SACCSIV – blog ortodox

Mitropolitul Serafim de Pireu: „Preoții care îi împiedică pe credincioși să se vaccineze sunt schismatici”

Dupa cum stiti:

Atata a vorbit Mitropolitul Serafim de Pireu despre oculta, pana a decis sa se injecteze cu vaccinul ocultei si nu oricum, ci simbolic, adica primul din Fundatie

Din pacate, nu s-a oprit aici. Iata ce putem citi la: https://danielvla.wordpress.com/2021/11/07/din-pacate-schismaticul-ereticul-si-apostatul-serafim-de-pireu-spune-preotii-care-ii-impiedica-pe-credinciosi-sa-se-vaccineze-sunt-schimatici/

Noi lovituri de la Serafim din Pireu.

A fost lansat astăzi pe un canal savuros de primă clasă – cu Pagonis, Tzanakis și Kapravelos, vă rog (vezi videoclipul complet în primul comentariu) și în mijlocul unei discuții aprinse:

1) Le-a mulțumit călduros celor prezenți pentru lupta lor grea (spune) pentru sănătatea noastră, referindu-se chiar și la salariul ceresc pe care îl vor avea și răsplata lor postumă de la Dumnezeu! – (probabil doctorilor)

2) A numit minciuni ceea ce se spune despre morțile subite și alte efecte secundare ale vaccinurilor, 3) A cerut instituțiilor (Poliția și Justiția) să lucreze (să pedepsească) pentru cei care le răspândesc,

4) A numit „insulta împotriva lui Dumnezeu” chestionarea științei (lucruri de necrezut) și

5) a susținut că preoții care îi împiedică pe credincioși să fie vaccinați sunt schismatici! Ce este cu adevărat un grup acum, din partea falșilor despoți ai amăgirii și apostaziei. Literal, nu-i mai prindem!

Sursa: tasthyras.wordpress.com

 

Comentariu saccsiv:

Si nici aici nu s-a oprit…

Conform unui e-mail primit de la fratele Felix:

Mitropolia Pireului dă un comunicat cu privire la protopresbiterul Stylianos Karpathiou care este oprit la slujbe, chemat in consistoriu bisericesc spre a fi judecat, si de asemenea este stigmatizat pentru pozitia sa cu privire la vaccinare si atitudinea sa de marturisitor al Adevarului!Sfantul Nectarie sa-l ocroteasca!http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2021/11/blog-post_61.html?m=1

 

21 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. mircea.v said, on noiembrie 11, 2021 at 5:52 pm

    Finalul cartii „Cumplite incercari, Doamne” – Marcel Petrisor

    – Nu ne mai puteti face nimic, domnule colonel – zise Nicolae Patrascu; nici dvs si nici altii, cum v-am mai spus si cum v-am dovedit-o. Am trecut, ce-i drept, prin diverse campuri de lupta. Am fost numai dezarmati, dar nu si rapusi, pentru ca nu caderea noastra fizica o urmareau adversarii nostri, ci infrangerea morala, decaderea, descompunerea. Am depasit totusi aceasta incercare, lasand pe campul de lupta numai pe aceia care n-au mai putut rezista. Ceilalti, n-am renuntat la a fi ceea ce am fost si santem, la ceea ce am crezut si mai credem inca!

    Din aproape trei mii de legionari cati erau atunci la Aiud, cei din Zarca, din spital – sectia psihiatrie – si cativa de pe Sectie si Celular, vreo cinzeci si ceva la numar, refuzasera orice intelegere, orice oferta, scriere si marturisire pe care le-o ceruse conducerea.
    Iar la sfarsitul lunii iulie a anului 1964, Craciun ii stranse in curtea magaziei pe toti detinutii din Aiud – neeliberati cu ispititoarele transporturi anterioare – si ii anunta, cu voce patetic-solemna, ca „Marea Adunare Nationala ii amnistiase sau gratiase, in pofida incapatanarii si a fanatismului unora…”
    Pe poarta inchisorii incepura apoi sa iasa, grupuri-grupuri, la anumite intervale de timp, ultimii fiind cei din Zarca si cei din camerele de psihiatrie – in fruntea acestora se aflau Anderca si Turtureanu, doi studenti declarati fanatici iresponsabili, pentru ca nimeni din conducerea inchisorii, inclusiv Craciun, nu putuse sta vreodata de vorba cu ei; refuzasera orice contact cu autoritatea penitenciara sau ministeriala, indiferent de nivelul de la care se anunta ca vine.
    Netulburati de amintirea nici celei mai mici concesii sau slabiciuni, pe aceiasi poarta pe care intrasera candva in Aiud ieseau acum, cu capul inaltat spre cer, si printul Ghyka, in hlamida-i verde de mucegaiul izolarii in care fusese zvarlit; si Aurel State, sprijinit, dar nu indoit pe cele doua carje pe care le purta, marturie a marelui „salt” facut de pe acoperisul Ministerului de Interne; si staretul Papacioc, nepasator la tot ce se petrecuse in anii de detentie si la ceea ce-l astepta afara… Cu vesnicul suras pe buze, cu chipul luminat si niciodata tulburat de ceea ce se abatuse peste el, se-ndrepta spre iesire, insotit doar de cineva nevazut, care nu-si ridicase niciodata degetul de pe el…
    – Iese „sfintenia” pe poarta! – ii spuse un gardian colegului sau care se mira doar de chipu-i ciudat.
    – Chiar crezi?
    – Stiu si eu? – ii raspunse gardianul din Aiud, care nu se dumirise inca de misterul Legiunii Arhanghelului Mihail si nici al staretului Papacioc, dupa toate cele vazute si auzite.
    Mai ieseau pe aceiasi poarta si cativa dintre cei care, cu mai bine de douazeci de ani in urma, intrasera copii pe ea… Unul dintre ei il intreba sfios pe grefierul care verifica numele de pe o lista daca nu cumva pe el l-ar mai putea lasa in inchisoare.
    – De ce? – il intreba mirat grefierul. Ce? Nu ti-e bine? Ce sa mai faci aici cand esti gratiat?!
    – Sa-i ingrijesc pe cei care vor mai veni aici dupa noi – ii raspunse acesta.

    In urma tuturor ramaneau insa gardienii ingrijorati de ce vor face ei dupa plecarea atator oameni care avusesera nevoie de paza, grefieri uluiti de cele auzite, procurori dezamagiti de refuzul unor ultime ”oferte”, si penitenciarul gol ca o gura flamanda, care cine stie cand si cu ce avea sa se mai sature.
    Si inca ceva: alaturi de oras, pe o coasta, un cimitir satul peste poate de mormintele fara cruci care il umpleau pana la refuz.

    Apreciază

    • scortisoara said, on noiembrie 12, 2021 at 7:22 am

      Exact asta spuneam acum trei zile unei doamne ( dublu vaccinata ) care ma intrebase daca m-am vaccinat .
      I-am spus ca nu dau vrabia din mana pe cioara vopsita de pe gard : sanatatea mea pentru nesanatatea indusa prin vaccin, nu vreau ca sistemul meu imunitar sa ajunga dependent de vaccinurile anticovrig.

      Apreciat de 1 persoană

  2. controverse said, on noiembrie 11, 2021 at 6:05 pm

    Ar fi foarte interesant dacă am știi ce mecanism se ascunde în spatele acestor decizii. Cum sunt convinși să facă aceste declarații. Nu mă îndoiesc că fiecare mitropolie are posibilitatea de a studia orice problemă controversată care apare în societate, și deci de a se informa sub toate aspectele, luănd în considerare toate punctele de vedere. În cazul acesta se trece cu vederea faptul că vaccinurile modifică genetic oamenii care nu vor mai fi așa cum i-a creeat Dumnezeu, distrug imunitatea naturală, introduc în organism acele substanțe sensible la conexiunea cu AI prin 5G și introduc pecetea care va monitoriza toate tranzacțiile de vânzare-cumpărare cu monedă digitală. Adică controlul absolut al trupului și minții, deci sclavie, pe care cei care mai rămân în viață, lipsiți de voință, îl vor accepta primind ca premiu creditele sociale dacă sunt cuminți, credite sociale prin care vor avea acces la servicii și hrană. Tentant, nu-i așa? Absolut de recomandat.

    Apreciat de 1 persoană

  3. AMDS said, on noiembrie 11, 2021 at 6:07 pm

    Din care ceata faceti parte ‘serafime’: din legiunea sarpelui negru sau a batranuluui Moloh? Eros sau Falada? Sau care?

    Apreciat de 2 persoane

  4. controverse said, on noiembrie 11, 2021 at 6:35 pm

    Fost angajat CDC despre „vaccin”:

    https://brandnewtube.com/watch/cdc-whistleblower-don-039-t-take-the-shot_bhkEPrit73h2w17.html

    Apreciat de 1 persoană

  5. Laur said, on noiembrie 11, 2021 at 7:19 pm

    Lup in piei de oaie…

    Apreciat de 1 persoană

  6. un fir de praf said, on noiembrie 11, 2021 at 7:26 pm

    e clar ca e un ierarh cazut , ca multi altii ,azi biserica e in catacombe

    Apreciat de 1 persoană

  7. Felix said, on noiembrie 11, 2021 at 8:06 pm

    Parintelui Stylianos Karpathiou i se mai aduc printre altele, acuze ca ar influentat negativ pe credinciosii din Mitropolia de Nafpaktos unde este titular nimeni altul decat IPS Ierotheos Vlachos care si a simtit astfel subminata autoritatea ecleziastica!
    Referitor la activitatea pro vaccin a Mitropolitului Ierotheos amintesc aici pozitia unui teolog (laic) grec care i a adresat ierarhului antementionat o scrisoare publica prin care ii cere explicatii cu privire la o circulara/pastorala care poarta semnatura prelatului de care facem vorbire.
    Aceasta „Enciclică” adresată eparhiei pe care o conduce IPS Ierotheos, intitulată: „Măsuri de protecție față de pandemia de coronavirus”, starnit un ecou si pe portalul Romfea.gr care publica aceasta reactie a teologului, Gheorghios Pavlidis, prin care ii sunt adresate IPS Ierotheos șase întrebări (vorba lui Caragiale: nu putem pentru ca sa stim…n.n.) vizavi de continutul circularei mitropolitane!

    „Înaltpreasfinția Voastră, cu adanca evlavie pentru dumneavoastră, doresc să va adresez câteva întrebări în legătură cu textul dvs., care a fost postat pe Romfea.gr , marți, 31 august, la care ne veti putea raspunde foarte lejer avand in vedere pregătirea și nivelul cunoștințelor dumneavoastră teologice.

    Prima întrebare:
    În cazul unor efecte secundare grave ale administrarii oricărui vaccin, persoana care il recomanda este răspunzătoare pentru un posibil deces al persoanei caruia i-a fost administrat vaxu-l? Dacă da, care sunt consecințele pentru un cleric care recomanda vaxu-l, indiferent de gradul Preoției: diacon, preot, episcop?

    A doua întrebare:
    De ce sa nu luam în considerare cunoștințele și opiniile medicale ale unor specialiștilor de renume internațional și recunoscuti pe plan intern dar și extern, desi expertiza lor diferă de narativa oficiala a utilizarii obligatorii sau impuse a acestei metode (a vaxinarii) „exclusive” de abordare a problemei?

    Întrebarea a treia:
    Un Ierarh al sinodului nu cunoaște cate ceva din scrierile aparute cu binecuvantarea patriarhiei ale recent canonizatului Paisie Aghioritul din Athos proclamat in randul sfintilor de catre Patriarhia Ecumenică ? („…ACUM A APĂRUT O BOALĂ, PENTRU CARE VOR AFLA UN VACCIN… CARE VA FI OBLIGATORIU ȘI CINE ÎL VA FACE, ÎL VOR PECETLUI, CU PECETEA 666…”, Trezire duhovniceasca, luptă spirituală, Ed.I.Is.Sourotis)

    Întrebarea a patra:
    Dacă Hristos Dumnezeul nostru respectă pe deplin libertatea absolută a omului, cum poate fi văzuta impunerea obligatorie – fără nicio responsabilitate din partea autoritatilor – a unui act medical care poate aduce moartea sau consecințe foarte grave în viața unei persoane pe deplin sănătoase, în special a copiilor…

    Întrebarea a cincea:
    Știți bine din istoria Bisericii că atât in cadrul sinoadele ecumenice cat și in al celor locale, au fost persoane din Biserica de mare prestigiu care au fost condamnate fie de sinoadele ecumenice, fie de conștiința Bisericii. Monofizitismul și Arianismul sunt exemple clare ale persistarii a unuia sau mai multor oameni într-o opinie eretica pe care o considerau la acel moment ca fiind singurul adevăr. Dacă acest lucru s-a întâmplat în confruntarile teologice, care sunt șansele de deviere de la singurul Adevăr într-o problemă medicală în care chiar și cei responsabili de această chestiune se exprima într-un mod contradictoriu?

    Întrebarea a șasea:
    Cine detine criteriul infailibil să caracterizeze ca fiind concluzii nepermise (sa califice drept prejudecăți, teorii ale conspirației etc.) pozitii ale unor oameni care urmează o atitudine mai prudentă față de o situație fără precedent de intimidare și amenințare și chiar de privarea dreptului de a lucra si care astfel isi încredințează pe deplin („toată viața noastră lui Hristos sa o dam”) viața lor Doctorului sufletelor și trupurilor noastre, Domnului nostru Iisus Hristos? Daca dumneavoastra ca parinte duhovnicesc si ca purtator de cuvant al Sfântului Sinod al Bisericii Greciei nu aduceti lamuriri, cum vor fi solutionate aceste nedumeri personale ale oamenilor care nu achieseaza la narativa oficiala?
    Amintim aici cu mare respect că oamenii de mare prestigiu spiritual și cu valoare recunoscută în afara granițelor țării noastre din interiorul și din afara Muntelui Athos – ale cărui nume nu le vom menționa din motive evidente – au luat o poziție publică și se referă adesea la cuvintele Sfinților Părinți moderni ai Bisericii, precum și la Tradiția profetică a Bisericii, care este o parte integrantă a credinței noastre. Asteptam cu sincer interes clarificarea acestor probleme de catre un ierarh pe care-l consideram parintele nostru duhovnicesc. Binecuvântați Înaltpreasfintia Voastra!

    https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/45341-orismena-erotimata-pros-ton-mitropoliti-nafpaktou-ierotheo

    Apreciat de 1 persoană

  8. Nicusor said, on noiembrie 11, 2021 at 8:14 pm

    https://www.national.ro/coronavirus/bomba-vaccinul-anti-covid-schimba-imunitatea-si-creeaza-dependenta-742121.html
    Daca ierarhul e mai tare ca medicul din link, ii bun, atunci si eu pot sa ma declar astronaut…

    Apreciat de 1 persoană

  9. Felix said, on noiembrie 11, 2021 at 9:19 pm

    Asa cum vedem in viața Bisericii in ultimile două veacuri, nu este cu putință a rămane indiferenți față de faptul că episcopii care au apărat principiile [teologia în conformitate cu mărturiile clare despre îndumnezeire care stă la baza succesiunii apostolice și a Tainelor] duhovnicești și teologice ale Bisericii au fost aproape niște excepții.
    Și in trecut, nevoitori precum Sfantul Maxim Marturisitorul sau Sfantul Simeon Noul Teolog, sau Sfantul lerarh Grigorie Palama (inainte ca să devină episcop) au fost nevoiți să biruiască influența [eronată] duhovnicească și teologică decadenta [deviată de la dogmele ortodoxe].
    Credinciosul ortodox participă la această stare de nedescris a sfinților lui Dumnezeu prin episcopi atat timp cat ei răman credincioși predaniei celor de dinaintea lor și invață teologia acestora in conformitate cu mărturiile clare despre indumnezeirea lor și se limitează din punct de vedere metodologic și duhovnicesc la cuvintele și cugetările lor.
    Instituționalizarea harului (succesiunea apostolică prin care se transmite harul) in Biserica nu constituie o justificare atunci cand este contrafacuta marturisirea credintei ortodoxe. In special Harul Preoției, care in Biserică se păstrează ca harismă instituționalizată nu constiuie o garantie pentru administratia bisericeasca ca ar fi lucrător in Taine daca dogma ortodoxa este alterata.
    Sfantul Grigorie Palama observă că părtășia laTrupul Bisericii este condiționată de partasia la Adevăr:
    Dacă oamenii nu trăiesc in Adevăr, atunci nu țin de Biserica lui Hristos. Și cu mult mai vartos dacă aceștia spun minciuni despre ei inșiși, numindu-se și fiind numiți păstori și arhipăstori; căci ne-am invățat că creștinismul nu se arată prin infățișarea din afară, ci prin Adevărul și acrivia credinței. Dacă sunt credincioși Tradiției Duhului Sfant și lucrează in armonie cu intreaga Biserică, atunci se sălășluiesc in Adevăr. Dar dacă leapădă Ortodoxia, atunci pierd nu numai autoritatea lor religioasă, ci insăși calitatea de creștini, iar anatemele lor nu mai au nicio valoare.
    In lipsa garantiei ( prin abdicarea de la dogmele ortodoxe) lucrarii harului in Taine, Biserica este redusă la calitatea de instituție convențională, iar credința ei se preschimbă in simplă ideologie. De aceea, cei ce nu au legătură cu Adevărul, nu au legătură nici cu Biserica.
    Dumnezeiescul soare al Adevărului dreptmăritor, ravnitorul heruvimic al credinței apostolești, prealuminatul ochi al Bisericii Ortodoxe, Sfantul Simeon Noul Teolog ii declară episcopului său, patriarhul Constantinopolului, care il surghiunise și-l prigonise cu perfidie și viclenie:
    Invață-ne pe noi după Sfanta Scriptură, urmand pe Sfinții Părinți din vechime, și te vom primi ca pe un egal cu apostolii, și vom fi praf și cenușă la picioarele tale; și ne vei călca in picioare, iar noi vom socoti aceasta ca o sfințire. Și nu numai atat, ci și poruncile tale le vom păstra pană la moarte. Dacă insă nu ne vei călăuzi in așa fel incat să ne supunem de bunăvoie poruncilor tale… atunci noi nu vom putea să-ți răspundem decat prin cuvintele Apostolilor lui Hristos: Trebuie sa ascultam de Dumnezeu mai mult decat de oameni (Fapte 5, 23).
    Sfantul Maxim Marturisilorul scrie că dacă un ierarh excomunică, afurisește contrar scopului lui Dumnezeu, judecata lui Dumnezeu nu-i urmează; căci acestea trebuie să se facă după judecata lui Dumnezeu.
    Iar Sfantul loan Gura de Aur conchide: Dacă preotul a fost caterisit pe nedrept, atunci osanda se îndreaptă spre cel care l-a depus din treaptă. Cum atunci zice Sfantul Apostol Pavel «ascultați de conducatorii vostri și supuneți-va lor?» Cel ce mai inainte zicea «priviți cu luare aminte cum si-au incheiat viața și urmați-le credința» (Evrei 13:7), atunci zicea «ascultați de conducatorii vostrii supuneți-va lor». Ce oare, zice, și cand va fi rău [se abate de la dogma ortodoxă], nu-l vom asculta? Susține vreo erezie, cum spui? Dacă este deviat de la credința ortodoxă, fugi de el și tăgăduiește-l, nu numai dacă ar fi om, ci chiar inger coborandu-se din cer, dar dacă este pentru viață [morală], nu te preocupa… fiindcă și cuvantul acela «nu judecați ca să nu fiți judecați», despre morală este, nu despre credință [dogma ortodoxă].
    Sobornicitatea este o calitate a Adevărului revelat, dată Bisericii. Acest Adevăr devine evident intregii Biserici, tot atat de bine intregului Trup, cat și fiecăruia din cele mai mici părți ale sale. Acesta e motivul pentru care obligația de a apăra Adevărul revine fiecărui membru al Bisericii, atat unui laic cat și unui episcop, chiar dacă episcopii sunt primii responsabili de aceasta, in virtutea harului de care dispun. Un laic este chiar obligat să reziste unui episcop care trădează Adevărul, care nu este fidel
    Tradiției Duhului Sfant.
    Din păcate, noi ne-am obișnuit să, spunem că Biserica este reprezentată prin Sinod. In Sinod se duceau episcopii și spuneau: semnez asta pentru că așa zice Biserica mea, deci poporul meu. Biserica ar trebui să fie atentă la ceea ce mărturisesc credincioșii să nu aprobe orice. Sobornicitatea nu este numai sinodalitatea, ci toată Biserica. Sigur că ierarhia are o misiune specială, cum au avut și Apostolii prin harul Duhului Sfant, dar ei il transmiteau altora și nu se scoteau ei singurii drept cei ce reprezintă Biserica. Sinodul trebuie să țină cont și de conștiința poporului.
    Epistola Patriarhilor ortodocsi din anul 1848 conchide:
    La noi, nici patriarhii, nici sinoadele nu putut vreodata a aduce lucruri noi inovații, apararea Adevarului apartine intregului Trup al Bisericii, poporului insusi caci pazitorul evlaviei și credinjei este intreg poporul .

    Apreciat de 2 persoane

    • Felix said, on noiembrie 12, 2021 at 10:05 am

      Kir Serafim de Pireu dixit:
      (s a preschimbat din leu in fariseu):

      „Cei care se opun vaccinării sunt oameni care nu au nimic de-a face nici cu Hristos, nici cu Biserica Sa, pentru că nu iubesc omul, nu-și iubesc semenii și nici pe ei înșiși.Vaccinul este calomniat – am luat a treia doză”.
      Kir Serafim
      ##$$###

      Kir Serafim Fanaticul și-a astupat urechile și și-a închis ochii, ca să nu audă și să nu vadă mai mult decât ceea ce crede el însuși, miturile lui. În cazul de față, acum în această perioadă a pandemiei, și-a astupat chiar și nasul ca să nu simtă, să nu adulmece moartea care ne înconjoară.
      Atunci când unii oameni au un anumit mod de a se exprima, lupta celorlalți nu poate fi pătată. Există oameni care încearcă să își convingă semenii să gândească rațional, este o simplă logică.
      Dar la unii oameni predomină un fanatism care arată că nu este vorba doar de o problemă medicală, ci și de una spirituală, pentru că acești oameni se chinuie, nu se mișcă în spirit creștin.
      Acest fanatism, această furie, această mânie, aceste blasfemii indică fanatism, un spirit complet opus creștinismului. Este un miros de moarte în jurul nostru și Kir Serafim nu-l simte, nu vrea să-l simtă și, din cauza hainelor negre pe care le poartă, îi atrage pe oameni de partea lui.
      👎
      AVOCAȚII DIAVOLULUI: Mitropolitul Serafim de Pireu- „Nu au nimic de-a face cu Hristos și cu Biserica contestatarii vaccinului”; Arhimandritul Bartolomeu, Starețul Mănăstirii Esfigmenos- „Miroase a moarte” pe Muntele Athos – Mucenicul’s Blog
      https://mucenicul.wordpress.com/2021/11/10/avocatii-diavolului-mitropolitul-serafim-de-pireu-nu-au-nimic-de-a-face-cu-hristos-si-cu-biserica-contestatarii-vaccinului-arhimandritul-bartolomeu-staretul-manastirii-esfigmenos-miroase-a/

      Apreciază

  10. Centrul Medi@ said, on noiembrie 11, 2021 at 9:58 pm

    😱😠👎

    Apreciat de 1 persoană

  11. Sică said, on noiembrie 12, 2021 at 3:13 am

    Înfricoșător!
    Acest mitropolit ma duce cu gândul la acel pustnic din Patericul Egiptean care după ce a stat 40 ani in pustie,așa rău fu înșelat de vrăjmașul,încât s a dus la soborul jidovilor,s a tăiat împrejur,mânca din cărnurile lor spurcate și defăima pe creștini .
    Tot in Pateric mai e o istorisire despre un ascet care a ținut o din cădere in cădere pana ce a ajuns chiar omorâtor de oameni(călău)
    Ferească Dumnezeu!

    Apreciază

  12. Apa trece, pietrele rămân said, on noiembrie 12, 2021 at 11:57 am

    Căderea Bisericii prin slujitorii ei!

    Cu ce drept Mitropolitul Serafim de Pireu își bate joc de Biserica lui Hristos? Capul Bisericii este Hristos, nu el, iar trupul Lui este Biserica, noi fiind mădularele acestui Trup! Rolul unui mitropolit este să apere credința, nu să smintească lumea! Dacă spune astfel, fără supărare, se autoexclude din Biserică! Punct. În momentul în care preoții sunt obligați să ia semnul fiarei prin codul QR, Biserica Ortodoxă nu mai este ortodoxă! Să nu ne prefacem că nu observăm acest lucru! Este început de satanism! Dacă Apocalipsa, capitolele 13-14, ne spun clar să nu acceptăm un număr al cărui semn este 666, apoi asta trebuie să facă tot poporul și toți preoții! Indiferent ce profesie am avea, putem face și misiune. Pentru preoți, profesia este și misiune divină. Iar acum a venit cernerea și pentru ei! Cei care au intrat în masonerie și cei care până acum au acceptat crucea lui Baphomet și icoanele cu semnul ,,cornuta”, acum vor accepta și certificatul verde și-l vor recomanda credincioșilor. Cu ce preț? Cu prețul pierderii sufletelor lor și a celor păstoriți. Căderea Bisericii prin slujitorii ei!

    Biserica trebuie să respingă din motive religioase înțeparea cu aceste seruri, numite impropriu ,,vaccinuri”, deoarece:
    1.Sunt experimentale, deci nimeni nu are voie să le declare obligatorii. Niciun preot nu se poate juca cu propria viață și cu viețile enoriașilor săi de dragul unor EXPERIMENTE!
    2.Au prea multe efecte adverse și prea puține efecte benefice.
    3.Conțin celule de fetuși avortați, aspect incompatibil cu credința ortodoxă.
    4.Conțin nanotehnologie, aspect incompatibil cu mântuirea. Acest fapt presupune atribuirea unei identități digitale fiecărui om. Cine are dreptul să-mi înlocuiască numele de Botez cu o identitate digitală? Nu poate exista o identitate digitală fără număr în locul numelui de botez și fără un sistem electronic de recunoaștere bazat pe 666! Și atunci de ce se dorește satanizarea României și a lumii?

    Numai Dumnezeu are dreptul să ne controleze TOTAL, nu și elita satanistă care cooptează spre cădere și spre smintirea aproapelui și fețe bisericești! Să recitească toți Apocalipsa, capitolele 13-14, și să afle că acest popor ortodox respinge acest ser experimental în primul rând din motive religioase. Una e știința și altceva este această ideologie satanistă cu pretenții de știință. Una este să se dorească sănătatea populației și altceva este să dorească împuținarea lumii și controlul acesteia sub masca ocrotirii sănătății.

    Acest ser experimental NU întrunește caracteristicile unui vaccin, deci NU este vaccin, iar furia domnilor formatori de opinie și politicieni îndreptată împotriva antivacciniștilor este justificată doar de graba lor de a ne controla total! Acest ser experimental întrunește caracteristicile PECEȚII lui Antihrist, de aceea NU este acceptat de către creștini. (Pe măsură ce lucrarea antihristică va înainta, vom vedea mai clar acest lucru. Deja codul QR conține 666 și fără acesta se poate interzice dreptul de a vinde și de a cumpăra! Mai apoi, certificatul verde se va demoda… Enzima luciferaza și hydrogelul din aceste seruri ne vor aduce multe surprize după conectarea la 5G. Întregul corp vă funcționa ca un telefon. Particulele de grafen se vor autoasambla și vor transporta markerul identitar pe mână sau pe frunte! Ce este aceasta dacă nu e PECETEA lui Antihrist? Deja se vorbește despre internetul interuman.

    Deja se pune problema restrângerii unor drepturi! De ce? Ce fapte grave am comis,noi, nevaccinații? Faptul că nu acceptăm un ser EXPERIMENTAL nu reprezintă un motiv întemeiat pentru restrângerea unor drepturi, nici pentru discriminare.
    5.Aceste seruri experimentale urmăresc modificarea genetică a omului. Dumnezeu ne-a creat bine și nimeni nu are voie să ne modifice genetic sub niciun pretext. Modificarea genetică, pentru un creștin, este inacceptabilă. Un om modificat genetic nu mai este uman, ci transuman. Nu mai este făptură a lui Dumnezeu, ci o creație a omului influențat de Satana. Nu mai este independent, ci sclavul proprietarului de tehnologie, care îl va influența permanent.

    Ce ne propun formatorii de opinie? Să ne supunem necuratului? Papa Francisc pregătește terenul pentru noua religie mondială care va fi satanistă, iar vaccinurile au menirea de a ne tăia orice legătură cu Dumnezeu prin tehnologie. Acest fapt a fost profețit în Apocalipsă, capitolele 13-14. De aceea, creștinii ortodocși nu primesc ceea ce Dumnezeu le interzice. Mai întâi facem ascultare de Dumnezeu și apoi de cezar. Dumnezeu să ne ajute să facem cu toții voia Sa!

    Apreciază

  13. […] Mitropolitul Serafim de Pireu: „Preoții care îi împiedică pe credincioși să se vaccineze sun… […]

    Apreciază

  14. […] Mitropolitul Serafim de Pireu: „Preoții care îi împiedică pe credincioși să se vaccineze sun… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.