SACCSIV – blog ortodox

Video nou: PARINTELE RAFAIL NOICA – DESPRE SINODUL DIN CRETA

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 25, 2016

42 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. sorin said, on noiembrie 25, 2016 at 7:17 pm

    Acest Noica este o VULPE. Cititi Sfintii Parinti si urmatii. Nu trebuie sa fim rigoristi ci sa respectam canoanele. Canoanele sunt perfecte pentru vremurile de acum. Daca a respecta canoanele si pe Sfintii Parinti inseamna sa fii rigorist, inseamna ca astia au luato razna.cum nu este Ciobotea ecumenist din moment ce face parte si participa foarte des la intalniri ecumeniste? Din moment ce anual se roaga cu ereticii, din moment ce toti ierarhi promoveaza ecumenismul? Nu vedeti ca acesti sarlatani ne iau de fraieri? Acesti sarlatani ne transmit urmatorul mesaj: prostilor mai aveti rabdare nitel ca acum punem in aplicare planul B si final de prostire si a celor care inca se afla pe pozitii. Dupa ce vor fi prostiti cat mai multi, cei ramasi vor fi foarte putini incat vor avea grija de ei autoritatile si ceilalti care au fost indobitociti.Cititi pe Sf Teodor Studitul, Sf Nicodim Aghioritul sa vedeti ce zic de ecumenism si cand un preot si un ierarh sunt eretici.

    Apreciat de 1 persoană

    • Matiu Cosmin said, on noiembrie 25, 2016 at 8:25 pm

      Ce vulpe, este vipera cu muscatura mortala.

      Apreciază

    • Maria Nastac said, on noiembrie 25, 2016 at 8:50 pm

      Nu îmi place părintele Noica. Nu pot argumenta teologic dar nu transmite nimic duhovnicesc. Poate serpesc

      Apreciat de 1 persoană

    • Sebastian Lestrange (@SebLestrange) said, on noiembrie 25, 2016 at 9:20 pm

      Nu stiu daca o sa mearga chiar asa treaba cu prostitul. Eu personal mai degraba ingaduiam unele lucruri inainte de sinodul talharesc. Dar acum vad ca nesimtirea e data pe fata si nu mai am ce scuze sa le caut ierarhilor. Incep sa cred ca e timpul sa gasesc si un preot care se dezice de sustinatorii ecumenismului la care sa ma duc.

      Cred ca mai sunt asa, oameni, carora toate caterisirile astea din burta si poeziile sofiste de la TV le-au ajuns. Nu judecam, nu judecam, dar pana cand?

      Apreciază

    • calin said, on decembrie 5, 2016 at 12:34 pm

      parca are ‘ochi de peshte mort’.

      Apreciază

  2. maxim said, on noiembrie 25, 2016 at 7:34 pm

    BLA, BLA, BLA, NU TREBUIE SA FIM TALIBANI, BLA, BLA, BLA, PF DANIEL NU ESTE ECUMENIST…

    Apreciază

    • David said, on noiembrie 25, 2016 at 9:11 pm

      Vorbe mesteșugite și viclene care duc sufletul la pierzanie. Filozofia iadului!
      Ce zice aici domnul filozof ecumenist?
      „Cum să nu spunem că ei sunt biserică, fiindcă ei au conștiință de a fi biserică.”
      Aici cam intră in contradicție cu Sfinții Părinți, cu Sf Theodor Studitul, mai ales. Dar poate că era și el taliban anti-ecumenist.

      „Daniel..departe de a fi ecumenist a fost coloana vertebrală a sinodului”😅
      Hai , bă, lasă-ne că avem treabă!

      Apreciază

    • el said, on noiembrie 25, 2016 at 9:14 pm

      no comment!

      la ce va asteptati de la unul care a scaldat-o magistral si in privinta actelor cu cip?

      „filosof” new-age … iar NU om duhovnicesc ! dar cu ifose sforaitoare de „marele pustnic” al Ro( insa PERFECT ACCESIBIL cazaturilor INDRACITE si CABOTINE gen KaKa__klaus kenneth ) !!!!

      priveste mai bine la chipul lui fatarnic si MURDAR … IIIIHHHH, beuuurk !

      Apreciază

    • el said, on noiembrie 25, 2016 at 9:20 pm

      maxim

      ” Iata semnele dupa care se cunoaste un suflet rational si virtuos: privirea, mersul, glasul, râsul, ocupatiile si întâlnirile cu oamenii. Caci toate acestea se îndrepta spre tot mai multa cuviinta. Mintea lor cea iubitoare de Dumnezeu li se face strajer treaz si închide intrarea patimilor si a rusinoaselor aduceri aminte. (Antonie cel Mare) 27″____ asta à propos de RANJETUL si dezgolirea scraboasa a dintilor lui razvanel noica !

      BEURK ! … sa vars nu alta !

      Apreciază

  3. H said, on noiembrie 25, 2016 at 8:09 pm

    Dupa proverbul «Cine se aseamana se aduna», nu numai Irineu al Belgradului, ci si Ilia al II-lea, intaistatatorul georgienilor, este în strânse legaturi cu urmaşii ucigasilor lui Hristos:

    http://www.georgianjews.org/stat.php?id=590&lang=en

    Apreciază

  4. Ioan said, on noiembrie 25, 2016 at 8:16 pm

    Un mega inselat. Acest om este foarte periculos pentru ca inseala si pe altii.

    Apreciază

  5. Iustin said, on noiembrie 25, 2016 at 8:48 pm

    Ce faceti ba nebunilor?:)) v-ati luat si de Pr Rafail? E un sfant al zilelor noastre, altii nu fac 5 metanii si el se roaga in pustie pt lumea asta, mai bine ascultati-i conferinta si luati aminte, v-ati apucat sa judecat aspru un biet monah

    Apreciază

    • ovidiu said, on noiembrie 26, 2016 at 2:24 am

      Problema este ca noi tragem un semnal de alarma ptr.ca intradevar ce naste din pisica soareci manaca…

      Apreciază

    • Ioan said, on noiembrie 26, 2016 at 6:38 am

      @Iustin.

      Citeste vietile Sfintilor. Ce au toti acesti Sfinti in comun? Dragostea fata de Dumnezeu. Dragostea indeamna la jertfa. Sfintii s-au jertfit de-a lungul timpului. Milioane de martiri au suferit incepand cu arenele romane si pana in timpurile noastre, inrosind pamantul cu sangele lor. Ei nu au crutat nimic: nici avere, nici pozitie sociala, nici rude nici macar viata lor. Toate le-au dat pentru Hristos. Care este pricina pentru care isi dadeau ei viata? Apararea credintei adevarate primite de la Insusi Dumnezeul-Om. Aceasta credinta adevarata consta cateodata in marturisirea unui singur cuvant. Asadar Iustin ei si-au dat viata pentru un cuvant!!

      Asadar intelegi acum care este importanta cuvintelor pentru un crestin? Dumnezeiescul Apostol Pavel spune „”Dar chiar dacă noi sau un înger din cer v-ar vesti altă Evanghelie decât aceea pe care v-am vestit-o – să fie anatema!”

      Rafail Noica incalca predania Bisericii marturisind o alta evanghelie si batjocoreste martiriul Sfintilor. Linia dintre Ortodoxie si erezie e marcata de sangele martirilor.

      Pentru ereticul Noica aceasta linie sau granita NU EXISTA.

      Sfantul Teodor Studitul spune: “Avem poruncã de la însusi Apostolul Pavel cã, atunci cînd cineva învatã ori ne sileste sã facem orice alt lucru decat am primit si decat este scris de canoanele Sinoadelor ecumenice si locale, acela urmeazã a fi osîndit, ca nefãcînd parte din clerul sfintit. Nici un sfant nu a încãlcat legea lui Dumnezeu; dar nici nu s-ar fi putut numi sfant, dacã ar fi cãlcat-o.”

      Asadar socoteste de nimic cuvintele potrivnice Sfintilor care vin din partea oricui. Ce conteaza daca noua ni se pare Sfant cineva? Repede aducem oglinda Scripturii si a scrierilor Sfintilor Parinti, comparam imaginile. Seamana? Ceea ce e strain de Sfintenie se va arata in aceasta nemincinoasa Oglinda in adevarata ei sau a lui infatisare si anume: had si diavolesc.

      Sa ne pazim de inselare!!

      Apreciază

      • Florina said, on decembrie 6, 2016 at 3:39 pm

        Dumnezeu să te mântuiască pt mărturisirea ta!

        Apreciază

    • Florina said, on decembrie 6, 2016 at 3:34 pm

      Iustin,vezi un pic ce viloaca are dl ecumenist Noica si apoi te vei convinge cât e de BIET.:)

      Apreciază

  6. Cristina said, on noiembrie 25, 2016 at 8:59 pm

    Acest Sarlatan mieros Nu are Nici Rusine si nici o Frica de DUMNEZEU ! E un Lup in piele de oaie .

    Apreciază

  7. ortodox☦traditionalist said, on noiembrie 25, 2016 at 9:14 pm

    Ighemonii catre mucenici:
    – Zi ca noi, inchina-te la idoli si in constiinta ta poti sa crezi in Hristos.

    Rafael Noica: Zicem că ereticii sunt Biserica, dar in constiinta noastra credem ca doar noi suntem Biserica.

    Greseala grava !

    ”Oricine va mărturisi pentru Mine înaintea oamenilor, mărturisi-voi şi Eu pentru el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri.” (Matei 10, 32)

    Apreciat de 2 persoane

  8. maxim said, on noiembrie 25, 2016 at 9:38 pm

    Monika: ” Somnoroase conştiinţe pe la cuiburi se adună. Noapte bună!
    Totu-i roz în lumea susţinătorilor celor ce au semnat la Creta.
    Nici o erezie, nici un pericol, ba dimpotrivă. Staţi liniştiţi, rugaţi-vă, postiţi, spovediţi-vă. Să fie pace, să fie Zen… Numai că nenea Rafail nu înţelege că Adevărul primează şi că fără Adevăr nu-i NIMIC! Trezirea, c-am dormit destul!!!!!! ”

    Apreciat de 1 persoană

  9. guti flo said, on noiembrie 25, 2016 at 9:46 pm

    Incredibil!…aproape ca nu-ti vine sa crezi cum denatureaza adevarul !
    Din pacate am mai pierdut un parinte…foarte dezamagitor . O sa tot avem parte de acum inainte de atfel de concluzi din partea ecumenistilor, bine a descris saccsiv comentariul lui calin: ” cu fotbalistul care stie cu mingea, dribleaza toti adversarii …si portarul..si rateaza cu poarta goala. Uau ce ratare ! dar nui nimic ai vazut ce bine stie cu mingea!?” . Asta fac „parintii ” nostri in ziua de azi , cand lumea are nevoie de gol ca de aer, ei rateaza cu poarta goala.
    Dumnezeu sa ne fereasca de astfel de oameni.

    Apreciază

    • ovidiu said, on noiembrie 26, 2016 at 2:27 am

      in primul rand ca n-a fost niciodata parinte ,totul este fals la acest individ .

      Apreciază

  10. maxim said, on noiembrie 25, 2016 at 11:14 pm

    ” Cand Dumnezeu pleaca de la cineva ii ia si mintile?

    Vai de caderea celor alesi, celor care toata nevointa lor si-au risipit-o cu o astfel de declaratie impotriva Duhului Sfant!
    Cine este pro Creta este luptator impotriva Duhului Sfant!
    Plang si ma intristez si sufar sa vad cum mari stalpi ai nevointei se clatina si cad! Ma rog sa-l indrepte Dumnezeu si sa nu-l lase in aceasta cadere oribila…. Ceea ce am scris, am scris cu multa durere in suflet! Intreb: De ce Parintel Rafail? ” (Preot Matei Vulcanescu)

    Apreciază

    • el said, on noiembrie 26, 2016 at 5:42 am

      maxim

      pentru ca razvan noica NU este un Ales, si NU A FOST NICODATA desi i s-a dat ocazia sa isi transceanda originea lui … e urmasul anatomic al unui FUDUL limabar care ( OARE?) s-a pocait?… si al unei ERETICE !…

      ce sa iasa din asa „aleasa” radacina?…altceva decat o BURUIANA IEFTINA ?

      Apreciază

    • Ioan said, on noiembrie 26, 2016 at 6:00 am

      „De ce parinte Rafail?” Un singur cuvant: mandria…

      Apreciază

      • Abro said, on aprilie 30, 2017 at 9:43 am

        Le este frica la toti sa ia pozitie….Le frica ca le ea ciolanul, ca Is pierd jobul..Daca intradevar suntem crestini ortodoxi, nu trebuie sa Il tradam pe Hristos..Crestini din trecut (pe vremea romanilor) li se taia capul pentru Hristos..Astazi aceptam orice…

        Apreciază

    • David said, on noiembrie 26, 2016 at 8:24 am

      Stii de ce cred eu, maxim?

      Pentru că genu ăsta de oameni au o mândrie nemăsurată. Pentru că ei nu vor să renunțe la ego-ul lor, nu dau voie Duhului Sfânt să lucreze in ei.
      Nu vezi cu câtă emfază vorbește, ce cuvinte folosește? Uite, dacă te uiți cu atenție, după ce spune că și ceilalți au „conștiință de biserică” face o pauză și iși mușcă ușor buza. Fapt ce arată că el știe că greșește, dar… dar nu-i pasă!
      Nevoința lui nu face doi bani! Și budiștii se nevoiesc in felul lor, și alții și alții, dar pt a lor gratificare, nu pt Dumnezeu.
      Așa, și dacă vrei să știi mai exact ce fel de „nevoință” face, ei bine află că stă la o casă, unde ii slujește o săteancă. Nu tu ascultare, nu tu lipsuri. I se pune acolo la dispoziție tot ce are nevoie, ca să aibă mintea liniștită să mediteze. Că unul ca ăsta e foarte de folos pt ei: nu umblă in mașini scumpe, nu s-a mozolit cu erreticii. Dar are un duh de inselare mai mare ca al lor. Măcar unii știu ce fac, știu cum trădează. Dar ăsta e bolnav de sine.
      De aceea oamenii simpli il simt ca pe un șarpe care nu are nimic duhovnicesc, de Părinte.

      Apreciază

    • Pąʍvo said, on noiembrie 26, 2016 at 11:41 am

      Sa fii atatia ani baptist si penticostal, e cam peste mana sa fii un reprezentant autentic pentru ortodoxie. Din pacate, impuritatile se observa si intr-o simpla declaratie. Nu tot cel ce sta la pustie e si sfant.
      Mereu zic: Fugiti de Occident ! Dar ierarhii si romanasii nostri tocmai acolo trag…

      Apreciază

  11. Un anti ecumenist said, on noiembrie 26, 2016 at 12:39 am

    Nu cred ca trebuie sa-i dam in cap parintelui Rafail Noica pentru ceea ce spune. Se vede ca e un film facut la comanda, dar asta pentru ca i s-a spus de catre ecumenisti ca ar putea fi vorba de o schisma.
    In realitate schisma pe care ei o trambiteaza e doar imaginara.
    Unde este pacea interioara si zambetul pe care il avea mereu?

    Apreciază

    • David said, on noiembrie 26, 2016 at 2:53 pm

      @ Un anti-ecumenist
      Nu, nu, nu! de trei ori nu!
      Justificarea ta ar merge pt mireni, pt oamenii simpli, nu și pt „părinți duhovnicești” care ies in față să-i invețe pe alții.
      Păi dacă mâine ii spune că Domnul Hristos nu e Dumnezeu, el ce face, se supune ca să nu se facă schismă?

      Apreciază

  12. Gabriel said, on noiembrie 26, 2016 at 1:56 am

    Trebuie sa recunosc ca o vreme l-am admirat pe acest parinte, este un bun orator, are simtul umorului, stie sa se faca simpatic si ma flata prin faptul ca el, un occidental get-beget, fiu al unui vestit filozof roman a ales sa vina sa traiasca definitiv in Romania si sa devina unul de-al nostru. Un om care a fost departe si s-a intors „acasa”, la noi. Totusi, pe parcurs, pe masura ce au trecut anii a inceput sa ma contrarieze comportamentul lui. In loc sa vina in contact cu marii duhovnici in viata de atunci, parintele Iustin Parvu, parintele Adrian Fageteanu, parintele Arsenie Papacioc, sa ceara sfat si binecuvantare si sa se integreze in mediul nostru duhovnicesc a preferat sa se izoleze de acestia si sa creeze propriul sau curent sau scoala duhovniceasca.
    Practic el a venit in Romania, nu ca un ucenic, ci ca un invatator, ceea ce este ciudat avand in vedere ca el s-a convertit la ortodoxie destul de tarziu (dupa 20 de ani) si provine dintr-o lume cu totul secularizata in care sunt multe rataciri.
    Am fost de cateva ori la manastirea Lupsa unde se afla multi calugari formati de parintele Rafail si acolo m-a izbit aerul strain, occidental a acestei manastiri. Am avut senzatia ca m-am „teleportat” undeva in Occident. Sau ca manastirea Lupsa este un fel de copie a manastirii de la Essex. Ma intreb daca taranii, minerii din acea zona chiar aveau nevoie de aceasta „enclava” intelectualo-occidentalista. Cum percep ei aceasta manastire, este un loc unde ei se simt ca acasa? Un loc unde duhovnicul le poate asculta si intelege pasurile? Unde ei pot gasi alinare si sfat intelept?
    Cat despre ultimul film avand in vedere ca e facut de „doxologia” nu ma mira ca e facut ca sa laude ierarhul locului, nu ma mira nici pozitia ingaditor ecumenista a parintelui Rafail Noica, avand in vedere ca el are o mama anglicana si foarte multe rude si prieteni ne-ortodocsi. Ce ma mira este admiratia deosebita cu care este inconjurat acest parinte ieromonah si cum el a devenit un fel de etalon al ortodoxiei romanesti, cel mai cel mai „induhovnicit” parinte in viata de pe meleagurile romanesti.
    Aici nu cred ca este vina parintelui Rafail.

    Apreciază

  13. Marius said, on noiembrie 26, 2016 at 3:34 am

    Deci nu pot sa ma abtin trebuie sa comentez. Numai dobitoci pe blogu asta. Nu il mai citesc de acum inainte. Invatati de la un om care l-a cunoscut pe Duhul Sfant. Nu mai judecati atat cretinilor. Mergeti la manastirea Sf Ioan botezatorul din Essex Anglia si vedeti cat har este. O manastire unde sunt pomeniti toti Patriarhii inclusiv Bartholomeu care tot ziceti voi ca e eretic. Saccsiv sa fii sanatos cu blogu asta de 2 bani. Nu ai avut curaj sa zici de parintele Rafail in titlu ca este eretic. Esti penibil cu postarile tale legate de Sinod. Intreaba-l pe Hristos daca e bine ce faci si vei primi raspuns la fel cum a facut Sfantul Siluan cand calugarii plecau din manastiri din cauza schimbarii calendarului. Nu mai instiga lumea la dezbinare. Mergeti la orice biserica si spovediti-va ca este primita de la Dumnezeu. Lasati cipurile Sinoadele si altele si uitati-va in inima voastra! Acolo este tot ce conteaza. Nu stiti? Intrebati la icoana pe Maica Domnului ce sa faceti si veti primi raspuns. Asta e ce trebuie facut. Nu mai criticati fara sa stiti ce vorbiti!

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 26, 2016 at 9:41 am

      Marius

      Altii, cu mult mai mari decat acest minuscul parinte Rafail Noica, ne spun ca n-ai dreptate.

      Apreciat de 1 persoană

      • eu said, on noiembrie 26, 2016 at 10:45 am

        vai de capul vostru,cred ca sunteti indraciti….
        Parintele Rafail nu vorbeste si nu da Cuvant fara rugaciune,prefera sa taca decat sa-i fie rastalmacite cuvintele.Daca ati ati ajuns sa vedeti si in el un dusman a lui Hristos apai voi astia care comentati aici cine sunteti???aghiuta in persoana…Sa-mi fie iertate cuvintele dar luati aminte,parintele Rafail nu e nici pe departe minuscul si asta veti afla candva si o sa va cutremurati de cele ce hulti(preoti,monahi,Sfintele Taine si implicit Biserica lui Hristos).Il acuzati de mandrie dar aici blogul asta numai smerenia nu se vede….nici n-are rost sa mai spun ceva,e in van.Mergeti cu cel caruia slujiti!

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on noiembrie 26, 2016 at 10:50 am

        eu

        Comparativ cu Sfintii care ne-au invatat ce si cum cu erezia, e minuscul. Si e minuscul si comparativ cu reali mari duhovnici de talia parintelui Adrian Fageteanu.

        Apreciat de 2 persoane

    • mircea.v said, on noiembrie 26, 2016 at 7:53 pm

      Marius,
      vezi ce spune ref la acte biometrice, amprentare, si poate asa te lamuresti. Asta de acum nu e decat o continuare la aburelile ref la cipuri/biometrie. Eu zic ca e simplu.
      Da daca preferi sa mergi pe mana lui pr Noica in loc de mana Sfantului Paisie, Parintelui Justin, Papacioc, Fageteanu, Elpidie, esti liber.

      Poti sa ai o inima buna, dar ortodox fiind daca renunti la dreapta credinta, si daca mai accepti si pasii spre marea insemnarea (stiind ceea ce faci), ai pus-o.

      Apreciat de 1 persoană

    • David said, on noiembrie 26, 2016 at 9:50 pm

      Mariusică,

      Se vede că tu te-ai umplut de „harul” la essex. Și cum, mă rog, l-ai cunoscut tu pe Duhul Sfânt, dacă se poate pă ne spui și nouă? Personal sau prin interpuși?
      Intreb, că și pe la noi pe-aicia e unu Boca, care le i intermediază la mulți intrevederi cu dumnezeu. Numai că noi credem că dumnezeul ăla e dracu, mă ințelegi?

      Apreciat de 1 persoană

  14. trovant said, on noiembrie 26, 2016 at 11:22 am

    dezamagitor; totusi sa ne rugam pentru ei, poate ca unii sunt de buna credinta si au intentii bune si isi vor reveni mai tarziu.
    De cand s-a anuntat adunarea din Creta si s-au publicat documentele propuse se tot spune sa avem incredere, sa nu facem schisma, sa avem rabdare, etc; lasa sa se inteleaga ca ar avea ei un plan care va duce pana la urma la un final fericit. Vedem foarte bine ca e mare discrepanta intre vorbele amagitoare si faptele lor de prigoana. De fapt planul il stim, imparatia lui antihrist, Slava lui Dumnezeu ca ne-a avertizat prin sfinti, acum vor doar sa castige timp si sa implementeze ecumenismul si äpoi „noua religie”, sa atraga cat mai multi in proiectul lor, sa-i izoleze pe cei ce se opun si sa scape de ei.
    Pare a fi intr-adevar inceputul apostaziei de la sfarsitul vremurilor, Sa ne rugam Bunului Dumnezeu sa ne lumineze si sa ne dea si „cetate de scapare” ca altfel ne pierdem. Doamne ajuta !

    Apreciază

  15. tanase said, on noiembrie 26, 2016 at 10:20 pm

    „nu s-a facut NIMIC pe linie de vanzare a ortodoxiei” – AI DREPTATE MOSULE, VINZAREA ORTODOXIEI S-A FACUT DEMULT, ACUM DOAR S-A „CONSFIINTIT” ACEASTA VANZARE!

    „CUM, vorbind cu ei, sa nu spunem ca SUNT BISERICA, fiindca EI AU CONSTIINTA DE A FI BISERICA” – SUPERB taica, esti nemaipomenit! Pai si cu … ANTIHRIST, „CUM vorbind cu el, sa nu spui ca e dumnezeu, FIINDCA el VA AVEA CONSTIINTA CA E … dumnezeu!

    „Daca te uiti in Vechiul Testament, Dumnezeu face „jdamii” de pogoraminte. Da pogoraminte! Ii numim si pe ei biserica, da’ constiinta noastra dogmatica nu trebuie sa scada. Astea-s doua lucruri si asta-i tipic de viata in Dumnezeu, antipozi, antinomii!” – Taica, Dumnezeu poate face pogoraminte ca e … Dumnezeu! Dar astia care fac si ei „jdamii” de pogoraminte, ce fel constiinta dogmatica mai au cand spun despre canoanele Sfintilor Parinti ca sunt „invechite”? Exista mai multe Biserici a lui Hristos? Ereticule!

    „Daca suntem prea rigoristi, l-am pierdut pe Dumnezeu” – nene esti pe alaturi rau de tot! Dumnezeu este rigorist in ceea ce priveste Legea Sa fata de care El insusi se supune. Tot El spune „De Mă iubiţi, PAZITI poruncile Mele.” (In 14;15). „Şi întru aceasta ştim că L-am cunoscut, DACA păzim poruncile Lui.”, „Cel ce zice: L-am cunoscut, DAR poruncile Lui nu le păzeşte, mincinos este şi întru el adevărul nu se află.”. Canoanele si dogmele predanisite de Sfintii Parinti sunt dupa PORUNCILE lui Hristos, tu mosule despre ce rigorism vorbesti?

    „Asa ca ravna noastra sa nu fie una ca a talibanilor …” – asta e limbaj ecumenis-eretic, „taliban”, „fundamentalist”, „schismatic” e pe limba voastra, a ereticilor caldicei, a slugilor oarbe! Calugarii veniti din Athos cu binecuvantare si care au dat marturie impotriva sinodului talharesc sunt „talibani”! Mai da’ tu chiar esti nesimtit!

    Esti extrem de penibil daca ai ajuns sa spui ca Daniel nu este ecumenist, desi asta o stiu si copii de gradinita.
    Doar ereticii, orbii duhovnicesti, crestinii primitivi in credinta ortodoxa, arsenistii si alte categorii cazute din har vor pune pret pe balbaielile tale!

    Apreciat de 1 persoană

  16. […] Video nou: PARINTELE RAFAIL NOICA – DESPRE SINODUL DIN CRETA […]

    Apreciază

  17. Elena said, on decembrie 5, 2016 at 12:35 pm

    Imi cer iertare de la toti inainte sa scriu. Nu stiu prea multe, nu inteleg f.multe dar intreb ca un om de rand simplu si la obiect. Eu am inteles ca pana acum toate marile sinoade s-au tinut cu oameni sfinti, cu f multa rugaciune inainte si s-au organizat cand a fost nevoie de a se lamuri lucruri importante chiar f.importante. Daca la acest sinod nu s-a schimbat nimic, nu s-a hotarat nimic important cum spun unii… de ce s-a mai tinut? Iar voua vi s-a parut ca s-au intalnit acolo oameni sfinti, traitori…cu limuzine si hotel de 5 stele.? Nu o-i fi intelegand eu multe dar mie nu mi se pare nimic sfant si oare toti sfintii parinti care au profetit ca la acest sinod vor fi o adunatura de talhari, toti acestia s-au inselat amarnic si nu au vazut sfintenia din acest sinod si din acesti ierarhi… ca sa nu mai vorbim ca sunt tari intregi ce nu recunosc acest sinod… Pr.Iustin a spus ca in anii 50 cand sa il aresteze i-a spus un securist ca nu au nevoie sa ii omoare ci cat timp ei vor sta in inchisoare, ei se vor infiltra in bisericile noastre si cand vor iesi din inchisoare vor iesi singuri cand vor vedea ce vor gasi in biserica. Asa ca ce sa ne miram. Am citit intr-o carte ca occidentalii convertiti au o alta gandire si in loc sa vina sa invete de la cei nascuti in tarile ortodoxe , ei incep direct sa ii invete pe ortodocsi…. Cartea o recomand tuturor celor sincer interesati.Se numeste „impotriva falsei uniri bisericesti,” este scrisa de dr.ALexandros Kalomiros si retineti este scrisa in 1965 si spune atunci ce se intampla acum si ce va urma. Am citit multe carti pe aceasta tema dar niciuna la valoarea acesteia.Cine e sincer in cautarea mantuirii nu mai tine de parerea nici unui asa zis mare calugar ci tine doar de adevar.

    Apreciază

  18. […] oleaca “chilia”, tot atunci Ieromonahul Rafail Noica a tinut sa ne explice si el, intr-o inregistrare speciala, care-i treaba cu Sinodul din […]

    Apreciază

  19. […] stiti prea bine actiunile in forta, conferintele, articolele din mass-media, declaratiile preotilor Rafail Noica sau Amfilohie Branza, […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.