SACCSIV – blog ortodox

Azi, miercuri, ora 20, CONFERINTA DE PRESA NASA: “O descoperire majora – EXOPLANETE”

Posted in Uncategorized by saccsiv on februarie 22, 2017

Iata ce putem citi la Anuntul pe care NASA urmeaza sa il faca miercuri despre ”o descoperire majora facuta dincolo de Sistemul Solar” de pe Pro TV md:

NASA va organiza o conferinta de presa, miercuri, in care va dezvalui o informatie majora despre exoplanete si va anunta „o descoperire majora facuta dincolo de Sistemul Solar”, informeaza independent.co.uk.

Potrivit site-ului NASA, conferinta va dezvalui informatii despre descoperirile facute de cercetatorii americani cu ajutorul telescopului spatial Spitzer, conform News.ro

Exoplanetele sunt planete care orbiteaza in jurul altor stele decat Soarele.

NASA nu a facut alte precizari despre dezvaluirile pe care le va face in cursul conferintei de miercuri.

Exoplanetele sunt corpurile ceresti din Univers care au cele mai mari sanse de a gazdui forme de viata, intrucat multe dintre ele seamana cu Terra si ar putea contine acele elemente chimice care stau la baza vietii. Tot mai multe exoplanete au fost descoperite de cercetatori in ultimii ani.

Conferinta de presa va avea loc pe 22 februarie la ora 13.00 EST (20.00 ora Romaniei, n.r.) si va fi transmisa in streaming live pe postul NASA TV si pe site-ul NASA.

La aceasta conferinta vor participa astronomi si experti in stiinte planetologice din mai multe tari ale lumii.

Potrivit NASA, publicul larg va putea sa adreseze intrebari participantilor la conferinta folosind hashtagul #AskNASA in timpul evenimentului. De asemenea, agentia spatiala americana va organiza o sesiune de intrebari si raspunsuri pe platforma Reddit imediat dupa incheierea conferintei.

   Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

SECOND EARTH DISCOVERED? Nasa calls major news conference to reveal ‘discovery beyond our solar system’ that could aid quest for alien life

Gata, vine NASA diseara si spulbera geocentrismul si primitivismul.

Cred ca aici o s-o dea:

https://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/#public

 

Tagged with: ,

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. vio said, on februarie 22, 2017 at 1:28 pm

    pentru Theodor L.
    Continuare la discutiile purtate la articolul – Theodor Leontescu: PAMANTUL NU E PLAT
    La comentariul cu calatoria sufletului dupa moarte, aceasta https://ro.scribd.com/document/37402956/O-intamplare-incredibila-dar-adevarata, mi-ai raspuns ca povestirea nu este reala.

    ce gasesti comun la povestirea de mai sus cu aceasta de aici

    Despre un tânăr întors din lumea de apoi, cu părintele arhiepiscop Iustinian Chira al Maramureşului

    Invierea lui Alexandru
    Am avut un tânăr de 22 de ani, student la medicină, care a avut probleme grave de sănătate şi a mu­rit. Alexandru l-a chemat. După ce a murit, s-a întors din morţi. A în­viat. Eram stareţ aici, la Rohia. Şi a trimis vorbă – el era din Târgu Lăpuş – să merg să-l vizitez imediat. M-am dus la el şi, când am ajuns, era pe pat, stând — nu era culcat. Şi zice:

    – „Aţi venit, părinte stareţ?”

    – „Am venit”’

    – „V-am chemat, pentru că vreau să mă spovedesc şi să mă cuminec, şi apoi sa mă întorc înapoi la lumea pe care am văzut-o după ce am murit”.

    Apoi mi-a povestit ce i s-a întîmplat.

    „Atunci când am vă­zut că nu mă pot salva din moarte, am căzut într-o mare deznădejde şi revoltă împotriva lui Dumnezeu şi L-am înjurat pe Dumnezeu şi L-am blestemat pe Dumnezeu: „De ce-mi iei viaţa? De ce nu mă laşi să trăiesc?” Şi după clipa morţii au venit doi şi m-au luat şi m-au dus până la un orizont. De acolo, am văzut lu­mea aceasta care a rămas, iar în faţă am văzut cealaltă lume. Dar când a fost gata să mă trimită dincolo de orizont, am auzit o voce care a zis: «Nu-l putem primi la noi, pentru că ne-a blestemat şi s-a lepădat de noi. Dar nu-l putem arunca în iad, pentru că e tânăr şi e curat, fără păcat. Duceţi-l înapoi, să se spove­dească şi să se împărtăşească, şi apoi va veni la noi!»”

    Aşa mi-a spus acest tânăr, care terminase doi ani de medicină, deci nu era un om fără carte:

    „Şi aşa m-am pomenit din nou aici, pe pat. Şi de aceea am trimis după dumneata să vii, să mă spovedesc, cum auzit porunca. Să mă spove­desc, să mă împărtăşesc, şi apoi mă voi întoarce înapoi la lumea pe care am văzut-o dincolo de orizont”.

    Şi eu, ca oricare om, am încercat să-l mângâi:

    „Lasă, Alexandru, o să te faci sănătos!”

    Şi atunci, m-a refu­zat şi a spus:

    „Nu! Eu nu cer să mă fac sănătos! Nu aceasta o cer! Eu îţi cer dumitale, părinte stareţ, să vii să-mi faci înmormântarea. Şi am o rugăminte, pe care ţi-o fac” — mi-a spus Alexandru — „după ce o să-mi faci înmormântarea, întotdeauna să le spui oamenilor, în toată viaţa ta, şi mai ales la tineret. Întâi, să creadă în Dumnezeu. Doi, să creadă că are suflet nemuritor. Trei, să creadă în viaţa veşnică, în lumea cealaltă.”

    Alexandru mi-a dat această po­runcă si de atunci ascult de această poruncă. Şi, într-adevăr, eu am venit înapoi la mănăstire şi peste câteva zile, am fost chemat la înmormântarea lui Alexandru. Era la începutul lui martie… Dimineaţa. Peste noapte căzuse zăpadă şi tot oraşul Târgu Lăpuş era îmbrăcat în alb… Însă era un cer atit de senin şi de frumos! Şi erau toate şcolile, atunci, pe timpul regimului co­munist, in urmă cu 25 de ani în urmă…, şcolile, colegii lui de la facultate, profesorii de la Facultatea de medicină din Cluj toţi au fost la înmormântarea lui Alexandru.

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/2011/10/08/minunea-invierii-din-morti-a-tanarului-alexandru-marturia-ips-iustinian-chira/
    ps: saccsiv lasa te rog linkul acesta. Stiu ca nu permiti linkuri spre ric da linkul acesta lasa-l sa se foloseasca fratii.

    Apreciază

    • Theodor L. said, on februarie 22, 2017 at 3:45 pm

      Vio,

      Eu am ajuns sa cred in Dumnezeu tarziu. Dar am ajuns sa cred in El, in sufletul nemuritor, in viata vesnica si in Imparatia Cerurilor fara sa am nevoie de astfel de marturii. Poate este adevarata, dar eu nu o iau in consideratie pentru ca ajung la aceleasi rezultate cu Scriptura si cu Sfintii Parinti care au interpretat-o. Tanarul tau se mantuie ca poate a vazut si a crezut. Eu vreau sa ma mantuiesc pentru ca vreau sa fiu cu Dumnezeu si orice mi se petrece mie, cat ar fi de rau, fie si moartea care oricum ne asteapta, nu am de gand sa-L injur sau blestem. Eu am ajuns sa vad moartea asa cum o vede Sfantul Efrem, ca pe o binefacere a lui Dumnezeu pentru omul cazut ca sa nu se chinuiasca vesnic pacatuind.
      Sfantul Efrem Sirul are altfel de marturie despre un mort care a inviat.
      „Cei vii au făcut roată în jurul mortului care se întorsese la viaţă
      pentru a-l întreba:’Cu ce se aseamănă existenţa în Şeol?
      Acolo sufletele oamenilor sunt conştiente?’ Dar el răspunde:
      ’ E ca şi cum m-am sculat din patul în care am dormit.” (Imnele Bisericii 38, 15)

      Pentru cei care sunt interesati, am sa incerc cat de curand sa fac cunoscuta invatatura Sfantului Efrem despre pacatul protoparintilor, despre judecarea lui, despre sentinta lui Dumnezeu si despre alungarea lor din Rai.

      Apreciază

    • vio said, on februarie 22, 2017 at 6:11 pm

      Theodor L.
      Nu depre mantuire era ideea cu toate ca mantuirea este totul, altfel este nimic.
      Am amintit si de cazul invierii tanarului Alexandru, fiindca despre INVIERE DIN MORTI e vorba aici pentru a adeverii celalalt caz expus mai inainte „O intamplare incredibila dar adevarata” in care sufletul percepe dupa moarte marimea INFINITA a spatiului fizic ce inconjoara Pamantul.
      Cele doua povestiri au ca lucru comun cei doi ingeri ce vin sa ia sufletul omului, ingeri ce se regasesc in ambele povestiri. Cei doi ingeri sunt: Ingerul de la Botez dat de Dumnezeu cand omul primeste botezul ortodox si Ingerul trimis de Dumnezeu sa aduca sufletul inaintea Sa.
      Eu consider ca adevarata prima povestire atat prin explicatiile destul de amanuntite, cat si privind prin cea de a doua povestire, Invierea lui Alexandru, relatare mentionata de catre de curand mutatul la Domnul, IPS Iustinian Chira.

      Apreciază

      • vio said, on februarie 22, 2017 at 8:19 pm

        mai sus am folosit o exprimare gresita, corect este sufletul se desparte de trup

        Intro alta relatare Povestire despre ostaşul Taxiot, care a înviat din morţi apar la fel doi ingeri
        ………………………
        ……………………… Deci, cu multe lacrimi, a spus aceasta: Eu, pe cînd muream, am văzut nişte arapi stînd înaintea mea, a căror vedere era foarte înfricoşată şi, văzîndu-i pe aceia, sufletul meu se tulbura. Apoi am văzut doi tineri foarte luminoşi şi a mers sufletul meu în mîinile lor şi, îndată zburînd de la pămînt, ca şi cum ne suiam în văzduh, spre înălţime, am aflat vămile cele ce străjuiesc suirile şi opresc pe tot sufletul omenesc. Şi la fiecare vamă pentru deosebit păcat întreabă, una pentru minciună, alta pentru zavistie, iar alta pentru mîndrie; şi fiecare păcat are pe ai săi întrebători în văzduh. Şi am văzut într-un sicriaş, ce se ţinea de îngeri, toate lucrurile mele cele bune şi, luînd din acelea îngerii, le cumpăneau cu lucrurile mele cele rele şi astfel am trecut vămile. Iar cînd ne-am apropiat de porţile cereşti, am sosit la vama desfrînaţilor şi m-au oprit acolo străjerii şi-mi scoteau toate trupeştile mele lucruri cele de des-frînare, pe care le-am făcut din copilăria mea şi pînă acum.
        …………………………………..

        Deci observi ca in toate aceste relatari ale sufletelor crestin ortodoxilor de dupa despartirea de trup apar cei doi ingeri ce iau sufletul omului spre a fi dus inaintea Domnului.

        Apreciază

    • gheorghi said, on februarie 22, 2017 at 7:50 pm

      Deci … tanarul student la medicina era „curat si fara de pacat”!
      Desigur ca IPS Iustinian descria ce auzise, doar nu l-a insotit pe tanar in „calatorie”, …. pana la acel „orizont” care (ar?) desparte „lumile:!
      Desigur ca revenirea din lesin prelungit, coma sau iesirea din stare cataleptica (posibil de „atins” si urmare a unor practici fals isihaste) impresioneaza puternic si se poate exclama sau declama ca s-ar fi intors din morti.
      Si despre fiul risipitor tatal a zis, „mort a fost si a inviat” dar este clar ca nu fusese mort…
      Putem intelege acea „moarte” ca o stare de rupere de realitatea fizica si mentinere a unor functii ale sufletului, printre care si a mintii. Dintre cei „treziti” din coma, multi au realatat ca erau constienti de cele ce se petreceau in jur si chiar „aflau” de altele petrecute cu unii cunoscuti sau in alte parte.
      Si desigur, acelea nu erau din „alta lume”, de „dincolo” ci de-a dreptul relatari doin „aceasta viata” de unde nu se intelege usor cum ajung in mintea suferindului – aparent inconstient..
      Cum poate un crestin sa creada sufletul umbla hai-hui …. se duce, se intoarce si …. apoi, „vine” tanarul sa „dea porunca” Episcopului….!???
      Ca sufletul cerceteaza si unele din afara trupului, in diferite forme,,, „initiatice” ori accidentale nu a negat nimeni dar sa crezi ca asa … cate unii mor si invie… lui Lazar i-a spus Iisus sa se scoale… nu a venit ceva in imaginatia lui Lazar sa-l „trezeasca” din morti.
      Ne spune mai multe Serafim Rose despre „informatiile de dincolo” si sursa cat si interpretarea acestor experiente.
      Sa nu confundam pre-gustarea Sfintilor cu trairile suflketesti sau imaginatia cate unuia sau altuia.
      ––––––-
      Despre ce se intampla DUPA MOARTE aflam
      – la http://www.sfaturiortodoxe.ro/drumul.htm > „DRUMUL SUFLETULUI DUPĂ MOARTE” – Părintele CLEOPA
      – … si la http://ro.orthodoxwiki.org/V%C4%83mile_v%C4%83zduhului > „Învăţătura despre vămile văzduhului”
      – … Pr. Nicodim Măndiţă, „Vămile văzduhului şi mărturii despre existenţa lor” „The Taxing of Souls” („Vămuirea sufletelor”) de Mitropolitul Hierotheos (Vlachos)
      .- .. http://www.sfaturiortodoxe.ro/sufletul-dupa-moarte/sufletul-dupa-moarte-vamile-vazduhului.htm >
      „SUFLETUL DUPĂ MOARTE” – Ieromonah Serafim Rose (1934-1982)
      Nu este intoarcere propriu-zisa din moarte cu putinta omului prin mintea ori voia lui, chiar daca se „trezeste” si spune, relateaza spectaculos, socant.

      Apreciază

    • gheorghi said, on februarie 25, 2017 at 2:23 am

      Spui:
      „Si despre fiul risipitor tatal a zis, „mort a fost si a inviat” dar este clar ca nu fusese mort…
      Desigur ca IPS Iustinian descria ce auzise, doar nu l-a insotit pe tanar in „calatorie”
      vorba ta e vicleana ”
      Te rog „califica” si urmatoarea situatie:
      „Recent am discutat şi la mănăstirea Petru Vodă cu câţiva părinţi şi o maică despre cum s~a întâmplat că pr. Iustin Pârvu are o declaraţie laudativă la adresa lui A. Boca.

      Concluzia a fost că s-au folosit cu viclenie de buna lui credinţă.
      Se observă că, în cele vreo două cărţi în care apare declaraţia pr. Iustin, nu apar informaţii despre rătăcirile lui Boca.
      Pr. Iustin nu le ştia pe toate, că nu era Dumnezeu şi fanii lui Boca nu i-au spus că a pictat la Drăgănescu pe ereticii Ulfila şi Francisc de Assisi cu aureolă, s-a pictat pe sine în chipul Sf. Ioan Botezătorul, se teleporta etc.
      Că atunci răspunsul ar fi fost altul. ”
      Si Par.Gheorghe are „VORBA VICLEANA”?
      ––––––
      Te surprinde – reactie unui „marxist cultural”, a cuiva care nu ar argumente dar intra in panica… atunci cand este abordat cu alta informatie sau opinie.
      –––––
      Stii ca nu vorbele sint viclene ci oamenii…
      CE NU AI INTELES?

      Apreciază

  2. Spaceman said, on februarie 22, 2017 at 2:39 pm

    Știrea este de luni 20 februarie 2017 și a fost preluată de pe

    http://www.independent.co.uk/news/science/nasa-announcement-press-conference-today-solar-system-exoplanet-sun-planets-news-latest-a7590281.html

    Apester pune la dispoziția cititorilor două sondaje foarte interesante:

    1. Vor descoperi oamenii de știință forme de viață extraterestre în timpul vieții noastre?

    http://discover.apester.com/media/58ac29347e8066d7630d55ca

    2. Urmează ca NASA să anunțe că a descoperit viață extraterestră?

    http://discover.apester.com/media/58ab37c63d7ca9a841f32c3a

    Eu așteptam rezultatele conferinței deoarece cum spuneam:

    Pentru ca oamenii să primească acte de identitate biometrice electronice, ecumenismul, guvernul mondial, iar nu peste mult timp pe ANTIHRIST, se vor atinge cele mai înalte cote ale înșelării!

    Tot felul de MASCARADE cu ecumenisme, politicieni, patroni,corupție, evaziune fiscală, traficanți, teroriști, oameni de știință, extratereștri antici, roboți, androizi ucigași, și cine știe ce vor mai scorni dracii.

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 22, 2017 at 2:47 pm

      În timpurile lui antihrist oamenii vor aştepta salvarea din cosmos. Aceasta va fi cea mai mare înşelare (momeală) a diavolului: omenirea va cere ajutor de la extratereştri, neştiind că aceia sunt demoni.
      Cititi va rog mai multe la:
      Profetiile Arhim. Gavriil: despre EXTRATERESTRII, despre CUM VOM REZISTA IN MUNTI SI PADURI, despre ANTIHRIST si adeptii sai fara fapte bune dar care „vor umbla la biserica, se vor boteza si vor predica poruncile evanghelice” …

      Profetiile Arhim. Gavriil: despre EXTRATERESTRII, despre CUM VOM REZISTA IN MUNTI SI PADURI, despre ANTIHRIST si adeptii sai fara fapte bune dar care „vor umbla la biserica, se vor boteza si vor predica poruncile evanghelice” …

      https://saccsiv.wordpress.com/2013/08/23/profetiile-arhim-gavriil-despre-extraterestrii-despre-cum-vom-rezista-in-munti-si-paduri-despre-antihrist-si-adeptii-sai-fara-fapte-bune-dar-care-vor-umbla-la-biserica-se-vor-boteza-si-v/

      Apreciat de 1 persoană

      • Emil Baciu said, on februarie 22, 2017 at 8:36 pm

        Cu parere de rau o spun, ca daca antihristul intarzie inca putin, o sa ne ascundem numai in munti (cei care vor fi in stare), caci si padurile ni le fura hotii, talharii, sarlatanii, coruptii, din demonica UE care si-a instalat la noi presedinti, guverne, parlamente, servicii -care slujesc cu sarg acesteia, nimicind Tara si poporul.
        „Doamne, Te-am parasit, nu ne parasi !”

        Apreciază

  3. sica said, on februarie 22, 2017 at 3:51 pm

    Apreciază

  4. gheorghi said, on februarie 22, 2017 at 10:18 pm

    „La pomul laudat…” de atei, rationalisti, … de nepotii maimutei… cam ce am putea auzi?
    Interpretari despre firul de praf privit la microscop – pardon, cica e telescop – tinteste si mareste ce ar fi depa-a-a-rte intr-un Univers care „are” ceva ce nu se vede – stele, undeva unde nu ajunge nimeni si care nu poate fi verificat in nici un fel! … doar ca „rimeaza” cu ideologia pseudo-stiintei, adica a ‘celora imaginate ca ar fi dar fara Dumnezeu.
    De sute de ani, filozofiile Apusului, de inspiratie pagana antica „lupta” sa descopere „misterele” (uau!) – ca acolo nu mai exista TAINE. adica cele de necuprins, neinteles, neaflat si nepatruns cu mintea si puterile omului.
    Dezvoltarea societatii si toata „realizarea” de dupa caderea eretica a Apusului are ca fundament dezvaluirea de mistere spre folosinta si LA VOIA OMULUI.
    Povestile s.f. de la cei care folosesc mintea in dezvoltarea stiintei impotriva Adevarului nu pot fi decat povesti dar si arme de agresiune mintala pe care anti-crestinii le folosesc sistematic in prostirea cat mai multor indivizi.
    …. ei tot cred ca o sa faca un fel de nave cu propulsii imaginare si vor transfera ADN, echipamente „inteligente”… vor „Terra-forma” noi locatii de pe unde a dus mutu’ iapa…

    Apreciază

  5. gheorghi said, on februarie 22, 2017 at 10:24 pm

    Sa enumeram cam ce au … „descoperit” acesti oameni de „stiinta” moderni:
    … vreo 200.000.000.000 de galaxii (presupunere „stiintifica”) = 2 x 10 ^ 11
    … vreo 1.000.000.000.000 de stele intr-o galaxie (presupunere „stiintifica”) = 1 x 10 ^ 12
    Vreo… 2 x 10 ^ 23 stele!
    Avem si „the chance for developing such a civilization on a habitable planet in the observable universe is less than 1 in 1024 (a 1 with 24 zeros!)” – presupunere de la http://www.airspacemag.com/daily-planet/odds-were-only-technologically-advanced-species-universe-are-extremely-low-180958975/
    … dupa probabilitatea criteriala (factori necesari existentei Universului, „stelelor”, planetelor…. dar a vietii, in mod necesar si obligatoriu – peste 50 descoperiti/enumerabili… pana prin 2015!)
    Ar fi o probabilitate de 1 x 10 ^(-27)
    Asta ar duce la o medie de 1 stea cu 10.000 mii de planete… ceea ce este si dupa „stiinta lor” o aberatie.
    –––––
    Daca insa consideram … „the chance for developing such a civilization on a habitable planet in the observable universe is less than 1 in 1024 (a 1 with 24 zeros!)” – presupunere de la http://www.airspacemag.com/daily-planet/odds-were-only-technologically-advanced-species-universe-are-extremely-low-180958975/
    Si probabilitatea criteriala de 1 x 10 ^(-27) rezulta ca mai „trebuie” vreo mie de Universuri sa „apara” o [alta] „habitable planet”… nu obligatoroiu… viata!
    ––––––––-
    Iata ce aflam chiar de la un Evangelist – Eric Metaxas – publicat de „Wall Street Journal” chiar de Craciun… 25 decembrie 2014: http://ericmetaxas.com/media/articles/science-increasingly-makes-case-god/#sthash.9JGKGgdW.dpuf , in apararea miracolului vietii create:
    “… Today there are more than 200 known parameters necessary for a planet to support life—every single one of which must be perfectly met, or the whole thing falls apart.
    …. The fine-tuning necessary for life to exist on a planet is nothing compared with the fine-tuning required for the universe to exist at all.
    … Alter any one value and the universe could not exist.
    For instance, if the ratio between the nuclear strong force and the electromagnetic force had been off by the tiniest fraction of the tiniest fraction—by even one part in 100,000,000,000,000,000—then no stars could have ever formed at all.” …
    Vorbeste de probabilitatea (dedusa la acest nivel de cunoastere omeneasca) de a exista o planeta „cu viata”, locuibila… in universul cunoscut (!?) de 1 urmat de 27 de „0”-uri.
    1 (una) – o posibilitate din 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000 de „aranjamente” de factori NESCHIMABIBILI.
    Sigur ca au sarit ca arsi evolutionistii:
    http://www.evolutionnews.org/2015/01/still_taking_ai092671.html
    –––––––
    Sa vedem o mostra din „socoteala” … STIINTIFICA… „SE CREDE CA”… :
    http://chemistry.about.com/od/astrochemistry/fl/Number-of-Atoms-in-the-Universe.htm
    „It is believed 74% of the mass of the Milky Way, for example, is in the form of hydrogen atoms.
    The Sun contains approximately 1057 atoms of hydrogen.
    If you multiple the number of atoms per star (1057) times the estimated number of stars in the universe (1023), you get a value of 1080 atoms in the known universe.
    Ca un facut, … „These estimates are based on hard data, so they are correct based on what we know. “
    Adica au sarit brusc de la
    – “se crede” ca masa Caii Lactee..
    – si „estimam” numarul de stele in Univers (adica presupunem, ca nu putem numara/masura!)
    la a afirma ca se bazeaza pe dovezi serioase deja stiute (aflate, masurate, descoperite)!
    Ce validitate are rezultatul obtinut prin astfel de logica imprecisa?
    Credem si presupunem – asta este ceea ce STIM!
    Asta DA! stiinta….
    Si ca sa fim si mai convinsi – „excludes dark matter and dark energy”, adica acele „credinte” nedovedite, nevazute, nemasurate ci inventate ca sa acopere aberatiile de gandire ale stiintei New Age.

    Apreciază

  6. Spaceman said, on februarie 22, 2017 at 10:29 pm

    NASA LIVE EVENT: Briefing on Discovery Beyond Our Solar System

    Apreciază

    • el said, on februarie 23, 2017 at 9:04 pm

      Spaceman

      pana si motanul meu s-a PISAT pe un astrofizician vestit al NASA in plina „conferinta” !!! 🙂
      d´apoi un om intreg la minte sa ii creada ” e cuvant de HUOnoare ” !!!! 🙂 🙂 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  7. […] Azi, miercuri, ora 20, CONFERINTA DE PRESA NASA: “O descoperire majora – EXOPLANETE” […]

    Apreciază

  8. tataia said, on februarie 23, 2017 at 1:06 am

    Prostii! Mai crede careva minciunile NASA? Oricum NASA va fi sacrificata in cadrul ultimei revolutii fNOM contra NOM…va fi sacrificata alaturi de Masonerie, de biserica catolica si de multe alte organizatii si institutii.

    Apreciază

  9. Gazpromie said, on februarie 23, 2017 at 11:05 am

    Prostovanilor! :))

    Apreciază

  10. Calator Astral said, on februarie 24, 2017 at 11:06 am

    Ieri la Sibiu dupa doua zile senine
    https://calatorastral.wordpress.com/2017/02/24/chemtrails-23-02-17/

    Apreciază

  11. […] Azi, miercuri, ora 20, CONFERINTA DE PRESA NASA: “O descoperire majora – EXOPLANETE” […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.