Saccsiv – Weblog

CHEMTRAILS si … PROTESTELE

Posted in Uncategorized by saccsiv on Februarie 3, 2017

Iata comentariul cititoarei Ana postat la Vom avea nevoie de martori intr-un proces ANTI CHEMTRAILS:

Din pacate nu am poze, dar as vrea sa adaug ceva. Ieri, pe 2 februarie, intre orele 16-18 eram in parcul Cismigiu din Bucuresti. Erau foarte multe chem trails-uri, mult mai multe decat de obicei. Pe la 18 seara se mai potolisera, sau poate din cauza intunericului nu le-am mai vazut eu. Si, coincidenta ciudata, s-a intamplat asta tocmai cand urmau proteste de strada, si probabil inca mai urmeaza.

Inca ceva, poate e doar o coincidenta, dar o zic oricum, poate se mai confrunta cineva cu asta. De 4-5 zile, de cand sunt proteste in strada, imi e rau cam tot timpul, am si slabit 2 kg, si ma stradui sa nu slabesc mai mult, dar e greu… Nu as avea motive sa am starea asta, ca sunt genul de persoana care incearca, pe cat posibil, sa duca o viata sanatoasa. Poate mai e cineva cu stari de greata mereu, de cand au inceput protestele. Probabil nu sunteti singuri. Doamne ajuta!

  Comentariu saccsiv:

I-am auzit si pe altii ca le-a fost un rau ciudat zilele astea. Dar asta deja nu ma mai mira:

RACEALA BIZARA dupa explozia de CHEMTRAILS din decembrie?

Sa existe insa si o legatura intre chemtrails si proteste? Exista oare substante care ar influenta comportamentul uman de o asa maniera? Sa nu uitam ca romanii ies extrem de greu si de rar in strada.

 

Tagged with: , ,