SACCSIV – blog ortodox

Pagina de ECUMENISM a site-ului „EPISCOPIA CARANSEBESULUI”. Si putin KLAUS KENNETH … ca se leaga

Posted in ECUMENISM, editura AGNOS, EPISCOPIA CARANSEBESULUI, KLAUS KENNETH by saccsiv on mai 27, 2010

   Iata ce puteti citi la http://www.episcopiacaransebesului.ro/arhiva-stiri.php:

[20.03.2010] · Comuniune frăţească la Liceul „Traian Lalescu” din Reşiţa
[27.01.2010] · SĂPTĂMÂNA DE RUGĂCIUNE PENTRU UNITATEA CREŞTINILOR ÎN MUNICIPIUL REŞIŢA
[29.12.2009] · Vizită frăţească în Episcopia Caransebeşului
[20.12.2009] · Colindele- Bucurie pentru toţi
[29.11.2009] · Credinţă pe urmele istoriei
[19.11.2009] · CEEA CE AVEM PUTEM DĂRUI ŞI CELORLALŢI
[22.09.2009] · Participare ecumenică
[18.09.2009] · Impreuna in viata si in rugaciune
[13.08.2009] · De la „Europa – Speranţă” la „Europa – Casa noastră”
[03.08.2009] · Participare românească la proiectul ecumenic “Da EurHope a EurHome”
[08.03.2009] · Participare a Chiriarhului la consacrarea noului episcop romano-catolic al Oradiei
[21.01.2009] · Săptămâna ecumenică de rugăciune pentru unitatea creştinilor în Episcopia Caransebeşului
[04.01.2008] · Vizită frăţească la Episcopia Caransebeşului
[13.11.2007] · Vizită frăţească la Episcopia romano-catolică din Timişoaraa
[05.12.2006] · Vizită fraternă
[10.10.2006] · Moment ecumenic

   Si cum lucrurile se leaga, citi si:

Conferinţa „Două milioane de kilometri în căutarea Adevărului”

   Articolul este preluat si de ziarul Lumina:

Klaus Kenneth în conferinţă la Caransebeş

   Bantuie printre activistii KK o vorba: „Si daca Patriarhia Romana nu a avut nimic de obiectat impotriva lui, ci i-a luat doua interviuri, unul la Trinitas Tv si celalalt la radio Trinitas, nu vad de ce un preot staret, care face parte tot din aceeasi Patriarhie ,are o pozitie contrara..!!!”. Si o spun din ce in ce mai multi dintre ei si din ce in ce mai des. Si suna ca o amenintare …

   Cititi va rog si:

FLORIAN BICHIR (cel ce elogiaza MASONERIA, cel pro cipuire si pro PATRIARH DANIEL) il lauda pe KLAUS KENNETH si il ataca pe staretul MIHAIL STANCIU …

Articolul zilei (27.05.2009) si completari utile despre NEW AGE si MASONERIE: „Obiectivul Patriarhului, acelasi cu al masoneriei: “Unitatea spirituala a lumii””

 

54 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on mai 27, 2010 at 6:38 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Pustnicul Digital said, on mai 27, 2010 at 6:51 pm

    Acel poster nu are ce căuta pe un site al unei Episcopii Ortodoxe. NU SE POATE! NU SE CADE!

    Apreciază

    • Lumina lina said, on mai 27, 2010 at 8:08 pm

      Pai, da, asa este! Insa acea Episcopie a ramas cu „sechele” de la (fostu’) vladica, la a carui alegere ca mitropolit voturile ii erau numarate de masonul Friunza(verde).

      Poate e bine sa nu puneti postarile mele…sa nu smintesc pe cineva.

      Doamne ajuta!

      Apreciază

  3. George said, on mai 27, 2010 at 8:23 pm

    In conditiile in care Patriarhia il imbratiseaza si il promoveaza pe K.K., la fel Episcopia Caransebesului, a Argesului, dupa cum s-a vazut, si probabil si alte episcopii, si alaturi de acestea si activisti laici, ca acest Laurentiu Dumitru, EU DAU SLAVA LUI DUMNEZEU CA MAI EXISTA OAMENI CA P. MIHAIL STANCIU, care iau atitudine impotriva acestor rataciti! Ca prea multi nu sunt…

    Apreciază

  4. G-man said, on mai 27, 2010 at 9:42 pm

    e destul de clar acu mesaju….sau tot mai sunt crestini care nu au inteles ?
    daca nu ati inteles inseamana ca atunci cand intrati in pangare sa luati carti nu le vedeti pe cele mai valoroase : „vietile sfintilor” „vamile” „omilii”
    …bine e adevarat pe astea nu le puteti lua cu dedicatie ….
    „”pentru popescu cel mai bun crestin””‘

    Apreciază

  5. Ciprian said, on mai 27, 2010 at 10:51 pm

    Trinitas e vocea masoneriei, spune si adevaruri tocmai pentru a rataci. Promoveaza activ pe Streinu Cercel cu vaccinarile, creeaza o aura de om bun lui Isarescu, ce sa ne mai mire ca acum promoveaza ecumenismul. Dumnezeu sa ne ajute!

    Apreciază

  6. nea Anderthal said, on mai 28, 2010 at 2:18 am

    Saccsive ar trebui sa renunti a mai pune link’ul la stilistii pe pe „popas alternativ”(hristofor) care sunt niste agenti ai tarismului rusesc!Vezi ca si pe pr. Cleopa il critica….

    Apreciază

  7. Vulturul said, on mai 28, 2010 at 4:18 am

    Nu mai trageti concluzi pripite, acum daca cineva i-si spune viata, si care nu prea a fost roz in trecut il catalogam ca ecumenist si alte etichete ale,,corectilor ortodoxi”.
    Voi v-ati nascut sfintii si n-aveti nevoie de a vedea cum si pacatosii au ajuns s-al cunoasca pe Hristos?
    Da trebuie marturisita credinta cea adevarata ortodoxa, dar nu dupa corectitudinea omeneasca ci in cea duhovniceasca.

    Apreciază

  8. Clifford said, on mai 28, 2010 at 4:19 am

    Poate ca posterul a vrut sa sugereze ”distanta” parcursa de KK de la libertinajul american (vedeti ca prima e Statuia libertatii) la Hristos.
    (Observatia asta nu inseamna ca nu sunt anti-ecumenist)

    PS= sustin demersul lui @nea Anderthal. Trebuie indepartat orice propagator al schismei si dezbinarii (scuze, Saccsiv ca ne amestecam in treburile tale; e doar o propunere).

    Apreciază

  9. Vulturul said, on mai 28, 2010 at 4:23 am

    Iar dumneavoastra domnule sassciv, e cel putin a doua oara in care dati dovada de naivitate, nu ca eu sunt breaz, dar sa confundati o vizita a unui crestin care incearca sa-si ajute semenii cu a eticheta pe acest om drept ecumenist e strigator la cer.
    Din cate se vede, ,,corectii ortodoxi” n-au nevoie de a vedea cum pacatosii au ajuns s-al cunoasca pe Hristos.

    Apreciază

    • Lumina lina said, on mai 28, 2010 at 2:58 pm

      Vulture,

      Intai invata sa vorbesti (si sa scrii corect) apoi mai stam de vorba.

      1. ORTODOCSI – nu ortodoxi.

      2. „Sa-L cunoasca pe Hristos” – asa se scrie corect! Sau nu stii?

      Iar cu „sassciv” in loc de „saccsiv” – ce este? Sau ai vrut sa faci o glumitza?

      Apreciază

  10. Ion de la Chiuiesti said, on mai 28, 2010 at 5:49 am

    De parca nu am sti calitatea celor alesi sa conduca Biserica? Dar dupa cum spunea parintele Arsenie Papacioc: „Dacă unul singur ţine adevărul, acolo e Biserica. Ortodoxia va supravieţui prin el. ” Si cred ca mai exista mai multi de „unul”.

    Apreciază

    • Lumina lina said, on mai 28, 2010 at 3:08 pm

      Si eu sunt de acord cu tine. Cred ca sunt mai multi ierarhi… – ni-i va arata Domnul – la plinirea vremii.

      Biserica Dreptslavitoare al carui Cap este Insusi Hristos – nu are cum sa „slabeasca” (este clar) – chiar daca au fost- sunt – si vor fi slujitori ce fac „ale Martei”. Sau chiar mai
      rau!

      Apreciază

  11. Daniel said, on mai 28, 2010 at 6:42 am

    Explicatia acelui poster este urmatoarea: Ciclul de conferinte din anul acesta a avut drept tema dezbaterea cartii Zei,idoli,guru,editata de editura Agnos anul acesta,in care se arata ca toate celelalte religii nu ofera omului Adevarul,ci adevaruri partiale,ca sa se conchida la finalul cartii ca salvarea omului vine numai de la Iisus Hristos,in ortodoxie.
    Ortodoxia este considerata de Kenneth ca fiind aur pur,iar catolicismul si protestantismul fiind fier.Deci ce alegem? Aurul sau fierul?
    Prin urmare ,nici urma de ecumenism,din contra,peste tot se afirma ca ortodoxia are Adevarul.
    Klaus Kenneth dupa ce a cautat prin toate celelalte religii salvarea,dragostea,a ajuns la protestantism acum 29 de ani,si cautand mai departe ,a ajuns la Parintele Sofronie;de 25 ani fiind ortodox.
    In toate cele trei carti se sustine ca Adevarul ultim il reprezinta Ortodoxia,deci de unde pana unde ,aceste acuzatii de ecumenism?!

    Apreciază

    • ioana said, on mai 28, 2010 at 6:58 am

      ORTODOXIA nu este „Adevarul ultim” , ci SINGURUL ADEVAR.
      Sunteti caraghios in sustinerea a ceea ce este evident o mare magarie, pe care din nefericire o gireaza unii ierarhi.
      Acest afis mie mi-a facut rau fizic. Daca nu as fi convinsa ca ar putea trezi pe unii la realitate, l-as ruga pe saccsiv sa renunte la el. Sincer, mi-a facut rau.
      Iisus, unul dintre multi altii, e adevarat un pic mai sus decat ei, asta mi-a sugerat mie aceasta mizerie de afis.

      Apreciază

      • Daniel said, on mai 28, 2010 at 7:03 am

        @Ioana
        Va raspund ca aceasta este tema conferintei,evidentierea minciunilor din celelalte religii,nu stiu ce va sugereaza acel afis! Puteti citi si cartea ,si veti vedea ca despre asta e vorba….
        Kenneth fiind un convertit la ortodoxie,dar trecand prin toate acele religii ,le denunta falsitatea…
        Acum cu adevarul ultim,daca nu va convine spun singurul Adevar,ca sa fim pe aceeasi sintagma.

        Apreciază

      • Alexandru said, on mai 28, 2010 at 8:50 am

        M-am uitat si eu la afis. Eu nu cred ca apare acolo Mantuitorul nostru Iisus Hristos. Din cate stiu eu Mantuitorul apare intodeauna cu aureola in jurul capului Sau. S-ar putea sa fie altcineva acolo…
        Dumnezeu sa ne lumineze si ne ajute!

        Apreciază

      • ioana said, on mai 28, 2010 at 9:26 am

        Alexandru,
        Acela este chipul Mantuitorului, poti fi sigur. Lipseste aura, pt ca in conceptia lor, Mantuitorul este un profet, unul mai bun ca ceilalti, dar nu Fiul lui Dumnezeu.
        Si nu zic ca ar spune asta K.K. Asta nu ar fi atat de grav. Este si el un om ca oricare, poate gresi. Este grav ca aceste lucruri sunt girate de episcopii si patriarhia noastra.
        Asa cum ati sezizat dvs aspectul putea sa il sesizeze si episcopul locului sau cineva din anturaj, ca nu sunt putini.
        Domnul sa ne ajute!

        Apreciază

      • Daniel said, on mai 28, 2010 at 9:34 am

        M-am uitat si eu la afis.Si stiti ce mi se pare? Ca arata drumul lui Kenneth de doua milioane de km,care la sfarsit se termina cu gasirea lui Hristos.Care apare in fundal,mai mare decat cei din prim plan,o tehnica inversa,care vrea astfel sa sublinieze importanta celui din fundal.
        Ce spuneti?

        Apreciază

      • ioana said, on mai 28, 2010 at 10:31 am

        Daniel,
        cu tehnica inversa… nu comentez.
        Despre rugaciune duhovnicul meu zice ca daca ai vb doua ore cu o prietena, te rogi dupa aceea doua ore. Ai stat la tv trei ore, te rogi dupa aceea trei ore… si tot asa, asta ca sa taiem patimile.
        Nu stiu cum se roaga altii dupa ce privesc la tv, dar eu ma rog putin si prost, asta stiu.
        Vedeti, d-aia ziceam mai devreme ca trebuie sa cerem rabdare, ca pana la dragoste mai este. Asa repede v-ati pierdut rabdarea cu mine???
        Sigur, aveti voie sa deduceti orice, nu ma supar.
        Ca si dvs, nici eu nu am altceva mai bun de facut acum.
        Nu am inteles de ce v-ati suparat…Dar nu mai e nevoie sa imi raspundeti.
        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • razbointrucuvant said, on mai 28, 2010 at 11:56 am

        Iisus, unul dintre multi altii, e adevarat un pic mai sus decat ei, asta mi-a sugerat mie aceasta mizerie de afis.

        Este evident ca ACESTA este mesajul afisului, si acesta este si mesajul subtil al propovaduirii lui KK, pe langa duhul lumesc, inchipuit si agitat, pe care il mai transmite si facand abstractie si de evidentul interes comercial primordial:

        vezi aici comentariul pr. Tudor Ciocan: http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2010/05/27/ofensiva-papista-fara-precedent-in-spatiul-ortodox-asediul-ratacirilor-si-smintelilor-si-cateva-reactii-sanatoase-roadele-misiunii-ca-blesteme-ostasesti-si-ca-cifra-de-profit-duhul-lumesc-ne-pi/

        Apreciază

    • ioana said, on mai 28, 2010 at 8:34 am

      Am spus ce mi-a sugerat afisul – ca Iisus ar fi unul dintre altii, ceea ce nu este adevarat. IISUS este Fiul lui Dumnezeu – SINGURUL MANTUITOR. Dar cred ca dvs stiti asta.
      Problema este ca la aceste conferinte vin si altii – asa cum am fost si eu odata – care nu e sigur ca vor intelege corect ce spune K.K. Daca sunteti sincer,trebuie sa recunoasteti, nu o spune duhul ortodoxiei. Amintiti-va, Pr. Serafim Rose a sfatuit sa ne intoarcem la traditie, la radacini, nu sa „mai mergem si pe la discoteca”.
      Putem discuta mult despre asta, sunt in tema, ca m-a plimbat si pe mine dracul de la 19 pana la 33 de ani…
      Un lucru va amintesc : Parintele Iustin a zis anul trecut ca nu se mai poate salva nimic cu conferinte. Uitati-va numai cata cearta se face si intre noi, care se presupune ca suntem sincer in cautarea mantuirii.
      Nu am pretentia ca v-as putea schimba parerea.
      Din pacate, toti suntem mandri, tinem la parerile noastre…Sa nadajduim la mila lui Dumnezeu, ca doar asta ne-a mai ramas.
      Cartea nu o voi citi – imi ajunge mizeria din sufletul meu. Intentionez sa recitesc zilele acestea corespondenta Pr. Sofronie cu David Balfour.
      Va rog nu fiti suparat pe mine pt ca nu pot fi de aceeasi parere cu dvs.

      Apreciază

      • Daniel said, on mai 28, 2010 at 8:46 am

        Nu ma supar,de ce sa ne suparam!? Intre crestini trebuie sa fie dragoste! Numai ca as vrea sa va atrag atentia la un lucru.Eu comentez pe aici ,deoarece este un articol care il ataca,dupa parerea mea nedrept,pe Klaus Kenneth.Daca nu ar fi acest articol,ar ramane fiecare cu preferintele lui.Eu nu fac elogiu aici lui Klaus Kenneth,ci incerc sa repar o nedreptate,pentru ca ,in afara de D-voastra,si poate si altii-exista oameni carora Klaus Kenneth le spune ceva.
        De exemplu,conferinta de ieri de la Iasi,a fost organizata de ASCOR IASI,o organizatie cunoscuta,care s-a gandit sa-si piarda vremea si sa-l invite pe Klaus Kenneth.Am fost in sala,si am observat ca cei peste 150 de participanti au ascultat cu interes cele spuse de Klaus.Conferinta a inceput la 18.30 si s-a terminat dupa orele 22.30.
        Deci exista oameni interesati ,si exista si altii neinteresati-eu asa vad lucrurile.

        Apreciază

      • ioana said, on mai 28, 2010 at 9:45 am

        Ideal ar fi ca preferinta noastra a tuturor, sa fie numai Hristos.
        Sigur ca cei prezenti asculta cu interes, ca nu e mare lucru, ne intereseaza orice, dar cati dintre cei de acolo care au ajuns acasa dupa ora 23.00 s-au mai rugat?
        Asta ar fi una dintre probleme…
        Miercuri seara am gazduit o tanara care a fost la conferinta lui K.K. de la Cluj. Daca ati sti ce aiurea a inteles ea cele spuse de K.K., nu ati mai fi asa sigur ca nu e lipsit de primejdie felul in care propovaduieste dumnealui ortodoxia.
        Sa ne dea Domnul rabdare, ca pana la dragoste mai avem drum lung 🙂 !
        Si sigur, suntem liberi sa vedem lucrurile cum vrem, dar sa dea Domnul sa le vedem toti cum Ii place Lui.

        Apreciază

      • Daniel said, on mai 28, 2010 at 9:55 am

        Nu stiu ce intelegi prin tu Ioana,prin faptul ca a inteles total aiurea mesajul lui Kenneth.Daca tu nu intelegi mesajul lui,probabil si ceea ce ti-a spus colega ta nu ai inteles.Eu asa deduc.Si cu rugaciunea,acum chiar ca ai spus-o..Nu am auzit pe cineva pana acum sa faca contabilitatea celor care se roaga.Mi se pare o premiera…
        Dar cei care se uita la televizor pana la 12 cum se mai roaga? Deci ,sa inteleg,ca nu am voie sa intru in casa mai tarziu de 23,pentru ca tu nu esti de acord? Te ingrijorezi pentru cei care umbla noaptea pe strazi?! Daca vrei sa stii ,in noaptea aceea nu am dormit deloc,pentru ca a trebuit sa ajung acasa,dar nu ma intreba cat si cum ma rog.Chiar mi se pare ceva intim…
        Sa inteleg pana la urma,ca tu esti sus pe un piedestal,citesti numai din Sfintii Parinti,te rogi nu stiu cate ore noaptea,si te uiti ingrijorata la cei care se pierd caci nu fac ca si tine..Ciudat mod de a vedea lucrurile..!! Si chiar,in acest moment nu ai ceva mai bun de facut? De citi o carte,sa te rogi…vad ca tot o tii in comentarii…Vrei sa-ti lamuresti ceva anume?

        Apreciază

    • crip 81 said, on mai 29, 2010 at 3:52 pm

      ” adevarul ultim ” este o expresie yoghina , budista .Adica intr-un sens mai larg panteista .

      Apreciază

    • crip 81 said, on mai 29, 2010 at 3:58 pm

      cu adevarat , acel afis nu pune deloc in evidenta chipul Mantuitorului( si marea nebunie este ca nu are aureola cu insemnele Cel Ce Sunt ) .

      Apreciază

  12. G-man said, on mai 28, 2010 at 7:56 am

    o intrebare : daca kk a devenit crestin isi iubeste semenii nu . iar daca ii iubeste trebuie sa le arate adevarul nu , iar daca noi deja avem carti de citit doua vieti nu una si preoti inca capabili de relevarea adevarului , de ce nu se ingrijeste kk de semenii cu care a petrecut atatia ani din viata ( budisti . hindusi , yoghini ,protestanti etc ) sa ii aduca pe ei la ortodoxie , ca lor saracii chiar le lipsesc scrierile si duhovnicii pe care noi ii avem …..?

    Apreciază

  13. Daniel said, on mai 28, 2010 at 8:09 am

    @G-man
    Raspuns: Nu stiu de ce iti mai pierzi vremea citind acest articol si nu citesti din Sfintii Parinti,de ce nu citesti blogurile preotilor de pe internet….De ce pierzi vremea cu atatea comentarii ,cand poti face atatea lucruri mult mai bune?!
    Iar intrarea la conferinte e benevola,nu te obliga nimeni sa pierzi vremea si pe acolo.Asa ca apuca-te de treaba,si dupa ce termini sa vii sa postezi ceva din experienta acumulata.
    Cred ca cine vrea sa il asculte pe Kenneth este liber sa o faca,si cine are altceva mai bun de facut,este iar liber sa faca ce doreste.Nu inteleg insa pe cititorii de Sfintii Parinti zilnic,de ce se inversuneaza ,staruind pe un subiect total neinteresant…,de ce isi pierd timpul lor atat de pretios…

    Apreciază

  14. G-man said, on mai 28, 2010 at 8:38 am

    multumesc de raspuns Daniel dar e incomplet . nu ai raspuns de ce face asta kk ci doar te-ai luat de mine .. eu intru pe net la servici ca e ceva rapid de citit . acasa pot citi din carti . dar lucrurile nu se separa chiar asa cum induci mataluta.
    daca stiti sa purtati dialoguri purtati si ne vom intari toti in credinta daca doar atacati si aruncati cu pietre in cine are nerusinarea sa intrebe ceva ..atunci nu facem decat pacate.. tu ce vrei sa faci ? cu ce ne ajuti cu postarile tale ? ce au ele ziditor pt fratii tai ?

    Apreciază

    • Daniel said, on mai 28, 2010 at 8:42 am

      Chair daca ai ceva rapid de citit,poti citi lucruri care sa-ti foloseasca.
      Iar atacul,inca o data,uita-te la titlul si continutul articolului si vezi cui apartine…
      Eu apar,tu ataci…eu asa vad ca este logica evenimentelor…

      Apreciază

    • Pustnicul Digital said, on mai 28, 2010 at 9:32 am

      Ai girja ca te iei de cainele de paza (Daniel) a lui KK, cel care pentru el e cel putin o zeitate fiindca sfasie orice (cleric ori laic) il ataca pe ps (prea scriitorimea sa) KK. Probabil primeste si ceva malai fiindca ii tine posterul pe blog.

      E complicat si nu ai nici o sansa cu el asa ca evita confruntarile cu tact.

      PS: Sa vezi ce aparatori spalati pe creier si fanatici va avea Antihristul cand va fi bun si iubitor daca pentru KK unii se zbuciuma astfel.

      Apreciază

      • Daniel said, on mai 28, 2010 at 9:43 am

        Domnul Pustnic Digital(un nume cam ciudat,dar ma rog,in zilele de azi e posibil),sunt silit sa ma apar in fata D-voastra,desi nu v-am atacat defel.Sa va spun drept si corect,nu iau nici un ban din aceasta atitudine,ci o fac din convingere.
        Asa cum din convingere iti tii si tu blogul,si nu tin minte sa te fi acuzat ca iei bani de la cineva.A acuza e usor,si mai ales fara argumente,asa cum face si autorul articolului de mai sus.
        Cred ca am dreptul sa apar un om pe care-l ataca majoritatea bloggerilor s.a.
        Mai degraba ,desi daca spun asta ma indepartez de dragostea care ar trebui sa existe intre noi,te vad pe tine ca un caine de paza al ortodoxiei,dar din pacate,nu in sensul bun al cuvantului.Pentru ca ortodoxia nu se apara cu novici,ci acesta este apanajul celor care au intr-adevar de spus ceva.
        Noi credem ca daca postam toata ziua din Sfintii Parinti suntem cei mai tari ortodocsi,dar uitam sa traim ortodoxia.Unde este dragostea dintre crestini? In aceste atacuri repetate si aceste cuvinte „frumoase”? Postam articole despre dragoste si smerenie,insa noi nu avem dragoste si nici smerenie…Cine suntem noi sa ne permitem sa facem ordine in ortodoxie,sa atacam oameni fara argumente.
        Pentru ca daca ar fi adevarat ce spui,ar insemna ca primesc ceva de la Kenneth,ceea ce nu e adevarat.Si daca nu e adevarat,inseamna ca atacul dumitale nu este facut in spirit crestin….

        Apreciază

      • Pustnicul Digital said, on mai 28, 2010 at 10:55 am

        @Daniel:

        Referitor la dragostea fara frontiere citeste acest comentariu al lui Witness:
        http://blog.pustniculdigital.info/articole/153/#comment-381

        Sper sa fie lamuritor.

        PS: Pe blogul meu nu sustin cu fanatism pe nimeni si nici nu am (voi avea) reclame cu iz comercial.

        Apreciază

  15. G-man said, on mai 28, 2010 at 10:06 am

    cati dintre privitorii acestui „poster” ,pot spune cu toata inima lor ca e totul crestinesc de la un capat la altul si iubirea de oameni ne obliga sa alatura pe buda de MANTUITORUL SI DUMNEZEUL NOSTRU IISUS HRISTOS, argumente pai ce argument mai trebuie ,

    ganditi cu inima si veti gresi mai putin .

    NU STITI OARE CA AVEM UN DUMNEZEU GELOS

    Apreciază

  16. Daniel said, on mai 28, 2010 at 10:10 am

    G-man,tu chiar esti capsoman.? Am scris de mai multe ori ca nu e alaturare,ci e drumul lui Kenneth de la Buda la Hristos…Ceea ce este scris si in carte,pe care daca nu ai citit-o ,desi te pronunti,o poti cumpara ca sa te edifici.
    Deci inca o data,nu este alaturare in sensul ca ar avea ceva comun,ci este drumul lui Kenneth de la erezia lui Buda la Hristos,lucru care-l spune si in carte…

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 28, 2010 at 10:12 am

      Daniel

      Nu atac fara argumente, dar nu le reiau la fiecare articol, ci indic articolele unde le-am postat. Tu insa aduci argumente precum cel ce l-am postat in articolul de mai sus, ceea ce este foarte grav. Consider ca ai comentat destul.

      Apreciază

      • Daniel said, on mai 28, 2010 at 10:21 am

        Cred saccsiv ca te-ai suparat,dar argumentele tale nu au dragoste ,ci pur si simplu sunt calomniatoare.De fapt am o intrebare si pentru tine:
        Daca cei de la Ascor Iasi,plus cei care au fost in sala,le-a placut mesajul lui Kenneth,ce atitudine iei? Ii treci la inselati? Am fost de fata,si nimeni nu a fost nemultumit de conferinta,s-au pus intrebari,s-a raspuns,s-au cumparat carti care s-au semnat,a fost o atmosfera pasnica.
        Se pare ca nu e asa si pe blogul tau,decat daca cenzurezi pe toti care-l apara pe Kenneth,si numesti toate atacurile la unison–PACE..

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 28, 2010 at 10:28 am

        Daniel

        Nu cenzurez dar tu ma obosesti si n-am timp. Nici Patriarhia si nici organizatiile ASCOR nu sunt argumente in sustinerea lui KK. Din contra. Un ASCOR m-a criticat deoarece vorbesc despre faptul ca vremurile apocaliptice bat la usi, un altul deoarece nu sunt de acord ca activitatea umana duce la incalzirea globala. Asadar, cam dorm pe ei tinerii aceia.

        Apreciază

  17. umilinta said, on mai 28, 2010 at 10:11 am

    Pana la urma i-a zis cineva direct in fata lui K. K. ce greseste ca sa se indrepte sau sa vedem daca se indreapta? Prin cate rataciri a trecut e normal sa nu fie suta la suta cum trebuie, poate de aceia tine conferinte ca sa fie cat mai multi care sa-l indrepte si cat mai multi de la care sa-si ceara iertare.

    Apreciază

  18. Daniel said, on mai 28, 2010 at 10:13 am

    umilinta,cred ca trebuie sa te umilesti pe deplin si sa ii spui tu lui Kenneth ca greseste,ca vad ca toti il lauda.Asa ca daca ai bani de transport,du-te la urmatoarea conferinta a lui Klaus si spune-i ce ai de spus,si astfel vei face negresit un serviciu ortodoxiei…

    Apreciază

  19. G-man said, on mai 28, 2010 at 10:48 am

    Posterul asta e o blasfemie ce mai langa-danga ..
    ..
    ce e ciudat ca voi care il aparati actionati ca sectantii nu raspundeti la intrebari deviati subiectul si creati multa confuzie .. mergeti parca pe o tema data de cineva .. nu ganditi singuri ..orce am intreba noi pe aici si orce trimitere catre parintii nostrii care le aveti pe aici . ,.. voi o tineti langa cu iubirea cu ce frumos vorbeste…
    raspunde :
    ce va spune voua posteru asta crestine asa il iubesti tu pe Domnul Dumnezeul tau accepti sa fie asociata imagina Lui cu toti ………..XXX…

    Apreciază

  20. Roman Ortodox in Franta said, on mai 28, 2010 at 12:46 pm

    Mie afisul imi sugereaza ca pe Hristos l-au bagat in ceata, caci apare cumva mai sters, si desi este mai mare decat celelalte personaje nu este nici macar adus in prim plan. Apoi alaturarea lui Hristos de toti ceilalti da impresia unui amestec care normal nu isi are rostul.

    Am mai intalnit si eu lucruri de genul asta. De exemplu in Sahaja Yoga – care dupa revolutie a patruns si la noi in tara, si care sucea mintile tinerilor, ca era cica-se o yoga ortodoxa- pentru fiecare chakra corespondea cate o zeitate, iar pentru a sasea era Hristos si bineinteles pentru ce-a de-a 7-a din varful capului era guru acestei yoga. Deci pe Hristos vedem ca il accepta si celelalte religii (recunosc, nu in toate), nu Il dau la o parte, dar Il plaseaza acolo unde vor si cum vor.

    Mai spunea cineva intr-un comentariu mai sus (Daniel daca nu ma insel) ca KK ne spune ca ortodoxia este aur, catolicismul si protestantismul fierul etc. Pai daca este asa se pare ca el a venit in Romania sa faca aliaje din toate acestea. Dar comparatia lui totusi mi se pare nefericita pentru ca presupune sa le accepti pe toate (nu te duce cu gandul la ce alegi) caci atat aurul cat si fierul au fiecare rostul lui. Eu zic mai degraba sa ne intoarcem la sarea pamantului, la duhovnicii nostrii.

    Apreciază

    • Pustnicul Digital said, on mai 28, 2010 at 3:25 pm

      Mai spunea cineva intr-un comentariu mai sus (Daniel daca nu ma insel) ca KK ne spune ca ortodoxia este aur, catolicismul si protestantismul fierul etc. Pai daca este asa se pare ca el a venit in Romania sa faca aliaje din toate acestea. Dar comparatia lui totusi mi se pare nefericita pentru ca presupune sa le accepti pe toate (nu te duce cu gandul la ce alegi) caci atat aurul cat si fierul au fiecare rostul lui. Eu zic mai degraba sa ne intoarcem la sarea pamantului, la duhovnicii nostrii.

      Corect!

      Apreciază

  21. Alexandra said, on mai 28, 2010 at 2:36 pm

    Afisul este un talmes balmes cam ceea ce se vrea acum ca sa se formeze baza noii religii cea a antihristului.
    Eu crestin ortodox care m-am inchinat la destule icoane pina acum, banuiesc ca figura din partea dreapta sus este cea a Mantuitorului. De ce spun banuiesc, pentru ca este reprezentat ca figura asemanator cu icoanele DAR nu are aureola cu cruce, cea care apare pe toate icoanele ortodoxe in care este reprezentat.
    Cum pot stii cine-i acel personaj din dreapta sus, cei pe care domnul Klaus ii „cheama” sa se converteasca?
    La ce sa se converteasca? La crestinism? ..hmmm nu sunt sigura, unde e crucea?
    Protestantii nu cintesc crucea, deci din ce categorie face parte domnul Klaus?

    Pe coperta cartii „Intoarcere la Hristos” este reprodusa o icoana, pentru ca sa arate singurul tel, singurul raspuns la toate probleme, singura salvare, singurul Dumnezeu.
    Asa e Dumnezeul nostru este gelos si in momentul in care l-ai gasit uiti de ceilalti.

    Ufff..cat mai sta in tara nenea asta? parca mi se termina rabdarea si totusi…..
    „Rabdare, rabdare, rabdare” imi suna in minte cuvintele perintelui Cleopa.
    Sa avem rabdare fratilor poate Domnul Dumnezeul nostru intr-un sfarsit va descoperi in mod clar ce fel de personaj este acest domn Klaus.

    Apreciază

  22. ioana said, on mai 29, 2010 at 8:00 am

    Daniel,
    M-ai intrebat ieri daca vreau sa-mi lamuresc ceva anume. Cu aceasta, mi-ai pus degetul pe rana. Fara sa imi dau seama,doream sa imi lamuresc cum de simte K.Kenneth ca ar apartinane poporului roman. Ce are el in comun cu elita neamului nostru care a fost decimata in puscariile comuniste, cu eroii neamului nostru sau cu mosii si stramosii mei.
    Intrebarea dvs a starnit in mine niste amintiri. Am sa intitulez aceste amintiri „O POVESTIRE SCURTA”. Povestirile sunt adevarate, povestile nu. Sper sa nu ma acuze doamna/domnisoara „parereamea” de plagiat.

    O POVESTIRE SCURTA
    In anii copilariei mele, cand unii dintre dvs erati doar in gandul lui Dumnezeu si poate in intentia parintilor, lumea traia linistita, muncind si crescandu-si droaia de copii. O plictiseala totala. Uneori, se intampla ca ceva sa ne scoata din amorteala, din adormire. Venea Ursul in satul nostru! Venea legat in lant, dus de tiganii-ursari, care in ulita mare il slobozeau, si Ursul incepea sa-si faca numarul. Se intelege ca la asa eveniment se aduna tot satul – „de la al cu barba sura, p’an la cel cu tata-n gura”. Toti cu ochii cascati la Urs, urechile ne erau in repaus, ca Ursul nu vorbea. Greseala mare insa, pentru ca ar fi trebuit sa tragem cu urechea la ce isi spuneau ursarii intre ei, in timp ce Ursul isi facea ghimbuslucurile…Desigur, aplauzele si scarpinaturile intre urechi (ca nu avea cornite) erau ale Ursului. Banutii (ca era si o cutie in care se arunca ceva maruntis -oricat de mult se arunca in cutie, tot maruntis se chema) erau ai ursarulor.
    Spectacolul ne entuziasma, aplaudam, ne bucuram, ne trezeam din adormire…dar dupa cateva zeci de minute Ursul se oprea, ursarii ii puneau lantul si plecau cu el spre alt sat. Plecau si satenii spre casele lor, comentand si dandu-si cu parerea…
    In mintea mea de copil, se iscau deja intrebari: Cine este mai important? Ursul, sau tiganii-ursari? Ca daca n-ar fi fost ei, Ursul nu ar fi fost dresat si nici in sat n-ar fi venit.
    Nu indrazneam sa intreb, pt ca in acele vremuri copii nu aveau voie sa vorbeasca neintrebati. De gandit aveam voie sa gandim, asta nu ne interzicea nimeni. Cu aceasta meteahna (de a-mi pune intrebari) am ramas pana acum si intre timp raul s-a accentuat pt ca am invatat si sa scriu.
    Povestirea s-a terminat.
    Amintirile din copilarie mi-au lamurit problema de ieri. Da, domnul K.K. este indreptatit sa se simta ca apartinand neamului romanesc. Are ceva comul cu neamul meu si tara mea – se incadreaza perfect in traditia satului romanesc! Mai are un pic si se va incadra si in Traditia Bisericii Ortodoxe, dar asta nu depinde de dumnealui, ci doar de ursarii care il plimba cu lantul din loc in loc…Mare greseala am facut in copilarie ca nu am dat atentie mai mare ursarilor si am stat cu ochii cascati numai la Urs…

    Apreciază

  23. ioana said, on mai 31, 2010 at 4:13 am

    Doamne ajuta!
    Am vazut pagina dvs de inceput. Zodia: Varsator, Anul zodiacal: Caine
    Imi pare rau, nu avem ce discuta – cel putin momentan. Vedeti ce spun Sf. Parinti despre zodii.
    Acum imi explic cum de l-ati imbratisat pe K.K. de nu-i mai dati drumul.
    Iar despre rugaciunea inimii despre care vorbiti, nu am cuvinte, nu ma pot ridica la nivelul dvs.
    Iertare, nu vreau sa va supar, dar am si eu dreptul la o parere.

    Apreciază

  24. […] Pagina de ECUMENISM a site-ului „EPISCOPIA CARANSEBESULUI”. Si putin KLAUS KENNETH … ca se le… […]

    Apreciază

  25. mihai said, on ianuarie 26, 2016 at 8:18 pm

    Vedeta tv din u.k. pe nume katye hopkins citez: as vrea sa vad cat mai multe dube care sa adune batrini si sai eutanasieze ca prea nu mai avem loc de ei http://www.activnews.ro

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.