Saccsiv – Weblog

Sute de angajați ai Companiei Epicenter au deja microcip implantat în mână, iar campaniile de promovare a implantării sunt în plină desfășurare

Posted in Uncategorized by saccsiv on Februarie 7, 2017
Tagged with: , ,

Portalul OrtodoxInfo deranjeaza la maxim. Deci suntem pe drumul cel bun

Posted in Uncategorized by saccsiv on Februarie 7, 2017

Multumita bunului Dumnezeu, portalul a devenit public pe 19 ianuarie:

Iata si PORTALUL: Ortodox Info

Iata si cele mai cititi articole:

Pentru că rămân ferme pe poziţii, cele 13 maici antiecumeniste din Văratec sunt evacuate în miez de iarnă peste 22 600 vizualizari

APOCALIPSA A ÎNCEPUT. Dar asta pricep doar cei ce înțeleg PROFEȚIA Sfântului Nil Athonitul peste 13 800

Lupta Părintelui Cosmin Tripon pentru păstrarea Ortodoxiei la Beiuş peste 11 100

Mitropolia Moldovei şi Bucovinei trimite maicile antiecumeniste de la Văratec… în staţiune peste 11 000

   Deci n-are nici trei saptamani, dar isi face deja treaba. Si inca nici nu-i gata.

Asta, desigur, ii face pe dusmani sa turbeze. Asa ca au declansat un furibund atac impotriva mea pe toate fronturile internetului: bloguri, comentarii, facebook, e-mail. Minciuni la greu, fara nici o demonstratie.

Ati vazut cum critic eu pe cineva? Dau link-ul spre articolul respectivului, il copiez, apoi il analizez bucata cu bucata. Cine e de acord cu analiza mea, bine, cine nu-i de acord, iar bine, dar sunt acolo toate, ca sa le poata toata lumea vedea. Ati vazut vreodata asa ceva la cei ce ma ataca? Niciodata. De exemplu, ultimul care m-a atacat, scria ieri ca dovada ca sunt securist e ca … n-am scris nimic despre proteste. Cat de mult tupeu trebuie sa aiba pentru a debita asa ceva? Ca multi gura casca poate il cred pe cuvant, dar altii poate sunt curiosi sa vada cu ochii lor daca chiar am scris sau nu pe portal sau blog, cat am scris si cum am abordat tema. Si nu pica de mincinos?

Atacurile lor insa, ma bucura. E inca o dovada ca suntem pe drumul cel bun. Caci cine sunt cei ce o fac? O legiune compusa din indivizi pro Sinodul din Creta sau anti nepomenitori sau atei sau activisti new age, baietii cu misiunem etc.

Dar portalul nu e tot. De indata ce-l terminam, ne apucam de carti, dezbateri publice si procese. Nu procese impotriva celor ce ma ataca, ar fi pierdere de timp pretios, caci sunt legiune. Ci procese grele, de la chemtrails si pana la cipuri. Adica vom avea multa treaba. Iar daca mie mi se va intampla ceva, puscaria sau moartea, voi trebuie sa continuati, caci pana la urma asociatia, cu portalul si ceea ce va mai urma, este un proiect al nostru, al cititorilor blogului saccsiv.

Din pacate insa, toate acestea nu functioneaza cu aer. Asa ca imi cer iertare ca reiau apelul din decembrie:

Sprijiniti PORTALUL si ASOCIATIA

Multumesc.

Doamne ajuta!