SACCSIV – blog ortodox

Despre transfuzia de sange de la persoane vaccinate anti Covid 19

Posted in TRANSFUZIA DE SANGE, vaccin, vaccinare, vaccinare in masa, VACCINARE OBLIGATORIE by saccsiv on martie 3, 2024

Conform https://www.cna.ro/IMG/pdf/Decizia_44.pdf

În data de 18.11.2023, în direct, în intervalul orar: 15:59-17:45/ 18:47-19:44, postul de televiziune România TV a difuzat emisiunea „România Te vede”, prezentată de Ioan Korpos.

[…]

Ioan Korpos: O altă informație importantă, manipularea grosolană a globaliștilor legată de morțile subite. Pentru a-și ascunde planurile malefice pe care le-au avut în pandemie, în urma cărora vedem azi miile de morți subite, cauzate de vaccinurile cu ARN, globaliștii inventează diverse studii pentru a da vina pe încălzirea globală, de exemplu, asta în timp ce chiar vicepreședintele unui mare producător de vaccinuri aduce acuzații grave globaliștilor. Priviți, stimați telespectatori!

Voce din off: Ce nu spune studiul este că în trecut au existat veri mai calde decât cele recente, cum ar fi, de exemplu, vara anului 1936, iar înregistrările de temperatură se fac de doar 150 de ani. În realitate, numărul deceselor cardiovasculare a crescut vertiginos la nivel global începând cu 2021, ceea ce i-a determinat pe unii să sugereze că de vină ar fi boala COVID. Cu toate acestea, rezultatele unui nou studiu științific bazat pe necropsii au exclus această cauză. Rugat să comenteze acest studiu, renumitul cardiolog dr. Pitter McCullough a declarat că singura nouă cauză dovedită a afecțiunilor cardiace, la populația umană este vaccinarea împotriva COVID-19. S-a demonstrat că vaccinurile utilizate în America, Pfizer, Moderna, Johnson, Novavax provoacă miocardită, așa cum a fost publicată în literatura de specialitate. La autopsiile pacienților vaccinați s-au găsit dovezi clare ale unei expresii puternice a proteinei Spike în mușchiul cardiac. Chiar și fostul președinte al Pfizer, dr. Michael Yeadon, acuză faptul că pandemia de COVID a fost planificată în avans de către organizațiile globaliste, pentru a ucide în mod deliberat populația, cu ajutorul vaccinurilor.

Michael Yeadon: Vreau să le spun ascultătorilor, a fost dovedit și încă este dovedit că a fost o acțiune globală. Nu are cum să fi fost dirijată la nivel local, de fiecare stat. Cu siguranță, totul a fost coordonat, fie de Organizația Mondială a Sănătății, sau de Forumul Economic Mondial… nu știu. Dar este clar că măsurile luate demonstrează fără echivoc… că nu a apărut un virus dintr-o dată și toți ne-am panicat, nu! Cel puțin acele seruri cu care oamenii au fost injectați… daunele provocate de acele așa-zise vaccinuri… mă tem că și mi-aș fi dorit să vă spun contrariul, dar mă tem că… efectele adverse nu sunt întâmplătoare… Am petrecut 32 de ani în domeniu. Am știut și am scris, încă de dinainte ca vaccinurile să primească autorizații de urgență, că sunt periculoase. Sunt convins și o spun în fața oricărui tribunal, că aceste injecții au fost concepute să facă rău oamenilor și să-i ucidă în mod deliberat!

[…]

Monica Pop: Da, mai putem face ceva, domnule avocat, în primul rând, gândiți-vă așa: am mai spus lucrul acesta, da`, sigur că nu îi interesează pe decidenți, pentru că ei au greșit și greșesc în continuare. Cei care donează sânge îi întreabă cineva dacă sunt vaccinați sau nu? Gândiți-vă la unu care e vaccinat, donează sânge pentru că este donator și foarte frumos din partea lui și i se face sângele acela… cu acel sânge, transfuzie unuia care are și el trei vaccinuri, deci șase l-a… l-a ucis sau, în orice caz, numai bine nu-i face. Nu ia nimeni niciun fel de măsură și asta cred că e peste tot. Nu cred că cineva întreabă. Ar trebui să știi de ce, de toate afecțiunile de care suferă un donator, ca să poți să-l numești donator și să preiei, prelevezi sânge de la el și să-l transmiți altuia.”

 

Comentariu saccsiv:

Aceeasi idee a repetat-o Monica Pop si in cadrul emisiunii despre care am scris la:

Orgie vaccinista anti Covid-19 in emisiunea lui Mihai Gadea, dupa prezentarea stirii despre studiul efectelor adverse facut pe 99 milioane de oameni

Conform https://www.globalresearch.ca/madame-von-der-leyen-mckinsey-pfizer/5816278, a carui traducere am postat-o la Ce au în comun Ursula von der Leyen, firma globală de consultanță McKinsey și Pfizer?, cea mai mare parte a crimei s-ar putea să se desfășoare în următorii 5-10 ani, când nimeni nu va mai putea demonstra că motivul este reprezentat de injecțiile anti covid. Acestea sunt cuvintele de avertizare ale lui Michael Yeadon, fost vicepreședinte și director științific al Pfizer. Vedeți asta.

Michael Yeadon vorbeste despre cei vaccinati, dar cum e cu transfuzia de sange de la persoane vaccinate anti Covid 19? Unii considera ca avem si o dovada recenta in Romania, cum ca nu-i de bine:

https://www.activenews.ro/stiri-sanatate/Un-elev-de-12-ani-din-Baia-Mare-a-murit-dupa-ce-i-s-a-facut-transfuzie-de-sange-in-urma-unei-interventii-chirurgicale-I-au-gasit-tromboze-masive-187879

Ce putem face daca ne este teama? In Noua Zeelanda autoritatile au actionat extrem de dur impotriva celor ce au refuzat:

Video Noua Zeelanda: Ridicarea bebelusului de catre politie deoarece parintii au refuzat transfuzia de sange de la persoane vaccinate

 

20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geo said, on martie 3, 2024 at 8:53 am

    Anul trecut am fost sa donez sânge…m-au refuzat…aveam tensiunea ridicată…pe formularul de ti-l dau să îl completezi este o intrebare legata de vaccinuri anti covid…si verbal mi-au confirmat că dacă sunt vaccinat, nu e cazul meu, NU pot dona sânge!!!

    Apreciat de 1 persoană

    • Ana said, on martie 3, 2024 at 9:02 am

      Interesant! E imbucurator sa aflu ca la noi se tine cont si protejeaza populatia cat de cat. Dar oare asta e cazul la toate centrele de donare?

      Apreciază

      • Geo said, on martie 3, 2024 at 11:30 am

        Si atunci de ce a fost nevoie de teroarea din perioada mizeriei pompos numită pandemie?

        Apreciat de 1 persoană

      • Ana said, on martie 3, 2024 at 5:04 pm

        Pt Geo, ca nu ma lasa sa raspund raspunsului tau: a fost o mana de zombie pe steroizi doar. Aveam de dat examen la ministerul educatiei si unul la ministerul de interne si mi-au spus d ela politie sa imi fac doar test de sange pt anticorpii lui peste. Cu hartia aia am mers si la bucuresti, si la politie la baia mare pt examen si am fost lasati in pace. In
        Plus, venind din Slovacia, tara trecuta pe lista verde, la vama Petea m-au obligat sa intru in carantina desi era neconform cu regulie lor ilegale, iar organele care trebuiau s ama controleze daca stau inchisa in casa m-au sunat doar sa ma intrebe sa daca sunt acasa si si-au cerut scuze ca ma invadeaza, explica du-mi ca ei nu vor sa ne abuzeze niic cum si ca e suficient ca le-am raspuns la telefon. Deci un amestec de zombii lui satan si OAMENI AI LUI DUMENZEU.
        Iara directivele venite erau din afara tarii, impuse de toti tatuatii cu 666, i sa in Maramures stiam clar ca politia si armata e de partea cetatenilor si ne protejau. Alte zone din tara sunt mai zombificate. Asta e. Doamne miluieste-ne!

        Apreciat de 1 persoană

    • Avram Iancu said, on martie 3, 2024 at 11:54 pm

      pai si abia acum spui ? asta era o stire bomba, iar cineva mai jos zice ca pe formularul ei nu era nici o intrebare despre vaccinuri; care e explicatia ?

      Apreciază

      • scortisoara said, on martie 4, 2024 at 7:38 am

        Anul trecut am donat sange pt tragedia din Turcia . Pe formular era intrebarea daca am facut vreun vaccin in ultimele 6 luni . Nu era mentionat daca pt covrig sau alt vaccin. Vaccin in general.

        Apreciază

  2. Ana said, on martie 3, 2024 at 9:01 am

    In principiu nu sunt de acord cu transfuziile de sange decat in situatia cand pacientul moare sigur si, chiar si atunci, doar de la membrii familiei. Eu una nu as vrea sa primesc de la nimeni nimic. Inainte de conctailul molotov administrat global, au fost nenorociti foarte multi oamenii cu sange contaminat sau, mai stupid, de grupa sanguina incompatibila. Si apoi e si problema adn-ului care, bunul simt imi spune, nu e voie amestecat.

    La noi, cei mai neinjectati, acei care au sarit primii la rand la chioscurile lui bill gates, sunt si cei care au exces de zel si doneaza sange (daca nu sunt tigani). Nu, multumesc!

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 3, 2024 at 9:05 am

      Ana

      Nu inteleg ultimul paragraf.

      Apreciat de 2 persoane

      • Ana said, on martie 3, 2024 at 4:54 pm

        Din experienta mea proprie zic doar, adica persoanele donatoare de sange pe care eu personal le cunosc, sunt toti main stream, adica au dat buluc la injectare. Deci, mi-ar fi foarte frica sa accept sange „donat”. Mai bine ma rog pt un miracol in avans decat sa mi se dea sange de la necunoscuti.

        Apreciază

      • Teo said, on martie 4, 2024 at 10:12 pm

        când spune ,,la noi, cei mai neinjectați” zice de fapt ,,la noi, la români” cunoscut fiind faptul că România are puțini injectați! Nici eu n-am înțeles (la o primă citire) ce voia sa exprime…

        Apreciază

  3. Dora said, on martie 3, 2024 at 2:34 pm

    Am fost să donez sânge acum trei săptămâni. Se completează un formular înainte de donare, dar nu este nicio întrebare despre vaccinarea Covid. Formularul este același de mulți ani, știu asta pentru ca donez în mod regulat și deja îl cunosc. În perioada pandemiei, era un formular suplimentar referitor la locurile unde ai călătorit, dacă ai avut febră, etc. Însă despre vaccinare nu te întreabă nimic. Dar poate nu e peste tot la fel.

    Apreciat de 1 persoană

    • Ana said, on martie 3, 2024 at 4:56 pm

      Exact de asta imi era frica. Nu e formularul standard, deci …..

      Apreciază

    • scortisoara said, on martie 4, 2024 at 7:48 am

      Ba da , pe formularul de anul trecut era intrebarea daca ne-am vaccinat in ultimele 6 luni. Nu stiu acum cum mai e. Nu am mai donat de atunci pt ca mi-au gasit tensiunea 18 cu 9 … Am asteptat sa imi scada si apoi m-am dus in sala de donare. Mi s-a parut ciudat sa am tensiunea asa mare .In urma cu 4 luni era 11 cu 6 si dintr-o data am 18 cu 9 .Nu e tensiunea mea normala dar oscileaza intre 14 cu 8 si 16 cu 9 . Am facut investigatii ,nu mi-au gasit nimic in neregula ,au spus ca e semn de inceput de batranete .Dar cum imbatranesc brusc in 4 luni trec de la 11 la 16 sau 18 ? Regimul alimentar e acelasi . Pe urma mi-am dat seama ca stresul e pricina pt care am tensiunea asa mare. Am tensiometru si imi iau des tensiunea . Adica se impune de la o anumita varsta sa controlez .Nu mi s-a prescris nici un medicament pt inima pt ca nu am probleme .Electrocardiograma e normala. Am fost la un medic de la Sp Militar . Mi-a dat doar un vasodilatator si nici acela sa nu il iau intreg ci jumatate de comprimat. E adevarat ca nici nu simt ca am vreo problema ,nu simt nimic. Daca nu ma duceam sa donez habar nu aveam de tensiune .

      Apreciază

  4. nightcrawlercyp said, on martie 3, 2024 at 7:21 pm

    Cu vaccinurile vine cam asa: daca au trecut 6 luni de la vaccin sansele ca vaccinul sa afecteze pe cel caruia i s-a donat sange ar fi minime. Astea fiind spuse in legatura cu aceasta frica as atrage atentia la tantari. Un tantar poate foarte usor sa te infecteze cu o multime de boli de sange. Ca crestini ar trebui sa ne preocupam mai putin de problemele care apar dincolo de actiunile noastre ci de cele care tin de deciziile noastre

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 3, 2024 at 7:26 pm

      nightcrawlercyp

      Nu inteleg ultimul paragraf. Adica, pe greci n-ar trebui sa-i preocupe ca parlamentarii au votat casatoriile homosexuale?

      Apreciază

      • nightcrawlercyp said, on martie 3, 2024 at 8:22 pm

        Nu am zis asta. Problema era in legatura cu ceea ce tu numesti pioni albi care incearca sa instaureze frica. Uneori frica devine peste un anumit nivel. In legatura cu casatoriile homosexuale problema din punctul meu incepe de la faptul ca statul are dreptul de a reglementa casatoriile religioase in general i.e. faptul ca trebuie sa ai casatorie civila inainte. Chestia cu homosexualitatea e cumva o consecinta. In momentul in care se poate baga in casatorii religioase poate forta orice fel de casatorii nu numai cele homosexuale. Ex din alte tari: cu propria persoana, cu animale, cu obiecte, cu programe de calculator, cu lucruri imaginare. Daca vrem sa nu se ajunga aici trebuie sa protestam intai impotriva casatoriei civile . Evident majoritatea femeilor nu vor fi de accord.

        Apreciază

      • scortisoara said, on martie 4, 2024 at 8:01 am

        @nightcrawlercyp
        „”” Daca vrem sa nu se ajunga aici trebuie sa protestam intai impotriva casatoriei civile””””

        Da. Asta e radacina raului in situatia asta . Pana la urma Taina Cununiei nu are nevoie de validare din partea Statului … sau nu stiu cum sa zic , Taina Cununiei e conditionata de cununia civila. Nu e ok. Pot legifera orice aberatie in felul asta …

        Apreciază

  5. Dora said, on martie 4, 2024 at 8:04 pm

    Chestionarul care se completează la Cluj la fiecare donare de sânge e disponibil aici – e vorba de primul chestionar intitulat – Chestionar pentru donatorul de sânge.

    https://www.crtscluj.ro/despre-donare/

    După cum se vede, nu există nicio întrebare despre vaccinarea Covid, ci doar o întrebare cu titlu general despre vaccinări, care exista în chestionar cu mult înainte de pandemie.

    Suplimentar, în pandemie se completa și al doilea chestionar intitulat – Chestionar de evaluare și triaj pentru donatorii de sânge.

    În prezent, acest al doilea chestionar nu se mai completează. Eu la donarea de sânge din luna februarie a acestui an l-am completat doar pe primul.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.