SACCSIV – blog ortodox

IISUS HRISTOS a fost RASTIGNIT CU MAINILE DEASUPRA CAPULUI – ipoteza a oamenilor de stiinta ce au studiat GIULGIUL DIN TORINO. Pentru ca vin Sfintele Pasti …

Iata ce putem citi in articolul A fost Iisus rastignit cu mainile deasupra capului? Indiciile cumplite oferite oamenilor de stiinta de Giulgiul din Torino:

Timp de secole, biserica a reprezentat, in mare masura, rastignirea lui Hristos cu bratele intinse orizontal, pe o cruce. Insa oamenii de stiinta cred ca moartea lui Iisus a fost si mai cruda, pentru ca mainile ar fi fost batute in cuie deasupra capului.

O echipa internationala care a studiat Giulgiul de la Torino, care pare sa reprezinte un barbat care a fost ucis prin rastignire, spune ca artefactul sugereaza ca persoana care a lasat urma – Iisus sau altcineva – a avut corpul rastignit sub forma literei Y, potrivit New Scientist.

Giulgiul din Torino este cel mai studiat artefact din istorie, parerile oamenilor de stiinta fiind impartite in privinta lui. In timp ce unii sustin ca a fost creat in Evul Mediu, pentru a induce in eroare oamenii, altii spun ca infatiseaza, intr-adevar, trupul lui Iisus din Nazaret.

Oricum ar fi, panza din in care este imprimata cu silueta unui barbat dezbracat, pare sa aiba siroaie de sange care au curs din brate, dar si din alte rani.

Indiferent daca giulgiul este biblic sau medieval, Matteo Borrini, de la Universitatrea John Moores din Liverpool, a spus pentru The Scientist ca „este o piesa foarte interesanta de arta si ingeniozitate umana„.

El a vrut sa afle daca urma de sange de la bratul stang se potriveste cu fluxul sanguin de la o persoana crucificata. Pentru a investiga, un alt cercetator de la Universitatea din Pavia, Italia, a facut experimente „incercand” diferite pozitii de rastiginire in timp ce „sangele” s-a scurs in jos, pe mana, din locul in care giulgiul are imprimat un cui care a fost batut in mana.

Experimentul a aratat ca urmele de „sange” lasate pe giulgiu corespund unei rastigniri, insa numai daca persoana a fost asezata si batuta in cuie pe cruce cu corpul sub forma literei Y, nu T, asa cum este reprezentata rastignirea in majoritatea obiectelor crestine.

Dr. Borrini a spus: „Aceasta a fost o pozitie foarte dureroasa si care a creat dificultati in procesul de respiratie„. Se crede ca o persoana rastignita sub forma literei Y ar fi murit de asfixie. Dr. Borrini a explicat, la o intalnire din luna februarie a Academiei Americane de Stiinte Criminalistice, care a avut loc in Seattle, ca pozitii similare erau folosite in tortura medievala. Atunci, persoanele erau agatate cu incheieturile mainilor de grinzi, acestea fiind legate cu o franghie.

Prin urmare, daca Giulgiul a fost, intr-adevar, un fals facut in Evul Mediu, atunci el poate reprezenta practicile din acea perioada, nu cele din perioada biblica.

Rezultatele experimentelor confirma teoriile anterioare ale unui doctor in stiinta, Gilbert Lavoie, stabilit in Massachusetts, care a sugerat ca persoana de pe giulgiu a fost rastignita sub forma literei Y. Iar un om de stiinta danez, Niels Svensson, care a studiat, de asemenea, giulgiul, a spus:„Imaginea imprimata pe Giulgiul din Torino nu corespunde cu imagini artistice traditionale ale crucificarii„.

In timp ce marea majoritate a obiectelor de arta crestina il arata pe Iisus rastignit pe cruce sub forma literei T, unii pictori, intre care si Peter Paul Rubens, il infatiseaza pe Hristos pe cruce cu mainile pozitionate deasupra capului.

Dr. Borrini crede ca persoana care a facut giulgiul trebuie sa fi fost un falsificator priceput (in cazul in care giulgiul nu este autentic), pentru ca urmele de sange au fost corect imprimate dupa o rastignire.

   Comentariu saccsiv:

Se pleaca asadar de la falsul giulgiu de la Torino ca sa se ajunga acolo unde-i doare de fapt pe ei: CRUCEA.

Cititi va rog si:

O nouă blasfemie la adresa adevărului biblic, bazată pe falsul giulgiu de la Torino

Mai zic ei ca Y “a fost o pozitie foarte dureroasa si care a creat dificultati in procesul de respiratie„. Dar asta nu-i argument. Ca in Y sau in cruce, oricum prin sufocare se murea prin rastignire. Si se murea in orice varianta in chinuri cumplite. Iar ca sa fie cat mai lungi, condamnatul nu atarna, ci se sprijinea fortat in picioare. Fortat caci labele erau fixate si ele cu piroane. Sa ne amintim si de ordinul de a li se zdrobi fluierele. L-au dat tocmai pentru ca sa nu se mai poata sprijini in ele. In cazul Domnului nostru Iisus Hristos, n-a mai fost insa necesara zdrobirea.

Cititi va rog si:

VIDEO (transcriptul si completari necesare): CRUCIFICAREA – o perspectivă medicală

Il mai aduc ei ca argument pe Peter Paul Rubens. Dar ce-a pictat asta, te iei cu mainile de cap:

http://www.peterpaulrubens.org/

Iata si alte atacuri anti crestine din mass-media din ultimii ani:

„Fauritorul de mituri – Pavel si nascocirea crestinismului” scrisa de evreul Hyam Maccoby, promovata in mass-media de limba romana

Editura AHRIMAN – editura SATANISTA, de la denumire si logo si pana la lucrarile publicate. Acolo a aparut in romana o carte anti crestina scrisa de evreul Hyam Maccoby si promovata in mass-media

Video (subtitrare romana): Caesar’s Messiah – The Roman Conspiracy to Invent Jesus (Mesia Cezarului – Conspiratia romana care l-a inventat pe Iisus). Analiza documentarului. Adica un soi de Zeitgeist produs tot de un Joseph …

ATAC FURIBUND: „Iisus n-a mai iesit din adevaratul mormant. Iisus nu a inviat. Se spulbera 2 000 de ani de crestinism.”. EVREUL SIMCHA JACOBOVICI ATACA DIN NOU?

ANTI CRESTINISM: „Gandul” si „Descopera” se straduie sa demonstreze ca Lumina Sfanta de la Ierusalim ar fi o frauda. De ce „demonstratia” lor este habauca?

Anti crestinism fara limite in revista UNICA. Cica „3 mituri despre Paste deconspirate de stiinta”

Cica Biblia este contrazisa de o descoperire din sudul Israelului, despre filisteni

Cica studiu: Dumnezeu ar fi avut o sotie, pe Asherah …

In EVANGHELIA LUI BARNABAS (BARABAS) ar scrie ca pe Golgota nu a murit Iisus Hristos, ci Iuda Iscarioteanul, iar Iisus vorbeste despre venirea profetului Mahommed … Mass-media anti crestina zbiara de bucurie ca s-a gasit manuscrisul

 

 

33 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iacoboaie Radu said, on aprilie 6, 2014 at 7:25 pm

    Părerea mea este că acești pretinși ,,mari” oameni de știință, încearcă să atace un simbol central al creștinismului, care este SFÂNTA CRUCE! Dacă le va reuși, adică să convingă pe mulți oameni, atunci aceștia nu vor mai avea motiv – cred ei, s-o cinstească.
    Asta ne poate arăta că diavolul se teme de puterea crucii. Nu știu dacă ați văzut, cu mai mulți ani în urmă, filmul ,,Mesagerul iadului”, cu Chuck Norris, uite că îmi amintesc numele actorului principal. Acolo, în mod foarte viclean, ca și în cazul de față, încercau să convingă că SFÂNTA CRUCE nu avea putere. Deși, un preot catolic îi arăta în față crucifixul lui Prosatanos, el i-a smuls inima și l-a ucis pe loc.
    Doamne ajută!

    Apreciază

  2. Cristian Petru Balan said, on aprilie 6, 2014 at 7:56 pm

    PĂI MARTORII LUI IEHOVA NUMAI AŞA ÎL PICTEAZĂ PE IISUS: RĂSTIGNIT PE UN SINGUR STÂLP VERTICAL, ŢINÂND PALMELE DESFĂCUTE UNA PESTE ALTA ŞI PĂTRUNSE DE UN SINGUR CUI. EI URĂSC CRUCEA ! Poziţia sub formă de Y este aceptabilă. Dar cercetările sunt mai mult presupuneri şi imaginea clasică a răstignirii nu trebuie respinsă, căci şi ea poate fi logic şi ştiinţific explicată.

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 6, 2014 at 8:59 pm

      Da. Ei o urăsc și mulți asemenea lor. Cel mai mult o urăsc masonii, care scuipă pe ea, o batjocoresc… De ce? Pentru că le aduce aminte de faptul că Iisus Hristos a biruit moartea prin răstignirea Lui pe cruce.
      Sfânta Cruce are mari semnificații în creștinism și este o armă împotriva diavolului! De aceea este urâtă de către unii și hulită!
      Brațul vertical semnifică legătura transcendentală cu Dumnezeu, viața spirituală. Iar cea orizontală, legătura cu semenii noștri, cu neamul nostru, viața noastră materială.
      Cred că împotriva Sfintei Cruci, care mai preînchipuie SFÂNTA TREIME, a apărut acest 666, care deși număr de om oricare, este un simbol satanic ca și pentagrama. Acest 666 poate preînchipui în opoziție cu Sf. Treime trei șerpi încolăciți precum cobrele, știind că diavolul a intrat în șarpe când a ispitit-o pe Eva…
      Doamne ajută!

      Apreciază

      • Stefan said, on aprilie 6, 2014 at 11:36 pm

        Ca o completare la semnificațiile Sfintei Cruci trebuie spus că Mântuitorul și-a ales acest fel de a muri întrucât era singura ipostază prin care ar fi murit îmbrățișând lumea întreagă și arătându-ne că ne așteaptă la El cu brațele deschise.

        Apreciază

    • Marius Barbu said, on aprilie 8, 2014 at 3:51 pm

      multi sustin ca martorii lu iehova is secta jidoveasca

      Apreciază

  3. Iacoboaie Radu said, on aprilie 6, 2014 at 8:02 pm

    Totuși, există un sâmbure de adevăr. Catolicii nu au harul lui Dumnezeu și ca atare, s-a văzut…

    Apreciat de 1 persoană

  4. duhovnic said, on aprilie 6, 2014 at 8:14 pm

    ce Torino? Ce giulgiu? Trezirea!

    http://cunoasteadevarul.webs.com/

    Apreciază

    • Marius Barbu said, on aprilie 8, 2014 at 3:53 pm

      @duhovnic pierde popa harul preotiei de are papsaport cu cip 666?

      Apreciat de 1 persoană

      • duhovnic said, on aprilie 8, 2014 at 5:38 pm

        nu! De va øua biocip in trup, va iesi la Judecata osandit vesnic!

        Apreciază

      • duhovnic said, on aprilie 8, 2014 at 5:40 pm

        Catolicii nu mai au Harul Preotiei pentru ca sunt pagani in interior si eretici la vedere… Asadar vorbim aici..doar de slujitorii ortodocsi!

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 8, 2014 at 9:21 pm

        MARIUS BARBU

        Eu nu aș folosi și nu am folosit niciodată termenul popular sau ofensator ,,popa”, pentru un slujitor al lui Dumnezeu, care are harul preoției… Poate ierta prin puterea divină, fiind un vas ales, păcatele oamenilor… E puțin lucru? Nu mi-o lua în nume de rău. Adevărul înainte de toate…
        Doamne ajută!

        Apreciază

  5. dante said, on aprilie 6, 2014 at 9:16 pm

    Chiar ma gindeam azi, cum de pina acum, in postul Sfintelor Pasti, nu s-a mai gasit o….”Evanghelie”, sau vreo ruda de-a lui Iisus, caci asa ne-au obisnuit menestreii acestor vremuri apostate.
    Ba evanghelia dupa Iuda, ba codul lui Davinci, sau nu stiu ce manuscris de la Qumran, toate orchestrate asa cum ii sta bine unui ortodox, in plin post.
    Dar m-am linistit, caci am vazut ca s-a gasit si Sfintul Graal pe undeva prin Scotia, iar acuma s-a descoperit pozitia corecta a rastignirii Lui Iisus, deh dom’le lucruri marete si cu adevarat mintuitoare.
    Urmeaza demonstrarea „stiintifica” a Sfintei Lumini, nemateriale ce se pogoare strict de Pastele Ortodox….asta asa, ca nimic sa nu ramina nedemonstrat de intelighentia omeneasca.
    Fratilor, noi sa ne vedem in continuare de postul nostru, sa fie cu folos si sa-i lasam pe gnostici sa-si rupa mintea tandari, pina or ajunge ca sarmanul Nietzsche

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  6. Liliana said, on aprilie 6, 2014 at 9:41 pm

    Le este frica de Sfinta Cruce a Domnului Nostru IIsus Hristos.Avem astfel, in ca o data ,confirmata puterea ei.Binenteles ca o stim ,oricum,slava Domnului!

    Apreciat de 1 persoană

  7. marian said, on aprilie 6, 2014 at 9:45 pm

    Donețk pune din nou probleme „puterii” de la Kiev. E mai rău de data asta. Se vorbește despre un ultimatum până MÂINE LA 12 PT REFERENDUM!!! Altfel, va fi un CONSILIU.
    De pe RT: participants in the rally, staged in Donetsk by supporters of the referendum on Donetsk Region’s status, are seen on the regional administration building on April 6, 2014. (RIA Novosti / Irina Gorbaseva)

    Apreciază

  8. qwert said, on aprilie 6, 2014 at 9:48 pm

    O urare in stil masonic: http://templulmasonic.blogspot.ro/2009/12/urari-de-sezon.html
    Sufletele fostilor zidari de Adrian Paunescu: http://templulmasonic.blogspot.ro/2013/12/sufletele-fostilor-zidari.html

    Apreciază

    • doktoru said, on aprilie 6, 2014 at 11:23 pm

      Asta cu sufletele fostilor zidari este ca aia cu puscasii marini(americani)…the marines never die…they regroup in hell !!!

      Apreciază

  9. nikodim said, on aprilie 6, 2014 at 10:09 pm

    Demonizatii iar isi incep agitatia nepuntincioasa la apropierea Sarbatorii Invierii Domnului. Tot nu le iese lor treaba asta cu desacralizarea Hristosului Dumnezeu si Om si gata! Nu-l pot ei invinge nicicum pe „Rastignit” si gata! Iar incep acum sa vina direct din fundul iadului cu emanatii puturoase, de „ipoteze si dovezi stiintifice”, „oamenii de stiinta” de pe „consacratele” canale tv, Discovey si National Geografic pentru smintirea lumii asteia, dar ca de fiecare data iar se vor gasii unii „anacronici, fundamentalisti, inapoiati, medievali” care vor continua sa se inchine Crucii de Viata Datatoare. Si tot asa va fi mereu pana la sfarsitul veacurilor si iadul nu va putea invinge Trupul Mantuitorului, Biserica Dumnezeului Adevarat! Amin.

    Apreciat de 2 persoane

  10. libelula said, on aprilie 6, 2014 at 10:12 pm

    daca te iei cu mainile de cap la picturile lui Rubens, esti orb. este cel mai mare pictor in stil baroc pe care l-a avut omenirea. iar iadul pictat de el este o referinta vizuala in multe lucrari ortodoxe, cetele ingeresti si picturile similare facand parte din repertoriul catolic. la noi exista becali si primaul pictat pe zidul unei biserici si nu te vad luandu-te de cap, pentru ca nu ai unul desi scrii bine si informativ.

    Apreciază

    • Stefan said, on aprilie 6, 2014 at 11:41 pm

      @libelula
      Ca idee, excluzând derapajele lui Gigi Becali, acesta are dreptul să fie pictat pe peretele unei biserici, atunci când este ctitorul acesteia.
      P.S.: după ce pui punct la finalul unei propoziții și începi alta, folosește majusculă (asta dacă tot ai cap și te folosești de el).

      Apreciază

    • Marius Barbu said, on aprilie 8, 2014 at 4:01 pm

      @libelula daca e ctitor primaru are tot dreptu sa fie pictat in Biserica oricine e ctitor nu conteaza ca e taran sau buticar si termenu normal e „repertoriul PAPISTAŞ” nu catolic

      Apreciază

  11. marian said, on aprilie 6, 2014 at 10:25 pm

    Fascisti umiliti de catre multimea infuriata si protejati de militie….

    Apreciază

  12. Iani said, on aprilie 7, 2014 at 3:41 am

    Le e frica de Sfanta Cruce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

  13. bi said, on aprilie 7, 2014 at 8:23 am

    „Se pleaca asadar de la falsul giulgiu de la Torino „

    Vasile, tu de unde stii ca Giulgiul e fals? Poate sunt doar dusi cu pluta cei ce il studiaza, asta nu inseamna ca si obiectul e fals. Ai citit ce spune Pr. Serafim Rose despre el? Nu spunea ca e sigur autentic, dar spunea ca merita toata atentia si nu trebuie sa ne grabim sa tragem o asemenea concluzie prea devreme.

    Apreciază

    • Marius Barbu said, on aprilie 8, 2014 at 4:16 pm

      intru’un documentar un specialist sustine ca picioarele din giulgiu au fost strapunse cu 1 piron ce a trecut prin calcai noi stim de 4 piroane in total ,2 la maini si 2 la picioare si nu 3 cum sustin ei
      25:30 medicu legist zice la 27:28 ca o tepusa a fost infipta in ambele picioare
      >http://www.youtube.com/watch?v=fnD_vqhtDOw

      Apreciază

    • duhovnic said, on aprilie 8, 2014 at 6:18 pm

      este fals, asa cum este fals faptul ca Lucifer, n-ar fi inventat toate formele de guvernamant, renasterea, iluminismul, masoneria etc..

      Apreciază

      • duhovnic said, on aprilie 8, 2014 at 6:19 pm

        inelul Apstolului Petru, moastele Apostolului Petru… tot!

        Apreciază

  14. aniush said, on aprilie 9, 2014 at 7:57 am

    Nu mai stiu ce sa inventeze ca sa desfiintele credinta oamenilor. Din pacate pentru ei si din fericire pentru noi cine e tare pe credinta nu va cadea vinctima.

    Apreciază

  15. Marius Barbu said, on aprilie 10, 2014 at 7:32 pm

    @duhovnic zici „nu! De va øua biocip in trup, va iesi la Judecata osandit vesnic!” pe ce bazezi cand spui asta mai era unu necula care zicea de ortodocsi’penticostali :)))) si a semnat ptr ecumenismu satanic si cica ele e ortodox :))) ei nega Sf Scriptura astia si tu@duhovnic susti o treba papistasa ca haru lucra obligatoriu

    in cartea “Lumina Adevarului” editura christiana pag.27 “ex opere operandum”-erezie catolica ce pretinde ca harul lucreaza obligatotiu,indiferent de vrednicia si nevrednicia credinciosilor si a CLERICILOR.In realitate desi Duhul Sfant acopera o multime de pacate si neputinte,exista totusi pacate ptr care HARUL ESTE RETRAS,TEMPORAR sau PERMANENT ; cele mai mari pacate de acest fel sunt EREZIA,BLASFEMIA sau HULA INTENTIONATA si/sau REPETATA,BATJOCORIREA CELOR SFINTE,SLUJIREA sau RUGACIUNEA IMPREUNA CU ERETICII s.a.m.d. E foarte imortant sa intelegem ca Dumnezeu NU POATE FI OBLIGAT DE NIMENI CU NIMIC ( deci HARUL NU LUCREAZA “obligatoriu”… trebuie spus ca “ex opere operandum” tine mai mult de o conceptie varajitoreasca,pagana,aplicata in mod gresit crestinismului.Aceasta gresita aplicare porneste de la lipsa de intelegere a diferentei dintre mila lui Dumnezeu fata de neputintele si alunecarile firesti ale omului(ptr care iubirea dumnezeiasca multe acopera) si mania lui Dumnezeu fata de “tot cel ce tine nedreptatea de(drept) adevar” (Romani 1,18)

    Lumea credintei revista pag 62 iulie 2012
    “Daca prin urmare vreun episcop dobandeste hirotonia in mod canonic din punct de vedere bisericesc si se afla in afara Bisericii din pricina credintei lui gresite el inceteaza de fapt sa aibe succesiune apostolica… Prof Telenghidis ”

    oricum mai sunt alti Preoti Ortodocsi ca Ioan de la Rarau ,la Schitu Sihla eu zic ca nu trebuie sa bagam falsii in aceeasi oala ca nici Dumnezeu nu face asta ptr asta sunt cipurile sa se vada clar cine merge cu
    1. mamona/cipu si cine cu 2. Dumnezeu/Muncenicia ,Dumnezeu sa ne ajute la varianta 2 .Dumnezeu/Muncenicia
    susti un neadevar ca ar fi slujitori ortodocsi ,ei se leapada de boteze si is slujitori :)))) ai cui slujitori ???ai mamonei , caderea e duhovniceasca din interior acceptarea cipului e urmarea vazuta a caderii si credintei false pe care o are( cacodoxia )

    Apreciază

  16. Marius Barbu said, on aprilie 12, 2014 at 6:56 pm

    @Iacoboaie Radu… Sf Justin Parvu nu pomenea la Sf Liturghie pe cei cu acte cu cip . Ce preot e popa ala care ma indeamna la lepadare de Stapanul IISus si propovaduieste nemantuirea sustinand ca pierderea Harului nu afecteaza mantuirea eu cu ajutorul lui Dumnezeu tai toate relatiile cu acesti falsi care vor pune stampila/pecetea la lume pe mana cum spune Sf Traditie, popii astia is dea dreptul eretici propovaduiesc alta Evanghelie si pe multi ii vor pacalia falsii cu exteriorul dar Dumnezeu stie INIMILE si va da fiecaruia dupa inima sa …

    Apreciază

  17. […] IISUS HRISTOS a fost RASTIGNIT CU MAINILE DEASUPRA CAPULUI – ipoteza a oamenilor de stiinta ce au … […]

    Apreciază

  18. Cosmin said, on august 30, 2015 at 11:57 am

    Doamne ajuta frate Vasile!

    Poate deschizi un articol pe baza acestui comentariu, desigur daca consideri utila interventia mea. Poate s-a mai dezbatut aici subiectul, iar eu in superficialitatea mea sunt in nestiinta.

    Cu riscul de a repeta probabil ceea ce altii au spus sau clarificat si cu riscul de a fi un superficial in tratarea problematicii veridicitatii giulgiului din Torino, afirm: GIULGIUL ESTE INDUBITABIL UN FALS!!!

    Argument:

    Daca toti „specialistii” care au studiat problema giulgiului nu ar fi fost superficiali in analiza lor, ar fi aflat din Evanghelia dupa Ioan Capitolul 20, versetele de la 4 la 8, ca:

    „4. Şi cei doi alergau împreună, dar celălalt ucenic, alergând înainte, mai repede decât Petru, a sosit cel dintâi la mormânt.
    5. Şi, aplecându-se, a văzut giulgiurile puse jos, dar n-a intrat.
    6. A sosit şi Simon-Petru, urmând după el, şi a intrat în mormânt şi a văzut giulgiurile puse jos,
    7. Iar mahrama, care fusese pe capul Lui, nu era pusă împreună cu giulgiurile, ci înfăşurată, la o parte, într-un loc.
    8. Atunci a intrat şi celălalt ucenic care sosise întâi la mormânt, şi a văzut şi a crezut.”

    Din textul Evangheliei reies foarte clar urmatoarele specte:

    1. Giulgiul nu era unul ci mai multe, fapt ce demonstreaza ca imaginea corpului nu se putea imprima pe o singura panza in intregul ei. Dar sa presupunem ca ne inselam si nu stim exact modalitatea de infasurare a trupului dar,

    2. Panza care infasura capul, numita mahrama, si care „…care fusese pe capul Lui, nu era pusă împreună cu giulgiurile, ci înfăşurată, la o parte, într-un loc”, era o piesa individuala aparte, distincta de celelalte elemente si era singura piesa pe care se putea imprima imaginea fetei. Ori pe giulgiul din Torino avem imprimat tot trupul in intregul sau ceea ce practic e imposibil. Acest aspect este greu tare si cantareste foarte mult in a demostra ca giulgiul din Torino e un fals ordinar.

    Imi cer iertare daca cumva ma aflu in inselare si astept cu deosebit interes contraargumente.

    Doamne ajuta.

    Apreciază

  19. […] Iata comentariul fratelui Cosmin postat la IISUS HRISTOS a fost RASTIGNIT CU MAINILE DEASUPRA CAPULUI – ipoteza a oamenilor de stiinta ce au …: […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.