SACCSIV – blog ortodox

AUDIO: Exceptionala predica a parintelui MIHAIL STANCIU … de pe vremea cand era aidoma „bloggerilor isterici anti-sistem”

Posted in CIPURI, MIHAIL STANCIU, NOUA ORDINE MONDIALA by saccsiv on august 31, 2010

   Ascultati va rog cu mare atentie:

   Este o predica exceptionala tinuta dupa Sfanta Liturghie de la Manastirea Antim, Duminica, 18.01.2009 si consider ca rar veti mai auzi in public de la un preot asa ceva. Ca atare, rog 2-3 sau mai multi cititori sa faca transcriptul. Primul care se ofera, sa specifice ca-l face de la min. 0 la min. X. Al doilea de la X la Y. Etc. Apoi il voi posta. O parte de transcript gasiti deja la Parintele Mihail Stanciu : Cipurile sunt “bomboane otravite..ale calailor din fruntea tarii”. Asa o predica trebuie trasa mai apoi pe imprimanta si raspandita si celor ce nu au acces la internet, caci repet, este valoroasa si rara.

   Dupa cum observati, reuseste in relativ scurt timp sa abordeze o serie de teme importante pe care de obicei le gasiti tratate pe larg in blogurile ortodoxe anti SISTEM.

   Pe blogul meu de exemplu, gasiti sute de articole legate de ceea ce a spus parintele, iar parintele inca nu a spus tot, caci n-a avut timp sau n-a stiut. Le gasiti la:

https://saccsiv.wordpress.com/about/            

   Din pacate, s-a sucit dupa un an jumatate:

De ce nu sunt de acord cu spusele parintelui MIHAIL STANCIU: „Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului” …

   Si ii ataca actualmente pe … „bloggerii isterici anti-sistem”. Pana la plecarea sa in SUA, a fost de aceeasi parte a baricadei cu noi. Ba chiar si peste ocean fiind, a scris cateva texte remarcabile:

Parintele MIHAIL STANCIU despre AMERICA …

   Ceva insa s-a petrecut. Cat timp a fost plecat, a fost pus un alt staret la manastirea Antim. Apoi la scurt timp dupa venirea sa, si-a schimbat public discursul. De ce oare?

34 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 31, 2010 at 10:51 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • cineva said, on septembrie 1, 2010 at 7:54 am

      Din profetia Sfantului Prooroc Amos,

      Sfantul Prooroc Amos a profetit despre ziua Domnului intr-un mod care, mi se pare mie, lumineaza foarte bine ce se intampla cu crestinii azi. Citez mai jos ce mi-a atras atentia mai mult. Nu am gasit o interpretare canonica (la Sfintii Parinti) si daca cineva stie de asa ceva, l-as ruga sa o comunice.

      Avertismentul – nu doriti cu gandul vostru ziua Domnului:
      <>

      Incercarea – marea prigoana si foamete:
      <>

      Solutia – vanturarea credinciosilor printre neamuri „ca graul la ciur”:
      <>

      Apreciază

      • cineva said, on septembrie 1, 2010 at 8:08 am

        Scuze, se pare ca cele trei fragmente pe care le-am „copy-and-paste” nu apar, deci incerc din nou:

        1. Vai de cei ce doresc ziua Domnului! Ce se va intampla cu voi? Ziua Domnului este zi de intuneric si nu de lumina! Nu va fi oare ziua Domnului intuneric si nu lumina, bezna si nu stralucire?

        2. Iata vin zile, zice Domnul Dumnezeu, in care voi trimite foamete pe pamant, nu foamete de paine si nu sete de apa, ci de auzit cuvintele Domnului. Si ei se vor clatina de la o mare pana la cealalta si de la miazanoapte la rasarit si vor cutreiera pamantul cautand cuvantul Domnului, dar nu il vor afla. In vremea aceea se vor usca de sete fecioarele cele cu chip frumos si flacaii.

        3. Iata ochii Domnului Dumnezeu privesc spre imparatia cea pacatoasa si Eu o voi nimici de pe fata pamantului! Dar nu voi distruge casa lui Iacov, zice Domnul! Caci iata, voi da porunci si va voi vantura printre toate neamurile, pe voi cei din neamul lui Israel, precum vanturi graul la ciur, ca nici o pietricica sa nu cada pe pamant. De sabie vor pieri toti pacatosii cei din poporul Meu, care zic: „Prapadul nu ne va atinge si peste noi nu va da”. In ziua aceea voi ridica cortul cel cazut al lui David si voi drege sparturile lui si daramaturile le voi ridica la loc si-l voi zidi ca în vremurile cele dintru inceput

        Apreciază

    • Adrian said, on septembrie 1, 2010 at 10:12 am

      ti l-am trimis pe mail, transcriptul scris integral, bafta, ai grija sa nu fi fost trecut la spam sa-l stergi, daca nu da-mi un add pe messenger si iti trimit.

      Apreciază

  2. IOAN said, on august 31, 2010 at 11:13 am

    SACCSIV…NU MERGE DELOC PLAYERUL AFIŞAT….NU SE AUDE NIMIC…SCRIE>FILE NOT FOUND…

    Apreciază

  3. Aurora said, on august 31, 2010 at 11:26 am

    @Saccsiv, in comentariul meu de ieri in care am spus ca un parinte cunoscut ca luptator anti-cip si anti-sistem a intors-o la 180 de grade, despre par. Mihail era vorba. Initial nu i-am spus numele, din dorinta de a nu face cumva o clevetire, dar CRED CA IN SITUATIA DRAMATICA IN CARE NE AFLAM SI IN CARE NU NE DA NIMENI POVATA, E MAI BINE SA SPUNEM CLAR CINE ESTE CU NOI, CINE S-A DAT DEOPARTE, CINE A TRECUT IN BARCA CEALALTA pentru ca avem nevoie de oameni cu coloana vertebrala, care sa ne dea curaj in momentele cand vor slabi puterile noastre. Dumnezeu si Maica Domnului sa ne intareasca !

    Apreciază

  4. rica said, on august 31, 2010 at 1:13 pm

    imi amintesc ca si Sf Vasile cel Mare a avut o situatie de genul asta cu un preot(sau episcop) care s a sucit! da este trist sa vedem cum se micsoreaza rindurile

    Apreciază

  5. ROrtodox said, on august 31, 2010 at 3:27 pm

    0:31 – 0:47 ” Aceste acte nu sunt ele cauza pacatului, deci nu ne indeamna un obiect ca acesta in sine sa ne pierdem mantuirea ! „

    Apreciază

    • Mihaela said, on septembrie 1, 2010 at 12:40 am

      Nu cred ca asta e fraza cea mai importanta care trebuie retinuta. De ce ai scos-o in evidenta?

      Apreciază

  6. Ion de la Chiuiesti said, on august 31, 2010 at 4:07 pm

    Am scris despre asta in 5 August:
    http://iondelachiuiesti.blogspot.com/2010/08/ispite-mucegaiuri-si-noroi.html

    Fisierele audio mai exista aici:
    http://www.trilulilu.ro/multimaxtrade/d88b8b8df27f53
    http://www.trilulilu.ro/multimaxtrade/979dcc15e81736

    Copiati-le caci probabil vor fi sterse.

    Apreciază

  7. meeoara said, on august 31, 2010 at 6:32 pm

    Scriptul predicii este de gasit la pagina 127 a cartii „Identitatea si libertatea omului in ortodoxie” editata de editura Predania – carte pe care v-o recomand .

    Apreciază

  8. Sandru Diana said, on august 31, 2010 at 6:42 pm

    Imi cer iertare ca sunt inafara subiectului dar va rog sa-mi raspundeti : carnetele de conducere noi au sau nu microcip RFID. Eu stiam ca au, dar n-am carnet de conducere.Acum fiica mea vrea sa-si ia carnet si cautand care ar fi procedura de refuzare a noului tip de carnet de conducere, am gasit articole din 2009 care spun ca acesta n-ar avea microcip.Va rog sa-mi raspundeti si daca exista posibilitatea legala de a cere permis de tip vechi?
    Va multumesc. Doamne-ajuta!

    Apreciază

  9. abc said, on august 31, 2010 at 7:36 pm

    nu au cip dar au un cod de bare noile permise

    Apreciază

  10. oarecare said, on august 31, 2010 at 8:07 pm

    prea frumos spus… preluat de la http://oameni-si-demoni.blogspot.com/2010/08/iarta-ma-parinte.html

    Iartă-mă, părinte!

    Totul a început cu durerea unui bătrân călugăr pentru încătuşarea neamului său în ceea ce i-ar putea fi ultima robie babilonică. Din strigătul său de suferinţă sfântă cei mai mulţi nu şi-au putut însuşi decât cuvintele, tema: durerea din care s-a ivit strigătul i-a rămas, parcă, numai lui…

    Şi tocmai această durere este cheia problemei… pentru că numai din ea se iveşte rugăciunea vie, înlăcrimată, la care Dumnezeu dă, fiecărui suflet, după starea şi situaţia lui, ca răspuns, soluţia, calea smerită, ortodoxă, a ieşirii din această robie… Numai cel care îi poartă durerea şi plânsul îl poate înţelege pe părintele Iustin, numai acela îşi poate însuşi, corect, duhovniceşte, cuvântul său… Adică doar cel care poartă rănile hristice ale aceleiaşi sfinte iubiri de Biserică şi de neam… Şi câţi dintre noi pot suferi, măcar, să le privească de aproape?

    Apelurile părintelui Iustin au fost, înainte de orice, chemări la o suferinţă, la o străpungere a inimii, la Crucea iubirii care se poartă cu smerenie în agonia rugăciunii… Fără acestea, cuvintele lui îşi pierd seva şi sensul… Se usucă asemenea mlădiţelor desprinse de Viţa care este Hristos…

    Părintele Iustin ne-a dăruit cuvintele durerii lui pentru a ne lipi inima de această durere sfântă…CA SĂ NE SFINŢIM ŞI NOI PRIN EA! CA SĂ NE FACEM DIN EA UN BUN ÎNCEPUT DUHOVNICESC!

    PĂRINTELE IUSTIN A VRUT SĂ ÎMPARTĂ CU NOI PÂINEA LACRIMILOR SALE, PÂINE FRÂMÂNTATĂ ŞI DOSPITĂ ÎN LUNGA SA PĂTIMIRE! Părtăşia la durerea sa e SINGURA legătură vie, duhovnicească, nu intelectuală, cu sfinţii din închisorile comuniste!

    Ne-a invitat, în scris, la cina sfintei sale dureri, şi noi nu ne-am dus acolo, până la Cruce, ci am rămas la arhondaric; dar am păstrat biletul, învitaţia, ca să ne facem un nume, dându-ne drept prieteni ai săi, tovarăşi ai săi de Cruce…

    Noi am lepădat durerea lui şi i-am luat doar cuvintele… Şi le tot înmulţim cu minţile noastre nesmerite şi cu inimile noastre învârtoşate… şi dăm de mâncare mulţimilor, pietre ca pâini şi şerpi, ca peşti…

    Să ne mai mirăm de rezultat? Să ne mai mirăm că, pe acest subiect, se înmulţesc doar muşcăturile veninoase şi lapidările verbale ?

    Şi nu suferim nici să ne pocăim şi să oprim tragica impostură… Aşa că toată şerpăria şi toate pietrele se întorc, până la urmă, împotriva singurului răstignit al acestei drame: părintele Iustin.

    Şi aşa, dânsului i se desăvârşeşte martiriul. Iar nouă…

    Iartă-mă, părinte Iustin! Iartă-mă! Şi rugaţi-vă pentru mine, să nu mai rămân străin de durerea sfinţiei voastre…

    Apreciază

  11. iustin said, on septembrie 1, 2010 at 7:15 am

    @manolescubd:

    este foarte interesant filmuletul despre taina desfranatei Babilonului, dar din nou atrag atentia ca sunt introduse aici si elemente anti-ortodoxe.
    Este vorba mai ales despre Sfantul imparat Constantin Cel Mare, care, la intre minutul 3:55 si 4:01, este numit ,,crestin” intre ghilimele.

    Apreciază

  12. iustin said, on septembrie 1, 2010 at 8:53 am

    @cineva:

    Ati citat:

    ,,1. Vai de cei ce doresc ziua Domnului! Ce se va intampla cu voi? Ziua Domnului este zi de intuneric si nu de lumina! Nu va fi oare ziua Domnului intuneric si nu lumina, bezna si nu stralucire?”

    Dar cine dintre cei care comunica aici isi doreste cu obstinatie sa vina ziua Domnului?…

    Ce vina avem noi, crestinii ortodocsi, ca nu suntem lasati sa traim in pace, si ca ni se impune sa ne dezicem de Mantuitorul Iisus Hristos?

    Unii spun ca dorinta noastra de a ramane ortodocsi se numeste bravare, zelotism, etc…

    Nu e vorba nicidecum de asa ceva.

    E vorba de multa, multa, multa DURERE!

    Apreciază

    • cineva said, on septembrie 1, 2010 at 11:27 am

      @iustin

      Fie ca Domnul sa foloseasca durerea dumneavoastra!

      Cine isi doreste? Eu, de prea multe ori.
      Si cum cuvintele Proorocului Amos m-au ajutat sa capat un pic de rabdare, m-am gandit sa le pun aici, poate vor folosi si altcuiva…
      Ma refer indeosebi la proorocirea „va voi vantura printre toate neamurile, pe voi cei din neamul lui Israel, precum vanturi graul la ciur, ca nici o pietricica sa nu cada pe pamant”

      cineva din bor (a se citi biserica ortodoxa ratacitoare, dar din mila Domnului inca nu ratacita)

      Apreciază

  13. Daniel said, on septembrie 1, 2010 at 3:25 pm

    Draga Saccsiv,eu mi-am dat seama de calitatea parintelui Stanciu dupa modul cum l-a atacat pe Klaus Kenneth.Atunci ai preluat fara rezerve atacul acestuia,si ar trebui sa-ti dai seama,in ceasul al 12-lea ,ca ai gresit !
    Astept sa iti dai seama de greseala,iar pana atunci o sa am rezerve fata de tine.Tu ai totusi scuza ca ai preluat,nu ai fost initiatorul atacului,insa din pacate ai fost luat de vartej si ai amplificat situatia.Cand ai sa-ti dai seama de acest lucru,am sa-ti ofer si eu mai multa incredere.
    Numai bine!

    Apreciază

    • saccsiv said, on septembrie 1, 2010 at 3:43 pm

      Daniel

      Iar incepi cu KK? Atunci parintele a avut dreptate.

      Apreciază

  14. Ion de la Chiuiesti said, on septembrie 2, 2010 at 10:07 am

    In definitiv, de ce nu mergeti sa-l intrebati personal pe pater Mihail despre ce se intampla? E la o aruncatura de bat de voi. Nu pe bloguri sau forum, ci personal. As fi interesant raspunsul sau.

    Apreciază

  15. […] AUDIO: Exceptionala predica a parintelui MIHAIL STANCIU … de pe vremea cand era aidoma „bloggeri… […]

    Apreciază

  16. […] AUDIO: Exceptionala predica a parintelui MIHAIL STANCIU … de pe vremea cand era aidoma „bloggeri… […]

    Apreciază

  17. eromonah Mihail said, on octombrie 17, 2010 at 12:47 pm

    gura spurcata,

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.