SACCSIV – blog ortodox

Video: ninsori puternice

Posted in frig, Romania, VIDEO, zapada by saccsiv on aprilie 10, 2022

31 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mihai T said, on aprilie 10, 2022 at 4:49 pm

    Buletin de ştiri pe contul oficial de youtube al NBC News. Uitaţi-vă cu atenţie între 7:38-7:44, mai exact la 7:41

    Ce părere aveţi ? Oare a fost un semn de la Dumnezeu, ca să vedem cum stă treaba ?
    Prin aceasta nu încurajez teoriile cu reptilienii. Poate e un demon sub formă umană.

    Notă: Cineva ar putea spune: ”E editare !” Dacă-i aşa, editarea au făcut-o cei de la NBC News.
    Se pune problema ce motiv ar avea. Să promoveze demonismul ?
    Filmarea a fost încărcată pe 2 februarie 2022.
    Ştirea era (culmea) despre tensiunea din Ucraina.

    Apreciază

    • Mihai T said, on aprilie 10, 2022 at 5:45 pm

      Foarte multe comentarii de acolo vorbesc despre momentul de la 7:41. Câteva comentarii:

      ”Nu spun că erau extratereşti, dar erau extratereşti”.

      ”Vă rog, cineva să vină cu o explicaţie”.

      ”Demon”.

      ”Adevărata formă demonică a unui membru tipic al Partidului Democrat”.

      ”Ei sunt reali. Noi dormim în papuci”.

      (Foarte mulţi sunt de părere că este demon)

      (Cineva spune că reprezentantul SUA la ONU e Linda Thomas Greenfield)

      ”Interesantă pictură pe pereţi”.

      ”Deşi oamenii spun că are mască, eu nu o văd purtând mască. Mă întreb ce specie e şi din ce galaxie provine”.

      ”Pare un personaj venit direct din filmele Star Wars !”

      ”Frate, ăsta-i demon”.

      ”Pocăiţi-vă … judecata vine în curând … scapă-ne Doamne …”

      ”A uitat să-şi pună masca (umană)”.

      ”Adevărul despre treaba asta va fi în curând dezvăluit, aşa încât toată lumea să vadă”.

      ”E doar un demon obişnuit”.

      ”Nu suntem pregătiţi”.

      ”Ei acum fac asta în mod deschis”.

      ”Nu e o mască, aşa arată ei”.

      ”Pare a fi gaz de mlaştină într-o balon meteorologic”.

      ”Acela e Satana. La propriu, nici măcar nu glumesc. Tocmai aţi văzut faţa diavolului”.

      ”Filmarea e cu Linda Thomas-Greenfield – ambasador al SUA la Naţiunile Unite, adresându-se Consiliului de Securitate al ONU pe 31 ianuarie 2022”.

      ”Camera a fost capabilă să captureze lungimea de undă pe care ochii noştri nu pot. E un demon”.

      ”Am postat azi treaba asta pe conturile mele de socializare. E o chestie atât de nebunească încât majoritatea au crezut că e un fake. Mă bucur că aici sunt aşa de mulţi care observă. Numai unii din noi văd. E ireal”.

      ”E Linda Thomas-Greenfield în adevărata ei formă”.

      ”Am vrut cu adevărat să cred că a fost o problemă la cameră, dar ajustarea contrastului nu a produs nici un rezultat”.

      ”M-am jucat cu imaginea, dar nu am reuşit să observ o femeie umană”.

      ”E un demon care pentru un moment şi-a arătat forma”.

      ”Dacă e demon, holograma ei a dat-o în bară”.

      ”Îşi schimbă forma trecând prin diverse forme energetice”.

      ”Se pare că Dumnezeu vrea să ne avertizeze despre adevărata natură a acestui guvern, şi cine-l conduce”.

      ”În sfârşit cineva a venit la ONU fără mască”.

      ”Trecem la ştirile externe. Un demon la propriu votează în favoarea sancţiunilor aplicate de SUA Rusiei …”

      ”Mulţumim NBC pentru că ne-aţi arătat cum stă treaba”.

      ”Statele Unite îşi arată adevărata formă”.

      ”Mulţumim că ne-aţi confirmat că SUA e condusă de demoni la propriu, deşi era evident de ani de zile”.

      ”Se pare că cineva a uitat să-şi pună masca umană”.

      ”Demonii nici măcar nu mai încearcă să se ascundă. Acţionează la vedere”.

      ”Ce părere aveţi de teoria asta ? Forţele binelui au întrerupt semnalul de camuflare”.

      ”Acea formă de viaţă din dreapta care reprezintă SUA, ce specie e şi din ce galaxie provine ?”

      ”Putin contraatacă la întrunirea extratereştrilor din Star Wars (notă: unul din titlurile ştirii era ”Putin contraatacă”)

      Apreciază

    • alex said, on aprilie 10, 2022 at 8:09 pm

      e vb de reprezentatul SUA la ONU, o femeie de culoare , cu parul carunt si care poarta masca neagra….

      Apreciază

      • Mihai T said, on aprilie 11, 2022 at 8:41 am

        Aşa zice unul de la comentarii, dar mulţi au sărit să-l contrazică. Apropo, Linda Greenfield nu e chiar de culoare, e mai degrabă metisă; sau nu mă pricep eu. Oricum, nu e ”de culoare” ca un african.

        Apreciază

      • saccsiv said, on aprilie 11, 2022 at 1:18 pm

        Apreciat de 1 persoană

    • Cosmin said, on aprilie 10, 2022 at 8:10 pm

      Si ce ar fi trebuit sa se vada in acel interval de timp sugerat?. Eu nu am observat nimic. Iertare.

      Apreciază

      • Catalin said, on aprilie 11, 2022 at 2:49 am

        @Cosmin Da pauza la 7:45 si uita-te in partea dreapta-sus

        Apreciat de 1 persoană

      • Mihai T said, on aprilie 11, 2022 at 8:39 am

        Cam pe la 7:41, în dreapta pe ecran apare o scurtă imagine statică de la o şedinţă ONU, ceea ce se presupune că e reprezentantul SUA la ONU. Pare a fi demon.

        Apreciat de 1 persoană

    • documenteortodoxe said, on aprilie 10, 2022 at 10:31 pm

      Nu e frate reptilian…am analizat cu mare atentie si cu dispozitive cromatice… Este o femeie de natura afro-americana, cu masca de culoare neagra, esarfa este doar la gat, iar parul il are ondulat (cu bucle mari). In spate pe scaunul al doilea se afla o haina asezata pe spatar si un bilet pe care scrie rezervat(in engleza), care intuneca imaginea si creaza confuzia… Stire falsa!

      Apreciază

    • infiniteladder said, on aprilie 11, 2022 at 11:17 am

      Multi americani stiu ca guvernul lor e condus de reptilieni, aka demoni.Creatura din imagini seamana intr-o anumita masura cu fiintele descrise de Kyle Odom, cel care l-a impuscat in 2016 in statul Idaho pe pastorul Tim Remington.
      https://www.nbcnews.com/news/us-news/pastor-shooting-suspect-kyle-odom-charged-claims-martians-control-earth-n535241
      Interesant e ca la NBC stirea despre Kyle Odom a fost prezentata tot de acelasi prezentator care e si aici.

      Apreciază

      • Catalin said, on aprilie 11, 2022 at 2:42 pm

        Kyle Odom a fost puscas marin, apoi student doctorand, a intrat in contact cu aceste entitati in timp ce medita, il suspecta pe Tim Remington ca e martian si l-a impuscat de mai multe ori, inclusiv in cap dar cumva a supravietuit.

        Dă clic pentru a accesa odom-manifesto.pdf

        Apreciază

  2. Mihai T said, on aprilie 10, 2022 at 7:43 pm

    Se pare că treaba în Ucraina e mai complicată decât ştiam noi.

    În acest clip cineva comentează dialogul dintre preşedintele ucrainian în funcţie, Volodimir Zelensky, şi un lider al structurii extremiste Azov. Filmarea respectivă e între 00:09 – 2:15.
    Preşedintele ucrainian are o discuţie aprinsă cu un tip din mişcările extremiste. Din păcate pentru ucrainieni, se pare că el n-are control asupra lor. Acel tip ridică tonul în faţa preşedintelui. La un moment, preşedintele zice: ”Ascultă-mă. Sunt preşedintele Ucrainei”. Comentariul unei persoane la acel clip: ”Un rege care spune că e rege, de fapt nu e rege”.
    O chestie amuzantă (sau mai degrabă tristă): Cei doi discută în rusă, deşi autorităţile din Ucraina au încercat să interzică rusa.

    (transcript)
    2019. Preşedintele Ucrainei se află în regiunea Donbass, unde discută cu un lider Azov şi le cere să depună armele (să nu mai atace pe ruşii din Donbass). Ei refuză.

    Tip din Azov (T.A.): … despre ”demilitarizare”, ”economia Ucrainiană”, şamd. Vrem să discutăm despre asta şi să formalizăm toate aceste lucruri, ca să nu mai fie ca pe vremea lui Poroshenko (notă: am înţeles că fostul preşedinte ucrainian Petro Poroshenk a încercat să ţină în frâu aceste mişcări, dar nu a reuşit)
    Volodimir Zelensky (V.Z.): Voi vreţi să formalizaţi relaţiile cu mine ?
    – Sub forma unui memorandum.
    Tu cu mine ?
    – Nu eu cu dvs, ci toţi oamenii care sunt implicaţi în acest proces, pe care îi doare situaţia din Ucraina.
    Ce capitulare ? Ce vrei să spui ?
    – Vorbeam de formalizare.
    Eu am venit şi am zis: Băieţi, puneţi armele jos. Iar tu încerci să schimbi subiectul.
    – Dar eu deja mă refer la al doilea momnt, v-am auzit şi aţi zis …
    Tu nu poţi să-mi dai mie ultimatumuri. Nu ai înţeles …
    – Nu dau ultimatumuri, vă spun numai ce zic oamenii
    Vrei să intrăm cu forţa peste voi şi să vă luăm armele, sau ce ? Voi întrerupe dialogul.
    – Noi avem o discuţie normală.
    Atunci să vorbim normal
    – Nimeni nu încearcă să vă facă de râs. Eu v-am transmis ce se întâmplă în Ucraina şi ce zic oamenii …
    Cine ţi-a dat mesajul să mi-l transmiţi ? Spune-mi
    T.A. (ridică tonul) Vreau să spun, în toată Ucraina au fost proteste.
    Denis, a plouat în Ucraina, asta am auzit.
    T.A.: (în continuare cu tonul ridicat) Iar eu vă spuneam ce se întâmplă.
    Proteste ? Unde ? Ce mesaj au vrut să-mi transmită ?
    – Asta vreau să vă spun, că oamenii vor să se întâlnească cu dumneavastră.
    Care oameni ?
    – Cei care au venit să protesteze lângă biroul dvs.
    Cum îi cheamă numele de familie ? Ce vrei să spui ?
    – Bine. Plekhanov, Kukkarchuk – sunt din diverse regiuni – Drozdov …
    Denis, nu aşa se face …
    T.A.: Se adresează gărzilor lui Zelensky) M-a întrebat, i-am răspuns.
    Altcineva din staff-ul lui Volodimir Zelensky: Bine. a venit Stadnikov, şeful regiunii, a adus o scrisoare – sau ce era aceea ce i-aţi înmânat – pentru a o aduce preşedintelui.
    T.A.: Nu voi i-aţi înmânat-o.
    Volodimir Zelensky: Bine, o voi citi mai încolo.
    – Aţi întrebat ce era acolo – vă spun ce era în scrisoarea aceea.
    Denis, ascultă. Sunt preşedintele ţării, a 42 de ani. (se apropie ameninţător de Denis) Am venit şi v-am zis: puneţi jos armele. Nu schimba subiectul, cu protestele.
    – Am vorbit deja şi aţi întrebat …
    (mi s-a părut că tipul era totuşi un pic intimidat de faptul că se contra cu preşedintele ţării)
    Nu am vorbit cu voi. Am vrut să văd în ochii voştri dacă aveţi înţelegere, dar am văzut un tip care are impresia că vorbeşte cu unul care nu ştie ce-i cu el. Încerci să schimbi subiectul ?
    – Ce subiect am schimbat ? Am discutat deja despre asta, deja treceam la următorul …
    Nu, am auzit, şi tu tocmai ai spus că e în regulă.
    – Dar n avem arme în mâini …
    Deci înseamnă că nu m-ai ascultat … Băieţi, am vorbit serios …

    Apreciază

  3. Moca said, on aprilie 10, 2022 at 7:55 pm

    E un mesaj subliminal, destinat privitorilor, care induce asemănarea persoanei cu imaginea demonului apărut pentru mai putin de o secunda (de obicei, subliminalele audio-video sunt scurte: sub o secundă) pe ecran, adeca să le intre în cap că Vladimir e dracul. Așa interpretez eu.

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 10, 2022 at 8:36 pm

      Moca

      Dar nu despre Vladimir Putin este vorba, ci despre reprezentanta SUA (vezi un pic mai incolo).

      Apreciază

      • Felix said, on aprilie 11, 2022 at 1:41 pm

        Disparitia banilor fizici ne va face pe toti sclavi ai globalismului. Sa nu permitem aceasta crima! – YouTube

        Apreciază

    • Mihai T said, on aprilie 11, 2022 at 8:48 am

      Dacă au încercat un mesaj subliminal împotriva Rusiei, au lovit de fapt în SUA. Pentru că ce se vede acolo e reprezentantul SUA la ONU.

      Apreciază

  4. pamaio said, on aprilie 10, 2022 at 9:48 pm

    Apreciat de 1 persoană

  5. a said, on aprilie 11, 2022 at 12:03 am

    Se pare că Fauci a fost arestat:

    https://realrawnews.com/2022/04/special-forces-arrest-deep-state-dr-anthony-fauci/

    Apreciază

    • Moca said, on aprilie 11, 2022 at 3:51 pm

      Dac “a stiut pe ce poteca s-apuce ca s-ajunga intr- o poienita cu ‘intindere maxima “vorba Caragiului. Daca noi am ravnit la lins de tocuri de cizme rikane-gideane,ca ne-am temut de bocancul rusesc….Ata ete!!!

      Apreciază

  6. Mihai T said, on aprilie 11, 2022 at 9:10 am

    Colac peste pupăză, acum câteva zile pe cerul Alaskăi a căzut ceva.

    https://mustreadalaska.com/contrails/

    Probabil e un aparat de zbor despre care nu ştim mare lucru. Dar din imaginea respectivă, eu am impresia că e un fel de aparat de zbor-vietate. E ca şi cum ar fi dobrât o creatură şi acum ea cade cu picioarele în sus.

    Cei de de la Ministerul SUA al Protecţiei Civile (Department of Public Safety) zic că ar fi fost o dâră contrail de la un avion, dar există alte poze ale incidentului unde aproape că se vede că e o navă lunguiaţă.

    Comentariul unei alte persoane:

    Eveniment ciudat cu un obiect zburător neidentificat în Anchorage (capitala Alaskăi), completat cu poze clare

    S-a petrecut un eveniment ciudat lângă Anchorage în Alaska, şi nimeni nu ştie despre ce e vorba. Mass-media minte că a fost un contrail de la un avion comercial. Sistemul ştie ce era şi pe noi ne blochează să ştim. Site-ul MustreadAlaska are mai mult despre acest subiect. Ipoteza mea: acesta e un fragment din războiul spaţial, a fost doborât un aparat cu o tehnologie despre care nu ni s-a spus niciodată.
    Nici o prăbuşire de avion sau de meteorit sau de orice din cele pe care le ştim ar fi avut bucăţi lunguieţe şi întunecate în dâra de fum. A fost ceva exotic. Există alte fotografii unde se poate vedea o bucată din nava propriu-zisă.
    Sper că cei care au distrus omenirea cu nenorocitul de ”vaccin” şi cu corupţia la toate nivelele se bazau pe acel obiect pentru a cuceri lumea. Aş fi fericit dacă Rusia a doborât-o, aş fi mulţumit dacă l-a doborât China, şi aş râde dacă a făcut-o KIm-Jong. Dacă obiectul era important, vom vedea o modificare în dialogul global. Să sperăm că băieţii răi au luat-o pe coajă.

    Apreciază

  7. Moca said, on aprilie 11, 2022 at 11:23 am

    M-am uitat pe un screenshot la secunda 42 min 7și am vazut doar o imagine neclara a unei persoane aparent de sex feminin, de culoare -sau cum or mai numi negrii in RikaStan acum-purtand o masca anticovrig neagra, ca si colegul ei din dreapta.
    Scaunul pe care sta acesta persoana are tapiserie de culoare inchisa, incat trasaturile fetei acestei persoane se *dilueaza* in fundalul scaunului. Am folosit si o lupa X5 sa vad alte detalii, dar n-am observat nimic clar.
    Poate Mihai T ne spune ce a vazut el ……

    Apreciază

  8. Apa trece, pietrele rămân said, on aprilie 11, 2022 at 12:00 pm

    Emisiunea Megafon cu Iurie Roșca – invitat Benedict Ciubotaru

    Înregistrată în 2017, subiectul abordat în emisiune este mai actual astăzi sub aspectul conflictului din Ucraina. În cercurile „Franței Eterne” – fiica cea mare a Bisericii – subiectul meta-politic este abordat de școala franceză anti-globalistă sub autoritatea incontestabilă a lui Pierre Hillard, care a scos o serie de lucrări care pur și simplu au zguduit lumea.

    Însă iată că de partea noastră a Europei avem și noi oameni de anvergură universală care prezintă subiectul subiectelor: meta-politica sub aspectul religios în concertul așteptărilor escatologice. În România subiectul este ignorat de cei care se recomandă salvatorii națiunii și tratat cu cenzura necesară în spațiul public, deoarece reprezintă nucleul atomic al colonizării globale și conflictelor trecute și actuale.

    Cine altul decât Iurie Roșca să spargă gheața? Emisiune plăcută și nu uitați să luați notițe – Doamne ajută!

    Apreciază

    • Angelica B said, on aprilie 11, 2022 at 11:04 pm

      Subscriu. D-l Benedict Ciubotaru avea mai multe emisiuni pe Youtube, foarte bune, nu ştiu dacă se mai găsesc acum. Vreo două dintre ele le-am căutat şi nu le-am mai găsit. Mă mir că a mai rămas aceasta. Dumnealui are o putere de sinteză deosebită, merită ascultat.

      Apreciază

  9. Cozma said, on aprilie 11, 2022 at 12:26 pm

    https://danielvla.wordpress.com/2022/04/11/din-pacate-i-p-s-longhin-botezand-necanonic-copii-orfani-ucrainieni-refugiati-din-calea-razboiului/
    Să ne îngrădim corect de erezia ecumenistă!
    IPS Longhin are comuniune cu ierarhul de Kiev Onufrie pe care îl pomenește. Așadar acesta are comuniune cu ecumeniștii.
    Iar preoții Theodoros Zissis, Claudiu B., Cosmin T. slujesc cu ips Longhin, pe care îl consideră Ortodox.
    Iar „Oastea Domnului” este o sectă tolerată ca și Visarionismul, etc

    Apreciază

  10. […] Video: ninsori puternice in aprilie […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.