SACCSIV – blog ortodox

Categoria DOAR PUSCARIA COMBATE PANDEMIA: Savanti britanici spun ca vaccinatii transmit la fel de usor varianta Delta / Variantei columbiene nu-i pasa de vaccin

Posted in carantina, Coronavirus, vaccin, vaccinare by saccsiv on august 6, 2021

In preambul, trailerul filmului Songbird:

In continuare, o stire de pe Stiri pe surse, DEZASTRU Savanții britanici CONFIRMĂ: Vaccinarea anti-COVID-19 NU opreşte transmiterea variantei Delta! Varianta columbiană e și mai periculoasă:

Există semne preliminare conform cărora persoanele vaccinate anti-COVID-19 ar putea transmite varianta Delta (varianta indiană) a coronavirusului la fel de uşor ca persoanele nevaccinate, au anunţat vineri cercetătorii de la Public Health England (PHE), informează Reuters.

Această ipoteză reia un avertisment asemănător transmis săptămâna trecută de Centrul pentru Prevenirea şi Controlul Bolilor din SUA, instituţie care a exprimat temeri că persoanele vaccinate anti-COVID-19 şi care sunt infectate cu varianta Delta ar putea transmite mai uşor virusul, faţă de persoanele infectate cu alte variante ale coronavirusului SARS-CoV-2.

”Unele constatări iniţiale (…) arată că încărcăturile virale în cazul celor care s-au infectat cu (varianta) Delta după ce au fost vaccinaţi ar putea fi similare celor observate la persoanele nevaccinate”, menţionează PHE.

”Aceasta ar putea avea implicaţii asupra contagiozităţii oamenilor, indiferent că sunt sau nu vaccinaţi. Totuşi, aceasta este o analiză exploratorie preliminară şi este nevoie de mai multe studii ţintite pentru a o confirma”, adaugă agenţia sanitară britanică.

Schema completă de vaccinare anti-COVID-19 a arătat până în prezent că este eficientă pentru prevenirea formelor severe de boală şi decesului în cazul infectării cu varianta Delta, dar există puţine date despre riscul transmiterii virusului de către persoanele vaccinate.

Potrivit datelor PHE, începând din luna iulie 55,1% dintre persoanele spitalizate în Marea Britanie în urma infectării cu varianta Delta nu erau vaccinate, iar 34,9% erau vaccinate cu schema completă. Circa 75% din populaţia britanică este vaccinată cu schema completă, aşadar ”pe măsură ce tot mai multe persoane se vaccinează, vom vedea un procent relativ mai mare al persoanelor vaccinate internate”, explică agenţia britanică.

Aceasta a mai atenţionat că o altă variantă a coronavirusului, detectată prima dată în Columbia, a arătat în analize preliminare că ar putea ocoli răspunsul imunitar declanşat de vaccinare sau de o infecţie anterioară, dar şi aici este nevoie de cercetări suplimentare şi încă nu există dovezi conform cărora varianta columbiană este mai transmisibilă decât varianta Delta care acum este dominantă.

Şapte bătrâni dintr-un azil din Belgia, cu vârste de 80-90 de ani, au murit în urma infectării cu varianta columbiană, deşi erau vaccinaţi anti-COVID-19 cu schema completă.

Această variantă a fost detectată în ultimele săptămâni şi în SUA, dar puţine cazuri au fost confirmate în Europa, de exemplu în Belgia mai puţin de 1% din noile infectări fiind cu varianta columbiană.

În timp ce continuă cercetările, Public Health England a inclus această nouă variantă în categoria ”sub investigare”, nu în rândul ”variantelor care determină îngrijorare”, în Marea Britanie fiind confirmate până în prezent 37 de cazuri de infectare cu varianta columbiană.

 

Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

Virusologii olandezi trag un semnal de alarma: “Varianta Delta se raspandeste in randul persoanelor vaccinate”

Video Antena 3: Covidul face ravagii in randul vaccinatilor din tarile cu rate de vaccinare uriase

ISRAEL: mult mai multi infectati cu Delta se inregistreaza in randul celor vaccinati decat in randul celor nevaccinati

Vasile Astarastoae face si el un studiu din care extrag cateva paragrafe:

Expresia „al nouălea val” este adesea folosită în sens metaforic, ca un simbol al pericolului, o manifestare a unei forțe formidabile și irezistibile. Simbolul celui de-al nouălea val provine dintr-o credință populară că, în timpul unei furtuni pe mare, al nouălea val este cel mai puternic și cel mai periculos, adesea fatal. Această expresie mi-a venit în minte când am auzit despre „măsurile” propuse de autoritați (naționale și internaționale) pentru a preveni apariția unui nou val epidemic. Una dintre aceste măsuri ar fi limitarea unor drepturi persoanelor nevaccinate (care ar reprezinta un pericol pentru sănătatea publică). De 8 luni, propaganda afirmă că vaccinul anti-covid ne protejează pe noi, dar și colectivitatea, împiedică răspândirea virusului și are o eficiență de peste 90%. Aceasta o fi realitatea?

[…]

Se observă că țările care au o rată mare de vaccinare au în continuare un număr mare de infecții și chiar de decese comparativ cu țările care au vaccinat mai puțin. Interesante și încă inexplicabile sunt cazurile Taiwanului și Mongoliei. Ambele țări, până în februarie 2021, aveau aceeași rată de infectare și nu vaccinau populațiaMongolia a început să vaccineze masiv și numărul de infecții a explodat. Experiența Taiwanului, care nu a impus nicio restricție, este, de asemenea, interesantă. Bineînțeles este o observație empirică și s-ar putea obiecta că datorită nevaccinaților virusul continuă să circule și să producă infecții comunitare. Este o posibilitate (dar care trebuie dovedită), după cum există și posibilitatea ca eficiența vaccinului să nu fie cea declarată, mai ales în situația noilor variante de SARS-CoV-2. Deja Israelul a declarat că doar 39% dintre cei vaccinați sunt protejați față de varianta delta a virusului.

Pentru a ne lămuri, trebuie cercetat, în primul rând, dacă vaccinații se pot infecta și mai ales dacă pot transmite virusul în comunitate (la fel ca și cei nevaccinați). Până recent, propaganda afirma că acest lucru nu se poate întâmpla decât în mod excepțional, vaccinații au o încărcătură virală mică, fără impact major asupra situației epidemiologice. Vaccinatul se protejează pe el și mai ales pe cei dragi lui. Au apărut studii care contrazic această lozincă. Vă prezint doar câteva dintre ele.

Petros Ioannou & all, în Transmission of SARS-CoV-2 variant B.1.1.7 among vaccinated health care workers (Infect Dis (Lond). 2021 Jun 26;1-4) (https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34176397/), prezintă rezultatele unui studiu privind încărcăturile virale la lucrătorii din domeniul sanitar, diagnosticați cu COVID-19 în perioada 4 ianuarie – 14 aprilie 2021. S-a constatat o încărcătură virală similară la persoanele vaccinate și nevaccinate infectate cu SARS-CoV-2 varianta B.1.1.7, sugerând eficacitatea potențial redusă a vaccinului în prevenirea transmiterii B.1.1.7.

Kasen K. Riemersma &all, în  Vaccinated and unvaccinated individuals have similar viral loads in communities with a high prevalence of the SARS-CoV-2 delta variant (https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.31.21261387v1), constată că SARS-CoV-2 varianta B.1.617.2 (delta) este asociată cu încărcături virale mai mari și transmisibilitate crescută față de alte variante… De la începutul lunii iulie 2021, cazurile de SARS-CoV-2 din Statele Unite au crescut, varianta delta devenind linia predominantă. Studiul arată, citez: Nu găsim nicio diferență în ceea ce privește încărcăturile virale atunci când comparăm indivizii nevaccinați cu cei vaccinați. Rezultatele noastre, deși preliminare, sugerează că, dacă persoanele vaccinate devin infectate cu varianta delta, acestea pot fi surse de transmitere a SARS-CoV-2 către alții.

În Marea Britanie, ZOE Covid Study arată că un procent important de vaccinați s-au infectat și pot transmite boala

Catherine M. Brown & all. publicau, pe 30 iulie 2021, raportul Outbreak of SARS-CoV-2 Infections, Including COVID-19 Vaccine Breakthrough Infections, Associated with Large Public Gatherings — Barnstable County, Massachusetts, July 2021(https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7031e2.htm)

În iulie 2021, în urma mai multor evenimente publice, într-un oraș din Massachusetts (unde acoperirea vaccinala era de 69%), au fost identificate 469 de cazuri COVID-19; 346 (74%) au apărut la persoanele complet vaccinate. Testarea a identificat varianta delta la 90% din eșantioane de la 133 de pacienți. Valorile pragului ciclului au fost similare la probele recoltate de la pacienții care au fost complet vaccinați și la cei care nu au fost. Persoanele complet vaccinate au primit 2 doze de vaccin mARN-Pfizer-BioNTech sau Moderna o doză unică de vaccin Janssen [Johnson & Johnson] ≥ 14 zile înainte de expunere). Secvențierea genomică a specimenelor de la 133 de pacienți a identificat varianta B.1.617.2 (Delta) a SARS-CoV-2, virusul care cauzează COVID-19, în 119 (89%) și sublinia delta AY.3 într-unul (1%). În general, 274 (79%) pacienți vaccinați cu infecție descoperită au fost simptomatici. Dintre cinci pacienți cu COVID-19, care au fost spitalizați, patru au fost complet vaccinați.

Datele de mai sus sugerează că vaccinații se pot infecta, îmbolnăvi și pot transmite boala. De aceea nu înțeleg de ce autoritățile (pentru a crește rata de vaccinare) le acordă tot felul de facilități (corelat cu măsuri restrictive pentru nevaccinați). Se creează impresia că mai importantă este consumarea dozelor de vaccin decât combaterea pandemiei. Am putea spune asemenea lor: nevaccinați, feriți-vă de cei vaccinați pentru că va infectează.

În concluzie, pericolul celui de al nouălea val nu vine de la virus, vine de la măsurile ilogice ale politicienilor și „experților” de pretutindeni.

P.S. Nu pentru toată lumea al nouălea val are semnificația fatală. Vechii greci au considerat că al treilea val este un val fatal, iar romanii al zecelea val. De al treilea am trecut, să ne pregătim pentru celelalte.

 

Comentariu saccsiv:

Vasile Astarastoae a postat si niste grafice si tabele pe care le puteti studia la:

https://www.stiripesurse.ro/vasile-astarastoae-vaccin_1931004.html

Iar stirile despre vaccinati testati pozitiv tot curg.

Pe de alta parte:

Categoria TE-AI VACCINAT DEGEABA: Americanii vaccinaţi trebuie să poarte din nou mască în zonele cu risc

ROG RASPANDITI, caci este EDIFICATOR: OMS le cere persoanelor vaccinate să poarte în continuare masca de protecție, să păstreze distanța socială și să respecte măsurile de siguranță anti-Covid

Israelul îi bagă în carantină şi pe turiştii vaccinați

Video – Ion Cristoiu: Ne-am vaccinat degeaba

Din toate cele de mai sus, concluzia este clara: AM FOST MINTITI!

Inca dinainte de a fi lansat pe piata primul vaccin anti Covid-19, ni s-a spus ca acesta este solutia ca sa nu ne imbolnavim si ca cei vaccinati nu vor fi supusi nici unor restrictii.

Primele semne ale minciunii s-au aratat imediat dupa ce a inceput campania de vaccinare: nici vaccinatii nu aveau voie sa mearga noaptea pe strada, nici sa faca ceva in plus fata de ceilalti.

Mult mai tarziu vaccinatilor li s-a permis sa fie mai multi la un loc la petreceri sau concerte. Iar ca sa dovedeasca faptul ca sunt vaccinati, unele tari au inceput implementarea pasapoartelor verzi sau sanitare. Insa libertatea promisa tot nu va veni, dupa cum puteti citi in calupul de titluri de la inceputul acestui comentariu. Tot vor trebuie sa poarte masca, tot vor trebui sa pastreze distanta sociala.

Dar curand vor pierde si “libertatea” asta. Caci vor incepe iar testele sa-si faca datoria, mass-media va isteriza din nou telespectatorii cu cifre astronomice, autoritatile vor baga din nou populatia in arest la domiciliu. Iar daca de acum au inceput sa curga stirile despre vaccinati imbolnaviti, este absolut sigur ca si acestora li se vor impune aceleasi restrictii. Pentru ca doctrina pare a fi una singura, aceeasi de la inceput: DOAR PUSCARIA COMBATE PANDEMIA.

Realitatea este insa ca nu lockdown-ul combate pandemia. De fapt, nimic nu combate pandemia, din simplul motiv ca pandemia nu exista. Este doar o pandemie de teste:

Stire de importanta covarsitoare: CDC al SUA renunta la metoda de diagnosticare prin testele RT-PCR incepand cu decembrie 2021

Au inventat insa pandemia pentru a motiva puscaria. Acesta este teribilul adevar. Si au nevoie de puscarie ca sa se aleaga praful:

Nu vine “mama tuturor crizelor”, ci vine ceva atat de mare, incat ar trebui inventat un nou cuvant

Realii papusari nu ne arata vreo luminita la capatul tunelului, deoarece vor ca masele nemultumite sa gaseasca o unica solutie: RAZBOIUL si REVOLUTIA

 

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. scortisoara said, on august 6, 2021 at 10:03 pm

    Ce-mi place de omul asta .

    Eu cred ca am avut covid înainte să-l inventeze ăștia pt ca ultima oară când am fost bolnava de gripa a fost în 2013 , am zăcut 2 săptămâni de nu am putut ieși nici să-mi cumpăr pâine , au venit unchii mei pe la mine ca nu mai dădeam nici un semn de viata și se speriasera . De atunci n-am mai avut nimic decât viroze ușoare și covidu` lu` peste prăjit de anul asta … Nici măcar covid-ul nu m-a mai făcut sa zac în pat :)))))) .Îmi pierdusem gustul și mirosul , mă simteam obosita , aveam dureri de cap , frisoane ușoare dar îmi ieșea din corp o transpirație rece ca gheata . N-am mai avut simptomul asta cu transpiratia de gheata . Asta a fost noutatea la mine . Toți virușii de gripa sunt Corona , o data ce ai avut o forma gravă de gripa e imposibil sa nu recunoască sistemul imunitar o varianta updatata de Corona și sa nu o combată . Tata are 87 de ani are sechele AVC , a luat virusul de la mine , a tușit și el 6 zile și gata cu covid . Conform teoriilor panicarde ale astora , tata ar fi trebuit sa moara . A suportat boala mai bine decât mine . I-am administrat aceeași schema de medicamente . E bine mersi , oricum au trecut luni bune de atunci . Nici nu vrea sa audă de vaccin . :)))))) A zis ca el și-a întărit organismul de copil când umbla pe dealuri cu vaca și cu oile și mânca tot felul de fructe pe care le găsea prin livezile oamenilor și plantațiile CAP-ului…. Mă face sa. rad când îmi povestește cum mulgea vaca atunci când i se facea sete și nu avea apa de. baut prin preajma …. Asta imunizare .

    https://www.activenews.ro/covid/Profesorul-Sucharit-Bhakdi-Omenirea-a-atins-imunitatea-de-turma.-Vaccinarea-trebuie-sa-se-opreasca-ACUM.-Urmarile-sunt-terifiante.-VIDEO-VIRAL-168468

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 7, 2021 at 9:46 am

      scortisoara

      Sa ne amintim de marturiile despre ciudatele gripe (sau ce-or fi fost) din 2015, 2016 si 2017
      https://saccsiv.wordpress.com/2020/12/19/sa-ne-amintim-de-marturiile-despre-ciudatele-gripe-sau-ce-or-fi-fost-din-2015-2016-si-2017/

      Cifrele Ministerului Sanatatii: In 2015 si 2016 au fost perioade cu cate … 90 000 si 100 000 de cazuri de gripa si infectii respiratorii pe saptamana!!
      https://saccsiv.wordpress.com/2021/04/23/cifrele-ministerului-sanatatii-in-2015-si-2016-au-fost-perioade-cu-cate-90-000-si-100-000-de-cazuri-de-gripa-si-infectii-respiratorii-pe-saptamana/

      Apreciază

      • scortisoara said, on august 7, 2021 at 12:28 pm

        Stai putin , în 2015 în decembrie , îmi amintesc de o forma de viroză luată de la copii de la gradi unde lucram ca ajutor de educatoare , dar nu am avut temperatura , insa tin minte ca am fost nevoită sa călătoresc pentru procesul pe care-l aveam în alt oraș și îmi cumpărasem azitromicina ( antibiotic , Sumamed ) pentru ca tuseam cu trosnete . Foarte eficient Sumamed. Era o manifestare ciudata de tuse productiva cu trosnete , nu avusesem pana atunci așa ceva .Și mi-a trecut dar am dus boala pe picioare .
        În 2013 am avut o forma grea de gripa care efectiv m-a ținut în pat 2 săptămâni , cu temperatura 39 . Eu nu concep sa nu am în casa Algocalmin pentru genul asta de situații , comprimate și fiole .Fiolele de Algocalmin scad cel mai rapid temperatura , nu e nevoie doctor la orice . Nu mi le-am injectat ,le-am băut .Am pus pe o linguriță o fiola, ( este extrem de amara ) m-am ținut de nas ca sa nu simt gustul ,am înghițit după care repede am luat o linguriță de miere . Intr-o jumatate de ora pijamalele erau ude pe mine . E suficient o fiola, nu e nevoie de a doua . Așa îmi scad temperatura . De atunci n-am mai făcut temperatura . Ideea e ca o parte din simptomele de care se plang ăștia acum eu le-am avut în 2013.
        Acum pentru mine a fost piece of cake covid 19 . Posibil ca nu i-am dat voie sa se manifeste ,l-am bombardat imediat cu antipiretice,analgezice ,antiseptice, n-am așteptat sa se agraveze ceva . L-am lovit la temelie. Mă gândesc de aici transpiratia rece care îmi ieșea din corp , din tot corpul ,de la picioare pana la cap . Și nu am simțit nevoia sa stau în pat ,adică era ceva ce nu mă deranja foarte tare , doar ca oboseam repede .
        Trebuie spuse lucrurile astea ca lumea sa nu se mai sperie atât de ușor .
        E adevărat ca mi-am asumat riscurile : am zis , exista risc de deces fie din vaccin fie din virus . Cum aleg sa mor ? Din virus . Adică am preferat virusul decât vaccinul. Virusul poate fi controlat , vaccinul nu-l mai poți controla .
        Văd ca nu am greșit gândind astfel din explicațiile pe care le da prof.Sucharit Bhakdi despre cam ce face un vaccin în corp sau mai bine zis cam ce fac doua vaccinuri anticovid.

        Apreciază

  2. Mihai T said, on august 6, 2021 at 10:54 pm

    Am o veste mare: s-ar părea că undeva foarte sus s-a dat semnalul să se termine cu plandemia (în toată lumea). Mai înainte (pe la 8 jumate seara) a dat la B1 o emisiune unde zicea pe ecran ceva de genul ăsta: ”Pandemia s-a încheiat. Un studiu al universităţii Oxford arată că sars-cov2 a intrat în cuşcă”. Emisiunea tot nu e bună, la pachet cu chestiile despre Oxford au promovat şi ”vaccinul”. Studiul Oxford e o treabă, dar pe mine mă interesează cum a dat la B1 aşa ceva.
    Ipoteză: Elitele au văzut că se îngroaşă treaba cu incendiile, şi au început să se teamă de Dumnezeu (planul era să scape de (majoritatea) populaţiei, dar pământul să rămână intact pentru ei). Aşa că au dat ordin să se termine cu plandemia. Vom vedea dacă se confirmă.
    Notă: Luc Montagner a zis de acum câteva luni că pandemia nu are cum să ţină mult (chiar dacă ar fi reală), deoarece natura proiectată de Dumnezeu are nişte mecanisme prin care neutralizează o astfel de boală nou apărută. Deci chiar dacă ar fi real covidul şi lansat din laborator, natura are mecanismele ei prin care ”pacifică” boala. Deci n-ar fi o chestie nouă ce zic cei de la Oxford, dar e curios cum dă pe B1 aşa ceva. Dacă ipoteza de mai sus nu e valbilă, atunci mă gândesc că o altă explicaţie ar fi să acopere tămbălăul care a izbucnit seara asta cu privire la Clotilde Armand.

    Apreciază

    • gheorghe said, on august 7, 2021 at 11:02 am

      https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/written-proof-cdc-has-no-isolated-purified-sample-of-sars-cov-2-virus-that-causes-covid-19

      Written Proof: CDC Has NO ISOLATED, PURIFIED, Sample of Sars-CoV-2 Virus that causes COVID-19

      The United States Centers for Disease Control (CDC) in Atlanta has confirmed in writing they do not have any real-life, isolated, purified, sample of the SARS-CoV-2 Virus and cannot provide any records about that virus, which allegedly causes COVID-19.

      Over the last several months Freedom of Information Act (FOIA) requests have been made to the Centers for Disease Control (CDC) asking for evidence that CDC has isolated or purified the SARS-CoV-2 virus.

      On June 7, 2021, the CDC confirmed (again) in writing they do not have any records showing they have ever isolated or purified the virus that allegedly causes the disease called COVID-19. …”

      NU EXISTA DOVADA EXISTENTEI lui SARS_aila care „da” boala lu’ CO_hen-VID.
      Nici o izolare, nici o „purificare”, …. nicaieri, la nimeni!

      Apreciază

  3. Grigore said, on august 6, 2021 at 11:26 pm

    De ce variantele devin din ce in ce mai agresive? Din comunicatele astora reiese ca in vara viitoare vom avea o holera care se transmite ca o gripa.

    Nici un virus nu devine din ce in ce mai agresiv. Doar mai agresiv. Toti virusii fie ei si de ciuma, la un moment dat incep sa apuna. Nu cresc asa la nesfarsit in agresivitate!

    Mint astia de ingheata apele!

    Apreciază

  4. evreii druizi said, on august 6, 2021 at 11:30 pm

    si iezuitul Fauci a spus acelasi lucru, ca vaccinatii transmit la fel ca nevaccinatii varianta delta, deci tb sa se mai vaccineze in continuare pana devin niste antene

    Apreciază

  5. Paul said, on august 6, 2021 at 11:51 pm

    Prof. Dr Vasile Astarastoae: ” Pare ca e mai important sa se consume dozele ramase decât sa combatem pandemia”

    https://www.stiripesurse.ro/vasile-astarastoae-vaccin_1931004.html

    Apreciază

    • gheorghe said, on august 7, 2021 at 11:08 am

      Lasa-l si pe Astarastoaie…. om batran care vrea da’ nu poate face bine jucand farsa marxista a resetarii celei mari!
      Desi vede ca nimic nu se „leaga”, desi STIE ca nimic nu este confirmat de realitate, el tot „trage” cu pandemia si critica pe unde apuca statisticile/fals intelectual.

      Crezi ca o sa spuna vreodata ca NIMENI NU A VAZUT UN VIRUS?
      Infectii bacteriene, comune, normale… umflate apocaliptic ca imagine si turnate in urechile oamenilor fara pauza, sa nu cumva prostimea sa se „prinda” si sa reactioneze.

      Apreciază

  6. marcus said, on august 7, 2021 at 12:27 am

    Acelasi oxid de grafen, pe care il dau baietii pentru a mima boala si contagiunea, l-au bagat si in „vaccin”. Asadar, de-aia si unii si altii sunt atat purtatori ai „virusului” cat si „contagiosi”, si tot de-aia mor si unii si altii.
    Vor veni cu alt „vaccin”, mai updatat, probabil, dar care va fi si mai otravitor. Si tot asa.

    A nu se uita: otrava/venin in latineste se spune virus, carevasazica ei ne spun, de fapt, pe fata ca e otrava, atat de pe fata incat sa nu intelegem viclenia.

    Traducerea aceasta nu o gasiti in dictionarele on line, sau google translate, mai nou, insa in cele tiparite si un pic mai vechiute da.

    Apreciază

    • Marian said, on august 7, 2021 at 10:49 am

      @marcus Mai ramane sa fim ” vaccinati ” contra vietii cu , cianura de potasiu pentru a confirma asteptarile acestor ” DOCTORI ” Mengele moderni !

      Apreciază

  7. Paul said, on august 7, 2021 at 3:01 am

    F. Important: Profesorul Sucharit Bhakadi: Omenirea a atins imunitatea de turma. Vaccinarea trebuie sa se oprească ACUM. Urmările sunt devastatoare. Video viral.

    https://m.activenews.ro/covid/Profesorul-Sucharit-Bhakdi-Omenirea-a-atins-imunitatea-de-turma.-Vaccinarea-trebuie-sa-se-opreasca-ACUM.-Urmarile-sunt-terifiante.-VIDEO-VIRAL-168468

    Apreciază

  8. Mihai T said, on august 7, 2021 at 10:37 am

    Cel puțin la noi, tendința este spre a termina cu restricțiile. La ultima conferință de presă de la Guvern, Raed Arafat a zis că la noi nu vor mai fi lockdownuri și nu vom avea valul 4 (din datele disponibile până la acest moment). Și chiar dacă va crește numărul de cazuri, vor pune anumite restricții numai în acel loc. Restricții, dacă le vor băga, le vor băga gradual. ”Nu văd revenire la măsuri radicale sau la carantinare, pe care România oricum nu prea le-a aplicat decât într-o perioadă la început. Deci nu văd revenire la astfel de măsuri; (cel puțin) din ce vedem la acest moment nici nu văd justificare – Raed Arafat.

    Apreciază

    • gigimutu said, on august 7, 2021 at 10:02 pm

      arafat (cu ” a ” mic) e un mincinos!!!

      mai aveti inca incredere in el? eu unul, nu.

      Apreciază

  9. Mihai T said, on august 7, 2021 at 10:45 am

    Mi s-a părut o ușoară schimbare de ton la autorități, de când cu incendiile. L-am văzut pe Premier vorbind despre echipele de pompieri pe care le trimit în Grecia. Raed Arafat ține conferință de presă unde vorbește despre misiunea pompierilor. 108 pompieri specilizați pe indendii de pădure, conduși de 11 pfițeri ISU. 23 de autospeciale, din care 6 autospeciale de stingere a incendiilor de pădure, două cisterne, 1 centru de comandă, 4 containere multirisc, 1 generator de mare capacitate, două tabere mobile; 1 autocar, două microbuze, patru autospeciale de primă intervenție. A fost activat mecanismul european de protecție civilă, prin care țările se pot ajuta reciproc în condiții de urgență. E prima dată când românia trimite ajutor la stingerea incendiilor (au mai trimis, dar nu la incendii).

    Apreciază

  10. Marian said, on august 7, 2021 at 10:46 am

    Pai si-atunci , de ce acesti ” savanti ” atoatestiutori din Romania { inclusiv ” el comandante ” Arafat } ne indemana sa ne vaccinam si sa umblam mascati de parca am fi talhari de drumul mare ? Cumva , chiar se doreste ” arestarea ” totala a populatiei , iar Dan Barna n-a facut decat sa scape soricelul din gura , atunci cand chiar propunea punerea lacatului pe usile romanilor ? Daca tot n-au nici o relevanta cercetarile altor savanti medicinisti sau nu , de ce se mai obosesc sa-i lase liberi si nu-i leaga instantaneu ca…se poarta asta , mai ales in Romania ” lucrului bine facut ” in ” Romania educata ” ? Cum de-i rabda Dumnezeu pe astfel de ” oameni ” ???

    Apreciază

  11. lexoaa said, on august 7, 2021 at 10:47 am

    ‘Vaccinul’ nu are treaba cu virusul, se vede clar. Faza ca ai simpotome mai usoare o are si unul care nu a luat otrava.

    Apreciat de 1 persoană

  12. Marian said, on august 7, 2021 at 10:55 am

    Intrebare : cate litere ale alfabetului grecesc desemnand forme d e COVID au fost prezente in viata noastra pana acum ? Ma gandesc ca , daca grecii au vreo 24 de litere in alfabet…mai dureaza pana le vor epuiza pe toate , asa incat varianta puscariei { sau a impuscarii } , ramane cea mai fezabila pentru noi toti ! DOAMNE , VINO DOAMNE , vorba lui Valeriu Sterian !

    Apreciază

    • gigimutu said, on august 7, 2021 at 10:07 pm

      Stai linistit, Mariane,

      ca si daca se termina toate literele din alfabet, astia sunt in stare sa inventeze litere, numa sa le iasa planu la variante!!!

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.