SACCSIV – blog ortodox

VIDEO SOC – Clasament AVORTURI: Marea Britanie locul 1, Franta 2, Romania 3. FILMARI AVORT (interzis minorilor)

Posted in avort, FILMARE AVORT, FILMARI AVORT, Strigătul mut by saccsiv on noiembrie 13, 2009

   Citez din articolul Romania, locul trei la avorturi:

   Romania se afla pe locul trei in ceea ce priveste numarul avorturilor din Europa, ea fiind intrecuta de Marea Britanie, care in premiera a devansat Franta.
   Daca in Marea Britanie, numarul intreruperilor de sarcina, in 2007, a ajuns la 219.336, in Franta acesta se situeaza la 209.699. Top trei este intregit de Romania, unde numarul avorturilor se situeaza la 150.000.

Urmeaza Italia, cu 127.000 si Spania, cu 112.000, cifrele fiind in crestere in aceasta tara, dupa cum relateaza Daily Mail. In ceea ce priveste ocupanta locului doi, Franta, numarul a ramas aproape constant in ultima decada, in timp ce in Germania si Italia a scazut.
Cifrele, facute publice de Eurostat, mai oglindesc si faptul ca Marea Britanie este si tara in care cele mai multe adolescente, pana la 20 de ani, fac intreruperi de sarcina, 48.150. In Franta, numarul tinerelor de pana la 20 de ani care fac avort este de 31.779, iar in Romania, 17.272.
La nivel mondial, topul este condus de Rusia, SUA, India si Japonia.

Abortion Graphic

   Comentariu saccsiv:

   Nu-i de mirare ca Marea Britanie este tara in care cele mai multe adolescente, pana la 20 de ani, fac intreruperi de sarcina:

Elevii din Marea Britanie sunt indemnati sa aiba un orgasm pe zi

Moartea familiei traditionale

Trebuie sa intelegem insa ca in clasamentul general de fapt Romania conduce detasat, raportat la numarul de locuitori. Deoarece:

Marea Britanie are 58.000.000 locuitori si 219.336 avorturi

Franta are 62.000.000 locuitori si 209.699 avorturi

Romania are probabil 18.000.000 locuitori (in tara) si 150.000 avorturi

Deci daca am avea populatia Marii Britanii, probabil ca am avea peste 450.000 de avorturi. Adica suntem o natiune de ucigasi si inca dintre cei mai odiosi. Caci omoram copii. E drept, majoritatea nici nu stiu ce fac, considerand ca extirpa o simpla bucata de carne. Iar aici vina este preponderent a specialistilor care nu explica sau mint in mod ticalos.

Poate imaginile care urmeaza ii vor face pe doritorii de avort sa se mai gandeasca. Reiau din articolul Fotografii incredibile: dezvoltarea unui fetus în uter – VEZI GALERIE:

Fotografii incredibile: dezvoltarea unui fetus în uter - VEZI GALERIE

Fotografii incredibile: dezvoltarea unui fetus în uter - VEZI GALERIE

Fotografii incredibile: dezvoltarea unui fetus în uter - VEZI GALERIE

Fotografii incredibile: dezvoltarea unui fetus în uter - VEZI GALERIE

Fotografii incredibile: dezvoltarea unui fetus în uter - VEZI GALERIE

Fotografii incredibile: dezvoltarea unui fetus în uter - VEZI GALERIE

Iata si ce inseamna avortul:

   ATENTIE! IMAGINI SOCANTE! INTERZIS MINORILOR!  

   The Silent Scream (Strigătul mut) – subtitrare in limba romana:

Ati auzit in film vorbindu-se de Planned Parenthood. Sa facem o scurta incursiune in istorie:

   Margaret Higgins Sanger (1879 – 1966), evreica, importanta activista a avorturilor, eugenista, fondatoarea American Birth Control League, devenita mai tarziu Planned Parenthood. Amica cu Emma Goldman.

   John Davison Rockefeller, Jr. a ajutat-o si finantat-o masiv pe Margaret Sanger (iubita lui HG Wells care nu s-a ocupat doar cu sf-uri ci a fost si un principal sustinator al eugeniei ) cu a ei the American Birth Control League (unul din principalii factori ai promovarii uciderii de prunci nenascuti).

Familia aceasta Rockefeller are o pasiune macabra de a se ocupa cu tot ce este uraciune in fata lui Dumnezeu . Un alt exemplu este John D. Rockefeller III .

In afara de a fi fost membru al Council on Foreign Relations (cum ii sta bine unui reprezentant ai omniprezentei familii, organizatie de fapt stapanita si controlata de ei)  a fost foarte activ pe domeniul populatie, crestere demografica, controlul nasterilor, familie .  

In 1952 infiinteaza si finanteaza Population Council. Cu toate ca a fost controversat, avandu-si radacinile in miscarea “eugenie“, consiliul si-a vazut linistit de treaba. Cel mai important obiectiv al sau a fost family planning.

Apoi presedintele Nixon a infiintat Commission on Population Growth and the American Future, cunoscuta ca Rockefeller Commission cu Rockefeller presedinte. Presedintele Nixon a dat o importanta mare acestor comisii, creand cadrul legislativ adecvat functinarii lor dar si pentru punerea in practica a hotatarilor luate de acestea.

Cititi va rog mai multe in articolul:

„IARNA DEMOGRAFICA„ subtitrare in limba romana si completari foarte necesare

Iata si doua materiale mai recente:

90 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 13, 2009 at 8:07 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. vio said, on noiembrie 13, 2009 at 9:23 am

    Nu imi vine sa cred! Anglia si Franta au fiecare aprx. de 3 ori populatia Romaniei iar noi cu ale noastre „frumuseti” ne aflam pe locul 3. Daca faceau calculul la numarul de locuitori ieseam pe locul 1 la distanta considerabila. 😦 Cat ne mai suporta Dumnezeu?!

    Apreciază

  3. Cosmin S. said, on noiembrie 13, 2009 at 9:47 am

    chiar asa sa fie????!!!!!!!!………….

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 13, 2009 at 9:51 am

      Au fost cativa ani in care in Romania, doar in clinicile de stat se faceau aproximativ un milion de avorturi pe an. Fara a le socoti si pe cele private.

      Exista statistici, daca nu crezi, pot cauta pe internet.

      Apreciază

  4. Diego said, on noiembrie 13, 2009 at 10:08 am

    si mai suntem si ortodocsi, ce sa mai spun suntem o tara de desfranati 😦

    Apreciază

  5. john said, on noiembrie 13, 2009 at 10:11 am

    Ar trebui si sa ne intrebam si de ce se fac avorturile.

    Iata parearea mea- am observat si nu de ieri de azi ci de vreo 15-20 de ani incoace un fenomen foarte ciudat apropo relatii femei -barbati in Romania. Indiferent ca se duc sau nu la biserica, fetele si femeile din tara noastra au o mentalitate care le dezbraca de orice fel de demnitate si personalitate in fata barbatului. Idei de genul „sariti pe ei fetelor ca sint putini” (total fals conform statisticilor care arata ca intre virstele de 18-40 de ani de fapt barbatii sint mai multi, dupa 40 intervine rata mortalitatii mai mare la noi decit la ele), „barbatul e barbat… isi pune palaria si pleaca”, „fata trebuie sa faca totul ca sa tina barbatul” ( incluzind organizarea nuntii, cistigatul banilor in casa, reparat aspiratorul, verificatul copiilor la scoala, plus corvezile obisnuite,etc ), „fata trebuie sa fie curva in pat, mama buna si doamna in societate’, „baiatul mamei tu nu trebuie sa faci nimic in casa, ca esti barbat, ai grija ca nevasta pe care o iei sa fie frumoasa, desteapta, buna gospodina, devreme acasa, etc,etc..” asta in timp ce fetelor li se imprima in creier ca daca barbatul accepta sa fie agatat intr-o casatorie, este „favoarea” suprema pentru care fata trebuie sa fie plina de recunostinta pina o muri pentru perechea de pantaloni pe care trebuie s-o tina CU ORICE PRET linga ea. Si aici ajungem, parerea mea, la reala cauza a avorturilor in Romania. Acest CU ORICE PRET trebuie sa tii un barbat! SI aici intervine nimic altceva decit egoismul, nesimtirea si prostia ….. barbatului – baiatului roman. Cocolosirea generatiilor masculine din Romania, de catre mame, fete si femei, din motive care mie imi scapa, a dus la nasterea unui prototip -monstru de barbat roman. Mai bine zis de un egoism monstru! Am fost educati sa credem ca ni se cuvine totul, ca femeia este un fel de animal bun de imperechere, si de munca, un bun disponibil si pe care il gasesti pe toate gardurile, ca doar sint atitea care ti se ofera, nu-i asa?. Si atentie!!! Mentalitatea asta o au inclusiv cei care se duc la biserica! Barbatii care se bat cu pumnul in piept ca sint credinciosi. Cei care afiseazamodestie…. dar numai, asa intre noi barbatii, ca pentru femei le rezervam alt comportament. N-am auzit sa spuna in biserici, decit de foarte putine ori, ca marii responsabili pentru avorturile femeilor sint de fapt barbatii . Asta nu inseamna ca le disculpa sau minimalizeaza pe femei… dar ginditi-va putin! Cite dintre deciziile de avorturi vin pentru ca barbatul roman este curvar, iresponsabil, lenes si extrem de egoist. De cite ori n-am auzit expresia :”pai ce, vaco, crezi ca ma prinzi cu cirlanul la usa??”, ” da’ tu nu vezi ca am o cariera si vrei sa mi-o strici insirind puradei la usa mea”, „da’ tu nu vezi ca te-ai facut ca o balena dupa atitea nasteri, vezi ca daca mai imi faci altul imi iau amanta”, „da lasa=ma cu gradinita urlatoare ca m-au innebunit de cap”, etc,etc,etc,…Si asta am eu de reprosat multor preoti: ca nu pun punctul pe I, ca nu atrag atentia in primul rind barbatilor ca datorita comportamentului lor iresponsabil se ajunge aici. Vina se arunca exlclusiv pe femei si cam atit … nu se merge la radacina raului.

    Apreciază

    • parereamea said, on noiembrie 13, 2009 at 1:16 pm

      Cred ca 90% la suta dintre femei (nu ma refer al adolescente tembele) nu iau decizia de avort singure. Intreaba barbatul (amantul, etc) si desigur el hotaraste. Acest fapt rezuma ce ai spus mai sus. Ar fi interesant de factut o statistica in aceasta privinta.
      Cate femei nu si-ar dori sa fie atat de iubite incat sa nu le fie frica niciodata de o sarcina neasteptata?

      Apreciază

    • es said, on noiembrie 13, 2009 at 2:41 pm

      că tot îţi plac statisticile uite încă una, 90 % din bărbaţi află despre sarcină după ce a fost făcut avortul

      Apreciază

      • parereamea said, on noiembrie 13, 2009 at 4:22 pm

        statistica misogina in caz ca nu ai inventat-o tu.
        Dar pana la urma ce-i priveste pe barbati. In iad se duc femeile, nu ei.

        Apreciază

      • valentin said, on noiembrie 13, 2009 at 7:07 pm

        cred ca ambii sunt vinovati. si eu am trecut prin asa ceva cu fosta mea prietena!
        Motivul avortului: frica de raspundere.

        Apreciază

    • Aquarius said, on noiembrie 15, 2009 at 6:52 pm

      Nu ne baga pe toti in aceeasi oala Johnny!

      Apreciază

  6. john said, on noiembrie 13, 2009 at 10:21 am

    Am avut sansa sa stau de vorba cu Par. Nicolae Tanase, cel care a salvat sute si sute de copii care ar fi putut sa fie avortati si i-a adus la orfelinatul condus de el la Valea Plopului. Si el mi-a spus asa si cuvintele lui mi-au ramas intiparite clar in minte: „Barbatii sint responsabili pentru avorturile pe care le fac femeile in proportie de 51%”. CInd l-am intrebat de ce mi-a spus: : „Pentru atmosfera pe care o creaza”, cu alte cuvinte, pentru atmosfera de insecuritate, imoralitate (barbatii romani sint extrem de curvari, a mai adaugat parintele), nesimtire si egoism cras.

    Si asta o spun eu care, chiar daca nu am pe constiinta un avort (cel putin ce nu stiu), aveam tendinta sa am aceeasi mentalitate misogino-badaraneasca. pina cind Dumnezeu mi-a dat peste pe nas odata, si apoi inca odata si am inceput sa-mi revizuiesc parerile. Colac pestepupaza am si o fetita si ….ma ingrozesc ce s-ar fi putut intimpla cu fetita mea in atmosfera absolut nesanatoasa din Romania apropo de relatiile baieti/ fete. Nu inseamna ca in strainatate e mai bine, pur si simplu in Romania se exagereaza intr-un sens iar in strainatate in alt sens.

    Apreciază

  7. Radu said, on noiembrie 13, 2009 at 11:10 am

    Ma bucur saccsiv ca ai scris despre acest fapt. Tot ne laudam ca suntem mai credinciosi si mai buni ca occidentalii dar de fapt, avem pacate garla si inca unele foarte grave, caci pruncuciderea e cred pe locul 2 dupa sinucidere in functie de gravitatea pacatelor.
    Sa ne ierte Dumnezeu pentru ce am facut si facem!

    Apreciază

  8. Ginuta said, on noiembrie 13, 2009 at 12:04 pm

    FEREASCA DUMNEZEU CE POATE INDURA O FEMEIE SI BEBELUSUL ACELA…CUM POATE O FIINTA UMANA SA FIE DEACORD CU ASEMENEA MIZERII?IN VIATA MEA N-AS FACE ASTA.CUM SA LUCREZ LA ASA CRIMA? CUM SA FIU DEACOR SA MI SE OMOARE PRUNCUL? ATUNCI DE CE SA FIU O INCONSTIENTA SA PARTICIP LA UN ACT SEXUAL DACA NU SUNT PREGATITA DE CONSECINTELE NEDORITE?

    Apreciază

  9. Alina said, on noiembrie 13, 2009 at 1:33 pm

    john,
    Cam asa este cum ai spus tu. Cred ca o mare parte din vina o poarta preotii care inoculeaza o mentalitate masculina. Am auzit asta de nenumarate ori, iar cel mai nevinovat lucru este acel stat la rand la anafura sau la miruit: mai intai barbatii, si apoi femeile. Asta o auzi aproape peste tot. Cel mai trist e ca femeile sunt foarte patrunse de educatia asta si greu le scoti din cap asa ceva.”Daca asa zice parintele…!” Deh, nu toti sunt un Arsenie Papacioc, Siluan Athonitul, etc. Iar prostia se perpetueaza, si de o parte si de cealalta, nu stau sa gandeasca de unde vin asemenea mentalitati, ca oricum nu din Biblie, ci din rastalmacirea ei.
    Mi-a zis odata un preot un banc fain: „Se duce Adam la Dumnezeu si il intreaba:
    – Doamne, de ce ai facut-o pe Eva asa de frumoasa?
    – Ca s-o iubesti Adame!
    – Bine, Doamne, inteleg. Dar de ce ai facut-o atata de proasta?, continua Adam disperat.
    – Ca sa te iubeasca!”

    Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 13, 2009 at 2:11 pm

      Tareeeeeee :)) . Acum fara glume … Raspunde-mi daca se poate ( si cu argumente teologice ) la urmatoarea intrebare – de ce femeile sunt obligate sa poarte fusta si batic in biserica ? ( Cu fusta sa zicem ca m-am lamurit – e mai decent asa , dar de ce si cu batic ? …)

      Apreciază

      • parereamea said, on noiembrie 13, 2009 at 4:28 pm

        Pai daca ar purta pantaloni si nu ar avea macar o haina lunga iti dai seama ce priveliste cand face femeia matanii.

        Legat de batic am auzit o explicatie de la un calugar: nu se aseaza Sfantul Duh direct pe parul femeii, caci e atat de imbalsamat in zilele noastre ca fuge cat colo. Cred ca era un calugar un pic sugubat dar are un miez de adevar.

        Eu imi explic intr-un mod rezonabil. Ca sa nu intoarca capul barbatii prin biserica dupa podoaba capilara si chipul femeii. E cat de cat mai ferit prin batic.

        Apreciază

      • timisorean1 said, on noiembrie 14, 2009 at 9:48 pm

        @Maria

        fiindca asa spune apostolul Pavel. femeile sa aiba capul acoperit iar barbatii descoperit

        Apreciază

    • parereamea said, on noiembrie 13, 2009 at 4:31 pm

      Nu am auzit pana acum de ordinea la anafura si miruit. Poate in bisericile mici de sat sau parohie din oras, dar la manastiri, de exemplu, sta fiecare cum apuca, caci si asa e plina biserica. Asa e cel putin in nordul Moldovei.

      Apreciază

  10. john said, on noiembrie 13, 2009 at 1:55 pm

    Vreau sa fiu bine inteles. EU nu fac apologia feminismului! Doar incerc sa atrag atentia asupra unor lucruri importante despre care nu se vorbeste din pacate: responsabilitatea barbatului. Asta nu inseamna ca femeia nu e in aceeasi galeata. Dar nu e singura. O imparte.

    Cit despre anafura- in Biserica se face diferentierea intre barbati si femei pentru ca asa o cere Dumnezeu insusi . Barbatii stau cu capul descoperit iar femeile cu capul acoperit. Barbatul este capul femeii cum si Iisus este capul Bisericii. Femeile ar trebui sa stea intr-o parte si barbatii in alta. La fel si cu luarea anafurei (desi aspectul asta nu e prea important). Asta este ierarhia lasata de Dumnezeu. Dar ceea ce foarte multi barbati „bisericosi” nu inteleg este ca nu exista o ierarhie a pacatului in functie de sex. Adica daca tu esti barbat si esti curvar, pacatul tau este mai mic decit al femeii care face acelasi lucru! Daca tu iti indemni sotia la avort nu inseamna ca tu esti mai putin vinovat decit ea doar pentru ca nu te-ai asezat pe masa de avort. Daca tu vii acasa si te asezi in fata calculatorulu si joci jocuri in timp ce nevasta-ta a venit frinta de la servici si se apuca sa faca lectiile cu ala micu’ asta nu te face mai putin lenes si nesimtit doar pentru ca esti barbat. Ramii ceea ce esti: egoist si lenes. Si atit. La asta ma refeream.

    Apreciază

    • parereamea said, on noiembrie 13, 2009 at 4:36 pm

      Dumnezeule! Esti sigur ca esti insurat 😉 Sau esti alta specie??
      Ca sa nu ma intelegi gresit: 10% din barbati daca gandesc ca tine.

      Apreciază

      • john said, on noiembrie 13, 2009 at 4:48 pm

        Sa zicem ca am avut niste experiente personale care mi-au taiat din nas!
        De altfel plecatul in strainatate mi-a taiat si mai mult din avintul oarecum misogin. Adauga ca am o fetita… si probabil ca asta a fost argumentul decisiv care mi-a schimabt vederile

        10% cred ca e mult pentru ai nostrii din Romania. In schimb in Grecia ai sa fii surprins citi barbati, mai ales din cei tineri impartasesc opinii de genul asta. Bietii greci….imi sint mai simpatici…. pentru ca ei sint un fel de victime ale muierilor lor.

        Apreciază

  11. Alina said, on noiembrie 13, 2009 at 2:31 pm

    Nici eu nu sunt adepta nici unui fel de feminism. Consider ca fiecare din cele doua sexe isi are rolul lui bine stabilit, caracteristicile sale, in functie de care trebuie sa actioneze. Dar s-a ajuns la exagerari destul de mari in interpretarea Bibliei, iar o consecinta a acestora e si faptul ca Romania se situeaza pe un loc fruntas la violenta domestica. Concluzia e ca fiecare poarta tarele speciei, cu care trebuie sa lupte. Individual.
    Iar Dumnezeu nu a stabilit nici o ierarhie, ci omul. Dupa cate stiu, in Tatal nostru se zice precum in cer asa si pe pamant, si tot in Biblie mai spune ca in cer nu sunt nici femei, nici barbati, ca toti sunt ca ingerii. Si asta e scopul fiecarui crestin, fie femeie sau barbat. Doar natura cazuta impune diferente ierarhice. Sunt multe de spus, dar un asemenea subiect nu-si are rostul aici. Parintele Arsenie Papapcioc spune destule legate de acest subiect.

    Maria,
    Nici eu nu sunt lamurita prea bine de chestia cu baticul. Stiu ca scrie in Biblie de faptul ca femeile trebuie sa umble cu capul acoperit, dar mai mult de atat nici un preot nu mi-a zis.

    Apreciază

    • axa said, on noiembrie 15, 2009 at 7:51 pm

      Va lamureste Maica Siluana aici: http://www.ortodoxmedia.com/inregistrare/608/Maica_Siluana_Baticul
      Femeia ortodoxa are ca model intru totul pe Maica Domnului. Ne acoperim in biserica si in timpul rugaciunii pentru ingeri, astfel incat sa nu atragem duhurile necurate…
      De fapt, asa ne invata Sf. Apostol Pavel in I Corinteni, cap.11.
      Doamne ajuta!

      Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 16, 2009 at 3:26 pm

      Stiu ca era considerata – uraciune- in fata lui Dumnezeu femeile imbracate in pantalaon ( si in Vechiul Testament , ) . Chestia asta cu baticul -fereste fata femeii de privirile barbatilor … nu prea o cred , am incercat si varianta asta , ba chiar incerc sa imi ocup in biserica un loc, in care sa nu ” smintesc ” ( cred ca e prea mult spus ) personajele din cealalta parte , dar nu prea tine … Am incercat sa ma tupilesc pe langa batranele ca sa existe o bariera intre mine si ceilalti . Cred ca daca ar merge fiecare cu , capul in pamant ar fi mai bine :)) asa nu ne-am mai simti iritati de privirile celorlalti . De acoperit ma acoper cu haine lungi , si nu nu cred ca ar fi o ” priveliste ” pt . ceilalti , pt. ca nu fac metanii , si oricum sunt acoperita ( hi , hi ) .Cred ca ar trebui sa existe biserici doar pt. femei si doar pt . barbati ( glumesc , desi nu m-ar deranja 🙂 ) .

      Apreciază

  12. Claudia said, on noiembrie 13, 2009 at 3:00 pm

    Oaau… sunt foarte impresionata de parerea ta John, in 30 de ani de trait in Romania n-am auzit asa ceva. Probabil ai ajuns sa gandesti asa pentru ca ai plecat de acolo.
    Cat despre parerea mea, cred ca biserica ortodoxa, si crestina in general, minimizeaza rolul femeii, cei drept in Romania e mai rau ca in alte parti. Am plecat si io din tara daca tot e mai bine altundeva.
    Cred totusi ca femeile sunt tot atat de responsabile ca si barbatii pentru avorturile pe care le comit. Cel putin astea mai tinere care am avut acces la informatie si la contraceptive, am fost totusi educate sa avem un cuvant de spus si sa avem grija de noi insine, cel putin pe la orase… zic eu, sper ca nu sunt naiva…
    Cat eram in Ro, aveam impresia ca unle femei folosesc avortul pe post de metoda de contraceptie… nu mai stiau nici ele cate au facut… ce trist…

    Totusi, sper ca lucrurile vor merge din ce in ce mai bine si in Ro.

    Apreciază

    • parereamea said, on noiembrie 13, 2009 at 4:50 pm

      Metode exista, dar nici una din ele nu este 100% sigura. Din cauza asta se pacalesc multe si ajung la avort.
      Mai mult, unele metode iti distrug sanatatea, sunt otravuri luate constient si atunci unele femei evita si merg pe metodele traditionale si cand ajung la sarcina cine le salveaza? Barbatul? Nu, el are alte „obligatii…”
      Pastilele anticonceptionale sunt de fapt pastile avortive, deci poti avea cate un avort in fiecare luna si tu nu ai habar, te simti curata cand mergi la spovedanie, daca mergi. Din pacate nu toti preotii atentioneaza ca pastilele, steriletul, avortul sunt cam pe aceeasi treapta, pentru ca asa zilele metode de protectie provoaca avort de care nu ai stiinta. Cati dintre preoti stiu de fapt asta? Cate dintre femei stiu?
      Oricum ai intoarce problema tot la randuiala ortodoxa ajungi. Viata in curatenie in zilele oprite de biserica si toate vor fi bune. Copii facuti in zile de mare sarbatoare bisericeasca.. nascuti cu probleme de sanatate, etc Cati se mai gandesc la asta in ziua de azi. Cati ajung sa auda aceste cuvinte de la familie, de la biserica la varsta potrivita?
      Suntem o generatie de sacrificiu din multe puncte de vedere. Am deschis ochii cu greu cei mai multi dintre noi si de cele mai mutle ori cautand ca orbii dupa ce am fost loviti de soarta.

      Apreciază

  13. Roxana said, on noiembrie 13, 2009 at 3:31 pm

    Foarte adevarat ceea ce a spus John.

    Cred ca ar fi necesar sa amintim si faptul ca folosirea anticonceptionalelor precum pastilele, steriletul si altele, inseamna tot a face avort. Parintele Nicolae Tanase spunea intr-o conferinata, ca o femeie poate ramane insacrcinata in timp ce foloseste anticonceptionale, dar aceste anticonceptionale omoara fatul care are doar cateva zile, iar ciclul indus reprezinta nu altceva decat avortarea acestui fat. Fatul in loc sa nideze in uter si sa se dezvolte, e omorat de anticonceptionale. Oamenii nu constientizeaza ca astfel si acesta este tot un avort ca si acela produs atunci cand fatul este mai mare. Astfel incat, daca o femeie ia anticonceptionale de exemplu timp de 5 ani, ea poate face chiar si 60 de avorturi, care nu sunt inregistrate in nici o statistica omeneasca si numai in statistica lui Dumnezeu.

    Este foarte trist sa constatam ca din ce in ce mai multi barbati nu mai vor sa se casatoreasca, nu mai vor sa aiba copii si ca multe femei ca sa aiba un barbat alaturi fac multe compromisuri dintre cele mai umilitoare. Barbatii nu vor sa aiba responsabilitati. Crestearea copiilor, atunci cand totusi acestia apar, este pasata mai ales in sarcina femeii.

    La Taina Casatoriei se spune ca femeia trebuie sa asculte de barbat, iar barbatului i se spune sa-si iubeasca femeia. Cati barbati isi iubesc cu adevarat sotiile? Se spune ca intr-o familie crestina barbatul il intruchipeaza pe Hristos si femeia intruchipeaza Biserica. Cati barbati mai vor sa se asemene lui Hristos, sa fie blanzi si smeriti cu inima si sa se jertfeasca pentru familia lor? Cati barbati vor ca sotiile lor sa-i asculte in Domnul si nu sa faca ascultare dupa voia proprie a barbatului?

    Lucrurile sunt foarte complicate. Atata timp cand valorile traditionale pe care s-a cladit familia crestina s-au prabusit, sa nu ne mai mire ca inaintam cu pasi siguri catre Apocalipsa despre care atat de mult se vorbeste.

    Apreciază

  14. john said, on noiembrie 13, 2009 at 3:51 pm

    Hopaaa! Stati asa! Contraceptionalele nu sint nici pe departe solutia salvatoare cum crezi tu Claudia. Multe dintre ele provoaca avorturi ascunse- vezi pilula de a doua zi. Si a te feri sa faci copii e un mare pacat: te feresti sa dai viata! Stiti care era metoda contraceptiva din vechime? Cea mai raspindita? Cea acceptata de biserica! In caz ca femeia era prea bolnava, obosita sau pur si simplu erau prea saraci? Ei bine, tineti-va bine: castitatea. Va aduceti aminte in „Pe aripile vintului” se mentioneaza ca ceva uzual si normal ca Ashley si Melanie traiau in castitate pentru ca Melanie nu mai putea avea copii fara sa-si puna viata in pericol? Si asta nu pentru ca pe vremurile nu existau metode contraceptive, mai rudimentare….In zilele noastre asa ceva e de neconceput decit cu rare exceptii (am intilnit eu unul la noi la biserica,…. nu, nu e vorba de mine). Cuuuum?! sa stea barbatul fara sex???!!!! Vai de mine!!!! Pai atunci il fortezi sa se duca la curve!!!! Dar stai asa!! Si „biata” femeie, cum ar putea sa reziste fara sex? I se ridica nivelul foliculinei! Da in alte alea, se imbolnaveste, etc,etc, si se gasesc zeci de doctori de doi lei si doi bani care vin si-ti demonstreaza „doct” cam cum devine chestia cu castitatea la soti!

    Am impresia ca comentariul meu genereaza ceva ce eu nu am vrut.

    Apreciază

  15. john said, on noiembrie 13, 2009 at 4:00 pm

    Roxana ti-am citi comentariul dupa ce l-am postat p-al meu. Se pare ca am fost pe aceeasi lungime de unda (apropo de anticonceptionale dar si restul). De altfel, solutia castitatii era posibila datorita dragostei si normalitatii barbatilor de alta data. Acum dragostea barbatului pentru femeie nu prea mai exista.

    Ma rog, trebuie sa recunosc ca in strainatate e si cam greu sa iubesti genul de femei de p-acolo. Si cu toate astea, paradoxal, femei agresive, dominatoare si …chiar rele, lasa la o parte ca au un IQ de talpa broastei cum sint grecoaicele primesc mult mai mult respect si … chiar dragoste decit romancele noastre cele frumoase, destepte si …. supuse.

    Apreciază

  16. Alina said, on noiembrie 13, 2009 at 4:08 pm

    Mi-a spus o cunostinta ca si la italieni e cam tot asa. Sunt afurisite tare. Pacat ca nu se poate stabili o dreapta masura.

    Apreciază

  17. Alina said, on noiembrie 13, 2009 at 4:36 pm

    Lasand la o parte divagatiile, articolul asta e infricosator. Nu am intrat pe video, dar am auzit ca e destul de dur. Dar partea cea mai dura e ca noi avem milioane de avorturi a caror povara cade greu asupra neamului nostru. La urma urmei, fie ca avem sau nu avorturi personale, vina e colectiva. De aici nu vad nici o iesire, pentru ca problema se inscrie in cercul mai larg a decaderii societatii actuale.

    Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 16, 2009 at 3:37 pm

      Corect , vina e colectiva . Dar daca persoana pe care o sfatuiesti ( in mod subtil , delicat ) sa nu mai faca avorturi, incepe prin a te injura , ce te faci ? Ce te faci cand fata are in familie o mama care poate a facut si ea , la fel ? Ce te faci cand ea nu stie ce-i pacat ? O inveti , dar poate ca ea considera ca Dumnezeu o iarta din nou . Deja am ajuns intr-o perioada in care fetele , femeile , privesc avortul ca pe o normalitate , ca pe o operatie de apendicita.

      Apreciază

  18. Mihai said, on noiembrie 13, 2009 at 4:47 pm

    Generalizarile nu mi-au placut niciodata, oamenii sunt la fel peste tot – femei, barbati. Ca dovada Romania (tara ortodoxa credincioasa nu?) este pe primul loc la avorturi – nu locul 3, caci nu numarul este relevant, ci proportionalitatea, cate avorturi pe cap de locuitor au loc – si suntem pe primul loc cu dublu nr de avorturi fata de locul 2.
    Cam asa e si cu generalizarile astea. Mai bine ne-am feri de ele!

    Nu-mi vine sa cred cate crime se comit in fiecare zi, este strigator la cer. Pr. Nicolae Tanase macar a salvat cateva sute de suflete! Sa-l binecuvanteze Dumnezeu!

    Apreciază

    • parereamea said, on noiembrie 13, 2009 at 4:58 pm

      Intradevar il admiram pe pr. Tanase.. si cam atat.
      Personal, de cate ori nu mi-am spus: ma interesez de asociatia Provita din orasul meu, stiu ca este, ma implic, fac ceva, ma duc macar o data la cateva zile la cabinetele private de gineco, unde se face zilnic zeci de avorturi, dau pliante, vorbesc cu femeile, ma duc la licee….Usor de spus, ingrozitor de greu de facut. Numai Dumnezeu ne poate intari pentru asa o lupta.

      Apreciază

      • Mihai said, on noiembrie 13, 2009 at 5:00 pm

        Corect! Am fost la Valea Plopului si mi s-a rupt inima cand am cunoscut cativa ingerasi! Incredibil la ce dau cu piciorul oamenii!

        Apreciază

      • valentin said, on noiembrie 13, 2009 at 7:56 pm

        bravo felicitari pentru initiativa, dupa vizionarea filmului si eu m-am gandit sa merg la cabinete sa impart pliante antiavort.
        mi-am zis ca voi fi calificat drept un ciudat, sau risc sa fiu saltat de politie ca le deranjez cabinetele de facut bani.

        Apreciază

  19. Roxana said, on noiembrie 13, 2009 at 5:12 pm

    Ma inteb, daca „fructul” care rezulta dintr-o casatorie (in fericitul caz in care cei doi in sfarsit au hotarat sa se casatoreasca), este avortul, deci moartea, atunci casatoria se transforma pentru femeie intr-un „pasaport” pentru iad, pasaport pe care i-l inmaneaza barbatul.

    Apreciază

  20. Alina said, on noiembrie 13, 2009 at 6:17 pm

    Un lucru interesant in articol: daca Romania conduce in topul avorturilor in Europa (proportional cu nr de locuitori), mondial, leader este Rusia, cea mai mare tara ortodoxa.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 13, 2009 at 6:40 pm

      SUA nu stiu cum stau, dar in trecut aveau cam 1,5 milioane la 300 milioane locuitori. Ia fa un calcul si vezi cam cate avorturi ar fi fost in Romania daca avea aceeasi populatie.

      De Rusia, iar nu stiu, dar cred ca proportional ii depasim si pe ei.

      Apreciază

  21. Mihaela said, on noiembrie 13, 2009 at 6:50 pm

    „Iar aici vina este preponderent a specialistilor care nu explica sau mint in mod ticalos.” – să fie numai asta, Saccsiv?
    Am citit comentariile şi nu am să pun nicio etichetă. Eu însumi am făcut aceasta crimă acum 15 ani. Cu mintea de atunci NU realizam aproape deloc , că soluţia aleasă echivalează cu o crimă. Nu încerc nici să dau vina pe cineva, dar nici nu pot să nu spun că oamenii interrelaţionează. Şi da, contează amprenta pe care o pune educaţia in copilărie, pubertate, adolescenţă şi tinereţe timpurie. Nu vreau să epatez, vreau doar să spun că, mâna lui Dumnezeua fost asupra mea din copilărie. Spun asta pentru ca am fost într-o căutare continuă şi nu în delăsare. Sigur că paşii mei au călcat pe alături de multe ori şi încă calcă, mă bucur însă de picătura din suflet, picătură care m-a ţinut oarecum pe o linie de plutire şi care,urmând-o, m-a adus la certitudine. Dumnezeu există şi stiu că, recunoscând greşeala mea enormă,m-a iertat. Astăzi ştiu ca viaţa(adică venirea unui sufleţel pe pământ) nu o hotărăsc eu şi mai ştiu că indiferent de ce şi cum , un copil este o binecuvântare, un dar pentru cel la care vine. Eu am învăţat asta şi nu-mi cereţi o explicaţie ştiinţifică , că nu vi-o pot da. Totul s-a petrecut la nivel de suflet, chiar dacă niciun om nu m-a susţinut direct pe această problemă. Totuşi, susţinerea a venit indirect şi astfel, am reuşit să înţeleg că nu există nu pot, că dacă vrei , Domnul e cu tine. Astăzi, deşi mai curg lacrimi ca eu nu mai pot avea un copil, înţeleg că e firesc şi ca pot doar sa spun experienţa mea şi sa încerc să fiu un sprijin pentru cât mai multe femei.
    Am spus că nu voi eticheta / interpreta comentariile voastre. Pun doar nişte întrebări:
    1. ce credeţi că simte o femeie violată atunci când rămâne însărcinată şi cum o susţineţi pentru a nu alegfe avortul?
    2. de ce credeţi ca frecvenţa avorturilor este atât de mare ( în afară de ceea ce spune Saccsiv)?
    3. ce ai făcut tu pentru asta sau ce ai fi dispus să faci ?
    Pun aceste întrebări pentru ca trăirile omului sunt complexe şi pentru că eu personal cred că nu critica şi constatarea retolvă ceva, ci mai degrabă exemplul personal al trăirii crestine. Asta presupune clar empatie , dăruire din dragoste de aproape. A nu se întelege ca eu confund dăruirea cu sfaturi siropoase dar indiferente , ci eu consider ca dăruirea înseamnă implicare sinceră, sufletească si materială(mai ales timp si uneori şi bani). O implicare constructivă, care să aducă persoana la stadiul în care , la un moment dat să dorească şi să poată să-şi asume responsabilitatea.
    Domne ajută!

    Apreciază

  22. Mihaela said, on noiembrie 13, 2009 at 6:58 pm

    PS. Problema cu violul nu e o experieţă personală, dar, „întâmplător” (!?) astăzi am avut o dicuţie cu o studentă, exact despre avort (nu citisem articolul asta) în care ea mi-a pus problema avortului în cazul în care femeia este violată, ea fiind victima unui viol (fără să rămână însărcinată). Să ştiţi ca nu e uşor să răspunzi. Asta dacă ai o oarecare empatie. NU poţi spune omului un clişeu – „dragă trebuia să ţii copilul , pentru că e crimă”. Nu poţi decân să te implici şi să-i arăţi acelui om pe care-l susţii ca Dumnezeu îl iubeşte şi că-i va da puterea să crească acel copil!!!

    Apreciază

    • valentin said, on noiembrie 13, 2009 at 7:29 pm

      e usor sa raspunzi ! greu este sa te hotaresti :
      pastreaza sarcina (aici vei spune ca va indura si mai mult chinul acelui viol ca-si aminteste asa mai mult, insa Dumnezeu lucreaza pentru cei care aleg urcusul mai greu ) si apoi la final poate sa-si lase copilul la un oreflinat.

      Apreciază

  23. Alina said, on noiembrie 13, 2009 at 7:33 pm

    Ar fi interesant de stiut si care e situatia in Grecia. Oricum, se pare ca se incearca prin orice mijloace diminuarea popoarelor ortodoxe. S-a reusit crearea unui asa vid psihic, incat avortul pare o rutina. Ceea ce spune Mihaela e drama cuiva care simte si cauta adevarul, dar cei din tanara generatie sunt destul de departe de a gaindi asa ceva. In licee, avorturile se tin pe banda rulanta.

    Apreciază

  24. Mihaela said, on noiembrie 13, 2009 at 7:40 pm

    @valentin,
    nu e usor sa raspunzi atunci cand incerci sa te pui in locul persoanei!! Si a te pune in locul persoanei, nu inseamna a tine cont numai de faptul ca a fost violata, ci si de modul in care a fost educata. Pentruca daca „tragi” un raspuns neduhovnicesc (in sensul nesufletesc) nu e niciun folos.
    Saccsiv se straduiste de o gramada de timp sa spuna ce se intampla. Noi trbuie sa ne gndim si la motivul pentru cae se intampla.
    Iti dau o situatie sti dscoperit cu cancer si eu, ca si crestin otodox declrat, nu fc altceva dcat sa-ti spun ca :” asta e, accepta ca e de la Dumnzeu”, si-ti mai spun de alterntive. Dupa car plec si sigur ca tu ramai cu totul. Cum ti-a fost de ajutor interventia mea?

    Apreciază

  25. Mihaela said, on noiembrie 13, 2009 at 7:42 pm

    @scuze greseli editare. M-am grabit….

    Apreciază

  26. Claudia said, on noiembrie 13, 2009 at 10:08 pm

    „Pastilele anticonceptionale sunt de fapt pastile avortive, deci poti avea cate un avort in fiecare luna si tu nu ai habar,…”

    Aveti informatii stiintifice care sa demonstreze aceasta teorie?
    Sunt sigura ca mai am de invatat, dar asa cum nu ma duc la doctor sa-mi vorbeasca de Dumnezeu, nu cred ca parerea preotului e o dovada viabila.
    Deci, daca stiti site-uri, sau aveti cunostinta de informatii care sa sprijine aceasta teorie, v-as fi recunoscatoare sa mi le impartasiti.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 14, 2009 at 2:38 am

      Sunt avortive deoarece impiedica implantarea embrionul in uter. Aceeasi actiune o are si steriletul.

      In maxim 2 saptamani va muri astfel de foame, dupa care organismul il expulzeaza. Deci un avort ce se petrece fara ca mama sa isi dea seama, caci nu simte mare lucru. Uraciunea si mai mare e ca se poate intampla chiar in timpul in care mama e in biserica la slujba.

      Apreciază

  27. AngelA said, on noiembrie 14, 2009 at 6:56 am

    Sper ca nu-s totalmente off-topic…
    dar apropo de sclavii zilelor noastre, adica eu si tu si mai bine de 90% din co-planetarii nostri, va propun sa vedeti un film documentar din 2009 despre conditia omului modern ca sclav.

    Filmul se numeste:
    „De la servitude moderne”

    Filmul a fost realizat de Jean-François Brient si Victor L Fuentes.

    Puteti descarca filmul de la adresa (copy-left!, adica FREE, fara copyright):
    http://www.megaupload.com/?d=8T3PIPQN

    Alte info: http://www.delaservitudemoderne.org/

    Traducerea im lb. romana o gasiti pe http://www.titrari.ro, mai precis la:

    http://www.titrari.ro/index.php?page=cautareavansata&z8=-1&z5=0352934

    Apreciază

  28. john said, on noiembrie 14, 2009 at 11:13 am

    Pentru Alina, si restul.
    Cazul Greciei- este unul special si interesant. Pina in 1986 avortul era ilegal. Totusi studiile spun ca asta nu era mare chestie pentru ca in realitate nu a existat nici un caz de femeie pedepsita pentru avorturi. Tacit legea nu se aplica. Oficial, numarul de avorturi in Grecia este unul foarte mic, in jur de 1000 si ceva ( inj 1993 erau raportate 1642 de avorturi si cifra a fost in scadere de atunci, ca urmare a metodelor contraceptive, ajungind la ceva in jur de o mie).
    Dar acum atentie! COnform studiilor, in realitate medicii spun ca in Grecia se fac in jur de 200.000-300.000 per an! vezi :http://www.helleniccomserve.com/abortionsingreece.html.
    la o populatie de numai 10 milioane, de doua ori mai mica decit a Romaniei, deci. Cel putin asta era situatia prin anii 90.De ce asa? Pentru ca in Grecia majoritatea femeilor, inclusiv cele cu mijloace modeste (pentur standardele grecesti) prefera sa faca avorturi in clinici particulare decit in cele de stat. Motivul este ca sint mai curate, mai moderne si … fundamental nu trebuie sa astepte prea mult. Costul, dupa cum spuneam si-l poate permite aproape oricine. Aceste clinici private, ca de altfel majoritatea afacerilor private in Grecia, din motive de taxe nu declara decit un foarte mic procent de efectuare de avorturi. Clientii in majoritatea cazurilor nu cer nici o chitanta de plata, pentru ca avortul nu este o afacere cu care sa te lauzi, neaparat. De fapt, din nou interesant, spre deosebire de romance pe care le auzi povestind cu „gusto” despre cite avorturi au facut si cum se mai duc ele la biserica sa li se ierte pacatele, grecoaicele pur si simplu nu vorbesc despre asa ceva. Povestea nevasta-mea ca o foarte buna prietena de-a ei, grecoaica nascuta , ” a scapat” la un anumit moment dat ca nu poate sa se impartaseasca. Evident, nevasta-mea nu a intrebat-o de ce, si discutia ar fi continuat cu altceva, daca sotul acelei femei care era de fata, n-ar fi spus, ridicind din umeri si evident iritat: „pai la cite avorturi ai facut… e logic.” Femeia a parut extrem de stinjenita de aceasta declaratie si a iesit din camera.

    Nu stiu care e situatia in Romania, apropo de avorturile neinregistrate, care foarte probabil ca ele exista. Problema este cit de multe sint? Cit de mult sint ele legate de clinici particulare? In ce masura romancele noastre isi permit aceste cilnici? In orice caz, eu cred, ca in tari ca Marea Britanie sau SUA unde evaziunea fiscala este mult mai drastic urmarita si pedepsita decit omorul cel mai grav cifrele sint foarte apropiate de realitate. Ce te faci insa in tari ca Grecia unde nu este asa.- vezi si
    http://www.un.org/esa/population/publications/abortion/…/greece.doc?
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6235557.stm#greece
    De altfel presa lor considera ca Grecia este pe primul loc in Europa la avorturi in mod real si printre primele in lume.

    Apreciază

  29. john said, on noiembrie 14, 2009 at 11:24 am

    Faptul ca grecii isi ascund mizeria sub pres si se aseaza pe ea pretinzind ca nici gura nu le miroase nici usturoi n-au mincat nu ne trebuie sa ne faca sa ne simtim mai bine (noi romanii).

    Pe de alta parte vreau sa atrag atentia ca scaderea numarului avorturilor STIUTE in lume se datoreaza doar folosirea metrodelor contraceptive pe scara larga, care nu sint altceva decit mijloace ASCUNSE de avort! Adica e si mai grav. Tu faci avort si habar n-ai ca l-ai facut si deci, la o adica, n-ai ce sa spovedesti. Asa ca statisticile reale numai Dumnezeu le stie.

    Apreciază

  30. Dan Lee said, on noiembrie 14, 2009 at 11:49 am

    @John Lucrurile nu sunt chiar aşa de simple precum le vezi tu. Chestia cu bărbaţii prost educaţi poate e valabilă la ţară, nu ai de unde să ştii tu cum stau lucrurile la nivel naţional, pentru că nu ai făcut studii demografice şi analize statistice.

    Personal eu văd 3 motive principale cauzatoare de avorturi:

    1. Sărăcia. Părinţii acceptă de comun acord avortul pentru că nu îşi permit să crească un copil.
    2. Emanciparea femeilor. Femeile nu mai vor să fie casnice, vor carieră, bani, lux şi nu mai sunt dispuse să-şi asume sarcina creşterii unui copil.
    3. Lipsa de educaţie. Tot mai multe adolescente şi pubere îşi încep viaţa sexuală înainte să ştie prea bine ce înseamnă acest lucru şi ce implică el. Când rămân gravide singura soluţie pe care o găsesc este avortul.

    Apreciază

    • Anonim said, on noiembrie 19, 2009 at 2:47 pm

      Dan Lee
      „Obiectii „la punctul nr. 2 al cauzelor avorturilor :
      Femeile nu vor lux , vor trai decent pt . ele si copii lor . Dorinta lor de a lucra este indusa si de partenerii lor care vad ca celelalte cupluri ( in care ambii lucreaza ) o duc mai bine .
      Femeia de teama divortului accepta sa munceasca , acest lucru in conditiile in care sotul o pune pe ganduri in privinta viitorului sprijin material oferit de el pt . ea si copii .
      Ajunsa la bani femeia isi poate face ” de cap ” cum zici tu ” vrea lux ” vazand ca sotul ei ” comploteaza ” mereu cu birtul . Practic ,se realizeaza un lucru interesant- ea vrea sa cheltuiasca mai mult pt . ca si el face la fel . ceva de genul ochi pt . ochi si dinte pt. dinte .
      Astfel, parintii nu reusesc sa satisfaca nici latura materiala , dar nici cea spirituala a copiilor lor . E adevarat ca in trecut , cand femeia nu era emancipata se realiza o buna educatie a copiilor , dar pe atunci sotul avea o constiinta mai puternica in cea ce priveste asigurarea traiului decent al familiei sale , ori acum sunt si bani putini si nici aceia- el , stalpul nu stie sa-i foloseasca .
      Atata timp cat femeia vede siguranta in familia sa , in cea ce priveste partea materiala , ea nu va dori sa-si ” abandoneze ” copii pt . bani . E o chestie instinctuala , ca la animale 🙂 , mama are grija sa aduca prada copiilor ei , mai intai .
      In special , in familiile in care sotul nu aduce bani acasa , si mai si bea , femeia gaseste in serviciu si un refugiu , dar si banii pt ziua de maine .
      Cunosc mame care si-ar fi dorit sa stea mai mult cu pruncii lor , dar viata e de asa natura incat trebuie sa sacrifici ce e mai drag pentru tine si copii .
      Prin natura sa , femeia doreste mai mult sa stea alaturi de copii sai , dar cand nu are incontro , ii paraseste pt moment , insa nu fara a regreta ( sa lasam de -o parte cazurile micile ” coincidenta ) .

      Apreciază

  31. john said, on noiembrie 14, 2009 at 12:10 pm

    Corectie la site-ul UN:
    http://209.85.135.132/search?q=cache:KH28ntUDR94J:www.un.org/esa/population/publications/abortion/doc/greece.doc+greece+abortions&cd=4&hl=el&ct=clnk&gl=gr

    aici se vorbeste de fenomenul avorturilor neinregistrate specific mai ales Greciei

    Apreciază

  32. john said, on noiembrie 14, 2009 at 12:22 pm

    Pentru Dan Lee- n-am pretins ca ma bazez pe statistici in acuzatille mele apropo de rolul barbatilor din Romania in avorturi. Sint impresii personale ( ca si ale tale si ale altora) pentru ca statistici nu exista! La asta adaug o parere mult mai avizata, cea a par. Tanasa (asta daca sint crezut pe cuvint si nu-i nimeni obligat sa ma creada!).

    Tonul meu suna unora foarte virulent, si chiar este pentru ca involuntar acesta atrage atentia asupra unui fapt care nu este deloc, dar deloc comentat si care indiscutabil are un rol (eu zic foarte important, altii ar putea sa zica ca mai putin important… depinde) in acest fenomen: atitudinea barbatilor.

    In rest eu nu ma refeream la nivelul de educatie al barbatilor. Ci la nivelul de egoism care ma indoiesc ca are legatura cu scolarizarea. Cu facultate sau un simplu muncitor, tara sau oras tendinta de a avea atitudinea observata de mine este foarte raspindita. Nu contest ca saracia, lipsa de educatie, si emanciparea nu sint factori dar, din nou….repet… factorii astia ii exclud pe celalalt membru al actului sexual – pe barbat. E ca si cum femeia/fata concepe singura, ca si cum barbatul este inexistent. Este ridicol si daunator pentru sansele de mintuire ale barbatilor. Vorba, nu stiu cui de pe site, doar femeile ajung in iad pentru avort, asa ca ce ne intereseaza pe noi.

    Apreciază

  33. Dan Lee said, on noiembrie 14, 2009 at 12:47 pm

    Atitudinea femeii din popor faţă de bărbat este o compensaţie pentru faptul că bărbatul este „stâlpul casei”, adică el este cel care asigură veniturile familiei. De aici şi ideea că “fata trebuie să facă totul ca să ţină bărbatul”.

    Referitor strict la problema avortului, trebuie menţionat că un copil avortat este un copil nedorit.

    Eu de exemplu m-am născut în 1968, la puţin timp după ce Ceauşescu dăduse celebrul decret pentru sporirea natalităţii. Părinţii mei nu m-au dorit şi au rămas împreună numai datorită mie. Rezultatul a fost că am avut o copilărie nefericită, lipsită de afecţiune, în care mâncam bătăi, cel mai adesea fără motiv. Zilnic mi se reproşa că datorită faptului că m-am născut, părinţii mei şi-au distrus tinereţea. Pe lânga asta trebuia să asist şi la desele certuri şi neînţelegeri dintre părinţi, pentru care eu eram făcut răspunzător. Când am ajuns la 18 ani, tatăl meu calcula câţi bani ar fi economisit dacă nu ar fi trebuit să mă crească pe mine.

    În toată acestă perioadă, mă gândeam uneori, dacă nu ar fi fost mai bine ca mama mea să fi făcut avort.

    Deci ce este mai rău, să faci avort sau să aduci pe lume copii, cărora să le faci viaţa un calvar?

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 14, 2009 at 1:00 pm

      niste parinti imbelici

      Apreciază

    • timisorean1 said, on noiembrie 14, 2009 at 10:11 pm

      @Dan Lee
      imi pare rau pt ce ti s-a intamplat. roaga-te pt parintii tai. nasterea de prunci e mare minune de la Dumnezeu

      Apreciază

    • Veaceslav said, on noiembrie 15, 2009 at 7:39 pm

      @ Dan Lee,
      Dumnezeu nu da omului mai multa suferinta decat nu poate suferi! Asta este crucea ta, suferinta prin care capeti viata vesnica! si in felul asta inca poate ii salvezi si pe parintii tai! Roagate pentru ei! Nu ei sunt de vina, ci necuratii. Stii de multe ori in viata Dumnezeu ingaduie un rau pentru a se face un bine mai mare. Tu nu stii, poate daca aveai sa ai o copilarie fericita probabil erai alt om, mult mai rau decat ei poate? Stii, trebuie sa primim suferinta cu bucurie, ea ne deschide ochii catre Creator, ne face sa vedem lumea cu alti ochi! ne smereste, ne face sa ne punem intrebari si sa traim altfel! sa cautam pe Dumnezeu!
      Dumnezeu sa te intareasca si sa-ti dea putere pentru incercarile pe care le ai!
      Domnul sa te binecuvinteze!

      Apreciază

    • Anonim said, on noiembrie 19, 2009 at 2:24 pm

      Categoric e mai grav sa faci un avort !!! E adevarat ca ai avut de suferit ( si copii doriti sufera , deci nu fi dezamagit ) . Viata , in sine e foarte pretioasa , chiar daca imprejurarile in care unii copii cresc nu sunt normale , totusi gandeste-te ca in fata lui Dumnezeu tu reprezinti ceva , nu ai ramas la ” statutul „de ” neant ” .
      Mai aud cateodata o vorba din partea copiilor abandonati de parinti : „Ii iubesc . Sunt totusi parintii mei , ei mi-au dat viata , cu toate ca nu au avut grija de mine ” . Poate ca aceasta fraza ar trebui sa ne dea de gandit …
      Pentru modul ” elegant ” in care unii parinti isi cresc copii – vor raspunde in fata Lui Dumnezeu

      Apreciază

    • Anonim said, on noiembrie 19, 2009 at 3:07 pm

      In alte familii , nesimtirea barbatilor poate ajunge pana acolo , incat , sa le zica nevestelor lor ,dupa ce au ajuns la pensie (ei ) , iar copii sunt ” la casa lor ” – „eu am pensie , am cu ce trai , tu nu ai nimic ” , aceasta si dupa ce sotia isi aratase tot devotamentul fata de el , si-l ingrijise ( spalat , mancat , calcat , etc. ) .
      Astfel , femeile invata una de la cealalta . Decat sa ajunci o nimeni , mai bine faci totul pt . a ajune cineva ( nu chiar totul , doar obtinerea unui servici stabil ) .

      Apreciază

  34. Roxana said, on noiembrie 14, 2009 at 1:06 pm

    @John ai mare curaj sa abordezi aceste lucruri cu atat de multa deschidere si sinceritate. Vorba cuiva de pe acest blog: cred ca nu sunt nici macar 10% dintre barbatii din Romania care sa gandeasca asemanator tie …

    Ce pretentii sa mai avem insa de la barbatii de langa noi, care de multe ori sunt mandri si egoisti si care obisnuiesc mai tot timpul sa dea vina pe femei, daca si duhovnici atoniti cum a fost parintele Dionisie da la Colciu au o parere foarte proasta despre femei. In interviul care i s-a luat in cartea „Ne vorbesc parinti athoniti”, Editura Lucman, 2006, invinovateste femeia cam de tot raul care exista pe lumea asta. Barbatul este privit cu foarte multa ingaduinta si cu foarte multa intelegere. Si atunci sa nu ne mai miram ca situatia este asa cum este.

    Apreciază

  35. madalina said, on noiembrie 15, 2009 at 12:55 pm

    Roxana, ai dreptate apropo de atitudinea unor preoti, unii foarte respectati. AM citit si eu cartea si parintele Dionsiei de laColciu faceafirmatia ca femeile au pornit multe rele in istorie. Numai adauga ca au facut si mult bine. Prin femeie am cazut (Eva) prin femeie ne-am ridicat (Sf. Fecioara)! Este adevarat ca parintele Dionisie nu indeamna pe barbati sa se comporteca niste tirani, ci dincontra sa se sfatuiasca cu femeia sisa ia deciziile impreuna. Dar am observat ca cel care facea interviul punea niste intrebari care indreptau discutia intr-un anumitsens. De exemplu, incepea asa ” stim ca barbatii inseala, dar in ultimul timp si femeile…” sau ” femeile fac avorturi….” de parca copilul avortat il fac singure.

    Am asistat de multe ori chiar pe la minastiri reputate din Romania, la atitudini badaranesti agresive ale unor calugari (tineri mai ales) la adresa unor femei care puteau sa le fie si mame si pe motive care n-aveau de-a face decit cu mindria acelor tinerei cu rasa. Asa am fost martora la cazul unei femei de vreo 50 de ani data de-a dura pe scari de catre un calugaras de 20 siceva de ani pentru ca „a indraznit” sa-i spuna ca nu are incredere in el sa-i dea ceva pentru cineva (sint voit vaga ca sa nu se inteleaga despre ce loc e vorba si ca sa nuproduc probleme) Oamenii astia nu -si dau seama de doua lucruri: 1. si ei sint nascuti din femei 2. feminismul sidorinta de emancipare a femeii a aparut din cauza pacatelor barbatilor. Daca barbatul si-ar fi facutdatoria ca sot si tata, ca adevarat stilp al casei si nu,asa cum se intimpla cu romanasii nostrii: la placinte inainte,laroazboi inapoi, noi in rai si femeile in iad atunci nici discursul feminist nu ar mai fi prins atit de mult…..Iar ceea ce se intimpla la noi in tara acum este intr-adevar cumplit,apropo de relatiile femei/barbati.

    Apropo,john,si eu sint inGrecia siam observat acelasi lucru apropo de grecoaice.

    Apreciază

  36. Roxana said, on noiembrie 15, 2009 at 1:45 pm

    @madalina
    In ceea ce priveste cartea pe care am amintit-o: „Ne vorbesc parinti athoniti”, Editura Lucman, 2006 si eu am observat acelasi lucru: se puneau „niste intrebari care indreptau discutia intr-un anumit sens”, dar nu l-am amintit de teama sa nu cumva sa fie doar o impresie subiectiva. Intr-adevar autorii „conduc” discutia cam dupa cum vor ei, sugerand de multe ori raspunsul inca din intrebare. Pe cititori cred ca ii intereseaza parerea calugarilor intervievati si nu a celor care au pus intrebarile. Din pacate autorii sunt cam misogini. In fine, nimeni nu-i perfect …

    @saccsiv
    In chestiunea avortului cred ca nu poate fi evitata „chestiunea barbat-femeie”. Este chiar esentiala. De aici porneste totul …
    Din pacate lucrurile au scapat complet de sub control. Nu cred ca se mai poate schimba ceva esential in privinta avorturilor. Ar trebuia sa se produca o adevarata revolutie in mentalitatea tuturor, ceva asa ca si in cazul ninivitenilor, o pocainta la scara intregului popor roman si o intoarcere la Dumnezeu. Nu cred ca este imposibil, dar este cam improbabil …

    Apreciază

  37. madalina said, on noiembrie 15, 2009 at 2:14 pm

    Saacsiv,
    da, este o idee foarte buna!!

    da, am citit citeva articole, inclusiv pe site-ul taudespre cine a conceput si lansat feminismul: satanistii evrei si evreicele lor. Aaron Russo o spune foarte clar in interviul lui cu Alex jones! EU insa vroiam sa spun ca discursul feminist nu ar fi PRINS, adica nu ar fi fermecat atitea femei, daca barbatii nu ar fi intarit impresia promovata de feminism prin comportamentul lor iresponsabil si mai ales lipsit de dragoste. Asta nu inseamna ca femeile nu sint responsabilepentru caderea in feminism, dar, mi se pare ca barbatii le-audat un brinci zdravan in directia asta.

    John remarca aceasta situatie numai pentru Romania. Acuma eu nu stiu cum este in Rusia, de exemplu. Daca siacolo se promoveaza genul asta de, nici nu stiu cum sa-ispun, badaranism bazat pe Biblie?? Cert este ca in Grecia atmosfera asta de ostilitate si aroganta la adresa femeii nu am intilnit-o.

    O explicatie ar fi ca din cauza dezastrului produs de feminism si emancipare (un cuvint bombastic pentru reala situatie a femeii de azi) multi oameni ai bisericii simt nevoiasa reactioneze si pot sa exagereze….dar totusi…prea e raspindit fenomenul asta la noi acasa…nu stiu ce sa zic, ma simt impartita intre dorinta de a nu judeca pe oameni ai bisericii, pe de alta parte bunul-simt imi spune ca ceva nu e in regula aici. De ce nu ai tacut john??? Acum trebuie sa-mi consult duhovnicul pe tema asta!!

    Apreciază

  38. Claudia said, on noiembrie 15, 2009 at 3:23 pm

    Aviz amatorilor de idei preconcepute:

    Pe prospectul anticonceptionalelor (Cilest) scrie ca elle impiedica ovulatia. Deci daca nu e ovulatie nu e fecundatie. Corect?
    Nu putem avorta cand nu e ovul de fecundat… sper ca e logic…

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 15, 2009 at 4:18 pm

      Claudia

      revolutionaro, ce putine stii si ce fudula esti. Era vorba de o grupa de anticonceptionale. Nu toate impiedica ovulatia. Oricum, daca le iei si pe acestea sau foloseste sotul (ca e bine sa fie sot) prezervativ, tot pacat este.

      Apreciază

  39. Roxana said, on noiembrie 15, 2009 at 3:51 pm

    @Claudia,

    Daca dai o simpla cautare pe google, poti da de informatii foarte utile ca cele de mai jos:

    http://www.sfaturiortodoxe.ro/avortul/anticonceptionale-avort-5.htm

    http://www.gandsislovaortodoxe.mirem.ro/anticonceptie/avortul.html

    Sa nu ne imbatam cu apa rece. Anticonceptionalele SUNT AVORTIVE. Aviz acelor femei care au luat pana acum anticonceptionale, fiind foarte linistite si cu constiinta impacata. Unde mai pui ca anticonceptionalele au foarte multe efecte secundare, adica produc diferite boli, efecte secundare insuficient cunoscute sau studiate.

    Apreciază

  40. john said, on noiembrie 15, 2009 at 7:42 pm

    @ saccsiv- De acord pentru deschiderea unei nou dialog pe tema relatii barbati femei. as spune ca este necesar chiar!

    Apreciază

  41. aselni said, on noiembrie 15, 2009 at 10:38 pm

    atentie acest frenetic comentator John care emite imbecilitati streotipale care nu au nci o legatura cu realitatea e agent al feminismului evreofil.urmariti-i inversunarea patimasa pe care a o are impotriva barbatilor si si placerea de a inscrimina si de a muta astfel culpabilitatea avortului pe seama barbatilor.Nu are scrupule in a dezinforma si a intoxica sistematic in problematica avortului mintile neavizate.Pe deasupra e si un mincinos execrabil.L-am sunat pe parintele Tanase si l-am intrebat daca a avut vreo convorbire cu vreo persoana careia i-a facut relatarea pe care evreotul dezinformator o face aici cu cele 51 de procente privind vinovatie masculina.rAPUNSUL A FOST FARA NICI O SOVAIRE: Nici vorba de asa ceva.Mai ales ca toata lumea stie ca parintele Tanase nu se lasa prada diversiunilor evreiesti care au impus feminismul pentru a distruge barbatii.Femeie practic a fost incurajata sa se destrableze si este de mii de ori mai depravata in raport cu barbatul.Nimeninu o mai trage nici la o rapundere.Face zsex anapoda cu cine o taie capul.Cu aceste privilegii au harazit-o evreimea care a distrus masculinitatea si familia.CU minciuni gen egalitatea de sanse aceasta a devenit superprivilegiata asa ca sfrsitul barbatilor va aduce si sfarsitul lumii.

    Apreciază

    • T.C. said, on februarie 13, 2010 at 10:45 am

      Ai vrea tu ca numai femeia sa fie vinovata pentru toate deciziile luate, mai ales in cazul avorturilor. Si inversunarea ta… Hmmm. Linisteste-te! Pentru multele decizii care le iau femeile o sa dea socoteala si barbatii !!!

      Apreciază

  42. douaceaie said, on noiembrie 16, 2009 at 12:17 am

    cata cruzime…my god

    Apreciază

  43. john said, on noiembrie 16, 2009 at 10:14 am

    Dragul meu aselni, asa cum tu nu ma crezi apropo de spusele parintelui Tanase, si nu te fortez, asta este un blog free, lasa-mi libertatea sa nu cred ca tu l-ai fi sunat pe parintele Tanase sau ca el ar fi dat un astfel de raspuns. Si asta asa ca test: ma da-i un telefon si intreaba-l daca a fost in Grecia anul asta, pe la sfirsitul lui aprilie insotit de doua doamne pentru o colecta de fonduri in care un rol important l-a jucat un grec…. si, tot ca test, intreaba-l si ce meserie are acel grec care l-a ajutat. Asta ca sa verific eu pentru mine ce hram porti! In functie de raspunsul pe care il dai voi sti si eu cu cine am de-a face si daca ar merita sa mai raspund la ce spui tu sau nu…….

    Cit despre restul …………..NO COMMENT…. ca n-are sens, vorbeste de la sine.

    Apreciază

  44. john said, on noiembrie 16, 2009 at 10:58 am

    A, si inca ceva. Pentru toti. Am lansat acesta idee pentru barbati. CU ei trebuie discutat. Femeile nu puteau sa aiba alta atitudine decit de „bravo John” ,chestie care nu ma incalzeste prea tare.Imi dau seama de riscul deschiderii unor astel de comentarii. Riscul este ca se poate da apa la moare unor eventuale feministe sau tendinte feministe. Asa ca intr-un fel inteleg reactiile ultragiate ale barbatilor de pe site, o extrema fiind aselni saracu’ care se simte in primejdie.

    Asa ca ar fi fost mai corect sa fi avut un site doar pentru barbati ca sa nu mai vada si alte femei si sa se sminteasca de discutia asta. Sa ma ierte Dumnezeu daca fac ceva ce nu trebuie…. dar eu asa am smtit ca e cazul.

    Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 16, 2009 at 3:48 pm

      Corect . Ai dreptate ! Cred ca vina este (in proportii egale) atat a barbatilor , cat si a femeilor .Stiu ca s-ar putea sa supar unele persoane , dar sunt proaste femeile care accepta avortul in urma presiunilor barbatilor lor . Ar trebui sa-i plezneasca si sa-i lese in legea lor . Daca nu-i trebuie copil , sa nu-i trebuiasca nici femeie . Sa mearga la manastire si sa se calugareasca , iar acolo sa nu ravneasca la femeie , nici macar sa nu gandeasca la asa ceva ( daca vrea sa nu faca cunostinta cu iadul ) .
      Si uite asa s-ar rezolva problema avortului 😀 .
      Dar ce te faci ca mai sunt prostituatele astea care , numai lege nu mai au acum ( nici lumeasca ) ? Greu … aici trebuie sa-l chestionam putin pe Basescu .

      Apreciază

  45. john said, on noiembrie 16, 2009 at 11:28 am

    Hm! E o prostie ce am spus apropo de site ul numai pentru barbati! Dar intelegeti ideea la care ma refeream! Adica barbatii ar trebui sa fie primii invitati la o astfel de discutie.

    Apreciază

  46. the lost sea said, on noiembrie 16, 2009 at 3:26 pm

    Problema este ca pasarea responsabilitatii de la unul la celalalt a devenit o obisnuinta, un lucru intelept e recunoasterea a oricarei infime parti de vina!
    Intr-adevar cred ca este socant si terifiant orice avort, insa am impresia ca majoritatea celor care recurg la o astfel de metoda nu sunt informati despre faptul ca pruncutii(embrionii) au suflet din momentul conceptiei. Din pacate multi medici folosesc cuvinte care sa usureze mai mult sau mai putin povara parintelui.
    Eu as zice ca s-ar schimba multe printr-o educare crestina de constientizare si intelegere a unor fenomene logice.
    O zi buna tuturor!

    Apreciază

  47. madalina said, on noiembrie 16, 2009 at 3:27 pm

    Aselni,

    n-am idee daca citatul lui John din par. Tanase este corect sau nu. Dar halul in care te exprimi tu nu-ti face cinste in nici un caz. Cum adica „femeia este de MII DE ORI mai deparavata decit barbatul”??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!! Cu exceptia cazurilor de homosexualism/lesbianism, in actul de curvasarie participa atit femeia cit si barbatul. Cum ramine atunci cu spurcaciunea homosexualismulu mult mai raspindita printre barbatii din toate timpurile???Apropo de curvari.Vezi ca nu faci decit un mare deserviciu credintei pe care tu zici ca o aperi. Uniii ca tine intaresc argumentele feministe apropo de misoginism,etc. Ideea ar fi ca nu avem, cum se spune,dreapta socoteala! Adica nici nu trebuie sa invinuiesti barbatul de toate relele femeii, dar nici femeia sa nu devina „pacatoasa” stindard pentru lucruri de care nu e singura vinovata.i

    Apreciază

  48. Dan Lee said, on noiembrie 19, 2009 at 2:50 pm

    @timisorean1 @Veaceslav @Anonim Nu am postat acel comentariu legat de cazul meu pentru a-mi acuza părinţii sau pentru a poza în victimă. Am vrut doar să arăt unde se poate ajunge atunci când oamenii sunt obligaţi să aducă pe lume copii pe care nu şi-i doresc. Părerea mea este că avortul este un lucru urât, dar esenţial este să nu se ajungă niciodată în situaţia în care întreruperea sarcinii să fie singura soluţie. Oamenii trebuiesc educaţi mai ales să prevină această situaţie fiind mai responsabili.

    Apreciază

    • Anonim said, on noiembrie 26, 2009 at 4:26 pm

      Am inteles ! Ma bucur ca esti de acord cu ideea ca – avortul nu este o solutie !!!

      Apreciază

  49. […] VIDEO SOC – Clasament AVORTURI: Marea Britanie locul 1, Franta 2, Romania 3. FILMARI AVORT (interz… […]

    Apreciază

  50. […] VIDEO SOC – Clasament AVORTURI: Marea Britanie locul 1, Franta 2, Romania 3. FILMARI AVORT (interz… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.