SACCSIV – blog ortodox

Intrebari la care cei de la RAZBOI INTRU CUVANT TREBUIE SA RASPUNDA

Posted in CIPURI, RAZBOI INTRU CUVANT by saccsiv on septembrie 7, 2010

   Dupa cum stiti, la inceputul lui august am scris articolul Intrebare fundamentala catre fratii de la RAZBOI INTRU CUVANT: luam sau nu luam CARTEA ELECTRONICA DE IDENTITATE cu CIP?. Daca voua vi s-a parut ca au raspuns clar la aceasta intrebare, va rog sa-mi dati si mie un link spre raspunsul lor.

   Pentru a ne lamuri cu totii ce anume exact vor acesti razboinici, consider ca este necesar sa raspunda si la urmatoarele intrebari:

1)     De ce ii ataca furibund pe cei ce indeamna sa fie refuzate actele cu cip?

2)     De ce nu indeamna si ei sa fie refuzate actele cu cip?

3)     Cum comenteaza acum spusele marilor duhovnici ce indeamnau SA NU LE LUAM?

VIDEO – Mari duhovnici despre actele cu cip: “NU LE LUATI!”. Daca de STALPII ORTODOXIEI nu ascultam, de cine atunci sa ascultam?

VIDEO (si transriptul): Parintele ADRIAN FAGETEANU despre ACTELE CU CIP. Inregistrare din AUGUST 2010!!! Nu indeamna doar SA NU LE LUAM, spune lucruri chiar cu mult mai grave …

VIDEO: Parintele NEONIL STEFAN (staretul manastirii FRASINEI) despre CIPURI …

4)     De ce, impreuna cu parintele Mihail Stanciu, incearca sa induca cititorilor falsa idee ca acum stalpii ortodoxiei s-au sucit? A se citi:

VIDEO (si transcriptul): Parintele ARSENIE PAPACIOC de vorba cu Parintelui Mihail Stanciu pe tema ACTELOR CU CIP. Parintele Arsenie: MIROASE A 666. Parintele Mihail insista ca Parintele IUSTIN PARVU se afla la limita EREZIEI … Strategia celor de la RAZBOI INTRU CUVANT: agitarea BAU BAU-ului schismei

   5) De ce, impreuna cu acelasi parintele, incearca sa produca vrajba intre marii duhovnici? Dupa cum puteti constata in articolul indicat mai sus, au inceput sa-i ia la rand, in incercarea de a-i determina sa se delimiteze de parintele Iustin Parvu.

6)     De ce considera ca se ajunge la SCHISMA daca indemnam sa nu fie luate actele cu cip?

7)     Ei le vor lua?

8)     In ce conditii teoretice considera ei ca pot fi totusi luate?

9)     De ce in ultima vreme au evitat orice referiri la informatii extrem de importante legate de tema in discutie? Trebuie inteles ca in timp ce ei isi adormeau cititorii, SISTEMUL nu dormea, ci lucra intens. A se vedea ce am postat eu in ultima luna si decideti va rog daca era sau nu de maxima importanta a se sti. Daca da, oare ce interes au razboinicii ascunda aceste informatii cititorilor lor?

10) De ce brusc, de o luna incoace, considera ca cei ce indeamna sa nu fie luate actele cu cip: nu se roaga, nu postesc, nu se spovedesc, stau departe de biserica, etc.?

   Ei ma urasc si ma ataca furibund caci as fi facut „tovarasie zelotista cu trupa de la P-V intru crearea de psihoza” (a se citi https://saccsiv.wordpress.com/2010/08/13/intrebare-fundamentala-catre-fratii-de-la-razboi-intru-cuvant-luam-sau-nu-luam-cartea-electronica-de-identitate-cu-cip/#comment-44608). Si o fac deoarece ei ii urasc pe aceia. Ei nu concep cum de nu m-am conformat cand ei si parintele Mihail Stanciu mi-au cerut sa atac manastirea Petru Voda. Ei aveau un plan si se bazau pe mine, caci, multumita bunului Dumnezeu, saccsiv are un numar foarte mare de vizualizari. Si cum eu n-am luat pozitie de drepti, au considerat ca saccsiv i-a tradat … Asadar:

   11) Toti cei ce indeamna sa nu luam cipuri, sunt automat in relatii de tovarasie sau subordonare cu „trupa PV”?

   Iata ce spun razboinicii despre spusele Parintelui Paisie Aghioratul:

   „nu era vorba de cipuri acolo, ci de numarul 666 de pe buletinele din Grecia, care se incerca in acea vreme, a fi introdus.”

   Cititi va rog :

Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

   Voua cum vi se pare? Despre ce vorbeste parintele? Doar despre „buletinele din Grecia”? Sau despre tot ceea ce vedem clar ca se petrece in jurul nostru? Asadar:

12)  De ce incearca sa-si convinga cititorii ca spusele Parintelui Paisie nu conteaza in discutia actuala despre actele cu cip?

13)  De ce nu se limiteaza la a discuta tema? De ce ataca la persoana? Si daca tot o fac, de ce scornesc si minciuni?

   Cam atat deoacamdata. Probabil aveti si voi intrebarile voastre. De asemenea, consider ca este un bun prilej sa postati aici comentariile pe care razboinicii vi le-au refuzat. Vom constata astfel, cu totii, daca duc lupta cea buna sau se clatina zdravan.

   Cititi va rog si:

Un examen numit BULETINUL CU CIP. Oricum va fi jale pe pamant la anul, de ce oare se indarjesc unii sa ne indemne sa-l luam?

Importanta NUMELUI si raul ce-l reprezinta alipirea numelor de cate un NUMAR UNIC al sistemului antihristic

Multi am fost la chemarea parintelui Iustin Parvu. Putini am mai ramas …

   Pana acum o luna eram umar langa umar. De ce s-au sucit? Dupa cum lesne se poate constata citind si https://saccsiv.wordpress.com/about/, eu merg pe aceeasi linie de ani de zile. De ce brusc am devenit pentru ei dusmanul numarul 1? Oare isi dau seama ce fac? Ei nu se limiteaza la o disputa despre cip, ci ataca total blogul saccsiv, adica isi ataca o parte din chiar lucrarea lor din trecut, anume cea in care imi preluau articole sau mi le recomandau sau campaniile ce le duceam in stransa colaborare: anti vaccin, preotul lingurita, KK, gripa porcina, etc. Daca le insir pe toate, cred ca umplu o pagina doar enumerand titlurile articolelor.

56 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on septembrie 7, 2010 at 7:29 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Vlad said, on septembrie 7, 2010 at 7:45 am

    Doamne ajuta!
    Nu cred ca trebuie judecati cei de la razbointrucuvant. Ce cred ca s-a intamplat e ca intr-un fel sau altul li s-a facut frica. Pana la urma, asta e ceva ce sistemul poate face, sa creeze „teroare”. Dar evident, nu cred nici ca trebuie ascultati. Ne ascultam duhovnicii si cum a zis saccsiv, „stalpii”. Si pe cei de la razbointrucuvant nu-i denigram, pentru ca au fost fara prihana mult timp, ci ne rugam entru ei sa isi revina si sa asculte de marii duhovnici! Maica Domnului sa ne ocroteasca pe toti!

    Apreciază

  3. Nicolae said, on septembrie 7, 2010 at 8:10 am

    Nu e bine ce se intampla…Nici mie nu-mi place atitudinea pe care au abordat-o razboinicii. Daca sunteti crestini adevarati si nu doar cu numele, lasati orgoliile si mandriile si recunoasteti-va unii altora greselile si sa va cereti iertare. In ritmul asta nu faceti decat sa minati terenul, iar apoi sistemul nu va trebui decat sa apese pe buton si sa arunce in aer ce a mai ramas. Ganditi-va la cei care se hotarasc sa paraseasca starea de caldicei in care se aflau si vor sa urmeze pe calea ortodoxiei adevarate, ei ce vor face? cand unul zice nu lua buletinul, altul ia-l ca nu are nimic? Prea multa confuzie semanati, si asta fara sa vreti, fiindca fiecare dintre voi crede ca vrea binele, numai ca il uitati pe Dumnezeu in calculele voastre. Daca voi crestini incepeti si umblati cu lucruri murdare, defaimari, ura intre frati, mai sunteti crestini oare? Problema buletinelor va trebui discutata deschis, nu pe grupulete la care fiecare sa-si dea cu parerea, si se ajunge la zeci de pareri diferite, ca la secte. Cei de la Razboi intru Cuvant au avut articole foarte bune din care se puteau invata multe. Daca au luat-o pe aratura, datoria noastra e sa ne rugam pt ei sa revina pe calea cea dreapta. Nici n-a inceput prigoana bine si deja se cerne graul de neghina. Oare cand vor fi acele vremuri crunte, ce vom face, ne vom da in gat unii pe altii pt o bucata de paine? Ar trebui sa ne imbarbatam de pe acum, sa nu ne mai fie atat de frica de moarte, cu totii vom muri odata si odata, conteaza cum mori, ca un razboinic adevarat sau ca o iuda.

    Apreciază

  4. iustin said, on septembrie 7, 2010 at 9:20 am

    Imnul Invierii
    de Valeriu Gafencu

    Va cheama Domnul slavei la lumina,
    Va cheama mucenicii-n vesnicii,
    Fortificati biserica crestina
    Cu pietre vii zidite-n temelii.

    Sa creasca-n inimile voastre
    Un om nascut din nou armonios,
    Pe sufletele voastre sa se-mplante
    Pecetea Domnului Iisus Hristos.

    Un clopot tainic miezul noptii bate
    Si Iisus coboara pe pamant;
    Din piepturile noastre-nsangerate
    Rasuna Imnul Invierii sfant.

    Veniti crestini, luati lumina
    Cu sufletul smerit, purificat;
    Veniti flamanzi, gustati din cina,
    E nunta Fiului de Imparat.

    Apreciază

  5. saccsiv said, on septembrie 7, 2010 at 9:21 am

    Emanuel

    Pe cuvantul meu iti spun, ca citesc extrem de putin din comentariile tale. De cele mai multe ori, de indata ce iti vad nick-ul, am si sters postarea. Si o fac de ceva vreme, fara legatura cu disputa actuala, datorita ratacirilor tale.

    Asa ca nu mai posta pe acest blog.

    Apreciază

    • sorin said, on septembrie 9, 2010 at 3:13 pm

      saccsiv,

      este adevarat ca acest emanuel face paerte din tabara cealalta? el sustine ca da.

      Apreciază

  6. adrian said, on septembrie 7, 2010 at 9:36 am

    voi posta aici ce am postat si pe razbointrucuvant.
    Eu am urmarit cu placere toate cele trei bloguri si sunt sigur ca certurile intre voi (apologeticum, saccsiv, razbointrucuvant) nu sunt o solutie. Am inteles si faptul ca se considera ca apologeticum si saccsiv exagereaza in ce priveste problema cip-urilor si ca pentru anumite persoane care au dificultati va fi foarte greu sa renunte la aceste mijloace moderne, acte si facilitati, nu din cauza ca nu ar dori asta, ci din cauza ca altfel ar parea ca isi iau singuri viata, ca se “sinucid” trupeste cat si duhovniceste. Problema insa e mult mai simpla. Sobornicitatea pe care o proclama toate aceste trei bloguri nu exista intre voi, din cauza ca intre voi exista certuri, desi odata erati in aceleasi opinii, pe cand acum a-ti cazut in extreme si cautati indreptatiri, sau va folositi de duhovnici pentru a duce lupta unii cu altii, pe cand ei (Parintele Arsenie si Justin) nu se cearta si se indreptatesc unul pe altul si se respecta ca doi crestini adevarati. Da, e adevarat, intre voi se da acum o lupta, o dezbinare, ceea ce nu e normal intre ortodocsi. Da e adevarat uneori se exagereaza cu solutiile lumesti in aceste abordari pentru ca solutia nu e sa fugim, pentru ca ziua aceea va fi stramtorare pentru toti crestinii de pretutindeni, si solutia nu e nici sa acceptam orice lucru pe care ni-l propune UE-ul sau alte institutii care nu ne respecta drepturile religioase si acelea de a spune NU masurilor de indosariere electronica. Solutia pentru toti e sa ne schimbam dinlauntru, sa schimbam omul cel vechi, cu omul cel nou in Hristos, care pe toti ne iubeste, si nu vrea sa fim mandri, sa ne indreptatim pe noi insine, sa ne certam, ci vrea sa il iubim pe Dumnezeu mai intai de toate, si pe aproapele ca pe noi insine. Noi mirenii nu stim dogme teologice, nu stim toate canoanele, si acum iata ca suferim de prea multa strictete si de prea multe pacate grele. Duhovnicii nostri ne spun sa ne rugam si noi stam si ne certam pe un blog, in loc sa incetam cu aceste mascarade. Incercand sa facem noi dreptate in loc sa ii lasam loc lui Dumnezeu sa fie el cel ce ne ajuta sa ne indreptam ne asemanam fariseilor care L-au rastignit pe Mintuitorul. Am uitat in cine ne punem nadejdea, adica in Hristos. Sa fie impietrire a inimii oare? Oare nu am uitat sa iubim si judecam inainte sa ascultam pe fiecare ce are de zis? Eu zic sa nu va mai certati si fiecare sa faca ceea ce spuneti ca vreti sa faceti dar fara pizma si clevetire. Vreti sa luati buletine cu cip luati-le daca asta doriti desi am inteles ca nici Parintele Mihail nu le vrea. Atunci de ce va mai certati intre voi cu saccsiv? Si el e de aceeasi parere adica sa nu le luam ca nu sunt sigure. De ce exista cearta? Va certati degeaba pe chestiunea “Cine are Har si cine nu are Har”. Va spun eu Dumnezeu stie El cine si cum gandeste si cunoaste inimile si cine are harul o sa se vada la marturisire, eu unul ma lupt sa va impac si nu vad in mine decat pacatele mele multe si grele. Noi atat trebuie sa facem sa nu ne lasam in voia gandurilor noastre ci sa ascultam de duhovnici care spun sa nu ne aruncam singuri in Iad facand afirmatii ca nu stiu care are duh antihristic sau e aproape de erezie. Sa ascultam de acesti oameni care au trecut prin multe. Facem lucrarea celui rau dezbinandu-ne atunci cand ar trebui sa fim uniti in acelasi gand si sa fim slujitori ai lui Hristos in care ne-am botezat. Imi pare sincer rau ca faceti din razboiul launtric un razboi lumesc de genul “eu si duhovnicu meu avem dreptate si ceilalti sunt eretici”, uitati ca la inceput toti credeam ca acest demers al referendumului pentru respingerea actelor biometrice era un demers duhovnicesc sub indemnul parintelui Justin si s-au strans 1 milion de semnaturi. In loc ca acel 1 milion sa insemne ceva iata ca acum dezbinarea a distrus orice. Va multumim voua celor trei bloguri pentru asta! Dumnezeu sa va lumineze ca si pe noi toti de altfel!

    Apreciază

    • Scipione said, on septembrie 8, 2010 at 2:55 pm

      Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu, miluește-mă pe mine păcătosul!
      Noi nu trebuie să primim nimic ce e de la necuratul. Știți oameni buni că că orce sistem de numerotare electronic (cod de bare și mai noi chip) are un cod/numar de recunoaștere 6 6 6??? Ca exemplu, codurile de bare cu care cumparam din supermarketuri au acele trei rânduri de câte două bare cu scopul de recunoaștere; adică să știe calculatorul că e un cod de bare al unui produs și nu altceva. Problema e cum interprează numeric calculatorul acel rând de bare: 6 6 6. Întrebarea mea este: de ce 6 6 6 și nu 111 sau 444 sau 888??? De ce din toate combinațiile posibile a trebuit să pună acel număr antihristic? Răspunsul e simplu: Pentru că suntem conduși de oamenii necuratului. Acum când vine vorba să punem acest număr pe actele noastre sub format electronic alături de numele nostru , de ce trebuie să mai existe această ceartă inutilă?? RĂSPUNSUL E SIMPLU: NU LE LUAȚI.
      Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu, miluește-mă pe mine păcătosul!

      Apreciază

  7. iustin said, on septembrie 7, 2010 at 9:47 am

    @Adrian:

    Ati spus:

    ,,Duhovnicii nostri ne spun sa ne rugam si noi stam si ne certam pe un blog, in loc sa incetam cu aceste mascarade.”

    Va rog sa nu numiti discutiile pe tema mantuirii MASCARADE…

    Oamenii care scriu pe blogul acesta NU SUNT MASCARICI, ci membri ai Bisericii Ortodoxe!

    Apreciază

  8. adrian said, on septembrie 7, 2010 at 9:48 am

    Eu zice sa-l lasam pe Dumnezeu sa lucreze Saccsiv! Cred ca trebuie sa incetam sa strigam „Lupul” si sa ne numim tradatori unii pe altii. Sa ii lasam sa ia cip-uri si sa faca ceea ce doresc daca asta au dorit de la inceput! Sa ii lasam sa paseasca pe calea pe care doresc pentru ca daca au inima impietrita nu vor intelege. Trebuie sa-i iubim in Adevar, si Adevarul e Hristos. Vor intelege sau nu pentru asta trebuie sa crerem ajutorul lui Dumnezeu, atat pentru noi cat si pentru ei si pentru toti ortodocsii.

    Apreciază

  9. adrian said, on septembrie 7, 2010 at 9:52 am

    pai da… imi pare rau am gresit.. am vrut sa spun in sensul ca se face prea mult circ Iustin. Imi pare rau daca te-ai simtit jignit, ma refeream la cearta.

    Apreciază

  10. eufrosin said, on septembrie 7, 2010 at 10:13 am

    De ce e asumat din start tonul acuzator, de-a dreptul inchizitorial asupra celor care vad problema cipului cu alti ochi?

    De ce trebuie ei sa dea socoteala si nu tabara celor care a pornit agitatia si zarva asta smintitoare?

    De ce sunt automat etichetati cei care n-au sarit cu arme si bagaje la bordul unei barci care ia apa, ca si „eretici”, „simntiti” etc. ?

    Apreciază

    • adrian said, on septembrie 7, 2010 at 10:26 am

      Nu e bine sa judecam pe altii ca sa nu fim judecati. Dar sa fim si intelepti ca Mintuitorul nu a spus „credeti orice”. Eufrosin ai uitat ca toti la inceput erau in aceeasi tabara? Toti vroiam sa refuzam actele biometrice. Parintii duhovnici ai neamului asta ne cer, sa nu le acceptam. Exista 2 alternative: 1.Facem cum vrem noi, dupa capul nostru si 2. Facem cum ne sfatuieste duhovnicul cu experienta al Bisericii.
      Fratilor sa va dea Dumnezeu curaj. Eu unul nu le accept, o sa raman cu buletinul vechi dupa ce imi expira, si daca o sa imi dea numai cu cip nu-l accept, nu-mi trebuie. Dar fiecare sa se gandeasca si daca e pregatit pentru mucenicie. Intariti-va in Hristos si ganditi-va si voi insiva daca acceptarea lor sau refuzarea lor e mai de folos pentru mantuire. Daca impreuna cu duhovnicul ati ajuns la concluzia sa le acceptati tineti minte ca sa nu judecati pe cei care le refuza. Asa cum tu le-ai acceptat si ai spus DA asa si eu am dreptul sa zic NU. Doamne ajuta-ne!

      Apreciază

      • eufrosin said, on septembrie 7, 2010 at 1:46 pm

        Nu iti contesta nimeni dreptul ca sa le refuzi – bine pentru tine ca esti consecvent. Fara a judeca sau a eticheta, doar am pus niste intrebari la care nu am primit rasuns, cu doar un „taman tu iti dai cu presupusu'” din partea lui saccsiv – da, taman eu, dar nu erau presupuneri, ci intrebari concise.

        Este impardonabil sa pretinzi ca se pierde harul preotiei, sasau ca pleaca Duhul Sfant de la om, din cauza unor buletine.

        Sunt impotriva acestor documente, dar n-am sa provoc o schisma in biserica pe linia lor. E o prostie ce se intampla acum, una de care profita viclenii care au aruncat piatra in lac.
        Pentru a nu cadea in ridicol pe mai departe, refuzarea noilor acte trebuie intreprinsa ca o actiune civica si nicidecum din prisma bisericeasca caci nu isi va pierde nimeni mantuirea din cauza lor.

        Unii in schimb si-o pericliteaza prin dezbinarea ce rezulta din actiunile lor.

        Apreciază

      • el said, on septembrie 7, 2010 at 8:05 pm

        @eufrosin

        de exemplu cand spui ca :” Fara a judeca sau a eticheta” si apoi imediat mai jos ca :”Este impardonabil sa pretinzi ca se pierde harul preotiei..” tocmai te contrazici pe tine si AI JUDECAT pe P.Adrian Fageteanu(ca pe el nu-l influenteaza nimeni nu?nu zic si de P.Justin caci presupun ca-l consideri si tu ca si cei care i-au lansat aceasta „reputatie”cel putin inselat de ucenicii lui);cand zici si ca :”sasau ca pleaca Duhul Sfant de la om, din cauza unor buletine”te afli in contradictie si judeci si pe P.Paisie Aghioritul cel mult rastalmacit astazi.Un pic de coerenta nu ti-ar stica.
        Iar cat despre actiuni civice nejustificate teologic ci doar :”Pentru a nu cadea in ridicol pe mai departe, refuzarea noilor acte trebuie intreprinsa ca o actiune civica si nicidecum din prisma bisericeasca caci nu isi va pierde nimeni mantuirea din cauza lor.” te anunt ca ele sunt sortite ESECULUI tocmai ca nu pornesc de pe o TEMELIE BUNA;deci sunt dinainte de a le incepe inutile.Noi crestinii nu avem motivatii primordiale lumesti ci duhovnicesti alfel faptele noastre n-ar fi diferite de ale paganilor ci ca si ale acestora CONDAMNATE sa sfarseasca in material.

        Apreciază

    • saccsiv said, on septembrie 7, 2010 at 10:44 am

      eufrosin

      Tu de ce te iti dai cu presupusul? Despre „solutiile” tale am scris in articolul IPS BARTOLOMEU ANANIA despre APOCALIPSA:

      https://saccsiv.wordpress.com/2010/06/25/ips-bartolomeu-anania-despre-apocalipsa/

      La vremea aceea razboinicii imi dadeau dreptate. Evident, nu stiu daca isi pastreaza opinia si nici daca n-ati devenit intre timp tovarasi de baricade.

      Apreciază

    • danutza said, on septembrie 7, 2010 at 11:40 am

      eufrosin, desi iti citesc blogul, ai o schimbare de atitudine. nu e bine sa fim intr-o tabara sau alta, e bine sa fim de partea adevarului. si, in spiritul acestuia, trebuie sa recunoastem ca disputa au inceput-o fratii d e la razboi. ei au publicat un articol dur la adresa fratelui saccsiv. oare ce disputa aveau, nu se putea rezolva in particular? de ce public? ca sa se divizeze in cel putin 2 tabere cititorii? cui prodest?
      eu n-as numi ce face fratele saccsiv agitatie si zarva smintitoare, ci o activitate altruista de a impartasi informatia si altora. e usor sa o citesti si sa o pastrezi pt tine, dar, daca iti pasa de ceilalti, atunci incerci sa ii informezi ( banuiesc , si tu ca ti-ai facut blogul tot din dorinta de a raspandi informatia).
      nefolositoare este si actiunea de a eticheta. sa ne ferim de astfel de lucruri, ca are cine sa le judece pe toate.
      chiar daca uneori nu am fost de acord cu solutiile sau ideile fratelui saccsiv ( ca si el si eu putem gresi, doar suntem oameni), asta nu inseamna ca nu am invatat multe de pe blogul sau. pastram informatia utila si trecem mai departe.
      in ceea ce priveste problema actelor cu cip, se poate vedea intr-un singur fel: in adevar!
      si, daca ne gandim ca marii duhovnici sunt luminati de Duhul Sfant, datorita vietii in nevointa inchinata lui Hristos, eu as merge pe sfatul sfintiilor lor: SA NU LE LUAM!(pentru eu am minte putina si nu sunt in stare sa socotesc care e calea de urmat).
      sigur ca starea de caldicel e cea mai confortabila, dar nu cred ca e tocmai buna. sa nu ne furam singuri caciula, ca pot sa am acte cu cip, ca nu asta e lepadarea finala. nu, nu e ( dar lepadare tot e!!!),dar daca nu ne obisnuim de acum cu privatiuni, cu un trai mai modest, cum vom putea atunci sa facem pasul cel mare? accetand actele biometrice punem o caramida la construirea dictaturii modiale satanice a lui antihrist.
      sa ne intareasca bunul Dumnezeu in credinta si sa ne arate calea cea buna! Doamne-ajuta!

      Apreciază

      • adrian said, on septembrie 7, 2010 at 2:30 pm

        @danuta
        Sunt complet de acord cu tine Danuta. Nici eu nu cred ca acceptand aceste acte va fi mai bine. Pregatirea noastra pentru mintuire trebuie sa inceapa cu o lepadare de cele lumesti. Ne va fi mult mai greu daca nu incepem acum, cand deja toate ni se pregatesc asa de perfid, fara sa ni se ceara acordul.

        Apreciază

    • corzeco said, on septembrie 7, 2010 at 1:22 pm

      Eufrosin, prin deductie logica, tu esti de partea cipului, pentru ca: ai cateva in posesie, sau cel putin ai avut. Ai venit recent din SUA, iar acolo „pecetea’ e in toate formele si variantele. Tu cum le ai, pe plastic? Green card, sau cetatenie? Pasaport? etc… Iti inteleg pozitia, caci si eu sunt in situatie similara, dar, pana acolo incat sa-i convingem pe fratii din Romania sa accepte ceva, de care, eu personal vreau sa scap. Tu, si cei de la razboi, si oricine altcineva care, nu ved pericolul, si nu aud strigatul Parintilor Intelepti, sunt liberi sa aleaga cum il taie mintea. Eretici, smintiti sunt aceia, care sunt impotriva Adevarului. Crestinul, nu se grabeste niciunde, dar se pare ca, sistemul este acela care se scufunda in ROMANIA, caci o avem pe Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu, Protectoare. Eufrosin, cunosti sistemul foarte bine, si e pacat de tine, sa te lasi pacalit. Doamne lumineaza-ne!

      Apreciază

      • tataia said, on septembrie 7, 2010 at 10:49 pm

        Fratilor!
        Urmaresc de ceva vreme acesta disputa referitoare la actele cu cipuri biometrice si nu pot sa fac altceva decit sa trag urmatoarele concluzii. Certindu-va intre voi nu faceti nimic altceva decit lucrarea vrasmasului. Deoarece multa lume care era in dilema privind intrebarea „luam sa nu luam actele cu cip?” nu vor mai sti pe cine sa creada dintre cele citeva bloguri crestin ortodoxe anti sistem si vor alege pur si simplu calea pe care o vor alege cei multi („poarta ce mare si calea cea larga”). Cunosc cazuri concrete!. Eu unul personal cred ca aceste acte nu sint bune, sint cel putin un inceput de lepadare daca nu lepadare completa. Poate cine le-a luat in necunostinta de cauza sa fie iertat dar cei care le-au luat in deplina cunostinta de cauza avind atitea metode de informare la indemina?. Poate la un moment dat cind vor veni acele evenimente profetite in apocalipsa unii vor acea cip implantat (sau tatuaj sau marcaj cu laser sau cine stie ce alceva vor mai inventa) iar altii vor avea doar acte biometrice dar minia lui Dumnezeu nu va face diferenta considerind ca toti se inchina fiarei? Personal cred ca este posibil si ca cei care si-au schimbat brusc atitudinea la 180 de grade sa fi fost atinsi de mina lunga a sistemului fie prin mita fie prin intimidari sau alte metode. Personal cred ca nici nu mai avem ce sta prea mult pe astfel de bloguri intrucit in mod sigur sint primele aflate in atentia SISTEMULUI, a politiei a SRI-ului etc…La urma urmei cred ca guvernul a luat masurile acelea care prevad ca nu doar copacii din paduri sint proprietatea statului ci si fructele de padure, ciupercile etc exact datorita faptului ca unele din blogurile crestin ortodoxe cu orientare anti sistem indemna la fuga in munti refugierea in paduri, pesteri etc. Deci mai multa discretie domnilor! Am inteles ce ni se pregateste avem idee cam ce ar trebui sa facem, bunul DUmnezeu sa ne ajute pe toti si sa ne lumineze. Mai demult si eu voiam sa cer detalii pe blog despre cum am putea sa ne intilnim si sa ne cunoastem intre noi pentru ca atunci cind vor fi vremurile de pe urma sa ne stim pentru a ne organiza mai usor in comunitati. Abia apoi mi-am dat seama ce manevra gresita ar fi asta. Practic ne-am preda singuri in mina autoritatilor…asa ca fratilor….fiecare cum il va indruma Dumnezeu

        Apreciază

  11. Narcis said, on septembrie 7, 2010 at 10:47 am

    Doamne Ajuta !

    Raspunsurile au fost date de fratii de la razbointrucuvint…nu trebuie sa ai decit o minima deschidere duhovniceasca si le vezi… si aceste raspunsuri sunt imbracate in duhul dulceag al ortodoxieie autentice nu in cel amar al extremismului lumesc.
    De ce va agatati de ei in atitea postari…ei au linia lor, au duhovnicii lor, nu obliga pe nimeni sa faca ceva sau sa nu faca, cine vrea ii citeste cine nu, cauta in alta parte …
    Ei au spus clar ca merg pe calea Bisericii , pe calea de aur, imparateasca si asa cum sunt indrumati si cum se pricep incearca si ei sa se exprime in duh autentic ortodox.Si o reusesc.
    Ai ce citi la ei pe site!
    Bunul Dumnezeu sa va binecuvinteze!

    Apreciază

    • saccsiv said, on septembrie 7, 2010 at 11:07 am

      Narcis

      In aprilie 2009 ti-am promovat un studiu in articolul:

      https://saccsiv.wordpress.com/2009/04/01/demonstratie-referitoare-la-prezenta-cifra-6-din-sistemul-rfid/

      Reciteste comentariile te rog. Il vei recunoaste acolo pe Alin, despre care am scris la:

      https://saccsiv.wordpress.com/2010/06/20/cititorul-alin-%e2%80%93-orthologia/

      Acelasi personaj posteaza de zor acum pe blogurile razboinicilor si al Parintelui Mihail. Interesant, nu-i asa? Si nu e singurul din acelasi aluat ce si-a gasit cuib pe cele doua bloguri. De ce sunt acceptati, nu stiu. Ti-am spus de Alin, deoarece ai avut o disputa cu el la acel articol.

      Daca tu zici ca ti-e clar ce vor razboinicii, fa te rog un minim efort si explica-ne si noua.

      Apreciază

      • Narcis said, on septembrie 7, 2010 at 12:01 pm

        MUltumesc ca ai acceptat comentariul meu !

        NU stiu si nu am cum sa stiu daca este acelasi Alin, sau este altul insa acesta este un fapt secundar, neimportant.
        Ei spun foarte clar ca :
        „am fost si suntem in aceeasi linie a marturisirii ortodoxe si a opozitiei fata de sistemul totalitar de supraveghere si control pregatit prin actele cu cip in care s-au gasit altii mai mari decat noi, ale caror avertizari le-am spus pe larg pe site”

        Aceasta este dupa parearea mea cea mai chibzuita si ortodoxa cu putinta atitudine in aceasta problema destul de delicata. Este inca prea devreme pentru a intra in panica, a folosi armele duhovinesti cele mai dure. Sub duhul pacii, al iubirii fratesti ar trebui sa stam cu frica si sa judecam impreuna cu BISERICA ce e de facut , soborniceste asa cum sustin si ei. Eu nu ii cunosc personal , insa consider ca fac si ei un efort destul de mare sa administreze blogul lor si nu ar merita sa batjocorim efortul lor.

        Apoi:
        „NU AM PRIMIT urmatoarele:
        – a spune ca primirea actelor cu cip este lepadare si pierderea harului preotiei sau de botez
        – a face din opozitia fata de actele cu cip inceputul, mijlocul si scopul vietii crestine (adica a provoca oamenilor obsesii si psihoze)
        – a indemna oamenii sa moara cu zile si sa provoace inutil autoritatile, punandu-i sa isi vanda bunurile, casa, sa iasa din sistem, sa refuze ingrijirea medicala, sa scoata copii de la scoala, sa se retraga aiurea (nici macar la sate), in munti si pesteri.”

        Aici este fara echivoc …

        Ma bazez pe inteligenta fratiei tale , prin care poti identifica mesajul clar anti-cip, insa rostit cu dragoste si respect pentru fratii carora le este destinat …

        Legat de acel studiu, lucrurile ramin perfect valide si nestramutate! Tagurile RFID comunica cu readerele incepind orice propozitie cu „6” transpus binar „110”. Nu e o coincidenta cum crede Pustnicul Digital este parte din standardul comunicatiei.
        Insa de aici si pina la a afirma ca tagurile RFID contin explicit 666 este o cale foaaaaaarte mare! Iar cum tot dialogul este si criptat cu atit mai putin vedem acesti multi „6”, nu numai 3..zeci de 6 se plimba pe unde radio la o interogare.
        Acum se pare ca vor folosi tehnologia smartcard care foloseste alt protocol, ISO/IEC 7816, care nu mai foloseste grupul logic de biti „110” in antetul comenzilor.

        In concluzie tehnic vorbind nu prea e nici urma de 666 in aceste cipuri.Daca ar fi , s-ar fi demonstrat pina acum … Si nici nu e nevoie sa fie pentru ei. Nu aceasta este pecetea, inca nu avem un singur sat global cu un unic conducator la care sa te inchini.
        Ei doar se intrevad si probabil vor iesi la iveala undeva dupa razboiul nimicitor…
        Asa cum spun si fratii de la RiC , pian atunci cred ca mai avem multe trepte de urcat pe scara duhovniceasca, iar raceala, neomenia, lipsa smereniei nu fac decit sa ne coboare de pe aceasta scara!

        Multa sanatate, pace si duhul blindetii sa fie cu tine , ma rog Maicii Domnului …

        Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 7, 2010 at 12:11 pm

        Narcis

        De ce te miri ca ti-am postat comentariul?

        N-ai raspuns nici pe de parte intrebarilor. Nu ca ar fi treaba ta, dar asa, ca chestie, daca tot ai intervenit …

        Daca vrei, raspunde punctual, te rog.

        Apreciază

    • el said, on septembrie 7, 2010 at 1:17 pm

      @Narcis

      a afirma ca :”. Nu aceasta este pecetea, inca nu avem un singur sat global cu un unic conducator la care sa te inchini” este abuziv cata vreme stii ca parintii (multi;chiar P.Paisie ale carui cuvinte sufera recent un curios proces de rastamacire sistematica pe blogul „expertilor ortodoxiei virtuale” fiind acuzat inca si de hiliasm de „preasfintii si supraortodoscii” de la ric; PArsenie Papacioc )ca :”miroase a 666″.
      Desigur Anticristul n-a venit in persoana sa se arate si sa ceara „inchinare” de la slugi dar toate care se petrec arata ca SE PREGATESTE ( in faza aproape de final ) IMPARATIA LUI;fara reusita acestor pregatiri el insusi anticristul n-ar putea veni in lume sa-si implineasca scopul.Si pregatirea aceasta a inceput de la aparitia crestinismului dar SE DESAVARSESTE ACUM sub ochii nostrii prin acest sistem.
      Daca ai dubii ca ne aflam in faza pregatirii finale a instaurarii acestei blestemate imparatii iata ce-i spunea Sf Luca al Crimeei Parintelui Selafiil siberianul din Tomsk (pe vremea aceea Serghei fiul lui duhovnicesc):”

      Cand Biserica nu va mai fi prigonita se vor pregati toate pentru imparatia Antihristului. Tu, Serghei, vei prinde acele vremuri. Atunci oamenii se vor afunda in pacate din ce in ce mai mari, care acum nici nu s-au pomenit, facute cu zambetul pe buze, ca expresie a unei libertati pe care noi acum, ne plangem ca n-o avem…”(scrisoare din aprilie 29,1949).
      Pregatirea imparatiei anticristului se face acum si prin impunerea silita sub diverse pretexte a sistemului de control prin cipuri sau sisteme asemanatoare (putin conteaza forma lor finala eficace) mai intai in acte si apoi pe mana/fruntea oamenilor.Asa ca chiar daca nu ai ACUM FATIS un guvern mondial,cererea de lepadare pe fata –aceea cand va veni va fi deja FOARTE tarziu ;se va face abia in ultimii 3ani si jumatate de existenta a lumii acesteia sub forma pe care o invocati voi sub pretext ca DOAR aceea ar fi grava adica pecete si lepadare concomitenta.Multumita acceptarii acestor etape preliminare FUNDAMENTALE imparatia Anticristului se va instaura;iar cei ce le incuviinteaza sub orice argumente ar face-o se fac vinovati de COMPLICIATATE LA CLADIREA acestei imparatii.
      Sigur e usor sa te retransezi in spatele unor explicatii „duhovnicesti” ca lupta cu pacatul propriu,participarea la viata duhovniceasca si tainele litrurgice,etc;mai mult sa acuzi de insuficienta duhovniceasca,reavointa sau viclesug pe altii pe care nu-i cunoasti de fapt(datul cu presupusul ca „metoda de lucru” la crestini sau defaimarea fratilor ori poate ceva chiar si mai rau) de parca acestea ar fi ignorate de cei care refuza cipurile; mie mi se pare ca o forma de eludare,evitare a adevarului prin inlocuirea unei teme cu alta.
      Dar voi(RiC si cei care creeaza acum „ceata” in intelegerea cuvintelor parintilor in realitate CLARE de REFUZARE A CIPURILOR) tocmai asta faceti ADUCETI ARGUMENTE de relativizare a raului pe motiv ca ori va considerati prea duhovnicesti sa dati „pogoraminte” ,ori pe motiv ca „apocalipsa si apostazia nu pot fi impiedicate”(sigur ca nu pot fi impiedicate dar sufletul fiecare trebuie sa si-l mantuiasca si nu vad cum isi va usura cineva aceasta dificila sarcina facand „piruete”retorice si rastalmaciri unor adevaruri simple si evidente).
      Timpul insa va arata valoarea lucrarii fiecaruia si la vremea potrivita toate vor fi fatise si carui Dumnezeu slujeste si dupa ale carui sfaturi duhovnicesti isi ocarmuieste viata.

      Si ca o mica remarca fara legatura cu subiectul ,am observat ca pe blogul RiC unde sunt postate scrisorile P.Selaffil Siberianul din Tomsk initial acestea erau adresate unor frati ori monahi numiti Piotr si Filoteu(romani); ulterior numele lui Filoteu a fost inlocuit cu Filaret.Care sa fie explicatia?Acuzele pe care le aduc monahului Filaret de la PV ii fac sa „urasca” chair si orice pomenire a numelui acesta?Ori e vorba in aceste scrisori chiar despre monahul Filoteu de la PV?

      Apreciază

  12. danutza said, on septembrie 7, 2010 at 12:12 pm

    ca sa raspund intrebarilor din articol, eu zic ca fratii de la razboi ataca ideile radicale de a nu accepta sub nici o forma actele cu cip si, poate ca nu sunt de acord cu solutiile pe care noi incercam sa le gasim, in eventualitatea in care vor avea taria sa nu le primim. pt ca se pune intrebarea: ce vom face dupa?
    ei sugereaza sa ne sfatuim cu duhovnicul si sa nu lansam ipoteza refuzului general, ci fiecare sa analizeze daca le va lua sau nu ( actele biometrice). e clar ca nu-s de acord cu ideile tale si ale celor care comentam aici, care sunt oameni preocupati de mantuirea lor si cu frica de Dumnezeu ( contrar parerii unora).
    sigur ca raspunsul il vom primi daca ne vom ruga la bunul Dumenzeu, care nu ne va lasa nici in vremea antihristului, trimitandu-ne pe cei 2 prooroci care ne vor anunta ca avem de-a face cu inselatorul.
    problema e ca , atunci nu vom fi in stare sa-i ascultam sau sa le dam crezare, daca nu vom fi pregatiti duhovniceste.ori acceptarea biometriei si a dicaturii demonice pe care elitele se chinuie sa ni le impuna nu prea are nici o treaba cu sporirea duhovniceasca. nu pot sa-mi fur caciula singur spunand ca nu-i nici un pericol in a primi aceste acte, ca doar nu-i lepadarea finala. nu e, e tot o lepadare, insa ignoram semnele apocaliptice si proorocirile sfintilor despre semne. sunt evidente si totusi refuzam sa credem ca traim vremurile de pe urma. cati mari parinti nu au spus asta? si par Rose si par Proclu si par Cleopa si par Paisie Aghioritul si multi altii.
    ‘ NOI SUNTEM CEI DE PE URMA!!!”
    ce poate fi mai clar decat asta?
    oricum, degeaba le pui intrebari. nu vei primi public niciodata raspunsul. cred ca o discutie particulara ar lamuri poate problema. daca ai incercat si nu a dat roade, atunci doar Dumnezeu va poate impaca.
    haide sa lasam asta la o parte, domnia ta continua munca deosebita pe care o faci si viitorul ne va arata cine a gresit si cine nu. noi cu siguranta ca nu putem judeca asta.
    fiecare va hotari pt el ce are de facut.datoria de a ne informa ti-ai facut-o, desi poate ca era doar una morala sau poate un canon ( ca doar nu esti obligat sa ne luminezi pe noi).
    important este sa ne lucram MANTUIREA!!! si sa stam in ADEVAR!
    Doamne-ajuta!

    Apreciază

  13. iustin said, on septembrie 7, 2010 at 12:26 pm

    Iata ce parere are un comentator al site-ului razboiintrucuvant:

    ,,In fond, problema cipurilor in toata amploarea ei – parerea mea – nu e de competenta noasta a mirenilor si nici macar a unui anumit duhovnic, noi doar ne cautam fiecare o pozitie in ce ne priveste pe noi si pe cei care sunt de acord cu noi. La nivel de BOR e de competenta sf sinod, si in cele din urma nuantarea problemei va fi hotarata de sf sinod.”

    Iata ce ne spune despre acest lucru parintele IUSTIN in comunicatul din 14 ianuarie 2009, comunicat pe care cei de la razboiintrucuvant au fost printre primii care l-au postat si sustinut:

    ,,Fiecare este dator să-şi mântuiască sufletul. Fiecare să se intereseze şi să vadă că ne aflăm în faţa unui moment de cumpănă în care ai de ales: să-ţi pierzi sufletul sau să-ţi salvezi sufletul. Cel care nu s-a interesat până acum, nu e târziu încă să afle şi să se dumirească.”

    Iata ce ne indeamna parintele IUSTIN si intr-un alt comunicat:

    ,,Aşadar, fiecare creştin botezat în numele lui Iisus Hristos este dator să îşi apere credinţa cu preţul vieţii, fără să aştepte dispoziţii oficiale. Ci, temându-ne mai cu seamă de judecata lui Dumnezeu decât de a oamenilor, să facă fiecare după puterea sa tot ce îi stă în putinţă, să lupte împotriva instaurării acestui nou sistem de dictatură!”

    Apreciază

  14. iustin said, on septembrie 7, 2010 at 1:27 pm

    @el:

    Ati spus:

    ,,Multumita acceptarii acestor etape preliminare FUNDAMENTALE imparatia Anticristului se va instaura;iar cei ce le incuviinteaza sub orice argumente ar face-o se fac vinovati de COMPLICIATATE LA CLADIREA acestei imparatii.”

    ASA ESTE!

    PRIN URMARE, NOI, CRESTINII ORTODOCSI, VREM ALTERNATIVE LA ACTELE CU CIP!

    Apreciază

  15. Ady said, on septembrie 7, 2010 at 1:44 pm

    Mare atentie la diversiunea care se propaga printre crestini,ca duce la dezbinare, dupa cum vedem se creeaza deliberat curente pro cip in biserica,fapt care este sustinut si de blogul „Razboinicilor”.Fratilor chestia cu actele biometrice pute pentru orice crestin cu o minima inteligenta degeaba o tot parfumati voi razboinicii ca duhoarea este pestilentiala.
    Parintele Papacioc a zis clar ca el nu ea asa ceva…daca tot bagatelizati problema luati voi actele biometrice dar nu incercati sa ne convingeti si pe noi sa le luam.Trebuie sa intelegeti un lucru razboinicilor ca mai trebuie sa si suferim pentru Hristos daca vrem sa ne mintuim.Iar cei care accepta de bunavoie suferinta se separa de tabara caprelor…Apropo voi in ce tabara sunteti?

    Apreciază

  16. Ingrid said, on septembrie 7, 2010 at 2:40 pm

    Daca citim omiliile Sf Ioan Gura de Aur Din PREDICI LA SARBATORI IMPARATESTI SI CUVINTE DE LAUDA LA SFINTI SFANTUL IOAN GURA DE AUR EDITURA INSTITUTULUI BIBLIC SI DE MISIUNE AL BOR 2002 , nu mai tin minte exact la care sfanta ii face apologia in mod deosebit.

    Era vorba o tanara crestina care ar fi fost dusa la lupanar (bordel), inainte de a fi ucisa, si s-a aruncat de pe cladire ca sa nu fie pangarita, si asa a murit.

    E delicata problema, daca in caz de sinucidere ca acest caz nu ai sanse sa te sfintesti, nu stiu, dar au fost cazuri in istoria Bisericii. Trebuie discutat cu duhovnicii.

    Apreciază

  17. Ingrid said, on septembrie 7, 2010 at 2:42 pm

    am scris ca raspuns la sfappetrupavelandrei

    Apreciază

  18. el said, on septembrie 7, 2010 at 4:16 pm

    lepadarea de Hristos nu are neaparat nevoie de un cip,de mijloce superperformante ,se poate lepada crestinul si scriind pe o hartie simpla,pe o piatra cu un silex,ori simplu marturisind doar cu cu cuvantul lepadarea sau nici macar atata ci doar adoptand-o asumat in sine si comportandu-se in consecinta;daca face una din acestea harul Duhului Sfant l-a parasit complet.
    Dar iata ca in Apoclaipsa Sf Ioan ne previne si de existenta introdusa cu viclesug a unei „peceti” cu care fiara ii va sili pe toti sa se insemneze,ne da detalii despre ea , ne-o descrie/talcuieste/anunta ca fiind 666,”numar de om” si ca e in legatura cu posibilitatea de a „putea vinde sau cumpara” adica a-si procura mijloacele de subzistenta materiale obligatorii supravietuirii.De ce era nevoie de descrierea cu atatea detalii a pecetii daca simpla lepadare era suficienta sa-l desparta pe om de Dumnezeu?
    Viclesugul acestei peceti a gasit de cuviinta Duful Sfant sa ni-l anunte cu un motiv intemeiat ,nu doar pentru descrierea fara rost a unui aspect al „peisajului” vremurilor lui Anticrist.
    Viclesugul ei conta in aceea ca face alegerea lepadarii de Hristos IREVERSIBILA;prin ce mijloace ne ramane noua celor din traitori in aceste vremuri sa discernem;de aceea si insista Sf Ioan ca NU TREBUIE luata !
    Daca in vremea sfantului Vasile cel Mare citim din viata sfantului despre crestinul care se lepadase de Hristos scriind un zapis cu sangele lui si dandu-l diavolului;intelegem din cele ce s-au intamplat ca ulterior acel crestin si daca s-a POCAIT si a ales sa se intoarca la demnitatea lui de rob al lui Hristos NU PUTEA SA REVINA SINGUR la aceasta si a fost nevoie de interventia unui SFANT VASILE CEL MARE ca sa-l SILEASCA pe diavol sa returneze zapisul in mod miraculos ca sa dezlege legatura lepadarii acelui crestin;adica zapisul era „pecetea diavolului” de care a fost nevoie sa fie debarasat OBLIGATORIU ca sa fie reprimit la Hristos crestinul lepadat.
    Pecetea fiarei de care ne previne Sf Ioan insa va avea „calitatea” nu numai de a marturisi lepadarea purtatorului ei ,ci si de a face lepadarea IREVERSIBILA.
    Acum ca am fost preveniti de GRAVITATEA pecetii;ca sfintii nostrii parinti mai noi,contemporani lucrarii viclene de pregatire a „formei si bazei materiale” ca sa zic asa a imparatiei lui Anticrist ,ne-au prevenit despre ce sistem este vorba___si ma gandesc aici de exemlu la Parintele Paisie Aghioritul care cu MULT inainte de aratarea in lume a sistemului viclean al monitorizarii tip schenghen ne-a spus ce-i cu el si unde va conduce;noi astazi vazand ca a avut dreptate(de fapt Duhul Sfant ne-a descoperit noua orbilor de pe urma si prin el aratarea sistemului fiarei)ne comportam fara respect RASTALMACIND cuvintele lui;acuzandu-l de hiliasm si alte „subtilitati” ale ratiunii unora inca intunecate de pacat.
    Pecetea nu va putea fi implementata FARA PASII PRELIMINARI si acum stim care si anume aceia ai actelor cu cip.Si unii din noi stau astazi si „justifica” fariseic ca scolasticii cu „argumente subtile si diabace” dupa mintea slaba care sunt gradele lepadarii si care din ele mai sunt eventual reversibile;si analizam cuvintele parintilor daruiti de Dumnezeu cu clarviziune si intelepciune duhovniceasca asa cum pazeau si fariseii cuvintele lui Hristos ca sa le rastalmaceasca pentru ca nu „incap” in vasul mintii unora.

    Apreciază

  19. iustin said, on septembrie 7, 2010 at 5:24 pm

    @el:

    Ati spus:

    ,,Dar iata ca in Apoclaipsa Sf Ioan ne previne si de existenta introdusa cu viclesug a unei “peceti” cu care fiara ii va sili pe toti sa se insemneze,ne da detalii despre ea , ne-o descrie/talcuieste/anunta ca fiind 666,”numar de om””

    Da, 666 alaturi de NUMARUL OMULUI, adica CNP-UL.

    Apreciază

  20. josho said, on septembrie 7, 2010 at 6:18 pm

    Cu cateva zile in urma cei de la razboi intru cuvand au postat o icoana cu Mantuitorul Iisus in care in loc de acel semm al binecuvantari era semnul fiarei cel cu 2 degete,l-am creut lamuriri dar nu mi-au raspuns,in schimb dupa 5 minute au inlocuit acea imagine,ce parerea aveti?

    Apreciază

  21. marius said, on septembrie 7, 2010 at 7:52 pm

    urmaresc de cel putin un an acest blog si multumesc celor care incearca sa puna lucrurilor pefata in special tie Saccsiv . Parerea mea e ca nu trebiue sa fim de acord cu nici un fel de carduri buletine pasapoarte etc care contin cip deaoarece dam posbilitatea ca sistemu sa ne manipuleze in asa fel incat ei vor sa vada reactia noastra aceasta este doar un pas pt ca ei vor sa introduca cipu si anularea orcarei libertati data de la Dumnezeu . In final vreau sa spun ca nu este cale de mijloc . Doamne ajuta

    Apreciază

  22. Bianca Badea said, on septembrie 7, 2010 at 8:24 pm

    Am trimis acest mesaj la Razboi… si in unele pasaje ma refer la toate blogurile.

    Discordia dintre voi si celelalte bloguri demonstreaza infantilismul tuturor partilor, orgoliul uneia sau alteia dintre parti ca ar detine adevarul, mandria si superioritatea celor care considera ca celalalt a gresit.

    Cei ca voi care CRED ca traiesc in ortodoxie o fac doar de cativa ani, ani care nu se pot sub nicio forma compara cu cei peste saptezeci de ani de traire si marturisire ortodoxa a unor parinti si duhovnici ca Justin Parvu si Arsenie Papacioc. A incepe sa judeci un om care a trait autentic si sa il cataloghezi intr-un fel sau altul, sa ii numesti eretic, „super duhovnic” (peiorativ, cum a fost cazul Pr. Petru Pruteanu, care pare mai preocupat de universul virtual si de contul sau de Facebook, unde are o intensa activitate, decat de viata de manastire). Pe cine sa cred? Pe voi, niste anonimi, care nu stiu de cat timp traiti in ortodoxie, pe Pr. Pruteanu, omni-prezent pe Facebook, pe Pr. Mihail Stanciu, reporter mai nou, sau pe Par. Justin, izolat de lume, bolnav, batran, hartuit de tot felul de mireni, calugari, monahii, si alti bagatori in seama …

    Daca as fi in locul vostru, al lui Sacciv, Apologeticum, Pustnicul Digital, NU mi-as permite sa dau sfaturi, sa spun altora la fel de derutati ca si mine ce sa faca (sau poate voi nu sunteti derutati, stiti foarte bine ce sa faceti si in cine sa loviti), nu m-as apuca sa ma pronunt daca unul sau altul are sau nu dreptate, mi-as vedea de mantuirea mea si a familiei mele, as tacea atunci cand vine vorba de probleme atat de delicate si de dificil de interpretat, pt. ca, asa cum ati spus si voi, interpretarea Apocalipsei NU e pentru oricine (si ce va face sa credeti ca e pentru voi aceasta „misiune”, ce va face sa credeti ca voi, si nu altii, si mai ales nu parintii induhovniciti, sunteti in masura sa dati sfaturi si sa spuna ce sa faca unor mireni zapaciti si nepregatiti sa renunte inca la beneficiile traiului la oras).

    Pana voi decide in sfatul cui sa cred, prefer sa ascult de oameni a caror credibilitate a fost dovedita in timp. Inclin sa cred oamenii care apar in fata lumii si vorbesc deschis, nu sunt niste simpli anonimi care se ascund dupa tastatura. Nu imi pot permite sa cred pe tot cel care sta in intuneric, e ascuns, fara nume, fara identitate.
    E bine ca fiecare sa isi selecteze materialele dupa care se ghideaza, sursele de informare si sa isi asculte constiinta.

    Oricine este supus ispitelor, caderilor, se poate insela, poate cadea in erezie, dar cred ca cel expus mai mult este cel mai putin smerit, si cel care este avid de cunoastere. (care este, de natura luciferica, fiind si cauza caderii omului in pacat – dorinta de a fi asemenea lui Dumnezeu).
    Noi nu suntem in stare sa renuntam la statul pe net, daramite sa ne gandim sa renuntam la acte, viata la oras, mobile si alte lucruri mai sofisticate.

    Imi este greu sa vad cum se arunca cu vorbe grele in Parintele Justin, doar pentru ca a ingaduit in jurul lui oameni de o calitate indoielnica, cu intentii ascunse, meschine, perfide. Poate greseste, dar noi NU avem capacitatea de a-l judeca, de a-l eticheta in vreun fel. ‘Sa arunce cu piatra primul care nu a pacatuit’ – Voi (toti bloggerii) trebuie sa va vedeti de viata voastra, familia si mantuirea voastra, nu sunteti superiori celorlalti si nu sunteti in masura sa dati sfaturi si sa va considerati formatori de opinie, deschizatori de drumuri sau repere de traire ortodoxa.

    Apreciază

    • pepikul said, on septembrie 7, 2010 at 9:55 pm

      Extraordinar, parinte care are cont pe facebook! Nu-mi vine sa cred asa ceva. Doamne fereste. In ce hal o ajuns preotimea? Poate imi explica domnul M. Stanciu. Alo! esti pe aici, parinte?

      Apreciază

      • vlad said, on septembrie 8, 2010 at 4:14 am

        @pepikul
        Nu ti-e rusine sa vorbesti asa?
        Saccsiv, oricare ar fi disputa, atrage atentia acestor „crestini” despre felul cum trebuie sa-ti cinstesti PARINTII!

        Apreciază

      • Calatorul said, on septembrie 8, 2010 at 3:28 pm

        Esti vexat de faptul ca parintele are cont pe facebook? Asa si? Va infruptati cu nesat cu randuri si cuvinte digitale( pe paginile dedicate multor parinti si pagini – bloguri- ale parintilor) , in schimb aveti ‘spe masuri la cantar… Ai vizitat pagina parintelui? Stii ce scrie pe facebook? Sau ideea preconceputa pe care o ai despre facebook iti indreptateste gandurile?

        Apreciază

      • Parintele Mihail said, on septembrie 9, 2010 at 5:43 am

        Da, frate, în treacăt. Am văzut că minți gratuit. Cine are cont pe Facebook? Mai bine te rogi cu noi pentru unitatea și întărirea Bisericii în Duhul și în Adevărul lui Hristos…

        Apreciază

    • cb said, on septembrie 8, 2010 at 10:30 am

      @Bianca
      Felictari!
      Un mesaj limpede.

      Apreciază

  23. mircea said, on septembrie 7, 2010 at 8:37 pm

    Multi zic ca pina la implant mai e mult, bla, bla , bla….Eu am vazut pe Discovery, la Mitbuster(sau cum s-o scrie) cum au testat daca sint probleme in caz ca ai cip impalantat si faci tomografie, rezonanta magnetica… Concluzia a fost ca totul e foarte ok.
    Unul din cei 2, intrebat fiind la un seminar daca au testat si cum poate fi urmarit cel care are implant, (cit de urmaribil este) si cit de vulnerabil este sistemul in sine, a raspuns ca li s-a interzis categoric asa ceva. In primul rind de catre cei de la VISA, Mastercard… A zis ca a fost surprins total de cit de mari erau „fortele” care se opuneau realizarii unui astfel de episod. Ginditi-va la progresul electronicii. In 2009, in primele 50 de inventi ale anului, jumatate erau despre microelectronica implantata – interactiune microelectronica si sistem nervos (vazut intr-un nr din revista Time). Mai ginditi-va ca americanii stateau la coada de la 3 dimineata pe cozi de sute de metri sa se vaccineze de gripa porcina. E un exemplu bun cum poate fi anihilat discernamintul oamenilor din „cea mai libera” tara. Acum nu mai trebuie stiinta inalta. Trebuie doar sa observi ce se intimpla. Latul, se stringe circular, din ce in ce mai repede. Kiar crede cineva ca ei se vor opri la amprente si cip in acte? Cum zicea si parintele Calciu, ei nu se opresc si vor vrea din ce in ce mai mult de la noi. Ai cedat acum, nu te amagi ca vei fi lasat iin pace. Ce anume vor, stim deja cu totii. Numai ca unii se fac ca nu pricep.

    Apreciază

  24. sorin said, on septembrie 7, 2010 at 9:38 pm

    nu stiu daca s-a mai propus. propun o intalnire intre reprezentanti ai ‘celor doua tabere’ moderata de cineva acceptat de ‘ambele tabere’, cineva care sa creada in unitatea Bisericii si in mesajul coerent al acesteia catre lume. cine ar refuza aceasta intalnire ar dovedi ca nu iubeste unitatea Bisericii. nu trebuie sa fie o intalnire publica si nici inregistrata. scopul ei nu ar fi acela de a fi expusa, ci acela de a se recastiga increderea in celalalt. cheia va fi moderatorul. acela va trebui sa fie unul care chiar crede ca … de fapt nu exista doua tabere.
    convingerea mea intima este ca exista niste confuzii de ordin teologic, scripturistic. se greseste folosindu-se traducerile romanesti de influenta masonica. se greseste ca nu se tine seama de talcuirea scrisorii p paisie aghioritul facuta de ucenicii directi ai lui aflati acum in viata. se greseste si in alte aspecte ale problemei. asta este metoda Bisericii de a contracara sfasierile: sfatul.
    iertare!

    Apreciază

  25. Roland said, on septembrie 7, 2010 at 10:33 pm

    Bianca , saccsiv nu a facut decat faca cunoscute parerile marilor duhovnici, mai pe larg , in propriile cuvinte. Ceilalti sunt problema.

    Apreciază

  26. dardala said, on septembrie 8, 2010 at 3:39 pm

    saccsiv

    Oare eu, „stilistul”, puteam avea dreptate cînd ziceam că războinicii îs slugoii sistemului? Păcat că cercetezi atîta timp sistemul, iar de ei nu ai înţeles decît acum cînd gluma s-a îngroşat nepermis de mult, era evident de acum un an cine şi pe ce poziţii se situează. Domnul să te ferească de asemenea Iude pe viitor.

    Apreciază

  27. dardala said, on septembrie 8, 2010 at 3:43 pm

    OFFTOPIC: rezistenţă antiecumenistă în Patriarhia Moscovei – reprezentanţii grupului de clerici şi mireni din Mitropolia Chişinăului şi a întregii Moldove care au înaintat o scrisoare deschisă patriarhului Kirill cu privire la acţiunile sale ecumeniste şi la participarea PM în CMB, s-au întîlnit cu reprezentantul patriarhului – arhiepiscopul de Serghiev-Posad, Teognost.
    http://3rm.info/religion/5002-eres-zagnannaya-v-ugol-pokazyvala-zuby-pervaya.html

    Dacă te interesează subiectul, pot traduce articolul şi informaţiile detaliate despre situaţia creată. Doamne ajută!

    Apreciază

  28. […]    Iata si ce scrie comentatorul el la articolul Intrebari la care cei de la RAZBOI INTRU CUVANT TREBUIE SA RASPUNDA: […]

    Apreciază

  29. […] Intrebari la care cei de la RAZBOI INTRU CUVANT TREBUIE SA RASPUNDA […]

    Apreciază

  30. http://martirii-inchisorilor.blogspot.com/ said, on septembrie 26, 2010 at 10:01 am

    Felicitari pentru blog!Tara martira Romania va intoarce Europa la credinta!
    Incerc si eu sa scriu despre adevarata Romaniei.
    As dori sa ne lasati un link al blogului dumneavoastra pe urmatoarele bloguri:
    http://minunicrestine.blogspot.com/
    un blog in care gasiti minuni si dovezi ale unor incredibile minuni ,multe dintre ele
    petrecute in Romani : aratari ale lui Dumnezeu si multe alte minuni
    http://duhovnicii.blogspot.com/
    un blog in care gasiti antologia marilor duhovnicilor din Romania : Arsenie Boca, Arsenie
    Papacioc, Iustin Parvu , Sofia Boghiu , Teofil Paraian si multi alti duhovnici,articole noi in fiecare zi
    http://martirii-inchisorilor.blogspot.com/
    un blog in care gasiti despre :Valeriu Gafencu ,Mircea Vulcanescu, Elisabeta Rizea,
    Ilie Lacatusu, Radu Gyr, Vasile Militaru , Vladimir Ghika si multi altii care au murit pentru Credinta.
    Romania este un pamant plin de martiri!Romani uniti-va !
    Doamne ajuta!
    Credinţa este pasărea care cântă când zorii nu au apărut încă.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  31. […] Intrebari la care cei de la RAZBOI INTRU CUVANT TREBUIE SA RASPUNDA […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: