SACCSIV – blog ortodox

FLORIN ZAMFIRESCU: Cei ce-si apara tara nu sunt TERORISTI

Posted in Uncategorized by saccsiv on iunie 21, 2015

Intr-o emisiune a Antenei 3 moderata de Adrian Ursu, invitatul Florin Zamfirescu a zis la un moment dat ca nationalismul nu e extremism iar cei ce-si apara tara nu sunt teroristi. Si a propus ca aceasta tema sa fie dezvoltata, dar evident ca vigilentul Adrian Ursu a fost de alta parere, asa ca a schimbat subiectul si s-a terminat emisiunea. Ca asa e la “curajoasa” Antena 3:

De ce SRI-ul nu vrea sa-i depisteze pe MAGISTRATII MASONI? Invitatul Ovidiu Zară deschide o excelenta tema, pe care insa batranele hiene de la Antena 3 o inchid cu glume hahaite …

   Nu stiu despre ce altceva a mai vorbit Florin Zamfirescu in respectiva emisiune. Despre acest actor am mai scris:

Stricarea Romaniei prin studentii ei. Cazul FLORIN ZAMFIRESCU si HOMOSEXUALITATEA

Dar nu m-am dumirit inca exact ce-i cu el, caci am tot amanat sa sap mai adanc. Unii frati au comentat cum ca ar fi mason. Eu sper sa nu fie.

Oricum ar fi, tema propusa de el e extrem de importanta. Si de aceea nici nu se va discuta despre ea la tv …

 

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. G-man said, on iunie 21, 2015 at 4:56 pm

    ce parere aveti despre Anne Graham ?

    Apreciază

    • G-man said, on iunie 21, 2015 at 6:59 pm

      http://www.annegrahamlotz.org/2015/04/30/is-gods-judgment-coming/

      i-am gasit si blogul ..zice ceva de povestea aia cu 15-28 septembrie ..care am mai auzit-o pe la voi..
      dar eu intrebam asa in principiu ce parere aveti dspre ea ? evanghelista graham?

      Apreciază

      • el said, on iunie 21, 2015 at 8:53 pm

        G-man

        nu stiu frate ce sa zic, decat ca nu iau in consideratie ratacitii eretici, macar ca unoeri si ei pricep riscurile lumii acesteia( vezi pb cipurilor si nu numai, din cursele „moderne” ale devenirii „noii lumi” ) , insa neluminati de har fiind risca sa nu aibe pertinenta si sa fie usor deraiati de diavol in falsuri.
        Doamne ajuta.

        Apreciază

      • G-man said, on iunie 22, 2015 at 8:27 am

        frate el ,
        intrebamsi eu ! ca zic ma poate o fi importanta cucoana asta , daca a ajuns sa imi dea citate din ea , preotul la predica de duminica….

        Apreciază

      • el said, on iunie 22, 2015 at 3:24 pm

        G-man

        interesante lecturi/citate are si preotul acela, ca „albina” cum ar zice Mircea:v 🙂 bz bz bz.. zzzz…

        Apreciat de 1 persoană

  2. john said, on iunie 21, 2015 at 8:46 pm

    Un milion pentru libertate!Libertatea de’a fi normal!
    Un milion de oameni, conform organizatorilor, au manifestat la Roma ieri contra încercării de legalizare a „parteneriatelor civile” pentru homosexuali si a ideologiei gender, cea mai teribila – prin mutatiile directe asupra psihicului uman – inginerie sociala din istoria lumii. Practic, familia va face implozie iar copiii, invatati de mici ca sexul este „o alegere libera”, vor fi crescuti ca un plancton decerebrat, intr-o anormalitate satanica pe care nici Orwell nu a putut-o imagina.

    H.A.A.R.P IN ACTION! Se fac antrenamente,Blue Beam?

    Apreciază

    • G-man said, on iunie 22, 2015 at 8:28 am

      da .. >? in franta au fost 2 .. 2 milioane .. a contat ?

      Apreciază

  3. RomeoB said, on iunie 22, 2015 at 7:30 am

    >vigilentul Adrian Ursu a fost de alta parere

    Sa nu incercam sa reinventam roata.
    Singurul nationalism permis in ziua de azi, este cel al lui Viktor Orban. Foarte criticat de globalisti dat acceptat.

    Cred ca oamenii nostri politici ar trebui obligatoriu pentru inceput sa faca copy-paste, iar apoi sa vade deaca e posibil ceva in plus.

    Apreciază

  4. dantanasescu said, on iunie 22, 2015 at 5:47 pm

    Am auzit şi eu că Florin Zamfirescu ar fi mason. Dar ce nu mi-a plăcut la el cel mai mult a fost atunci când într-o emisiune de la Nasul TV a spus că el se consideră a fi dac şi mai zicea ceva şi de religia zamolxiană. Dacă spunea că e creştin şi dac nu era nici o problemă, dar el vorbeşte despre întoarcerea la păgânism şi asta e o chestie masonică.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 22, 2015 at 5:55 pm

      dantanasescu

      Eu te cred, dar daca dai de o inregistrare youtube sa-mi dai te rog link-ul, sa-l pun la un viitor articol.

      Apreciază

  5. […] FLORIN ZAMFIRESCU: Cei ce-si apara tara nu sunt TERORISTI. […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.