SACCSIV – blog ortodox

Din nou despre SOLUTII LUMESTI. Ca doar subiectul e inepuizabil …

Posted in APOCALIPSA, SEMNUL FIAREI by saccsiv on august 8, 2010

   Am scris enorm de mult pe acest blog despre cum ar trebui sa ne pregatim daca asteptam vremurile apocaliptice si ca solutiile lumesti sunt cele mai proaste dintre variante. Cititorii cunosc desigur foarte bine tot ceea ce am postat. Atat cei ce au inteles ce tot strig de multa vreme, cat si cei ce se fac ca nu pricep. Asa ca nu voi relua prea multe, indic insa cateva titluri:

Parintele IUSTIN PARVU: „Solutii omenesti nu sunt, dragii mei! Solutia este moartea pentru Hristos” (despre vaccinare, evrei, preoti, politicieni si sistemul antihristic)

Necesitatea ruperii de SISTEM. Napasta ii va lovi pe toti: intai pe cei din marile orase, apoi la scurt timp si pe cei de la tara

Pustnicul Zosima: „O să fie MARE MACEL IN ORASE. O să fie mai rău decăt ti-a spus părintele Pustnic N.” Completare la articolul „PROFETIE: „MARE VARSARE DE SANGE” in 2011 in Romania?”

VIDEO (si transcriptul) – Parintele IUSTIN PARVU: „ANTIHRISTUL este pe teren si lucreaza”

VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI …

Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!”

IPS BARTOLOMEU ANANIA despre APOCALIPSA

PROFETIA Sfantului LAVRENTIE DE CERNIGOV despre ANTIHRIST

Un articol ce nu va fi pe placul adeptilor „SOLUTIILOR” LUMESTI …

ILIE CATRINOIU (autorul blogurilor “Atitudini fara platitudini” si „Radical & hipercritic”) ne „invata” ca ANTIHRISTUL NU E O PERSOANA, ca religiile sunt pregatiri pentru crestinism si ca crestinul autentic gandeste SISTEME POLITICE si economice CARE SA AMANE APOCALIPSA …:

Despre ANTIHRIST …

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

   Acesta este un articol foarte scurt, postat pentru a centraliza aici o cat mai mare parte a comentariilor pe aceasta tema, ce iar au aparut si sunt cam imprastiate pe la diverse alte articole. Sincer, am obosit sa tot raspund celor ce se indarjesc sa astepte un Stefan cel Mare sau care au de gand sa ceara SISTEMULUI sa nu ne puna semnul fiarei, asa, ca drept fundamental al omului … Sau care considera ca vremurile apocaliptice vin in functie de cum ne manifestam noi dreptul de a fi crestini sau de cum ne organizam in mitinguri si asociatii … Mai ramane sa cerem SISTEMULUI sau de ce nu, chiar ANTIHRISTULUI dreptul de a avea noi crestinii o enclava pe undeva pe planeta asta si apoi, ei cu ale lor si noi cu ale noastre …

   Prin urmare

–          Ori consideram ca vremurile apocaliptice bat la usi si ca antihristul s-a nascut si ca atare ne pregatim exact pentru evenimentele descrise in Sfanta Scriptura si profetii.   

–          Ori consideram ca sigur ele nu bat la usi si atunci ce mai atata zarva? In acest ultim caz, cipul nu e nimic, nici macar vreun pas spre semnul fiarei. NOUA ORDINE MONDIALA nici ea nu e nimic, ci doar o noua doctrina a unui nou imperiu, cum au mai fost, doar ca de intindere planetara. Ecumenismul nu e nici el ceva, ca de altfel nici politiCA COrecta si tot ce mai dezbatem noi pe aici. Sau daca sunt totusi ceva, sub nici o forma nu reprezinta inceputul durerilor, ci niste chestii impotriva carora putem lupta si eventual birui.

–          Dar sub nici o forma nu e bine sa facem un ghiveci: sa vorbim de Apocalipsa dar sa actionam ca si cum n-ar fi vorba de Apocalipsa …

   In general, cei cu solutii omenesti in cap sunt cuprinsi in doua mari categorii:

–          Cei ce nu cred ca vremurile apocaliptice bat la usi. Trebuie sa-i trezim. Dintre acestia, foarte periculosi sunt cei inregimentati in sau conducatori a tot soiul de organizatii si structuri ce ar pierde bani si faima daca ar iesi din lupta lor lumeasca cu SISTEMUL. Si ca o paranteza, cei care ma dusmanesc cel mai mult sunt din randul acestora …  

–          Cei ce considera ca ar cam bate, dar prin solutii dibace putem amana sau putem fenta. Cu acestia e cel mai greu de dus munca de lamurire …

   Voi directiona asadar dialogurile pe aceasta tema aici. Rog pe cei ce au inteles cum e treaba cu solutiile lumesti sa ma ajute ii a-i lamuri si pe ceilalti, caci timp nu voi avea sa ma ocup de fiecare in parte. Asta asa, ca sa nu zicem ca nu mai facem inca o incercare …

   Doamne ajuta!

34 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 8, 2010 at 1:26 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Maria said, on august 8, 2010 at 2:17 pm

    Imi cer iertare ca va intreb dar sau eu nu inteleg sau totusi unele profetii nu se aseamana. Am inteles ca urmeaza un al treilea razboi mondial, dar dupa lucrurile sunt distincte unii spun ca va fi intronat antihristul( deja s-a nascut…!?) iar altii ca Sf. Andrei cel nebun dupa Hristos si Sf. Ioan Iacob Hozevitul spun ca dupa acest razboi va fi pus de catre ingeri imparat la Constantinopol un Sfant:

    La vii abia a treia parte

    Din toata lumea va scapa,

    Iar restul se va da la moarte;

    Apoi razboiul va-nceta!

    19

    Caci Inger va veni din ceruri,

    Strigand cu glas infricosat,

    Sa puna capat la maceluri

    Puterile din Tarigrad.

    20

    Acolo Ingerii vor pune

    Pe tronul bizantin un Sfant

    Si pasnic toti se vor supune,

    Lipsind razboiul pe pamant.

    Deci luminati-ma si pe mine fratilor ca nu mai inteleg ce se intampla. Doamne ajuta! Maria

    Apreciază

    • bogdan said, on august 8, 2010 at 3:34 pm

      Maria, cu mintea mea cea ticaloasa, singura explicatie pe care mi-am dat-o mie insumi legat de exact aceeasi problema, este urmatoarea: gandul imi spune ca Dumnezeu ne-a dat mai multe profetii contradictorii pentru a nu ne asuma traiul crestin doar de frica sfarsitului. Daca Dumnezeu ne-ar fi dat date exacte, noi am fi putut recurge la o viclenie de genul: „vine sfarsitul peste 2 saptamani, lasa ca ma voi pocai in ultima saptamana! pana atunci imi fac de cap”. Neavand informatii clare, suntem fortati sa traim duhovniceste zi de zi, caci nu stim cand va fi ora cand vom fi luati din aceasta viata. Vorba Mantuitorului: „Privegheati!”. Daca vom avea sau nu un imparat bun dupa razboi, ramane de vazut, desi dupa cum decurg evenimentele in ultima perioada (mai ales anul acesta, care mi se pare cel mai terifiant de pana acum), nu prea exista semne ce ar putea conduce la indeplinirea respectivelor profetii. Sa ne rugam Domnului sa ne daruiasca discernamant.
      Sper sa nu pacatuiesc in vreun fel dandu-mi cu parerea despre lucruri care ma depasesc…
      Doamne ajuta!

      Apreciază

      • saccsiv said, on august 8, 2010 at 3:47 pm

        Maria

        Intr-adevar, cei cu solutii lumesti in cap ne tot vorbesc ca niste Sfinti ar fi vorbit de un imparat pus chiar de ingeri. Bataiosu de exemplu e un infocat adept al ideii.

        Indubitabil, un astfel de imparat pus de ingeri este un eveniment unic si extraordinar in istoria umanitatii. Daca ar fi real, de ce nu se spune nimic despre el in Sfanta Scriptura?

        Apreciază

      • Rgogu said, on august 9, 2010 at 12:27 pm

        Bogdan,din moment ce recunosti ca mintea te poate insela(ca este ticaloasa), de ce o lasi tocmai pe ea sa analizeza si sa dea verdict despre calabilitatea si veridicitatea profetiilor. Cum ar putea sa fie porfetiile contradictorii? Profetiile nu sunt de la Duhul Sfant? Iar El e contradictoriu? Cu certitudine ca noi suntem contradictorii si nu pircepem, sau pricepem ce voim noi.
        Saccsiv, mi se pare, ca Sf. Cosma Etolul profeteste multe despre Cinstantinopol si despre imparatul ce va fi pus acolo. Si sunt mai multi Sfinti care vorbesc despre acestea. Profetiile nu se desfiinteaza intre ele, ci pot sa se refere la lucruri diferite. Poate Cuviosului Ilie Cleopa i-a Descoperit Dumnezeu despre cea de-a doua fiara, sau alt om cu duh antihristic ca avea 18 ani in ’95. De unde stim noi la ce varsta va imparati blestematul? se stie cumva? eu ,din cate stiu-putine-, se zice ca doar va incerca sa Il imite pe Hristos. Si cu siguranta numai atata va putea face; de ce atunci sa nu poata fi nerealizata si dorinta de a imparati la 33 de ani… poate va imparati la 50 + .
        Noi sa viem intru Domnul acum!
        Doamne ajuta!

        Apreciază

  3. ioana said, on august 8, 2010 at 2:22 pm

    Doamne ajuta!
    Indraznesc, pentru invitatia pe care o face saccsiv.

    Pentru aceia dintre noi care avem duhovnic, facem asa cum ne sfatuieste duhovnicul si el va da socoteala in fata lui Dumnezeu pentru sufletul nostru. De doua ori nu pedepseste Dumnezeu pentru o greseala. Ascultarea este mantuitoare. Foarte important este si sa ramanem in dreapta credinta!

    Pentru aceia care mai cred in solutii lumesti, pot incerca, nu ii opreste nimeni. Poate se vor convinge pana la urma.
    Eu consider ca le-am epuizat pe toate.Am semnat marturisirea de credinta impotriva ecumenismului, am scris presedintelui, am mers la parlamentarii si deputatii din judet, am mers in sala de judecata impotriva guvernulu, am semnat impotriva actelor biometricei… Nimic nu a contat.

    pentru danutza,
    care nu stie ce sa faca cu buletinul copilului. Cred ca se poate cere buletin de tip vechi, din motive de lezare a constiintei religioase, exista si o lege care ne permite aceasta, va puteti interesa la politie. Sau puteti incerca sa il inscrieti la scoala pe care a infiintat-o IPS Teofan la Iasi. Poate acolo este primit si fara buletin. Cel mai bine ar fi sa cereti duhovnicului un raspuns clar.

    In ceea ce ma priveste, cum am mai spus, Parintele meu duhovnicesc ne sfatuieste de mai multi ani sa invatam sa rabdam (foame, sete,frig, dar mai ales nedreptatile, jignirile, prigonirile, etc.) Sfintia sa crede ca vremurile din urma sunt in desfasurare, ca nimeni nu ne va agresa fizic, dar ne vor marginaliza si ne vor face sa parem ridicoli, habotnici,nebuni…Crede ca trebuie sa fim pregatiti sa rabdam orice, astfel incat sa nu ajungem sa cerem noi sa fim pecetluiti pentru ca nu vom putea rabda lipsurile, daca vom trai sa prindem si vremurile cele mai de pe urma.

    Deasemeni, Parintele meu duhovnicesc crede ca putem trece peste aceste vremuri DOAR CU AJUTORUL HARULUI Duhului Sfant, pe care il putem agonisi, asa cum stie fiecare dintre noi – dupa cum invata Sfintii Parinti. In nici un caz sa nu ne punem increderea in noi sau in vreun om, oricare ar fi acela. Astfel ne ferim si de a-l primi pe antihrist care va veni ca un inlocuitor, nu ca un impotrivitor al Domnului Iisus Hristos.

    saccsiv,
    daca veti considera ca raspunsul meu nu este corect sau multumitor, nu il postati.

    Apreciază

    • danutza said, on august 8, 2010 at 8:36 pm

      multumesc mult pt sfat. este primul pe care-l primesc referitor la problema mea. o sa incerc sa vorbesc,desi…tare mi-e teama ca nu voi gasi raspunsul dorit. parca stiu ca legea la care te referi a fost anulata ( asta mi-a spus-o un avocat, un bun crestin, preocupat si el de aceste lucruri). fie noua dupa voia Domnului!

      Apreciază

      • ioana said, on august 9, 2010 at 8:14 am

        danuta,
        azi am sunat si eu la doua cunostinte din politie, si ambele persoane mi-au spus ca s-a anulat acel ordin. Nu era o lege cum am zis eu.
        M-au sfatuit sa iti spun sa ai rabdare pana copilul implineste varsta si apoi, vom vedea.
        Cu ajutorul lui Dumnezeu, vei reusi ceva, nu ma indoiesc.
        Problema se pune si altfel de catre unii dintre crestini…Copilul nu va avea documente cu cip, dar vor avea profesorii.
        Parerea duhovnicului meu este ca nu e treaba noastra ce fel de doc au altii.
        Cu Dumnezeu, inainte!

        Apreciază

      • danutza said, on august 9, 2010 at 9:28 am

        multumesc mult ioana pt straduinata de a ma ajuta. ma rog la sfanta Maica sa imi fereasca familia de ispite si de rele si sa ma indrume spre calea cea buna. sa te ocroteasca bunul DUmnezeu si sa-ti inmulteasca binele facut! Doamne-ajuta!

        Apreciază

  4. Marturiseste said, on august 8, 2010 at 4:00 pm

    Vadit stransoarea este vizibila acum mai mult ca oricand, si va deveni din ce in ce mai profunda.
    Din cauza agatarii noastre de lucrurile materiale, tuturor ne este usor sa vorbim despre Hristos si sa-l propovaduim, ca inca ne e bine si mai avem ce pune in gura, mai avem unde pune capul pe o perna, mai avem confortul de a ne deplasa cu „trasuri cu multi cai putere”. Dar proba adevarata se da atunci cand Dumnezeu ne ia toate cele de care suntem agatati. Atunci se vede cine este cu adevarat credincios si cine nu. Mergem la biserica sa ne inchinam, stim randuieli bisericesti, stim canoane bisericesti, stim multe rugaciuni, citim Sfintii Parinti si dobandim in felul acesta invatatura despre ce e bine si ce e rau, dar cand vine vorba sa suferim pentru Hristos, parca avem retineri, parca nu mai suntem asa de atotstiutori ai invataturilor ortodoxe si mai vine vrajmasul si ne mai planteaza un gand in minte: „lasa ca inca nu e asa de grav precum se spune, mai este timp pana la sfarsit; uite ai de platit intretinerea, ai de achitat rata la banca, ai de hranit copilul, dar parca ti-e pofta si de o prajiturica, de ce nu te-ai duce in oras sa mananci si tu o pizza, te mai resfeti si tu un pic din ce mai e pe lumea asta, mai ai timp, nu trebuie sa te grabesti de pe acum, nu trebuie sa iti faci griji, uite ce spune preotul cutare – ca nu e asa de grav sa iei cipul asta, n-are nici o putere asupra ta…”. Si uite asa ne culcam pe o ureche vrand, nevrand, si facem voia diavolului.
    Unii slujitori intru Hristos ne spun ca nu e nici o problema cu actele astea biometrice, cu cardurile astea bancare, nu e grav ca inca nu e semnul fiarei, iar altii spun clar ca nu trebuiesc luate, pentru ca ne pericliteaza mantuirea, care este scopul suprem al creari noastre, sa-i slujim lui Dumnezeu alaturi de Sfinti si Ingeri. Si oamenii aud si in stanga o parere, si in dreapta o parere, si devin zapaciti de cap ca nu mai stiu ce sa mai creada. De aia si apar multe discutii contradictorii intre crestini care, la multe subiecte sunt uniti intru credinta, dar la asemenea subiecte incep sa dezbata dandu-si fiecare cu parerea proprie si personala (uitand ca de cele mai multe ori e de la diavol aceasta parere), in felul asta incercand sa caute solutii lumesti, sub falsul pretext ca „poate o mai intind un an, doi” .

    Am sa incerc sa dau o pilda cu patima cea mai puternica a noastra, a oamenilor, care nu este decat patima pervertirii instinctului primar, cea a desfraului, prin care diavolul lucreaza cu cea mai mare putere.

    Azi vedem o imagine desfranatoare, maine vedem alta, in alta zi vedem ba o femeie mai dezbracata pe strada, ba un barbat mai bine facut (in cazul femeilor, sau ce le atrage pe ele…); in familie, ni se pare ca sotia are niste forme mai atragatoare parca, mai ales pe caldurile astea cand umbla mai lejer imbracata prin casa, si ne vine sa facem un mic avans mai in gluma (ca doar nu s-a supara Dumenzeu pe noi chiar asa de tare – vorbeste gandul); azi poate rezistam ispitei, dar primid sageti dintr-astea diavolesti destul de dese, iar puterea de a le rezista sta doar in virtutea duhovniceasca pe care o avem in functie de rugaciune, de post si mai ale de fapte bineplacute lui Dumnezeu. Asa ca daca ne credem tare credinciosi… o sa zicem ca nu picam in asemenea pacat (mai ales acum in post) si cand te trezesti la realitate… deja s-a savarsit pacatul.
    Si uite asa, la final am pacatuit, de ce? Pentru ca in toate zilele dinaintea pacatului, cand ne-a pacalit vrajmasul vorbindu-ne in gand, noi ne-am invoit cu gandurile (vorbele) lui pentru ca erau niste bombonele dulci la suprafata dar cu sirop amar inauntru. Si noi n-am simtit amarala pentru ca dulceata era mai puternica.

    Asa va fi si cu aceste acte biometrice. Cuviosul Paisie Aghioritul spune ca nu contituie o lepadare, ci o cadere. Dar azi cazand (asa cum am acceptat gandul de la diavol cum am precizat mai sus), maine cazand (iar ne mai invoim cu un gand)… ne trezim la un moment dar ca am cazut cam multe trepte in jos, si la final vine lepadarea (pacatul suprem).

    Va intreb pe voi, cei care sustineti ca unii preoti spun ca nu e problema sa iei actele, si va invoiti cu spusele lor, pentru ca va ajuta sa o mai duceti bine o perioada de timp…: Chiar considerati ca, daca luati acum aceste acte biometrice, la final cand va veni lepadarea finala prin pecetea satanei, veti avea puterea sa o refuzati categoric? Cred ca ar trebui sa va mai ganditi un pic. Sunt anii in care trecem printr-o grea incercare, si daca nu facem fata de pe acum, nu vom face fata nici la final.

    Suntem in stare sa tinem post negru si cate o zi intreaga, azi, fara sa punem nici o firmitura in gura sau vreun strop de apa, dar sa ne intrebam ce facem cand nu o sa avem ce pune in gura a doua zi, dar a treia zi? Daca au trecut zece zile si noi nu am avut ce pune in gura ca nu am gasit? Oare cand vor veni cei care detin marile „hangare de mancare” (Hypermarketurile la care mergem cu cea mai mare placere ca… au oferte), si vor spune: daca vrei sa iei mancare, trebuie sa iti pui cipul, altfel nu te putem ajuta, vom fi in stare sa spunem nu?
    Cati vom rezista atunci? Noi care azi suntem obisnuiti sa mancam zi de zi, si cateodata si peste masura.

    Cand mai treceti pe strada si mai vedeti cate un cersetor amarat, ganditi-va ca si noi vom ajunge in felul acesta intr-o buna zi daca vrem sa traim dupa legile lui Hristos, si intrebati-va: oare a mancat ceva acel om in acea zi? Poate Dumnezeu l-a adus in starea asta pentru niste pacate de-ale lui sau de-ale parintilor lui si il lasa sa se chinuiasca pentru a-i da o cununa mai mare, cine stie? Numai bunul Dumnezeu stie, dar am avea totusi ceva de invatat de la acesti oameni a caror avere e doar o plasa sau o geanta pe care o poarta cu dansii, intrebandu-se pe seara: oare unde voi mai pune capul si noaptea asta?

    Repet: Acum cand ne este bine, cu totii il laudam si-l preaslavim pe Dumnezeu si suntem cu totii mari teologi, dar cand ne cere Hristos sa suferim pentru el, parca ne mai gandim nitel. Asta este starea in care am ajuns noi oamenii astazi. Trebuie sa ne hotaram, vrem sa fim caldicei? Sau vrem sa fim ostasi ai lui Hristos?

    PS: Iertati-ma de cele spuse sus daca v-am jignit cu ceva, dar mi-am adresat inclusiv mie acest comentariu, pentru ca si eu ma consider crestin, dar cu greu ma fac bineplacut lui Dumnezeu, pentru ca si eu cad in capcanele pe care mi le intinde vrajmasul prin ispite nefiind in stare sa ma lupt intotdeauna cu ele.
    Dar in privinta a ceea ce inseamna biometrie in general, fie in acte, fie in carduri sunt total impotriva acestei tehnologii satanice datorita avertizarilor primite de la duhovnicii nostri si oamenii lui Dumnezeu pe pamant, si din cauza a tot ceea ce am aflat in urma studierii acestei tehnologii.

    Dumnezeu sa ne ajute si sa ne rugam sa ne intareasca pentru vremurile ce vin.

    Apreciază

  5. codrut said, on august 8, 2010 at 4:30 pm

    Buna seara

    In ceea ce ma priveste mie mi-e clar ca trebuie sa ne pregatim de supravietuire in paduri si in pesteri si pe cont propriu pe cat se pare( chiar si in mijlocu aceleiasi familii vor fii voci care te vor indemna sa cedezi, e cazul familiei mele). In aceasta situatie am nevoie i de urmatoarele informatii de la voi fratii mei:

    O carte in care sa fie specificate mijloacele de supravietuire in mediul salbatic ( padure) .
    informatii referitoare la plante salbatice ce pot fii comestibile ( n-ar strica sa imi dati linkurile catre aceste carti).
    De unde imi pot procura unelte de buna calitate ptr vanatoare( si evident la preturi rezonabile) : Cutite de vanatoare, franghii, amnar, toporisti, unelte de ascutit lame, unelte de pescuit, haine impermeabile, arcuri de vanatoare , sageti, arbalete…..dispozitive de incarcat accumulatori de la energie solara…..

    Va astept cu informatii la obiect fratii mei
    Doamne ajuta

    Apreciază

    • Catalin Kirk said, on august 8, 2010 at 8:09 pm

      Se mai gasea prin anticariate un ghid de supravietuire in situatii extreme, cu tot felul de trucuri si tehnici, imi pare rau nu numai ca nu l-am luat, dar si ca nu am retinut nici macar autorul. Fusese publicat in prima jumatate a anilor 90.

      Cat despre locuirea in paduri si pesteri, exista riscul sa incalci fie domeniul statului fie unul privat, si daca ajungi fata in fata cu cine stie ce supraveghetori ai de ales in a-i infrunta sau a te ascunde mai departe cum stii, iar daca esti dat pe mana autoritatilor, indiferent de motivele invocate vei fi judecat ca un infractor de drept comun. Nu prea mai exista locuri ale nimanui prin tara asta.

      Apreciază

      • codrut said, on august 8, 2010 at 8:15 pm

        multumesc mult de raspuns…chiar daca nu am aflat mai nimica despre ghidul respectiv….

        In privinta proprietatii asupra padurii nu imi fac griji….probabil padurarul de la ocolul silvic respectiv nu ma va gasi , cacii Dumnezeu va avea grija…….

        Apreciază

  6. abc said, on august 8, 2010 at 6:09 pm

    Codruţ o armă-ţi mai lipseşte , SFÎNTA SCRIPTURĂ, ,, da ai dreptate că n-e vor crede sectanţi ,nebuni , alienaţi, pe mulţi îi vor interna forţat ca pe Eminescu , pot spune că şi eu am probleme cu rudele dar din fericire am atras soţia şi copilul de partea mea ,dar totul trebuie făcut din timp şi cu multă răbdare fără panică .

    Apreciază

    • codrut said, on august 8, 2010 at 6:13 pm

      evident ca trebuiesc luate si carti ( psaltire, biblie, carti de rugaciuni….) in ceea ce ma priveste eu numai incerc sa atrag pe nimeni de partea mea….cei din casa mea care vor voii sa stea in lume pana la capat..sunt liberi s-o faca, din moment ce aceste suflete s-au intrupat si sunt aici , mai mult ca sigur ca Dumnezeu are un plan si cu ei….

      Apreciază

      • oarecare said, on august 19, 2010 at 3:39 pm

        @codrut

        http://www.military-shop.ro/
        http://www.librarie.net/ au si carti despre supravietuire si despre vegetatie salbatica/ciuperci

        dar in primul rand trebuie sa cerem ajutorul Lui Dumnezeu, caci degeaba vom fi pregatiti cu de toate daca menirea noastra e alta poate.

        Doamne Ajuta!

        Apreciază

  7. octoviv said, on august 8, 2010 at 6:28 pm

    @Maria

    Doamne Ajută!
    Cu voia şi ajutorul Bunului Dumnezeu, am găsit următoarele:
    http://vestitorul.blogspot.com/2010/03/poezie-profetica-parintelui-iosif_05.html
    http://vestitorul.blogspot.com/2009/04/interviu-cu-parintele-iosif-de-la.html
    http://vestitorul.blogspot.com/2009/06/profetiile-parintelui-paisie-si.html
    http://vestitorul.blogspot.com/2008/04/printele-paisie-aghioritul-mrturii-ale.html
    http://vestitorul.blogspot.com/2010/06/minunea-liturgiei-de-piatra-de-la.html
    http://vestitorul.blogspot.com/2010/06/cu-ocazia-praznuirii-sf-metodie.html

    Cu mintea mea proastă, citind cele de mai sus alături de poezia Sfântului Ioan Iacob Hozevitul, am observat că ce spun cei trei Sfinţi Părinţi se aseamănă.

    Dacă mintea mea proastă a greşit analizând cele mai sus menţionate vă rog frumos să mă iertaţi.

    Slavă Sfintei Treimi pentru tot şi pentru toate şi Doamne Ajută!

    Apreciază

  8. codrut said, on august 8, 2010 at 7:12 pm

    Dă clic pentru a accesa spitalul-coranul-talmudul-cahalul-francmasoneria.pdf

    nu are legatura cu subiectul temei dar merita citit cat il mai gasiti pe net

    Apreciază

  9. Geo said, on august 8, 2010 at 7:13 pm

    Am gasit si eu niste inadvertente intre 2 Sfinti Parinti referitor la cel de-al-8-lea Sinod.Unul dintre Parinti a spus ca la Sinodul al 8-lea se va alege ce e bine de ce e rau,altii spun ca va fi unul talharesc.Noi stim ca lucrurile sunt asezate in Predania ortodoxiei o data pentru totdeauna si mai stim cine si cu ce scop vrea sa-l organizeze.Nu spun ca unii Parinti cu viata sfanta au fost in inselare dar imi pun o intrebare:Duhul Sfant e Duhul Adevarului asa ca nu putea pacali pe unii iar altora sa le spuna adevarul…
    Referitor la al 3-lea razboi mondial,stim ca va fi cumplit,va produce victime multe dar si multe pagube.Oamenii vor fi speriati,saraciti,dezorientati(cei care vor suprevietui)si pe acest fond va apare anticrist ca ” salvare”.Cred ca perioada fara razboaie a fost dupa cel de-al 2-lea razboi mondial cand omenirea preocupata de reconstructie a luat o pauza.Chiar daca a existat” razboiul rece”acesta nu a facut decat sa tina in frau marile puteri.Pace desavarsita nu exista decat in Rai.
    Solutii lumesti nu exista.Putem sa ne retragem la tara departe de sistem,sa mancam ce da pamantul,asta cat se va putea,apoi,daca scapam de razboi,in pesteri.Nu e prea linistitor ce spun dar alta solutie nu vad.Am vorbit tuturor despre ce va urma.Unii asculta ce spun,altii ma considera”dusa”.Din cei care asculta,nu toti sunt dispusi la solutii radicale,lasa impresia ca vor merge cu valul anticristic(sub motiv ca nu avem ce sa facem impotriva).Am mai auzit ca trebuie sa ma preocupe mantuirea mea(pai asta si fac)si sa nu ma gandesc la anticrist.Cand vine un val peste tine incerci sa fugi ca sa nu te ineci.Ne rugam si ne vom ruga Domnului si Dumnezeului nostru pana la sfarsit.

    Apreciază

    • ioana said, on august 9, 2010 at 8:23 am

      Geo,
      cand vine valul, nu fugi, ca risti sa te ajunga din urma 🙂
      Mai bn te scufunzi, iti tii rasuflarea si astepti sa treaca…valul.
      Metafora nu imi apartine, am imprumutat-o de la Parintele Rafail Noica.

      Apreciază

  10. vinetimpul said, on august 8, 2010 at 7:49 pm

    @ Saccsiv,

    Ai perfecta dreptate cand afirmi in raspunsul tau dat Mariei ca, daca ar fi existat un imparat pus de ingeri, acest eveniment ar fi fost obligatoriu mentionat in Biblie.Dar el nu e si, ca atare…. , ne bazam pe documentul cel mai credibil si sigur, Cartea Sfanta.
    In ceea ce-l priveste pe bataiosu, intuiesc ca mecanismul lui psihologic respinge cu vehementa Apocalipsa acum pentru simplul motiv ca nu se incadreaza in „sistemul lui de valori ” adica : nu ar mai avea timp sa lupte in munti si sa conduca armata romana si soldatii americani spre victorie :)( conform vizuinilor…, pardon , viziunilor lui, deh, prea multe filme americane vazute , afecteaza scufia ) nu ar mai avea timp sa ajunga presedintele Romaniei ,Mihai Viteazu si regele Ferdinand, toti intr-unul, precum samponul cu balsam, conform spuselor lui din filmuletul de la pro tv, ca atare, intr-un stil absolut procustian, tot ce nu se incadreaza…,la gunoi.
    In limbaj psihologic , modul asta de-a gandi are un nume dar… , nu-l mai spun.

    Apreciază

    • Daniel said, on august 9, 2010 at 9:06 am

      Eu cred ca ceea ce a fost prorocit se va indeplini. De ce sa nu fie adevarata acesta prorocie? Oare este cu neputinta ceva la Dumnezeu? Daca nu credem acesta prorocie, apoi vom avea dubii si in legatura cu alte profetii.

      Apreciază

  11. Ioan Dan said, on august 8, 2010 at 9:42 pm

    Iata unde gasesti un Manual de supravietuire:

    http://www.amaltea.ro/carte_37_MANUAL_DE_SUPRAVIETUIRE.html

    Apreciază

  12. […] Marian Vang… pardon, Bataiosu In urma citirii comentariilor de la articolul Din nou despre SOLUTII LUMESTI. Ca doar subiectul e inepuizabil … de pe blogul fratelui saccsiv, m-am hotarat sa fac si eu un mic articol despre viteazul nostru […]

    Apreciază

  13. boddyca said, on august 9, 2010 at 5:17 am

    Am facut un articol mititel cu privire la Bataiosu:

    http://boddyca.wordpress.com/2010/08/09/despre-marian-bataiosu-alias-vanga-de-romania/

    Nu e cine stie ce ca l-am facut noaptea, chior de somn. Ii mai pun si niste poze azi sau maine ca intai vreau sa le editez 🙂

    Multumesc si Doamne ajuta!

    Apreciază

  14. PG said, on august 9, 2010 at 6:21 am

    codrut
    daca esti cununat trebuie sa salvezi familia ca fugind singur nu te mantuiesti ;
    parerea mea ; iertare

    Apreciază

  15. Maria said, on august 9, 2010 at 7:33 am

    @ octoviv,

    Iti multumesc pentru informatii. Eu cred ca multi sfint,prooroci spun de fapt acelasi lucru doar ca unii spun mai amanuntit. Oare se inseala atatia sfinti prooroci? Ca doar ei talcuiesc Sf. Scriptura, noi ce sa intelegem …Mai avem si pe Sf. Cosma Etolos care spune ca dupa acest razboi si luarea Constantinopolului se va merge cate o jumatate de ora ca sa gaseasca un om si se va manca cu linguri de aur. Nu cred ca vor reusi acum cu pecetea Dumnezeu le va incurca itele si va izbucni un razboi. Ramane de vazut. Maria

    Apreciază

    • octoviv said, on august 9, 2010 at 10:08 am

      Slavă Sfintei Treimi pentru tot şi pentru toate Maria! Eu nu am făcut nimic, Bunul Dumnezeu a voit ca să cunoaştem aceste proorocii.

      Slavă Sfintei Treimi pentru tot şi pentru toate şi Doamne Ajută!

      Apreciază

  16. cristi_g said, on august 9, 2010 at 10:03 am

    Suntem atat de impatimiti incat doar solutiile extreme ne mai salveaza Intr-o pida evanghelica se aminteste:’Dacă nu ascultă pe Moise şi pe prooroci, nu vor crede nici chiar dacă ar învia cineva din morţi”.Cu alte cuvinte nu ascutam de pastorii si proorocii nostrii intelepti.Oare ce asteptam?Sa inviem din morti ca in cazul Olgai din Constanta sau sa fim intr-o biserica in flacari ca in scena cu calugarii din filmul rusesc „Tarul”,pentru a avea cu adevarat o rugaciune curata?
    Cu adevarat nu mai sunt solutii omenesti…
    vestitorul.blogspot.com/…/olga-romanca-ce-murit-si-inviat.html

    Apreciază

  17. acelas said, on august 9, 2010 at 12:58 pm

    Saccsiv, sa intelegem ca ceea ce au facut cei de la Petru Voda, cu initiativa unui referendum, cu mediatizare, cu eforturi pt. a stopa pe cale legala sau macar a incetini sau ingreuna introducerea acestor acte biometrice, pt rastimp cel putin, pt a se dezmetici oamenii si a ajunge la adevar, au fost inutile? sau ca sunt solutii lumesti ? Trebuie sa ne raportam fatalist la proorociri sau ceea ce se vede cu ochiul liber ca oricum intr-un final se va intampla, sau trebuie sa ne batem cu SISTEMUL pe cat ne este cu putinta si sa facem si noi pe cele ce sunt ale omului…, pt ca Dumnezeu sa le face pe restul ce se pot la EL …

    ?

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 9, 2010 at 1:24 pm

      acelas

      Ai fost la Petru Voda, cand ne-a chemat parintele la seria de sedinte, sa stabilim ce si cum sa facem? Eu am fost. Foarte interesant moment … Cred ca unic in istoria recenta, nemaifiind, nici pana atunci si nici dupa, atatia dintre cei declarati ortodocsi anti sistem stransi la un loc.

      Inca de atunci s-au format doua tabere: cu solutii strict lumesti si restul. Eu am fost printre cei ce am rugat sa nu fie scoasa chestiunea cipurilor din contextul general, al vremurilor apocaliptice.

      Parintele a aprobat si unele din solutiile lumesti, incercand tot ce se poate pentru a se face o cat mai mare valva, pentru a auzi cat mai multi.

      Necazul a venit mai pe urma din alta parte, caci cei cu solutii strict lumesti in cap au pedalat exclusiv pe ideea de miting, referendum, libertati, petitii si astfel, chiar daca au aflat multi din popor ca este un pericol cu cipurile, au imbratisat cu mare drag ideea luptei cu SISTEMUL, lasand in plan secund sau nebagand deloc in seama contextul general.

      Parintele, a tot venit, in timp, cu declaratii clare, pentru a pricepe poporul cum sta treaba per total, cea mai celebra fiind:

      https://saccsiv.wordpress.com/2009/10/27/parintele-iustin-parvu-%e2%80%9esolu%c2%actii-omen%c2%acesti-nu-sunt-dragii-mei-solu%c2%actia-este-moartea-pen%c2%actru-hris%c2%actos%e2%80%9d-despre-vaccinare-evrei-preoti-politicieni-si-siste/

      Dar, iata ca pentru multi, degeaba … Au fixatie pentru actiuni strict lumesti.

      Intelegi, frate, acum?

      Apreciază

  18. acelas said, on august 9, 2010 at 9:14 pm

    saccsiv,

    da inteleg, gandind per general inteleg si e clar ca tot acolo o sa se ajunga …, insa nu cred ca e bine sa abandonam definitiv mediatizarea … (care chiar daca face parte din lumea asta moderna .., nu e obligatoriu „lumeasca”)

    evident ca nu am fost la acea intrunire, pare-mi-se ca ai mai vorbit cate ceva despre acea intrunire si daca imi aduc bine aminte, spun ca cea mai buna decizie pe care ai incercat sa o prezinti acolo a fost impotrivirea numirii acelui avocat in numele „miscarii” care se infiripa pe atunci la Petru Voda .., un avocatel venit si aciuit de pe la o conferinta …, de nicaieri, nimeni nu stia mai nimic despre el …, cam asa se faceau lucrurile candva cu cei care vor sa lupte culmea, contra SISTEMULUI.

    oricum, te felicit pe acea initiativa …

    cat despre un mesaj dat la adresa .. https://saccsiv.wordpress.com/2010/03/27/propunere-sa-realizam-un-documentar-ortodox-anti-sistem/#comments , nemoderat, ce ne poti spune .. ?

    dar despre cazul acelor filme cu discursul-gafa a lui Obama de acum mai bine de un an, din Irlanda, cand a citit aiurea de pe prompter discursul omologului sau pana la capatin care isi multumea ca e invitat in s.u.a si alte aberatii … pana la capat, pt a se demonstra daca mai era cazul, rolul sau de papusa-marioneta, care uneori nici nu mai „proceseaza” ce zice, sau i se „scrie” …., dar care discurs-gafa in variante VIDEO, a fost ras de pe suprafata pamantului in materie de net, pt vesnicie …, nu esista nici o urma din acel discurs (oarecum asemanator romanului utopic 1984 al lui Orwell ..) V.S. faptul ca in cotrapartida, abunda totusi mega materiale si dezvaluiri (in cea mai mare parte a lor ultraadevarate) , nu nu oricunde, pe youtube, sau altele …, cu Aaron Russo inca .., sau multe altele …, cum de intr-un caz s-a faut o „demonstratie de forta” a SISTEMULUI intr-un subiect marginal, oarecum insignifiant (cel putin in raport cu mega dezvaluirile fata de rockefelleri, bilderbergi etc) si in celelate cazuri (o sumedenie ..) defileaza nestingherit pe net de atata timp …

    mi-ai spus pe atunci ca nu prea aveai timp, dar ca te gandeai la un raspuns …

    oricum, multumesc

    Doamne ajuta ! si cu rugaciune inainte ! , altfel nu se poate (ti-o spun tie, la fel de mult cum mi-o spun si mie … sunt multe clipe cand realizez si vad cu ochii larg deschisi ca altfel NU SE POATE, ca altfel suntem pierduti si restul e doar un amagitor foc de paie …, nu se poate fara contactul cu Dumnezeu, care este hrana noastra, cea care ne mai tine inca „vii” si nu morti de pe acum pt totdeauna – in iad adica …; nu vom mai putea sa stam drepti frate fara rugaciune, vom fi „in aer” …, de izbeliste … ; numai cu rugaciune si harul lui Dumnezeu se va mai putea …; iertare. )

    Apreciază

  19. MM said, on mai 25, 2011 at 5:06 pm

    Socot ca toate solutiile si toate planurile pe care ni le-am putea fauri inca de pe acum se pot narui daca n-o sa fim luminati de Duhul Sfant.Oricat de cranceni am fi in idei,fara Harul Domnului n-o sa facem nimic in zilele de pe urma,caci si sfarsitul,ca de altfel intreaga viata,trebuie ca Lui Hristos Dumnezeu sa o dam! Departe de mine gandul de a accepta atat cipurile ,cat si toate celelalte moduri de manipulare nascocite de sistem, insa in hotararile si actiunile noastre sa speram ca vom fi sub Harul Sfantului Duh, ca sa nu ramanem doar cu vorbe-n vant.
    Doamne,miluieste!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.