insa mult. Dar razboinicii si parintele Mihail agita niste minciuni: cum ca a refuza cipurile inseamna pestera si schisma. Si asa reusesc ei sa sperie pe unii, din pacate. Ei nu spun pe fata: luati-le, dar tot strigand ca nu sunt tocmai atat de rele si ca a le refuza inseamna sa traiesti de maine precum salbaticii, oare cum se traduce?

   Cat sunt ele de fapt de rele, aflati insa de la niste giganti:

Parintele Paisie Aghioritul: „CHIAR SI ATUNCI CAND PRIMESTE BULETINUL, TOT SE LEAPADA DE HRISTOS”. Despre U.E., pecetluire si buletinele electronice

Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

Părintele Arhimandrit Gheorghie KAPSANIS stareţul Mânăstirii Grigoriu din Sfântul Munte ATHOS despre INDOSARIEREA ELECTRONICA, NOILE BULETINE si UNIUNEA EUROPEANA

   Prin ceea ce fac, constient sau nu, razboinicii de fapt merg pe linia oficiala:

Un om al SISTEMULUI, IPS CALINIC, va prezinta istoricul PASAPORTULUI BIOMETRIC. Si concluzioneaza: “Democraţia presupune automat şi educaţie!”

   Ei se agita, cum de a spus Apologeticum ca multi ierarhi vor cade? Dar ce ne miram? Cand stim clar ca asa se va si intampla:

PROFETIA Sfantului LAVRENTIE DE CERNIGOV despre ANTIHRIST

PROFETIA Sfantului ANATOLIE al OPTINEI despre vremea cand ERETICII VOR PUNE MANA PE BISERICA …

   Sau si-au schimbat de parerea de anul trecut, cum ca vremurile apocaliptice bat la usi? Caci iata ce ziceau atunci:

Articolul anului: „DESPRE EPOCA LUI ANTIHRIST SI REVENIREA PROROCULUI ILIE, CA „AL DOILEA INAINTEMERGATOR AL VENIRII LUI HRISTOS””

   Si iata ce intreaba acum:

- Se zice ca Sfintia voastra ati spus ca s-a nascut deja Antihristul. E adevarat asta?

   Ce urmaresc? S-au sucit? Pai mai bat sau nu vremurile apocaliptice la usi? Iata ce comentau ei la articolul VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI … (din septembrie 2009):

O mica erata: La 30 de ani, nu la 33 ar iesi la propvaduire, tocmai spre a-L Imita pe Hristos. Asa se aude ca spune si parintele Cleopa. Iar parintele zicea acolo ca “se aude ca ar fi nascaut la Nazaret si ca ar avea CA LA 18 ani”, deci “in jur de 18 ani”. Si e mai bine sa nu i se dea nimanui sa stie anii EXACTI, fiindca am cadea exact in pacatul calcularii “anului si zilei”, despre care Scriptura ne previne. E suficient sa stim ca “este foarte aproape”, deja nascut. Toate semnele o arata fara tagada. Mai mult nu ne este de folos

   Ei bine, ce s-a intamplat intre timp? Mai sunt de aceeasi parere? Daca da, atunci la ce bun acea intrebare catre parintele pustnic Proclu? Daca nu, sa ne spuna clar.

   Urmarind intrebarile pe care ei le pun parintelui pustinc, observam ca doresc cu tot dinadinsul sa creeze o vrajba. Sa induca un raspuns, cum ca parintele Iustin Parvu a cam luat-o razna. Cumplita miscare.

   Iata insa ce lucrurie interesante aflam din urmatoarea inregistrare, din 19 septembrie, postata de Apologeticum la Parintele Proclu ne vorbeste despre dezbinatorii de la razbointrucuvant (rîc). NO COMMENT!:


   In incheiere, pentru cei ce au priceput ca cipurile reprezinta un pericol, trebuie sa intelegem ca primul pas este sa ne opunem. Al doilea, sa le refuzam. Asta intr-adevar, inseamna ILEGALITATE. Simplul fapt ca refuzi buletinul, este pedepsibil prin lege. Iar cei ce vor indemna si la anul sa nu fie luate, sunt pasibili de puscarie.

   Razboinicii zic de noi:

„zic oamenilor sa iasa din sistem, zic ei, sa plece de sub stat, din societate. Sa traiasca, cum ar veni, ilegal. Asta-i metoda, asta-i solutia pe care o vad ei, ca cipurile sunt deja…”

   Da, razboinicilor. Asta inseamna a nu lua buletinul cu cip. Nu se poate altfel. Iar voi daca ziceti ca nu le veti lua, cum veti proceda? Sau nu cumva doar mintiti ca nu le veti lua?

   A incerca sa ne descurcam fara el e a treia etapa si inseamna ca deja suntem la un pas de a nu mai putea vinde sau cumpara. Trebuie sa lucram la negru si sa evitam orice activitate unde este necesar acest act. Evident, inseamna ca multe nu le vom mai putea face. Dar de aici si pana la pesteri e cale luuunga. Se poate insa trai astfel? Desigur. Dar fara a ne ajuta unii pe altii, va fi mult mai dificil.

   Nu toti vom trebui sa ni le schimbam pe cel vechi simultan. Asa ca cei carora le-a expirat, pot apela la fratii ce inca il au valabil: pentru un serviciu (daca sunt bogati), la medic (si aici trebuie subliniat ca a nu avea buletin sau card de sanatate cu cip, nu inseamna a nu te mai trata), un sofer, unele tranzactii, etc.

   Am de gand sa scriu cateva materiale in care sa explic cum se poate trai in afara SISTEMULUI, dar in oras si nu in pesteri. Risc enorm, caci SISTEMUL ma va putea pedepsi pe chestia asta si e foarte probabil ca cei ce ii vor atrage atentia sa fie chiar dintre noii mei potrivnici, ce pana nu de mult erau umar langa umar cu mine. Dar are bunul Dumnezeu grija de toti care il iubim.

   De unde stiu cum trebuie procedat? Din experienta, caci in trecut am trait multi ani in afara SISTEMULUI. Si inca ceva important: a trai in afara SISTEMULUI nu inseamna ca trebuie sa furi sau sa inseli. Nici pe de parte …  Totul e sa ne punem nadejdea in bunul Dumnezeu.

   Doamne ajuta!

N-AM VRUT SA LOVESC IN PARINTELE IUSTIN PARVU. Punct

Posted in Iustin Parvu, manastirea Petru Voda, MIHAIL STANCIU, RAZBOI INTRU CUVANT by saccsiv on septembrie 10, 2010

   ISTORIC

   Exista o ura veche a celor de la RAZBOI INTRU CUVANT impotriva administratorului blogului Apologeticum, a maicii Fotini, a parintelui Filotheu si a altora de la manastirea Petru Voda. De la ce a pornit exact, nu stiu, poate ne vor spune ei, daca vor considera necesar. Cert este ca razboinicii sunt convinsi ca acestia il manipuleaza pe parintele Iustin.

   Mult timp am incercat sa fiu la mijloc, intre razboinici si Apologeticum, asta deoarece doream ca in ochii cititorilor sa figuram a fi uniti intr-o lupta comuna. De aceea am si stat deoparte si nu mi-am exprimat nici o parere pe blog cand cele doua tabere aveau cate o disputa. In particular insa, discutam si cu unii si cu ceilalti. Le ascultam argumentele si incercam sa gasesc punti spre impacare. N-a fost cu putinta.

   Apologeticum nu mi-a reprosat de ce sunt in relatii bune cu razboincii. Invers insa, da. Ii cunosc personal pe toti. Razboinicii ii acuza acum pe cei ce indeamna sa nu luam actele cu cip, ca fiind insterici … Ei in ochii cititorilor figureaza a fi calmi, traitori, rugatori, asezati, cum ii sta bine unui crestin autentic. Si asta pentru ca au postat de-a lungul timpului pe blogul lor scrieri remarcabile ale Parintilor. Insa cine stie, cunoaste, iar celor experimentati le sar in ochi unele comentarii ale lor, care dovedesc indubitabil ca mai au foarte mult de lucrat in aceasta directie.

   Foarte putinii care au vorbit cu ei fata catre fata, au putut constata ca limbajul lor este aproape perfect, ireprosabil. Asta pana cand sunt supusi unui factor de stres …

   Unul dintre ei este extrem de mandru, cum rar am mai vazut pe altcineva (si am cunoscut foarte multi oameni, din toate mediile). Acesta este cel ce iese lesne din ale lui in momentul in care cineva il contrazice. Te tine minte si iti contabilizeaza toate greselile. Are inclinatie spre barfa publica: in momentul in care afla de un pacat sau o problema a cuiva, simte o acuta si irezistibila dorinta de a o face cunoscuta unor mase cat mai largi de cetateni. Nu injura birjareste, insa va spun: mai bine ar face-o si apoi s-ar cai si ar ierta. El insa te tine minte si are o memorie fenomenala in aceasta directie.

   Nu spun acestea pentru a se deduce cumva, prin comparatie, ca eu as fi vreun miez. Am si eu pacate comune cu ale lor plus altele cu care ma lupt. Insa eu recunosc si ma stradui. Mai mult, trecutul meu este probabil cu mult mai ticalos decat al majoritatii dintre voi, dragi cititori, luati la un loc. Este atat de ticalos, incat ii dau neincetat slava bunului Dumnezeu ca are mila de mine si nu ma starpeste, ca pe un gunoi ce sunt, de pe acest pamant. De aceea poate, indemna des sa nu faca nimeni concesii. In trecut, concesiile m-au facut sa fiu in halul in care am fost. De aceea poate indemn pe toti sa stea cat mai departe de lucraturile diavolului. Atat de departe, incat daca pe o foaie scrie ca “Dumnezeu exista”, iar la final este semnata de diavol, nimeni sa nu-si puna semnatura langa a lui.   

   Am scris insa acelea, pentru a-i da olecuta jos de pe soclu pe razboinici. Pentru a-i face sa se smereasca, caci prea s-au suit pe deal sa ne strige de acolo cat de vai de noi suntem cei ce indemnam sa nu fie luate actele cu cip. Si intr-adevar suntem, dar nu doar noi, ci toata umanitatea, caci de n-ar fi fost asa, n-ar mai fi avut loc Jertfa de pe Golgota.

   Revenind la istoric, dupa postarea controversatei celebre inregistrari cu parintele Iustin, am discutat cu Apologeticum si i-am spus ca, dupa mintea mea cea proasta, nu este bine ca a aparut si ca nu sunt de acord cu ideea de baza a ei, conform careia cei ce deja au acte cu cip, au pierdut harul. Cu atat mai putin nu eram de acord cu extinderea ideii cum ca acelasi lucru se petrece si in cazul celor ce au card bancar.

   Parerea insa mi-am expus-o particular. La scurt timp, razboincii, parintele Mihail si Pustnicul Digital m-au contactat pentru a-mi afla parerea. Le-am spus-o si lor. Atunci ei mi-au cerut sa mi-o expun pe blog. Si mi-au explicat ca promovarea ideii duce la schisma. Pustinicul Digital a fost cel mai putin insistent si pedala pe ideea ca cipul nu-i decat o bucatica de siliciu ce o regasim si in telefon si in calculator. Ceilalti insa au fost mai insistenti iar argumentele lor pareau atat de solide … Cei mai hotarati in a ma determina sa actionez, au fost razboinicii. Dorinta lor nu era sa-l atac pe parintele Iustin, ci pe cei din jurul sau, care l-ar fi manipulat sa spuna asa ceva.

   Parintele Mihail insa, imi spunea ca nu-l mai recunoaste pe parintele Iustin si considera ca s-a  produs ceva cu el in timpul internarii. Ca s-a schimbat dupa aceea. Ca vorbeste de mucenicie dar tremura de frica mortii in spital. Ca nu mai stie ce spune si nu isi da seama ce face … Ca va merge la Petru Voda si ca va vorbi cu el. Cu o zi inainte de a pleca in SUA, mi-a cerut inca o data sa actionez.

   Cam o saptamana dupa aceea am fost foarte tulburat. Construisem mental un articol, dar nu puteam sa-l postez. Nu aveam liniste. Ma imbolnavisem. Parea foarte in regula materialul si foloseam inclusiv multe din argumentele lor. Dar nu simteam deloc ca fac un lucru bun. Si stateam intr-una si cantaream: pe de o parte o logica aproape perfecta. Pe de alta parte, un stalp al ortodoxiei.

   Si acum deschid o paranteza. Eu nu m-am trezit deodata, ci in pasi. In ani de zile. Am fost habauc, partial habauc, aproape habauc si tot asa. In acea periada lunga de tranzit aveam prostul obicei de a debita teorii conform carora Sfanta Scritura sau Sfintii Parinti mai si gresesc. Cu atat mai mult preotii, fie ei si batrani, pe care pe vremea aceea nu-i consideram mari duhovnici si cu atat mai putin stalpi ai ortodoxiei. Altfel spus, daca in ortodoxie aflam ca soarele se invarte in jurul pamantului, eu spuneam: nici chiar asa … Daca in ortodoxie aflam ca pe pamant nu e de milioane de ani viata, eu spuneam: zilele descrise la inceputul Facerii sunt de fapt era. Si tot asa. Aveam eu de comentat cate ceva la multe.

   In timp insa am tot citit. Si mi-am dat seama in ce hal ma zapacise SISTEMUL de cap. Si am invatat ca trebuie sa accept invatatura, chiar daca la inceput n-o pricep. Ba unele nici acum nu le pricep, dar le accept. E vina mea ca sunt tantalau, nu a invataturii. E un imbecilism sa schimbi invatatura, deoarece majoritatea dintre noi n-o prea intelegem.

   Cam la fel e uneori si cu marii duhovnici. Cand ne spun cate un lucru, poate nici ei nu stiu exact de ce o fac. Si tocmai de aceea sunt stalpi ai ortodoxiei. Altfel erau intelectuali zis crestini. Vedeti voi fratilor, marii duhovnici ne spuneau anul trecut sa nu luam nici un act cu cip. Unii o repeta si anul acesta. Dar cand venea vorba de a explica exact motivul, apareau oarece diferente.

    Revenind la tulburarea mea, cand nu stiam ce sa fac, daca sa postez sau nu articolul, constientizam doua mari nereguli: 1) Oricat m-as fi straduit sa nu-l critic direct pe parintele Iustin, pana la urma, tot asta faceam. Si mi se parea o nebunie. 2) Nu-mi venea sa-i atac pe cei din jurul sau, caci nu aveam nici o baza ca sunt oamenii SISTEMULUI. Si oricat m-as fi straduit sa abordez problema pe de departe, pana la urma de fapt tot ii atacam.

   Si atunci m-am rugat indelung mai multe zile. La un moment dat, o persoana ce nu are nici pe departe cunostiintele mele despre SISTEM si nu stie nici cat stiu eu despre invatatura ortodoxa, explicandu-i motivul starii mele, mi-a spus ca trebuie sa fiu ticalos ca sa-l atac pe parintele. Ea intelegea argumentele ce i le insiram ca doresc sa le public. Nu-l intelegea insa pe parinte de ce spusese ceea ce spusese, insa cu toate acestea, un lucru ii era clar: nu trebuie atacat nici direct, nici indirect. Si ma intreba: cine sunt eu sa critic ceea ce nu pricep? Am avut vreo vedenie? De ce sunt razvratit? Daca a spus o prostie, el va da socoteala. Dar daca i-a vorbit Dumnezeu?

   Si atunci am lasat-o balta …

   Vazand insa ca nu ma conformez dorintelor lor, razboinicii m-au atacat furibund si pe neasteptate. In timp s-a dovedit ca ei nu aveau ceva doar cu cei din jurul parintelui, ci cu intreaga campanie anti cip:

Naucitor: RAZBOI INTRU CUVANT considera ca ANTIHRISTUL va fi un OPONENT AL CIPURILOR

   Restul, il cam stiti, caci atat ei cat si eu, am tot scris pe bloguri. Ceea ce nu stiti insa, e ca dupa ce am postat articolul AUDIO: Exceptionala predica a parintelui MIHAIL STANCIU … de pe vremea cand era aidoma „bloggerilor isterici anti-sistem”, parintele Mihail m-a sunat si mi-a cerut foarte hotarat sa sterg postarea, caci inregistrarea audio este proprietatea sa si ceea ce fac eu este un delict. I-am spus ca am luat-o de pe net, insa tot insista sa ma conformez, cat inca ma roaga … L-am intrebat care este motivul pentru care acum un an jumatate spunea ceva iar acum altceva. Si mi-a raspuns „Nu trebuie EU sa-ti dau socoteala TIE.”

   Inchei spunand ca nu stiu nici acum daca e corect sau nu ceea ce a spus parintele Iustin in acea inregistrare. Parerea mea e ca primirea actelor e un inceput de lepadare:

Importanta NUMELUI si raul ce-l reprezinta alipirea numelor de cate un NUMAR UNIC al sistemului antihristic

   Un lucru e insa limpede. N-am vrut sa lovesc in parintele Iustin. Punct. Si n-o s-o fac nici cumparat, nici amenintat.

Naucitor: RAZBOI INTRU CUVANT considera ca ANTIHRISTUL va fi un OPONENT AL CIPURILOR

Posted in antihrist, CIPURI, RAZBOI INTRU CUVANT by saccsiv on septembrie 8, 2010

   Bomba e spre finalul acestui articol. Pana atunci, Iata ce spun cei de la razboi intru cuvant pe blogul lor:

@ Romeo:

Sa ne arati unde a vorbit Cuviosul Paisie despre acceptarea cardurilor si a buletinului biometric. Suntem dezinformati sau dezinformam? Despre ce a vorbit Cuviosul si cum este manipulat acum…. cred ca plange si in Rai, ca nu pot sa zic ca se intoarce in mormant.

Si de ce ar fi riscant, la o adica, sa fie contrazis (desi nici nu e cazul, macar, dar trebuie sa discutam si ca principiu)? Pe acest subiect, si intre sfinti parerile nu au concordat mereu, si e bine de stiut asta si nu de mitraliat pe cei care au pus problema diferit si de venerat numai pe unii. Cuviosul Paisie a avut si afirmatii milenariste (am aratat deja asta), dar pentru niste greseli ale sale (pe care nu a avut pretentia sa le numeasca profetii sau viziuni!) nu inseamna ca este mai putin sfant. Asta poate ca sa ne invatam sa nu mai credem in infailibilitatea papala a unuia sau a altuia dintre sfinti chiar, luati separat, ci in sobornicitatea cugetului Bisericii. Si ca sa ne invatam sa nu mai asteptam mereu sa ne bazam pe o autoritate exterioara, sa primim totul mura-n gura, in loc sa cautam si noi insine sa ne intemeiem o viata duhovniceasca bazata pe pocainta, si pe experienta relatiei vii cu Dumnezeu, inclusiv prin rugaciune si prin spovedanie. Niciun sfant nu ne poate scuti de raspunderea proprie, de datoria de a dobandi PE CONT PROPRIU harul Duhului Sfant, dreapta socoteala si tot ceea ce ne este de folos.

Ce vom face si cum vom distinge atunci cand se vor insela si “cei alesi”, asa cum este profetit? Ce criterii vom avea, daca noi tot asteptam mereu solutii miraculoase si raspunsuri “mecanice” din afara, de la autoritati duhovnicesti, care mai sunt si filtrate, unele dintre ele, de unii “ucenici”? Si e clar ca niciun sfant nu se poate interpune peste cugetul Sfintilor Parinti… Iar ca sunt vremurile din urma, noi am vedea ca semn si faptul ca exista, mai mult ca niciodata, o lipsa de unitate in Ortodoxie si, mai ales, o lipsa de vointa in a se aduna acesti duhovnici, impreuna si cu arhiereii cu adevarat binecredinciosi, ca sa poata sa aiba o pozitie comuna, sa faca un “sinod” si sa vada cine se insala si cine nu. Ca si Sfantul Apostol Petru s-a inselat si a avut nevoie de indreptare de la Sfantul Apostol Pavel cand “nu mai calca drept”. Si asta era dupa Cincizecime! Marele Petru! Asa ca…. De ce nu se cauta a se face un fel de sobor? Asta da, ar fi o tema de rugaciune colectiva, nu credeti?

Totul a pornit de la faptul ca NU AM PRIMIT urmatoarele:
- a spune ca primirea actelor cu cip este lepadare si pierderea harului preotiei sau de botez
- a face din opozitia fata de actele cu cip inceputul, mijlocul si scopul vietii crestine (adica a provoca oamenilor obsesii si psihoze)
- a indemna oamenii sa moara cu zile si sa provoace inutil autoritatile, punandu-i sa isi vanda bunurile, casa, sa iasa din sistem, sa refuze ingrijirea medicala, sa scoata copii de la scoala, sa se retraga aiurea (nici macar la sate), in munti si pesteri.

Acum, sa aruncam o privire mai atenta:

Exista unii care au deraiat cu totul si afirma ca primirea actelor cu cip, asa cum sunt ele acum, este lepadare si pierdere a harului. Acest lucru este absurd, de vreme ce actele nici macar nu contin codul 666 si nu sunt insotite de vreo conditionare in credinta.

Exista ceilalti care, mai subtili, ar zice ca totusi nu e lepadare, insa faptul ca sunt primite te face complice la jocul diavolului si, prin acceptarea numarului de identificare, iti altereaza cumva identitatea de persoana. Trebuie sa intelegem insa un lucru – tiranii si imperiile strivitoare au folosit intotdeauna metode de control si inginerie sociala. Recenzarea si inscrierea au fost folosite inca din antichitate, din timpurile biblice. Ele nu sunt neutre in sine, ci reprezinta un aspect al robiei in care s-a aflat omul. Dar niciodata nu au a fost cazul ca prin supunerea fata de ele sa fie vorba de complicitate. Mantuitorul, alaturi de dreptul Iosif si Maica Sa au mers special pentru a fi numarati si inscrisi in scriptele lui Cezar. Oare facea aceasta Cezar de dragul numaratului? Sau pentru a isi supune mai bine populatiile de sub stapanirea lui? Evident ca pentru a isi supune mai bine populatiile stapanirii lui, una idolatra si cu accente tiranice.

Vedem si din alte exemple din Vechiul Testament ca se practica recenzarea si inscrierea. Exista insa un moment in care acestea sunt respinse – in momentul in care sunt insotite de un SANTAJ explicit care lasa supusilor de ales: ori se leapada de credinta parintilor ori isi pierd viata. Asadar, nimic pe ascuns, nimic neclar – ori credinta, ori viata. Si in Apocalipsa se profeteste aceeasi situatie: exista un SANTAJ explicit, care consta in: a il primi pe antihrist sau a iti pierde viata. Acolo nu vei avea loc de intors. Asa arata si profetiile, asa arata si Scripturile.

Aceste realitati sunt valabile si pentru timpurile moderne. Trebuie sa se stie, de pilda, ca rostul introducerii buletinelor de identitate in URSS a fost legat de practicarea ingineriei sociale si a terorii. O spune insusi Alexandr Soljenitin in Arhipelagul Gulag. Asadar, gandul introducerii acestor buletine este de-a dreptul diavolesc. Iar insemnele de pe el masonice, comuniste, ateiste etc. A privat insa primirea acestor buletine comuniste pe cineva de har? Evident ca nu. Ar fi o hula adusa impotriva Duhului Sfant care a lucrat prin atatia martiri si marturisitori ai Gulagului, printre care se numara si Soljenitin, sa afirme asa ceva. Si ghiciti ce, niciunul dintre ei nu a murit pentru buletin, ci atunci cand a fost pus in fata unei alegeri capitale: ori Hristos si inchisoarea/moartea/tortura, ori viata libera dar lepadarea de Dumnezeu. In privinta numarului asociat numelui de botez, aici este si mai simplu: in lagare prizonierii nu erau strigati si identificati dupa nume, ci dupa numar. Nu a lipsit insa pe nimeni acest lucru de harul botezului si de propria integritate a constiintei. Si numarul asociat persoanei, pentru identificarea sa, este practicat demult, pe scara larga, pe plan mondial (nu peste tot inca). Nu a lipsit insa pe nicio persoana acest numar de libertatea vointei si de vocea constiintei.

Asadar, nu putem spune ca primirea unor acte de identitate ne face complici la sistemul antihristic. Altceva ne face complici: aderarea la ideologia antihristica, la valorile antihristice, la filosofia antihristica. De aceea ne opunem noilor acte de identitate cu cip/biometrice, nu pentru ca ar fi ceva in sine, ci pentru ca fac parte dintr-o ideologie a supravegherii si a controlului total, a robiei. Insa aceasta opunere trebuie dusa cu dreapta socoteala, cu discernamant, nu prin extremismele descrise de noi mai sus. Si nu doar pentru ca acele conceptii sunt deraiate complet, ci si pentru ca antihristul va face un joc si mai periculos decat credem noi.

Asa va fi si cu antihristul! El va veni ca un lider care promite eliberarea! Oare chiar crede cineva ca antihristul va aparea asa, zicand am venit sa va pun cipul, prostilor? Nu, el va veni cu un mesaj exact pe dos: am venit sa va eliberez de tiranie, de lagare, de totalitarism. Si omenirea il va crede si il va urma, asa spune Apocalipsa! Si atunci va pune, intr-o forma neasteptata, pecetea pe cei care il vor urma! Da, desigur, este evident ca noile acte cu cip premerg pecetii. Insa este la fel de sigur, avand in vedere precedentul istoric si lucrarea de amagire cu care va veni antihristul, ca el va poza intr-un oponent al lor, chipurile, sau al formei pe care o are aplicarea lor in acest moment. De aceea e absolut necesar sa nu credem ca ne-am lamurit cu privire la forma pe care o va lua pecetluirea si cu privire la frontul pe care va aparea antihrist. Macar atata sa fi invatat din Scripturi, ca el va aparea de unde nu se asteapta nimeni, si va spune lucruri care vor mira pe toti. Doar cei care vor fi dobandit duhul pocaintei adevarate si harul dumnezeiesc nu se vor lasa inselati.

   Iata si ce scrie comentatorul el la articolul Intrebari la care cei de la RAZBOI INTRU CUVANT TREBUIE SA RASPUNDA:

lepadarea de Hristos nu are neaparat nevoie de un cip,de mijloce superperformante ,se poate lepada crestinul si scriind pe o hartie simpla,pe o piatra cu un silex,ori simplu marturisind doar cu cuvantul lepadarea sau nici macar atata ci doar adoptand-o asumat in sine si comportandu-se in consecinta;daca face una din acestea harul Duhului Sfant l-a parasit complet.
Dar iata ca in Apoclaipsa Sf Ioan ne previne si de existenta introdusa cu viclesug a unei “peceti” cu care fiara ii va sili pe toti sa se insemneze,ne da detalii despre ea , ne-o descrie/talcuieste/anunta ca fiind 666,”numar de om” si ca e in legatura cu posibilitatea de a “putea vinde sau cumpara” adica a-si procura mijloacele de subzistenta materiale obligatorii supravietuirii.De ce era nevoie de descrierea cu atatea detalii a pecetii daca simpla lepadare era suficienta sa-l desparta pe om de Dumnezeu?
Viclesugul acestei peceti a gasit de cuviinta Duful Sfant sa ni-l anunte cu un motiv intemeiat ,nu doar pentru descrierea fara rost a unui aspect al “peisajului” vremurilor lui Anticrist.
Viclesugul ei conta in aceea ca face alegerea lepadarii de Hristos IREVERSIBILA;prin ce mijloace ne ramane noua celor din traitori in aceste vremuri sa discernem;de aceea si insista Sf Ioan ca NU TREBUIE luata !
Daca in vremea sfantului Vasile cel Mare citim din viata sfantului despre crestinul care se lepadase de Hristos scriind un zapis cu sangele lui si dandu-l diavolului;intelegem din cele ce s-au intamplat ca ulterior acel crestin si daca s-a POCAIT si a ales sa se intoarca la demnitatea lui de rob al lui Hristos NU PUTEA SA REVINA SINGUR la aceasta si a fost nevoie de interventia unui SFANT VASILE CEL MARE ca sa-l SILEASCA pe diavol sa returneze zapisul in mod miraculos ca sa dezlege legatura lepadarii acelui crestin;adica zapisul era “pecetea diavolului” de care a fost nevoie sa fie debarasat OBLIGATORIU ca sa fie reprimit la Hristos crestinul lepadat.
Pecetea fiarei de care ne previne Sf Ioan insa va avea “calitatea” nu numai de a marturisi lepadarea purtatorului ei ,ci si de a face lepadarea IREVERSIBILA.
Acum ca am fost preveniti de GRAVITATEA pecetii;ca sfintii nostrii parinti mai noi,contemporani lucrarii viclene de pregatire a “formei si bazei materiale” ca sa zic asa a imparatiei lui Anticrist ,ne-au prevenit despre ce sistem este vorba___si ma gandesc aici de exemlu la Parintele Paisie Aghioritul care cu MULT inainte de aratarea in lume a sistemului viclean al monitorizarii tip schenghen ne-a spus ce-i cu el si unde va conduce;noi astazi vazand ca a avut dreptate(de fapt Duhul Sfant ne-a descoperit noua orbilor de pe urma si prin el aratarea sistemului fiarei)ne comportam fara respect RASTALMACIND cuvintele lui;acuzandu-l de hiliasm si alte “subtilitati” ale ratiunii unora inca intunecate de pacat.
Pecetea nu va putea fi implementata FARA PASII PRELIMINARI si acum stim care si anume aceia ai actelor cu cip.Si unii din noi stau astazi si “justifica” fariseic ca scolasticii cu “argumente subtile si diabace” dupa mintea slaba care sunt gradele lepadarii si care din ele mai sunt eventual reversibile;si analizam cuvintele parintilor daruiti de Dumnezeu cu clarviziune si intelepciune duhovniceasca asa cum pazeau si fariseii cuvintele lui Hristos ca sa le rastalmaceasca pentru ca nu “incap” in vasul mintii unora.

   Comentariu saccsiv:

   Pentru a va lamuri la ce anume se referea Parintele Paisie Aghioratul si daca au sau nu dreptate razboinicii in ceea ce-l priveste, citit va rog:

Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

   Dupa cum puteti constata, razboinicii au scris mult in materialul de mai sus despre dictaturi de-a lungul vremii. Pai, sa ne intelegem: bat vremurile apocaliptice la usi sau nu bat? 

   Spun ei la un moment dat:  

   Asa va fi si cu antihristul! El va veni ca un lider care promite eliberarea! am venit sa va eliberez de tiranie, de lagare, de totalitarism.

   Consider ca zic bine ei aici. Asta spun si eu demult si des si de aceea am si scris articolul:

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

   Din nefericire, mai departe gresesc grav in aproape tot ceea ce zic in comentariile ce le-am postat mai sus. Si asta datorita mandriei uriase pe care o au. Probabil ei insisi si-au zis despre ei (sau altcineva le-a zis) ca ar fi mari rugatori, mari traitori si ca atare si mari descoperitori … Aceasta efectiv sare in ochi in majoritatea comentariilor lor pe aceasta tema si de aceea si repeta intr-una ca cei ce indeamna sa nu fie luate actele cu cip, n-ar avea nici o treaba cu biserica …

   Din cauza acestei mandrii ca ei ar fi miezul, au ajuns in inselare. De aceea au ajuns sa spuna:

   Asta poate ca sa ne invatam sa nu mai credem in infailibilitatea papala a unuia sau a altuia dintre sfinti chiar, luati separat, ci in sobornicitatea cugetului Bisericii. Si ca sa ne invatam sa nu mai asteptam mereu sa ne bazam pe o autoritate exterioara, sa primim totul mura-n gura, in loc sa cautam si noi insine sa ne intemeiem o viata duhovniceasca bazata pe pocainta, si pe experienta relatiei vii cu Dumnezeu, inclusiv prin rugaciune si prin spovedanie. Niciun sfant nu ne poate scuti de raspunderea proprie, de datoria de a dobandi PE CONT PROPRIU harul Duhului Sfant, dreapta socoteala si tot ceea ce ne este de folos.

   Adica, dupa mintea lor, Parintele Paisie Aghioratul ori nu vorbeste despre ceea ce se intampla acum in jurul nostru ori eventual bate campii. De aceea nici nu fac ascultare de marii duhovnici ce indeamna sa nu luam nici un act cu cip:

VIDEO – Mari duhovnici despre actele cu cip: “NU LE LUATI!”. Daca de STALPII ORTODOXIEI nu ascultam, de cine atunci sa ascultam?

VIDEO (si transriptul): Parintele ADRIAN FAGETEANU despre ACTELE CU CIP. Inregistrare din AUGUST 2010!!! Nu indeamna doar SA NU LE LUAM, spune lucruri chiar cu mult mai grave …

   Mai mult, de aceea se si straduie sa-i faca (impreuna cu parintele Mihail Stanciu) sa se suceasca:

VIDEO (si transcriptul): Parintele ARSENIE PAPACIOC de vorba cu Parintelui Mihail Stanciu pe tema ACTELOR CU CIP. Parintele Arsenie: MIROASE A 666. Parintele Mihail insista ca Parintele IUSTIN PARVU se afla la limita EREZIEI … Strategia celor de la RAZBOI INTRU CUVANT: agitarea BAU BAU-ului schismei

   De ce zic ei totusi ca se incred in cugetului Bisericii? Deoarece stiu ca majoritatea preotilor si a ierarhilor gandesc ca ei (sau si mai rau, in sensul ca daca ar putea si-ar lua si cate doua randuri de astfel de acte). Si e firesc, caci vremurile apocaliptice bat la usi si stim clar din profetii ca majoritatea preotilor se vor clatina sau vor cadea. Si atunci razboinicii ce fac? Incearca sa-i indeparteze pe cititori de parinti precum Iustin Parvu si sa-i indrume se cei multi si politic corecti:

Un examen numit BULETINUL CU CIP. Oricum va fi jale pe pamant la anul, de ce oare se indarjesc unii sa ne indemne sa-l luam?

   Mai scriu ei:

   Ce vom face si cum vom distinge atunci cand se vor insela si “cei alesi”, asa cum este profetit? Ce criterii vom avea, daca noi tot asteptam mereu solutii miraculoase si raspunsuri “mecanice” din afara, de la autoritati duhovnicesti, care mai sunt si filtrate, unele dintre ele, de unii “ucenici”?

   Cum vom face? Pai sub nici o forma dupa cum invata ei. Iata ce ne spune o profetie:

   „în timpul punerii coroanei se va citi Simbolul Credinţei – Crezul -, dar el nu va permite ca acesta să fie citit corect, iar acolo unde vor fi scrise cuvintele „şi întru Unul Domn Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu el se va lepăda de acestea şi se va recunoaşte doar pe sine. La încoronare, antihristul va avea mănuşi pe mâini, iar când le va da jos ca să-şi facă Sfânta Cruce, Patriarhul va observa că el în loc de unghii are gheare şi aceasta îi va întări bănuiala sa că acesta este antihristul. Atunci Patriarhul va exclama: „Acesta este antihristul” pentru care Patriarhul va fi omorât.”

   Cititi va rog mai multe la:

PROFETIA Sfantului LAVRENTIE DE CERNIGOV despre ANTIHRIST

   Asadar, despre ce vorbim? Ce ne tot impaunam ca am fi ceva, cand de fapt nu suntem decat niste scame in vant? Nu ascultam de ceea ce ne spun stalpii, ca suntem noi miezu”. Noi nu ne pregatim de pe acum, ca cica vom stii atunci, ca suntem noi mari rugatori. Ne-o spun clar profetiile, ca va fi inselare cumplita, noi insa n-avem nici o treaba … 

   Mai zic razboinicii:

NU AM PRIMIT urmatoarele:
- a spune ca primirea actelor cu cip este lepadare si pierderea harului preotiei sau de botez
- a face din opozitia fata de actele cu cip inceputul, mijlocul si scopul vietii crestine (adica a provoca oamenilor obsesii si psihoze)
- a indemna oamenii sa moara cu zile si sa provoace inutil autoritatile, punandu-i sa isi vanda bunurile, casa, sa iasa din sistem, sa refuze ingrijirea medicala, sa scoata copii de la scoala, sa se retraga aiurea (nici macar la sate), in munti si pesteri.

   Dupa cum vedeti, ei stiu sigur ca actele n-au nici o treaba cu lepadarea (de aceea au si insirat mai sus un istoric al dictaturilor). Dar cum de stiu? Au avut vreo vedenie, ceva?

   Noi, cei ce indemnam sa nu fie luate, nu spunem ca e vorba de lepadarea finala. Ci poate doar cativa. Restul ne punem intrebari si n-avem raspunsuri sigure sau la unison. Unii spun ca mai este un pas, altii ca este un inceput de lepadare. Parerea mea o gasiti la:

Importanta NUMELUI si raul ce-l reprezinta alipirea numelor de cate un NUMAR UNIC al sistemului antihristic

   Un lucru stim insa clar: actele put a 666. Si daca put, nu ne bagam capul in oala si nici nu mancam, ca sa nu dam in alte alea.

   Pe de alta parte, majoritatea dintre cei ce indeamna sa nu le luam, nu fac din aceasta opozitie: “inceputul, mijlocul si scopul vietii crestine. Asta e o scorneala a razboinicilor, fara absolut nici un fundament.

   De ce anume a indemna sa nu fie luate noile acte, inseamna a provoca oamenilor obsesii si psihoze? Observati va rog ca aceeasi idee o au si multi dintre cei ce ne ataca atunci cand prezentam informatii despre SISTEM …

   Zic ei, asadar, ca nu sunt de acord cu:

-          a indemna oamenii sa moara cu zile si sa provoace inutil autoritatile, punandu-i sa isi vanda bunurile, casa, sa iasa din sistem, sa refuze ingrijirea medicala, sa scoata copii de la scoala, sa se retraga aiurea (nici macar la sate), in munti si pesteri.

   Pai, a refuza actele, intr-un final, cam asta inseamna … Desi nu neaparat toate la un loc si sigur nu dintr-o data. Asta e, insa. Asa stau lucrurile.    Deci daca nu accepti actele, accepti consecintele. Daca nu accepti consecintele, atunci nu mai mintii ca nu accepti actele.

   Crestinismul nu e o treaba caldica. Nu poti fi cu fundul in doua luntrii. Nu-L poti fenta pe bunul Dumnezeu. Sa o lalai pe pamant: mai figurand la biserica duminica, mai facand o milostenie in limitele rezonabilului, mai vizitand o manastire, mai cititind o rugaciune in functie de timpul disponibil, dar urland cat de traitor esti … Si dupa ce-ai dus-o frumusel pe pamant, sa speri la o binemeritata rasplata: adica un casoi in ceruri. De preferat cat mai mare.

   Crestinismul este extremism. Prin definitie data actualmente acestui cuvant. Recititi tot ceea ce ne citeste preotul duminicile din Sfanta Scritpura. Daca aplicam in viata de zi cu zi doar o mica parte din cele ce le gasim acolo, deja deveniti niste „ciudati” intr-o lume de „normali”. Asadar, ori alb ori negru. Crestinismul n-are nici o legatura cu griul caldicel. Ci cu fiebintele.

   Sigur, noi nu putem, prin puterea noastra, face nimic. Dar trebuie sa ne straduim. Trebuie sa ne straduim sa urcam scara. Si pentru fiecare treapta pe care bunul Dumnezeu vede ca ne chinuim s-o escaladam, El ne trage alte o suta in sus.

   Trebuie sa ne fixam stacheta cat mai sus. Apoi sa ne antrenam sa sarim peste ea. Daca o punem la genunchiul broastei, praful se alege. Cum ne antrenam? Cititi va rog aici:

Comentariul zilei (22.08.2010): Cei ce refuza BULETINELE CU CIP isi pun toata nadejdea in bunul Dumnezeu. A face concesii inseamna a nu avea credinta

    Ca sa intelegem si mai bine care e parerea razboinicilor despre cipuri, sa analizam cateva fraze cheie ale comentariilor lor.

   Asadar, ne zic la inceput ca actele nu sunt insotite de vreo conditionare in credinta.”, adica, „ori credinta, ori viata iar mai apoi ne zic ca  „Oare chiar crede cineva ca antihristul va aparea asa, zicand am venit sa va pun cipul, prostilor?”, „el va poza intr-un oponent al lor sau al formei pe care o are aplicarea lor in acest moment”.

   Si „actele nici macar nu contin codul 666”, iar mai apoi ne zic ca „Si atunci va pune, intr-o forma neasteptata, pecetea pe cei care il vor urma!

   Altfel spus, razboinicii considera ca actele cu cip nu au nici o treaba cu semnul fiarei. Ele nu sunt decat etape spre crearea unei tinte impotriva careia se va lupta chiar antihristul. Care antihrist, va veni mai apoi cu un cu totul alt semn …

   In viziunea razboinicilor, actele sunt doar o componenta a unei forme de dictatura, de tipul celor ce le-au insirat ei mai sus. O dictatura ca toate dictaturile din istoria umanitatii …

   Tare. Pai, dupa ce au debitat aceasta teorie, e firesc sa ne atace furibund pe noi cei ce indemnam sa nu fie luate actele cu cip. Caci, nu-i asa, o lupta anti cip va duce si antihristul.

   Asadar, SISTEMUL s-a straduit sa construiasca o mega structura, doar pentru a-i oferi un front de lupta antihristului …

   Fratilor, trebuie sa intelegem ca nu vorbim doar de un pasaport sau un buletin ce va avea un grante de siliciu pe el. Sunt multe legate intre ele, iar acestea nu sunt decat niste piese dintr-un urias puzzzle. Sincer sa fiu, nu-mi vine acum sa explic. Cat de mult m-as stradui sa fiu concis, ar insemna sa ma lungesc pe multe pagini. Si chiar parca nici chef nu mai am s-o iau ca si de la zero, sa le explic razboincilor si celor ce mai adera la teoria asta, ca este fundamental gresita. Am scris enorm in acest blog despre SISTEM: cum functioneaza, cine il conduce, ce urmareste. Daca unii l-au citit dar nu inteleg, asta e. E obositor sa comprim sutele de articole intr-unul singur si pana la urma ca sa ce?

   Pana la urma, cel mai important este sa ne rugam.

   Doamne ajuta!

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,335 other followers