SACCSIV – blog ortodox

EDIFICATOR – La o intrebare clara, daca vor lua sau nu ACTELE CU CIP, RAZBOI INTRU CUVANT raspund: „Evident ca suntem dispusi sa respectam legile care nu contravin poruncilor dumnezeiesti” … Asadar, LE VOR LUA

Posted in antihrist, APOCALIPSA, CIPURI by saccsiv on septembrie 23, 2010

   La „acuzele” celor de la razboi intru cuvant aduse celor ce indeamna sa nu fie luate actele cu cip, cum ca: „zic oamenilor sa iasa din sistem, zic ei, sa plece de sub stat, din societate. Sa traiasca, cum ar veni, ilegal. Asta-i metoda, asta-i solutia pe care o vad ei, ca cipurile sunt deja…”, le raspundeam in articolul Despre: parintele pustnic PROCLU, cei de la RAZBOI INTRU CUVANT si APOLOGETICUM. Ce se urmareste?:

   Da, razboinicilor. Asta inseamna a nu lua buletinul cu cip. Nu se poate altfel. Iar voi daca ziceti ca nu le veti lua, cum veti proceda? Sau nu cumva doar mintiti ca nu le veti lua?

   Intr-un dialog postat la rubrica de comentarii a articolului Ce am retinut din talcuirile si avertismentele CUVIOSULUI DANIEL GOUVALIS privitoare la Apocalipsa. Cum sa ne ferim de exegetii improvizati si de speculantii financiari ai profetiilor eshatologice? CUM TALCUIESC SFINTII PARINTI LEGATURA DINTRE LEPADARE SI ANTIHRIST, iata ce putem citi:

   Apologeticum:

Dar dupa cate vad voi sunteti dispusi sa respectati legile lor, chiar supravegheati total, ca sa nu intrati in ilegalitate. Deci cum ramane cu refuzul actelor cu cip, caci voi asa spuneti: nici noi nu le luam!

   RAZBOI INTRU CUVANT:

Evident ca suntem dispusi sa respectam legile care nu contravin poruncilor dumnezeiesti.

Rog seriozitate. Daca va mai exista inca un comentariu de acest gen, care ne pune pe seama lucruri pe care nu le-am spus, nu va fi aprobat.

   Si cum se straduie de doua luni sa demonstreze ca actele cu cip nu contravin poruncilor dumnezeiesti, chiar daca indirect, raspunsul lor e clar: VOR LUA ACTELE CU CIP.

   Daca inca nu v-ati lamurit, va rog pe cat mai multi sa-i bombardati cu doua intrebari simple:

1)     Sa luam sau sa nu luam actele cu cip?

2)     Ei le vor lua sau nu?

   Comentariile voastre, pe care nu le vor aproba, le puteti posta aici. Pana acum, evitau astfel de intrebari sau raspundeau in cearceafuri kilometrice, un soi de glazura multa peste infectie. Iata un exemplu de la rubrica de comentarii a unui alt articol:

   Danutza:

tare mi-ar placea sa scrieti un articol in care sa va definiti clar pozitia fata de actele cu cip si cam care e opinia domniilor voastre legata de ceea ce avem de facut. ca sa nu mai existe nici interpretari, nici dubii, nici comentarii.
si…poate se va face si pace!!! Doamne-ajuta!

   Razboincii:

Of… Pai noi de ce am scris, maaare: UN PUNCT DE VEDERE LA CARE SUBSCRIEM? Cat sa mai precizam? Si: Si celelalte cuvinte la care subscriem intrutotul si care ne reprezinta pozitia…” Mai ales cele ale parintelui Metodie de la Optina si ale parintelui Dionisie Ignat (iarasi un mare duhovnic, un sfant contemporan, de al carui cuvant cei rau intentionati nu doresc sa tina seama). Am spus asta DE LA BUN INCEPUT.

Sa strigam insa noi oamenilor ce sa faca, asa cum am spus, nu este al nostru, ci al BISERICII, din care noi nu avem de gand sa iesim, asa cum altii abia asteapta. Biserica ar trebui sa faca ceva, si ar putea-o face cu succes, daca pana si ong-urile anticrestine o fac. Dupa cum am mai aratat, si Cuviosul Paisie, la vremea sa si IN CONTEXTUL DIFERIT AL SAU, si parintii Arsenie si Adrian acum, si imensa majoritate a duhovnicilor credibili din Biserica, pun intotdeauna inainte de toate Biserica! Dar asta nu este citat de catre cei care nu iubesc Biserica si nu cauta rezolvarea problemelor prin ea, ci in afara ei, bucurandu-se de caderile clericilor, iar nu indurerandu-se si nu cautand sa-i sprijine, ci sa-i darame de tot! Deci vrem sau nu vrem, tot prin Biserica trebuie sa actionam, folosind drept curele de transmisie si vectori personalitatile duhovnicesti care se bucura inca de prestigiu si de autoritate, ale caror voci, unite, conteaza. Dar isteria “lepadarii” si a “muceniciei”, nebunia plecarii in pustniciei si a trairii in ilegalitate, scandalul continuu, dezinformarile, hoax-urile raspandite cat cuprinde, cu exces de zel, etc. nu fac decat sa impedice irevocabil asa ceva. O pozitie echilibrata, informata corect, rationala si in duhul cel bun ar avea insa alta putere de convingere. Fiindca nimanui nu-i convine sa se stie in permanenta urmarit, controlat, santajabil, etc. Niciunui crestin normal la cap, fie el si ierarh, nu are cum sa-i surada drumul catre implant si apropierea pecetluirii. Daca blogerii (monahi si mireni, dar nicidecum duhovnici) initiatori ai acestor campanii zgomotoase si dezbinatoare ar fi dorit cu adevarat sa ajute oamenii si sa faca efectiv ceva in acest sens (“ca sa fim uniti” dupa cum au inceput acum sa se lamenteze, tardiv) atunci, ca si anul trecut, trebuia sa fi gandit ceva IN DUH SOBORNICESC si LUCRAT CU MIJLOACE CINSTITE SI DUHOVNICESTI. Si numai la sfarsit de tot sa vina, cu un rod comun, si pe internet. Dar cata vreme nu exista buna credinta, cata vreme se recurge la ticalosii si campanii de lapidare morala a parintilor si fratilor aflati pe linia echilibrului, cata vreme exista INTERESUL unei enclavizari sectare prin manevrarea imaginii si numelui parintelui Iustin, asa ceva ramane utopic, iar tema insasi este compromisa, facuta praf

   Minciuna mare, caci sunt ierarhi care isi doresc din toata fiinta lor cipurile:

Un om al SISTEMULUI, IPS CALINIC, va prezinta istoricul PASAPORTULUI BIOMETRIC. Si concluzioneaza: “Democraţia presupune automat şi educaţie!”

  Dupa cum vedeti si in comentariul de mai sus, o scalda in mocirla griului numit de ei echilibru si nu raspund clar:alb sau negru. Felicit pe Apologeticum ca a reusit sa le smulga acel raspuns. Pentru multi e suficient, dar nu pentru toti. Trebuie determinati sa se dea pe fata cat mai repede, caci inca ii smintesc pe multi. Trebuie pusi in locul pe care clar l-au ales si sa nu mai figureze in tabara traditionalistilor anti sistem.

   Articolul sus mentionat este si el edificator pentru intelegerea lucrarii razboinicilor. Incepe prin citarea unui parinte:

„Există oameni, cu diferite obiective şi interese care caută să semene în sufletele creştinilor o frică prematură şi tulburare sufletească. După aceea, exploatează foarte bine situaţia creată şi le iau acelor oameni toată averea. Ba chiar unii reuşesc să convingă o mulţime de creştini să le dea bani ca să cumpere terenuri potrivite unde să ridice case în care să se refugieze în vremea antihristului! Şi încă spun că venirea antihristului este foarte aproape. Aşa că cei păcăliţi trebuie să dea imediat mari sume de bani!…

   Sublinierile sunt ale lor. Nu stiu in ce context a spus-o parintele, insa prin faptul ca-l citeaza, razboinicii incearca sa arunce aceste acuze tuturor celor ce vorbesc despre vremurile apocaliptice. Stie careva pe cineva din Romania ce a facut un grup, comunitate, secta sau ce-o fi ea si care sa fi procedat astfel? Sa spuna ca sa-i stim si noi si sa ne delimitam de ei. Eu nu cunosc, iar promovarea aceastei idei, cum ca cei ce se opun cipurilor au interese imobiliare, o consider o ticalosie pe care n-am auzit-o nici chiar la anti crestini …

   Reamintesc celor ce poate au uitat, ca acum un an razboincii au scris un lung articol tocmai pe tema vremurilor apocaliptice ce bat la usi:

Articolul anului: „DESPRE EPOCA LUI ANTIHRIST SI REVENIREA PROROCULUI ILIE, CA „AL DOILEA INAINTEMERGATOR AL VENIRII LUI HRISTOS””

   Dupa cum observati, s-au sucit insa. La fel ca duhovnicul lor, parintele Mihail Stanciu, ce acum un an jumatate avea un discurs:

AUDIO: Exceptionala predica a parintelui MIHAIL STANCIU … de pe vremea cand era aidoma „bloggerilor isterici anti-sistem”

   Iar de cateva luni, cu totul altul:

Despre MUCENICIE. Pomenirea Sfintilor Adrian si Natalia, sotia sa. De ce nu sunt de acord cu spusele parintelui MIHAIL STANCIU: „Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului” …

   Iata ce mai putem citi in articolul razboinicilor:

Să cunoaştem bine lucrurile. Să nu facem ce spun toţi nepricepuţii. Există unii ce propovăduiesc că deja s-a născut mesia cel mincinos. Ba chiar susţin că știu numele său, data naşterii şi data apariţiei sale. Dragi cititori, cei ce dau date cronologice în privinţa celor de pe urmă, fiţi încredinţaţi că sunt rătăciţi sută la sută. Fie şi numai precizarea unei date exacte constituie indiciu fără greş după care identificăm rătăcirea. Din sec. I d.Hr. şi până astăzi au tot apărut oameni preziceau, cu date, evenimente eshatologice. Toţi s-au dovedit rătăciţi. Nimeni nu poate spune date exacte. Poate antihristul va veni în cincizeci de ani, dar poate apărea şi în trei mii de ani. Aceasta numai Dumnezeu o cunoaşte.

Printr-o stranie coincidenţă, toţi cei ce în trecut vesteau date eshatologice, erau membri ai unor schisme sau secte. […]

   Aceeasi suceala, caci iata ce comentau razboinicii la articolul VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI … (din septembrie 2009):

O mica erata: La 30 de ani, nu la 33 ar iesi la propvaduire, tocmai spre a-L Imita pe Hristos. Asa se aude ca spune si parintele Cleopa. Iar parintele zicea acolo ca “se aude ca ar fi nascaut la Nazaret si ca ar avea CA LA 18 ani”, deci “in jur de 18 ani”. Si e mai bine sa nu i se dea nimanui sa stie anii EXACTI, fiindca am cadea exact in pacatul calcularii “anului si zilei”, despre care Scriptura ne previne. E suficient sa stim ca “este foarte aproape”, deja nascut. Toate semnele o arata fara tagada. Mai mult nu ne este de folos

   In nota lor, de la acelasi articol, razboincii precizeaza:

Actele de identitate electronice sunt o problema, astfel, pentru ideologia care le sta in spate: cea a supravegherii si a controlului orwellian a populatiei. De aceea trebuie respinse, iar opozitia fata de ele trebuie dusa cu discernamant.

Oricat de mult ar incerca unii sa le promoveze, in problema importantei pe care o au actele de identitate asupra mantuirii omului nu se pot invoca scrieri false (Protocoalele Inteleptilor Sionului)

In problema mantuirii si a lepadarii nu se poate invoca DECAT Sfanta Traditie si Sfintii Parinti. Cine ii ocoleste nu face decat sa se lepede, de fapt, de ei.

   Asadar, pentru ei e limpede: actele cu cip sunt doar o chestie de Big Brother, fara nici o legatura cu semnul fiarei. Si dupa cum au aratat si in alte articole recente, ei considera ca nu are loc o pregatire a terenului pentru venirea antihristului.

   Cat priveste protocoalele (pe care le puteti citi si la Revista AXA va prezinta: PROTOCOALELE ÎNŢELEPŢILOR SIONULUI), va las pe voi sa decideti cum o fi cu ele, un lucru insa e sigur, munca mea pe acest blog nu s-a bazat pe acea scriere, ci a fost facuta total independent. Razboinicii promoveaza insa si o alta ticaloasa idee, cum ca dezvalurile asupra modului cum actioneaza SISTEMUL se bazeaza strict pe acele protocoale sau pe scrierile unor protestanti. Adica, daca vorbesti impotriva ELITELOR esti antisemit ori eretic. Cum am mai scris si cu alta ocazie (dar s-au facut ca ploua), ii provoc sa ma contrazica in orice tema anti SISTEM pe care am aprofundat-o pe acest blog. Ca sa se edifice cititorii cine e de fapt habaucul sau vandutul. Cat despre Sfintii Parinti, ei sunt de fapt cei ce de la o vreme nu mai tin seama de profetiile lor:

PROFETIA Sfantului ANATOLIE al OPTINEI despre vremea cand ERETICII VOR PUNE MANA PE BISERICA …

PROFETIA Sfantului LAVRENTIE DE CERNIGOV despre ANTIHRIST

Pomenirea Cuviosului NIL izvorâtorul de mir. Profetia sa despre ANTIHRIST

Articolul zilei (10.09.2010): Detalii despre presiunile facute de cei au bagat bani grei in restaurarea manastirilor, pentru a fi acceptate femeile in Muntele Athos

Pustnicul Zosima: „O să fie MARE MACEL IN ORASE. O să fie mai rău decăt ti-a spus părintele Pustnic N.” Completare la articolul „PROFETIE: „MARE VARSARE DE SANGE” in 2011 in Romania?”

   Intelegem astfel, motivul pentru care ei sucesc spusele parintelui Paisie, cum ca avertismentele lui n-ar avea nici o legatura cu cele ce se petrec acum:

Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

Parintele Paisie Aghioritul: „CHIAR SI ATUNCI CAND PRIMESTE BULETINUL, TOT SE LEAPADA DE HRISTOS”. Despre U.E., pecetluire si buletinele electronice

INTERESANT: Au fost niste unii care au mintit ca parintele PAISIE AGHIORATUL s-ar fi sucit spre finalul vietii, legat de NOILE BULETINE. Adevarul e ca a ramas darz pana la adormirea sa intru Domnul

   Intelegem de asemenea motivul pentru care n-au mai facut nici o referire la indemnul marilor duhovnici de a nu fi luate actele cu cip:

Părintele Arhimandrit Gheorghie KAPSANIS stareţul Mânăstirii Grigoriu din Sfântul Munte ATHOS despre INDOSARIEREA ELECTRONICA, NOILE BULETINE si UNIUNEA EUROPEANA

VIDEO – Mari duhovnici despre actele cu cip: “NU LE LUATI!”. Daca de STALPII ORTODOXIEI nu ascultam, de cine atunci sa ascultam?

VIDEO (si transriptul): Parintele ADRIAN FAGETEANU despre ACTELE CU CIP. Inregistrare din AUGUST 2010!!! Nu indeamna doar SA NU LE LUAM, spune lucruri chiar cu mult mai grave …

ALT „ISTERIC”. Monahul TEODOR STANESCU: „Cei care vor accepta BULETINELE CU CIP, vor renunţa la Dumnezeu şi-l vor accepta de bună voie pe satana.” Despre VREMURILE APOCALIPTICE

  In schimb, au pedalat pe tot soiul de idei si teorii ciudate, ca de exemplu:

   – Despre antihrist:

Naucitor: RAZBOI INTRU CUVANT considera ca ANTIHRISTUL va fi un OPONENT AL CIPURILOR

   – Ca cei ce se opun cipurilor nu se roaga, nu merg la biserica, etc.:

Comentariul zilei (22.08.2010): Cei ce refuza BULETINELE CU CIP isi pun toata nadejdea in bunul Dumnezeu. A face concesii inseamna a nu avea credinta

   – Ca trebuie sa ne consultam cu duhovnicii, sa luam sau nu cipurile, de la caz la caz. Problema e, care duhovnici, daca de cei fermi impotriva cipurilor nu vor sa auda?

Un examen numit BULETINUL CU CIP. Oricum va fi jale pe pamant la anul, de ce oare se indarjesc unii sa ne indemne sa-l luam?

   – Ca lupta anti cip este o facatura protestanta sau ca cei care doreau sa mearga la dezbatere sunt isterici:

GRAV: Blogul „PUSTNICUL DIGITAL” indeamna sa nu participati la dezbaterea despre CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE …

   Dar nu le-a fost de ajuns. Au incercat sa-i determine pe stalpii ortodoxiei sa-i faca sa se suceasca, dar cu parintele Arsenie Papacioc nu le-a iesit:

VIDEO (si transcriptul): Parintele ARSENIE PAPACIOC de vorba cu Parintelui Mihail Stanciu pe tema ACTELOR CU CIP. Parintele Arsenie: MIROASE A 666.  Parintele Mihail insista ca Parintele IUSTIN PARVU se afla la limita EREZIEI … Strategia celor de la RAZBOI INTRU CUVANT: agitarea BAU BAU-ului schismei

   Toate aceasta lucrare a lor are un singur scop: acela de a „demonstra” ca actele cu cip n-au nici o treaba cu semnul fiarei, ca cei ce indeamna a nu fi luate au interese imobiliare, ca a le refuza inseamna schisma, trait in pesteri si refuzul mersului la doctor. Altfel spus, ei chiar daca n-o fac pe fata, in fapt indirect indeamna sa fie luate, caci, nu-i asa, nu-s o mare problema, ba mai mult, cei ce indeamna a nu fi luate sunt cei mai rauvoitori de pe planeta.

   Sa ne rugam pentru razboinici, caci se clatina zdravan iar caderea lor va fi mare. Si nu vor cadea singuri, caci se straduie sa traga pe cat mai multi dupa ei.

   Sa ne rugam si pentru parintele Mihail Stanciu, caci se afla in aceeasi situatie. Degeaba spune ca nu ia actele biometrice, daca la intrarea in SUA s-a comportat ca si cum le-ar fi luat:

La intrarea in SUA, romanii completeaza formularul I-94 si li se colecteaza elementele biometrice (amprente digitale şi o fotografie digitală)

32 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on septembrie 23, 2010 at 1:43 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Narcis said, on septembrie 23, 2010 at 3:32 pm

    Saccsiv, de ce oare conteaza atit de mult pentru tine opinia celor de la razbointrucuvint?
    De ce nu poti sa ii lasi in pace, si te agati din 3 in 3 postari de ei…Eu banuiesc ca pe undeva, fratia ta simte valoarea duhovniceasca a celor expuse acolo si incerci sa te agati cu obstinatie de ceea ce au reusit ei cu rugaciune, ascultare de duhovic si ,de ce sa nu o spunem , cu intelectul foarte slefuit si nuantat pe care il poseda adminii de acolo.
    Ai scris in titlu EDIFICATOR ….
    OK, daca asa te-ai edificat atunci banuiesc ca e ultima postare cu referire la ei. Un om edificat nu mai bate pasul pe loc!
    Mai exista si altfel de crestini , care gusta si un text mai rafinat, mai duhovnicesc, care prefera texte mai elaborate care sa-i provoace pe ei(pe cititori) sa traga concluziile si nu sa le fie inoculate fortat!

    Doamne Ajuta!

    Apreciază

  3. _Vasile__ said, on septembrie 23, 2010 at 3:37 pm

    Faptul că cei de la Război întru Cuvînt au revenit de la unele rătăciri în care căzuseră (naşterea lui Antihrist, isteria apocaliptică etc.) ESTE LĂUDABIL. Nu înseamnă că „s-au sucit.” Omul cu DISCERNĂMÎNT reflectează, socoteşte, ASCULTĂ DUHOVNICI BUNI şi apoi ia hotărîrea cea mai bună. Părintele Mihail Stanciu este un duhovnic profund şi ECHILIBRAT, cu dreaptă-socotinţă. E de dorit să-şi găsească cît mai mulţi astfel de duhovnici, ca să NU SE PREDICE PE SINE ŞI SPAIMELE LOR, ci dreapta învăţătură.

    Iar cît despre acte, cipuri şi lepădare, vă reamintesc cuvintele UNUI MARE PĂRINTE din zilele noastre (citiţi-le integral pe apologeticum şi pe război):

    1. Despre C I P U R I : Părintele Proclu: „Dumnezeu nu o să mă întrebe de cip. O să mă întrebe dacă m-am rugat, dacă am postit, dacă m-am pocăit” . Păr. Proclu (în interviul de pe Război): “Dumnezeu nu ne întreabă că am luat cipuri sau îs fără cip, nu! Depinde cum m-o prins moartea. Rugîndu-mă?”

    2. Despre preocuparea privind S F Î R Ş I T U L L U M I I : Păr. Proclu: “Eu amu fac în felul ista: nu mă mai rog la Dumnezeu să-mi descopere sfârşitul lumii, eu amu mă rog pentru sfârşitul meu. Că Dumnezeu nu mă întreabă de sfârşitul lumii. Dacă ai citit pe Sfinţii Părinţi şi Sfînta Scriptură, atuncea nu te mai doare capul [de] ce spun alţii.” Citiţi şi Sf. Pavel: “Despre ani şi despre vremuri, NU AVEŢI NEVOIE SĂ VĂ SCRIU, căci ziua Domnului va veni ca un fur” (1 Tesal. 5,1). Citiţi pe acest subiect mai ales 2 Tesaloniceni!

    3. Despre A C T E L E CU C I P şi interpretări greşite: Păr. Proclu: “Uite ceva. Dacă mă forţează să iau cip, nu se întîmplă nimica. Ştii cînd? Cînd am bunăvoinţa eu să le iau şi vorbesc de rău credinţa! Dar dacă mă pune să fac, să fiu supus de lege, atuncea nu răspund eu. […] Pe părintele Iustin, aşa cum e el, eu îl pomenesc la rugăciune, dar nu mă unesc la părerile lor. Că părintele Iustin a fost un om minunat, dar toţi i-au bătut capul şi n-a mai avut cînd dormi… Vai de mine! L-or sfărîmat cu totul…Felul cum o încurcat-o… eu nu îl pot ajuta!”

    4. Despre DEFĂIMAREA EPISCOPILOR: Întrebat ce părere are despre afirmaţia unora de la M-rea Petru Vodă, cum că – “Sunt semne clare ca apostazia este foarte aproape, iar Biserica va dainui in catacombe, nicidecum nu va mai fi reprezentata prin oficialii de acum. Toti patriarhii ortodocsi si majoritatea episcopilor sunt pusi de sistem“. , păr. Proclu a răspuns îngrozindu-se de o asemenea aberaţie:
    “ Vai de mine! Vai de mine! Ce ispită! Ispită mare! Îi gata, am terminat-o! Bogdaproste că aţi venit, dar atîta spun: de lucrarea de la Petru Vodă vreau aşa, să nu mai aud nimica, nu mai vreau s-aud nimica!”

    LA SFÎRŞIT, CUVÎNT ŞI DE LA MINE, VASILE PĂCĂTOSUL:

    Lupta ortodoxă cu „sistemul” este lupta cu armele duhovniceşti. Hristos şi Sfinţii Părinţi nu se preocupă de O ALTFEL de luptă cu „sistemul”. Lupta ORTODOXĂ nu este ca lupta sectarilor (IEHOVIŞTI şi SCIENTOLOGI) care luptă contra guvernelor, instituţiilor, care refuză actul medical, transfuziile, care propovăduiesc sfîrşitul lumii şi armaghedonul etc. etc. GÎNDIREA ANTI-SISTEM DE FELUL ACESTA ESTE ÎMPRUMUTATĂ DE LA IEHOVIŞTI ŞI ALŢI SECTARI. Produsele de propagandă (videoclipuri, broşuri, filmuleţe etc.) anti-sistem vin tot de la sectari. Am ajuns să ne lăsăm învăţaţi ce e bine şi ce e rău de sectarii din Occident? FIŢI ORTODOCŞI în mijlocul acestei lumi! Daţi MĂRTURIE ORTODOXĂ! “Nu este sluga mai presus de Stăpîn” .Aceasta este LUPTA CU SISTEMUL, cea DUHOVNICEASCĂ, nu alta: “Luaţi toate armele lui Dumnezeu ca să puteţi sta împotrivă ÎN ZIUA CEA REA: … adevărul… platoşa dreptăţii… Evanghelia păcii… pavăza credinţei… coiful mîntuirii şi sabia Duhului” (Efeseni 6,13 etc.)
    Ascultaţi interviul păr. Proclu de pe Apologeticum şi citiţi interviul cu Păr. Proclu de pe Război întru Cuvînt!!Hristos este în mijlocul nostru!

    Apreciază

    • saccsiv said, on septembrie 23, 2010 at 4:02 pm

      Vasile

      Ceea ce tu numesti LAUDABIL, eu numesc CADERE.

      Tu ii numesti pe catolici: fratii nostri. Nu-i asa ca de abia astepti ca si razboinicii sa faca la fel?

      Apreciază

      • viorel said, on septembrie 23, 2010 at 5:21 pm

        corect, Vasile!

        Apreciază

  4. […]    De remarcat raspunsul pe care cei de la razboi intru cuvant i l-au dat fratelui, la rubrica de comentarii a articolului lor, despre care am scris la EDIFICATOR – La o intrebare clara, daca vor lua sau nu ACTELE CU CIP, RAZBOI INTRU CUVANT raspund:…: […]

    Apreciază

  5. ingrid said, on septembrie 23, 2010 at 4:47 pm

    Sacciv, te rog, socotesti ca disputa merita continuata la nesfarsit? N-ai putea sa-i lasi in pace?
    Mesajul par. Teofan si indemnul la rugaciune este foarte potrivit noua tuturor http://www.razbointrucuvant.ro/2010/09/21/indemn-la-rugaciune-staruitoare-in-vremurile-tulburi-pe-care-le-traversam/
    Indemnul la dragoste si pace de pe Apologeticum este iarasi binevenit.
    http://apologeticum.wordpress.com/2010/09/22/sfantul-apostol-petru-despre-sfarsitul-tuturor-mai-presus-de-toate-tineti-din-rasputeri-la-dragostea-dintre-voi

    Sa facem cu totii un efort sincer.
    Ce-i cu tine?

    Chiar nu poti sa-ti vezi de ale tale, fara sa-i mai hartuiesti?

    „Cine eşti tu, ca să judeci pe sluga altuia? Pentru stăpânul său stă sau cade. Dar va sta, căci Domnul are putere ca să-l facă să stea. ” (Rom 14, 4)

    Apreciază

  6. ingrid said, on septembrie 23, 2010 at 4:49 pm

    te rog nu-l pune de 2 ori. am avut impresia ca nu s-a trimis

    Apreciază

  7. viorel said, on septembrie 23, 2010 at 5:20 pm

    Evident ca cei de la Razboi intru Cuvant au dreptate.
    Luarea cipurilor nu inseamna nicidecum cadere din har. Cine afirma ca luarea cipurilor este cadere din har se face partas de erezie!. Saccsiv, si „marii duhovnici” pot gresi, chiar daca tu nu poti admite lucrul acesta. Uite, eu, pigmeul, imi permit sa judec asa giganti. Care e problema? Parerea mea este ca mai degraba se lasa manipulati unii dintre ei de oameni precum cei de la Apologeticum…

    Apreciază

    • saccsiv said, on septembrie 23, 2010 at 5:41 pm

      viorel

      Tu ai inteles care e subiectul propozitiei sau esti setat sa postezi clisee?

      Apreciază

    • danutza said, on septembrie 24, 2010 at 11:01 am

      http://luptapentruortodoxie.blogspot.com/2010/09/parintele-paisie-aghioritul-despre-ue.html:

      Întrebare: Adică se uşurează lucrarea lor prin pecetluirea persoanelor dorite de ei?

      Părintele Paisie: Se leapădă de Hristos. Cei care primesc pecetluirea se leapădă de Hristos. Chiar şi atunci când primeşte buletinul electronic, tot se leapădă de Hristos.
      Dacă, de pildă, nu mi-ar fi cerut să semnez pe buletin, pot să spun că… mi-ar fi dat o hârtie.

      Ţi-ar fi spus: „Acesta este buletinul tău”. Să zicem că nu ar fi contat. Dar atunci când are pe el simbolul diavolului şi este vorba de identitatea mea, oare voi semna? Iar aceasta (adică a primi buletinul în acest fel) nu este un lucru neînsemnat. Prin urmare, arăt că primesc acest lucru (se referea la simbolul diavolului: 666). Dar Evanghelistul Ioan ce spune? Sfinţii Părinţi ce spun? Ai citit cât de puţin? Lucruri foarte clare!
      Este lepădare!
      prin marii duhovnici ( ca de-aia sunt mari) vorbeste Duhul Sfant. doar cand nu au mintea cufundata in rugaciune, acesta ii paraseste, asa cum spunea si par Papacioc.
      si…nu e unul singur cel care spune ca e pericol sa luam actele, sunt multi. daca ei spun sa NU LE LUAM, de ce trebuie sa despicam firul in 10 si sa cautam contraargumente? NU LE LUAM SI GATA!
      daca am refuza sa le luam, sute, mii, zeci de mii, poate si-ar schimba strategia, dar macar ne-ar lasa, temporar, in pace.
      iata moldovenii ce fac:
      pe 30 septembrie va avea loc
      ADUNAREA GENERALĂ
      cu tema

      „Invazia microcipurilor în Moldova.

      Cum ne apărăm?”
      Toţi membrii Asociaţiei Creştinilor Ortodocşi „Fericita Maică Matrona” şi toţi creştinii ortodocşi interesaţi de această gravă problemă să vină
      pe 30 septembrie, ora 11.00, la Uniunea Scriitorilor

      .

      Apreciază

  8. fanu said, on septembrie 23, 2010 at 6:02 pm

    nu cred că este cazul să se acutizeze contradicţiile cu cei care vor accepta actele biometrice.

    este firesc ca fiecare să aleagă între dacă şi dacă, fiindcă de aceea avem o conştiinţă şi o dreaptă credincioşie pentru ca fiecare să fie stăpân pe deciziile sale

    NU CRED CĂ TREBUIE SĂ NE AGITĂM PREA MULT…

    saccsiv să lăsăm fiecăruia alegearea între DA şi NU or între DA sau NU fiindcă nu are rost să cadenţezi împotriva celor care acceptă…

    oricine te atacă, ai un duhovnic, te roagă pentru ei şi te spovedeşte să poţi răbda şi să te poti întru post purta cu nevoinţă spre a putea fi un mărturisitor fiindcă mărturisirea este importantă şi NU răspunsul la atacuri cu polemizări şi atacuri… ia drept răspuns mărturisirea şi nu i mai aminti tu doar mărturiseşte ce este de mărturisit

    eu am făcut ce mi a dictat conştiinţa şi am avut contextul în care mi am schimbat buletinul şi dacă nu aveam contextul tot refuzam ori mă foloseam la maxim de portiţele legislative să refuz ori să fug de actele astea care pun robie vieţii apoi la cardul medical la fel voi face şi la toate provocările care vin, da le voi refuza şi voi mărturisi

    DAR ACEASTA FIINDCĂ AŞA ÎMI SIMT CONŞTIINŢA ÎMPĂCATĂ

    iar duhovnicul meu a fost de acord cu acţiunile mele ÎNSĂ consider că odată ce am afirmat despre aceste premergătoare peceţi cele ce am gândit şi am mărturisit altora iar ei au ales să le accepte NU VĂ ROSTUL SĂ MAI POLEMIZĂM…

    dacă ei le acceptă este problema lor, EU SUNT CU CONŞTIINŢA ÎMPĂCATĂ că am spus şi voi spune NU acestor provocări şi am mărturisit cu argumente juridice, morale, etice, drept credincioase, de literatură etc pe blog despre acest pericol de înregimentare gregară ŞI ASTFEL SINCEER NU MI MAI PASĂ DE CE VOR CEILALŢI care spun DA actelor biometrice fiindcă mărturisire eu am făcut şi voi mai face iar cine are privire priveşte cine are urechi aude IAR DACĂ NU VREA NICI SĂ PRIVEASCĂ NICI SĂ AUDĂ sincer nu mai îmi pasă… căci eu am mărturisit

    ştii când am păşit prima dată în blogosfera de lupta cea bună ortodoxă românească cu toţii eraţi uniţi iar problema comunicatului Părintelui Justin Pârvu era în regulă la toate capitolele NU CREDEAM CĂ NE VOR NĂPĂDII atât de repede INTERPRETĂRILE ÎN AŞA MĂSURĂ ÎNCÂT SĂ FIM UNII DA ŞI UNII NU dar se poate întâmpla şi aceasta…

    dar nu i atâta bai mare câtă vreme fiecare alege după cum îşi simte conştiinţa împăcată sau nu în sensul alegerii sale

    rolul fiecăruia dintre noi este să informeze, că unii privesc şi dumireasc este problema lor, că alţii au ochi dar sunt sceptici iarăşi este problema lor, atitudinea de mărturisire este importantă DAR după mărturisire polemica nu îşi mai are rostul mai ales atunci când imperativul este fie sub semnul lui DA ori sub semnul lui NU.

    astfel că fraţilor NU VĂ MAI LUAŢI LA CEARTĂ, NU MAI POLEMIZAŢI PE TEMA ASTA CĂ RISCĂM SĂ FACEM JOCUL sistemului care nu intervine fiindcă deja sunt intrinsec probleme şi nu mai are interes decât să întreţină mărturisirea tranformată în polemică ŞI EVENTUAL SĂ SE AJUNGĂ LA CE VOR EI

    BAGATELIZAREA ÎNCIPĂRII…

    EU AM SPUS că NU ACCEPT AŞA CEVA!

    da… bun, DAR DINCOLO DE MĂRTURISIRE eu am un duhovnic, la care mă spovedesc şi cu care vorbesc cât pot de des, merg să mă închin la Biserica Ortodoxă ROMÂNĂ, mă rog în orice vreme, postesc şi duc o viaţă de ortodox practicant cu Sfânta Scriptură înaintea privirii spre înţelepţire atât cât îmi îngăduie Dumnezeu, am prieteni preoţi cu care vorbesc despre cele ce mă duc la virtuţile dreptei credincioşii tocmai spre a avea o viaţă curată conştient fiind că pe această cale este nevoie de nevoinţă şi rugăciune spre a fi mai bun şi curat sufleteşte DE ACEEA NU MĂ MAI AGIT PENTRU ALŢII, eu mărturisesc şi fiecare alege între DA sau NU şi atât…

    Doamne, Ajută!

    Apreciază

  9. viorel said, on septembrie 23, 2010 at 6:05 pm

    Da, normal ca am inteles! Dar vad ca dumneata si „fratii” de la Apologeticum sunteti setati ca sa propagati incontinuu ca cipul inseamna lepadare, si cautati cu multa migala orice v-ar putea indreptati. Nu credeti ca gresiti si ca formati un curent anti-biserica prin asta (mai ales ca toti ierarhii sunt „masoni”… le-ati vazut cumva legitimatiile?). Sau sunteti cumva platiti pentru asta?

    Apreciază

  10. ingrid said, on septembrie 23, 2010 at 6:41 pm

    @”Nu-ţi dai seama cît de ridicol este ca să fiţi despărţiţi şi certaţi din pricina unor amănunte care, la urma urmei, sunt păreri ale unora sau altora? Înţeleg să te cerţi cu mine că-i numesc pe catolici fraţi, dar cu cei de la Război, repet, eşti pe aceeaşi lungime de undă. Nu e păcat să vă daţi la gioale?”

    Fratele Sacciv ii iubeste pe cei de la Razboi intru Cuvant, de aceea le da „gioale” Si-i iubeste atat de mult incat daca nu le scoate peri albi de atata dragoste, simte ca si-a pierdut sensul vietii.

    Ce nu intelegi frate Vasile dragostea asta mare a lui Sacciv pt Razboi intru Cuvant? Daca nu le-ar declara frecvent….fara un pupic dulce din cand in cand…. nu iese nimic.

    Apreciază

  11. Iones said, on septembrie 23, 2010 at 7:11 pm

    Ce explicatii copilaresti in comentariile lor …Acesti razboinici cred despre crestini ca sunt niste gura casca si care habar n-au pe ce lume traiesc…

    Jalnic unde au ajuns sa se coboare doar pentru a-si sustine o idee, cu aceste comentarii ridicole, o mascarada de doi bani…

    Nici nu mai ai ce comenta cand citesti asemenea absurditati…

    Apreciază

  12. Flavian said, on septembrie 23, 2010 at 7:17 pm

    Saccsiv,
    E bine ca sunteti incoltit. Asa se caleste otelul.

    Si mai edificator e ca duhovnicii lor, viitorii nostri episcopi, sau mai degraba tot ai lor, spun ca nu vad legatura intre cip si 666. Oricum sunt oameni cu cate 2 facultati. Deci mint cu buna stiinta. Si stim si de ce.

    Apreciază

  13. Cremene said, on septembrie 23, 2010 at 7:27 pm

    Frate Saccsiv, citesc de multa vreme blogul tau si admir munca pe care o depui pentru a-i informa pe fratii si surorile tale in legatura cu lumea in care traim. Nu am comentat pana acum pe blog deoarece, atata timp cat erau postate comentarii pro si contra in numar aproximativ egal, am considerat ca exista un echilibru in “lupta” dusa pe acest teritoriu. Dar acum vad ca au sarit pe tine si pe ideile promovate si aparate de tine mai multi dintre „frati” decat cei care ar trebui sa-ti fie alaturi, asa ca ma vad obligat sa postez.
    Isi permit unii sa-l atace si sa-l denigreze pe Parintele Iustin Parvu, un adevarat Sfant in viata care a trecut prin chinurile iadului in temnitele comuniste,un om sfintit prin suferinta. Un sfant care isi face datoria de Pastor si ne avertizeaza in legatura cu lupii imbracati in piele de oaie ce ne inconjoara din ce in ce mai strans. Lupta Parintelui impotriva acceptarii actelor cu cip a trezit „fiara” ce zace in strafundul unora, acestia ajungand sa-l acuze pe acest Sfant de erezie. Hotii striga hotii si incearca sa ne adoarma constiinta conform principiului deja „brevetat”:”dormi linistit, FNI (sistemul) vegheaza”…
    Poate gresesc, dar cred ca de erezie se fac vinovatii promovatorii „ereziei ereziilor-ecumenismul”, dupa cum bine spunea Parintele Arsenie Boca, supranumit si Sfantul Ardealului. Iar cei care il acuza pe Parintele Iustin Parvu de erezie deoarece isi face datoria fata de poporul roman si incearca sa ne arunce de pe ochi “carpa” care ne “orbeste” vor da socoteala in fata lui Dumnezeu pentru aceasta ticalosie.
    Dupa cum observ, sunt destui cei care se ascund in spatele „ascultarii” pe care o fac ei de duhovnic (uneori laudandu-se in mod subtil cu asta) si, daca acesta le va spune sa accepte buletinul cu cip (iar ulterior,peste cativa ani, cipul implantabil) ei o vor face fara nici o retinere. Pentru acestia am un mesaj : nu credeti ca sunteti fatarnici precum fariseii de odinioara? „Ascultarea” pe care o invocati voi nu va absolva in fata lui Dumnezeu de datoria de a gandi folosindu-va ratiunea cu care El v-a inzestrat si a pricepe „semnele vremurilor”. Daca duhovnicul vostru greseste in ceea ce priveste pericolul cipurilor si faptul ca acestea premerg pecetea lui Antihrist, iar la judecata va ajunge in iad pentru ca a dus in ratacire robii lui Dumnezeu, voi ce veti face? Va veti apara la Judecata invocand „ascultarea”? Credeti ca Dumnezeu va accepta un asemenea „argument”? Nu va temeti nici o clipa ca Dreptul Judecator va va spune „Fatarnicilor, fata cerului stiti s-o deosebiti si semnele vremurilor nu le puteti deosebi”? Nu aveti nici cea mai mica teama ca Fiul lui Dumnezeu va va lepada de la Fata Sa la Infricosatoarea Judecata? Ce fel de oameni sunteti voi? V-ati intrebat vreodata ce fel de oameni erau cei care in perioada nazista omorau nevinovati deoarece asa primisera „ordin”? Si acestia faceau ascultare, e drept ca alt fel de ascultare, insa asemenea voua si ei ascultau si executau ceea ce li se spunea fara sa gandeasca. Ce credeti? Acestia au dat socoteala in fata lui Dumnezeu pentru crimele lor sau au scapat basma curata invocand principiul „ascultarii”?
    Inainte de a va repezi sa ma acuzati ca incalc un principiu duhovnicesc va spun ca ascultarea de preot este foarte importanta, insa aceasta trebuie facuta cu atentie (folosindu-va ratiunea si punand intrebari atunci cand nu intelegeti ceva) deoarece preotii sunt cei mai ispititi dintre oameni. Stie potrivnicul lui Dumnezeu unde sa loveasca pentru a provoca cele mai mari pierderi duhovnicesti printre robii lui Dumnezeu deoarece un preot care greseste isi indruma intreaga „turma” duhovniceasca spre pierzare.
    Iar duhovnicilor care urmaresc si uneori participa la aceste discutii indemnand oamenii in mod direct sau mai subtil sa accepte actele cu cip (premergatoare pecetii finale a lui Antihrist) le amintesc, cu durere, mustrarea Parintelui Paisie Aghioratul : “Dar lucru ciudat este ca multi oameni duhovnicesti, pe langa faptul ca fac talcuirile lor proprii, se mai si tem cu o frica lumeasca de „punerea la dosar”, in timp ce ar fi trebuit sa se nelinisteasca duhovniceste, sa-i ajute pe crestini cu nelinistea cea buna si sa le intareasca credinta, si astfel sa simta mangaierea dumnezeiasca.
    Ma mir cum toate aceste evenimente nu le creaza probleme de constiinta! De ce nu-si pun macar un semn de intrebare la talcuirile mintii lor? Si daca il ajuta pe antihrist la pecetluirea lor, de ce mai trag si alte suflete la pierzare? Caci la aceasta se refera: „…ca sa insele, daca este cu putinta, si pe cei alesi” (Mc. 13, 22).
    Se vor insela cei care le vor talcui pe acestea cu mintea lor. In timp ce semnele sunt foarte clare. „Fiara” de la Bruxelles a sorbit in computer cu 666 aproape toate statele. Cartela, buletinul electronic, „inainte mergatoare ale pecetluirii”, ce arata? Din pacate la radio ascultam numai timpul probabil.”
    Fratilor, fiecare dintre noi este raspunzator in fata lui Dumnezeu atat pentru sufletul sau cat si pentru cel al semenilor sai. Toti cei care ne temem de “Cezar” si incet-incet ajungem sa acceptam etapele premergatoare ale insemnarii cu pecetea lui Antihrist ne dovedim nedemni de Jertfa Mielului lui Dumnezeu si de Imparatia Cereasca. In ceea ce priveste pecetea potrivnicului lui Dumnezeu, va rog sa va ganditi cateva secunde la urmatorul aspect : in ziua in care nu vor mai exista bani fizici ci doar electronici, iar accesul la banii nostri il vom putea avea doar daca ne vom putea identifica prin intermediul datelor cuprinse in cipul implantat in organism se va adeveri sau nu ceea ce spune in Biblie referitor la faptul ca cei care nu vor avea “semnul” nu vor mai putea nici sa cumpere si nici sa vanda nimic? Da sau nu? Iar daca voi realizati ca pericolul de a se infaptui toate acestea este cat se poate de real de ce dormiti in front? Mai mult chiar, de ce sariti sa astupati gura celor care striga si ne avertizeaza ca dusmanul este aproape de “transeele” noastre? Ce fel de oameni sunteti voi? Ce fel de gandire si ce fel de credinta aveti? Cum veti putea sa va infatisati in fata lui Dumnezeu cand veti avea certitudinea ca nu v-ati multumit sa va dati doar pe voi legati fedeles in mana dusmanului, insa ati facut tot ce ati putut pentru a-i da si pe altii in mana lui?
    Fratilor, daca va este atat de teama de “Cezar” macar aveti minima decenta de a nu-i mai ataca pe cei care pun sufletul lor mai presus de trup. Faceti ce fel de ascultare vreti voi daca asta va adoarme constiinta si va creaza iluzia ca nu sunteti in greseala alegand un anumit drum indicat de altcineva, drum pe care voi il urmati orbeste fara a lua aminte la “semnele de circulatie” puse de Divinitate. Dar va rog, din suflet, incetati sa mai acuzati de “erezie” si de “neascultare” pe cei care incearca sa puna mai presus de ei si de trupul lor Cuvantul lui Dumnezeu. Va cer chiar atat de mult?
    P.S
    1. Pentru a preintampina orice fel de posibile acuze ca as fi “nu stiu cine de nu stiu unde”” mentionez ca am aproape 30 de ani, sunt crestin ortodox si am absolvit Facultatea de Cibernetica din cadrul ASE Bucuresti, iar in prezent lucrez in acest oras. Totodata mentionez ca pana acum am fost o singura data (din pacate) la Manastirea Petru Voda, iar cu Parintele Iustin Parvu inca nu m-a invrednicit Dumnezeu sa pot discuta personal. Am facut aceste precizari deoarece am observat ca oricine intelege si sprijina apelul Parintelui este aproape automat “acuzat” (mai ceva decat pe vremea comunistilor) ca face parte din “gasca” de la Manastirea Petru Voda (sa-i ierte Dumnezeu pe toti cei care folosesc acest cuvant pentru a face referire la Parintele si la ucenicii sai).
    2. Frate Saccsiv, iti inteleg durerea pricinuita de tradarea “fratilor” de la “Razboi intru Cuvant”, insa roaga-te si intelege ca acestia au ales de buna voie sa fie de partea “Cezarului” invocand -culmea fatarniciei- dreapta socotinta. Roaga-te sa-i ierte Dumnezeu pentru acest lucru si nu mai da glas durerii sufletului tau. Nu le mai acorda atata atentie si lasa-i, daca asa vor ei, sa descopere incotro duce drumul pe care singuri si l-au ales. Iti multumesc pentru munca imensa pe care o depui pentru noi toti si imi permit sa-ti dau un sfat pe care si eu l-am primit in urma cu multi ani : “Pentru a atinge inaltul pe care ti-l doresti nu cauta ajutor in jurul tau ci doar in tine insuti si la Dumnezeu”. Cu alte cuvinte, tradarea celor din jur nu trebuie sa te abata de la drumul tau, iar sprijinul tau trebuie sa fie credinta in Dumnezeu.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  14. mihai cristian said, on septembrie 23, 2010 at 10:22 pm

    Fara suparare fratilor,dar tot citesc comentarii in care apar intrebari de genul „dar ce ai saccsiv cu cei de la RIC?” ….sau ca ii hartuieste din trei in trei postari ,sau ca e ranchiunos…eu cred ca nu are nimic personal cu cei de la RIC (si asta a mentionat-o clar saccsiv si nu o data).Problema mare este ca parerile celor de la RIC sunt PUBLICE. Simplu! Deci smintesc pe multi. Se subrezesc hotarari ,se inmoaie cugete si adorm multi cu genul de vorbe ale celor de la RIC!!! Pentru cei afectati de cele scrise acolo consider ca se agita saccsiv din ” trei in trei postari” Si nu-i este usor cred!Mai ales cu genul de lovituri sub centura …Cred ca l-am fi ajutat mai mult daca in comenturi ne-am fi spus scurt si clar parerea.Luam sau nu actele cu cip fara multe sofisme sau vorbe incalcite.Si eu am intrebat duhovnicul de buletinul biometric si mi-a spus ca vorbim clar si la obiect la momentul in care va trebui sa hotaram.Si va rog sa ma credeti ca nu m-a bagat in ceata sau m-au facut sa ma culc pe o ureche.Ci pur si simplu mi-a dat linistea necesara sau mai bine zis gura de aer inainte de a ma arunca in apa. Deci strang putere pentru marele hop (si nu am de gand sa fug cu cortul sau sa ma rup de Biserica sau mai stiu eu ce nebunii ), in care va trebui sa zic pas sistemului.Sa ma ajute Maica Domnului sa pot, caci vreau cu Hristos!Sunt casatorit si am doi baietei mici de doi ani si jumatate si respectiv jumatate de an,deci o responsabilitate imensa ,dar nu stiu cum, am linistea de trebuinta si incerc sa raman la cuvintelor Parintilor nostri imbunatatiti care spun sa ne ferim de aceste acte, fara sa cad in isteria pe care cu usurinta o arunca unii in carca cititorilor lui saccsiv.Iertati si Doamne Ajuta!

    Apreciază

  15. leo said, on septembrie 24, 2010 at 7:07 am

    Cititi viata Cuv. Paisie, lasati-va patrunsi de duhul parintelui ce razbate puternic din cuvintele si faptele lui, si veti afla ce ar spune cuviosul acum despre cipuri, actiune, rugaciune, ecumenism si despre noi.
    Exista o idee cum ca situatia, atunci cand cuv. Paisie a luat atitudine in privinta buletinelor, era alta. Trebuie sa fi naiv sa crezi ca acum situatia e alta, chiar mai buna! Raul acapareaza tot mai mult, iar crestinii sunt tot mai slabi, mai dezbinati, mai fricosi.
    Am citit undeva de curand un sfat: Fereste-te de cei care ies in fata, se afirma, se autointituleaza luptatori, vorbesc mult despre virtute sau despre cele inalte. Ma voi gandi mai mult la acest lucru in toate preocuparile mele. Doamne ajuta!

    Apreciază

  16. magelan said, on septembrie 24, 2010 at 9:35 am

    eu nu inteleg de ce parerea celor de la razboi intr-un cuvant este atat de criticata? au libertatea sa scrie pe blogul lor si sa gandeasca liber asa cum scri si tu pe acest blog.Daca vor lua sau nu actele cu cip este problema lor sau a oricarei persoane daca va lua sau nu aceste documente,dar nu vad care este scopul acestor critici.reiese din citat ca cei de la razboi intr-un cuvant spun ca vor lua aceste acte atata timp cat ele nu contavin legilor dumnezeiesti.Si intreb.ele contravin sau nu? sau o intrebare si mai buna :aceste documente sunt primele obiecte cu cip care apar in vietile noastre?

    Apreciază

  17. danutza said, on septembrie 24, 2010 at 11:25 am

    fratilor, faceti pace ca dusmanul se bucura si lucreaza nestingherit. ati vazut ca biserica bulgara nu e prezent ala viena? ce se va intampla acolo va fi f important. vom fi sau nu vanduti?
    faceti pace, ca nu se stie cat mai vom putea comunica pe net.
    si lasati si disputa pe duhovnici. ce-au avut de spus ei au spus. acum,.ca se mai si interpreteaza spusele….nu-mi place ca s-a incercat o manipulare a lor . informatia trebuia sa fie prezentata complet. unii s-au prins de incercare, altii nu.
    sfintiile lor trebuie sa se roage pt noi, iar noi trebuie sa ne rugam pt mantuirea noastra si pt intelegere.
    mie mi s-a parut ca razboinicii ar fi vrut o reconcilere, postand http://www.razbointrucuvant.ro/2010/09/21/indemn-la-rugaciune-staruitoare-in-vremurile-tulburi-pe-care-le-traversam/#more-18189
    e f bun apelul par teofan.
    de folos:
    „Vă spun că pentru orice cuvânt desert, pe care-l vor rosti, oamenii vor da socoteală în Ziua Judecătii. Căci din cuvintele tale vei fi găsit drept, si din cuvintele tale vei fi osândit” (Matei 12, 36-37).

    Apreciază

  18. […] EDIFICATOR – La o intrebare clara, daca vor lua sau nu ACTELE CU CIP, RAZBOI INTRU CUVANT raspund:… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.