SACCSIV – blog ortodox

Danion Vasile s-a intors

Posted in Danion Vasile by saccsiv on iunie 21, 2015

Iata ce putem cit la http://www.danionvasile.ro/blog/anunt-m-am-intors/

M-am întors în Biserica Ortodoxă Română. Întrucât nu mi-am făcut mirungerea pe stil vechi, ci doar am participat la câteva slujbe, întoarcerea s-a făcut prin spovedanie. Vă rog să mă pomeniţi în rugăciunile voastre. Danion Vasile

   Comentariu saccsiv:

A sters titlul si vechiul anunt ca sa-l inlocuiasca cu cel de mai sus. Iata si vechiul anunt:

Cu ajutorul lui Dumnezeu, începând de azi, am decis să intru în Biserica Ortodoxă din România, cunoscută ca Biserica de stil vechi (http://www.mitropoliaslatioara.ro/eclesiologia.php). Am considerat necesar să fac acest anunț după ce, cu ani în urmă, eram acuzat că sunt „stilist”, fără să fiu. Fac acest pas nu din cauza schimbării calendarului, ci din cauza ereziei ecumeniste, pentru care schimbarea calendarului – care s-a făcut pentru prăznuirea comună cu celelalte confesiuni, cum arată Enciclica patriarhiei ecumenice din anul 1920, iar nu din motive astronomice, cum vă spun cei de stil nou – a fost doar o etapă.

Danion Vasile

Duminica Floriilor, 2015

   Comentariu saccsiv:

Cititi va rog mai multe la:

DANION VASILE a trecut la STILISTI (Slatioara). Adica a facut ceea ce avertizez de 5 ani, dar nu ma mai credea nimeni

   La peste o luna dupa ce plecase postase pe blogul sau articolul:

Rugăminte – Ajutaţi poveştile mele să ajungă la destinaţie… www.palatulpovestilor.ro

 

Tagged with:

49 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ioannis said, on iunie 21, 2015 at 7:55 am

    La un moment dat în istorie, ortodoxia curată se mai găsea intr-un singur om – Sf. Maxim Mărturisitorul. Ce a facut acesta, a părăsit Biserica? Nicidecum!
    Sau alti mari sfinti parinti care au fost caterisiti pe nedrept de ierarhi eretici, dar au ramas in Biserică. Ce exemple simple si practice avem! E grav daca un om asa de citit ca Danion nu a ramas măcar cu aceste pilde simple din tot ce a citit. Totusi, bine că a revenit!

    Apreciază

    • Prahovean said, on iunie 21, 2015 at 1:04 pm

      Nu era chiar singur.

      Apreciat de 1 persoană

    • Andrei C. said, on iunie 21, 2015 at 9:59 pm

      Tocmai că Sf. Maxim a întrerupt comuniunea cu ierarhii eretici, adică în limbajul ecumeniştilor – a părăsit (ne)biserica

      Apreciat de 1 persoană

      • el said, on iunie 22, 2015 at 12:24 am

        Andrei C

        da dar NU ca sa se duca la altieretici sau sa-si faca biserica lui separata !

        intre Sf Maxim si cazatura de danion NU exista comparatie, paote ai maio mult bun simt data viitoare sa compari cele ce sunt comparabile intre ele.

        Apreciat de 1 persoană

    • Irina said, on iunie 22, 2015 at 11:57 am

      Exact, fugind de ierarhi ecumenisti, intra intr-o asa zisa biserica ortodoxa, care avea ierarhi necanonici, caterisiti chiar si nehirotoniti ceea ce este mai grav. Sa intelegem o data, ca ierarhi ecumenisti inca sunt in Biserica lui Hristos si pana acum nici unul nu a afirmat pe fata ca Biserica Ortodoxa nu ar detine Adevarul Suprem. In cartea Stareritii despre vremurile din urma scrie clar ca atunci cand vor ajunge la Potir si se vor impartasi cu ereticii, atunci sa intelegem ca aceea va fi o falsa Liturghie si ca de fapt harul lui Dumnezeu nu va fi prezent acolo, iar aceasta grozavie se va intampla dupa ce va avea loc cel de-al VIII-lea sinod ecumenic, dar care va favoriza pe fata erezia, iar adevaratii slujitori ai lui Hristos vor fi caterisiti( dar caterisirea fiind facuta de niste eretici nu va avea valoare) si chiar dati afara preotii adevarati din biserici si calugarii adevarati din manastiri si Biserica se va muta din biserici in pustie. Probabil atunci va fi prezent si Antihristul. Daca a revenit Danion Vasile nu pot decat sa ma bucur, Dumnezeu sa-l ajute.

      Apreciază

    • marin said, on iunie 22, 2015 at 9:00 pm

      Da , nu era chiar singur Sfantul Maxim Marturisitorul . La inceput , a fost de partea Adevarului si implicit in Biserica si Sfantul Martin Marturisitorul , papa al Romei . Fiind trimis in exil , acesta a murit , in Biserica ramanand intr-un final NUMAI Sfantul Maxim Marturisitorul si 2-3 ucenici ai lui . Nici macar un episcop !!!
      Ei bine , in aceea perioada , Biserica a stat NUMAI in Sfantul Maxim si ucenicii lui , ceilalti fiind in sinagoga satanei , in erezie !
      Asa ca nu si-a facut vreo biserica separata , ci el si ucenicii lui au reprezentat Biserica luptatoare a Lui Hristos !
      Trebuie inteles foarte clar acest lucru , adoptarea ereziei exclude din Biserica !
      Numai ca pentru unii ecumenismul nu e suficient , sau pastrarea comuniunii cu ereticii ecumenisti li se pare a nu fi o erezie si a nu-i indeparta de Biserica !

      Apreciază

  2. Ion said, on iunie 21, 2015 at 11:19 am

    O comentatoare pe blogul lui Danion ii vorbeste foarte urat ii reproseaza ca nu l-a lasat pe Ciprian Voicila sa vorbeasca suficient la o lansare. Trebuie spus ca acum domnul Ciprian Voicila este foarte activ in revista lunara „Permanente” unde publica cate un articol sau chiar cate doua (lungi). Publicatia „Permanente” a Fundatiei George Manu:
    – are o pozitie pro-americana si anti-rusa facand o propaganda desantata americanilor si NATO;
    – are o pozitie ecumenista, in ea publicand constant preoti greco-catolici;
    – impotriva Familiei Regale;
    – nu sufla o vorba despre propaganda homosexuala si nici despre ofensiva ecumenista;
    – a publicat acum vreun an o dezicere / infierare a blogului Apologeticum, sub semnatura unui batran legionar care nu foloseste internetul.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 21, 2015 at 12:58 pm

      Ion

      Astea le face fundatia. Ciprian insa scrie bine acolo?

      Apreciat de 1 persoană

      • Ion said, on iunie 21, 2015 at 1:28 pm

        Saccsiv: e important, citeste te rog mai jos:

        Am vazut ca Ciprian scrie despre reeducarea de la Pitesti si si-a lansat cartea (cea cu ochiul pe coperta) la Constanta cu sprijinul Fundatiei.

        DAR:

        Unul dintre redactorii de la „Permanente” este preotul greco-catolic Marius Visovan. Nu stiu nimic despre el si nu am nimic cu el, insa observ ca nu este niciun preot ortodox ca redactor, ci numai unul greco-catolic. La o publicatie presupunem, ortodoxa. Iata cum acest preot greco-catolic este luat in brate si pe blogul lui Roncea (nu dau link ca stiu ca nu vrei, doar ci copy-paste, titlul:
        Posts Tagged ‘Preot prof. Marius Vişovan’
        INEDIT. Cum s-a scris Testamentul Părintelui Gheorghe Calciu. Oficinele blogul “Apologeticum” si Institutul “Elie Wiesel”, condamnate de Fundatia “George Manu” a fostilor detinuti politici legionari” (5 iulie 2014)

        In numarul anterior putem citi cum se semnaleaza admirativ evenimente la caree participa Claudiu Tarziu si Asociatia Rost:

        „Constanţa, 7 martie 2015Lansarea de carte, constituie întotdeauna, un prilej de bucurie generală şi pentru publicul interesat – curios de cuprinsul cărţii, nerăbdător să-i răsfoiască paginile, sau s-o aşeze în bibliotecă – dar şi pentru autori, care au crescut-o, zi şi noapte, au hrănit-o şi înfrumuseţat-o, au învăţat-o limba cea mai potivită pentru a-şi cuceri cititorii până la ultima pagină.

        În sala de Cultură a Sindicatelor s-a desfăşurat pe 7 Martie un eveniment deosebit organizat de Şcoala Brâncovenească, Fundaţia Sfinţii Închisorilor şi Asociaţia Rost. Conferinţa “Cuvântul care zideşte memoria martirajului românesc” a prilejuit publicului întâlnirea cu trei personalităţi ale culturii româneşti.

        Publicistul, poetul şi filozoful Răzvan Codrescu, poetul Demostene Andronescu şi Claudiu Târziu, redactorul Revistei Rost, au fost gazdele primitoare ale evenimentul care a început cu proiecţia filmului „Poezia după gratii” – un scurt documentar cu interviuri despre importanţa poeziilor în timpul detenţiei politice din perioada comunistă.”

        In numarul curent, atitudine anti-ruseasca si admirativa fata de „valorile occidentale” sub semnatura lui Bogdan Munteanu:

        „cum, la şaptezeci de ani după ce a ieşit triumfătoare din război, sfera de influenţă a Rusiei a devenit una mult subţiată. Până şi Ucraina încearcă să se desprindă din aceasta privind înspre vest, un fapt ce nu cu mult timp în urmă părea de-a dreptul de neconceput. Preţul este un război provocat şi întreţinut de Rusia în estul Ucrainei, încercând astfel să controleze aceste teritorii cu populaţie majoritar rusofonă şi să destabilizeze întreaga ţară, împiedicându-i traseul devenirii către un stat bazat pe principiile şi valorile occidentale.”.

        Mai jos, un alt text preluat de le pe net. Ttitul este: „Bădăranii Rusiei şi discursul ortodoxist”

        Mai jos, o dare de seama despre activitatile ICCMER, institut condus de Radu Preda. De mentionat ca pe site-ul ICCMER putem citi:

        „Conform misiunii sale publice, Institutul îşi asumă valorizarea memorială doar a persoanelor care s-au opus regimului comunist de pe poziţii democratice şi respinge reabilitarea celor care au luptat împotriva totalitarismului comunist ca susţinători ai altor forme de totalitarism şi extremism.”

        Si totusi, ICCMER este foarte admirat de cei de la Permanente. Ciudat nu ? Si iata ce putem citi in Permanente – numarul pe mai:

        „Ecumenismul suferinţei

        În perioada 15-18 aprilie 2015, la iniţiativa IICCMER s-a derulat proiectul Ecumenismul suferinţei, o călătorie de documentare destinată studenţilor de la Facultăţile de Teologie ale Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca. Acest demers a avut ca scop familiarizarea tinerilor teologi cu un subiect important al istoriei recente – regimul de exterminare practicat de către autorităţile comuniste împotriva reprezentanţilor Bisericii în anii ’50 – dar şi cu alte aspecte legate de istoria comunismului. Studenţi de la Facultăţile de Teologie Ortodoxă, Romano-Catolică, Greco-Catolică şi Reformată au avut astfel posibilitatea de a afla informaţii cunoscute şi mai puţin cunoscute despre regimul comunist şi de a vizita închisoarea Aiud, Monumentul Calvarul Aiudului şi Râpa Robilor, închisorile Făgăraş, Piteşti, Fortul 13 Jilava, Râmnicu Sărat. Tinerii au vizitat şi sediul IICCMER şi au stat de vorbă cu istoricii din echipa institutului.”

        Sa mai continui ?
        Nu vi se pare ca e ceva in neregula cu aceasta Fundatie G Manu si cu publicatia ei Permanente ?

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on iunie 21, 2015 at 2:33 pm

        Ion

        Ba da.

        Apreciază

    • emanuel said, on iunie 21, 2015 at 7:24 pm

      Nu stiu ce sa zic(cat despre Roncea…probabil cel mai periculos infiltrat de care are parte Ortodoxia in acest moment-e evident dupa atitudinea visceral rusofoba)…ce-i drept,George Manu admira „cultura” americana si mediul de „reala” democratie din SUA(sarmanul,nu e vina lui,de unde sa stie ca in SUA nu era nici pe departe „democratie” ,ci mai degraba corporatocratie? ).Era o meteahna comuna a unor legionari.Chiar si Ianolide vedea in SUA o adevarata speranta impotriva comunismului.Asa erau timpurile.Asta era motivul pentru care multi ortodocsi autentici au facut un mini-pact(mai degraba local) cu cei de alte confesiuni impotriva comunismului.Credeau ca prin acest aceasta lupta comuna ecumenica crestinismul va fi mai unit(s-a vazut si prin ecumenismul desantat promovat de o parte a teologilor rusi de la Saint-Serge) impotriva satanicului comunism.S-au inselat.Traind in ziua de astazi,ma indoiesc ca ar mai if gandit astfel .

      Despre Ciprian nu am decat cuvinte de lauda.Nu am niciun dubiu in privinta onestitatii sale(Areopag e o editura cu viziuni clar anti-ecumeniste,unde a publicat si Sergiu Ciocarlan).Nu am citit nimic neadevarat.

      Un exemplu dat un pic cu smirghel e domnul Andrei Darlau(care recent a contribuit la http://www.ecreator.ro/eseistica/400-lansare-de-carte-corectitudinea-politica.html ) ,colaboratorul celor de la „Familia Ortodoxa”(o revista respectabila,impreuna cu Atitudini) si a „Culturii vietii” ,site-ul pro-viata,care de la atata pro-viata ajunge la :lupta comuna a ortodocsilor cu catolicii su protestantii traditionali.
      Exemplu:http://www.culturavietii.ro/2014/06/06/de-la-secera-si-ciocan-la-scoica-si-carnat/
      Zice el niste lucruri ,dar cade in petetism si ridicol.

      „Doctorand, facultatea de Teologie Ortodoxă, Universitatea „1 Decembrie 1918”, Alba Iulia. Master „Doctrină şi cultură” (2010) şi Licenţă în teologie pastorală (2008) la Facultatea de Teologie „Iustinian Patriarhul”, Bucureşti. Absolvent Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine (engleză, spaniolă, chineză) şi Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale. Autor, traducător, editor, apropiat al Mănăstirii Oaşa unde petrece o parte din timp ca frate (neînchinoviat). Experienţă profesională în învăţământ, administraţie publică, programe europene. ”

      Sa speram ca nu este educat de monahul Iustin de la Oasa…Oasa fiind o importanta tabara pentru tinerii ortodocsi.

      Apreciat de 1 persoană

      • Ion said, on iunie 21, 2015 at 8:41 pm

        Nu ma refeream la perioada comunismului, toti eram pro-americani atunci, ma refeream la prezent.

        Apreciază

    • emanuel said, on iunie 21, 2015 at 7:26 pm

      Nu cred ca Ciprian Voicila isi poate insusi astfel de comandamente(caci altfel nu le putem numi) trimise obedientilor din ROmania,atata timp cat promoveaza pe site-ul lui asta:https://www.youtube.com/watch?v=AKC2LnFjbjA

      Apreciat de 1 persoană

  3. anonim said, on iunie 21, 2015 at 12:11 pm

    ma bucur ca a revenit danion..

    Apreciază

  4. LegionarulOrtodox said, on iunie 21, 2015 at 1:07 pm

    Credibilitate foarte scazuta pentru convertirile sale………cine le mai suporta…. catolic, yoghin, stil vechi……….

    Cred ca sunt destui teologi…..un subiect incheiat acesta.

    Apreciat de 2 persoane

  5. Mihail said, on iunie 21, 2015 at 1:26 pm

    Slava Domnului! ma bucur ca s-a intors. avem nevoie de toti oamenii. suntem caramizi in biserica lui Hristos. Amin!

    Apreciat de 2 persoane

  6. el said, on iunie 21, 2015 at 1:57 pm

    Dumnezeui sa-l ierte pe smintitul danion.
    Sa ia aminte la el de acum inainte si sa isi curete viata de scranavenii si mintea de sminteli si trufie ca altfel il tavalesc dracii din nou.Si pe noi sa ne scuteasca de spectacolul „marturisirii” lui, sa taca in Biserica de acum, sa inceteze limbarita infumurata a palavragelii lui ieftine si trufase, si sa dea foc la maculatura scarnava scrisa, atunci poate poate incepem sa credem ca da semne de insanataosire duhovniceasca.
    Curvarii si trufasii NU au voie sa se atinga de teologie nicidecum sa se urce cu obraznicie pe scaunul invatatorilor.
    La calul naravas CAPSTRU, si la magarul indaratnic : apa paie si bataie, nu laude si incurajari la smintiti.
    Lui deocamdata DOAR atat i se potriveste si STRICT ATAT.:

    „3. Pune Doamne, strajă gurii mele şi uşă de îngrădire, împrejurul buzelor mele.
    4. Să nu abaţi inima mea spre cuvinte de vicleşug, ca să-mi dezvinovăţesc păcatele mele; iar cu oamenii cei care fac fărădelege nu mă voi însoţi cu aleşii lor.
    5. Certa-mă-va dreptul cu milă şi mă va mustra, iar untdelemnul păcătoşilor să nu ungă capul meu; că încă şi rugăciunea mea este împotriva vrerilor lor. „___ danion mai are MULT pana la starea de crestin ortodox normal care este prima treapta spre mantuire!

    Apreciat de 2 persoane

  7. Apologetica said, on iunie 21, 2015 at 3:26 pm

    Ma bucur mult pentru intoarcerea lui Danion.
    Dumnezeu sa-l pazeasca de rataciri!

    Apreciat de 1 persoană

  8. Andrei said, on iunie 21, 2015 at 4:15 pm

    Eu as vrea sa mai vorbeasca. E bine sa vorbeasca. Caci acum de multe ori tacand cadem.

    Apreciat de 1 persoană

    • el said, on iunie 21, 2015 at 5:46 pm

      Andrei

      si la caderea urmatoare sa tarasca cu el in mlastina si gloata de aplaudaci care au cascat gura incantati la „marturisirea” lui de vodevil.
      Mai bine sa TACA , sa se vindece in taiona si in tacere de boalele lui duhovnicesti ca nu avem lipsa de Invataura Sf Parinti, si daca vorbesc sa vorbeasca in Biserica DOAR aceia pe care Hristos insusi i-a trimis ca nici la prpovaduire n-au mers Sf Apostoli DECAT DUPA ce au fost imbracati cu putere de Sus.
      Pe el CINE si cu CE l-a imbracat de trancaneste ca un obraznic incontinent in loc sa stea ascuns de rusinea faptelor lui ca are ce plange.
      Sf Ap Petru , spune Traditia, avea ochii rosii mereu, caci TOATA VIATA , in FIECARE ZI la cantatul cocosului era TREAZ si isi PLANGEA cu amar caderea si lepadarea lui de Hristos, desi fusese iertat public inaintea intregii Biserici de catre Hristos.
      Mascariciul asta ce face? Datul poalelor peste cap de fiecare data si literatura de bordel din adancul curviei lui. Prefacuti cu viata si in TOATE faptele lor

      cauta-ti un invatator mai bun, de el NU are nevoie Biserica decat ca sa-si mantuiasca viata lui tavalita in nenumarate mlastini. Acesta NU ARE CREDIBILITATE !
      Ce sfant sau virtuos ai vazut tu ca dupa intoarcerea lui la Hristos s-a mai apucat sa umble pe la alte rataciri? Aceasta o fac DOAR oamenii supreficiali, de „invatatura” supreficialilor NU avem nevoie, sa se invete intai pe el, instabil psihic ce exemplu va da el copiilor lui intai?

      Apreciază

      • Andrei said, on iunie 21, 2015 at 10:51 pm

        Oricum e bine ca a revenit la biserica, adica ca a fost primit de duhovnic. Inseamna ca inima sa s-a invrednicit de aceasta primire. Caci nu tinea de el. Daca nu vrea Dumnezeu sa te primeasca, nu te mai primeste. Preotul te va da afara din biserica cand te vede, tu te vei duce la alta biserica si nu vei sti de ce si acolo ti se intampla la fel. Si asa vei vedea ca cu adevarat esti apostat. Daca Danion a fost primit, e taina mare. Si mare bucurie, caci iata inseamna ca de fapt a facut o mare cainta, care merita cunoscuta prin marturisire. In viitor, el va vedea ca de fapt slava ortodoxiei este tacerea cum spui tu. Caci asa e, Cea mai mare rebeliune e tacerea in rugaciune si in slavire in inima si in Liturghie. Aceasta e cea mai mare sabie, tacerea, si cea mai mare barbatie. Dar sa ne bucuram. Va dati seama ce jertfa a facut cand a trecut pe site ca s-a reintors? Pentru ca toata lumea a gandit ca e nebun, ca e dezechilibrat, ca e schizofrenic. Si el si-a asumat sa se creada asta despre el pentru dragostea sa de ortodoxie. Aceasta e de salutat. Toata lumea crede de el ca e bolnav psihic acuma. Dar el stia ca se va crede asta despre el. Insa a dorit sa intre in biserica din nou, si duhovnicul l-a primit si i-a dat acest canon. Si el l-a facut. Desi nu e schizofrenic, si nici nebun. Si eu ii inteleg bucuria. Cum a spus cuvantul, s-a reintors…e de mare bucurie…nu e pietist …cand el vede reactia ortodocsilor fata de el dura, sa se bucure, caci asa e ortodoxia, puternica in marturisire si aspra cu ereticii..el a fost eretic..si sa se bucure ca lumea e aspra cu el…e slava la care are parte, fiind acum ortodox..puterea Domnului Savaot, Dumnezeul Ostirilor

        pacat de articolul acelui Radu Iacoboae…e la alt post vai cata imaturitate si mizerie morala ce verticalitate

        in economie nu sunt legile naive ale lui iacoboe..si cei ce s-au luptat in lumea afacerilor stiu cum e…legile sunt gresite, sau se aplica abuziv…Iacoboe judeca ca un nimenea in afaceri..dupa el si Putin ar trebui arestat…

        e o greseala..sa nu judece copiii mici cum e in afaceri…sa nu judece niciodata…nu pot intra in detalii….

        aici e vorba de economie…si sa nu se judece ortodoxia dupa asta caci multi oameni pentru scheme economice BUNE in esenta au patit nedreptati mari…caci economia e de fapt un set de legi ca niste banditi sa tina control asupra lumii si sa nu lase pe altii sa faca ceea ce pot..e un monopol care declar orice nu e in monopolul lor inselaciune

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on iunie 22, 2015 at 12:33 am

        mai Andrei esti dus cu pluta. CUM sa nu primeasca preotul ORICE preot pe unul care iese din adunatura eretuiceasca , NU se refuza mantuirea nici unui om.
        Esti complet LIPSIT de discernamant ca sa lauzi cazatura aia de danion care da din boschete in boschete, din mlastina in mlastina ca porcul tavalit in muradarie care tot la balta trage ca „model de pocainta”, ; daca se pocaia el VREODATA CURAT NU mai cadea in alta inselare. Taman asta cerseste el acum laudele fraierilor ca ce „viteaz” e ca s-a intors MOZOLIT , PLIN de RANILE PUTREDE ale caderilopr lui inapoi la Biserica pe care a dispretuit-o. Un HOIT umfat de mandrie si pararea de sine ca un cadravru de viermi dar ahtiat dupa atentia fratilor si dupa laudele lor, chiar si pentru CADERILE lui.

        E un RECIDIVIST notoriu danion in inselari.
        Ai grija de tine.

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on iunie 22, 2015 at 12:40 am

        „Va dati seama ce jertfa a facut cand a trecut pe site ca s-a reintors? „___ ce minte incalcita ai tu sarmane Andrei sa gandesti asa ceva? pe care RATACIT intors in Biserica l-au laudat Sf parinti ca sa iei si tu exemplu si sa-i ridici osanale ? Bolnavului i se cuvine SPITALUL= POCAINTA si CARANTINA= departare de oameni ca sa nu-i molipseasca sipe ei cu boalele lui rusinoase. Asa faceu Sf parinti cu ratacitiiiintorsi din inslearile lor !!! CANON, POCAINTA, SMERENIE, TAIEREA VOII si DEPARTARE de oameni !.nu laude… mai ai putin si lauzi inselatii…

        Apreciat de 1 persoană

      • curelusa said, on iunie 22, 2015 at 8:40 am

        @Andrei „Va dati seama ce jertfa a facut cand a trecut pe site ca s-a reintors? Pentru ca toata lumea a gandit ca e nebun, ca e dezechilibrat, ca e schizofrenic. ”

        Iertare, caci nu cunosc pe Danion Vasile decat dupa ce am citit prima data despre el pe saccsiv, insa lumea poate gandi si ca e agent cu misiune, oricum tot sminteli. Mie imi pare un exemplu foarte bun pentru cat de importanta este tacerea si cat de rapida si adanca poate fi caderea.
        Inteleg ca are multi admiratori, pentru ei trebuie sa aiba mai mult discernamant, sa se comporte ca un parinte, sa nu-i raneasca si pe ei…

        Apreciază

  9. G-man said, on iunie 21, 2015 at 5:13 pm

    Apreciat de 1 persoană

  10. George said, on iunie 21, 2015 at 7:21 pm

    3 chestiuni interesante

    1 Danion a scris ca pleaca din BOR pe motivul asta „… din cauza ereziei ecumeniste” iar acum s-a intors in BOR ca doar ecumenismul a disparut…

    2 Danion nici macar nu a plecat din Biserica Ortodoxa Romana sau nici macar nu a intrat in BOSVR prin mirungere. ca intreaga poveste sa fie o chestiune de lepadare de credinta.

    3 De ce atata tam tam si atata siminteala ?? Care a fost scopul intregii nebunii?

    Apreciază

    • el said, on iunie 21, 2015 at 8:44 pm

      George

      cand ajungi jucaria dracilor sa nu te astepti sa faca cu tine lucuri logice.
      asa si danion, a CAZUT chiar daca nu a ajuns sa intre cu „Mirungere” la stilisti, asa cum orice om care priveste cu pofta la femeie straina a curvit DEJA in inima lui si e vrednic de pedepasa daca nu se pocaieste. Umblatul „teolgului” predicator, conferentionist si „publicist” de MACULATURA danion pe la adunaturile smintitilor( stilisti) nu vadesc decat BOALA lui duhovniceasca de care BOLEA dedemult si pe care in loc sa stea sa si-o vindece si apoi sa umble cu SMERENIE ca un pacatos caruia MULT s-a iertat, apoi sa stea cu FRICA sa nu cada in alte mocirle, el s-a apucat „vitejeste” NETRIMIS sa invete pe alti , insusi NEINVATAT si TRUDFAS, NEVINDECAT fiind prevalandu-se de „binecuvantari” FURATE de la Parinti imbunatatiti.

      Asta vadeste preumblarea lui, macar si scurta, pe la stilisti: SMINTEALA lui de care inca boleste si de care daca nu are grija sa se vindece il va trage si in alte rataciri.
      Pacatele spovedinte se iarta, dar URMELE pacatelor, RANILE ontologice din fiinta omului provocate de acestea NU SE STREG usor si nu se vinedca decat cu SMERENIE ( care NU s-a vazut vreodata la el) si MULTA pocainta, cu metanoie adevarata, NU cu scrisul repede de carti si MULTA palavrageala trufasa a datului poalelor peste cap in public. Despre Dumnezeu si Dreapta Credinta nu are voie sa trancaneasca orice pacatos murdarit in patimi urate.Sf Parinti VRDENICI de MARE NEVOIE invatau si la vreme de inselare, si se prihaneau pe sine neincetat si se smereau ca sunt obligati sa vorbeasca, si aceai aveau vieti CURATE si FRUMOASE…iar el tinea predici in Biserica pe la Praznice ca nu se mai gaesesc clerici care sa vorbeasca de la Sf parinti…

      NIMENI , nici un Sfant macar, nu te poate exonera de URAMARILE pacatelor tale, te poate ierta ORICE preot in Taina Sf Spovedanii dar NU POATE face pocainta si metanoia in locul tau. Asta e problema „teologului” daninon, ca NU a inteles ESENTIALUL vietii duhovnicesti, si crede ca vecintatatea si frecventarea Parintior imbunatattiti, citutul cu mintea nevindecata de mandrie si alte PATIMI urate a Sf Parinti merge hocus-pocus in mana cu imbuntatatirea personala FARA metanoie si smerenie.
      Asa se petrece cand dai nas lui ivan, se urca pe divan!

      Sa umble cu grija de acum inainte domnu’ „te-olog” mai mult OLOG decat te, ca e DAMBLAGIT duhovniceste nu numai olog ci paralitic pe dea intregul.

      Apreciază

  11. Mihail said, on iunie 21, 2015 at 7:29 pm

    Slava lui Dumnezeu! Bine ar fi sa se smereasca..

    Apreciat de 1 persoană

  12. ban said, on iunie 21, 2015 at 8:13 pm

    Cam lapidar anuntul. Daca se miruia, mai venea inapoi? Ii mai recunoaste ca biserica, din moment ce le apreciaza mirungerea? Va mai participa la slujbele lor? Stie sarmanul, ce vrea?

    Apreciază

  13. Paul said, on iunie 21, 2015 at 8:16 pm

    Slava lui Dumnezeu pentru intoarcerea lui! Ma bucur foarte mult. Ma gandesc cat de mult m-au ajutat prin 2007-2008 conferintele lui sa ma reintorc in Biserica lui Hristos!

    Apreciat de 3 persoane

  14. paraschiv said, on iunie 21, 2015 at 11:32 pm

    Totusi s-a intors! Ma bucur ca a facut-o! Sa-l ajute si sa-l lumineze Dumnezeu!
    Un frate care a păcătuit a mers la un Sfânt Părinte şi l-a întrebat ce trebuie să facă: „Ai căzut? Ridică-te!”,i-a spus acesta.

    „M-am ridicat, dar am păcătuit din nou”, i-a răspuns omul.

    „Nu-i nimic, i-a spus părintele,te ridici din nou…! Clipa finală trebuie să te găsească, fie ridicându-te, fie căzând, dar în luptă cu tine însuţi şi cu ispitele. Numai aşa găseşti calea spre rai”.

    (Părintele Iustin Pârvu, Daruri duhovnicești, Ed. Eikon, Cluj-Napoca, 2011, p. 19)

    Apreciat de 2 persoane

  15. G-man said, on iunie 22, 2015 at 8:39 am

    eu vad asa
    toata propaganda stilista a inceput cu

    si se va termina sincer din partea lui , tot cu un video in care isi cere iertare pentru felul in care a vorbit depspre parintele Cleopa.simplu!. nu am vazut pana acum asa ceva .. decat un du-te vino .. a la valentin//

    Apreciază

    • G-man said, on iunie 22, 2015 at 8:41 am

      de acord sa nu ne facem idoli din marii duhovnici..dar nici sa ii facem cu ou si otet .. adica care extrema e buna ?

      Apreciază

  16. abby said, on iunie 22, 2015 at 1:38 pm

    asta dovedeste ca nu este matur duhovniceste, mi-a parut rau sa vad ceea ce s-a intamplat

    Apreciază

  17. Theodor said, on iunie 23, 2015 at 11:28 am

    Saccsiv,
    Nu te-ai purtat crestineste corect fata de Danion. El a vorbit lumii frumos despre tine lumii prin cartea despre viata ta pe care a publicat-o, iar tu ce faci? Pui din nou pe tapet ceea ce el a vrut sa stearga si dai apa la moara la o gramada de necunoscatori si neaveniti ca sa-l jigneasca in mod cu totul neintemeiat ca a incercat si o experienta stilista. Stii bine ca el a sustinut cel mai puternic in cadrul in BOR revenirea la calendarul iulian cel corect iar pentru aceasta sustinere a primit nenumarate jigniri din partea fariseilor care, fara sa-si cerceteze credinta, fac apologie in necunostinta de cauza monstruozitatii de calendar „indreptat”. Avea tot dreptul sa incerce si o experienta stilista dupa atatea jigniri si a facut-o ca sa-si cerceteze credinta. Iar faptul ca si-a cercetat-o in mod onest este dovedit de reintoarcerea lui in BOR. A vazut erezia acelora si acum s-a intors in cunostinta de cauza. Ceea ce ne-a dovedit Danion prin experienta lui este faptul ca el nu este caldicel, asa cum te-ai dovedit a fi tu expunandu-l cu totul neintemeiat si necrestineste unor critici aberante.

    Sper sa-ti ajure Dumnezeu sa-ti revii,

    Theodor

    Apreciază

    • el said, on iunie 23, 2015 at 4:22 pm

      Theodor

      „Sper sa-ti ajure Dumnezeu sa-ti revii,”_____ si tie sper sa-ti ajute Dumnezeu sa pui vredodata si inceput bun ca deocamdata esti pe langa Cale…..

      adica vrei sa spui sa faca Saccsiv sa taca pe toti criticii ratacitului ca sa nu-i darame „satuia” pe c are tocmai s-a intors „Laureat” cu „cinstea” umblarii prin balarii si sa inceapa repede „turneul” „marturisirii” lui de CIRCOTECA.

      Apreciază

  18. el said, on iunie 23, 2015 at 3:24 pm

    Theodor.

    „Avea tot dreptul sa incerce si o experienta stilista dupa atatea jigniri si a facut-o ca sa-si cerceteze credinta. Iar faptul ca si-a cercetat-o in mod onest este dovedit de reintoarcerea lui in BOR. A vazut erezia acelora si acum s-a intors in cunostinta de cauza. ” Esti PATETIC si JALNIC ! !

    ___dupa logica ta „duhovnicasca sa mergem sa ratacim pe la toti ereticii, agonsticii sau pe la alte sminteli care ar putea parea cuiva „interesante” ca sa ne lamurim DIN CERCARE PRIN CADERE SI PACAT ca NU sunt bune, cu alte cuvinte manaca o strachina de otrava ca sa vezi daca e buna sau nu !! De la care Sf Parinte ai auzit/invatat tu asta? Maaai ce generosi sunteti voi la „dezlegarile” la RATACIRE : Logica ta dovedeste „discernamantul” tau. Care Sf parinte sau parinte imbunatattit a avut nevoie sa meraga sa practice erezia ca sa spuna apoi ca NU e buna? De ce ti-a dat Dumnezeu mintea? Sa faci „incercari” si „eseuri”? Te arunci in foc sa vezi daca te arde? Sau CARE sunt MODELEL tale? danion ???

    el este un model de . NU ASA, disceranamat ZERO, dupa tata ani de frecventare a paarintilor imbunatatiti, cu NIMIC nu s-a folosit, DEGEABA a stat langa ei si sa NU INDRAZNEASCA sa mai dfaschida plisul lui de smintit in Biserica ca si-a ararat credibilitatea. ZERO.

    Am inteles ca esti laudac al trufasului ala mozolit in pacate si RATACIRI dar nu veni sa faci aici apologia scuzei CADERII unuia care nu e incepator in Credinta cum se pretinde SMINTITULdanion care invata pe altii el NEINVATAT fiind.

    „A vazut erezia acelora si acum s-a intors in cunostinta de cauza”_____ asa mai si Sf Parinti NU erau in cunstinat ed cauza cand combateau ereziile si orice inselari ca NU CAZSERA in ele. Asa se procedeaza ca sa „vezi” erezia ! Aferim ! Scrii pagini antologice in Ortodoxie , noi „metode” de „practica duhovniceasca”, scrie un Tratat de t”experimenatarea” noua a Ortodoxiei prin CADERI la ERETICI REPETATE, noua „ascetica” à la danion.

    ” Ceea ce ne-a dovedit Danion prin experienta lui este faptul ca el nu este caldicel,”______ ai dreptatte ce caldicel , e o CLOACA INTREAGA de mocirla el, caldicica insa….

    „care asa cum te-ai dovedit a fi tu expunandu-l cu totul neintemeiat si necrestineste unor critici aberante”

    danion .e la tine: „nu e caldicel” , „cerceteaza onest” , si …….e doar vina lui Saccsiv ca e un el sarmanul danion un RECIDIVIST , CAZUT din EREZIE IN EREZIE si din CLOACA in CLOACA, e doar vine lui Saccsiv asta NUUUU, nicidecum a lui danion, el e „curat ca lacrima” „imaculat” !

    ” Pui din nou pe tapet ceea ce el a vrut sa stearga „____ CUM a vrut el sa „stearga” acestea? Prin metoda maturatului si ascunsului KAKATULUI sub pres? alta „metoda de „practica duhovniceasca” à la danion.

    Ca daca proceda ca cei intorsi din caderi se POCAIA, asta e SINGURA metoda acreditata de Biserica sa curete pacatele, nu ascunderea lor, pacatosii cazuti in pacate chiar ierati si VADIT cu harsme si sfntenie sa fi ajuns apoi NICIUODATA NU au ascuns caderea lor, ci cu SMERENIE au trambitat-o ei insisi PRIMII ca sa se injoseasca, de aceea i-a INLATAT Hristos. danion se vadeste IN TOATE cum si tu il dai de gol ca este ALTFEL decat Sfintii si modelele adevarate ale Bisericii.

    Si daca taina Sf Spovedanii strege pacatul in sine, DOAR pocainta curata si metanoia STREGE si URMARILE pacatelor iar omul intelept odata ridicat NU mai cade iar inEREZII ca danion al tau, el dovedeste ca NU s-a pocait deci.

    maaai ce „ortodoxie2 practicati voi? si mai vii si ca un obraznic Moralist sa certi pe Saccsiv pentru RATACIRILE RECURENTE si FUDULUIA TZRUFSA a lui danion. Ce „logica” duhovniceasca aveti voi astia danioninstii ?

    TIE sa-tui fie rusine.
    Si acum l-ai LIPSIT si pe danion de plata „faptei lui bune” fata de Saccsiv pentru care si-a luat Lauda PUBLICA, Hristos NU ii mai este dator cum ne invata Sf Parinti.
    Ca sa nu mia vorbim ca NU este o „fapta buna” sa vorbesti de bine cele ce sunt BUNE, ci asta se numeste CONSTATARE, si ORICE om cu minte sanataosa e doator sa o faca, ce a facut danion cu Saccsiv NU se numeste fapta buna ci se numeste CONSTATAREA faptei bune alui Saccsiv.

    ce vadeste cuvantul tau aici . MANDRIA voastra RANITA si de care NU VRETI sa va vindecati, ca sa ati invatat voi de la Sf Parinti si de la Hristos ca se procedeaza cand ati fi „nedreptatiti”, macar ca voi NU sunteti nedreptatiti ci PE DREPT vi se arata masura micimii voastre.

    mergi si linge ranile lui danion in alta parte , si mai puneti repede de o conferinta explicativa in care sa isi arate „vrednicia ” danion…. sa ne „lamureasca” doct din „profunzimea” intelegerii lui „inalte” cum e cu stilistii ca NU aveam invatatura in Biserica despre ei, era nevoie de ratacirea lui danion sa pricepem

    suneti JALNICI….. pune mana pe Scriptura intai si lasa „apologia” CADERII à la danion

    Apreciază

  19. preot Marius Visovan said, on iunie 24, 2015 at 8:18 am

    Sunt preotul greco-catolic Marius Visovan, pomenit mai sus de domnul „Ion”. Dansul afirma ca nu ma cunoaste, ii spun doar atat – sunt fiul lui Aurel Visovan- liderul rezistentei legionare din Maramures ( 16 ani de temnita, inclusiv Pitesti).
    Cine citeste cu onestitate „Permanente” va vedea ca sunt 15-20 de autori ortodocsi care publica regulat si eu sunt singurul greco-catolic ( si, mai rar, un senior din Viseu de Sus). Iar articolele teologice sunt aproape exclusiv din perspectiva ortodoxa.
    Va invit cu respect sa va abonati fara frica la Permanente si, cand gresim, sa ne atentionati. Dar sa apreciati si ce facem bun. Dumnezeu sa va binecuvanteze !

    Apreciază

    • Ioan said, on iunie 24, 2015 at 3:53 pm

      Nu se pot uni cele neamestecate.

      Domnule Marius Visovan nu sunteti preot, nu sunteti botezat si va aflati in cumplite erezii.

      Lepadati-va de aceste erezii, primiti botezul prin intreita afundare si atunci ne veti bucura nespus de venirea dumneavoastra in Biserica lui Hristos. Din toata inima asteptam venirea dumneavoastra.

      Aduceti-va aminte ca Unia este cea mai mare rana facuta neamului nostru si nu uitati pe cei care au suferit pentru Ortodoxie in Ardeal in acele timpuri. Ei au murit pentru a apara dreapta-credinta.

      Cata suferinta nu au indurat sarmanii ardeleni si cate lacrimi nu au curs din cauza acestei rautati? Prin inselaciune si tradare s-a infaptuit aceasta adunare numita „biserica” greco-catolica. Ea este fiica adunarii papistasilor care a si nascut-o.

      Nimeni din cei care vor muri in ereziile papistase sau uniate nu se va mantui.

      Una este Biserica lui Hristos. Ea se numeste Ortodoxa sau Rasariteana. In afara Bisericii nu exista mantuire.

      Sfântul Paisie Velicicoski spune:

      „Nu a prapadit oare Dumnezeu Sodoma si Gomora pentru sodomism? Atunci cum pe ramleni (cei de la Roma, „romano-catolicii”, n.n.) îi va cruta pentru erezie? Nu va fi aceasta! Cum înca poate întunericul a fi lumina? Sau diavolul, cum poate fi Dumnezeu? De aceea si uniatii, cum pot fi partasii mantuirii daca s-au înstrainat de harul Sfantului Duh, cu slugarnicie hulit de ei? Si s-au dezlipit de la Sfînta Soborniceasca si Apostoleasca Biserica a Rasaritului, întemeiata pe piatra de capatîi Hristos si pe marturisirea ortodoxa a Sfintilor Prooroci si Apostoli, si s-au zidit pe staulul cel ramlenesc, întemeiat pe nisipul înselaciunii, a cãrui prabusire va fi mare, chiar pana în tartarul iadului.[…]

      „Cat pentru alte rataciri si erezii ramlenesti, ce se mai cuvine de acum si sa vorbim ca si cu toate ereziile cele ramlenesti s-au amestecat si cu ele se unesc si uniatii, precum sufletul de trup. si cum le va fi lor nadejdea de mantuire? Nicidecum. Numai pentru insusi Botez iti voi vorbi tie (si din Scripturi) , fara de care nu poate avea nimeni nadejde de mantuire. Si te voi intreba pe tine , sunt oare ramlenii crestini, daca isi fac cruce, dupa cum le-a dat lor papa, nascocit-a inca un om nenorocit, teologul cu minte desarta Toma Acvinatul, adica picurarea, stropirea – scuipat cu sare amestecat – si alta, a papei, noua taietura, precum limpede pentru aceasta spune anonima carticica, numita Lumina celor din intuneric. Vezi oare ca ramlenii nu sunt crestini?”

      (Catre cinstitul preot, parintele Ioan, pentru uniatie – Cuvinte si scrisori duhovnicesti, vol.I, Ed. Tipografia Centrala, Chisinau, 1998, p.65)

      „Au ereticii sunt ramlenii (romano-catolicii) cu al lor papa? Bine stiu ca vei zice ca sunt eretici. Si de vreme ce sunt eretici, precum si cu adevarat sunt, atunci Sfanta noastra Biserica ii afuriseste pe dansii. Si pe care Sfanta Biserica ii afuriseste si eu, impreuna cu Biserica, fiul ei fiind, ii afurisesc. [..]

      Ca pentru alte rataciri si erezii ramlenesti (catolice), ce nu se cuvine de acum sa-ti mai vorbim ca si cu toate ereziile cele ramlenesti s-au amestecat si cu ele se unesc si uniatii, precum sufletul de trup. Si cum le va fi lor nadejde de mantuire? Nicidecum. Numai pentru Botez iti voi vorbi tie din Scripturi, fara de care nu poate avea nimeni nadejde de mantuire. […]

      Unia (uniatismul) este o aschie desprinsa de la Sfanta Biserica a Rasaritului si unire cu necredincioasa, ca sa nu-i zic biserica ramleneasca. Unia este inselaciunea diavolului, ce-i vaneaza pe cei nesocotiti intru pierzanie. Unia este un lup rapitor de suflete in piele de oaie. Unia este veninul aducator de moarte, in chip de miere, ce pierde sufletele. Unia este mladita inainte-mergatoare a antihristului, ce ademeneste cu magulire pe cei mai nestiutori intru pierzanie. Unia este prapastia iadului pentru cei ce nu au parte de cuget. Unia este Iuda, ce cu lingusitorul sarut a vandut Credinta Pravoslavnica . Unia este ca si ramlenii (catolicii) eretici. Cum, dar, uniatii nu sunt ramleni, cand toate dogmele Credintei Ortodoxe le-au calcat in picioare si pe cele ramlenesti le-au adoptat, zicand cu nerusinare, precum ca Duhul Sfant purcede si de la Fiul? Si papei de la Roma, adevaratului eretic, aceluia i se inchina si, in loc de Hristos, pe el de capetenia bisericii il au. […]

      Un asemenea juramant, adica anatema, asupra celor ce se impotrivesc si nu se supun Sobornicestii Biserici, este pusa de patriarhii Rasaritului soborniceste, nu doar pentru o oarecare vreme, ci pana la sfarsitul lumii va ramane tare si neclatita si nedezlegata cu darul lui Hristos.”

      (Cuvinte si scrisori duhovnicesti, vol. II, Chisinau, 1999, p.49)

      Sfantul Ioan Gura de Aur spune:

      „Daca cineva contraface macar o mica parte a chipului imparatului pe moneda imperiala, în felul acesta o falsifica; la fel şi în credinţa cea adevarata, acel care va schimba chiar cat de puţin în ea, o vatama pe toata. Caci daca, pe de o parte, dogma este rastalmacita, şi înger de ar fi, sa nu-l credeţi. Nimic nu foloseşte viaţa virtuoasã, daca credinţa nu este sanatoasa.”
      „Daca episcopul sau clericul este viclean în chestiunile credinţei, atunci fugi şi leapada-te de el, nu numai ca de un om, ci chiar şi înger din cer de-ar fi. Cel care doreşte mantuire personalã, cel care vrea sã fie un adevarat fiu al Bisericii Ortodoxe, acela cauta la corabia lui Noe scapare de potop. Cel care are teama de trasnetul straşnic al anatemei, care omoara sufletul şi trupul, acela sa ia asupra-i dulcele jug al dogmelor Bisericii lui Hristos, sa-şi îmblînzeasca îndaratnicia cugetului sau, cu ajutorul legilor bisericeşti şi sã se supuna în toate maicii sale – Biserica… Dupa mine, pacea nu este aceea care se ţine pe saluturile şi mesele comune fara rost, ci pacea întru Dumnezeu este cea care vine de la unirea duhovniceasca. Mulţi distrug astazi tocmai aceasta unire, cînd, dintr-o ravna nechibzuita, neluand în seama hotãrîrile noastre şi dand mai multa importanta celor iudaice, socotesc pe iudei drept învaţatori care merita o încredere mai mare decat Pãrinţii noştri.”

      Va doresc sa aveti parte numai de bine!!

      Apreciază

    • Irina said, on iunie 25, 2015 at 1:04 pm

      Ne-am bucura sa veniti in sdanul Bisericii ortodoxe, Adevarata Biserica a lui Hristos si sa lepadati toate ereziile catolice ca Filioque, Imaculata Conceptie etc. Chiar daca sustineti un punct de vedere ortodox, totusi gresiti prin faptul ca apartineti de o biserica cazuta in erezie de sute de ani. Rugati-va si cereti-i Domnului cu sinceritate sa va arate Adevarul. O biserica care a lasat multe bile negre in istoria crestinismului de i-a smintit si pe pagani cum a fost inchizitia nu are cum sa fie Biserica Adevarata a lui Hristos.

      Apreciază

  20. […] Danion Vasile s-a intors […]

    Apreciază

  21. […] Danion Vasile s-a intors […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.