SACCSIV – blog ortodox

Categoria OMUL VIITORULUI în păstaia MATRIX: Uniunea Europeană pregătește pașaportul de carbon, care limitează călătoriile. Fiecare cetățean va avea o cotă anuală fixă maxim până în 2040

Posted in CARBON, CO2, UE, UNIUNEA EUROPEANA by saccsiv on ianuarie 28, 2024

Scena din filmul Matrix, in care majoritatea oamenilor sunt tinuti fizic intr-un soi de pastai in timp ce mintea le zburda intr-o lume virtuala:

Cam asta i se pregateste omenirii si nu oricum, ci in graba mare…

De ce atata graba? Pentru ca exista un plan iar ei sunt in intarziere.

Semnat în 1992 de către multiple naţiuni, printre care şi Statele Unite, programul de dezvoltare sustenabilă al naţiunilor unite numit Agenda 21 este un plan de urbanism (un plan de acţiune) care cere, ca în cele din urmă, guvernul să preia controlul total al utilizării terenurilor, fără a mai lăsa nici o putere de decizie în mîinile proprietarilor terenurilor.

Intenţia generală a agendei 21, care poate fi descrisă cel mai bine ca neo-feudalism, este să extindă puterea guvernului în detrimentul libertăţilor individuale, făcînd ca populaţia să devină mai dependentă de infrastructura oraşului, infrastructură controlată de guvern.

Unele din trendurile curente ale planificărilor urbanistice ale Agendei 21 includ următoarele, fără însă a se rezuma doar la acestea:

-Eliminarea utilizării publice a terenurilor din zonele rurale şi erodarea dreptului de proprietate asupra terenurilor din mediul rural.

-Dezvoltarea unor clădiri de apartamente cu multiple întrebuinţări, clădiri în care primul etaj este rezervat pentru firmele la care vor lucra chiriaşii de la etajele superioare, în acest fel încurajînd locatarii să rămînă mai tot timpul aproape de casă precum şerbii sau iobagii din evul mediu.

-Lipsa intenţionată a accesului facil la drumuri rapide în marile oraşe, ceea ce, în mod similar paragrafului anterior va asigura faptul că locatarii nu se vor aventura niciodată prea departe de cartierul în care locuiesc.

-Construirea unor sisteme costisitoare şi ineficiente de transport public feroviar în marile oraşe pentru a spori şi mai mult controlul centralizat al guvernului în timp ce se va reduce sau chiar se va interzice utilizarea formelor private de transport cum ar fi maşinile.

-Implementarea accelerată a drumurilor cu taxă, îndeosebi a drumurilor cu taxă care să descurajeze conducerea unui automobil prin creşterea preţurilor în situaţiile în care călătoreşti singur sau în zonele foarte aglomerate.

-Utilităţile monitorizate de „contoare inteligente” care să poată fi citite şi chiar oprite de la distanţă de furnizorii publici de utilităţi.

Agenda 21 a devenit Agenda 2030 în septembrie 2015 la Roma, cu binecuvântarea Papei, având 17 obiective ‘sustenabile’. Aceasta susține, printre altele:

„Terenul, din cauza naturii sale unice și a rolului crucial pe care îl joacă în așezarea umană, nu poate fi tratat ca un activ obișnuit, controlat de indivizi și supus presiunilor și ineficienței pieței. De asemenea, proprietatea privată asupra terenurilor este un instrument principal de acumulare și concentrare a bogăției și, prin urmare, contribuie la nedreptatea socială… Dreptatea socială, reînnoirea și dezvoltarea urbană, asigurarea unor locuințe decente și a unor condiții sănătoase pentru populație pot fi ‘realizate doar dacă terenurile sunt utilizate în interesul societății în ansamblu’.”

Cititi va rog mai multe la:

Originile întunecate ale Marii Resetări de la Davos

Asa ca s-au apucat de zor sa implementeze planul pe bucatele, evident legate intre ele:

Orasele de 15 minute

Orasele de 15 minute – visul de aur al pionilor negri

Limitarea calatoriilor

Într-o lucrare publicată în colaborare cu Visa, Forumul Economic Mondial face apel la limitarea ‘utilizării mașinilor private’ și la reducerea drastică a numărului de mașini până în anul 2050

De ce proiectul de lege privind MOBILITATEA URBANA DURABILA incepe razboiul impotriva autoturismelor personale? A trecut deja de Senat

Camera Deputaților a adoptat ”Legea mersului pe jos”. Limitarea utilizării autovehiculelor personale în oraşe începând cu 2026

Strategia „România Neutră – 2050”: mașina personală, folosită cel mult 6 500 km/an

Planul de restaurare a naturii

GRABA MARE si are legatura cu Orasele de 15 minute si mancatul insectelor! „Planul de restaurare a naturii” prevede ca pana in 2035 raurile din UE trebuie sa curga liber (fara indiguiri si baraje). Aceasta inseamna o enorma inundare a terenurilor agricole si lipsa hidrocentralelor. CARE E FINALUL?

AU INCEPUT pregatirea primei etape din planul de distrugere a indiguirilor si barajelor raurilor din UE. Aceasta va inseamna o enorma inundare a terenurilor agricole si lipsa hidrocentralelor

Distrugerea fermelor din tot soiul de motive

Video: Irlanda sacrifică sute de mii de vaci de lapte pentru a-și reduce emisiile de carbon

Porcii pe motiv de pesta porcina.

Iar pasarile pe motiv de gripa aviara.

Iata si ultima ticalosie din capitolul „circulati mai putin”, conform articolului UE pregătește pașaportul de carbon, care limitează călătoriile: fiecare cetățean va avea o cotă anuală fixă de pe Stiri pe surse:

pasaport belgian

Salvarea planetei necesită sacrificii, iar sacrificiile trebuie suportate de oameni. Această paradigmă este avută în vedere de oficialii Uniunii Europene atunci când se gândesc să limiteze călătoriile cetățenilor din statele membre.

Cu cât călătorește mai mult un cetățean, cu atât crește și poluarea asociată cu deplasarea dintr-un punct în altul. Iar cele mai poluante, în acest context, se dovedesc avioanele.

În mod concret, alocarea cotei anuale de carbon per călător european va fi consemnată pe o cartelă care, în mod implicit, va limita călătoriile, relatează Antena 3 CNN.

Sursa citată notează că, la nivel global, amprenta medie anuală de carbon a unei persoane se apropie de patru tone. Însă pentru a salva planeta, cetățenii ar trebui să emită maxim două tone de carbon anual, până în 2050.

Asta echivalează cu aproximativ două zboruri dus-întors între Londra și New York.

Cum a apărut ideea „pașaportului de carbon”

Ideea unui pașaport de carbon presupune ca fiecărui călător să i se atribuie o cotă anuală de emisii pe care să nu o poată depăși. Aceste cote urmează apoi să raționalizeze călătoriile.

Amprenta medie anuală de carbon a unei persoane din Statele Unite ale Americii este de 16 tone, fiind printre cele mai ridicate rate din lume.

În Regatul Unit, acest indicator se situează la 11,7 tone, adică de peste cinci ori mai mult decât nivelul recomandat de Acordul de la Paris pentru a menține creșterea temperaturii globale sub 1,5 grade Celsius față de nivelurile preindustriale.

Raport: vom vedea pașapoartele de carbon până în 2040

Un raport Intrepid Travel citat de CNN preconizează că vom vedea pașapoartele de carbon în vigoare până în 2040.

Deja, există în anumite țări europene legi și restricții care arată că obiceiurile de călătorie sunt forțate să se schimbe.

Asta, în contextul în care, între 2013 și 2018, cantitatea de dioxid de carbon emisă de avioanele comerciale din întreaga lume a crescut cu 32%.

Pentru o reducere semnificativă a emisiilor, prețul biletelor ar trebui să crească cu 1,4% în fiecare an, descurajându-i pe oameni să zboare. În realitate, prețurile biletelor au scăzut, estimează sursa citată.

Ce țări europene pun stavilă călătoriilor civile cu avionul

Unele țări europene au început să ia măsuri pentru a reduce călătoriile cu avionul încă înainte ca pașaportul de carbon să fie oficializat la nivel comunitar.

Începând cu 1 aprilie 2023, în Belgia, pasagerii care zboară pe distanțe scurte și cei de la bordul aeronavelor mai vechi suportă taxe majorate, pentru a-i determina să ia în calcul forme alternative de călătorie.

Două luni mai târziu, Franța decide să interzică zborurile interne pe distanțe scurte, în situația în care aceeași călătorie poate fi făcută cu trenul în două ore și jumătate sau mai puțin.

O schemă similară se profilează la orizont și în Germania. Un sondaj YouGov a arătat că 70% dintre germani ar susține astfel de măsuri de combatere a schimbărilor climatice dacă ar fi disponibile variante de transport alternative, cum ar fi trenurile sau călătoriile pe apă.

 

Comentariu saccsiv:

Adica nu doar sa nu mai calatorim cu autoturisme personale, ci nici altfel sa nu mai calatorim…

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cristian27070 said, on ianuarie 28, 2024 at 3:05 pm

    Apreciază

  2. Geo said, on ianuarie 28, 2024 at 5:42 pm

    https://southfront.press/columns-of-military-equipment-heading-to-texas-border/

    Fierbere mare în sua…

    Apreciază

  3. Geo said, on ianuarie 28, 2024 at 7:32 pm

    https://www.antena3.ro/be-eu/acte-romani-digitalizate-trei-ani-gheorghe-falca-tema-dezbatere-699226.html

    Ce cretini ne-au condus si am trimis în parlamentul european…sau tocmai de astfel de idioți era nevoie acolo…

    Iar ăștia cu carbonul să periplu e cine a ca fara co2 plantele dispar…si dacă dispar dispare ci oxigenul…si dacă dispare oxigenul dispare si viata, asa cum o stim…

    Apreciază

  4. scorțișoară said, on ianuarie 28, 2024 at 9:28 pm

    Pr Elpidie. Aici spune despre ce se va întâmpla peste 2 ani în Biserică, despre cât mai este pana vine intunecatul . https://www.facebook.com/share/v/5JyzeFhdWAx2VNz2/

    Apreciază

  5. scortisoara said, on ianuarie 28, 2024 at 11:26 pm

    Despre razboiul care vine cu rusii….

    Apreciază

  6. alex said, on ianuarie 28, 2024 at 11:32 pm

    mai prinde UE anul 2040?

    Apreciat de 1 persoană

  7. Viorel said, on ianuarie 29, 2024 at 7:37 am

    Am auzit treabă asta de la in profesor care a fost la summitul NATO de la București, ulterior nea povestit la școală că vor să ne separe pe categorii social-economice după 2020
    Culmea profesorul era acord cu așa ceva dar noi elevi eram iritați și nu acceptam atunci așa ceva

    Apreciază

    • cristian27070 said, on ianuarie 29, 2024 at 5:34 pm

      Da, stăpânii în cartiere rezidențiale păzite și sclavii cipați în orașe de 15 minute, fără clasă de mijloc!

      Apreciază

  8. scorțișoară said, on ianuarie 29, 2024 at 9:22 am

    Un gangster peruan despre România
    https://www.facebook.com/reel/1763933060752790?s=yWDuG2&fs=e

    Apreciază

  9. Apa trece, pietrele rămân said, on ianuarie 29, 2024 at 9:58 am

    Virtutea și Adevărul

    Virtutea și Adevărul


    Dumnezeu să ne ajute să dobândim virtuțile creștinești și să le punem în slujba Adevărului! TATA e la cârmă! El îngăduie să se întâmple anumite lucruri sau le oprește. Puternic este Dumnezeu să le strice planurile.

    Apreciază

  10. Nomadul singuratic said, on ianuarie 29, 2024 at 1:41 pm

    Bunicii mei nu au văzut marea dar erau fericiți.
    Fata lor mai mare a ajuns la mare la vârsta pensiei.
    Cu cine să fii lăsat animalele?
    Eu vreau să „bântui prin Europa” să recuperez printr-o eternă mișcare browniană ca și „corturarii”! E dreptul meu să „ard gazu’ ” doar sunt „regele creației”.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 29, 2024 at 1:55 pm

      Nomadul singuratic

      Una e sa nu calatoresti deoarece nu vrei si alta e sa nu poti calatori deoarece nu te lasa.
      Si apoi, nu toate drumurile sunt de tipul „spre litoral”. Poti merge la un duhovnic, la o manastire, la un frate, in padure, etc.

      Apreciază

      • Nomadul Singuratic said, on ianuarie 29, 2024 at 8:02 pm

        Nenea bătrâne
        Tot Sfântul Sinod al BOR împreună și/sau fiecare Episcop ortodox din lume ar dori să aibă duhovnicul meu doar că e greu de ajuns la el și nu știu cât timp are să i bage în seamă.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 29, 2024 at 8:26 pm

        Nomadul Singuratic

        Tu stii ce zici.

        Apreciază

  11. geo said, on ianuarie 29, 2024 at 4:08 pm

    https://t.me/DanDiaconu/3603

    Apreciază

    • Sorin said, on ianuarie 30, 2024 at 12:49 pm

      Faptul ca Piperea a intrat in haur,spune totul despre el!Adica fraierul nu stie ca e partidul securitatii?Pai atunci si parerile lui,in general nu trebuie bagate in seama.Ma uitam si eu la ce scrie dar de cind cu haur,mi-a trecut instantaneu.Ca si cu Coarna,de altfel!

      Apreciază

  12. […] Categoria OMUL VIITORULUI în păstaia MATRIX: Uniunea Europeană pregătește pașaportul de carbon… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.