SACCSIV – blog ortodox

MASS-MEDIA: Absenteismul pune sub semnul intrebarii legitimitatea Parlamentului European

Posted in PARLAMENTUL EUROPEAN, UE, UNIUNEA EUROPEANA by saccsiv on mai 23, 2014

7b37b5d95399597ec78253abbf29daf6_751072

Foto: http://ansa.it/europa/notizie/rubriche/voceeurodeputati/2013/10/15/Ue-stop-transumanza-Strasburgo-PE-vuole-modifica-Trattati_9463311.html

Cititi va rog si:

SIMBOLURI: Cladirea Parlamentului European fotografiata de sus …

Multe televiziuni si ziare se agita zilele astea deoarece “sondajele de opinie arata că 75% dintre alegători nu îşi vor exercita dreptul de vot” si ca atare “absenteismul pune sub semnul intrebarii legitimitatea Parlamentului European”.

Pai tocmai asta e ideea pentru care indemn sa nu mergem la vot.

IMPERIUL UE = MAMONA. De ce nu trebuie sa votam la alegerile europarlamentare, sa candidam sau sa fim alesi? NE EXPLICA SFINTII SI MARII DUHOVNICI Ioan Gura de Aur, Justin Popovici, Nicolae Steinhardt, Staretul Antonie

 

94 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Irina said, on mai 23, 2014 at 12:00 pm

    Nu mai pot eu ca PE isi pierde legitimitatea, dar neprezentarea la vot poate aduce alt lucru destul de important pentru noi romanii si anume ca daca nu ne vom prezenta, se vor prezenta doar sustinatorii marilor partide PSD sau PDL si daca vor castiga acesti tradatori de neam, tare ma tem ca ne vom trezi in scurt timp cu toate mizeriile occidentale. In schimb daca vom vota persoane care apara valorile ortodoxe si ale neamului, atunci macar mai putem opri din puhoiul de pacate ce vine din occident si ne vom apara valorile.

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 23, 2014 at 12:38 pm

      Irina

      Tu nu vrei deloc sa intelegi cum functioneaza mecanismul. Nu vrei si gata.

      Apreciază

      • kosk said, on mai 23, 2014 at 1:00 pm

        pai si cu cine sa votez Irina?..avem noi partide nationalist/crestin/Ortodoxe puternice? cu Capsali? cu Neamtu? cu Mazare ot Constanta? hai ca ma faci sa rad..

        Apreciază

      • Munteanu Irina said, on mai 23, 2014 at 7:19 pm

        Cu cine sa votez? Pai cu oricine in afara de ploitrucii care ne conduc din 89 in coace. Sunt pentru o schimbare radicala.Eu nu am chef ca votul meu sa fie furat de politruci, adica mai clar sa voteze ei in locul meu, pentru ca eu nu am votat. De aceea prefer sa merg la vot si sa votez chiar pe unul care nu are nici o sansa, sau sa anulez votul. 

        Apreciază

      • Irina said, on mai 23, 2014 at 7:14 pm

        Pai cum functioneaza? Spune-mi si mie. Daca am vota in masa pe altcineva in afara de psd si pdl atunci cred ca am schimba fata Romaniei. Daca nu este bine sa nu votam, atunci asta e, soarta, trebuie sa rabdam toate pacatoaiele din occident fara cartire pentru ca o sa se duca acolo cine” trebuie” si ni se va baga pe gat homosexualitatea, avorturile si toate cele.

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 23, 2014 at 7:26 pm

        Irina

        Vorbim de PE.

        Apreciază

    • Cosmin said, on mai 23, 2014 at 2:29 pm

      @ Irina,

      Citeste cu atentie aici:

      http://nuvotati.wordpress.com/2012/11/26/sa-ne-amintim-ce-reprezinta-votul/

      Apreciază

      • Irina said, on mai 23, 2014 at 8:30 pm

        Da Cosmin asa este, dar faptul ca prin votul nostru elita politica castiga puterea este din cauza faptului ca tocmai aceasta elita politica este aleasa de majoritatea cetatenilor. Dar daca romanul de rand s-ar destepta si nu i-ar mai vota pe politrucii astia cred ca ar cadea. Uita-te la Elevetia este tara in care democratia se manifesta asa cum trebuie, in care puterea este a poporului, unde poporul este intrebat sau se manifesta pentru sau impotriva de fiecare data prin referendum chiar si pt cele mai marunte probleme. Un partid acolo poate fi dat jos inca din timpul mandatului daca nu raspunde asteptarilor cetatenilor, sau pe viitor isi iau adio de la vreun mandat. Practic elvetienii ii schimba pe cei de la conducere ca pe sosete, si mai intotdeauna sunt altii care candideaza, nu ca la noi ba psd ba pdl, ba tot astia cu alta fata.

        Apreciază

      • Cosmin said, on mai 23, 2014 at 11:31 pm

        @ Irina,

        Ma indoiesc ca elvetienii ar fii ortodocsi; ori de aici pleaca problema. Avem soarta pe care o avem deoarece suntem popor drept maritor. Daca am fi un popor de eretici, precum elvetienii, pentru care doar banul conteaza, diavolul si slugile sale, nu si-ar mai bate capul cu noi. Am trai in lux, iar saracii in decenta.

        Ori asta e oare calea mantuirii?

        Reusesti sa patrunzi subtilitatea faptelor acum ?

        Citeste inca o data cu atentie link-ul ce ti l-am sugerat, sau te intreb retoric:

        Tu chiar ai impresia ca mergand la vot schimbi ceva?

        Tu chiar ai incredere in sistemul de numarare al voturilor?

        Nu ti-ai pus chiar niciodata intrebarea: de ce e important pentru unii, sa mergi la vot, fapt pentru care te rasplatesc cu o bricheta, un pix, un balon, sarmalute, un mic, o berica, o punga, ceva maruntis, o galeata, etc etc, constienti fiind ca tu poti vota cu orsicine ?

        Tu chiar ai impresia ca mergand la vot, alegi ?

        Ultimii 25 de ani de experienta, chiar nu reprezinta nimic pentru tine ?

        Raman mut de uimire cand vad cum sar unii sa instige la revolta pe baricade, iar cand pot sa duca o lupta pasnica, AUTENTIC CRESTINA si eficienta, prin neprezentare la urne, se inghesuie la vot. INCREDIBIL.

        Sunt sigur ca ai prins mesajul acum 😉

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 23, 2014 at 11:46 pm

        Cosmin

        Eu nu sunt sigur.

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on mai 24, 2014 at 12:17 am

        Mă bucur că i-ai explicat. Eu nu mai am atâta răbdare și timpul necesar…

        Apreciază

    • zcalin said, on mai 23, 2014 at 6:37 pm

      Irina, nu conteaza cine voteaza … conteaza doar cine numara voturile. Normal ca ei ar vrea sa fie cat mai multi romani la vot ca sa poata maslui mai bine voturile (de aia au scos-o pe asta ca trebuie sa te prezinti la vot indiferent daca ai vreo optiune …daca nu ai sa-iti anulezi cica votul). La o prezenta de 2-4 mil. de votanti e mai greu sa arunci cu 1 milion de voturi in piata decat la vreo 8-10 milioane …. unde nu s-ar simti frauda. Eu si acum ma intreb: cati romani au drept de vot? Stie cineva?

      Apreciază

      • Irina said, on mai 26, 2014 at 11:56 pm

        Si cine crezi tu ca numara voturile? Din cate am auzit de la persoane care au facut parte din comisii de votare, voturile sunt numarate de membrii comisiei care sunt adversari, si se incheie un proces verbal in doua exemplare, unul merge la centru, celalalt ramane la fiecare membru din comisie si orice greseala ulterioara poate fi contestat pe baza acestui proces verbal care demonstraza clar cate voturi au incasat fiecare candidat in parte. Cred ca cea mai sigura cale de furare a voturilor este manipularea, santajul sau promisiuni data oameilor pentru a vota cu cutare partid.

        Apreciază

      • Irina said, on mai 27, 2014 at 3:15 pm

        Cosmin eu m-am referit ca acest popor neortodox stie sa-si apere traiul bun si sa fie foarte activi in decizia asupra lor, dar noi ortodocsii care ne tot batem cu pumnii in piept cum ne aparam ce e al nostru, darul cel mai de pret, Ortodoxia? Nu vezi ca nu suntem in stare sa ne impotrivim in tara anumitor mizerii, unde erau marii ortodcsi cand a venit in tara Lady Gaga, sau cand a venit papa, sau cand mai stiu ce satanisme mai vin la noi in tara, homosexualitatea isi face de cap la noi astfel incat Romania a dat foarte multe voturi aratarii de la Eurovizion si noi ii lasam sa-si desfasoare in liniste paradele destrabalate, spune-mi unde sunt ortodocsi de care spui in aceste situatii? Vrei sa-ti amintesc ca grecii, si parca si bulgarii nu au lasat-o pe Lady Gaga sa paseasca in tara lor, ca georgienii au distrus marsul homosexualilor si i-a fugarit cu ciomege, ca rusii nu au dat nici un vot aratarii la eurovizion. Avem atatea exemple de popoare care stiu sa-si apere valorile, chiar Elvetia desi nu este un stat ortodox ne poate fi un exemplu in acest sens, desi ei saracii nu au valori adevarate ca ale noastre pe care sa le apere cu tot sufletul, dar macar lupta pentru ceea ce cred ei in prostia lor ca e bine, iar noi ce facem spune!

        Apreciază

      • Cosmin said, on mai 27, 2014 at 10:20 pm

        @Irina

        Iti spun:

        Tocmai din cauza ca suntem un popor care nu reactioneaza, asa cum ai observat si tu, Dumnezeu ne-a dat cea mai simpla, pasinica si autentic crestina forma de a lupta si anume: sa stam acasa si sa nu participam la vot.

        Si ghici ce: tocmai atunci noi ne trezim sa actionam si sa iesim din casa.

        Irina, incearca sa procesezi argumentele pe care ti le aduc si nu sa porti cu mine o polemica care isi are fundamentul in mandrie. Nu-i loc aici de asa ceva. Vrei sa ma convingi ca ce ? Ca mai avem la dispozitie inca 25 de ani de probe ? Ma indoiesc ca mai avem 25 de ani la dispozitie. Daca vrei sa pricepi bine, daca nu, tine-o pe a ta in continuare, du-te la vot in continuare, dar iti reamintesc ca, pe an ce trece, astia care se inghesuiesc la sectile de votare sunt din ce in ce mai putini si stii de ce ? Pentru ca incet incet Romania se trezeste.

        Eu m-am trezit in 2000, in legatura cu mersul la vot. Recunosc, destul de tarziu. Tu ? Ai de gand sa faci ceva in acest sens ? Daca da, atunci incepe sa citesti aici:

        http://nuvotati.wordpress.com/

        Daca ai vreo nelamurire, cu mare drag iti stau la dispozitie, daca nu eu, sunt altii mult mai in masura decat mine pe aici, dar polemica i-a sfarsit aici.

        E destul de tarziu, iar unii se incapataneaza sa priceapa.

        Esti ca si in fabula aceea cu vacutele la ferma:

        Striga una din vacute: hei fetelor, oamenii astia care ne ingrasa aici, urmeaza sa ne duca la abator si sa ne transeze. Dar vacutele: Ce ai soro ? Ai innebunit, doar avem actiuni la aceasta companie, cum sa ne omoare ?

        Doamne ajuta.

        Apreciază

      • Irina said, on mai 28, 2014 at 11:06 am

        Da Cosmin, poate m-am gandit gresit ca votarea este ceva bun. Eu ma gandesc asa, ca raul asupra acestei tari nu-l poti opri, mai ales ca este planuit de masoni in detaliu, dar macar ne putem impotrivi prin proteste, dar la care sa participam cu mic cu mare. Eu cred ca Dumnezeu ne ajuta daca ne rugam, dar astepata ca si noi sa miscam ceva, ce tine de noi trebuie sa facem. Deci nu mai mergem la vot, dar nu stam nici cu mainile in san atunci cand homosexulaitatea si alte tampenii se manifesta cu aroganta la noi in tara. Daca nu protestam ca popor impotriva acestor pacate, ma tem ca daca se vor legaliza, vom da socoteala in fata lui Dumnezeu, pentru fiecare om, tanar sau copil care vor fi influentati sa prcatice acest pacate, pentru ca stim cu totii ca pacatul se invata cel mai usor, si este mai lesne de facut decat binele.

        Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on mai 23, 2014 at 7:07 pm

      nu e o logică bună asta cu numărul și proporțiile mari ale reprezentanților păgânismului.
      Hristos nu vrea votul meu, ca să învingă votul păgânesc… Nu poate votul meu decât să arate că duc o luptă lumească fără discernământ în condițiile de acum.

      Votul nu e de la Dumnezeu , e scornirea masoneriei. S-a pronuntat si un pr. grec- cred ca Paisie Aghiritul – a zis sa nu ne invatat cu votul, pt. ca nu e bun. Ca acusi vom vota si pt. guvernul mondial daca votam acuma…

      Parlamentul asta European nu trebuie creditat cu votul nostru.
      Asta e de fapt logica pe care tind sa cred ca au zis parintii duhovnicesti sa o avem… Nu votez un parlament antihristic !!!!!!!!!
      Conducerea adevărată este prin voievod – la singular, adică nu un bâlci sau un balamuc precum avem noi acum, care s-a extins si a inglobat deja o comunitate de state foarte mare , instigate la ura si la rasism, fortate totodata sa accepte uraciuni ce amintesc de cuvantul apocaliptic – uraciunea pustiirii, care se apropie .

      Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on mai 23, 2014 at 7:12 pm

        Irina, gândește-te la ce putere ar avea parlamentul cu un creștin acolo, chiar și dacă el nu s-ar opune Părintelui Iustin…. S-ar face doar glume pe seama lui prin toată presa europeană, ar zice că e cu o gândire de pe vremuri… pt. că nu le pasă de ce spun sfinții. Sfântul Iustin a zis că mai – marii noștri ne vor vinde. Ăsta e rolul lui Capsali, să câștige încrederea creștinilor și apoi să îi dezamagească sau și mai rău , să îi convingă de cât de bun e cip-ul. Nu are cum să ne ajute la mântuirea sufletului capsali, cu nimic, nici în parlament nici în afara parlamentului european. capsali nu e pentru mântuirea sufletelor noastre ptr că nu ar fi atras aceste reproșuri de la ucenii pr. Iustin dacă era.

        Apreciază

      • Irina said, on mai 27, 2014 at 12:20 am

        Poate aveti dreptate, dar eu nu pot sta nepasatoare asteptand sa se legalizeze la noi in tara homosexualitatea, avorturile, drogurile etc. Nu este oare egoism sa ne gandim doar la mantuirea noastra si sa nu ne pese ce moravuri vin peste noi, peste tinerii nostri. Eu asa am considerat ca o data ce facem parte din UE si oricum nu putem schimba asta, macar mi-as dori sa fim repezentati acolo de oameni ce se opun curentului, si care sa apere valorile acestui neam. Nu inseamna neaparat ca daca am votat, sunt de acord cu faptul ca suntem in UE sau ca sunt pentru legitimitatea PE, nu sunt pentru asa ceva, dar nu pot accepta ca altii fara nici un Dumnezeu sa se duca acolo si sa voteze toate panaramele pentru tara. Cum ramane cu vorba ceea ” Sa dam Cezarului cele ce sunt ale Cezarului”?

        Apreciază

      • valentin said, on mai 27, 2014 at 1:27 pm

        cu asta sunt de acord – ne opunem curentului sodomit, masonic, totalitar
        Spunem nu cipuirii si satanismului globalizator. Dar cu politica nu cred ca e vreo sansa sa facem noi ceva.

        Nu avem cum altfel pentru ca e un curent antihristic care te atrage ca un vartejm iar ei stiu ca de raul nostru nu pot sa isi impuna toate cate vor sa impuna. Daca in schimb ne-am baga in politica am devenit material de scandal pentru presa care de-abia asteapta cu coltii ascutiti sa gaseasca niste „habotnici care pupa moaste si intra in politica imediat dupa aia cu creierele spalate de ierarhii cu mertzane” Nu e o solutie buna cea lumeasca, dar trebuie luptat si lupta cea buna e prin Hristos – ne rugam si avem nadejde ca vom ramane cu Hristos iar El cu noi pana la sfarsitul veacurilor.

        Apreciază

      • valentin said, on mai 27, 2014 at 1:35 pm

        rugati-va si pentru mine pacatosul, daca am gresit in legatura cu ce am zis – Irina iarta-ma daca tu chiar crezi sincer si vrei sa faci ceva pe calea politicii impotriva legalizarii homosexualitatii la noi in tara.
        nu detin adevarul absolut, am doar o opinie.
        Dumnezeu sa-ti ajute dar ai grija sa nu te prinzi intr-o capcana a acestei lumi. Cred ca daca nu am nici o implicare in politica nu pot fi tras eu la raspundere, pentru ca nici nu am avut optiuni, iar sa fac eu o grupare nu am forta. Si daca ar fi sa fie o grupare de acest gen crestina ar fi primita de catre oameni ? Mai degraba s-ar marsa pe ideea extremismului, s-ar aminti de legionari si lumea ar ramane infricosata de perspective mincinoase la adresa noastra. Lor le este frica sa nu cumva sa ne unim sa sa castigam un mare numar de voturi dar noi nu cautam sa luptam pe calea asta – noi cu rugaciunea, cuvantul lui Dumnezeu, postul, toate cate spun Apostolii. Apostolii erau mult mai puternici decat orice partid – ei au fost ales de toata lumea, dar fara adversar in alegeri sau tururi de scrutin – ei pur si simplu au captivat prin Adevar. Nu prin doctrina, promisiuni economice, opozitie fata de sistem, sufletul simtea si se afla castigat la Hristos prin venirea la credinta cea adevarata.

        Apreciază

      • Munteanu Irina said, on mai 28, 2014 at 11:36 am

        Ai dreptate Valentin, problema este ca si eu sunt oarecum derutata si mi-e teama sa nu gresesc prin ceea ce fac, o parte din mine imi spune ca daca oamenii ar iesi la vot pentru a sustine un om sau partid crestin in numar extrem de mare s-ar putea opri raul asupra tarii noastre pentru ca inca mai cred ca un popor unit pentru o idee poate sa devina de neoprit,  mai concret sa ne folosim de arma lor impotriva lor, dar alta parte imi spune ca aveti dreptate si ca intr-adevar politica este manevrata de masoneria, si asa este de fapt si ca oricum nu ar avea sanse sa razbata un crestin, pentru ca  totul este asa de securizat si manipularea este o arma mult prea puternica in mainile lor si de aceea este ca si cum te-ai lupta cu morile de vant . Oricum ceea ce traieste poporul nostru ortodox, dar si toate celelalte popoare ortodoxe si toate popoarele in general  in ziua de azi se datoreaza indepartarii omenirii de Dumnezeu, de aceea ortodocsi adevarati s-au diminuat considerabil, iar majoritatea din cauza starii de pacat nu mai are puterea de a vedea adevarul si de aceea aceasta mare majoritate( iertati-mi pleonasmul dar e facut cu intentie pentru ca din pacate aceasta majoritate tinde sa se mareasca pe zi ce trece, iar minoritatea crestin ortodoxa din contra  tinde sa se micsoreze devenind o turma din ce in ce mai mica) cade foarte usor victima manipularii fortelor raului. Eu am fost entuziasmata pentru ca pt prima oara am vazut un ortodox candidand pentru niste valori crestine, chiar daca nu a fost ortodoxul perfect si asa am considerat ca trebuie sa-l sustin, daca nu era acest Capsali cu siguranta nu m-as fi prezentat la vot, poate am gresit de aceea sper sa mai iertati ca am tot vorbit in  contradictoriu si sper sa ma ierte si Dumnezeu daca am facut o greseala votand in PE care este opera masonilor antihristici. 

        Apreciază

    • cca70 said, on mai 23, 2014 at 8:24 pm

      doamna sau domnisoara

      pricepeti odata pentru totdeauna ca e o FARSA…nu ai de ce sa votezi pentru ca DEJA AI VOTAT…sistemul deja s-a folosit de votul tau cum ii convine lui…vrea doar sa mergi la urne …ca sa continui sa te hranesti cu o ILUZIE…daca nu te duci nu se poate folosi de minciuna lui…ca tu nu ai fost acolo si nu esti partasa la gluma asta proasta

      Pricepe ca e un joc satanic( democratia) , inventat de diavol …ca tu sa traiesti cu iluzia ca stand in sistemul asta esti libera….

      nu esti libera…esti o sclava ca noi toti care mergem la un servici si depindem de un salar depus intr-un cont bancar, si ne hranim pe bani grei cu otrava de la raft ( supermarket)

      Fugi din sistem…un prim pas e sa numai participi la FARSA..si apoi cauta sa te eliberezi si de celelalte legaturi, pe cat posibil

      Apreciază

      • Radu said, on mai 25, 2014 at 8:08 pm

        Oricum cand vin cartile de identitate electronice nu o sa mai am cum sa votez mai votez acum sau mia bine spus anulez votul dupa aia nu mai pot asa ca la un moment dat ne excludem automat din sistem ca nu acceptam C I electronica
        Interesant ar fi de vazut ce ar fi daca o masa critica din romanii nu ar accepta CI cu cip. Statul nu are cum sa supravietuiasca daca ii scad incasarile sau oamenii nu mai accepta legitimitatea si nu mai sunt de acord cu „sistemul”
        Se va prabusi probabil de la sine dar pentru asta trebuie cat mai multi sa nu accepte conditia „sine qua non”

        Apreciază

      • Irina said, on mai 27, 2014 at 2:59 pm

        Democratia inseamna puterea poporului de a-si apara valorile credintei si ale neamului. Problema este ca ceea ce traim noi nu este democratie adevarata, este un chici de prost gust care vrea sa semene cu democratia adevarata, dar nu rasare. Si daca este adevarat faptul ca votarea este un scenariu, atunci fii pe pace ca si daca nu ai votat, au votat ei pentru tine. Macar eu daca am votat, am sanse ca votul meu sa fi ajuns unde trebuie si sa nu fi intrat in contul PSD-ului sau PDL-ului sau altor neo comunisti.

        Apreciază

      • Cosmin said, on mai 27, 2014 at 3:43 pm

        @ Irina,

        Credeam ca am pus la punct acest subiect si constat ca nu ai citit linkul sugerat.

        In momentul cand nu te prezinti la vot, nu este cine sa semneze in locul tau in registrul sectiei de votare. Practic aici e toata smecheria. Nu pot sa falsifice milioane de semnaturi. Oare de ce indemnau oamenii politici in frunte cu Basescu, sa se mearga la vot cu orice pret, fie si pentru acordarea unui vot nul ? Pentru ca nu conteaza cine cu cine voteaza, caci tot ei numara voturile. Iar ei, indiferent ca sunt stanga sau dreapta, fac parte din aceleasi cluburi masonice. Mai babeste vorbind, asa zisele lupte politice care tu le vezi in mass media, sunt niste razboaie fictive intre formatiuni fictive, oamenii din spatele lor facand parte din aceeasi mafie masonica.

        Exemplu concret: Basescu il numeste pe Ponta prim ministru, iar acesta din urma incepe sa se razboiasca cu Basescu. Aparent sunt doua tabere care se razboiesc, dar in realitate e un secenariu pus la punct de comun acord in loja masonica, scenariu menit sa induca electoratului senzatia de tabere adverse, pentru a determina electoratul sa mearga la vot.

        Electoratul mergand la vot, acorda legitimitate unor grupuri cu interese divergente de cele ale tarii si ale poporului. Iar Dumnezeu, ne respecta alegerile si nu intervine. In momentul cand poporul refuza sa mai acorde legitimitate clasei politice, aceasta din urma cade direct sub incidenta interventiei si pedepsei Divine.

        Oare reusesti sa pricepi acum ? Sau sa-ti desenez ?

        Iarasi spui: „Si daca este adevarat faptul ca votarea este un scenariu, atunci fii pe pace ca si daca nu ai votat, au votat ei pentru tine.”

        Adica tu chiar ai incredere in masinaria de vot si in cei ce o organizeaza ? Mai e loc sa pui la indoiala corectitutdinea sistemului ?

        iata ce spunea George Orwell despre vot:

        „Un popor care voteaza corupti, impostori, hoti si tradatori, nu este victima ! Este COMPLICE !!!”

        iar Mark Twain spune:

        „Daca prin vot s-ar putea schimba ceva, acesta ar fi interzis”

        Dumnezeu sa te lumineze !!!

        Apreciază

      • Irina said, on mai 27, 2014 at 3:30 pm

        Valentin iarta-ma si tu, si iertati-ma si ceilalti, daca ma gandesc mai bine, cred ca aveti dreptate. Bine cu politica nu rezolvam ceva, dar macar aici in tara sa ne impotrivim curentului masonic sa nu mai ingaduim toate aceste mizerii, sa protestam ori de cate ori acesti masonii lovesc in inima si suflatul acestei tari, Ortodoxia. M-am saturat de lipsa asta de reactie a romanilor, de aceasta ignoranta si prostie, suntem de rasul statelor neortodoxe care protesteaza ori de cate ori li se incalca drepturile si in numar mare nu ca la noi. Nu de mult a venit o tipa de ONU, pe problema PUngestiului parca, si a zis ca vina este a poporului care ramane nepasator la absolut orice atrocitati ar veni asupra lui, si aceasta tipa a zis ca daca in tara ei ar fi venit unii sa incerce sa exploateze gaze de sist, toata tara ar fi fost in picioare, iar la noi s-au impotrivit cat au putut bietii sateni care sunt direct afecati, dar restul am comentat pe bloguri si la tv in loc sa fim cu fapta alaturi de acei oameni, care iata si-au pierdut puterile si acum asteapta din moment in moment dezastrul ce va incepe o data cu exploatarile gazelor de sist. Sa ma ierte Dumnezeu, dar cate o data chiar imi doresc sa acapareze asti cu gazele de sist cat maiu mult din tara si sa fim cat mai multi afectati ca doar asa ne trezim la realitate cand suntem in numar cat mai mare stan patitul, pana atunci nu simtim durerea altor semeni de-ai nostri.

        Apreciază

  2. Spaceman said, on mai 23, 2014 at 12:16 pm

    Eu nu ma duc la vot din simplul motiv ca votul meu nu contează, liberul arbitru și votul democratic sunt o iluzie, suntem îndemnați sa mergem la vot doar pentru a salva aparentele.
    http://postimg.org/image/696nd7vnn/

    Apreciază

  3. Othodox said, on mai 23, 2014 at 12:43 pm

    Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on mai 23, 2014 at 1:25 pm

      e o valoare aceasta poezie
      Iar pe acest om nu il cunoșteam cu adevărat, acum îl văd și eu cum e el. Îl știam cum îl arăta televiziunea care a distrus țara nostră – asta e PRO TV-ul, în loc să arate ce poate face un om, îl transformă în instrument de îndobitocire ! Rușine PROTV, bravo Radu Pietreanu că nu ești cine spun ei, ci ești un român adevărat!
      Hristos A Înviat!

      Apreciază

      • ayeaye20 said, on mai 24, 2014 at 11:17 pm

        „Lecţia de istorie” de Radu Pietreanu

        Mi-a rămas săpat în minte de pe când copil eram
        Că sunt Om, că am o Ţară şi o Limbă şi un Neam
        Că-n adâncul gliei sfinte zac de veacuri moşii mei
        Că din ei răsare pâinea şi prin mine trăiesc ei
        Valuri tulburi de uitare peste moşii mei se-aşează
        Limba nu ne mai e limbă, ţara nu mai este trează
        Ne-nvaţă imbecilii intereselor perfide
        Cum să ne uităm strămoşii, şi să venerăm partide
        Cum să ne uităm istoria, şi s-o vindem pe bucăţi
        Cum să facem Mall-uri, vile, scoţând piatra din cetăţi
        Pe Vlad Ţepeş cum să-l facem personaj de film de groază
        Capul lui Mihai Viteazu’ în dolari cât valorează ?
        Ne învaţă imbecilii că Bălcescu a fost laş
        Sau că Decebal batrânul a fost un sinucigaş
        Cum de s-a ajuns aicea ca să vină fiii ploii
        Nesimţiţi cât să-şi permită a ne ponegri eroii?
        Nişte dascăli mediocri ce-au citit minciuni sfruntate
        Şi ni’le aruncă-n faţă ca pe legi adevărate
        Bieţi defăimători de stirpe, lacomi şi periculoşi
        Ce-am fi noi fără istorie? Ce-ar fi ei fără strămoşi?
        Fără urletul lui Horea am fi sclavi şi azi pe roată
        Iară hunii din pustie, nobilime elevată!
        Fără paloşul lui Ştefan, am fi paşalâc turcesc
        Robi umili care cu grâne tot Islamul îl hrănesc!
        Dacă nu muream în luptă la Neajlov şi la Rovine
        N-am mai fi avut biserici unde neamul să se-nchine!
        Nu trecurăm peste veacuri ca o naţie coruptă
        Ci cu aspre sacrificii, şi cu jertfe, şi cu luptă!
        Şi a trebuit adesea, spre a ne salva norodul
        Sângele lui Brâncoveanu să inunde eşafodul
        Trupul lui Ioan Cumplitul să se rupă în bucăţi
        Umărul lui Avram Iancu să se sfarme de cetăţi
        Plânsul lui Vladimirescu să să s’audă din fântâni
        Ca un preambul la imnul ”Deşteptaţi-vă români”
        Fierul smuls din pieptul ţării ne-a fost arma şi necazul
        Şi coroana pentru Doja, şi baltag pentru Viteazu’
        Munţii noştri aur poartă, am putea să fim bogaţi
        Însă nu ne sunt salvare, ci motiv să fim prădaţi
        Biciuiţi de monştrii vremii şi răpuşi de neputinţă
        Am trecut peste milenii cu speranţă şi credinţă
        Şi-am nădăjduit că poate neamul nostru într-o zi
        Printre alte mândre neamuri ca o stea va străluci…

        Astăzi… cine ni-s eroii? Cine-i gata ca să moară
        Pentru sfânta Libertate, pentru neam şi pentru ţară?
        Graşii şi libidinoşii, snobii şi analfabeţii
        Banii mulţi şi burta plină pentru ei sunt rostul vieţii
        Nişte jmecheri fără şcoală, nişte scârbe, nişte javre
        Care pentru-o şpagă calcă fără milă pe cadavre
        Oare nu mai sânt în ţară, oameni demni şi responsabili,
        Să ia frâiele în mână de la viermii incapabili ?
        Creierele geniale sânt trimise la străini
        Spre-a nu-ncurca la furturi pe-aceşti avortoni cretini
        Optsprezece milioane, câţi am mai rămas prin ţară
        Să fim pentru haimanale ,animale de povară
        Să muncim pe brânci o lună iar şi să ni se dea salar’
        Cam cât lasă ei pe seară, şpagă la un ospătar
        Nu mai vreau să’mi văd prin casă cum ne mor de frig bunicii
        Şi nici mame disperate, ”ce le dau la ăia micii ?”
        Nu mai vreau să-mi văd părinţii dependenţi de tratamente
        Şi cu banii de mâncare cumpărând medicamente
        Nu mai vreau să-mi văd soţia umilită la ghişee
        Sau băiatu’ dat afară, că-i sărac, de prin licee
        Ca o boală fără leacuri, ca un cataclism mă sperie
        Cum trăiesc în lux netoţii şi capabilii-n mizerie
        Eu aştept Reînvierea, când din marile morminte
        Vor veni din nou Eroii înarmaţi c-un bici fierbinte
        Şi vor face curăţenie printre cei ce ne-au furat
        Spre a fi din nou în lume Neamul Binecuvântat!

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on mai 25, 2014 at 12:15 am

        Radu Pietreanu a pus degetul pe rană, a rostit adevăruri la care noi reflectăm arareori și fragmentar.
        Poezia aceasta merită citită și recitită. Nu o citiți în grabă, adică printre rânduri…
        Doamne ajută neamul nostru românesc spre mântuire.

        Apreciază

      • valentin said, on mai 27, 2014 at 1:37 pm

        @ayeaye20 multumim pentru redactarea ei.

        Apreciază

    • Romanul said, on mai 23, 2014 at 7:38 pm

      Sa-i dea Dumnezeu sanatate ca mi-a umplut inima poezia lui.
      BRAVO RADU PIETREANU !!
      BRAVO!

      Apreciază

  4. ENACHE said, on mai 23, 2014 at 12:57 pm

    Trebuie o noua lege electorala. Avem nevoie de o organizatie politica national crestina de un partid nou care sa isi asume o adevarata reforma electorala. Obligatoriu ar trebui sa fie la orice fel de alegeri daca se prezinta sub 40 % alegatori la vot sa se reia alegerile cu interdictia pentru cei care au candidat si au fost boicotati sa nu mai aiba voie sa candideze. Deasemenea trebuie desfintat pragul electoral deoarece astfel se desfiinteaza monopolul a doar doua trei partide care ne conduc prin rotatie si noi ramanem tot ca prostii. Multe ar trebui facute insa din pacate nu exista niciun lider care sa isi asume in mod public lupta pentru adevar credinta si neamul romanesc. Daca stiti cunosteti pe cineva curat sufleteste spuneti si mie sa ma alatur sa lupt sa trezim poporul romanesc. Doamne ajuta.

    Apreciază

  5. Cosmin S. said, on mai 23, 2014 at 1:09 pm

    Sonda gaze de sist Pungesti -Vaslui 21-05-2014 ! Efectele poluarii aerului a inceput sa-si faca simtita prezenta ! Localnicii spun ca cel mai bine se simte poluarea aerului dimineata si seara ! Simptomele sunt pana acum : usturimea fetei , gatului , nasului si a ochilor ! Mai e si poluarea fonica ! Urmeaza aproape in toata Romania asa ceva !

    Apreciază

    • Romanul said, on mai 23, 2014 at 7:40 pm

      Cum adica in toata Romania?
      Mai instaleaza blestematiile si in alte locuri?

      Daca stii ceva posteaza te rog. Spune tot.

      Apreciază

      • valentin said, on mai 24, 2014 at 1:18 am

        da nu se știe deja de 2 ani ce plănuiesc ?
        e vorba de 70% din terenurile țării care au fost deja concesionate la straini inca de acum 18-19 ani
        vor fi folosite de firmele care vor castiga licitatiile – sunt 250 de firme care se bat ptr. asa ceva, iar Chevron are cele mai mari sanse datorita capitalului, puterii si sustinerii din partea oamenilor ca VIctor Ponta – premiat de mitropoliltul Andreicut si binecuvantat de patriarhul Daniel … sumbre binecuvântări ce pot atrage o veșnicie la cazanul cu smoanlă încinsă pentru cei ce le dau. E clar că masonii au mână liberă să distrugă și să ne bată pe toți – cum au avut la Pungești, pot să o facă în continuare, statul de drept nu mai există, patriarhul cu arhiereii nu ne reprezintă, preoții sunt reduși la tăcere, Maica Domnului să nu-i lași mai departe!

        Apreciază

      • Liliana said, on mai 24, 2014 at 10:16 am

        Inainte de a adormi intru Domnul ,Parintele Iustin Parvu ,cu amaraciune oftind ,a spus ca acest popor pizmuit si ingenuncheat nu mai are conducatori …Conducatorul nostru ,al romanilor, este Domnul Nostru Iisus Hristos.Nadejdea noastra cea mai mare este Maica Domului si ceilalti sfinti.Atit.

        Apreciază

  6. Giovanni Onika said, on mai 23, 2014 at 2:54 pm

    Ce vot,? Ce Parlament ? Aia e cloaca satanista, parlamentul ala sulujeste satanei si nu omului. Pai sa mergi sa sa votezi pe oricine e ca si cum ai semna ca esti de acord ca puterea aceea centrata si plecata necuratului sa-ti fie tie stapana. Oameni buni mergeti la biserica si rugati-va pentru Romania ca vin vremuri grele, dar cu ajutor de la Dumnezeu o sa trecem peste toate, Cum spunea si parintele Iochine Balan cand era intrebat daca sa intram in NATO, „ce ne trebuie noua NATO, noi il avem pe Iisus” Eu parerea mea este sa nu se mearga la vot ca acolo nu sunt nici PSD-isti nici PNL-isti etc. acolo se incheaga guvernul mondial cel care o sa-l puna pe antichrist la putere si slujeste satanei. Nu credeti minciunile lor, oricum ei fac ce vor,dar daca prezenta o sa fie mare or sa aiba a zice ca lumea ia votat si noi i-am vrut. Acolo e lucru spurcat si nu trebuie sa ne asociem in nici un fel . Spunea cineva, nu imi mai aduc aminte cine , dar spunea „ca nici sa semnezi alauturi de necurat ca exista Dumnezeu sa nu semnezi. Oameni buni, cine e la putere acum (parerea mea) ca nu mai are pe Dumnezeu in gand si in suflet , toti sunt slugile necuratului , mai mult sau mai putin si in lume si in tara la noi. Nimeni care ar fi cu frica de Dumnezeu si cu iubire de oameni, macar si un gram, cum ne-a invatat Iisus nu ar fi putut face atata rau propriului sau popor…astia sunt tradatori de neam si tara cu nimic omenesc in ei .

    Doamne ajuta-ne si ne iarta !

    Apreciază

    • Romanul said, on mai 23, 2014 at 7:46 pm

      Da asa e. Eu am fost la vot acum niste ani si am votat cu Becali. Am votat cu Becali pentru ca l-am simtit cumva ca ii pasa de Ortodoxia Romaneasca. Si l-au bagat la parnaie ca a pus un hot in portbagaj. Care nici macar o mana n-a avut rupta.
      Dar cand a fost batut un roman pana la moarte la Targu Mures n-a facut nimeni o zi de parnaie.
      Altul satanist fiind a omorat cu masina 3 oameni si n-a facut o zi de parnaie. Multi spun ca a dat cu banii. Da, o fi dat ceva ceva. Dar si Becali avea bani sa dea cu ei.
      Insa un satanist care ajuta sistemul asta putred spre scopul final nu trebuie sa faca parnaie. Au grija de ai lor.

      Nu mai merg sa votez pana s-o intoarce Hristos. Nu mai imi trebuie.

      Apreciază

    • Liliana said, on mai 24, 2014 at 10:18 am

      Printele Nicolae Steinthart a spus.

      Apreciază

    • Irina said, on mai 27, 2014 at 3:47 pm

      Da Liliana, numai ca bietul popor roman cel ingenuncheat, a ajuns sa se umileasca in halul asta si din cauza prostiei si a snobismului. Din dorinta de a trai la bloc, crezand ca altfel nu sunt civilizati decat daca stau in blaoce, si-au vandut pamanturile stramosilor lor de la tara, strainilor, care au tot dreptul sa le foloseasca cum vor, o data ce au dat banii pe ele. Eu una ma bucur ca am fost educata astfel de parintii mei sa-mi faca placere sa merg la tara si sa respect munca bunicilor care nu mai sunt, si sa nu le vand pamantul si munca de-o viata. Ma uit in jurul meu si am observat enorm de multe cazuri al mine la tara cand dupa moartea batranilor, au venit copii si nepotii care pana atunci cu chiu cu vai veneau la tara, ca vai Domne miroase a baliga si-si muradarea sososnii de glod si fara nici un scrupul au vandut tot, Dumnezeu stie cui. Cunosc oameni care au facut aceasta prostie de a vinde pamnatul si casa de la tara, iar acum regreta enorm pentru ca ar fi putut avea, macar pentru o perioada refugiu in vremurile astea tulburi. Eu asa zice ca ne meritam soarta pe care am faurit-o cu propriile noastre maini.

      Apreciază

  7. ORTODOXIE said, on mai 23, 2014 at 2:55 pm

    Reblogged this on CREDINŢĂ DREAPTĂ ORTODOXĂ!!!.

    Apreciază

  8. stelian said, on mai 23, 2014 at 4:56 pm

    mergand pe premisa asta, nu ar trebui ca nimeni sa mai lucreze in sistem, in servicii, in banci de fapt, sunt foarte putine profesii si mai ales locuri de munca ,,etice”. Cat despre ce zicea un nene mai sus, in contextul in care avem parte de o politica bazata pe promovarea tot mai agresiva a homosexualitatii si distrugerea familiei, da, mai bine votezi cu neamtu decat cu macovei, mai bine cu capsali decat cu silaghi, etc. Sa fim seriosi, absolut TOTI dintre noi facem deja compromisuri mai mari decat mersul la vot. Oricum, interesant aspectul asta al legitimitatii, dar ma indoiesc ca aveam vreun interes sa il reglementeze.

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 23, 2014 at 5:13 pm

      stelian

      Daca mergem pe conceptia de tip „daca tot am facut-o pe aia, o facem si pe ailalta” ajungem rau.

      Cu atat mai mult cu cat treaba cu votarea la europarlamentare are si o valoare de simbol: LEGITIMITATEA IMPERIULUI.

      Apreciază

    • Romanul said, on mai 23, 2014 at 7:52 pm

      Nu cred ca relevant sa alegi un drac mai mic. Tot drac e.
      Compromisurile pe care le facem toti vor inceta curand. Caci va incepe cernerea si acolo esti da au ba. Nu mai exista compromis.

      Ai auzit asta vreodata:
      Cine pacatuieste mai mult sa pacatuiasca, iar cel ce se sfinteste mai mult sa se sfinteasca?
      Iti suna asta a compromis?

      Crezi ca de pomana Voievodul Ortodoxiei Romanesti a spus ca nu mai e alta solutie decat mucenicia?
      1 milion de semnaturi n-au contat, crezi ca o sa conteze voturile astea?
      Esti naiv stimabile!

      Apreciază

    • Irina said, on mai 23, 2014 at 9:03 pm

      Bun si atunci noi nu mai trebuie sa facem nimic, cred ca nici cu rugaciunea nu mai reusim ceva, pentru ca sunt prea putini adevaratii rugatori, iar noi ne indreptam spre Sfarsitul lumii cu pasi repezi. Poate aveti dreptate in privinta asta a votului, poate a sosit timpul sa nu ne mai gandim la binele tarii pentru ca oricum degeaba ne mai gandim pentru ca nu poate scpa de soarta care i-a fost pusa de sus de la UE, cel mai bine este ca fiecare sa caute la mantuirea sa, azi scapa cine poate. Nu mai vad scapare din aceasta situatie, poate doar daca ar face Dumnezeu o minune mare sa darame aceasta UE asa cum a darmat Turnul Babel.

      Apreciat de 1 persoană

      • Liliana said, on mai 24, 2014 at 10:43 am

        Irina,
        Adu-ti aminte de viziunea miinii care-i arata sultanului cinci degete distincte,dupa caderea Costantinopolului…Mesajul talmacit de calugarul ortodox-dupa post si zile de rugaciuni-era ca,de s-ar fi aflat in Constantinopol macar cinci drepti care sa se fi rugat cu adevarat lui Dumnezeu,nu ar fi lasat Dumnezeu sa i-a agarenii (musulmanii) Orasul…

        Apreciază

    • Liliana said, on mai 24, 2014 at 10:37 am

      Draga Stelian,ingaduie-mi sa-ti marturisesc un cuvint de mintuire pe care i l-am cerut Parintelui Iustin Parvu, in toamna lui 2011.Eram un grup mic,din acelasi oras.Dupa ce ne-a intrebat de unde sintem,am raspuns si dinsul a oftat,zicind ca in acel oras ,,Ortodoxia schioapata”.Apoi a venit si cuvintul de folos:,,Intr-un oras ca… ,sa faci ce trebuie este mucenicie.” .Asadar,sa faci ce trebuie ca sa fii vrednic de mintuirea lui Hristos.Nu poti sa faci compromisuri care sa-ti pericliteze mintuirea.Ca de pacate multe si marunte,toti sinem plini.Cum zicea Parintele Cleopa:,,Ma aflu miniind pe Dumnezeu in toata clipa.”
      Doamne ajuta.

      Apreciază

  9. Radu Humor said, on mai 23, 2014 at 5:23 pm

    Radu Humor says:
    May 22, 2014 at 10:05 pm
    Păi, nu ştiu ce-ai înţeles tu că e de bine pentru că ” se mărită Mona, e nuntă-n cartier”ul de la Bruxelles 😉
    Din moment ce din 1979, când UE avea 9 captivi, prezenţa la vot era de 61,93 %, în 2009 cu 25 de captivi, cei mai mulţi faliţi de data asta, prezenţa la vot a fost de 43 %, iar în 2014 cele mai optimiste pronosticuri nu trec de vreo 25 -28 % , nu-i clar că toată această făcătură este sortită eşecului ?!
    Orice întreprinzător serios ar opri imediat această afacere .
    Numai nişte şmecheraşi ovreiaşi tot mai speră să-şi tragă o “ţară” de vreo jumătate de miliard de locuitori ( că tot n-au una a lor, sigură !), o nouă Uniune sovietică, de data asta europeană, condusă de vreo 50.000 de birocraţi, majoritatea tăiaţi împrejur sau cumpăraţi la bucată din ţările căzute în mrejele lor, prin acte clare de trădare naţională şi vânzare sau subminare criminală a propriilor economii naţionale !

    Apreciază

  10. Giovanni Onika said, on mai 23, 2014 at 6:24 pm

    stelian
    Faci confuzie, pacatul este de cand e lumea, una e sa vezi pacatul si una sa traiesti in pacat. Hai sa dam in cap ca si ala a dat sau cum. Raul este, il vedem a devenit palpabil e langa noi, una e sa-l constatam, dar e alta sa-l faci tu sa traiesti in el sa faci si tu rau. Avocati, judecatori, bancheri si oameni in general sunt buni si rai, pacatosi si mai putin pacatosi si fiecare are liberal arbitru sa aleaga calea, aceasta institutie parlamentul European e una demonica e instrumentul raului pentru asta a fost infiintat, acolo se iau toate masurile si se dau toate legile impotriva noastra si pregatesc terenul pentru instaurarea NOM si inscaunarea anticristului (printre multe alte institutii). Una e sa vezi o cladire (biserica) unde isi desfasoara satanisti activitatea lor si sa constati acest fapt si alta e sa paritcipi la slujbele lor, Doamne apara-ne, cam asa e si cu parlamentul European, institutia aia e demonica si orice asociere te face partas, nu trebuie recunoscuta si noi doar la Domnul Iisus sa ne rugam. Nici guvernul nostru nu mai lucreaza in slujba si cu frica lui Dumnezeu si sunt departe de adevar si se vede prin tot raul facut. Un bun crestin asculta de cuvintele si invataturile lui Iisus si daca merge pe aceasta cale cu siguranta nu va intra in nici un conflict si in nici o asociere cu aceste guverne, institutii si cu legile lor. Daca acum nu incercam sa facem alegerea corecta, ce o sa facem cand o sa fim impinsi si sub presiuni externe o sa avem de ales intre pecete si Dumnezeu. Rugati-va mereu la Domnul Iisus inaintea unei decizii si cu siguranta mereu o sa face-ti alegerea corecta. Orice vine de la El e bun si e bine .

    Doamne ajuta-ne si ne iarta !

    Apreciază

    • Liliana said, on mai 24, 2014 at 10:50 am

      ,,Daca nu poti opri pacatul,macar sa nu fii de acord cu el”-Parintele Iov,Sfinta Manastire Saraca.

      Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on mai 27, 2014 at 10:47 pm

        OFF TOPIC
        Vă semnalez apariția unui articol smintitor după părerea mea pe site-ul națiunea. Este vorba despre articolul din 27 mai 2014, Evanghelia după Iuda – o realitate tulburătoare…, semnat de George Petrovai. Aruncați numai o privire peste articol și cele câteva comentarii. Doamne ajută!

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 27, 2014 at 11:21 pm

        Iacoboaie Radu

        Frate, pune te rog si link-ul.

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on mai 27, 2014 at 11:31 pm

        Am încercat altădată după ce mi-a arătat STOP RFID 666. Dar nu am reușit. Nu știu cum se atașează un link. Iertare.

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on mai 27, 2014 at 10:55 pm

        Un comentariu trimis de mine, încă nepostat pe natiunea la articolul Evanghelia după Iuda – o realitate tulburătoare…

        Iacoboaie Radu spune:
        Comentariul așteaptă să fie moderat.
        27 mai 2014 la 22:42

        Domnule Petrovai, v-aș ruga să fiți cinstit cu dumneavoastră și să nu mai sugerați că nu credeți în Evanghelia după Iuda, text pe care îl considerați remarcabil și aducând O NOUĂ VIZIUNE SAU PERSPECTIVĂ ASUPRA CREȘTINISMULUI.
        Păi, tocmai Iuda Iscarioteanul să fie ALESUL? Cel care în loc să se căiască amar pentru fapta lui oribilă de trădare a Învățătorului său, S-A SPÂNZURAT? Sinuciderea să știți că este un păcat uriaș, pentru că este un păcat săvârșit împotriva Duhului Sfânt.
        Evanghelia după Iuda nu este singurul text apocrif inventat de către adepții masoneriei. Mai sunt și altele asemenea, coduri, romanele lui Dan Brown (pretins izvoare istorice!), care toate încearcă să răstoarne în definitiv creștinismul, să-l denatureze, să-l compromită. Dar Biserica lui Hristos nu va fi biruită de nimeni și niciodată, pentru că Dumnezeu este Atotputernic și toate se întâmplă pe pământ CU VOIA LUI.
        Nu vă ascundeți sub paravanul cercetării științifice. ȘTIINȚA VINE TOT DE LA DUMNEZEU, NU DE LA LUCIFER, LA CARE SE ÎNCHINĂ MASONII DIN ÎNTREAGA LUME…

        Apreciază

    • Irina said, on mai 26, 2014 at 7:06 pm

      Giovanni ma tem ca pacatul nostru va fi nu pentru ca am votat, ci pentru ca nu am fost in stare ca popor sa ne aparam valorile ortodoxe si ale neamului chiar in acest Babilon in care am intrat fie ca vrem sau nu sa acceptam asta. Cum alte tari isi casitiga drepturile in PE, te-ai intrebat vreodata? Problema este ca noi niciodata nu vom castiga vreun drept cu atitudinea pe care o avem. Oare ce este mai pacat incercarea de a salva ceva din valorile tarii printr-un vot, sau comentarea de pe margine si distrugerea semenilor, tinerilor in special si a principiilor crestine ce mai se gasesc inca in sufletele lor datorita principiilor sataniste care vor fi legalizate si pentru tara noastra? Intreaba-te si raspunde-ti? Nu neva judeca oare Dumnezeu ca nu am facut catusi de putin ceea ce tine de noi?

      Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on mai 27, 2014 at 10:10 pm

        Hristos a înviat! Se apropie Sfânta Înălțare a Domnului (ziua cinstirii eroilor).
        Am intrat în acest Babilon (Uniunea Europeană) fără voia noastră. N-a fost niciun referendum sau consultare publică. CONDUCĂTORII NOȘTRI (POLITICIENI) NE-AU PĂCĂLIT ȘI NE-AU BĂGAT ÎN NATO ȘI UE. Adică Ion Iliescu, Emil Constantinescu, PSD-iștii, liberalii și nu în ultimul rând REGELE MIHAI I, care a făcut lobby pentru integrarea României în aceste structuri masonice…

        DACĂ REFLECTĂM MAI BINE, AVEM DE FAPT CONDUCĂTORII PE CARE ÎI MERITĂM. ADICĂ, DUMNEZEU NE-A PEDEPSIT ÎN MAREA IUBIRE A LUI PENTRU NOI PENTRU PĂCATELE NOASTRE ȘI ALE PĂRINȚILOR NOȘTRI. NE-A PEDEPSIT CU SUFERINȚĂ ȘI ÎNCERCĂRI PENTRU A NE MÂNTUI…
        Câți dintre noi spun în fiecare zi măcar o rugăciune pentru conducătorii noștri? Sunt mai multe în cartea de rugăciuni la rugăciunile zilei.

        FRAȚILOR ROMÂNI, SINGURA SOLUȚIE ESTE TRĂIREA ORTODOXIEI!

        Câți dintre noi pun în practică tot ceea ce știu și au învățat? NOI AVEM NEVOIE DE O ADEVĂRATĂ REVOLUȚIE MORALĂ PENTRU A-L MĂRTURISI PE HRISTOS PRIN FAPTELE NOASTRE. EA AR PUNE ÎN MIȘCARE SUFLETUL NOSTRU AMORȚIT ȘI TEMĂTOR. Doamne ajută!

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on mai 27, 2014 at 10:16 pm

        OFF TOPIC (sau continuarea mesajului precedent)

             Ce trebuie să facă un creştin ortodox ca să moştenească Împărăţia cerurilor
             Santinela Ortodoxă, 27 mai 2014

            Ca să primească mântuirea, creştinul trebuie să facă următoarele:
            1. Să-L iubească pe Dumnezeu din tot sufletul său şi să ţină poruncile sfinte. De asemenea, să-şi iubească aproapele ca pe sine însuşi. Domnul a spus: Dacă păziţi poruncile Mele, veţi rămâne întru iubirea Mea (Ioan 15, 10). Şi: Întru aceasta vor cunoaşte toţi că sunteţi ucenicii Mei, dacă veţi avea dragoste unii faţă de alţii (Ioan 13, 35).

            2. Să-şi smerească sufletul dinaintea lui Dumnezeu, căci duhul umilit; inima înfrântă şi smerită Dumnezeu nu o va urgisi (Psalmii 50, 18), şi niciodată să nu-şi umilească aproapele. Să jelească pentru păcatele sale. Să se întristeze pentru păcatele aproapelui său. Să se bucure atunci când aproapele său este fericit şi să nu-l invidieze pentru fericirea lui. Să aibă răbdare faţă de cei care îi sunt împotrivă şi să-i sfătuiască cu bunătate. Să săvârşească mereu fapte bune, care contribuie la păstrarea curăţiei sufletului său.

            3.Să fie milos cu cei nefericiţi. Să slujească pacea cu toate puterile sale, aşa cum vrea Domnul, ca să fie numit fiu al lui Dumnezeu (Matei 5, 9). Să nu îşi piardă cumpătul atunci când este batjocorit sau nedreptăţit şi nici măcar atunci când urmează să fie ucis în numele dreptăţii lui Dumnezeu şi al credinţei Sale.

            4.Să lupte împotriva oricărei învăţături eretice şi să primească învăţătura dreaptă a Bisericii despre Dumnezeul Treimic.

            5.Să iubească adevărul şi să nu-şi murdărească nicicând limba cu minciuni. Să nu facă niciodată rău semenului său.

            6. Să nu judece pe nimeni. Să nu batjocorească pe nimeni niciodată. Să nu facă nimic din cele pe care legea lui Dumnezeu le interzice.

            7. Să facă milostenie, măcar din ce îi prisoseşte.

            8. Să se roage pentru cei care îl blestemă. Dacă cineva îl sileşte să meargă cu el o milă, el să meargă două (Matei 5, 41). Să nu se jure niciodată, ci să facă aşa cum spune Domnul: Ceea ce este da, da; şi ceea ce este nu, nu (Matei 5, 37).

            9. Să-L slăvească pe Dumnezeu şi să se roage Lui cu evlavie.

            10. Să se gândească mereu la moarte, la judecata viitoare şi la răspunsul pe care îl va da pentru faptele sale. Să se gândească tot timpul la păcatele sale, rugându-L pe Dumnezeu să i le ierte.

            11. Să săvârşească mereu fapte bune, fără să se laude cu ele, ca fariseul.

            12. Să se ferească de lăcomie, de beţie, de a jura, de a vorbi fără rost, de invidie, de neînţelegeri, de răutate, de câştigul necuvenit, de desfrânare şi, în general, de poftele necuviincioase.

            13. Să nu aibă nici o legătură cu magia, să nu facă vrăji şi să nu meargă niciodată la vrăjitori şi ghicitori. Să se păstreze curat, ca să fie vrednic de împărtăşirea cu Trupul lui Hristos.

            14. Să aibă grijă de orfani, de văduve şi de străini. Să dea ajutor celor care au nevoie. Să dea cu împrumut fără dobândă celor care îi cer, căci tot ce are este de la Dumnezeu şi aparţine lui Dumnezeu.

            15. Să îi fie milă de duşmanii credinţei, ca de nişte orbi duhovniceşte şi să se lupte din toată puterea pentru luminarea lor, dar să fugă departe de cei care îl pot duce şi pe el la orbire.

            16. Să fie tot timpul bun, evlavios, curat la suflet şi dedicat lui Dumnezeu. Să facă totul după voia lui Dumnezeu, aşa cum spune psalmul: Văzut-am mai înainte pe Domnul înaintea mea pururi (Psalmii 15, 8).

            17. Să nu ţină răutate în sufletul său, ci să-l ierte imediat pe cel care i-a greşit, căci Domnul a spus: De veţi ierta oamenilor greşealele lor, ierta-va şi vouă Tatăl vostru Cel ceresc (Matei 6, 14).

            18. Să judece lucrurile cu dreptate şi cu frica lui Dumnezeu. Să nu judece pe nimeni şi să nu-şi dispreţuiască aproapele pentru păcatele sale, pentru că Domnul a spus: Nu judecaţi, ca să nu fiţi judecaţi (Matei 7, 1).

            19. Să îl certe cu dragoste pe aproapele său, atunci când greşeşte. Să-l apere pe cel nedreptăţit şi pe cel slab. Să-l ajute pe cel neputincios. Să-l povăţuiască pe cel rătăcit.

            20. Să citească din cărţi sfinte, să asculte cuvântul lui Dumnezeu şi să poarte discuţii de suflet folositoare.

            21. Să-şi cinstească părinţii şi să nu vorbească niciodată rău despre ei.

            22.Să meargă la sfintele slujbe care se săvârşesc în biserică. Să nu se îndoiască de minunile pe care le face Dumnezeu în toate epocile.

            Dacă omul trăieşte astfel, avându-L mereu în inimă pe Hristos, va moşteni Împărăţia cerurilor, care a fost pregătită pentru sfinţi de la începutul lumii şi pe care nădăjduiesc să o moştenim cu toţii, cu harul şi cu iubirea de oameni a lui Hristos, Căruia I se cuvine slava şi cinstea şi închinăciunea în vecii vecilor. Amin.

            Antologie de ziceri aparţinând Sfântului Ioan Gură de Aur, adunate de învăţatul Teodor Dafnopatis, care a trăit în Constantinopol în secolul al 10-lea.

        Apreciază

  11. emilian said, on mai 23, 2014 at 6:31 pm

    Ceea ce nu se stie de multa lume e ca putem iesi din UE, in art. 50 din Tratatul privind Uniunea Europeana se prevede aceasta posibiitate. Daca la alegerile eurparlamentare s-ar prezenta numai 10-15% dintre cei de pe liste , iar aceasta neprezentare ar fi urmare a constientizarii caracterului anticrestinesc al acestei organizatii, atunci ROMANIA ar iesi din UE, presiunea devenind de nesuportat pentru politicieni. Ca neam avem nevoie de crestini care sa sustina iesirea din UE cu orice risc si nu de crestini care fac compromisuri in probleme vitale pentru acest neam. Se va spune ca ne-am prabusi economic ceea ce nu e adevarat aceasta intrucat oricum suntem deja prabusiti (distrusi)economic, am avea insa enormul avantaj de a scapa de obligativitatea regulamentelor, directivelor si deciziilor europene ceea ce ar permite o revigorare economica care ne-ar permite sa traim, modest, dar pe pamantul nostru fara a mai pleca slugi la straini. Cel mai mare act de tradare din partea politicienilor a fost aderarea la UE aceasta aderare ducand la extinctia noastra ca neam. Asa ca nu e un compromis oarecare nici a vota la europarlamentare si cu atat mai mult a candida la ele in calitate de crestin si a induce in eroare pe saracii oameni dezinformati.

    Apreciază

    • Irina said, on mai 23, 2014 at 9:37 pm

      Bravo Emilian, bine ai spus. Numai ca din pacate suntem prea putini romani care constientizam acest lucru, majoritatea romanilor care sufera de snobism cronic, nu prea inteleg, ba sunt foarte mandri ca fac parte din UE.

      Apreciază

      • emilian said, on mai 23, 2014 at 10:04 pm

        Adevarul e intotdeauna de partea celor putini, iar majoritatea (numarul) L-a omorat si pe Dumnezeu. De asta democratia si votul nu sunt bune, dar a vota la europarlamentare e incalificabil pentru un crestin. Inseamna ca nu ai inteles chiar nimic din ceea ce se intampla.

        Apreciază

    • Liliana said, on mai 24, 2014 at 11:00 am

      Multumim ,Emilian.
      Deci, se poate…Ar trebui sa-i facem pe oameni sa constientizeze ca nu s-au nascut sclavi -nu-i un dat de la Dumnezeu.Ca se poate trai demn si decent si fara UE si fara multe alte norme artificiale impuse de smecheri care ne conditioneaza si ne paraziteaza.De ce trebuie sa respectam tot ce vor ei ca sa le fie bine doar lor?.Si sa ne mai pierdem si mintuirea,dupa ce aici traim ca niste sclavi.
      Adevarul va va face liberi;iar noi sintem afundati in minciunile lor.Acceptate-din tata-n fiu,de generatii…

      Apreciază

      • emilian said, on mai 24, 2014 at 1:31 pm

        Liliana,
        Multi dintre romani traiesc mai rau ca sclavii carora li se asigura prin lege de catre patron atat casa, cat si masa, erai pedepsit ca stapan daca ii lasai sa moara de foame. Patronii de azi fac cheltuieli mai mici cu muncitorii decat faceau stapanii de sclavi. In plus sclavul nu era bombardat zilnic cu minciuni ca in zilele noastre. Cred ca in orice localitate din tara e greu de trait azi crestineste. Noua romanilor ni s-a distrus constiinta de om liber si care, conform celor aratate in basmele romaneste, preluate de Mihau Eminescu intr-o poveste, romanului nu trebuie sa-i fie teama decat de Dumnezeu. Aceasta constiinta de oameni liberi ne-a pastrat crestini pe aceste teritorii, iar pierderea ei a dus la poporul de slugi ce suntem in prezent, dar care insa nu constientizeaza aceasta. Cei care ne-am pastrat constiinta de om liber si supus doar lui Dumnezeu trebuie sa ne acceptam mucenicia care, dupa toate semnele, este inevitabila.

        Apreciază

  12. AKRITAS said, on mai 23, 2014 at 7:59 pm

    @irina.”votul” zis democratic, inseamna puterea lor, a lupilor care au imbracat blana de oaie, tradusa prin minciuna, viclenie, diversiune….armele occidentului iudeomason : monopol pus pe mijloacele de indobitocire in masa : tv, radio, ziare…si avantajul celui care numara….stiut fiind ca ei sant aceiasi, toate partidele :straini de neam in primul rand :e vr ei , occidentali….tradatori in al doilea rand, masoni, spalati pe creier, indoctrinati….rezultatul e acelasi de 25 de ani nefericiti de „civilizatie” si „valori” occidentale : ies in fata javrele, vasalii, oportunistii, oamenii de nimic….care ne vand tara, pamantul, sufletul, familia, omenia…..pentru a fi colonia de sclavi in noul imperiu occidental comunisto-capitalist babilonic, satanic, anticristic : ue !!!

    Apreciază

    • Irina said, on mai 26, 2014 at 7:12 pm

      Votul este o arma in mainile poporului, ca si protestul dar masonii din pacate au o arma mai puternica si anume manipularea si de aceea totul iese ca ei. Principiul lor este” Dezbina si stapaneste” pentru ca daca poporul ar fi unit si ar vota in proporttie de 99% impotriva masonilor i-ar termina.

      Apreciază

      • Irina said, on mai 26, 2014 at 7:15 pm

        Iar aceasta dezbinare nu este numai mana masonilor, ci in spatele acesteia se afla pacate ca mandria, ignoranta, coruptia, prostia si cel mai garv lipsa de rugaciune pentru intregul neam. Aceste pacate ne inchid ochii ca sa nu vedem si sa nu alegem ceea ce ne este de folos.

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on mai 26, 2014 at 9:39 pm

        Irina, votul ar fi o veritabilă armă în mâna poporului DACĂ S-AR PREZENTA TOȚI LA VOT, DACĂ VOTUL AR FI OBLIGATORIU. Dacă se prezintă doar unii, cei care iubesc socialismul (comunismul) n-am făcut nimic. Așa este?
        Cât privește manipularea, da, ai dreptate. Având cea mai mare parte a presei și mass mediei la dispoziția lor, pot folosi cu ușurință tot felul de intoxicări, diversiuni și propagandă în favoarea lor, adică pot manipula în voie discreționar și fără teamă…

        Apreciază

  13. mihai said, on mai 23, 2014 at 9:00 pm

    mai de graba i se potrivea numele de bordel decat de parlament

    Apreciază

  14. Iacoboaie Radu said, on mai 23, 2014 at 9:41 pm

    Fraților, actualul sistem de votare este conceput de masonerie. Așa că nu poate fi corect. Este manipulat la greu, ca să iasă cine a fost ALES DE EI… Ați văzut ce insinuări făcea recent la conferință Joe Biden din SUA referitor la viitorul nostru președinte?

    Apreciază

    • cca70 said, on mai 23, 2014 at 10:02 pm

      exact

      javrele astea sionisto masonice nici macar nu se mai ascund …incet incet se dau pe fata ( cu planurile de viitor, cu viitorul presedinte jidan din Romania, evident jidan, ca si predecesorii de dupa iliescu)

      practic treaba e clara, daca stim lista cu cei care au fost la discursul satanistului american deja stim presedintele , pardon, guvernatorul Romaniei

      Apreciază

  15. Irina said, on mai 24, 2014 at 8:50 pm

    Draga mea Irina, iarta ma, dar esti in inselare… un crestin ortodox adevarat nu se face frate cu dracu ca sa treaca puntea… ma intelegi?.. ce partasie are el cu mamona? Acolo sunt alte interese.. ai auzit tu de vreun Apostol care sa se faca vames sau fariseu ca sa i lumineze, sa i indrepte ? Caci astia care se vor in parlament chiar se fac vamesi şi farisei… sunt lupi in piele de oaie …draga mea .Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu sa ne trimita harisma discernamantului.Ziceti AMIN!

    Apreciază

    • Irina said, on mai 26, 2014 at 7:42 pm

      Paote in mare ai dreptate, dar eu nu cred ca nu mai exista, desi in numar foarte mic, oameni de buna credinta si cred ca mai exista si oameni cu principii sanatoase care vor sa candideze pentru binele tarii. Sa nu uitam ca desi lumea asta este impanzita de rau, totusi nu apartine celui rau ci lui Dumnezeu. Iar votul pentru un candidat pt PE care apara niste valori crestine nici pe departe nu poate fi insemna infratire cu dracul pana treci puntea. Eu una tot cred ca mai grav este statul cu mainile in san si comentarea aiurea in tranvai in timp ce raul de acolo din inima Babilonului, din care tot pentru pacatele noastre facem parte, ne impanzeste pe zi ce trece. Sper macar sa mai ne opunem macar printr-un proteste aici in tara atunci cand se va pune problema legalizarii vreunei ciudatenii.

      Apreciază

  16. ayeaye20 said, on mai 24, 2014 at 10:00 pm

    @stelian @Munteanu Irina
    ce zice Sf Ermoghen
    „In vremurile antihristului locul idolilor va fi luat de stapanire, care va cere inchinare pentru sine”
    VOTAREA LA eUROPARLAMENTARE = INCHINARE LA IDOL

    https://saccsiv.wordpress.com/2014/04/21/sfantul-ierarh-ermoghen-in-vremurile-antihristului-locul-idolilor-va-fi-luat-de-stapanire/

    Apreciază

  17. timisorean1 said, on mai 24, 2014 at 10:02 pm

    NU MERGETI LA VOT! Doar ii legitimati. Nu vi se pare ciudat cand ei ne spun sa ne ducem la vot, sa votam cu oricine doar sa votam? Pai cum pot ei(cu totii) sa zica asa ceva daca sunt intr-o competitie?! Inseamna ca nu conteaza care partid iese, toti politicienii castiga! E vorba doar de legitimitate. Mai greu este pt ei sa voteze pt tine daca nu te duci fiindca impotriva unei semnaturi false poti face plangere penala, dar daca ai semnat atunci chiar pot linistiti sa-si vada de treaba.

    Apreciază

    • Radu said, on mai 25, 2014 at 7:54 pm

      Vor frauda alegerile ca de obicei daca nu te duci la vot…e foarte usor daca lumea nu se prezinta…daca nu vrei sa votezi cu nimeni ca nu iti place de nimeni sau te-au dezamagit toti pur si simplu ANULEZI VOTUL
      Mult noroc!

      Apreciază

      • Irina said, on mai 26, 2014 at 8:17 pm

        Pai asta incerc si eu sa spun, ca este mult mai usor sa fraudeze voturile atunci cand se prezinta putini la vot. Asta este acum Dumnezeu stie ce va mai veni peste noi, ce pacatoaie vor vota castigatorii pentru tara noastra.

        Apreciază

    • G-man said, on mai 26, 2014 at 10:46 am

      exact ..asta e logica corecta si cea mai mare evidenta a minciunii votului …
      -veniti la vot indiferent cu cine votati ..
      -pai cum asa nu vrei sa te votez pe tine ?

      Apreciază

  18. Iacoboaie Radu said, on mai 25, 2014 at 12:20 am

    Să se voteze politicienii iresponsabili față de soarta României între dânșii… NOI NU MERGEM LA VOT! NU VREM SĂ VĂ BATEȚI JOC DE VOTURILE NOASTRE! CE AU FĂCUT PREDECESORII EUROPARLAMENTARI ROMÂNI PENTRU BINELE ROMÂNIEI?

    Apreciază

  19. Liliana said, on mai 25, 2014 at 1:57 pm

    Hristos a inviat!
    De cind ma tem de Dumnezeu,nu ma mai tem de nimic-Sfintul nostru cel iubit Parintele Iustin Parvu ,cu ale carui sfinte rugaciuni sa ne miluiasca si sa ne mintuiasca Dumnezeu !
    Sigur ca nu ma duc la votarea Europei anticrestine,anti-natiuni suverane si independente,anti – familie,anti-persoana libera si demna,anti-orice fel de normalitate a omului respectat drept chipul si asemanarea lui Dumnezeu.Prietenie cu lumea,dusmanie cu Dumnezeu.
    Fratilor,Dumnezeu are ochii pe noi,aveti grija ce faceti,caci pentru un singur ,,Da” sau un ,,Poate…” tolerant- ca sa facem voia lumii-,putem sa avem probleme la judecata pentru mintuire.Sa fim cu mare luare aminte la ce facem,zicem.

    Apreciază

  20. Radu said, on mai 25, 2014 at 7:52 pm

    Eu am fost decat sa imi fure votul mai bine votez eu cu mana mea. E o datorie de cetatean si un principiu de baza al democratiei. Daca ar veni toti la vot nu au cum sa fraudeze alegerile sau ar fi foarte greu.
    Nu va convin candidatii propusi? simplu anulati votul si gata…si aia e o alegere, nu imi place o atitudine pasiva si indiferenta si sa ne mintim singuri cu chestii de genul ” ca noi nu putem schimba nimic” etc asta si vor ei e in interesul lor

    Ideal ar fi ca dreptul de vot sa fie castigat de cetatean si nu pur si simplu dat din virtutea constitutiei ca drept pentru toata lumea…nu, ar trebui un examen de alfabetizare politica de ideologie etc
    Sa demonstrezi ca esti constient cu cine votezi pe ce principii ai ajuns la aceasta judecata si asa mai departe adica o gandire analitica si logica
    Votul cenzitar ar fi o solutie si asta cum a fost inainte de 1917.
    In general partidele de dreapta istoric vorbind s-au vazut ca au avut efecte benefice asupra Romaniei si in alte tari la fel.

    Apreciază

    • Irina said, on mai 27, 2014 at 4:28 pm

      Asa m-am gandit si eu Radu, de aceea am fost la vot, poate am gresit, poate nu. Si eu cred ca indiferenta si pasivitatea noastra sunt de fapt adevaratele lucruri ce sunt in interesul masonilor, iar indemunul sa mergem cu totii la vot este de fapt o minciuna pentru ca ar fi oricum prea periculos pentru ei putand sa starneasca si o revolta generala, si ei stiu ca nu se poate asta o data ce pe alta parte au semanat neincrederea in factorul politic pentru unii ceea ce a dus la refuzul de a vota sau simpatizarea pana la extaz a unui anumit partid pentru altii si astfel bietii oameni ajung astfel sa accepte in tacare soarta de sclav si sa nu-si permita sa iasa din aceasta stare. Mai este totusi un adevar in ce spun cei ce sunt impotriva votului si anume acela ca elitele politice sunt in mainile masonilor, iar celelalte partide mai corecte poate,nu mai zic independentii, sunt lasati in umbra, si totul este asa de bine organizat astfel incat acestia din urma sa nu aiba nici o sansa, pentru ca mass media pune accent pe elite si manipuleaza in acest sens, iar poporul din pacata cade prada acestei manipulari.

      Apreciază

  21. […] MASS-MEDIA: Absenteismul pune sub semnul intrebarii legitimitatea Parlamentului European […]

    Apreciază

  22. […] MASS-MEDIA: Absenteismul pune sub semnul intrebarii legitimitatea Parlamentului European […]

    Apreciază

  23. […] MASS-MEDIA: Absenteismul pune sub semnul intrebarii legitimitatea Parlamentului European […]

    Apreciază

  24. […] MASS-MEDIA: Absenteismul pune sub semnul intrebarii legitimitatea Parlamentului European […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.