SACCSIV – blog ortodox

Foto: Se simte primavara in aer

Posted in PISICI by saccsiv on martie 21, 2023
Tagged with: ,

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. scortisoara said, on martie 22, 2023 at 7:25 am

    Daaaaaaaaa! Nu mai pot după blanosii ăștia …… 🙂 Am doi pe langa mine …Le-am cumpărat niște bile ( cam de 6 cm ) din iarba matzei pe care le-am lipit de șifonier ,de comoda ….. Fac ce fac și se duc sa lingă bilele alea …. se mai și bat pe ele desi are fiecare câte una …. :)))))
    Dar cel mai important, în păduricea de langa bloc, am auzit acum o luna cântând CUCUL…. Pe 16 februarie . E clar ca primavara a venit deja ….. Îmi pare rău ca nu locuiesc la țară …..

    Apreciază

    • scortisoara said, on martie 22, 2023 at 3:38 pm

      Mi-a spus vara-mea ca ce am auzit eu era un cuc care isi dregea vocea :))))))))))))))))) ca el cântă abia de la Buna-Vestire și încetează de Sânziene . Deci nu mai devreme de Buna-Vestire . N-am știut . Dar ea stand la țară a urmărit fenomenul ani de zile și mi-a spus ca cucul respecta ritul vechi ortodox. Ce chestie. Uite un subiect : Când cântă cucul și când se oprește ?
      bai , dar eu am auzit clar , nu era guguștiuc …. Ce cuc era asta ?

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.