SACCSIV – blog ortodox

FACEBOOK ameninta sa STEARGA conturile clerului ORTODOX

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 29, 2015

Abbot Tryphon

   Iata ce putem citi la Facebook Threatens to Delete Accounts of Orthodox Clergy:

Facebook ameninţă să şteargă conturile clerului ortodox

Potrivit unui monah creștin ortodox, facebook ameninţă să şteargă conturile membrilor clerului ortodox care refuză să înlocuiască numele lor de profil cu numele lor adevărate pe rețeaua socială.

Deși sunt cunoscute după numele lor de clerici, facebook a început recent să ceară personalităţilor religioase de pe reţea, cele cunoscute ca Preot, Stareţ, Monah, Monahie, Stareţă, frate, etc, să folosească numele lor legale pe profilul de facebook.
„Este timpul să-i spuneți reţelei facebook că politica ei a mers prea departe”, spune stareţul Trifon, un monah de la „Mănăstirea Atotmilostivului Mântuitor” din Vashon Island, care, după ce a fost afectat de această politică, a decis să înceapă o petiție pe platforma schimbării change.org. Petiția a adunat aproape 5.000 de semnături în doar două zile.
„Ar putea fi dificil de crezut, dar Facebook a devenit un instrument esențial în îndeplinirea lucrării mele”, spune călugărul ortodox.
Facebook îl pune în legătură pe stareţul Trifon cu 1.000 de oameni care au nevoie de îndrumare. Aceștia sunt oameni care se confruntă cu agresiunea, abuzul, dependenţa, precum și cu alte greutăți.
„Facebook este de multe ori singura modalitate pentru ei de a ajunge să se simtă confortabil”, observă el.
Aproape în fiecare zi el strigă după ajutor pe Facebook, dar acum aceste strigăte rămân fără răspuns și facebook ameninţă să-i şteargă contul, împreună cu alte profiluri de clerici creștini ortodocși și monahi.
„Acum mai bine de 30 ani am renunțat la numele meu pe care l-am primit și am devenit Trifon atunci când am făcut jurământul monahal pentru a deveni monah creştin ortodox, și nu am mai folosit numele meu de botez de atunci,”, spune stareţul Trifon.
„Chiar si familia mea mă numeşte stareţul Trifon, şi acesta este, de asemenea, numele pe care l-am folosit atunci când am creat contul meu de Facebook.”

Monahul spune că, deşi el ar putea dovedi cine este și că este un membru legitim al clerului, Facebook a refuzat să-i reactiveze contul.
„Mi s-a spus că mi-a fost interzis să intru pe facebook până cănd nu folosesc numele meu real.”
Stareţul Trifon spune că ceea ce i s-a întâmplat lui şi anume să i se dezactiveze contul fără avertisment nu este ceva unic: „nativilor americani, membrilor altor culte religioase și chiar victimelor infracţiunii de violenţă li s-a spus că trebuie să-şi folosească numele real pentru a utiliza facebook. Facebook trebuie să schimbe această politică. ”

„Mă tem că ei cred că i-am abandonat, sau mai rău. Capacitatea de a-mi centraliza blog-urile de zi cu zi și fişierele digitale audio a dispărut, la fel şi posibilitatea de a administra pagina de facebook a mănăstirii noastre, până când nu rezolv această problemă. ”
Cei afectaţi de această politică înțeleg că facebook crede că protejează utilizatorii de persoane care ar folosi un alias pentru a face lucruri rele.
„Tot ceea ce se cere este un proces corect prin care să se permită utilizarea unei denumiri alternative atunci când există dovezi clare că aceasta este adevărata identitate a persoanei”, spune Starețul Trifon în speranța că-şi va putea utiliza contul său social de media în curând.
Publicaţia noastră, Greek Reporter, a contactat facebook, dar cererea noastră de a comenta cu privire la politica reţelei sociale în ceea ce privește clerul ortodox nu a primit încă răspuns.
Petiția începută de staretul Trifon solicită facebook să-şi schimbe politica privind numele pentru a fi corecţi faţă de aceia care au motive întemeiate de a nu-şi folosi numele real.
„Facebook îşi poate proteja şi utilizatorii dar poate să ne permită şi nouă să ne onorăm jurămintele făcute şi tradiţiile noastre”, concluzionează monahul ortodox.
Videoclipul de mai jos explică modul în care Biserica Ortodoxă și membrii săi folosesc azi reţelele sociale:

Comentariu saccsiv:

   Pot sa-si faca bloguri. Oricum, e o mizerie ce face facebook.

Cititi va rog si:

Avertisment UNIUNEA EUROPEANA: Ar trebui sa va STERGETI CONTURILE FACEBOOK

FACEBOOK stie ce faci pe Internet si dupa ce iesi din retea

De ce fondatorul FACEBOOK, evreul Mark Zuckerberg, a fost desemnat de catre TIME, omul anului?

 

Tagged with: ,

92 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ollivia said, on aprilie 29, 2015 at 1:49 am

    Hristos a Înviat, frate Vasile! Felicitări fratelui Mircea Pușcașu pentru modul in care a ținut piept infatuatului ăluia lipsit de orice argument valid din emisiunea despre vaccinuri de alaltăieri, de pe Tvr 1!

    Apreciat de 1 persoană

  2. RomeoB said, on aprilie 29, 2015 at 8:13 am

    off topic: DELALII DE LA CHAMBESY:

    http://www.marturieathonita.ro/homosexualitatea-marul-discordiei-pentru-ierarhii-ortodocsi-de-la-chambesy-geneva/

    Nimeni nu s-ar fi așteptat ca această chestiune să pricinuiască discuții aprinse între participanții la întrunirea ce a avut loc. Însă discuțiile care au apărut au luat dimensiuni de furtună, potrivit cu informațiile exclusive. Au fost atât de aprinse și răsunătoare, încât din sala consfătuirilor închise au ajuns la urechile atât a personalului tehnic al Centrului ortodox, cât și la cele ale studenților care studiază acolo teologia ortodoxă (?).

    Așa cum s-a dovedit, obiectul divergențelor a fost drepturile minorităților sexuale. Aceste minorități mitropolitul Pergamului le-a numit eufemistic „minorități de altă natură” și care, după părerea sa, trebuie protejate de orice fel de discriminare și nedreptate.

    „Nu avem dreptul să smerim și să prigonim chipul lui Dumnezeu”, a spus, potrivit cu surse sigure, profesorul de teologie ortodoxă de 84 de ani, adresându-se „neîndurătorilor” săi colegi. „Să ne întrebăm dacă trebuie să-i considerăm pe homosexuali țapi ispășitori care merită să sufere persecuție. Dacă noi înșine vrem ca ei să fie persecutați. Și dacă nu vrem să se stabilească principiul conform căruia acești oameni trebuie să fie protejați, aceasta înseamnă că vrem să fie pedepsiți și închiși”.

    În felul acesta mitropolitul a repetat crezul acelora care susțin antirasismul, dar de fapt proiectul de lege antiortodox, care a fost votat de parlamentul grec sub presiunea Comunității europene.

    Ne aducem aminte că acest proiect de lege a constituit obiectul criticii din partea Înaltpreasfințitului mitropolit Serafim de Pireu, precum și din partea altor multor factori bisericești vrednici de respect cu multă autoritate duhovnicească, care reprezintă majoritatea sănătoasă din punct de vedere moral a societății grecești.

    Cu toate acestea străduințele de a încorpora în textul Sfântului Sinod poziția care pretinde respect față de „comunitățile minorităților naționale, religioase, de limbă și de altă natură” și „garanții pentru ei să se dezvolte liber potrivit cu principiile lor”, nu a aflat susținere de către majoritate.

    Atunci a încercat să-l ajute pe mitropolitul Ioannis al Pergamului un alt profesor de teologie, decanul Institutului de Teologie Ortodoxă de la Chambesy, Vlasios Feidas, care a accentuat:

    „Există minorități sexuale, iar ele sunt ca și noi mădulare ale Bisericii. Participă și ei la viața Bisericii. Sunt păcătoși, dar și noi toți suntem păcătoși. Statul îi recunoaște ca membri respectabili ai societății, prin urmare și noi, la rândul nostru, nu trebuie să-i ignorăm. Păcatele sexuale sub nici o formă nu sunt cele mai grele, de aceea trebuie să înfruntăm comunitatea LGBT nu prin condamnare, ci cu dragoste și respect”.

    La început, printre participanți s-au aflat foarte puțini care au împărtășit această poziție. Dimpotrivă, reprezentanța Bisericii Ruse, condusă de mitropolitul Ilarion Alfeyev, și-a exprimat dezacordul absolut. Poziția de respect față de comunitățile homosexuale și protecția lor față de persecuții, nu au vrut s-o aprobe sub nici un chip nici reprezentantul Patriarhiei Antiohiei, mitropolitul Vasilie din Siria, unde frații noștri creștini suferă aspre persecuții din pricina credinței lor, nici mitropolitul Amfilohie de Muntenegru, care se împotrivește cu curaj la Festivalul mândriei (gay pride) în capitala țării sale, nici ceilalți ierarhi.

    Însă spălarea creierului împreună cu intensa constrângere psihologică pe care a exersat-o timp de 7 ore (!) președintele Comisiei asupra participanților nu a rămas fără roade. Rezultatul a fost formularea unui amendament de compromis prin care „minoritățile de altă natură nu trebuie să constituie obiectul discriminării, iar acest lucru nu pretinde de la nimeni să împărtășească opiniile și principiile lor”.

    Acest amendament, spre marea noastră mâhnire și rușine, potrivit cu exclusivul nostru reportaj, a fost votat de toți ierarhii de origine greacă, cuprinzându-l și pe mitropolitul Dimitriadei Ignatie. Mitropolitul Ignatie a declarat că în Grecia „susținătorii ideologiei naziste”, chipurile, atacă minoritățile sexuale.

    Amendamentul a fost votat și de mitropolitul Hrisostom al Messiniei, de mitropolitul Gheorghie de Pafos (Biserica Ciprului), de arhiepiscopul Aristarh de Constantinia (Patriarhia Ierusalimului) și de mitropolitul Serghios al Bunei Speranțe (Patriarhia Alexandriei).

    La acest compromis al rușinii, în afară de mitropoliții Ilarion, Vasilie și Amfilohie, mai sus amintiți, s-au împotrivit cu putere ierarhii Bisericilor Serbiei, Bulgariei, Georgiei și României.

    Toți aceștia, spre cinstea lor, nu și-au schimbat părerea până la sfârșit. Datorită acestora, așteptata revizuire a teologiei ortodoxe nu s-a înfăptuit, de vreme ce s-au împotrivit la includerea în textul ce s-a întocmit pentru Sfântul și Marele Sinod, poziția pentru protecția homosexualilor.

    Biserica Ortodoxă va numi, ca și până acum, păcatul păcat și adevărul adevăr. Nu se vor scoate din Sfânta Scriptură nici capitolul despre Sodoma și Gomora, nici cuvintele Sfântului Apostol Pavel care spun că „nici sodomiții nu vor moșteni Împărăția lui Dumnezeu”1.

    În orice caz, faptul că astfel de discuții au avut loc între cei pe care Dumnezeu i-a pus păstori ai poporului Său și păzitori ai Credinței Ortodoxe pricinuiește profundă neliniște. Iar comportamentul în această discuție a unor anumiți ierarhi, care din pricina fricii de lumea aceasta și în numele corecti

    Apreciază

  3. geo said, on aprilie 29, 2015 at 8:50 am

    Hristos a Inviat!

    Se continua campania anti militanti anti vaccinare:

    Se ia un sâmbure de adevăr în jurul căruia se construieşte o teorie conspiraţionistă a cărei finalitate invariabilă este îmbolnăvirea copiilor pentru obţinerea profitului de către marile corporaţii. Pe scurt aceasta este tactica folosită de mişcarea anti vaccin, în România şi aiurea.

    Există un demon care posedă toată această mişcare: demonul fricii. E un vierme pe care discursul lor ni-l bagă în creier şi care începe să macine. Şi dacă, totuşi, au puţină dreptate? Pentru acest demon există însă un ritual eficient de exorcizare. Nu trebuie să ai noţiuni medicale sau de imunologie ca să înţelegi.

    Anti-Vaccinistul spune că vaccinurile au efecte adverse grave şi de aceea trebuie refuzate.

    Sâmburele de adevăr: da, vaccinurile au efecte adverse prezentate transparent în toate prospectele, pe site-urile producătorilor sau ale autorităţilor medicale. În SUA există inclusiv un site oficial, parte a unui amplu proiect, unde pot fi raportate orice efecte adverse. Dar efectele adverse serioase ale vaccinurilor sunt foarte foarte rare: în medie de unu la un milion.

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-20033931-ritual-pentru-exorcizarea-anti-vaccinistului-din-tine-indicatii-pentru-nespecialisti.htm

    Apreciază

  4. geo said, on aprilie 29, 2015 at 8:52 am

    Politisti in echipamente anti-revolta au folosit spray cu piper si gloante de cauciuc pentru a dispersa un grup de protestatari iesiti pe strazile din Baltimore marti seara, dupa intrarea in vigoare a orei de stingere, relateaza Reuters.

    La putin timp dupa ora locala 22:00 (miercuri, ora 2:00 GMT / 4:00 ora Romaniei), politisti aflati la bordul unor elicoptere care survolau zona au ordonat celor cateva sute de oameni iesiti in strada sa se disperseze. Cei mai multi protestatari se aflau intr-o intersectie din vestul Bartimorului care a fost luni scena revoltelor.

    Barack Obama a condamnat revoltele de la Baltimore: „Violenta fara sens. Cei care au generat-o trebuie tratati ca infractori”

    http://www.hotnews.ro/stiri-international-20035623-mii-politisti-strazile-din-baltimore-pentru-impune-respectarea-starii-asediu.htm

    Obama are dreptate. Numai ca cei care au provocat violentele sint chiar politistii…

    Apreciază

    • Iani said, on aprilie 29, 2015 at 12:07 pm

      Tot citind cazurile din USA cu violentele politiei impotriva negrilor, eu ma intreb daca nu cumva astia intentionat ii impusca pentru a se crea pe urma violente, proteste, dezordini. Cred ca se vrea producerea de haos, este in planul lor si se vrea asta pe tot globul.

      Apreciat de 1 persoană

  5. geo said, on aprilie 29, 2015 at 8:53 am

    Politia bosniaca a arestat marti doua persoane, printre care un presupus jihadist, suspectate ca ar fi complicii autorului atacului „terorist” in care un politist a fost ucis luni, in conditiile in care fortele de ordine sunt in stare de alerta, scrie AFP.

    Doi politisti au fost de asemenea grav raniti in atacul de la Zvornik (est). Barbatul care a strigat „Allah Akbar” in timpul atacului a fost ucis intr-un schimb de focuri cu politistii si a fost identificat ca fiind Nerdin Ibric, in varsta de 24 de ani.

    http://www.hotnews.ro/stiri-international-20033676-video-bosnia-stare-alerta-dupa-atentat-terorist-impotriva-unui-post-politie.htm

    Recrudescenta islamismului in Europa se face simtita din Anglia pina in Cecenia, din Norvegia pina in Albania…

    Apreciază

  6. geo said, on aprilie 29, 2015 at 8:55 am

    Romania, Ungaria si Finlanda au ramans ultimele tari din Uniunea Europeana unde zoofilia nu este considerata o infractiune, dupa ce Danemarca a interzis aceasta practica sexuala, scrie site-ul francez de stiri 20minutes.fr.

    Pana in 21 aprilie, cand parlamentul danez a votat interzicerea zoofiliei, relatiile sexuale cu animalele nu erau ilegale daca se aprecia ca nu s-a facut niciun rau animalului.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20033278-danemarca-interzis-zoofilia-aceasta-practica-sexuala-mai-este-legala-doar-trei-tari-europene-romania-ungaria-finlanda.htm

    Astia sint dusi cu capul??? Nici o reactie din partea Ministerului de Externe? Presedintiei? Primului Ministru? Cum isi permita sa faca astfel de afirmatii non sens?

    Apreciază

    • minionita said, on aprilie 29, 2015 at 5:52 pm

      Fb este ce vreti voi dar realitatea e ca este plin de oameni care au nevoie de ajutor (desi majoritatea nu au habar). Au fost persoane care au anuntat ca se vor sinucide si nici unul din sutele de „prieteni” nu au reactionat fiindca nu i-au luat in serios. Va aduceti aminte de barbatul acela care a fost sfasiat de caini pe un camp fiindca nu a avut 7 lei ca sa ajunga de la spital pana acasa? Sau de batrana care a murit inghetata fiindca nimeni nu si-a dat seama ca avea probleme mentale si a fost lasata sa plece singura din spital? Daca cineva ar fi renuntat la 7 lei sau ar fi dat un pic de atentie acesti oameni ar mai fi trait. Nu era prea mult ca sa salvezi o viata. Doar ca nimeni nu a stiut de ce au ei nevoie sau ce se va intampla, ori nu i-a pasat. Atunci e gresit sa intinzi o mana de ajutor fie chiar si pe o retea de socializare daca exista oameni pt.care acest ajutor e diferenta dintre viata si moarte?

      Apreciază

      • clement said, on aprilie 29, 2015 at 11:44 pm

        Exact aceste retele de socializare au dezumanizat societatea actuala. Oamenii nu se mai intalnesc, nu se mai percep prin simturile normale comunicarii, pentru a realiza exact ce se intampla cu semenii lor.
        Nici macar nu isi mai scriu , cu toate ca scrisul este o cale de a ajunge la sufletul unei persoane, nu doar prin continut, ci mai ales prin forma grafiei care exprima oboseala, bucuria, tristetea, dincolo de cuvinte.
        Fb a devenit o arma impotriva vietii reale, un mijloc de manipulare socio-politica si de nivelare intelectuala in jos.
        Este stiut faptul ca persoane publice cu notorietate se pun in slujba acestei caracatite incontrolabile, pentru beneficii de imagine si implicit, materiale.
        Fb manipuleaza si prin mesaje de genul celui pe care l-ati trimis aici.
        .Mii de cazuri de tineri insultati, terorizati de colegi sunt repertoriate de psihologii scolari si nu cu mult timp in urma a fost facut public „incidentul” agresarii unor profesori de la un liceu din Cluj, prin intermediul acestei retele.
        Ma revolta campania de cooptare a cator mai multe victime purtata de numerosi intelectualii romani (Daniela Zeca Buzura, Mariana Mihut, Victor Rebengiuc,Teodor Baconschi …) si nu gasesc potrivit ca preotii si calugarii sa isi piarda timpul si sufletul in fata tastelor ordinatorului.
        Dialogul intre crestin si duhovnic se face prin viu grai sau pe cale epistolara clasica. Intre acestia doi nu trebuie sa se interpuna „controlorii de trafic informatic”platiti de satana.
        Nu Fb trebuie sa stearga conturile preotilor ortodocsi, ci patriarhiile ortodoxe ar trebui sa ii oblige pe acestia sa o faca . Papa Francisc este un exemplu categoric de „Asa, NU”.

        Apreciază

    • agerstress said, on aprilie 30, 2015 at 9:19 pm

      Poate ca Romania, Ungaria si Finlanda nu se confrunta cu asemenea fenomene, sau cel putin, nu la aceeasi scara cu tarile ale caror parlamente s-au vazut in situatia de a lua masuri legislative… Sa intelegem ca restul Europei este in relatii intime cu regnul animal? De aici o veni grija lor pentru protectia animalelor?. Pentru a emite legi in legatura cu o problema trebuie sa admiti ca problema exista. Poate ca Romania va propune o lege care sa interzica relatiile sexuale cu martienii, asa, ca sa ne luam revansa in fata Europei 🙂 🙂 :).

      Apreciază

      • agerstress said, on aprilie 30, 2015 at 9:23 pm

        Asta era in legatura cu @ geo said, on aprilie 29, 2015 at 8:55 am…

        Apreciază

  7. Ioan said, on aprilie 29, 2015 at 10:00 am

    Calugarii oricum nu ar trebui sa aiba Facebook sau internet. Ce fel de calugar e acela care se uita pe net si sa aiba mintea curata in ciuda imaginilor cu femei dezbracate care sunt omniprezente in acest spatiu? Monahii fac parte din alta lume. Ei au murit acestei lumi. Se excepteaza, cred, de la acesta cei care au slujbe in mitropolii de exemplu si trebuie sa trimita mail-uri, pentru ca asa am ajuns acum. Dar in rest ce sa caute ei pe net? Sunt monahi care se uita la filme sau la desene animate. Si aceasta e o amagire. Iar rodul acesteia o vedem in viata de zi cu zi. Si nu spuneti ca prin Facebook sau pe net ei Il propovaduiesc pe Hristos. Hristos nu a fost propovaduit in carti in a caror pagini erau si bancuri sau femei goale, daca vorbim de trecut. Diavolul ii inseala pe acesti calugari. Daca monahul se face locuinta a Sfintei Treimi, vin oamenii la el fara nici o grija. Nu are nevoie de net sa atraga. Acesta e gandul meu.

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 29, 2015 at 11:12 am

      Ioan

      Care e un gand gresit.

      Apreciază

      • Ioan said, on aprilie 29, 2015 at 6:21 pm

        In viziunea ta e un gand gresit. E parerea ta.

        Din viata Sfantului Siluan Athonitul:

        „Duhovnicul povestea ceva ce citise într-un ziar şi, întorcându-se către Stareţul Siluan, l-a întrebat:

        – Părinte Siluan, ce spui?

        – Mie, Batiuşka, nu-mi plac ziarele şi veştile din ziare, a răspuns el.

        – De ce asta?

        – Pentru că citirea ziarelor întunecă mintea şi împiedică rugăciunea curată.”

        https://siluanathonitul.wordpress.com/category/despre-stravedere/

        Daca citirea unor ziare întunecă mintea şi împiedică rugăciunea curată, ce sa mai zicem de internet…

        Apreciază

      • saccsiv said, on aprilie 29, 2015 at 8:08 pm

        Ioan

        Pai da, ca cine stie ce-o fi citit acolo.

        Depinde ce facem cu internetul.

        De exemplu in zilele noastre, un duhovnic bun il ai cine stie la ce distanta. Ai o intrebare extrem de importanta. Ce faci? Il suni sau il intrebi pe internet.

        Alt exemplu. Cuvantul parintelui Justin Parvu despre cipuri s-a raspandit mai ales prin internet. Ca si cuvantul anti cip al celorlalti mari duhovnici.

        Alt exemplu. Foarte multe scrieri ale Sfintilor Parinti pot fi citite gratis pe internet. Foarte multe interviuri ale marilor duhovnici tot pe internet sunt. Cu toate aduc mare folos.

        Alt exemplu. In Romania sistemul e disperat ca din ce in ce mai multi oameni nu-si mai vaccineaza copii. Pana intr-atat incat de mega campanie lor de vaccinare anti HPV s-a ales praful. Si au investit colosal de mult. Iar masinaria mass-media a turat la maxim. Cine s-a opus? Niste amarati pe internet.

        Si nu in ultimul rand tu. Te stradui sa demonstrezi ceva despre parintele Arsenie Boca. De ce nu iei bisericile la rand?

        Apreciat de 1 persoană

      • Ioan said, on aprilie 29, 2015 at 8:19 pm

        Ma refer la calugari frate Vasile, nu la mireni.

        „De ce nu iei bisericile la rand?” Nu inteleg. Ce vrei sa spui cu aceasta intrebare?

        Apreciază

      • saccsiv said, on aprilie 29, 2015 at 9:20 pm

        Ioan

        Eu am generalizat la maxim pana la final. Dar la inceput m-am referit la calugari.

        Ca folosesti internetul pentru a demonstra ceva, nu te-ai apucat sa vorbesti din om in om la biserici. Adica si tu-l gasesti util. In sfarsit, apoi ai zis ca te-ai referit initial doar la calugari, deci nu mai conteaza ultimul meu paragraf din comentariul anterior.

        Apreciat de 1 persoană

      • sherlock_holmes said, on aprilie 30, 2015 at 12:02 am

        Asa cum in trupul omului sint celule diferite,cu functii diferite,asa si in trupul mistic al lui Hristos,in Biserica sint oameni diferiti cu harisme diferite ( daruri ale Sfintului Duh ) Daca cineva are rugaciune curata,si prin aceasta Dumnezeu schimba fata lumii in mod tainic,si vindeca bolnavi,si alina suferinte,opreste soarele,muta muntii…. iarasi in mod tainic…ce sens mai are ca un astfel de om rar sa intre pe Internet,ar pierde cu mult mai mult decit ar putea cistiga.Sau cum Sfintul Arsenie s-a refugiat in pustie si nu dorea sa vorbeasca cu oamenii,desi ii iubea atit de mult.

        Alti oameni ai Bisericii,precum ” nebunii ” pentru Hristos,sint convins ca ar intra si pe internet si in orice hazna ca sa mai aduca suflete la Hristos,si nu se smintesc de ceea ce vad si aud,. Am dat de exemplu doua extreme,sint si multi oameni in Biserica intre acestea doua,cum este si calugarul de mai sus…

        In general,internetul este ca lumea cumva.Ai sau vezi de toateGasesti sii piine dar si cutit.

        Ca media alternativa la press-titutia centrala este buna,daca si saiturile pe care le alegem sint bune.Pe masura ce timpul trece insa si ne apropiem de ” triumful democratiei ” si moartea lumii…sfintii ne spun ( Briancianninov ) sa nu ne mai incredem decit in Sfinta Scriptura si scrierile sfintilor,cu rugaciune sincera la Dumnezeu si Sfinta Maica Sa sa ne apere de raul pe care nu-l stim,ascuns de prea multa viclenie.

        O parere…

        Apreciază

      • sherlock_holmes said, on aprilie 30, 2015 at 12:12 am

        Sau cumva intre cele 2 extreme l-as pune pe Sfintul Ioan de Kronstadt,pe carte Sfintul Siluan il iubea atit de mult si care cu rugaciunea dinsului l-a trimis la sfintul munte Athos.Sfintul Ioan putea sta in mijlocul multimilor care-l iubeau si cerea cuvint de la dinsul dar isi pastra si linistea si pacea interioara in acelasi timp,semn al unei legaturi continue cu Iisus Hristos Dumnezeu,Domnul nostru.

        Apreciază

      • maria said, on aprilie 30, 2015 at 12:39 am

        saccsiv

        „Care e un gand gresit”

        R:si eu as zice ca tine frate Vasile,ca orce lucru depinde cum il folosesti ,este rau,sau bun,caci un cutit poate fi de mare ajutor in bucatarie ,dar un cutit poti omori un om…insa daca spune ca folosirea tehnologiei sant pasi catre biometrie,asta ar trebui sa ne ingrijoreze pe toti,ca aceasta veste pe mine m-a trantit la pamant si nustiu ce sa fac si incotro sa o mai iau…

        „Potrivit unui monah creștin ortodox, facebook ameninţă să şteargă conturile membrilor clerului ortodox care refuză să înlocuiască numele lor de profil cu numele lor adevărate pe rețeaua socială.”

        Aceasta veste poate fi si buna si rea………si sa fiu mai clara,referitor la conturile cu alte nume….care nustiu ce sa mai zic,caci sant unii care intr-adevar se protejeaza dar sant unii care le folosesc drept paravane din spatele carora batjocoresc pe altii…..si pe una ca mine care pentru atata vreme am fost batjocora cuiva si nici nu am stiut,ca am realizat f. tarziu….

        si poate nu ar trebui sa spun aici insa:…spun,ca una ce am fost victima a unei mari amagiri si spun toate astea ca sa luati aminte la tot felul de conturi fantome,care apar pe tot felul de nume….eu am fost o fire f.f. naiva si gandeam :daca eu sant sincera si corecta cu toata lumea, ca in felul asta ma pot mantui,gandeam ca toata lumea e la fel…dar nu a fost asa …si sa fiu mai clara,referitor la conturile fantoma(ma refer la cele de pe fb)care nustiu ce sa mai zic,caci sant unii care intradevar se protejeaza dar sant unii care le folosesc drept paravane din spatele carora batjocoresc pe altii…..si pe una ca mine care pentru atata vreme am fost batjocora cuiva si nici nu am stiut,ca am realizat f. tarziu….

        …timp de doua luni de zile a venit cineva la mine cu un cont fantoma,femeie fiind,care se arata f.binevoitoare si f interesata de persoana mea sa-mi sara in ajutorul meu,sau ca are nevoie de sfaturile mele, fara sa stiu ca de fapt era o mare capcana….a venit pe post de femeie gandind ca intre femei o sa-i spun multe…..a venit cu mare viclenie ,ca sa ma traga de limba ca doar doar va obtine niste informatii care nu le putea obtine pe alte cai,…decat numai asa…ascunzanduse dupa tot felul de paravane……doua luni de zile cautat sa ma distraga de la cele ale mele cu tot felul de linkuri care sa ma faca sa pierd timpul…apoi a venit ,cu tot felul de dulcegarii si mai ales cu tot felul de laude ca sa poata sa se puna bine cu mine sa poate obtine anumite secrete,….cand a vazut ca nu reuseste pe postul de femeie,vine si imi spune”:

        „…nu voiam sa apara pe FB identitatea mea, mai ales ca am vazut ca administratorii site-ului te incearca cu fel de fel de intrebari astfel incat sa obtina cat mi multe informatii despre tine.
        …Am hotarat sa renunt la pseudonimul meu si sa postez cu adevaratul meu nume dintr-un simplu motiv.
        Sub protectia pseudonimului imi permiteam sa postez si de la servici, imi permiteam sa scriu aproape orice si sa stau pe FB cat timp voiam.
        Am constatat ca nu e bine, mai ales ca discutiile in cadrul grupurilor din care faceam parte se indepartasera de la caracterul lor duhovnicesc, devenind clevetiri si din pacate chiar agresiuni verbale la adresa altora. Acest lucru nu ma ajuta la mantuire.
        Asa ca nefiind „protejat” de un pseudonim, trebuie sa fiu mult mai ponderat in ceea ce fac, limitandu-mi astfel accesul la sursele de pacat”

        ….deci aici imi spune ca de fapt nu este femeie ci barbat,si ca sa fie si mai convingator imi trimite si o poza a cuiva….deci vezi?cata indrazneala sa te folosesti de pozele cuiva!!!….dupa care a inceput sa le amestece ba ca era femeie ba ca ere barbat ca nu mai intelegeam nimic….

        timp de doua luni de zile m-a purtat de pe un cont pe altul,cu tot felul de viclenii ca sa poata obtine de la mine anumite lucruri……..ca sa realizez apoi ca si-a batut joc de mine…caci il framanta multe lucruri care nu le stia si nu le putea afla pe alte cai ,asa ca venit cu asa conturi fantoma,

        Acum vine cu alte 3-4 conturi fantoma,care eu le simt,ca de un an de zile,am reusit
        sa-l cunosc cat de cat insa am zis ca trebuie sa fac ceva,nu pentru mine,ci ,ca sa nu-si mai bata joc si de altii,caci,eu cunosc duhul lui …..aceleasi vorbe …aceleasi duh batjocoritor si razator si plin de ironie sau de smerenie fatarnica…. acelesi idei si aceleasi mod de exprimare, si aceleasi fraze des folosite de el ….etc ….acelasi duh…degeaba se ascunde el in spatele acelor paravane….

        Si lucru cel mai dureros este ca mai este si preot,caci,asta am realizat tarziu ,caci daca era un mirean intelegeam dar asa….posibil ca 5% sa ma insel dar prea se leaga multe de un an de zile de cand ma terorizeaza cu tot felul de conturi,insa aceste ultimele doua a pus capac la toate ….cind l-am descoperit si i-am spus de celelalte conturi a inceput sa joace tot felul de teatre ca sa-mi demonstreaze mie ca nu este el in spatele acelor paravane……dar e in zadar…

        Am vrut si vreau ca sa-l fac public pentru cele ce face…dar nu am probe sa-l fac public decat discutiile mele in particular cu el care nu le pot dovedi ca este el,desi ,eu stiu sigur ca este el,….si cine stie cate conturi mai are si acum…..caci acum realizez cum ma ataca ,cand de pe un cont cand de pe altul(cand femeie ,cand barbati)comenta tot felul de lucruri…..,dupa care cred,ca dupa alte conturi tot el se lauda si aprecia cele comentate de el,ca sa aiba credibilitate minciuna lui ca sa fie credibila.

        Se ascunde in spatele a tot felul de embleme gandind ca Dumnezeu nu va lumina sa arate adevarul?se lasa cumva Dumnezeu batjocorit?

        Si lucru si mai grav,caci asa cum mi-a trimis mie acea poza asa se foloseste de pozele unor tineri ca sa aiba credibilitate acele conturi pe care le are,dar unul din conturi il stiu sigur ca este el,degeab se ascunde,in spatele acelor fotografii ale acelui tanar….si as vrea sa fac ceva pentru cei amagiti de el dar nu am dovezi…….si de asta sant descurajata,ca cine stie cate conturi are si noi vorbim cu el fara sa stim…

        Am cerut sfatul unui mare duhovnic,si mi-a spus ca sa scriu o scisoare celui mai mare,Inaltpreasfintului……cu cele ce face,ca numai el il poate opri.

        Dar am spus toate astea ca sa luati aminte la tot felul de conturi fantome…chiar daca are poze,nu dati crezare caci si pozele sant false…..furate de la altii cine stie de pe unde…ca eu simt duhul lui viclean si batjocoritor.

        Apreciat de 1 persoană

    • Pavel Dumitru said, on aprilie 29, 2015 at 11:29 am

      De acord cu tine, ei au murit acestei lumi.

      Apreciază

      • el said, on aprilie 29, 2015 at 3:00 pm

        de Accord si eu in principiu dar sa nu fim nici peste masura de exagerati,
        calugarii de azi sunt si ei din oamenii de azi, si fac si ei ce pot pana sa se faca sfinti, ma gandesc ca daca se folosesc cu intelepciune si de mijloacele anticristului cum este internetul care indeobste pentru controlul si pierderea sufletelor a fost nascocit ca o parte din reteaua, plasa aruncata de diabvol peste lume,, e ca si cum l-ar bate pe dusman cu armele lui, asta inca odata pana sa ajunga sa se despatimeasca si sa se ajute pe sine si lumea cu arme duhovnicesti exclusiv

        ca daca e sa ne gandim cum vedeau in Duhul Sfant Parintii pustnci din Pateric lucrarea monahilor in timp aflam ca cei din vechime puteau opri´si soarele cu rugaciunile lor, urmasii lor la jumatatea masurii lor duhvnicesti iar despre neamul cel de pe urma al calugarilor s-a zis ca acestia nu vor mai lucra nimic, dar le va veni o asemenea incecare ca daca se vor gasi vrednici mai mari si decat parintii din Pateric si decat cei din vechime se vor afla la Dumnezeu.

        Asa ca ma gandesc sa nu fim atat de aspri azi
        in principui si eu sunt de accord ca viata calugarului trebuie sa fie stradanie sa úrmeze fara abatere randuielile vietii calugaresti care sunt totusi randuieli si daca se face vreodata un rabat acela sa nu fie la Domga si de la fagaduinte( saracia de buna voie,, fecioria, ascultarea) de va fi cu binecuvanatre si inteleapta carmuire este putinta de folos si din Internet , dar asa numai PUNCTUAL si ca EXCEPTIE

        parerea mea, s-ar putea sa gresec

        Apreciază

    • Paul222 said, on aprilie 29, 2015 at 11:33 am

      Nu cred ca e un gand gresit. Facebook este o retea oricum facuta de niste satanisti ce nu vor altceva decat sa monitorizeze fiecare miscare, pentru a te putea incrimina sau avea la mana cu ceva. Mi se pare ridicol sa ne plangem de un serviciu care in mod vadit nu lucreaza in interesul membrilor sai. Ar trebui sa renuntam in masa la a folosi Facebook, eventual printr-o mutare pe alt site mai putin restrictiv si care permite anonimitatea. Sa dam Cezarului ce-i al Cezarului in loc sa ne plangem ca oricum cei de la Facebook sunt niste slugi ale satanei si nu ne putem astepta de la ei sa lucreze intr-un spirit corect.

      Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on aprilie 29, 2015 at 12:34 pm

        Paul222

        Fratele Ioan se referea la internet in general, nu la facebook.

        Apreciat de 1 persoană

    • curelusa said, on aprilie 29, 2015 at 5:40 pm

      Daca ascultarea lor este sa aduca lumina prin internet, facebook, tv, atunci sa o faca, Gandul meu e ca ei fac un sacrificiu pentru noi.

      Apreciază

  8. raducu said, on aprilie 29, 2015 at 10:10 am

    Hristos a Inviat!

    Vreau sa semnalez siretenia celor de la observator antena1. Folosindu-se de imaginea unor oameni bolnavi (pentru care am toata compatimirea si ma rog ca bunul Dumnezeu sa-i mangaie cu marea Sa mila), o dau intruna cu donarea de organe, ca la sfarsitul stirii sa ne trimita sa semnam o petitie online (campania oamenilor invizibili), din care putem afla:
    „13,5 milioane de romani au primit odata cu cardul de sanatate si posibilitatea de a alege sa devina donatori, in cazul unui accident urmat de moartea cerebrala. Teoretic, ar putea sa decida acum ca organele lor sa salveze vieti, daca ei vor avea un accident. Sa decida ei pentru ei. Teoretic ar putea, dar de fapt NU decid. Optiunea lor nu este luata in seama. Avem un sistem de sanatate care nu functioneza. El in sine e un sistem bolnav pentru ca nu tine cont de decizia omenilor nici macar atunci cand vor sa-i ajute pe altii. Asa devenim invizibili.”
    Siretenia nu e semnarea acestei petitii … care (fie vorba intre noi) nu are nici o finalitate, ci informatia care ti se prezinta in petitie: aceea ca detii un card de sanatate si acolo ai aceasta optiune de a deveni donator de organe, adica vizibil dupa mintea lor. Astia ne cred chiar tampiti? Ciudat nu, cum acestor amarati li se dau sperante false, aratand cu degetul acuzator catre familia care refuza donarea de organe a celui in „moarte cerebrala”? Mai stii, poate in viitor vei fii inchis pentru acest sacrilegiu.

    Apreciază

    • RomeoB said, on aprilie 29, 2015 at 11:41 am

      Daca Antena 3 este afiliat la CNN – cum periodic se lauda – cum ar putea sa nu-i dea lui Satana ‘dreptul’ ?

      Apreciat de 1 persoană

  9. raducu said, on aprilie 29, 2015 at 10:12 am

    Aici e si linkul cu pricina: http://oameniinvizibili.observator.tv/

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 29, 2015 at 11:20 am

      raducu

      La vreo emisiune au zis mai multe? Ca n-am inteles. Sa semnezi ca sa ce?

      Apreciază

      • Amalia said, on aprilie 29, 2015 at 11:47 am

        Ca sa nu mai stabileasca familia ta pentru donarea organelor tale.
        Adica sa fie trecut in dracul de sanatate pardon cardul de sanatate de esti sau nu de acord cu donarea din timpul vietii.
        Apoi stai linistit ca schimba ei optiunea aia la timpul potrivit si familia de va sta pe langa bolnav nu-l va putea proteja in nici un fel fiindca iti vor spune:
        IATA BOLNAVUL VOSTRU SI-A DAT ACORDUL IN TIMPUL VIETII.
        Tu vei intreba: Cand ?
        Ei iti vor spune: a venit singur, fara ca voi sa stiti, fiindca voi, familia lui, sunteti habotnici si batuti in cap.

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on aprilie 29, 2015 at 12:36 pm

        Amalia

        Sau o baga pe aia cu acordul prezumat.

        Apreciat de 1 persoană

  10. Apologetica said, on aprilie 29, 2015 at 10:46 am

    De acord cu tine, Saccsiv.
    Ar trebui sa existe un boicot in masa. Daca fb si-ar pierde cateva milioane (zeci de milioane) de utilizatori, si-ar schimba automat politica fara a mai fi nevoie de procese etc.
    Dar din pacate fb e un gunoi de care multi dintre noi au devenit dependenti…

    Apreciat de 1 persoană

  11. geo said, on aprilie 29, 2015 at 10:46 am

    Hillary președinte? Mai bine nu!

    http://www.criticatac.ro/27650/hillary-presedinte-mai-bine-nu/

    Vaccinul, Olivia Steer şi alţi inamici publici. Provaccinare, dar cum şi din ce cauze?

    http://www.criticatac.ro/27704/vaccinul-olivia-steer-ali-inamici-publici-provaccinare-dar-cum-din-ce-cauze/

    Apreciază

  12. Spaceman said, on aprilie 29, 2015 at 10:49 am

    Facebook amenință, Mark Zuckerberg amenință…e o mizerie ce face Facebook…dar Facebook în sine este o mizerie satanistă și un creștin ortodox autentic nu are ce cauta pe Facebook.
    https://ro-ro.facebook.com/iisushristosul
    Facebook îl pune în legătură pe starețul Trifon cu 1.000 de oameni care se confruntă cu agresiunea, abuzul, dependența, sex (xes) care se regăsesc din plin pe…Facebook. Ha! Ha!
    Dar poate că v-a scăpat asta

    Sau ce ziceți de jacheta lui Zuckerberg


    Eu n-o sa am în veci cont de Facebook, indiferent câți stareți,duhovnici, îndrumători creștini, etc. ar fi pe această platformă. Păi ce facem noi, îmbinăm armonios ortodoxia cu tehnologia !?

    Apreciat de 4 persoane

    • andrei-d said, on aprilie 29, 2015 at 2:09 pm

      Apreciat de 1 persoană

    • Ciprian said, on aprilie 29, 2015 at 2:47 pm

      Te rog să nu mai folosești cuțitul și nici funia și niciun alt obiect care poate fi folosit în scop rău.

      Apreciază

    • minionita said, on aprilie 30, 2015 at 1:50 am

      De acord. Daca tu ai nevoie de un indrumator stii unde sa il cauti. Dar nu toti sunt la fel ca tine. Sunt unii care merg pe cai ratacite si nu stiu unde sa caute ajutor. Uneori, oameni care au avut parte de o educatie crestina in familie o iau pe cai gresite. Cu atat mai mult cei care au auzit de El doar in treacat.
      Unii au nevoie de o vorba buna sau sa stie ca ii pasa cuiva de ei ca sa poata merge mai departe. E si asta un mijloc de lupta pentru a castiga suflete.
      Tehnologia seamana cu banul.Nu e in sine un lucru sinistru dar depinde cum te raportezi la ea si cum o folosesti. Sigur ca pe internet si fb gasesti toate gunoaiele posibile. Un om inteligent care stie ca in gunoiul ala e ceva de valoare ( ce pret are un suflet?) ia manusi si un bat si da gunoiul la o parte pana il gaseste. Un nechibzuit incepe sa scurme si spune:”Uite gunoiul lui x, ia sa vedem cu ce se ocupa, ce mizerii are?”

      Apreciază

  13. Anonim said, on aprilie 29, 2015 at 10:50 am

    Deja au inceput sa fie prigoniti aparatorii ortodoxiei:
    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Ancheta+la+un+liceu+dupa+ce+un+profesor+de+religie+a+distribuit+

    Apreciat de 1 persoană

  14. G-man said, on aprilie 29, 2015 at 10:58 am

    Ghicitoare!

    patru oameni la rascruce
    nu stiu incotr-o s-apuce!
    adevaru-i dovedit,
    nici unul nu a mintit.
    dar adevarul e doar unul;
    sa vedem ce zice primul:
    eu vad numai intuneric
    in jurul meu.
    e lumina buna in dreapta
    stiu cu siguranta eu ,
    zice al doilea deodata.
    ba lumina vine-n stanga,
    zice al treilea ,convins.
    e lumina peste tot
    si la stanga si la dreapta
    spuse si al patrulea.
    acum spuneti voi cum este
    caci nici unul n-a mintit ?
    dar dreptate numai unul
    a vazut si n-a gresit.

    Apreciat de 1 persoană

    • sherlock_holmes said, on aprilie 29, 2015 at 9:30 pm

      Care G-man,ca-i lumina peste tot ?

      Apreciază

      • sherlock_holmes said, on aprilie 29, 2015 at 10:12 pm

        Unul era orb,altul chior de ochiul sting,altul de cel drept iar ultimul avea vederea buna.Nu mai spunem si de varianta duhovnicesca,ca Dumnezeu este oricum peste tot,ca lumina si har dumnezeiesc.

        Apreciat de 1 persoană

  15. Irina said, on aprilie 29, 2015 at 11:37 am

    Daca fac lucrul acesta m-as bucura pentru ca facebookul ar cadea de pe lista.

    Apreciază

  16. AKRITAS said, on aprilie 29, 2015 at 12:35 pm

    da. mizeria numita feisbuc este satanista. un ortodox nu ar trebui sa aiba legatura cu ea.

    Apreciat de 3 persoane

  17. geo said, on aprilie 29, 2015 at 1:53 pm

    Liiceanu:

    http://www.contributors.ro/cultura/painea-vie%C8%9Bii/

    Ce revelatie o fi avut?

    Apreciază

    • curelusa said, on aprilie 29, 2015 at 6:01 pm

      expresia „metafora ingurgitării trupului cristic” si alte cateva ma duc cu gandul ca „revelatia” avuta se refera la unirea cu „Isus” in afara Euharistiei sau Bisericii

      asta vad eu ca mesaj principal invelit in multa filosofare

      Apreciază

  18. Anchetă la un liceu, după ce un profesor de religie a distribuit elevilor broşuri cu conţinut homofob said, on aprilie 29, 2015 at 2:43 pm

    Obiectul acestei comisii este discursul profesorului Chiriţă. L-am chemat pe domnul profesor şi ne-a spus că le-a transmis elevilor şase broşuri. Nu este el autorul acestora…………..
    ………………………………….
    ………………………………….

    Deci, se pare ca nu este el autorul brosurii. Dar sa vedem ce scrie in brosura

    http://bibliaortodoxa.ro/noul-testament/70/Romani
    22. Zicând că sunt înţelepţi, au ajuns nebuni.
    23. Şi au schimbat slava lui Dumnezeu Celui nestricăcios cu asemănarea chipului omului celui stricăcios şi al păsărilor şi al celor cu patru picioare şi al târâtoarelor.
    24. De aceea Dumnezeu i-a dat necurăţiei, după poftele inimilor lor, ca să-şi pângărească trupurile lor între ei,
    25. Ca unii care au schimbat adevărul lui Dumnezeu în minciună şi s-au închinat şi au slujit făpturii, în locul Făcătorului, Care este binecuvântat în veci, amin!
    26. Pentru aceea, Dumnezeu i-a dat unor patimi de ocară, căci şi femeile lor au schimbat fireasca rânduială cu cea împotriva firii;
    27. Asemenea şi bărbaţii lăsând rânduiala cea după fire a părţii femeieşti, s-au aprins în pofta lor unii pentru alţii, bărbaţi cu bărbaţi, săvârşind ruşinea şi luând cu ei răsplata cuvenită rătăcirii lor.
    28. Şi precum n-au încercat să aibă pe Dumnezeu în cunoştinţă, aşa şi Dumnezeu i-a lăsat la mintea lor fără judecată, să facă cele ce nu se cuvine.
    29. Plini fiind de toată nedreptatea, de desfrânare, de viclenie, de lăcomie, de răutate; plini de pizmă, de ucidere, de ceartă, de înşelăciune, de purtări rele, bârfitori,
    30. Grăitori de rău, urâtori de Dumnezeu, ocărâtori, semeţi, trufaşi, lăudăroşi, născocitori de rele, nesupuşi părinţilor,
    31. Neînţelepţi, călcători de cuvânt, fără dragoste, fără milă;
    32. Aceştia, deşi au cunoscut dreapta orânduire a lui Dumnezeu, că cei ce fac unele ca acestea sunt vrednici de moarte, nu numai că fac ei acestea, ci le şi încuviinţează celor care le fac.
    …………………………

    Aşteptăm rezultatul anchetei şi comisia va lua măsurile disciplinare care se impun în cazul în care va fi găsit vinovat”, a spus Popa.

    Si acum ce va stabili comisia in frunte cu Elena Popa, inspector pe probleme de religie din cadrul ISJ Braşov, ca Sfantul Apostol Pavel a scris o „brosura” dicriminatorie pentru cei pe invers ?

    Apreciat de 1 persoană

  19. el said, on aprilie 29, 2015 at 3:07 pm

    ce motan frumos are parintele din fotografie( ma iertati ca e fara folos observatia) dar mie mi-a adus bucurie sa-l vad, Dumnezeu este MINUNAT in toate fapturile lui a pus har si frumusete ca sa-l mangaie pe om

    Apreciat de 3 persoane

  20. geo said, on aprilie 29, 2015 at 3:33 pm

    Va mai amintiti de Crimson Mist? https://www.google.ro/search?q=crimson+mist&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=OM9AVe3iCMXf7Ab3qIGQAg#q=crimson+mist+eufrosin

    Se pare ca ceva similar a fost folosit in recentele tulburari de la Baltimore…mai mult, se pare ca exista oarece legaturi cu cele de la Ferguson…

    NSA “Sonic-Wave” Weapon Use In Baltimore Horrifies Russia

    http://www.whatdoesitmean.com/index1865.htm

    http://www.realclearpolitics.com/video/2015/04/27/foxs_bo_dietl_on_baltimore_riots_these_agitators_are_the_ones_who_inspired_nypd_cop_killers.html

    Apreciază

  21. Radu said, on aprilie 29, 2015 at 4:37 pm

    Asta e un exemplu in care tehnologia si chiar si FB sunt utilizate in scopul binelui de aia si aia de la FB vor sa le stearga conturile evident.

    Ei stiu ca tot prin FB si internet in general lumea se poate destepta si comunica si afla lucruri noi despre realitate si pericolele de azi.

    Chiar daca FB nu le va mai permite sa foloseasca reteaua de socializare cu siguranta gasesc ei alte mijloace sa isi continue munca si misiunea religioasa. Oamenii au nevoie de indrumare si sfaturi bune pentru problemele lor.

    Nu e nimic anormal ca preotii sau calugarii sa se foloseasca de internet sau FB pentru misiunea lor si munca lor cu credinciosii si operele de caritate.
    Macar de ar fi mai multi oamenii din astia pe FB !

    Apreciază

  22. Cristian said, on aprilie 29, 2015 at 5:05 pm

    Ce inseamna de fapt face-book, cele doua cuvinte puse impreuna? FACE = fata, chip, mutra; BOOK = carte. CARTE-FETE? „Cartea cu fete/chipuri”? CAZIERUL?! Adica ne punem singuri poze (selfie, ca sa sune „oarecum”!) si postam singuri orice facem, cam cum ne-am completa singuri …CAZIERUL! 🙂 Bineinteles, cand navigam pe net, facebook se tine deschis (ca un fel de lege nescrisa), oricum raman cookie-uri prin calculator/telefon/tableta si totul este monitorizat si asociat cu contul nostru… si intreaga noastra navigare este monitorizata si inregistrata! La fel orice postare ramane pe veci in datacenter-urile facebook… E cel mai tare „cazier”! Dar, nu-i asa, noi il folosim in scopuri bune… ca pe celebrul cutit (la care toti iubitorii de facebook apeleaza mereu de zici ca s-au vorbit intre ei) sau „nu avem nimic de ascuns” (si atunci ne expunem cat mai mult, pana ajungem chiar si la dementa!). Intre timp, big brother rade de noi si inregistreaza tot! Intre timp, fondatorul CAZIERULUI (facebook), Mark Zuckenberg, ajunge declarat omul anului PE DREPT, pentru ca chiar a inventat o jucarioara perfecta pentru prostit masele si masele chiar au ajuns sa DISPERE dupa inventia lui, care… nu intamplator serveste scopurilor „elitei” (monitorizarea maselor).

    Intrebare: daca se va asocia vreodata contul de facebook, nu doar cu numele real ci cu SEMNUL FIAREI (implantul cu cip, seria implantului), care va fi rezultatul? Vor stii intregul parcurs al vietii posesorului de cont, din clipa in care si-a facut contul: cu cine a fost prieten, ce site-uri viziteaza, ce optiuni politice are etc. etc.

    Si, pentru ca traim vremuri cand multi (toti?) stam prea mult cu ochii in televizoare si telenovele si orice forma de entertainment (creat ca sa prosteasca!), trebuie sa explic pentru cei care cred ca „nu avem nimic de ascuns”. Daca big brother afla totul despre noi, devenim vulnerabili in fata lui! De ce? Ne poate ademeni foarte usor, dandu-ne ce ne place (ispitindu-ne) ca sa ne inrobeasca si mai tare si sa nu mai gandim nici cat gandim azi (daca om mai gandi)! Sa mai spun despre prigoana, ca toti credinciosii vor fi vanati ca animalele si acuzati de tot felul de lucruri neadevarate din cauza credintei?

    Eu cred ca facebook este o unealta SATANICA si ajuta mult pe anticrist si elita de „papusari” sa stie cat mai multe despre masele de oameni! Cred ca putem sa ne manifestam credinta MULT MAI BINE fara facebook! Dar e trist… pentru ca intr-o lume disperata dupa acest instrument satanic, nici macar credinciosii nu pot gandi independent si …cei mai multi se supun si isi fac cont si apoi se supara ca de ce le cere facebook numele real sau orice le-o mai cere!… Intr-o zi o sa ne ceara satana sufletul (va deveni semnul fiarei obligatoriu)!! Daca nici la facebook nu putem renunta… ce vom raspunde atunci?

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on aprilie 29, 2015 at 7:42 pm

      Cristian

      Acum 5 ani au facut un experiment:

      ISRAEL Coca-Cola Village: primul eveniment RFID – Facebook – lumea reala …

      https://saccsiv.wordpress.com/2010/09/02/israel-coca-cola-village-primul-eveniment-rfid-%E2%80%93-facebook-%E2%80%93-lumea-reala-%E2%80%A6/

      Apreciat de 1 persoană

    • agerstress said, on aprilie 30, 2015 at 10:12 pm

      O apreciere si din partea mea, exprimata pe aceasta cale (ca mi-am utat contul de wordpress si nu pot sa-ti acord o steluta din interfata platformei).
      Mie „Face-Book” mi se pare o alternativa satanica la „Cartea Vietii” si asta ar avea muuuulte implicatii.
      De, lucifericu e obsedat si el de „copy/paste” ca si slugile lui pe care le impinge prin guverne.
      Daca vreun duhovnic se simte suficient de tare incat sa intre in zona respectiva si sa mai poata sa si iasa intreg cu cateva suflete salvate pe langa el, n-as vrea sa-l opresc dar nici sa-l incurajez.
      Exista inca foarte multe suflete care pot fi salvate si aproape ca tipa dupa salvare si inafara face-book-ului, de ce nu s-ar incepe de acolo de unde s-ar obtine roade mai multe? Ce intelept s-ar apuca sa semene samanta pe marginea drumului si printre pietre lasand ogorul cel fertil pentru la urma, cand va ternina samanta? … asta, apropos de binecunoscuta pilda a Mantuitorului Iisus Hristos.
      Sau, poate, salvarea sufletelor face-book-ului e doar o scuza pt a fi acolo. In acest caz, e la locul potrivit, nu avem pentru ce sa ne mai facem griji.

      Apreciază

  23. Sluga netrebnica said, on aprilie 29, 2015 at 5:45 pm

    Comunicat de presa al BOR privitor la manipularile ASUR:

    Sursa: http://www.mitropolia-ardealului.ro/actualitati/act.php?id=3334

    Apreciat de 1 persoană

  24. eu said, on aprilie 29, 2015 at 6:30 pm

    La ceea ce se intampla acuma in lume,in doi ani si jumatate-trei ani ,”vom fi cernuti”!
    https://vremuritulburi.wordpress.com/2015/04/29/nebunia-care-ar-putea-aprinde-al-treilea-razboi-mondial-cuprinde-aproape-intreaga-planeta-intocmai-cum-a-profetit-parintele-elpidie/

    Comitetul de urgenţă al Ministerului Mediului s-a întrunit astăzi, ora 17.00, pentru a discuta situaţia de la Cernobîl, unde un incendiu a izbucnit, marţi, în zona interzisă din jurul centralei nucleare.
    Comitetul ministerial s-a întrunit la solicitarea ministrului de Interne şi vicepremierului Gabriel Oprea, preşedintele Comitetului naţional pentru situaţii de urgenţă speciale.
    http://activenews.ro/incendiul-de-la-cernobil-ameninta-romania-intalnire-de-urgenta-la-ministerul-mediului_1899023.html
    Alte linkuri de pe bloguri straine:
    https://risveglionazionale.wordpress.com/2015/04/27/a-settembre-la-nato-usera-litalia-per-esercitarsi-alla-guerra-con-la-russia-e-nessuno-lo-sa/
    Scenarii in vederea instaurarii Legii Martiale.Politia si Garda Nationala invadeaza strazile din Baltimore:
    http://www.consciouslyenlightened.com/?p=993
    http://www.infowars.com/police-and-national-guard-invade-baltimore-streets/

    Apreciază

  25. Iones said, on aprilie 29, 2015 at 7:13 pm

    Comunicat – Începând cu data de 1 mai 2015, cardul naţional de sănătate va fi implementat la nivel naţional
    Începând cu data de 1 mai, acesta va deveni unicul instrument de validare şi decontare a serviciilor medicale în sistemul asigurărilor sociale de sănătate pentru asiguraţii care au intrat în posesia lui.

    http://www.cnas.ro/post/type/local/comunicat-incepand-cu-data-de-1-mai-2015-cardul-national-de-sanatate-va-fi-implementat-la-nivel-nati.html

    Apreciază

  26. G-man said, on aprilie 29, 2015 at 8:21 pm

    pentru Radu Iacoboaie.
    La multi ani !

    Apreciat de 1 persoană

  27. cca70 said, on aprilie 29, 2015 at 9:26 pm

    in afara subiectului dar f important…incepe sa se contureze clar cifra mare de peste 1 milion de refuzuri ale dracului de ‘sanatate” caci au inceput sa o scalde:

    http://brasovultau.ro/articol/stiri/840000-de-romani-nu-au-card-de-sanatate-dar-vor-primi-servicii-medicale.html

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 29, 2015 at 9:33 pm

      cca70

      Si mai sunt multi care l-au primit aiurea, prin rude, vecini sau pur si simplu lasat in cutia postala, dar care nu vor sa-l foloseasca.

      Apreciat de 3 persoane

      • cca70 said, on aprilie 29, 2015 at 9:45 pm

        corect…asa l-am primit si eu….mi l-au lasat in cutia postala si l-am hacuit cu foarfeca…cand am vrut sa ii dau foc am renuntat caci mi-a imputit casa in cateva secunde de la o singura aschie…i-am facut vant in canalul din fata casei…asa bucatele tocate marunt

        Apreciat de 1 persoană

  28. dicomes said, on aprilie 30, 2015 at 12:06 am

    m-a intreb eu oare ce ati fumat aseara?gasiti tot felul de comentarii despre orice altceva numai despre subiect nu, ma intreb de ce?dar intr-un final im-i pica fisa,surpriza!aveti cont pe retelele de socializare si v-a simtiti cu musca pe caciula! o sa cautati tot felul de scuze „ca nu trebuie sa-i abandonam pe cei tineri,ca trebuie sa salvam rosia montana,ca am salvat tara cu actualul presedinte,ca am sprijinit-o pe Sabina”,e.t.c,e.t.c,bla,bla,bla,vrajeala,scuze,scuze de om drogat care intra in sevraj fara drogul lui,scuza de papistas care face dansul ploii intru-n trib in alt capat de lume pentru un nou convertit,intr-o lume in care iti vinzi sufletul pentru un like.Cat despre clerul ortodox…bietii oameni,nu am cuvinte,sa nu poata posta pisicuta preferata,este sfasietor,barbar,strigator la cer nuu!!!Cred ca o iau razna!Primul lucru care im-i trece prin cap(nu,nu este un glont,nu sunt genul)este finalul scrisorii a treia de Eminescu,si al doilea, stromae cu a lui carmen(dar sa nu spuneti precum seful meu,pai…eu nu am twitter!)V-a urez o viata frumoasa si Dumnezeu s-a va lumineze mintea(ca este mare nevoie in aste zile!!!)

    Apreciază

  29. facebook said, on aprilie 30, 2015 at 1:19 am

    Comentariu saccsiv:

    Pot sa-si faca bloguri. Oricum, e o mizerie ce face facebook.

    cand te inscrii pe facebook sau orice alt site cu inscriere trebuie sa accepti termenii si conditiile dupa ce se presupune ca le-ai citit. pe facebook se cere numele real de cand s-a deschis. nu esti de acord cu conditiile esti liber sa nu-ti faci cont. aliasul, porecla etc se pot pune langa nume in paranteza. clericii au acceptat termenii pe care nu ii respecta. macar le-a dat ultimatum sa isi puna numele real si restul in paranteza. ca e considerat ‘atac’ este problema lor.. unii fara soc, scandal, valva nu pot trai
    asa ca e o mizerie ce faci tu… dezinformezi, instigi…

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 30, 2015 at 2:31 am

      facebook

      E o mizerie tot ce face facebook. Inca de cand a inceput sa faca.

      A se citi link-urile de la finalul articolului.

      Apreciază

      • facebook said, on aprilie 30, 2015 at 3:42 am

        stiu bre dar unii ca mine care sunt crestini dar nu habotnici mai asculta diverse trupe straine care au cont pe facebook si pot fi urmariti laolalta cu stiri in timp real decat pe siteurile lor. asta pe langa articole exclusive ziare straine, grupurile facebook in care vinzi/cumperi/donezi/faci troc etc si chiar si misiuni ortodoxe ca si clericii din articol. siteul este rezumatul erei internetului din 90 pana azi, bazat pe toate soiurile de comunicare intregrate intr-un singur loc. ca unii fac prostii pe el sau ca evreul zuckerberg creaza politici de control si urmarire ma lasa rece pentru scopurile in care eu ma folosesc de site. ca unii beau alcool pana mor, pana devine viciu nu inseamna ca alcoolul e rau daca e baut cu moderatie. ca unii uita sa socializeze real din cauza siteului nu inseamna ca siteul e rau ci ca ei au o problema. si alte exemple. dar e mai usor sa fii anti orice vine din vest/america decat sa te adaptezi.

        Apreciază

      • saccsiv said, on aprilie 30, 2015 at 9:20 am

        facebook

        E mult mai greu sa fi anti.

        Apreciază

  30. minionita said, on aprilie 30, 2015 at 2:00 am

    Ma repet, a doua oara. Un om inteligent care stie ca in gunoi e ceva de valoare ( ce pret are un suflet?) ia manusi si un bat si da gunoiul la o parte pana il gaseste. Un nechibzuit incepe sa scurme si spune:”Uite gunoiul lui x, ia sa vedem cu ce se ocupa, ce mizerii are?”

    Apreciază

  31. G-man said, on aprilie 30, 2015 at 8:58 am

    zicea cineva , ca se sinucid astia pe facebook si nimeni nu ii ajuta ..
    uitati-va la gluma astuia , care vrea sa sara de pe bloc sa vedeti ce indicatii primeste….
    …cum se spala unu pe maini ca pilat din pont , cica ” eu nu pot sa fac asta … sunati la 20 ” …

    Apreciază

  32. maria said, on mai 1, 2015 at 2:56 pm

    G-man

    „zicea cineva , ca se sinucid astia pe facebook si nimeni nu ii ajuta ..”

    Acesta sa zicem ca a fost doar o proba pentru a vedea reactia altora….insa pe Fb am intalnit unul care ajucat teatru…caci eu cand am vaut postarea lui m-am inspaimantat si in final am reusit sa iau legatura telefonica cu el,…..si dupa multe discutii, in final imi spune un lucru care m-a socat….” am vrut sa vad cat le pasa anumitor oameni de mine,adica cei pe care eu i-am ajutat”……vedeti ce teatru joca diavolii?pentru ca isi gasesc slugi pe care sa-i amageasca….ar face un om smerit asa ceva?…pai ce,jucam teatru cu Dumnezeu?

    Apreciază

    • G-man said, on mai 1, 2015 at 5:22 pm

      maria
      eu unul nu as face astfel de glume , dar au si aceastea partea lor de cules .. adica la o statistica sociologica , doar cu intrebari si raspunsuri .. multi pot minti .. la o intrebare gen – ce ati face daca cineva apropiat v-ar anunta ca se sinucide ?
      cred ca multi ar minti .. bla bla uri .. pe cand pe probate si inopinant asa cum face ala cu intefonu .. ai vazut ce raspund majoritatea..
      la aceasta as adauga apoi si o intrebare pt cei care au raspuns la interfon .. daca sunt crestini ?
      cati credeti ca sunt , ca doar e in capitala ,.,. majoritar ortodoxa ?
      vedeti .. nici unul nu i-a zis respectivului .- mai! e pacat mare sa te sinucizi …. i-au zis sa duca pe un bloc mai innalt …umor negru nu alta ..

      iar cu facebokul ala nu cred ca toatte sunt fake , ca am auzit si la stiri parca de sinucideri anuntate inainte , unde nimeni nu i-a luat in seama

      Nu stiu daca poti face ceva pentru un sinucigas , caci asta e o dereglare mare la cap , o indracire as zice , dar pe cat e posibil acela trebuie constietizat ca faca un pacat mare si ireversibil pt sufletul sau.

      Apreciază

      • maria said, on mai 1, 2015 at 8:51 pm

        G-man
        Mda… e f.trist ca nimeni nu a sarit in ajutorul lui cu sfaturi duhovnicesti de incurajare sa nu cumva sa faca asa ceva ca isi pierde sufletul…..ma gandesc ca poate au inteles ca e o farsa,…ca nu poate un crestin indiferent de orce confesiune ar fi sa accepte asa ceva….

        Apreciază

  33. blue said, on mai 1, 2015 at 6:32 pm

    Feisbucu’ e o unealtă de însingurare şi de înstrăinare, adică exact opusul conceptului de socializare. Socialul e ceea ce facem împreună fără constrângeri, din impuls, din frumuseţea sufletului. Pe o reţea cu conturi, fiecare vrea să pară mai frumos, mai deştept, mai cum nu e. Unii postează mâncare să vadă rudele şi „pretenii” că au ce mânca, alţii îşi expun copiii care au luat premii, au avut realizări pe nu ştiu unde, vânzându-le imaginea ca la piaţă, alţii postează din vacanţe, poze de pe unde au fost sau n-au fost, dar scopul fiind acelaşi, să creeze invidii, alţii „sheruiesc” peisaje imprimate cu cuvinte „adânci” pe care nici ei nu le pot pricepe, alţii dau „din mână în mână” tot felul de anunţuri umanitare, autoşelăndu-se că fac astfel fapte bune, deşi unul nu s-ar găndi să meargă la un necăjit şi chiar să facă ceva concret pentru el, chiar dacă ar fi vorba doar de un sfat şi o vorbă bună. Când nu primesc „feedbacku'” pe care îl aşteaptă orgoliul lor, intră în depresie, căci îşi intreţin iluzia că se află în piaţa publică, abandonaţi de semenii lor, în fapt ei fiind absolut singuri pe o pagina imaginară de „reţea”.
    Şi întreb şi eu ca Saccsiv… de ce acest monah ortodox nu îşi creează un blog şi nu îşi adună enoriaşii virtuali acolo, căci ar putea beneficia de sfaturile lui şi cei care nu au cont pe mizeria „socială”. Sau e un club feisbucoexclusivist?

    Apreciat de 1 persoană

  34. […] FACEBOOK ameninta sa STEARGA conturile clerului ORTODOX […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.