SACCSIV – blog ortodox

VIDEO – Patriarhul TEOCTIST despre FILIOQUE intr-o gretoasa emisiune pro ECUMENISM: “si asa si asa contine acelasi adevar” …

Posted in Uncategorized by saccsiv on februarie 13, 2015

Aminteste ca a fost in 1984 la Conferinta Bisericilor Europene. Mai multe despre intalnirile sale cu papa, inca inainte de 1989, le puteti citi la:

De cate ori s-a intalnit Patriarhul Teoctist cu papa Ioan Paul al II-lea?

The Conference of European Churches (Conferinţa Bisericilor Europene) este afiliata World Council of Churches (Consiliul Mondial al Bisericilor), ambele cu sediul la Ecumenical Centre din Geneva, Elvetia. Ca si sora lor americana, National Council of the Churches of Christ in the USA (Consiliul National al Bisericilor lui Hristos din SUA), au fost infiintate imediat dupa al doilea razboi mondial (1948, 1950, 1959), caci nu se putea rata extinderea conceptului de unire globala (pe care se pedala intens atunci) si la nivel religios, odata cu crearea ONU (pas important in constructia edificiului viitorului GUVERN MONDIAL al NOII ORDINI MONDIALE).
Consiliul National al Bisericilor lui Hristos din SUA finantat de … ROCKEFELLER

Incepand cu min. 6 zice despre Filioque:

“si asa si asa contine acelasi adevar”

 

Ar fi fost interesant sa vedem si ce altceva ne mai “invata”, dar inregistrarea se termina brusc.

Noi sa ne amintim insa ca la Sinodul de la Frankfurt din 794 d.Hr., francii au condamnat hotărârile Sinodului al VII-lea Ecumenic şi cinstirea sfintelor icoane. De asemenea, în 809 francii au introdus în Simbolul de Credinţă dogma Filioque, adică învăţătura despre purcederea Duhului Sfânt de la Tatăl şi de la Fiul. Acest adaos a fost condamnat atunci şi de Papa ortodox al Romei. La Sinodul de la Constantinopol din 879-880 d.Hr., sub Fotie cel Mare, la care au luat parte şi reprezentanţi ai Papei ortodox de la Roma, au fost condamnaţi cei care anatemizaseră hotărârile Sinodului al VII-lea Ecumenic şi cei care introduseseră în Simbolul de Credinţă Filioque. Însă, pentru prima dată, Papa franc Serghie IV, în anul 1009 d.Hr., în epistola sa de întronizare, a adăugat Filioque în Simbolul de Credinţă, iar Papa Benedict VIII, în anul 1014 d.Hr., a introdus Crezul cu Filioque în cultul Bisericii, drept care Papa a fost şters din dipticele Bisericii Ortodoxe.

Cititi va rog mai multe la:

Mitropolitul Ieroteos Vlahos: Deosebirile fundamentale între Ortodoxie şi Papism

Au fost 9 SINOADE ECUMENICE? Detalii despre SINODUL VIII ECUMENIC si despre SINODUL IX ECUMENIC

Cel ce-i i-a interviul, ala dat pe spate de unirea Europei, “sfantul” papa Ioan Paul al II lea si ecumenism este Doru Braia.

Cititi va rog si:

Cu ocazia celebrarii caderii zidului Berlinului (9 noiembrie), MIHAIL GORBACIOV ne aminteste ca impreuna cu PAPA IOAN PAUL II a lucrat pentru edificarea NOII ORDINI MONDIALE 

 

98 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. aniush said, on februarie 13, 2015 at 1:04 pm

    Si asa, si asa contine acelasi adevar? Pai cum sa purceada Duhul Sfant si de la Tatal si de la Fiul? Nu e clar ca nu e asa? Nu poate fi asa. De lucrul asta si-a dat seama si un copil de sase ani.

    Apreciat de 1 persoană

  2. geo said, on februarie 13, 2015 at 1:05 pm

    APOCALIPSA padurilor din ARDEAL: Blestemul AURULUI VERDE din MUNTII APUSENI

    https://www.mondonews.ro/apocalipsa-padurilor-din-ardeal-blestemul-aurului-verde-din-muntii-apuseni/

    Mai multe linku-ri in articol…

    Apreciază

    • andrei-d said, on februarie 13, 2015 at 2:01 pm

      Fragmente din cartea Alte marturii despre Parintele Arsenie Boca

      Pag 19 – “Diferite invataturi”:
      „-Cum ii trata parintele pe catolici? Odata ne-a zis ca greco-catolicii sunt “capusa in cojocul ortodocsilor”. Vorbind despre unirea crestinilor, care ar trebui sa fie si pe care o sa o facem noi cei de acum, parintele spunea ca se va ajunge la unire (intre catolici si ortodocsi, protestantii fiind eretici chiar daca sunt si printre ei unii mai apropiati de adevar) numai cand oamenii vor avea astfel de suferinte indurate de la altii care vor cere sa nu se mai faca Sfanta Liturghie incat poate abia atunci le va veni in minte sa se uneasca ca sa poata impreuna rezista incercarilor mari care vor veni asupra lumii prin lucrarea lui Antihrist!”
      Deci spune ca doar greco-catolicii si protestantii sunt eretici, deci catolicii sunt buni!!!

      Pagina 20 –
      Parintele il lauda cica pe Sadhu Sundar (evaghelist/protestant), si tot parintele spune ca va veni vremea cand vom trece peste confesionalitate (adica-I vom accepta fara convertire?) care ne invrajbeste si ne desparte! Si tot in marturie spune ca Parintele a avut numai cuvinte de apreciere fata de acest om! (deci un fel de ghiveci sau cum? Aprecia un…protestant? Putea sa-l picteze, caci chiar Arsenie Boca l-a numit “apostol al lui Dumnezeu”)!

      Iar la finalul cartii, spune:
      „-un ucenic din Uceea, cand a fost la manastire la Sambata a spus ca parintele Arsenie, inainte de a incepe o predica, s-a urcat pe o masa si a zis:
      “Cand Dumnezeu va judeca lumea eu am sa fiu la dreapta Lui si atunci ori va sunt de folos ori va sunt acuzator.Atunci Dumnezeu imi va zice :”Arsenie,de ce nu le-ai spus?”
      Eu am sa zic:”Doamne,eu le-am spus,dar nu m-au ascultat!”
      Asa v-am devenit acuzator,iar de folos daca faceti ce va spun.Amin.”
      Asta se numeste smerenie? Restul sunt doar minuni, nu mai zic de cate ori L-a vazut pe Hristos, citind cartea nu gasesc nici un pasaj unde ar fi criticat catolicii pur sange, doar pe greco-catolici si sectanti, dar are cuvinte de lauda si pentru ereticul Sadhu Sundar, cautati si vedeti cine este pe net, un eretic!

      In consecinta, parerea mea dupa cele cercetate este ca parintele era un adept al lui Francisc de Assisi, urmandu-l intru totul, chiar si in “minuni”. Doar ca au mers amandoi pe cararea lor, unul pe catolicism, altul pe ortodoxie, dar se intalnesc in nenumarate randuri, si clar parintele Arsenie Boca l-a pictat din admiratie! Nu neg ca a suferit unele prigoane, dar nici despre el nu vorbesc si nici nu au vorbit marii duhovnici, nici dupa revolutie, ca se mai foloseste expresia “erau fortati sa taca”, dar uitati-va la ortodocsii puri din Rusia, se ajutau la canonizare, Sf. Ioan Maximovici a luptat in ultimii 5 ani din viata sa pentru canonizarea Sf. Ioan de Kronstadt, Sf. Justin Popovici a luptat pentru canonizarea Sf. Nicolae Velimirovici, si multe alte exemple, la noi nu au luptat pentru canonizarea lui Arsenie Boca! Poate ca invatatura lui era frumoasa si are multe lucruri bune, dar indragea si catolicii. Daca cititi cartea marturiilor, si altele veti vedea ca Arsenie Boca critica scaunul papal, dar nu si catolicii, chiar el visand la o reuniune a „bisericilor surori”. Cat despre minunile lui stim ca si Nostradamus a prevazut multe lucruri, dar nu era ortodox! Si Francisc de Assisi a facut minuni, dar nu era ortodox. Sa-mi fie cu iertare, dar eu unul asta am ajuns sa cred cercetand. Si nu am stat cu mana in san, si sa merg pe lozinca papistasa “crede si nu cerceta” ca mari inselaciuni ajung sa cunosc. Aveti grija si verificati ce am scris, nu veniti si aruncati cu pietre ca sunt anti-ortodox, eu nu critic ce a facut parintele bun, ci ce a gafat. Si a gafat.

      Dumiriti-va singuri: si urmariti pasajele de mai sus!

      Dă clic pentru a accesa Alte%20marturii%20despre%20Parintele%20Arsenie%20Boca.pdf

      In final vreau si eu ceva de la cei ce-i iau apararea: Sa-mi dea pasaje unde parintele critica pe papistasi, nu doar pe papa. Din cartile lui, ca in marturii nu am gasit nici o critica la adresa catolicilor! Poate de aia a si pictat Biserica Sf. Sofia langa catedrala papistasa!

      Deci parintele Boca pictand in Biserica un eretic drept sfant se poate zice ca a acceptat erezia catolicilor, a acceptat ca au taine, botez, preotie si deci pot ajunge sfinti, de asemenea nu a tinut cont de arta canonica sau canoanele icoanei (nu se picteaza eretci in Biserica,mai ales cu aureola de sfinti)

      De asemenea in cartea „marturii din Tara Fagarasului despre p. Arsenie Boca gasim la pag.103: „la sobornicitate ajung cei ce renunta la confesionalitate”
      -pai ce Biserica nu e soborniceasca, trebuie sa renunte Ortodoxia la ceva ca sa se uneasca cu alta confesiune si sa fie deplina ? – asta vor ecumenistii eretici
      -zice Nicolae Streza ca nu l-a auzit niciodata pe p. Arsenie Boca sa combata sau sa zica ceva de rau despre catolicism sau greco-catolicism.(..deci se adevereste ce am scris mai sus)
      -cand l-a intrebat cineva daca se poate inchina la „sfintii” catolici a zis ca” da dar sa nu-i uitam nici pe ai nostri”

      Explicati acum toate acestea, ca eu unul nu am nici un interes sa spun ca nu e sfant, dar asa sfant…
      Ciuruiti-ma, dar verificati mai intai tot, paginile, pasajele ce le-am scris mai sus. si daca si acum sunt eretic si habotnic….

      Apreciat de 1 persoană

      • O idee fixa said, on februarie 13, 2015 at 2:28 pm

        Tu ai o idee fixa si ii dai inainte cu ea.

        Parintele Arsenie Boca:
        Ecumenismul? Erezia tuturor ereziilor! Caderea Bisericii prin slujitorii ei. Cozile de topor ale apuslui. Numai putregaiul cade din Biserica Ortodoxa, fie ei: arhierei, preoti de mir, calugari sau mireni, inapoi la Sfanta Traditie, la Dogmele si Canoanele Sfintilor Parinti ale celor sapte Soboare Ecumenice, altfel la iad cu arhierei cu tot. Fereasca Dumnezeu!

        A mai explicat cineva ce reprezinta pictura parintelui: Asa vor ajunge sa faca daca vor merge pe linia ecumenimului, ii vor trece pe catolici ca sfinti alaturi de ortodoxi. Era o inainte vedere a ceea ce se va intampla, adica un lucru rau pentru noi.
        Si apropor de noile carti aparute, de unde sti tu ca cineva nu strecoara acolo si nioste lucruri neadevarate ?
        E clar ca nu spre bine il promoveaza televiziunile pe Sfantul Parinte Arsenie Boca. Urmaresc ele ceva.

        Apreciază

      • O idee fixa said, on februarie 13, 2015 at 2:35 pm

        Mai, si cu lupii astia ma inteleg, numai cu voi nu ma pot intelege.

        In ‘48 cand a fost revenirea (greco-catolicilor la ortodoxie), Parintele a fost trimis la Alba Iulia. Acolo, in biserica aceea, unde erau adunati si catolicii si ortodocsii, el a fost trimis ca delegat de la Sibiu. S-a incins acolo o cearta de nu se mai intelegea om cu om. Ai nostri (ortodocsii), cautau sa-i lamureasca, ceilalti se opuneau si bineinteles a iesit un scandal mare in Biserica.

        Parintele parca nu avea nici un cuvant sa-i lamureasca. A iesit afara din biserica, si nu departe era o padure si a chemat lupii din padure, si a inceput sa-i mangaie, asa cum Daniil ii mangaia pe lei. Si cineva a zis “Mai, Parintele asta Arsenie a chemat lupii din padure?! Ia vedeti, ce face acolo?”. Si cand au iesit din biserica a inceput sa-i mangaie si a zis: “Mai, si cu lupii astia ma inteleg, numai cu voi nu ma pot intelege” si din clipa aceea imediat s-a schimbat atmosfera. Parintele si-a spus cuvantul si revenirea n-a mai fost cu probleme. (Pr. Ioan Ciungara, Copacel)

        Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 13, 2015 at 3:24 pm

        frate,
        arata-mi un pasaj unde critica catolicii…asta te-am rugat. Nu-mi sari cu explicatii ieftine despre pictura, ca nu iti merge cu asa minciuni. Se vede ca tu esti fixat si il aparati pe parinte cu ravna care se cuvine defapt Bisericii…In Bisericile ortodoxe nu se picteaza eretici…Si de ce tocmai pe Francis? de ce nu unul mai neinsemnat? Nu cumva il adora? Ca in nici o carte nu critica sfintii catolici. A spus ca da, se pot cinsti si cei catolici dar sa nu-i lasam nici pe ai nostri… De ce umbli cu cioara vopsita? Si tu esti arsenian, ca nu ai treaba cu invatatura sanatoasa.

        Apreciat de 2 persoane

      • andrei-d said, on februarie 13, 2015 at 3:37 pm

        Parintele Arsenie Boca spune:
        “Cand Dumnezeu va judeca lumea eu am sa fiu la dreapta Lui si atunci ori va sunt de folos ori va sunt acuzator.Atunci Dumnezeu imi va zice :”Arsenie,de ce nu le-ai spus?”
        Eu am sa zic:”Doamne,eu le-am spus,dar nu m-au ascultat!”
        Asa v-am devenit acuzator,iar de folos daca faceti ce va spun.Amin.”

        Insa Sf. Isaac Sirul spune ca „cei cu adevărat curătiti se văd pe sine nevrednici de Dumnezeu.”
        Ce ti se pare smerit si in asta?

        Apreciat de 2 persoane

      • Iustina Bacosca said, on februarie 13, 2015 at 4:24 pm

        NU cred ca este bine sa judecam astfel. Eu cred ca parintele Arsenie Boca este discreditat. Unele lucruri se bat cap in cap. La multe momeli din acestea am muscat si eu. Este o propaganda oribila si nu are de-a face cu discernamantul duhovnicesc. Mai bine sa nu ne bagam in astfel de polemici.

        Apreciază

      • gbogdanmihai said, on februarie 13, 2015 at 6:42 pm

        Andrei D ,le incurci.

        Apreciază

      • artion said, on februarie 13, 2015 at 8:04 pm

        Andrei-d

        Citind din cartile parintelui Arsenie Boca, „Cararea imparatiei” si „Cuvinte vii” nu am gasit nimic care sa fie neortodox. In cazul meu citind aceste carti am gasit raspunsuri la anumite intrebari, si nu doar raspunsuri dar mi au folosit si ca indrepare aceste carti.

        Referitor la Fancisc de Assisi, in cartea „Cuvinte vii” (care contine diverse predici ale parintelui) e un capitol intitulat „Dincolo de chip” in care scrie :

        Ignatiu de Loyola era un militar ambiţios; din ambiţie a creat ordinul iezuit, numai ca să facă şi el ceea ce făcuse sfântul Francisc de Assisi. Metoda duhovnicească a lui Ignatiu de Loyola se bazează pe imaginaţie. îţi reprezinţi cu mintea pe Iisus într-o împrejurare oarecare şi te închipui şi pe tine amestecat printre auzitorii de atunci ai lui Iisus. Stărui în această închipuire şi în toate sentimentele ce le trezeşte această transpunere. Pentru începător e o treabă de ajutor; dar riscurile imaginaţiei sunt ocolite în duhovnicia Răsăritului. (Năluciri, vedenii false, etc.) Răsăritul meditează fără imagini , chiar contra imaginilor, ba şi vedeniile reale le refuză – nu din rea credinţă sau din duh de împotrivire, ci din grija de-a nu greşi primind orice. Şi se ştie că Dumnezeu nu se supără când se stă pe acest punct de vedere. Meditaţia ortodoxă e cu termenii care „nu pun tipar pe minte”, cum zice unul din sfinţi, termeni care nu stârnesc nici o imagine. Iată câţiva termeni fară chip: „Eu sunt Adevărul”; „Dumnezeu este iubire”; „Duh este Dumnezeu”; „Cunoaşterea de Dumnezeu este viaţa veşnică”, etc.

        Tot in aceeasi carte, Parintele face de cateva ori referire la al 7-lea sobor ecumenic, deci stia foarte bine ce inseamna erezia.

        Eu zic ca trebuiesc probe mai concrete inainte de a sari cu acuzatii..

        Apreciază

      • O idee fixa said, on februarie 13, 2015 at 8:45 pm

        da, se pot cinsti si cei catolici dar sa nu-i lasam nici pe ai nostri…
        da-mi voie sa nu cred aberatia asta.
        Cuvintele astea de mai sus, s-ar putea traduce cam asa: „da mai aia, catolicii, sunt foarte buni, da si ai nostri sa sti ca sunt un pic si ei, mai slabuti (ei ortodoxi) da fiind de ai nostrii trebui si ei bagati in seama … asa ca sa nu-i uitam.”

        Doamne fereste, eu cred ca-s multe povesti inventate ca sa nu zic voit facute si aruncate pe piata.

        Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 13, 2015 at 10:03 pm

        artion,
        Stii ce ai reusit tu acum? Sa-mi demonstrezi si mai tare ca parintele Arsenie credea in Sfintii catolici. Eu am fost la obiect, si am aratat neghina din invatatura lui, atata tot! tu vii si imi intaresti indoiala cu asa afirmatii, deci aveam dreptate cand am dedus din invatatura lui ca el era fan al franciscanului de Assisi! Si daca are cateva carfti bunisoare asta pentru ca a facut scoala teologica, nu era neinvatat, stai linistit! Dar atitudinea lui, minunile care le facea in timpul vietii nu s-au mai pomenit la alti sfinti…Sf. Justin Popovici, sau Sf. Ioan Maximovi, Sf. Ioan de Kronstadt, Sf. Siluan Athonitul, Sf. Teofan Zavoratul..astia toti la un loc nu au facut atata spectacol si nici viziuni nu au avut la un loc cat a avut Arsenie Boca! Sa stii ca daca citesti in mai multele lui marturii el era de acord cu uniunea cu catolicii, si considera eretici doar pe greco-catolici si protestanti! (vezi mai sus relatat din cartea sa)

        Avea si admiratii spre protestantul Sadhu Sundar, un eretic si inselat, si Arsenie il numeste „apostolul” lui Dumnezeu, exact gafa facuta de ziarul lumina intr-un articol al lui saccsiv! MAi jos vezi ca ereticii nu ajung nici mucenici nici nu se mantuiesc, si e SMINTEALA
        (https://saccsiv.wordpress.com/2011/12/30/tema-grea-ereticii-pot-fi-mucenici-rugam-pe-fratii-de-la-doxologia-sa-scoata-articolul-%E2%80%9Eepiscop-martir-crestin-care-a-convertit-360-000-de-islamici-isi-pierde-vederea-intr-un-atac-cu-acid/)

        Iustina Bocosca,
        A judeca inseamna a spune despre un preot sau om ca e betivan, curvar, si altele asemenea, dar erezia, erezia e hula impotriva Duhului Sfant, si conform spuselor Mantuitorului, nu se va ierta nici acum, nici in veacul ce va sa vina!
        Sf. Ioan Gura de Aur spune ca nu trebuie sa judecam preotii (ca sunt curvari etc), ci sa ascultam de ei, dar cand acestia conduc la erezie trebuie nu numai sa fugim si sa nu-i ascultam, ci sa-i JUDECAM!!! Ca asa se sminteste poporul, eu nu am judecat, ci am aratat ce nelamuriri am…si se pare ca multi vin cu argumente ca a fost cel mai mare sfant….asemeni si adeptii lui Francisc, nu se lasa de erezie ca a facut minuni…„poporul acesta cere semn, dar semn NU I SE VA DA LUI” decat daca e nevoie! Odata pictat un eretic in Biserica nu inseamna nicidecum cum afirma un frate ca la asta se va ajunge daca…bla bla bla…si incepe sofismul hulitor, ci atunci cand pictezi o icoana inseamna ca aia e credinta ta, acolo te indrepti… Parintele daca era asa vazator cu duhul, nu trebuia sa vada ce dezbinare si inselare se va instaura in Biserica din cauza gafei lui, a picturii? Dar eu mnu cred ca nu ar fi vazut daca era sfant!

        „Cercati duhurile si vedeti daca sunt de la Dumnezeu” spune Hristos Domnul! Asa si pe noi sa ne ajute Domnul, ca „minuni” mari or sa faca si slugile satanei in curant, daca citesti „Apusul vrajitoriei” de Cuviosul Cosma Athonitul TE CRUCESTI LA CE MINUNI faceau vrajitorii din Zair(Congo)! Doamne ajuta si mantuire va doresc!

        Apreciat de 2 persoane

      • mircea.v said, on februarie 13, 2015 at 10:11 pm

        @andrei-d,

        te du nene si te culca. Tu te auzi cu ce vii? Cu marturii? A zis x ca… Si asta e pt tine dovada suprema: ce a zis x… :). Maama, ai facut cercetare… Cercetare bre, nu joaca 🙂

        Bre, esti turc? Pune mana de citeste Cararea Imparatiei si Cuvinte vii.
        Tu si ceilalti care nu aveti liniste din cauza Parintelui Arsenie Boca, credeti ca cel care a adus Filocaliile in tara pt prima data si a particcipat la traducerea lor, nu stia cum e cu dogmele si cu catolicii si sectantii… Te doare capu’.
        Mai aveai tu idei ca daca canonul e de x ani pt un pacat, gata atata stai in iad pt pacatul ala si se rezolva pr. Ceva in genul purgatoriului de la catolici. Asa ca, vezi mai bine de pr tale pe tema catolicilor, si nu o mai face asa pe inteleptul, ca nu e cazu’.

        Nu ma intereseaza marturii. Si daca ma crezi, nu ma intereseaza marturii nici despre Parintii Justin, Calciu, Papacioc si cine mai vrei tu. Ma intereseaza viata lor, cuvantul lor, jertfa lor, suferinta lor. Cuvantul lor este de 1000 de ori mai important decat orice marturie.

        Da’ tu sapa dupa marturii, ca e drum sigur asta…

        Am dat eu un citat unde ii critica Parintele pe catolici (cand se mai trezise o tanti f curajoasa, asa, ca tine) si f dur, dar uite ca nu il mai dau. In afara de citatul cu ecumenismul. (si tanti asta, a venit tot cu „dovada suprema” asta a ta.

        Si daca vrei o marturie, vezi ce spune Parintele Justin. Cred ca e un pic mai de incredere fata de x si y.

        Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 13, 2015 at 10:13 pm

        Iustina Bacosca,
        Cerceteaza draga mea! Tu nu ai discernamant, ci ca multi altii mergi orbeste dupa…minuni! Eu atat indemn, sa ne rugam pentru parinte caci este de datoria noastra, dar sa ne rugam pentru el si nu sa ne rugam lui, ca mai sunt unii inchisi la minte care au ajuns sa spuna”Sfinte Parinte Arsenie mantuieste-ma!”… Poftim??? Dar de cand mantuieste un parinte si nu Hristos? Deci clar, pana si sfintilor Bisericii te rogi sfinte cutare, roaga-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi..caci sfintii sunt mijlocitori, nu Dumnezeu! Amin

        Apreciat de 1 persoană

      • ayeaye20 said, on februarie 13, 2015 at 11:34 pm

        @andrei-d termina cu ereziile astea care i le puneti in gura Sf Arsenie Boca

        Apreciază

      • cristi o. said, on februarie 14, 2015 at 1:56 am

        @andrei-d
        Mare grija de unde va procurati cartile despre marii duhovnici! Nu doar parintele Arsenie Boca e discreditat ci si altii, Arsenie Papacioc, Ioanichie Balan etc. Au fost puse cuvinte in gura lor pe care nu le-au rostit niciodata. Ba au aparut si false inregistrari pe care unii clerici bine intentionati dar slabi in discernamantul duhovnicesc le iau de bune. Securitatea a facut tot posibilul sa-l rupa pe parintele Arsenie de constiinta adevaratilor credinciosi semanand indoiala. Nu spun ca trebuie sa inghitim nemestecat totul. E bine sa filtram cu atentie, mai ales editiile mai noi de carti. Daca Patriarhia si-a bagat nasul si a modificat in Biblie (cuvinte, versete ori fraze) sub nefericitul Daniel (modificarile au inceput cu masonul Galaction dar au atins apogeul sub acualul nefericit, mason si el). Am vazut schimbari si in Liturghie (scurtari etc), ori rugaciuni. Asa ca nu luati de bun chiar tot ce e acum pe piata. Iar daca vine vorba de amintirile unora despre ce a spus ori facut parintele, repovestite de terte persoane, eu as avea mari rezerve. Am o oarecare experienta cu transportul informatiilor pe cale orala intre oameni si pot sa afirm cu tarie ca amintirile unora sunt mai strambe si mai aiuritoare decat o minciuna facuta cu buna stiinta. – Exemplu absolut real: O matusa afla la telefon ce a facut o nepoata in alt judet. Trage o concluzie. Trec 2-3 saptamani. Apoi se intalneste cu sora ei si ii spune ce prostie a facut nepoata. Ce a inteles si transmis mai departe sora: Ca nepoata, o smintita, si-a abandonat copilul abia nascut la niste cunostinte!!! – Ce s-a intamplat in realitate: Nepoata si-a lasat copilul mic in grija cumnatei, aprox. 2 ore cat a stat la coada la platit facturile, sa nu-l chinuie pe ala mic in frig si la ingramadeala!!! Cat de distorsionata poate fi informatia receptionata si inteleasa gresit, cand, deasupra, intervine si uitarea detaliilor cu trecerea timpului… Asadar, un parinte induhovnicit poate avea o viziune. O transmite mai departe ca mesaj dar ea poate fi rastalmacita de mintea putina ori trunchiata de amnezia interlocutorului. Asta intr-o situatie fericita cand nu intervine cineva rau intentionat si stramba de tot lucrurile. Doar staruinta in rugaciune, cercetarea cu rabdare si ajutorul de sus pun omul pe fagasul adevarului in vremurile astea de mare inselare!

        Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 14, 2015 at 9:30 am

        mircea.v,
        esti idolatru.

        Apreciază

      • artion said, on februarie 14, 2015 at 12:33 pm

        Andrei-d

        Din ce am citit am inteles ca parintele avea darul inainte vederii, dar pe care l a dobandit cand era in Muntele Athos, rugandu-se la Maica Domnului si Sfantul Serafim de Sarov. Deci avand darul inainte vederii, posibil sa fii stiut mai bine decat noi daca a fost sau nu sfant Francisc de Assisi.

        Ce intelegi tu de exemplu din fragmentul asta :

        Răsăritul meditează fără imagini, chiar contra imaginilor, ba şi vedeniile reale le refuză – nu din rea credinţă sau din duh de împotrivire, ci din grija de-a nu greşi primind orice. Şi se ştie că Dumnezeu nu se supără când se stă pe acest punct de vedere.

        Ti se pare ca favorizeaza catolicismul in detrimentul ortodoxiei? nicidecum.. De ce nu l-a pictat pe iezuitul Inatiu de Layola ? pentru ca si acela e declarat sfant de catolici. De ce doar Francisc?

        Referitor la Sundar Singh tot in cartea „Cuvinte vii” scrie :

        ” Sundar Singh era nemulţumit de toate Scripturile religiilor. In revolta sa tulburată a ars Sfânta Scriptură, şi, înainte de-a pleca să se arunce înaintea trenului, a mai căzut o dată în genunchi, rugându-se… niciunui Dumnezeu.” Dar Dumnezeu era şi i s-a arătat Iisus în glorie divină. – Şi pentru tine M-arn răstignit pe Cruce ..„ Am murit Eu în locul tău; si mai scrie „De unde fără Iisus era în pragul sinuciderii, după ce L-a cunoscut pe Iisus, şi-a cunoscut sensul şi idealul vieţii sale.”

        Iti recomand sa citeste toata predica „VAMEŞUL ŞI FARISEUL” din cartea parintelui si incearca sa gasesti sensul. Nu mai judeca literal, nu esti Iisus ca sa stii cine se mantuie si cine nu, pe cine iarta Dumnezeu si pe cine nu.

        E un subiect delicat, eu personal consider ca parintele Arsenie Boca ar trebui deshumat inainte de a fi canonizat. Am inteles ca a mai fost deshumat, deci n ar fi o problema, pentru ca dorinta parintelui de a nu fi deshumat deja a fost incalcata.

        Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 14, 2015 at 4:03 pm

        artion, mircea.v, STOP RFID,
        interpretati voi, dupa capul vostru cam ce scrie aici:
        Pasaj din „Cararea Imparatiei”, pagina 123:

        CELE SAPTE SURLE
        Numai sila unei prigoane peste tot pamantul impotriva
        crestinilor ii va hotari sa lase la o parte orice vrajba confesionala si sa fie una,
        cum au fost la inceput. Nu vor scapa de sub tavalugul urgiilor
        istoriei pana nu vor veni si la mintea aceea sa asculte si sa implineasca,
        macar la sfarsit rugamintea cea mai de pe urma a Mantuitorului in
        lume.
        Poate ca in vremile acelea abia vor mai fi crestini; dar oricati vor
        ramane, aceia trebuie sa treaca, peste ceea ce ar fi foarte bine sa treaca
        crestinatatea vremii noastre si sa fie una.
        Primejdia comuna s-a aratat in lume, unirea crestinatatii intarzie.
        Doamne, pena cand?
        Deci, cand faradelegile vor inclesta mintea si inima oamenilor
        si-i vor salbatici asa de tare, incat vor zice ca nu le mai trebuie
        Dumnezeu si Bisericd si Preoti, incat va fi salbaticia si nebunia urii
        peste tot pamantul, atunci vine sfarsitul!”

        Incheiat din cartea sa! Explicati, domnilor teologi! Ca eu nu vreau sa interpretez!

        Apreciază

      • artion said, on februarie 14, 2015 at 5:59 pm

        Andrei-d

        Observi ca zice „unirea crestinatatii intarzie” deci nu face referire la „unirea tuturor religiilor, adica nu ghiveciul ecumenist din ziua de azi, nu despre acela vorbea fi sigur.

        Apoi tot in paragraful acela zice „si sa fie una, cum au fost la inceput.” deci sa fie cum era biserica pana in 1054 . Tu nu ai vrea sa fie la fel? oricine ar vrea sa fie la fel.. ce crestin nu si ar dori asta ?

        Ca sa fie la fel, nu ortodocsii trebuie sa renunte la filoque si alte inutilitati, ci catolicii..

        Sincer acum, din cartile astea 2, chiar n ai gasit nimic care sa ti fie de folos duhovniceste ? sau tu esti strict orientat sa cauti neghina ? Vezi ca si ateii sau satanistii citesc biblia strict ca sa caute neghina …

        Apreciază

      • mircea.v said, on februarie 15, 2015 at 9:00 am

        Andrei-d,

        Ti-a raspuns @artion.

        Unire ca la inceput, adica toti sa revina la inceputuri, adica la ortodoxie. Si nu amalgam de religii, fiecare cu a lui dar uniti.

        Este f clar „ca la inceput”, iar interpretarea ta ar trebui sa te puna pe ganduri. Pe tine si pe ceilalti.

        E pr ta sa crezi ca sant idolatru. Eu zic ca nu sant. Dar referitor la Parintele Arsenie Boca, scrierile dansului m-au zguduit cel mai tare. M-au facut sa ma simt in pielea goala si fara aparare pt pacatele mele. Nu am mai avut argumente, m-au lasat fara „explicatii”… Nu am mai avut unde sa ma ascund. Eram ca in fata reflectorului care arata si cele mai mici detalii. Si Parintii de mai jos spun aceleasi lucruri, numai ca Parintele Arsenie Boca este mai taios.
        Aceiasi evlavie o am si fata de Parintii Justin Calciu Papacioc, Paisie Aghioritul,… si fata de Sfintii Inchisorilor.

        Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 15, 2015 at 1:32 pm

        artion,
        las-o balta. Tu si iacoboaie aparati inselatii, odata ce-l aperi pe parintele Arsenie Boca il iei cu tot cu papistasi si cu franciscan, adica tradatori de Hristos si de adevar! Daca ti-am adus si marturia in fata, o tin de coarne iar tu zici ca-i ciuta! Tu vezi-ti de mantuire si lasa „Cararea spre imparatia iadului” a lui Boca!
        ”E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează.” spunea Voltaire! Boca cred ca e una din cele mai mari inselatorii ale secolului trecut, dar cati deschid ochii. Daca era Sf. Ioan Gura de Aur astazi nu statea la discutii de astea ieftine si anatematiza cu miile din romanii nostri care cauta minuni si inselati! Amin!

        Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 15, 2015 at 1:35 pm

        Atatea suflete fura diavolul…dar mai rau e ca atatia oameni cu viata sfanta avem si nimeni nu-i baga in seama, merg tavalug la mormantul unui inselat. Treaba voastra, mergeti la „sfintii” Arsenie Boca si Francisc de Assisi! Si vedeti mai tarziu rezultate!

        Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 15, 2015 at 6:32 pm

        mircea.v,
        faci cum stii frate, eu unul nu cred ca esti tu in masura sa dai nota unei lucrari asa ascutite, ma refer la inselarea subtila din cartile lui. Ce spunea Sf. Ignatie Briancianinov ca diavolul te inseala cu adevarul. Frate minuni cauta doar omul curios, cel ce nu are radacini duhovnicesti…asa va fi si cu antihristul, deci diavolii care lucreaza acum cu numele parintelui il chinuiesc cumplit in iad…caci nu are unde ajunge un asa INSELAT. citind carti duhovnicesti de sfinti autentici n u pierzatori de suflete ca asta, ei mereu spun si indeamna: „nu cautati minuni, satana a fost eliberat si umbla sa inghita cu miile…”gandeste-te daca astazi, la asa vreme de putina credinta, oare toti se mantuiesc care merg la un inselat? Oare asa tavalug cum merg, pentru ca unii merg acolo ca-i va mantui Arsenie…ce nebunie..Arsenie nu mantuieste..nu s-a mantuit nici el cu asa aberatii si nebuneli ce le-a raspnadit. Dar clar frate, tu oricum ai spune ai o doza de mandrie si nu o sa arati sau sa vadesti vreo greseala a parintelui. Pentru mine acesta a fost inselat de diavol…si acum satana castiga suflete care nu au treaba cu Dumnezeu..dar merg la mmormantul lui arsenie sa ceara…mantuire. Da, am mers acum doi ani de ziua lui si auzeam oameni spunand: „parinte arsenie boca, mantuieste-ma…”mi s-a parut o nebunie totala…e osanda negresit asa ceva! Cum mai spunea un parinte, aceia de acolo au evlavie la bani si stiu bine ce e defapt in mormant..oase putrezite si urat mirositoare. Oare n-o sa-l dezgroape? Caci daca au mai facut asta o data vor face tot posibilul sa nu-l dezgroape, caci se va vedea inselaciunea!
        Un singur lucru iti spun si ma las ca e irosire de timp sa mai spui ceva caci oricum il urmati negresit, si anume ca odata ce-l acepti pe acest guru ortodox il iei cu tot cu ereziile promovate…

        Apreciază

      • Getul said, on februarie 16, 2015 at 12:44 pm

        andrei-d

        da frate asa e, toti se inseala , numai tu esti cel mai meserias care vezi neghina….
        las-o mai moale , ca esti cam mandru…..

        Apreciază

      • maus said, on februarie 17, 2015 at 2:05 pm

        anatema tie care scrii sub pseudonimul „andrei-d!!!

        Apreciază

  3. geo said, on februarie 13, 2015 at 1:07 pm

    TARICEANU: Auzi, nu ma lua pe mine cu vrajeala…Noi ce facem?! Eu am inteles. Practic, trebuie sa subventionam pretul gazului ca ei sa produca si dupa aia sa exporte. Deci, eu nu fac decat prin subventie sa…export subventia.

    https://www.mondonews.ro/stenograma-soc-vosganian-contre-cu-tariceanu-pentru-niculae-nu-ma-lua-cu-vrajeala/

    Iar cel care popunea mirsavia asta a plins ieri in palavrament si a cerut colegilor, si acestia au acceptat, sa nu il lase pe mina legii celei rele…

    Apreciază

    • geo said, on februarie 13, 2015 at 1:16 pm

      Miliardarul Ioan Niculae, anchetat de DIICOT în ultimele zile în dosarul Romgaz-Interagro, în care este urmărit pentru instigare la abuz în serviciu și spălare de bani, alături de fostul ministru al Economiei Adriean Videanu, se pregătește să plece din țară.
      Niculae și-a făcut bagajele pentru Israel, conform unor surse din apropierea sa, pe motiv că vrea să-și facă o operație complicată la coloana verterbală, din cauza unor afecțiuni care îl chinuie de mai mulți ani.

      http://inpolitics.ro/surse-magnatul-ioan-niculae-vrea-sa-paraseasca-romania_18429734.html

      Apreciază

    • geo said, on februarie 14, 2015 at 3:29 pm

      Presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, arata, intr-un comunicat remis sambata, ca dosarul in care s-a cerut avizul pentru urmarirea penala a lui Varujan Vosganian, „instrumentat de Procuratura Generala si pentru care s-a cerut votul Senatului nu se refera la presupuse fapte de coruptie ale unui senator, ci pune in discutie o decizie politica a unui ministru in functie, concretizata printr-o hotarare de Guvern”. Tariceanu subliniaza ca, in acest caz, „pot sa afirm ca un vot in favoarea cererii procurorului general, asa cum isi dorea si Presedintele, ar fi creat precedentul potrivit caruia orice decizie a Executivului (deci, potential si a Presedintelui) si a oricarei autoritati publice ar fi putut fi cenzurata in viitor de catre procurori. Un asemenea precedent devenea periculos, pentru ca el ar fi deschis calea spre transformarea Romaniei intr-o republica a procurorilor.”

      Tariceanu il critica pe procurorul general Tiberiu Nitu, afirmand ca „Aceasta concluzie mi-a fost intarita si de interventia neavenita a Procurorului General, Tiberiu Nitu, care, prin cele spuse: , aduce o grava atingere principiului separatiei puterilor in stat si reprezinta un atac nepermis la adresa Senatului. Consider ca CSM ar trebui sa sesizeze Inspectia sa Judiciara in acest caz, asa cum o face si atunci cand unii politicieni critica nepermis Puterea Judecatoreasca.”

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-19378280-calin-popescu-tariceanu-critica-klaus-iohannis-tiberiu-nitu-explica-senatul-respins-cererea-urmarire-penala-lui-vosganian-precedent-periculos-deschis-calea-spre-transformarea-romaniei-intr-republica-p.htm

      Mai bine o republica a procurorilor decit una a hotilor…

      Apreciază

  4. geo said, on februarie 13, 2015 at 1:11 pm

    Presedintele KLAUS IOHANNIS a declarat, joi, la finalul Consiliului European (CE) de la Bruxelles, ca a subliniat in cadrul reuniunii ca ROMANIA isi doreste sa adopte moneda unica europeana si va urmari cu toata atentia acest proces de consolidare a uniunii economice si monetare.

    KLAUS IOHANNIS a precizat ca ultima tema de pe agenda Consiliului s-a referit la consolidarea uniunii economice si monetare si a adaugat ca au fost discutate masurile pentru stimularea investitiilor, politica monetara si dimensiunea bugetara.

    https://www.mondonews.ro/klaus-iohannis-am-subliniat-in-consiliul-european-ca-romania-doreste-sa-adopte-moneda-euro/

    Apreciază

    • safimvigilenti said, on februarie 13, 2015 at 10:29 pm

      ba nu, ROMANIA NU isi doreste sa adopte moneda unica europeana, Klaus esti un mincinos, nu reprezinti tu tara asta

      Apreciază

  5. geo said, on februarie 13, 2015 at 1:13 pm

    stiripesurse.ro vă prezinta reteaua familiilor din Camera Deputatilor. Zeci de foști și actuali parlamentari și-au angajat rudele la cabinetele parlamentare încălcând astfel legea.

    Angajarea rudelor de catre parlamentari reprezinta un conflict de interese pentru care mai multi parlamentari au fost condamanti deja definitiv fie la amende penale, fie (in cele mai multe dintre cazuri) la inchisoare cu suspendare. Astfel de incalcari ale legii sunt sanctionate si pe cale administrativa de catre Camera Deputatilor cu taierea unui procent din indemnizatie pe o perioada de 3 luni.

    Iata lista completa a parlamentarilor (cu nume sonore, dar si mai putin cunoscuti) care si-au angajat rudele in legislatura 2008-2012, dar si in legislatura 2004-2008:

    http://www.stiripesurse.ro/exclusiv-re-eaua-familiilor-din-parlament_947139.html

    Apreciază

  6. geo said, on februarie 13, 2015 at 1:15 pm

    Directorul STS, Marcel Opriş, a făcut ieri, într-o dezbatere la Parlament, o afirmație care a produs confuzie în întreaga presă, dar și la comisia de Apărare, concluzia extrem de gravă fiind că, la alegerile prezidenţiale de anul trecut au fost folosite atacuri cibernetice în scop politic, fiind implicată o televiziune românească prin intermediul căreia a fost dat un semnal pentru ”un atac calificat pentru IT-işti devastator”.

    http://inpolitics.ro/directorul-sts-si-adevarul-despre-un-mega-atac-cibernetic-la-prezidentiale_18429754.html

    Apreciază

  7. geo said, on februarie 13, 2015 at 1:17 pm

    Elena Udrea a făcut din nou în direct gestul ducerii degetului la nară.
    Dat fiind că toate somitățile tembelismului televiziunilor sărace din România sunt convocate să interpreteze gestul ca și cum Elena Udrea ar fi Zeița Artemis, m-am enervat și-am decis să dezvălui:
    Prin acest gest, Elena Udrea îi transmite unuia sau uneia dintre dușmani ( dușmance) că știe că se droghează, ba mai mult, că are probe zdrobitoare pentru a dovedi asta opiniei publice.

    Nu, nu e o amenințare sau un șantaj. Pur și simplu Elena Udrea, care știe cît să dărîme trei sferturi din ștabii din România de azi, face mișto de dușman (dușmancă) în scopul vădit al perpelirii.

    http://www.cristoiublog.ro/gindul-de-breaking-news-miercuri-11-februarie-2015/

    Apreciază

  8. evtodiev said, on februarie 13, 2015 at 1:50 pm

    Off topic:
    Al patrulea film din ciclul de filme-cateheza a Mitropolitului Ilarion Alfeev „Omul in fata lui Dumnezeu”.
    Omul in fata lui Dumnezeu. Taina Euharistiei:

    Apreciat de 1 persoană

  9. ORTODOXIE said, on februarie 13, 2015 at 2:33 pm

    Reblogged this on CREDINŢĂ DREAPTĂ ORTODOXĂ!.

    Apreciază

  10. Marya.fly said, on februarie 13, 2015 at 3:03 pm

    Andrei ai perfecta dreptate , A. Boca nu facea deosebire intre ortodoxie si catolicism, el insasi predicand in bisericile catolice sau spovedind si impartasind catolici fara trecerea la ortodoxie. Eu indemn crestinii care merg la Prislop sa puna intrebari si din raspunsurile primite isi vor da seama singuri ca acolo este o mare inselare.Multi nu vor sa puna intrebari pentru ca le place sa traiasca in minciuna, se tem ca vor fi treziti din somn, de fapt in subconstientul lor simt ca cei care trag semnale de alarma in privinta inselarii lui A. Boca au dreptate dar prefera sa traiasca in ignoranta si asta nu e nicidecum evlavie . INTREBARI De ce sa pictat A.B. in chipul Sf. Ioan Botezatoru ? De ce a pictat pe Mantuitorul si cei 12 apostoli la Cina de Taina in chip de stafii/? Este adevarat ca A.B. a fost dezgropat ? Sa arate public fotografiile de la dezgroparea lui. Este adevarat ca sa impartit crestinilor apa din mormantul lui A.B. ?- apa gasiti si la manastirile Floresti si Casiel daca stiti sa va guduriti. Cum se explica faptul ca aproape toti ucenicii clerici ai lui Boca au practicat cum reiese si din memoriile pr. Streza sau Craciun, ecumenismul?- nu cred ca are cineva dubii in privinta lui Daniil Partosanul episcopul. Ce credibilitate au marturiile unor ecumenisti ? etc. Ma uit cu stupoare la propaganda pentru Prislop facuta de masoni, homosexuali, acum si cu acceptu lui Wiesel prin televiziuni si ma intreb ce interes au? Ei care turbeaza cand aud de Sf. Inchisorilor, numara sarmalele si banii la Sf. Paraschiva sau Dimitie Basarabov nu vorbesc nimic de profiturile zilnice de la Prislop ba culmea fac propaganda.

    Apreciat de 3 persoane

    • ayeaye20 said, on februarie 13, 2015 at 11:42 pm

      iarasi acuzatii gratuite si fara nici o dovada la adresa Sf Arsenie Boca nu mai huliti! si stiti de ce huliti ca inca aveti cnp-uri = numarul omului Apocalipsa

      Apreciază

      • maus said, on februarie 17, 2015 at 2:07 pm

        bine mai ca tu nu mai ai cnp si de aia astia hulesc..ce conexiune ai facut si tu.,,

        Apreciază

    • andrei-d said, on februarie 14, 2015 at 12:00 am

      Tu macar ai deschis ochii. Domnul sa-ti ajute in continuare!

      Apreciat de 1 persoană

    • andrei-d said, on februarie 14, 2015 at 12:08 am

      A cazut si in pacatul mandriei, spunand el singur ca „va sta de-a dreapta Domnului in ziua Judecatii…”, dar Mantuitorul spune ca „cine se inalta pe sine se va smeri (adica osandi) iar cine se va smeri pe sine se va inalta!” Deoarece asa a facut si fariseul, din pilda vamesului si a fariseului. Cat legat de canonizarea lui indubitabil ecumenistii il vor ridica in slavi, ca si unii crestini care se incred in minuni, dar se lipsesc de miezul credintei!

      Apreciat de 1 persoană

  11. STOP RFID said, on februarie 13, 2015 at 4:01 pm

    Frate Vasile am primit e-mail-ul tau. Scrie-mi tot acolo adresa fratelui mircea.v.

    Apreciază

  12. Gabriel said, on februarie 13, 2015 at 4:16 pm

    Din seria teologii iadului…

    asta e blogul lui https://hrisostomfilipescu.wordpress.com/2015/02/10/bucurie-si-sanatate/

    Domnul Filipescu ne spune „Din punctul meu de vedere dracul nu stă în cardul de sănătate, ci in mintea unora care sunt blocați în frici și în programe emoționale toxice. Încărcăm cu putere lucruri exterioare care nu au nici o legătură cu sănătatea sufletească. Prin acceptarea cardului de sănătate, semnează cineva că se leapadă de Hristos? Plasticul şi cipurile nu mă pot bloca în credinţa mea în Dumnezeu… Dacă mi se va cere, voi muri cu cardul în buzunar, dar cu mintea la Dumnezeu…. Eu voi folosi cu nădejde noua variantă de servicii medicale deoarece știu că Doamne este cu mine și în mine mereu!”

    A avut si o postare pe facebook, i-am lasat si eu si mai multi frati de aici de pe blog comentarii, bineinteles ca le-a sters, in final a sters si postarea dar a lasat alta in locul aceleia spunand: „Pot înțelege că mulți oameni au avut experiențe de viață care i-au marcat într-o formă sau alta. Dar de aici și până la a scuipa venin doar pentru că am o altă viziune asupra unor aspecte ce țin de viața cetății este distanță mare.

    Promovez din toată inima misiunea, viaţa spirituală şi unitatea Bisericii în duhul libertății în Hristos care pe toate le mângâie, cultivând mai întâi sănătatea sufletească și psihică prin spovedanie, rugăciune şi fapte bune.

    Socot că fiecare vorbeste din prisma propriilor răni nevindecate…

    PS. Nu îmi plac polemicile de niciun fel și le ignor din plin spre tristețea unora care nu își pot hrăni rețelele neuronale!…”

    Asadar TOTI SFINTII PARINTI care au luptat impotriva cipurilor sa intelegem ca vorbeau „din prisma unor rani nevindecate” ? Trist este ca la postarea in care elogia cardul de sanatate foarte multi habauci au lasat comentarii laudand alegerea facuta…asadar faptul ca-ti pavezi singur cararea spre iad e treaba ta, dar sa ii iei si pe altii dupa tine…

    Apreciat de 1 persoană

  13. aniush said, on februarie 13, 2015 at 5:05 pm

    Gestul Elenei Udrea e unul pe care il faceau reprezentantii mafiei italiene si semnificatia ne „noi nu tradam, nu ne tradam fratii”.

    Apreciat de 1 persoană

  14. abc Marin said, on februarie 13, 2015 at 5:38 pm

    este veche emisiunea dar este bine să reamintim cine voieşte să ne ia locul.

    Apreciază

  15. valentin said, on februarie 13, 2015 at 5:42 pm

    mă întreb dacă România a avut vreun ierarh acolo care să știe despre Sfântul MARCU EVGHENICUL

    http://www.apologeticum.ro/2013/01/sf-marcu-evghenicul-despre-papa-si-statutul-catolicilor/

    „Iată, eu, Marcu păcătosul, vă spun că cel ce-l pomeneşte pe papă ca arhiereu ortodox vinovat este, că împlineşte tot latinismul chiar până la tăierea bărbii, şi latino-cugetătorul va fi judecat împreună cu latinii şi ca un călcător al credinţei va fi socotit” (348 – Către Teofan din Euripos, p. 343).
    Preoţii catolici nu sunt preoţi, fiind sub incidenţa hotărârilor canonice ale sinoadelor ecumenice. „Episcopii voştri [ai latinilor] şi clericii nu mai sunt nici episcopi, nici clerici, fiind caterisiţi de atâtea şi asemenea sinoade, iar mirenii sunt sub anatemă şi afurisenie” (349 – Despre adăugirea din Simbolul de credinţă, PO 17, p. 282).

    http://www.apologeticum.ro/2013/01/sf-marcu-evghenicul-despre-papa-si-statutul-catolicilor/

    Apreciat de 2 persoane

  16. STOP RFID said, on februarie 13, 2015 at 7:53 pm

    Cu asemenea rezolutie te gaseste si in gaura de sarpe.

    Apreciază

  17. geo said, on februarie 13, 2015 at 9:00 pm

    Mai multe ONG-uri cer Parlamentului sa respinga initiativa Patriarhiei Bisericii Ortodoxe, care a propus ca inscrierea la ora de Religie sa se faca la inceputul scolii, pentru toata perioada scolarizarii. „Mentinerea automata pe intreaga durata a scolarizarii a unei decizii de participare la orele de religie luata la inscrierea in clasa pregatitoare deschide calea abuzurilor”, avertizeaza ONG-urile. Asociatiile precizeaza ca informatiile de care parintii au nevoie pentru a hotari daca isi inscriu copilul la Religie la scoala le obtin „doar dupa ce copilul incepe sa frecventeze scoala” si ca, in cei 13 ani de scoala, atitudinea copilului fata de religie poate sa varieze semnificativ.

    Mai multe ONG-uri au trimis astazi, 13 februarie 2015, o scrisoare deschisa catre parlamentari, prin intermediul careia le cere sa respecte decizia Curtii Constitutionale privind statutul orelor de Religie in scoli.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19369626-scrisoare-deschisa-catre-parlament-respectati-decizia-curtii-constitutionale-aparati-copiii-nu-biserica-patriarhia-propus-inscrierea-elevilor-religie-faca-pentru-toata-durata-scolarizarii.htm

    Apreciază

  18. Radu Humor said, on februarie 13, 2015 at 10:48 pm

    Fermierii polonezi fac revoluție în stradă: Nu vor cu nici un preț ca străinii să le cumpere terenurile

    Ultimele săptămâni au adus un val de proteste în Polonia, unde fermierii s-au mobilizat în peste 50 de locații din toată țara.
    Pe 3 februarie, circa 150 de tractoare au blocat efectiv autostrada care duce către Varșovia, iar zilele ce au urmat, alte sute de utilaje au îngreunat traficul pe marile artere poloneze, iar grupuri numeroase de fermieri au pichetat prefecturile și Guvernul. Totul pentru a bloca liberalizarea pieței terenurilor agricole, care ar trebui să intre în vigoare în 2016. Agricultorii polonezi sunt deciși să facă presiuni asupra reprezentanților lor pentru ca aceștia să ceară noi negocieri la Bruxelles, astfel încât străinii să nu poată să le cumpere agricultura națională.
    Pe măsură ce zilele trec, tensiunea crește și nu sunt excluse escaladări de situații, susțin liderii fermierilor polonezi care spun și că sunt deschiși la dialog.

    ”Așteptăm cu nerăbdare să avem o întâlnire cu premierul și să convingem Guvernul că problemele în agricultura națională trebuie rezolvate. La vom spune că dacă Polonia nu va deschide un dialog cu Uniunea Europeană, noi vom fi obligați să ne intensificăm protestele”, a declarant Edward Kosmal, președintele fermierilor din regiunea Pomerania.
    „Cerem introducerea unei legi care să protejeze pământul polonez de exploatarea de către capitaluri străine. Terenul agricol nu poate fi vândut societăților comerciale. Este parte a teritoriului Poloniei. Odată vândut, va fi pierdut” – se arată în comunicarea publică a fermierilor polonezi.
    Fermierii polonezi au câteva ținte clare pentru care protestează, dintre care, cele mai importante 4 solicitări sunt:
    -Dreptul la proprietate – să se implementeze o legislație care să nu permită companiilor vestice să le cumpere terenurile, așa cum ar urma să se întâmple de la 1 ianuarie 2016, când, potrivit acordului de aderare și derogărilor ulterioare, piața funciară va fi liberalizată și în Polonia.
    -Să se favorizeze vânzarea directă a produselor agricole neprocesate și procesate. În prezent, Polonia are una dintre cele mai restrictive legi privind comercializarea produselor din ferme, astfel că micii producători nu au nici o șansă să concureze marii jucători din piață.
    -Legea arendei să fie modificată astfel încât prevederile contractuale să poată fi moștenite în mod legal de urmași.
    -Să se interzică atât cultivarea, cât și comercializarea organismelor modificate genetic în Polonia.

    Apreciază

  19. Radu Humor said, on februarie 13, 2015 at 11:13 pm

    Un filmuleţ care n-ar trebui să treacă neobservat . Excepţional !

    Apreciază

  20. ioan said, on februarie 13, 2015 at 11:27 pm

    @ andrei d. 1. uite si o marturie despre catolici _ intr-una din profetii parintele spune ca ardealul va fi luat de unguri, din cauza ca-si vor pierde dreapta credinta si se vor face catolici. ultima reduta va fi Sibiul dar si acesta va cadea. 2. in ultima vreme au aparut tot felul de „marturii” de la tot felul de „marturisitori”. vor sa ne convinga ca era pro catolicism. vor sa-l canonizeze ca mai pe urma sa ne zica _ vedeti sf. vostru era pentru ecumenism. miroase a lucratura … made perciunati

    Apreciază

  21. ayeaye20 said, on februarie 13, 2015 at 11:30 pm

    Reblogged this on ayeaye20.

    Apreciază

  22. abc Marin said, on februarie 14, 2015 at 12:04 am

    Charles Chaplin omul care în filmele mute nu spunea nimic dar zicea multe , i s-a retras cetăţenia americană fiindcă avea orientare comunistă şi era critic cu politica sua , era un tip curajos , născut parese din mamă ţigancă imigrantă din România după unii. A participat la un casting care-l imita , a mers şi el s-a aşezat la rând printre ceilalţi Chaplini şi a câştigat locul 2 din concurs , un paradox căci chiar el însuşi nu ştia să se imite perfect.

    Apreciază

  23. sherlock_holmes said, on februarie 14, 2015 at 12:40 am

    Un patriarh slab,ateolog,un europatriarh,cu mult duh lumesc in dinsul,dupa cum vorbeste si un eurointerlocutor pe masura,usor insinuos sau sinuos. Din pacate,nici cealalata varianta,cu un patriarh ceva mai cunoscator in ale teologiei nu ajuta prea mult.Cind te rupi de comuniunea cu Sfintii,cu invataturile si traditia Bisericii cu greu se mai poate crede si sta drept in fata lui Dumnezeu.Macar patriarhul Teoctist nu a fost de acord si nu a cedat presiunilor europene in favoarea casatoriilor si relatiilor homosexuale,sper sa ii ajute pe mai departe.

    Dar sa nu disperam,aceasta este inca o dovada ca in Biserica,Capul ei cel Sfint este Iisus Hristos Dumnezeu,caci daca nu ar fi fost asa,de mult nu mai dainuiam.Avem si atit de multi sfinti,si carti sfinte,inca preoti si duhovnici,doar cine nu vrea si cauta nod in papura nu se mintuieste.

    Doamne iarta-ma!

    Apreciază

  24. Aurora said, on februarie 14, 2015 at 12:45 am

    Teoctist nu mi-a placut niciodata. Vorba lui era inceata, taraganata si ma plictiseam ascultandu-l. Am avut tot timpul impresia subiectiva desigur, ca predicile lui seamana cu discursurile lui Ion Iliescu – acelasi stil molcom, fara continut, aceeasi limba de lemn, dar pe domenii diferite. Ecumenismul lui cred ca venea si dintr-o slaba pregatire teologica, dar si din convingerea intima ca si celelalte ”biserici” sunt bune. Cred ca suntem putini cei care vedem ceva rau in unirea pe care o vor ecumenistii. Fratilor, suntem niste pacatosi si niste furnici, n-avem nici un merit, n-am facut nimic bun inaintea lui Dumnezeu si totusi El, in marinimia Lui , ne-a facut cunoscute pericolele ce ne pasc si pentru asta ar trebui sa-i multumim neincetat ca nu ne-a lasat in bezna. De ce oare niste neinsemnati ca noi sar ca arsi cand aud de slujiri in comun si alte nelegiuiri? Poate pentru ca noi traim modest, n-avem palate, masini scumpe, nu mancam delicatese si ne ducem zilele de azi pe maine.

    Apreciat de 1 persoană

  25. sherlock_holmes said, on februarie 14, 2015 at 12:52 am

    @ andrei-d

    ” Deci spune ca doar greco-catolicii si protestantii sunt eretici, deci catolicii sunt buni!!!

    Stii care este diferenta dintre greco-catolici si catolici ? Aproape de la nici una in jos.Daca greco-catolicii sint eretici ( mai apropiati de ortodocsi cumva ) cu atit mai mult catolicii. Aceasta ca o logica sa spunem.

    De ce nu citesti cartile dinsului ( mai putin cele cu marturii de la oameni despre minuni,acelea sint prea putin folositoare ) ca sa vezi de cit de mult o sa te folosesti ?

    Apreciază

    • andrei-d said, on februarie 14, 2015 at 3:38 pm

      sherlock_holmes,
      In Biserica nu este logica. Dar este dogma, fratele meu. Dogma nu este o parere a sfintilor…”stii,m eu sunt Sfantul Apostol Petru..mie mi se pare ca asa, sau asa…”, ci au spus intr-un cuget: „parutu-S-a Duhului Sfant si noua…” Deci vezi Sherlock? Dogmatica Bisericii este invatatura Duhului Sfant, si Duhul Sfant nu accepta abateri, interpretari de doi lei, ci trebuie sa ai CHEZASIE, adica garantia increderii pe care o poti avea in sfinti, caci au invatatura UNANIMA de doua mii de ani! Cum iti permiti sa-ti dai tu cu parerea peste invatatura Duhului Sfant? Sa nu mai spui vreodata ca e parerea ta! Doamne ajuta!

      Apreciat de 1 persoană

  26. tanase said, on februarie 14, 2015 at 1:49 am

    Off-topic;

    Ce „psalm” frumos!

    Apreciază

  27. gynel said, on februarie 14, 2015 at 9:01 am

    Este un om fara har care a putrezit din prima luna in pamant, sa-l scoata d-acolo sa-l vedem cat e de sfant si asa sa se intoarca biserica la credinta . Si sa se impotriveasca cu curaj curentului de amestecare a religilor., ca este ca si cum te-ai tavalit in mizerie , si cu leana in pat si cu sufletul curat

    Apreciază

  28. o idee fixa said, on februarie 14, 2015 at 10:04 am

    @Marya.fly
    el insasi predicand in bisericile catolice sau spovedind si impartasind catolici fara trecerea la ortodoxie
    te rog sa aduci dovezi, nu sa arunci doar vorbe.

    @andrei_d
    A cazut si in pacatul mandriei, spunand el singur ca “va sta de-a dreapta Domnului in ziua Judecatii…”
    au nu doar va raspunde fiecare pastor pentru oaia sa in fata Stapanului ?
    au nu doar la judecata e drept sa fie de fata Stapanul, pastorul si oaia ?
    Au nu doar la judecata celor pastoriti de el va fi si el, parintele Arsenie Boca ?
    Si de ce ar fi de-a stanga cand el toata viata i-a slujit drept Stapanului ?

    Apreciază

    • andrei-d said, on februarie 14, 2015 at 11:47 am

      O idee fixa,
      Ironia ta nu-si are locul aici. Nici un alt sfat nu a mai pomenit asa ceva..bai frate draga, cand spui de-a dreapta Domnului inseamna ca esti sfant, adica unde e locul Maicii Domnului!
      Au nu spune Mantuitorul ca a sta de-a dreapta Mea nu este Mie a da??
      Au nu se certau ucenicii ca stea unu de-a stanga si unu de-a dreapta?

      Asta e Mandrie! De aia le-a spun Hristos „Nu este Mie a da!”
      O idee fixa, tu esti sarit de pe fix cu asa interpretari!

      Apreciat de 2 persoane

    • andrei-d said, on februarie 14, 2015 at 11:56 am

      O idee fixa, tu ai idee ce spuneau sfintii (autentici) despre ei insisi?
      Hai sa te luminez putin, ca esti oaie ratacita:
      Toti au murit cu gândul proprii păcătosenii si cu nădejdea că Dumnezeu, în mila Sa, le va ierta păcatele. Este de ajuns să ne amintim cuvintele marelui nevoitor din Thivaida veacului al cincilea, Sfântul Sisoe. Înconjurat de fratii strânsi lângă patul său de moarte, el părea să vorbească cu făpturi nevăzute, după cum spune cronica; fratii l-au întrebat: “Părinte, spune-ne cu cine vorbesti?” Sf. Sisoe a răspuns: “Sunt îngerii care au venit să mă ia, dar mă rog de ei să îmi mai lase răgaz de pocăintă.” Atunci când fratii, stiind că Sisoe era desăvârsit în virtuti, au răspuns “Tu nu ai nevoie de pocăintă, părinte”, Sfântul le-a zis: “Adevărat vă spun, nici nu stiu dacă am pus început pocăintei.”
      Deci vezi ce a spus Sf. Sisoe? Deci nu spuneau: o sa fiu de-a dreapta….si alte rataciri.

      Apreciat de 2 persoane

      • STOP RFID said, on februarie 14, 2015 at 12:43 pm

        andrei-d

        Daca ar veni cineva la tine si ti-ar zice…….eu am o viata crestina si ascult de ce zice Hristos ce parere ai avea despre el? Dar daca ar zice ca are o viata in Hristos? L-ai considera ratacit?

        Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 14, 2015 at 3:25 pm

        STOP RFID,
        stiu frate ca te deranjeaza, dar ce nu intelegi este ca eu nu-l judec, ci judec unele abateri de la credinta! Daca spui ca nu are, inseamna ca e infailibil, iar daca nu e infailibil si daca are atunci de ce nu recunosti? Nu ma lua pe ocolite ca sunt trucuri ieftine. Care spun ca a fost sfant si spun ca a facut lucruri mari, si daca intradevar era sfant si vazator cu duhul ar fi vazut dezbinarea de astazi dintre ortodocsi! Oare de ce nici un mare duhovnic nu si-a luat angajamentul sa vorbeasca despre el? Ai vizionat sarea pamantului, tu vezi cati vorbesc despre sfintii lor? Aceia dragul meu RFID nu au avut abateri. Si cu bucurie as vrea sa pot vorbi si eu despre Arsenie Boca, pana la urma e roman…dar are greseli si nu sunt de acord cu gafele astea latino-cugetatoare. El cand a vorbit de ecumenism se referea la unirea cu toate sectele, inafara de catolici si ortodocsi! E clar, caci franciscanul din Assi NU ARE CE CAUTA IN BISERICA. Am relatat mai sus unele scrieri ale parintilor Briancianinov si Serafim Rose…aia au explicat ratacirea, parintele Arsenie nu a explicat, si dupa cum ai vazut ce a spus mai sus un frate, in „Cuvinte Vii” parintele il numeste pe franciscan sfant…asta e sminteala, stiu ca n-o sa recunosti si o sa vii cu tot felul de explicatii, dar nu au efect!

        Apreciat de 1 persoană

    • andrei-d said, on februarie 14, 2015 at 12:02 pm

      Citeste lucrarea Sf. Ignatie Briancianinov: http://www.ortodoxie-catolicism.ro/305/francisc-de-assisi-sau-mistica-inselata-a-apusul-catolic/, unde spune clar:
      “Acesti paruti sfinti se aflau in cea mai cumplita inselare draceasca. Inse­larea isi ridica, deja, in chip firesc capul pe temeiul hulirii impotriva lui Dumnezeu prin care este schimo­nosita la eretici credinta dogmatica.” Deci Dumnezeu este hulit, iar tu strigi ca nu ar fi in regula??

      Asa, sa vedem ce spune Cuv. Serafim, alt apologet al Ortodoxiei, in incheierea lucrarii, ce sparge orice urma de indoiala, chiar si ale lui Radu Icoboaie, care subtil spunea ca “Francisc de Assisi s-ar fi putut converti la ortodoxie la sfarsitul vietii…”, dar uite ce spune Cuviosul Serafim Rose:
      “Nu se poate închipui o mândrie mai mare decât gândul infailibilitătii (negreselniciei) personale [38]. Această cădere nu putea să nu afecteze spiritualitatea lui Francisc si, în general, spiritualitatea romano-catolicilor. Asemenea Papei, si Francisc suferea de mândrie. Acest lucru se poate vedea din cuvântul său de despărtire către franciscani, atunci când a rostit: “Acum mă cheamă Dumnezeu, si vă iert pe toti, fratilor, atât pe cei de aproape, cât si pe cei de departe, de toate greselile si răutătile, si vă sterg păcatele atât cât îmi stă în putere”.”
      Poftim???Ce face pe patul de moarte? Deci inainte sa moara nu a venit la ortodoxie, cum spunea Radu si altii, ci “a iertat pacatele…”. Nebunie curata. Spre deosebire de acest Francisc de Assisi, nevoitorii sfintei Ortodoxii nu si-au îngăduit niciodată să-si atribuie dreptul de a ierta păcate.
      Iar parintele nostru a pictat si indragit acest eretic Francisc de Assisi, ba chiar si cu aureola de ..sfant? Nebunie! Sminteala!

      Apreciat de 2 persoane

    • o idee fixa said, on februarie 14, 2015 at 9:43 pm

      andrei-d

      Matei, cap 25
      34. Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.

      http://bibliaortodoxa.ro/carte.php?cap=25&id=55
      Marcu, cap 10
      Iar ei I-au zis: Dă-ne nouă să şedem unul de-a dreapta Ta, şi altul de-a stânga Ta, întru slava Ta.

      http://bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=53&cap=10

      In prima se face referire la judecata nu in a doua fiindca acolo se vorbeste despre Slava.
      In Matei, cap 25, 34 drepata ii reprezinta pe cei mantuiti.

      Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 15, 2015 at 1:42 pm

        o idee fixa,
        capul tau interpreteaza la modul cel mai sectar cu putinta.

        Apreciat de 1 persoană

  29. Marya.fly said, on februarie 14, 2015 at 12:49 pm

    In Cararea Imparatiei la pg. 123 zice A.B. – numai sila unei prigoane peste tot pamantul impotriva crestinilor ii va hotara sa lase la o parte orice vrajba confesionalasi sa fie una. ….Primejdia comuna s-a aratat in lume , unirea crestinatatii intarzie. Doamne pana cand ? Aceasta afirmatie nu este eretica ? Cititi mai cu atentie cartile lui Boca cu evlavie la Adevar mai mare ca la Boca . Altfel cititi cu ochii inchisi si de aia vi se pare totul ortodox.

    Apreciat de 3 persoane

    • andrei-d said, on februarie 14, 2015 at 3:27 pm

      Deci acum ce masi spun mircea.v, STOP RFID…? Poftim „Carare”…asta da carare. Pe asta sa o urmati voi!

      Apreciat de 1 persoană

    • andrei-d said, on februarie 14, 2015 at 3:28 pm

      Era Arsenie Boca uniatist? L-a urmat pe franciscan negresit!

      Apreciat de 1 persoană

    • o idee fixa said, on februarie 14, 2015 at 10:22 pm

      Cum Doamne iarta-ma poate fi cineva uniat cand tocmai el ii aduce pe uniati acasa la ortodoxie ?

      In ‘48 cand a fost revenirea (greco-catolicilor la ortodoxie), Parintele a fost trimis la Alba Iulia. Acolo, in biserica aceea, unde erau adunati si catolicii si ortodocsii, el a fost trimis ca delegat de la Sibiu. S-a incins acolo o cearta de nu se mai intelegea om cu om. Ai nostri (ortodocsii), cautau sa-i lamureasca, ceilalti se opuneau si bineinteles a iesit un scandal mare in Biserica.

      Parintele parca nu avea nici un cuvant sa-i lamureasca. A iesit afara din biserica, si nu departe era o padure si a chemat lupii din padure, si a inceput sa-i mangaie, asa cum Daniil ii mangaia pe lei. Si cineva a zis “Mai, Parintele asta Arsenie a chemat lupii din padure?! Ia vedeti, ce face acolo?”. Si cand au iesit din biserica a inceput sa-i mangaie si a zis: “Mai, si cu lupii astia ma inteleg, numai cu voi nu ma pot intelege” si din clipa aceea imediat s-a schimbat atmosfera. Parintele si-a spus cuvantul si revenirea n-a mai fost cu probleme. (Pr. Ioan Ciungara, Copacel)

      Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 15, 2015 at 1:40 pm

        o idee fixa,
        tre sa recunosti ca mandria din tine nu vrea sa accepte adevarul. Citeste frate carti duhovnicesti, nu sectare!

        Apreciat de 1 persoană

      • o idee fixa said, on februarie 15, 2015 at 6:54 pm

        andrei-d, frate, nu bine am zis eu ca ai o idee fixa ?
        betivan sunt, ca ma uit dupa femei e drept, ca nu postesc e drept, ca injur e drept, ca vorbesc de rau pe frati e drept, ca …. multe altele pacatele mele sunt, dar ca sunt sectar, asta NU sunt.
        Tu zici mai sus ca „capul tau interpreteaza la modul cel mai sectar cu putinta”.
        Ce am interpretat eu gresit ?

        Apreciază

  30. sherlock_holmes said, on februarie 14, 2015 at 7:34 pm

    @ andrei-d

    Cam ai un duh de cearta in tine si nici acesta nu este din Biserica.Pe de o parte spui ca sfintii spuneau parutu-sa Duhului Sfint si noua iar mie imi reprosezi ca spun aceasta este parerea mea ( eu nu pot sa spun parutu-sa Duhului Sfint si mie ).Cind spun aceasta este parerea mea,inseamna ca sint mari sanse sa gresesc,dar s-ar putea sa fie si ceva adevar in acea parere.

    Tu ai afirmat :” Deci spune ca doar greco-catolicii si protestantii sunt eretici, deci catolicii sunt buni!!!

    Si daca greco- catolicii sint tot catolici dar mai apropiati de greci,de ortodocsi si eretici ( vezi denumirea ) nu inseamna ca si catolicii mai indepartati de greci ar fi eretici ?

    Daca 1 este mai mic decit 3,nu ar fi logic ca 1 sa fie mai mic si decit 7 ? Si logica,ca functie a ratiunii ba si trupurile oamenilor sint in Biserica .Ca doar nu maninici pietre bei nisip si te imbraci cu frunze.Ca cei desavirsiti nu mai vorbesc de la ei ci numai de la Dumnezeu,aceasta este altceva.Copiii se mai folosesc si de logica si bun simt,nu sint ca sfintii cei desavirsiti.

    Parintele Arsenie Boca nu este inca sfint,cei mai multi asa il vad,tu si altii nu.Fiecare sa mearga pe calea lui.Noi,cel care il vedem sfint ne folosim de invataturile lui ortodoxe,incluzindu-l in Biserica alaturi de ceilalti sfinti si neinterpretind ca tine ce se spune despre pictura aceea sau ca nu a spus explicit ca,catolicii sint eretici. Daca altii vor sa-l compromita pe parinte pentru agendele lor ecumeniste sau altele,nu tine la ortodocsii traitori,caci parintele a spus clar ca ecumenismul este erezia ereziilor,daca va fi canonizat,si aceasta afirmatie va fi cumva pecetluita.

    Faptul ca a spus ca va fi la dreapta Mintuitorului,nu cred ca se refera la imediata vecinatate,precum Maica Domnului,ci la cei mintuiti,oile care vor sta dea dreapta si nu caprele care vor merge la stinga.

    Am ascultat acum si interviul parintelui Arsenie Papacioc luat de parintele Ioanichie Balan,( ca sa incerc sa te inteleg ) sint si ceva controverse,prea multa profetie,prea multe minuni,o anume insingurare,lipsa de comuniune…oricum parintele ramine in Biserica,eu zic ca cele bune sa se adune,cele rele sa se spele…parerea mea.Si va sti Domnul Dumnezeu daca sa-l canonizeze sau nu,nu-mi fac griji.

    Cu aceasta inchei pe acest subiect,Doamne ajuta!

    Apreciază

  31. andrei-d said, on februarie 15, 2015 at 1:37 pm

    sherlock_holmes,
    Esti in inselare. Du-te cu Boca si faceti propaganda ecumenista!

    Apreciat de 2 persoane

  32. andrei-d said, on februarie 15, 2015 at 7:17 pm

    Arsenie Boca este cel mai mare ratacit, dar nu stiu daca inconstient, caci facea asta cu buna credinta, ce mai reiese din „minunile” ce le-a promovat e ca este mai periculos decat yoghinii sau orice guru, acolo observi cum lucreaza duhurile satanice. Chiar Cuviosul Serafim Rose, un apologet si bazat numai pe invatatura Sfintilor Parinti anunta si mereu atragea atentia: „urmeaza o noua era, a „Duhului Sfant” dar nu este altceva decat o dezlegare a inselaciunii pe intreg globul…. ” fratilor e vremea antihristului, el e sef peste intreaga omenire, si aceasta de aici e impartia lui, tot Cuviosul Serafim mai spunea: „ca mileniul de care se vorbeste in Sf. Scriptura e perioada de inflorire a Bisericii, care se incadreaza intre Intruparea lui Hristos Domnul si nasterea lui Antihrist..” deci clar, daca multi duhovnici au spus ca antihristul e aproape si acum e nascut, cu cat mai mult au luptat slugile lui, diavolii la inselaciuni nu numai la noi, ci peste tot in lume. Atata timp cat a fost „mare” acest inselat boca trebuia sa fie CATEGORIC impotriva catolicilor, cei ce au asuprit ortodocsii de o mie si ceva de ani! Tosi marii sfinti ai secolului XX, si XXau criticat la modul cel mai aspru catolicii, dar sa mai si picteze. e o nebunie, treziti-va si lasati asa lucrare sa se duca.
    Frate saccsiv, din multele tale expierinte, crezi ca duhul care lucreaza la mormantul lui boca e crestin? Ce fel de sfant mare sa fie cand el se comporomite cu apusenii? El e urmasul „ortodox” al lui Francisc de Assisi. El e hulitorul lui Dumnezeu din Biserica. Prin el lucreaza si au lucrat negresit diavolii si acum da falsa impresie celui ce merge la mormant ca e …mantuit si vindecat. Intradevar, unii se vindeca „miraculos” DAR NU REVIN SA MULTUMEASCA LUI DUMNEZEU PRIN POCAINTA, SAU SA VINA MAI DES LA BISERICA, CI II MULTUMESC ACESTUI…inselat! Cred ca numai arsenie boca e sfant si restu sunt ..mai mici. Arsenie Boca e un minunat teren intins naivilor care au „evlavie” la un „prigonit”, „smerit” cum parea asa era si Francisc…nu degeaba spunea mereu ca L-a visat pe Mantuitor…ca vorbea cu El…astea toate ca sa-si faca singur reclama. Ma dezic de tot si il anatematizez pe boca. Asa sminteala nu voi promova de-acum in colo. Cred ca blogul saccsiv e singurul blog ce nu l-a promovat pe acest eretic. Imi pare sincer rau ca mai sunt unii frati care au comentarii cu dreapta socoteala si chiar discernamant…dar la faza cu boca gresesc amarnic. Citit cartile Sf. Ignatie si vedeti urmele smereniei, nu spectacol!!! Asta e cursa diavolului, Sfintii chiar daca faceau minuni nu se laudau pe mese si nicidecum nu aveau GARANTIA MANTUIRII precum arsenie boca. Acest parinte L-a hulit pe Mantuitor! O sa va lamuriti curand, nu va rabda un urmator sfant asa o batjocora, si-l va da pe fatza pe acest impostor! Arsenie Boca = ERETIC SI ECUMENIST SUBTIL, taios si foarte perseverent. Diavolii „plang” sau „se tanguiesc” la mormantul lui boca…dar de bucurie! Nu suporta satana asa lucrare dumnezeiasca, si-l ascundea ca pe ceilalti mari sfinti…Dar diavolului ii place, si inseala multa lume. Uitati-va la Sfintele Moaste ale lui Gheorghe Calciu…ce-a facut satana? le-a ingropat, ale lui Ilie Lacatusu? Nu le baga decat putini in seama! Ei pe aia sfinti sata nu ii promoveaza, in schimb promoveaza inselatii „facatori de minuni”!

    Apreciat de 2 persoane

    • andrei-d said, on februarie 15, 2015 at 8:44 pm

      plus de asta astzi la Doxologia, in Iasi libraria incepe sa se umple la propriu de cartile lui boca ecumenistu’!!! Mi-aduc aminte ca spuneau marii duhovnici ca Nicodim Mandita si Vichentie Moroi ca in vremurile din urma sa pastrati cartile vechi, caci sectarii si dusmanii lui Dumnezeu le vor inlocui cu cele ale inselatilor si sectare, sau reedita cum s-a vazut in Prohod…Deci asa nebunie nu am vazut pana acum…oameni batrani si tineri practic parca au innebunit, cumpara pe „sfantul” arsenie in prostie. Promovarea unui ratacit e nebunie, vad cum carti ale sfintilor secolului XX sunt aproape inexistente, iar de arsenie gasesti la toate rafturile. Ba chiar pe mesele de la intrare…carti si poze. Acesta dragii mei nu e duhul lui Dumnezeu unde sunt redusi la tacere sfintii ortodocsi, dar ratacitii ii promoveaza. Sa vedeti cum o sa lucreze de acum in colo.

      Apreciat de 2 persoane

  33. mircea.v said, on februarie 15, 2015 at 8:01 pm

    andrei-d,

    Fii atent aici cel mai mare inselat in privinta Parintelui Arsenie Boca 🙂

    „Dumnezeu lucreaza prin oameni. Socotim ca frumusetea artei scrise si pictate de Parintele Arsenie Boca este de toata vrednicia. Toate le incununeaza un suflet inaintea lui Dumnezeu, si pe noi si neamul nostru si toata crestinatatea de pretutindeni. Valorile acestea ortodoxe au fost pretutindeni si vor ramane in viata noastra ca existenta in eternitate. Rolul mare , pe care l-a avut Parintele Arsenie Boca, ca trimis a lui Dumnezeu, este tocmai aceasta mare lucrare de o deosebita adancime duhovniceasca si pe care el a lasat-o, iar noi, ca urmasi ai lui, trebuie sa ne hranim dintr-insa si sa ne ostenim cu toata ravna sa o ducem mai departe ca binecuvantare pentru nepotii si stranepotii nostri. Aceasta a fost si este misiunea Parintelui Arsenie Boca, si el nu e mic inaintea lui Dumnezeu. De aceea il lauda credinciosii in Biserici, la mormantul lui si in casele lor iar temelia credintei este in acesti inchinatori binecredinciosi.

    Stiut este de toti ca vrasmasul urla la mormantul parintelui. Vrasmasi au fost dintotdeauna si vor exista cat timp va ingadui Dumnezeu sa existe omenirea aceasta.

    Atata timp cat noi vom fi si vom ramane in haina aceasta monahala , vom avea si prieteni si neprieteni, ca asa a fost dintotdeauna, de la inceputul veacurilor.”

    Apreciază

    • mircea.v said, on februarie 15, 2015 at 8:03 pm

      Sant spusele Parintelui Justin Parvu.

      Apreciază

      • andrei-d said, on februarie 15, 2015 at 10:24 pm

        Tu ai spus ca nu trebuie sa credem in cartile cu marturii, si acum imi plasezi ..asta? Esti patetic. Adica tu vrei sa luam doar ce e bun si laudaros..dar de EREZII nu mai aduci vorba. Esti pe calea cea buna, mandruletule. 🙂
        Inca cateva „argumente” si am tendinta sa te numesc arseniean! Desi nu as gresi nici acum…esti pe linie cu iacoboaie!

        Apreciază

  34. Marya.fly said, on februarie 15, 2015 at 8:46 pm

    Presa si tv. ii trag tare cu sfintenia lui Boca si profetiile lui pentru a invrajbi romanii impotriva Rusiei, sa lupte contra lor. Mereu se spune ca Boca a profetit ca Rusia va ocupa Romania , deci luptati contra lor. Pr. Valica spunea ca profetia este facuta ca un avertisment sa nu se implineasca. Ori politicienii nostri in frunte cu redusul Iohanis desi stiu si mediatizeaza profetia provoaca Rusia mereu. Aceasta cred ca este una din cauzele propagandei t v. pentru Boca.

    Apreciază

  35. mircea.v said, on februarie 15, 2015 at 9:03 pm

    andrei-d,

    nu ma intereseaza minunile si cartile cu marturii, care in general vorbesc despre minuni. Dogma ortodoxa e foarte clara, si nu este dogma omului, oricare ar fi el, ci este dogma lui Dumnezeu – Tatal, Fiul si Sfantul Duh.

    Apreciază

    • andrei-d said, on februarie 15, 2015 at 10:30 pm

      Si Origen a contribuit in Biserica..si stim ca e ERETIC. Asemeni si Tertulian, e primul care a folosit cuvantul Treime…si si-a facut secta pe vremea lui. La fel si Arsenie…dar si dracul Il marturiseste pe Dumnezeu, pe vremea Sf. Ap. Pavel si Sila…dar e sfant! Mergi in continuare. Ereticul asta o sa fie cap de lista, caci e preferatul diavolului….. 😉 Arsenie este inselat si ratacit! E promovat de masonerie caci stim ce e cu tvurile…iar daca nu mai avem ierarhi marturisitori si de dreapta credinta stim noi ce promoveaza ei, si stiu si ei foarte bine ca „poporul acesta desfranat cere SEMN, dar semn nu i se va da”, caci e idolatru! Asemeni iudeilor, devenim idolatri, caci buna credinta lipseste de aia e promovat ratacitu asta….

      Apreciat de 1 persoană

      • mircea.v said, on februarie 16, 2015 at 8:23 am

        andrei-d,

        Nu stiu daca Parintele Arsenie Boca e sfant, nu am sustinut niciodata ca e sau ca nu e, dar profund ortodox este. Vezi si cum incheie @artion comentariul de mai jos.

        Frate, nu poti pune in aceiasi galeata pe X si pe Parintele Justin cand vorbesc, nu???
        Cuvantul Parintelui Justin e greu de tot, bre. Zi si tu acum…

        Apreciază

  36. artion said, on februarie 15, 2015 at 11:20 pm

    Andrei-d

    Esti foarte ortodox frate, insa din pacate nu prea ai atitudine crestina. Pari putin orbit de rautate, si poate rautatea asta te impinge putin spre extremism religios.

    Iti dau ca exemplu cateva comentarii lasate de tine pe deveghepatriei, un blog chipurile ortodox dar care promoveaza mai mult ura decat ortodoxia , imbina adevarul ortodox cu mesaje de ura, gen M…e Israel ..si tot felul de chestii , acelasi blog sustine teoria cum ca evreii sunt khazari, va sa zica de rastignirea lui Iiisus nu se mai gaseste nimeni vinovat.. vezi pe acolo artisti hip hop care chipurile lupta impotriva Noii Ordini Mondiale, dar in viata particulara au patimi mai grele decat paganii , langa poze cu Sfintii vezi cuvinte obscene si alte chestii ..

    deveghepatriei.wordpress.com/2015/02/03/a-sosit-mandatul-de-arestare-la-ministerul-de-interne-cat-de-repede-va-miscati-cand-vine-vorba-de-jidani-slugoi-vanduti-ce-sunteti/#comment-31477

    deveghepatriei.wordpress.com/2015/02/03/priviti-cum-au-dat-navala-jidanii-ramane-cum-am-stabilit-muie-israel/#comment-31478

    Cred ca si pe aici pe blog ai injurat..

    Cu injuraturi si vulgaritate nu ma convingi.. Iiisus a murit pe cruce fara sa i injure pe acei evrei care i au vrut raul , fara sa se ia cu ei in gura, s-a dus precum mielul in gura lupului si a indemnat ca si noi sa avem aceeasi atitudine. „Buni si blanzi cu inima.”

    Daca e sau nu sfant Arsenie Boca , putin imi pasa, am citit cartile lui si am descoperit in el o persoana total dedicata ortodoxiei, total dedicata indreptarii omului si ridicarii din patimi. Daca sunt in inselare, ma voi ruga Maicii Domnului sa ma lumineze.

    Apreciază

  37. […] artion said, on februarie 13, 2015 at 8:04 pm […]

    Apreciază

  38. […] VIDEO – Patriarhul TEOCTIST despre FILIOQUE intr-o gretoasa emisiune pro ECUMENISM: “si asa si a… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.