SACCSIV – blog ortodox

SE STIA? Un e-mail din Haiti, si cateva minute dupa, un cosmar …

Posted in cutremur, Haiti by saccsiv on ianuarie 21, 2010

   Citez din articolul An e-mail from Haiti, then minutes later, a nightmare:

   (CNN)– Peggy Bourland nu poate manca. Cand se pune in pat sa doarma, ea se lupta cu impulsul de a iesi afara si de a dormi incolacita pe pamantul rece si tare.

   “Ken nu poate manca acum. Nu poate dormi in patul nostru,” spune ea, avand placutele militare de identificare ale sotului ei in jurul gatului. ”Nu  o sa am ceea ce nici el nu are”. 

   Martea trecuta, din camera lui din Hotelul Montana din apropierea orasului Port-au-Prince, Haiti, maiorul Fortei Aeriene a SUA, Ken Bourland a trimis un e-mail sotiei sale in care ii spunea ca este bine si ca abia s-a aranjat si pregatit pentru ceea ce urma sa fie un interesant si lung curs de pregatire in caz de cutremure.

   Era 4:51 p.m. ora estica.

   La mai putin de 10 minute mai tarziu, un cutremur a nivelat mare parte din capitala haitiana, inclusiv Hotelul Montana.

   “Eu abia inchisesem e-mailul si incercam sa gasesc niste desene animate la care sa se uite copiii”, spune ea.”Si am vazut noutatile la stiri. Un cutremur. M-am gandit, ‘A fost iar California lovita?’ Apoi am vazut Haiti

   Bourland si-a deschis laptopul si a lansat un e-mail:”Te rog spune-mi ca esti ok.”

   Nici un raspuns.

   Cititi va rog si:

Comentariul zilei (16.01.2010): Cutremurul din Haiti a fost declansat artificial? Cu ce scop?

VIDEO – Franta acuza SUA: AJUTAM HAITI sau OCUPATI HAITI?

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on ianuarie 21, 2010 at 11:14 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. douaceaie said, on ianuarie 23, 2010 at 11:39 am

    Putem ajuta cu un click oamenii din haiti http://douaceaie.wordpress.com/hope-for-haiti-now-carity-concert/

    Apreciază

  3. […] SE STIA? Un e-mail din Haiti, si cateva minute dupa, un cosmar … […]

    Apreciază

  4. […] SE STIA? Un e-mail din Haiti, si cateva minute dupa, un cosmar … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.