SACCSIV – blog ortodox

Ipoteza: FLORIN STUPARU A FOST UCIS?

Posted in FLORIN STUPARU, OMOR by saccsiv on august 20, 2011

Dupa cum majoritatea dintre voi deja stiti:

Fratele FLORIN STUPARU s-a mutat la Domnul …

Dusmanii s-au bucurat, iar intrusii n-au scris nici un articol pe blogurile sau revistele lor. Majoritatea dintre noi am plans si ne-am intristat.

S-a crezut ca a cazut de pe pod pur si simplu. Iata insa ca au inceput sa apara semne de intrebare:

– De ce a spus inainte de a muri ca s-a luptat cu trei? N-a specificat: trei ce? Asa ca unii au presupus ca au fost duhuri, draci, ceva de genul. Oare?

– De ce nu avea plagi pe piele? Cand cazi si te rostogolesti, n-au cum sa nu apara.

– De ce ochelarii erau intregi pe nas cand a fost gasit?

– Cand a fost gasit, nu stia de ce e in acea rapa.

– A fost oare batut de catre niste profesionisti si apoi pus acolo?

– Majoritatea celor ce au mers pe acel pod, spun ca-I imposibil sa cazi de pe el, cu atat mai mult cineva care a trecut peste el de mii de ori.

Cele de mai sus mi le-a spus un frate apropiat lui. Care m-a intrebat: dar daca totusi a fost ucis, de ce el? Iar eu i-am raspuns: pentru ca era cel mai vulnerabil dintre noi.

Nu stim sigur ce s-a intamplat pana la urma, dar daca baietii au inceput sa ne rareasca, putem sa ne asteptam ca usor usor pe cate unul sa-l mai calce o masina, sa cada de la etaj, sa-si bage degetele prin priza …

Voi reveni cu un articol mult mai amplu.

 

27 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 20, 2011 at 1:46 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. GabiM. said, on august 20, 2011 at 2:34 pm

    Cand tu si fratele nostru Gabrel ati scris despre moartea fratelui Florin Stuparu(desi nu cred chiar asa de usor in astfel de lucruri),nestiind absolut nimic desèpre el,am cautat toate articolele pe care le-am putut gasi pe net si m-am gandit chiar la ceea ce scrii mai sus…O astfel de presupunere nici nu am indraznit sa o comentez,pentru ca,asa cum bine se stie,esti catalogat instant,drept…cel putin „ciudat”…De o buna bucata de timp,cand se „intampla” ceva straniu in lumea asta mare,vin repede pe blogul tau,apoi pe un blog al unui profesor de fizica de aici si aflu imediat ca ceea ce gandeam eu ese nu doar fructul inchipuirii mele,ci,de cele mai multe ori,cu parere de rau,chiar ceea ce am intuit eu…Si spun „cu parere de rau”,pentru ca,de obicei,nu sunt cele mai bune lucruri,al carui martor iti doresti sa fii…P.S.Multa sanatate iti doresc si CURAJ,SUS FRUNTEA!!!Doamne ajuta!

    Apreciază

  3. codin said, on august 20, 2011 at 3:05 pm

    A spus el ca s-a luptat cu 3 ? Atunci precis asa a si fost. Si daca asa a fost inseamna ca i-au studiat programul temeinic sa vada cand e cel mai vulnerabil.

    Apreciază

  4. romeo2110 said, on august 20, 2011 at 6:25 pm

    In jud Valcea s-au implinit saptamana trecuta 40 de zile de la decesul in conditii suspecte a unui credinciosravnitor care intrase in conflict cu oamenii ocultei; la inmormantare au venit vreo 9 preoti.
    In Buzau parca, unui preot de manastie i s-a cerut sa nu mai critice masoneria, deoarece nu-l va prind anul urmator: si asa a fost – a murit cu zile anul asta.

    Nimeni nu a sdemnalat aceste doua situatii, dar uite ca apar si altele.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 20, 2011 at 6:34 pm

      romeo2110

      Da-mi detalii si le semnalez eu.

      Apreciază

      • Romeo2110 said, on august 21, 2011 at 6:35 pm

        Numele preotului ti-l pot da dar revin la iarna cand mai trec pe acolo.

        Problema credinciosului a fost cu o manastire pe care voia s-o construiasca in munte, unde ar fi exista si niste izvoare minerale; ceva potential turistic.
        O manastire la care sa existe si sihastri prin paduri in locul unei investitii turistice, cu posibili investitori din afara tarii nu e putin lucru. In link-urile de mai jos nu se vorbeste de manastiri, de ravna pentru Hristos nici de conflictul co oculta, nici de moartea suspecta.

        Cate ceva gasesti cu google: „dumitru misailescu panu” „dumitru misailescu”

        http://cugiralba.wordpress.com/2011/07/04/o-grea-pierdere-pentru-academia-dacoromana-dumitru-panu-misailescu/

        http://www.csmc.ro/index.php?go=page&id=34&ln=

        Despre preot ramasese sa vorbesc cu respectivul credincios; au aparut multe altele. si am uitat amandoi.

        Acest articol pare sa indice faptul ca este in curs de desfasurare o adevarata campanie de crime impotriva crestinilor activi, care nici macar nu pot fi semnalate oficial; despre anchetarea lor oficiala nu are sens sa mai vorbim.

        Apreciază

      • Romeo2110 said, on august 21, 2011 at 6:41 pm

        http://www.csmc.ro/index.php?go=page&id=34&ln

        Şedinţa din 21 februarie 2008 a Comisiei Judeţene Vâlcea pentru stabilirea dreptului de proprietate asupra terenurilor

        Dumitru Misailescu Panu – preşedintele Comuniunii Stăpânilor de Munţi şi Codri, preşedintele Obştii Moşnenilor Robeşti, prezent în sală pentru a reprezenta Sfânta Mănăstire Dintr-Un Lemn, Sfânta Mănăstire Surpatele, Obştea Moşnenilor Robeşti, Obştea Pociovaliştea, Fundaţia Obştea Sătească Bălceşti Pereşti.
        Mircea Nadolu – subprefectul Judeţului Vâlcea

        Mircea Nadolu – Domnu Panu, dumneavoastră cu ce ocazie?
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Eu sunt cu ocazia că se discută la Malaia propunerea de invalidare.
        Mircea Nadolu – Dacă o să vă chem eu intraţi în sală, dacă nu, nu. Da? Deci vă rog frumos. Aici e o şedinţă la care participă membrii Comisiei Judeţene şi primarii, reprezentanţii primarilor. Dacă sunteţi reprezentat al unei primării staţi, dacă nu, nu.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Sunt şi membru la Comisia locală Câineni şi la Comisia locală Brezoi.
        Mircea Nadolu – Să fiţi sănătos!
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Vă rog să poftiţi afară pe toate celelalte persoane care nu sunt în această situaţie.
        Mircea Nadolu – Domnul Panu, nu-mi spuneţi dumneavoastră mie ce să fac, da?
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Păi în momentul ăsta când eu văd că dumneavoastră spuneţi aici să dea Carpatina proprietatea care au avut-o moşnenii, şi mă scoateţi şi afară, cât sunteţi dumneavoastră de fair-play? Cu ce deranjez eu dacă stau aici să văd ce se discută?
        Mircea Nadolu – Tulburi liniştea..
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Nu se tulbură nicio linişte aici.
        Gardianul – Vă rog frumos să poftiţi afară!
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Vă rog frumos să-i poftiţi afară pe toţi ce ce sunt…
        Mircea Nadolu – Tu nu auzi domne’ ce spun eu?
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Nu strigaţi domule, că nu e moşia dumneavoastră aici.
        Mircea Nadolu – Deocamdată e moşia mea, da?
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Dar nu aşa se vorbeşte!
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Domnule, eu reprezint persoane juridice.
        Mircea Nadolu – Adu-mi hârtie scrisă!
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Poftiţi hârtie scrisă.
        Mircea Nadolu – Deci v-am spus, când o să fie localitatea respectivă o să vă chem în sală.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Mă chemaţi în sală? Ce facem că eu reprezint şi Mănăstirea Surpatele şi Mănăstrirea Dintr-Un Lemn? Sunt membre ale Comuniunii Stăpânilor de Munţi şi Codri.
        Mircea Nadolu – Domnul Panu, ne cunoaştem de atâta timp, da?
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Da ştiţi că eu sunt preşedintele Comuniunii Stăpânilor de Munţi şi Codri?
        Mircea Nadolu – Bine că nu eşti preşedintele ţării! Aici nu aveţi ce căuta dacă nu aveţi delegaţie!
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Vă rog să mă chemaţi în sală şi când strigaţi Mănăstirea Dintr-Un Lemn şi Surpatele.
        Mircea Nadolu – Aveţi delegaţii pentru astea?
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Da.
        Mircea Nadolu – Să văd eu delegaţii de la comisia locală.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Nu-i vorba de comisia locală. E vorba că ele sunt membre ale Comuniunii Stăpânilor de Munţi şi Codri. Staţi un pic că dumneavoastră monopolizaţi şedinţa cu mine.
        Mircea Nadolu – Poftiţi afară că vă chemăm dup-aia.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Staţi să vă dau înscrisuri, să vedeţi.
        Mircea Nadolu – Da nu mă interesează, da?
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Atunci urmăriţi înjosirea oricărui om pentru că dumneavoastră sunteţi…
        Mircea Nadolu – Domnul Panu, haideţi că am început şedinţa, da? Deci scrieţi pe o listă la ce localităţi vreţi să staţi şi vedem dacă vă chemăm.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Sper că reţineţi, da?
        Mircea Nadolu – Nu, scrieţi-mi pe o hârtie.
        (…)
        Mircea Nadolu – Domnul Panu, sedinţa se desfăşoară în prezenţa membrilor comisiei judeţene şi cu …
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Persoanele implicate?
        Mircea Nadolu – Nu. Nu cu persoanele implicate. Cu primăriile, cu reprezentanţii comisiei locale. Dacă avem vreo problemă cu cetăţenii îi chemăm, dacă nu, nu. Noi nu v-am chemat pe dumneavoastră.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – De obicei am observat că nu chemaţi persoanele juridice.
        Mircea Nadolu – Ce s-ar întâmpla aici dacă ar veni aici 200 de persoane?
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Aici sunt obşti de moşneni cărora li s-a luat teritoriul şi li s-a vându teritoriul. Le cunoaşteţi: Puru, Petrimanu, Galbenu, Turcinurile.
        Mircea Nadolu – Asta susţineţi dumneavoastră…
        Obştea Moşnenilor Robeşti – şi în continuare se merge pe aceiaşi manevră..
        Mircea Nadolu – Asta-i situaţia, da? Nu vă convine vă adresaţi organelor în drept.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Păi atunci să vină cineva să facă un proces-verbal constatator de modul cum mă trataţi dumneavoastră pe mine.
        Mircea Nadolu – V-am tratat frumos.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Aţi şi strigat la mine neprincipial.
        Mircea Nadolu – Îmi pare rău că nu am strigat mai rău, să ştiţi.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Puteaţi şi mai rău?
        Mircea Nadolu – Da, bineînţeles!
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Vreţi să daţi la Carpatina cum aţi dat şi ceilalţi munţi.
        (…)
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Păi avem şi pe domnul Efrim aici, avem mai mută lume. Tratament egal pentru toţi, domnule subprefect! Ceilalţi membri ai comisiei judeţene nu ştiu de fapt ce anume supun la vot. Nu ştiu că primăria Malaia se împroprietăreşte cu 400 de hectare şi nu a avut nicun act pentru asta. Nu ştiu că toate documentele cu Dealul Negru le am eu la mine. Şi mă împiedicaţi să prezint toată această situaţie. Şi lucrul ăsta nu e corect.
        Secretarul localităţii Malaia – De ce nu le-aţi prezentat domnule?
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Le-am prezentat dar nu aţi vrut să le luaţi în calcul. Eu vă cer aici în faţa comisiei să arătaţi documentul de proprietate prin care v-aţi însuşit 400 de hectare şi acuma spuneţ că e al Carpatinei.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Ba da. Păi aşa spune acolo. Citiţi acolo, la poziţia nr. 36. E vorba de o obşte de moşneni. E vorba de un munte întreg. Eu stau în banca mea aici frumos şi n-am nimic împotrivă. Nu o să stau la ruşinea nu ştiu cui pe coridor ca vreţi să-mi aplicaţi dumneavoastră un tratament în halul ăsta. Mă adresez instanţei pentru discriminare.
        O voce din sală – Dumneavoastră aveţi căile de atac în contestaţie.
        Mircea Nadolu – Vă rog frumos să poftiţi afară.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Dar în acelaşi timp ca persoană juridică nu sunt la dispoziţia domnului subprefect.
        Mircea Nadolu – Vrei să chem jandarmii, chiar aşa?
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Dar ce dacă chemaţi jandarmii? Facem un proces-verbal şi îl contest în instanţă şi ştie toată lumea şi vă pun pe toţi martori. Dar nu cumva mă ameninţaţi cu jandarmii. Ce suntem? Şi înainte de 1989 am ştiut să-mi văd de situaţie.
        O voce din sală – Domnule dragă, aici nu aveţi dreptate.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Dar nu este supărătoare această poziţie? Eu am venit pentru că aveam nişte documente. Dumneavoastră doriţi să semnaţi aşa în alb, ca primarul, fără să ştiţi despre ce se discută? Nu persoana interesată trebuie să-şi susţină cauza? Nu e normal aşa?
        O voce din sală – O să o susţineţi separat dumneavoastă cu cei de la Malaia, după procedură. Suntem unii veniţi de la zeci de kilometri.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Dar mie nu-mi ajung şapte ani de judecăţi?
        O voce din sală – E problema dumneavoastră. Aia se rezolvă după procedură, vă rog frumos.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Cu ce vă deranjez eu dacă tac din gură şi nu zic nimica? La prima vorbă mă scoateţi afară, sunt de acord.
        Un membru al comisiei judeţene – Deci nu sunteţi membru al Comisiei Judeţene. Vă rugăm.
        Mircea Nadolu – Domnul Panu, vă rog frumos poftiţi afară.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Sunt pe poziţia 36, domnule. Uitaţi-vă în ordinea de zi. Să înceapă cu poziţia asta şi eu am plecat dacă vreţi să fiţi aşa cumsecade.
        O doamnă din sală – Venişi să faci ordine dumneata.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Nu doamnă, dar aşa se poate rezolva. Vă rog frumos, domnule subprefect.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Nu mă ameninţaţi pe mine. Începeţi cu acea cauză, nu mă poftiţi afară că nu vă bateţi joc de sute de oameni.
        Un membru al comisiei judeţene – Problema este că dumneavoastră vă bateţi joc de noi.
        Un membru al comisiei judeţene – Pe cine reprezentaţi dumneavoastră?
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Obştea Moşnenilor Robeşti o reprezint aici.
        Un membru al comisiei judeţene – Dar nu este problema noastră.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Ba este domnule că sunt pe ordinea de zi la poziţia 36.
        O voce din sală – Păi staţi domnule până la 36 şi vorbiţi atunci.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Păi spuneţi-i să nu se mai ia de mine.
        O voce din sală – Da ieşiţi afară atunci. Domnul prefect nu vorbeşte.
        Un membru al comisiei judeţene – Eu vreau să discut ceva cu cineva şi nu pot din cauza dumneavoastră că mă pui martor. Noi ne avem bine. Vreau să zic cuiva ceva. Noi între noi ştim ce avem de făcut.
        Gardianul – Haideţi vă rog frumos…
        Obştea Moşnenilor Robeşti –Vă rog frumos să faceţi un proces verbal de constatare a situaţiei de fapt pe care domnul subprefect o solicită.
        Gardianul – Nicio problemă. Haideţi cu mine.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Dar de ce nu vreţi domnul subprefect să luaţi cauza asta şi, s-a terminat problema?
        Gardianul – Vă rog frumos. Ieşim afară şi ne liniştim.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Domnule, dar eu am un drept aici. Am un drept.
        Gardianul – Dacă domnul subprefect a zis să părăsiţi sala…
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Da avem un prefect aici? Avem nişte jurişti? Să spună juriştii dacă nu am dreptul să-mi susţin cauza mea aici.
        Gardianul – Vă rog să ieşiţi afară ca să nu folosim forţa.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Nu se poate domnule să vă însuşiţi acest punct de vedere discriminatoriu. Da ce aveţi aşa… Ce, am peri de lup? Ce s-a întâmplat aici? Ce vi s-a pupăzat văzul la toţi? Eu nu am vorbit în numele dumneavoastră şi atunci de ce să mă dea afară?
        Gardianul – Haideţi vă rog frumos ca să nu folosim forţa.
        Un membru al comisiei judeţene – Aici e o şedinţă a comisiei judeţene..
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Domnule, nu deturna dumneata sensul cuvintelor şi frazelor mele.
        O voce din sală – Du-te domne’ de-aici că mă înnebunişi cu glasul dumneavoastră. Lăsaţi-ne în pace.
        Gardianul – Haideţi vă rog frumos afară ca să nu folosim forţa.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Dar nu trebuie să ameninţaţi pe nimeni. Eu vreau proces-verbal ca să pot să îl atac în instanţă.
        Gardianul – Dumneavoastră tulburaţi ordinea şi liniştea publică.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Nu domnule pentru că sunt la poziţia 36. Nu am generat eu discuţiile astea. Domnul prefect poate să ia acea cauză. Dacă nu, stau aici. Staţi lângă mine. Dacă scot o vorbă mă scoateţi afară. Ies afară.
        Gardianul – Nu stau eu să vă păzesc toată ziua-bună-ziua. Dacă nu vă înţelegeţi de bună voie…
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Şi cine mă anunţă pe mine? Domnul subprefect m-a rugat să fac o listă şi când ajung acele persoane juridice în discuţie să mă invite. Cine mă anunţă pe mine afară?
        Gardianul – O să vă invite, nicio problemă.
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Sub nicio formă nu m-am gândit. În decembrie ’89 am fost aici.
        Sala – Huo!!!
        Obştea Moşnenilor Robeşti – Nu domnule, nu te lua aşa. Toate câte s-au întâmplat în comisia judeţeană înseamnă că v-aţi dat contribuţia mai mulţi. Da nu toţi sunt aşa. Nu-i nimic. Asta nu e ruşine pentru mine.

        Apreciază

    • Pr. vasile said, on august 21, 2011 at 6:02 pm

      Masoneria este o organizatie criminala care pedepseste pe oricine o critica, indiferent ca a fost sau nu membru al organizatiei.

      Dar masonii trebuie sa stie ca oricate crime ar face, tot nu va putea sa opreasca pe marturisitori sa spuna adevarul. Si cu cat vor ucide ei mai multi marturisitori cu atat mai multi le vor lua locul.

      Pr. Vasile

      Apreciază

  5. agerstress said, on august 20, 2011 at 7:17 pm

    Dumnezeu sa-l odihneasca.
    Este pentru noi o mare pierdere dar si un mare motiv de indarjire sa mergem mai departe, sa ducem mai departe Lumina Ortodoxiei adevarate.

    Apreciază

  6. Lil said, on august 21, 2011 at 10:15 am

    Îi mulţumesc celui care a făcut publică ipoteza pe care o împărtăşesc cu toată durerea.
    Chiar presupunând faptul că Florin şi-a asumat această mucenicie şi s-a exprimat ambiguu, aşa cum făcea uneori (cu atât mai mult cu cât el niciodată nu a fost pârâcios şi nu i-a dat în gât pe aceia care i-au făcut rău) – adevărul trebuie dat la iveală pur şi simplu pentru că este vorba în primul rând de o nelegiuire în ordine pământească. Şi nu putem slăvi în linişte ordinea cerească dacă nu ne străduim să facem ordine aici, după puterile noastre.
    Cu toate că îmi tremură la modul cel mai propriu mâna care tastează, categoric numai cineva foarte bine instruit îi putea provoca fractura cranio-cerebrală cu aşchii de craniu intrate în creier – fără să lase nici-o urmă de sânge. De asemenea, hemoragia internă letală nu apare doar de la trei coaste intrate în plămâni, ci numai atunci când ficatul, splina şi pancreasul sunt zdrobite. În plus, o cădere de la patru metri provoacă cel mult fracturi, pe de o parte, dar pe de alta şi multe răni şi zgârieturi. De asemea (şi tot pe de altă parte), chiar şi numei de la patru metri, dacă Florin ar fi căzut cu capul pe piatra pe care a fost găsit şi-ar fi spart capul şi şi-ar fi zdobit creierii, nu ar fi rămas întreg în exterior şi foarte curat. Probabil după ce a fost târât în apă, s-a trezit din loviturile mortale şi a putut să vobească cu aceia care l-au luat scos de acolo până cu puţin înainte de a intra pe poarte spitalului.
    Sunt multe de spus, dar aştept articolul întreg şi închei cu nădejdea că lui Florin îi va fi bine şi cu ajutorul rugăciunilor noastre sau cel puţin că nu îi este mai rău decât în această lume populată cu oameni laşi de care îi era o scârbă profundă, drept pentru care adesea rugăciunea lui era: „Doamne iisuse Hristoase, ia sufletul meu acum!”. Problema e că nedrepţii şi nebărbaţii care l-au atact în miez în noapte au găsit un moment nepotrivit: fusese ziua în care Florin era foarte optimist, plin de dorinţa de a face ceva cu viaţa lui şi cu multe proiecte pe cale, după cum au mărturisit ultimii oameni cu care au vorbit. Consolarea este că a trecut dincolo după ce se împăcase cu toată lumea şi în rugăciune.

    Apreciază

    • carmen said, on august 21, 2011 at 1:39 pm

      A propos de cuvintele de incheiere ale lui Lil, iata va fac si eu o marturisire.Din cauza nevredniciei mele, nu am reusit sa il ajut pe Florin si de ceva timp ma evita.Era, pe buna dreptate suparat pe mine iar eu sufeream realmente din acest motiv.Cu doar 3 zile inainte de uciderea lui ne-am intalnit absolut intamplator si a fost atat de deschis , am simtit iubire din toata inima, semn ca ma iertase!

      Carmen Elena Paduraru

      Apreciază

  7. paul said, on august 21, 2011 at 12:03 pm

    E posibil ca Florin Stuparu sa fi fost ucis. Au mai fost si alte cazuri relativ recente, dar toti au tacut malc.
    Saccsiv,
    Te rog mult sa scrii despre sfanta mucenita Heruvima, maica de la Petru voda, care a fost iradiata de oamenii lui Soros.Ar fi pacat sa nu se stie despre ea.Articolul este semnat de parintele Filotheu de la Petru voda.Uite aici:
    http://sitadeasa.wordpress.com/2007/11/10/maica-heruvima/
    O sa-ti mai spun si de alte mucenite.

    Apreciază

  8. Lil said, on august 22, 2011 at 7:09 am

    Corectez acum,

    Doamne, Iisuse Hristoase!

    Cât şi „ultimii oameni cu care a vorbit”.

    Dar să zicem că cea din urmă e scuzabilă chiar şi gramatical, cum că aş fi folosit pluralul majestăţii vorbind despre Florin.

    Apreciază

  9. […] Ipoteza: FLORIN STUPARU A FOST UCIS? […]

    Apreciază

  10. […] Ipoteza: FLORIN STUPARU A FOST UCIS? […]

    Apreciază

  11. […] Ipoteza: FLORIN STUPARU A FOST UCIS? […]

    Apreciază

  12. […] Ipoteza: FLORIN STUPARU A FOST UCIS? […]

    Apreciază

  13. […] Iata, de exemplu, ce putem citi la Astăzi, cuvînt pentru C. A. Rosetti, de pe AXA, un articol scris de Florin Stuparu: […]

    Apreciază

  14. […] 20 august 2011 imi dadeam si eu cu […]

    Apreciază

  15. Ioana Ciobanu said, on mai 12, 2019 at 10:19 am

    Îmi plac foare mult articolele dumneavoastra .

    Apreciază

  16. […] De ce a fost ceva extrem de rau, ne explica regretatul frate Florin Stuparu: […]

    Apreciază

  17. […] Ipoteza: FLORIN STUPARU A FOST UCIS? […]

    Apreciază

  18. […] FLORIN STUPARU A FOST UCIS? […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.