SACCSIV – blog ortodox

Doar mi se pare mie sau chiar e mult mai putina lumina decat in anii trecuti?

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 30, 2017

In viata mea am prins perioade cu zile intregi posomorate, cu nori, ploaie, alea alea. Dar nu-mi amintesc ca vreodata sa fie atat de intuneric chiar si la pranz, precum e de cateva zile incoace. Exceptand desigur momentele, totusi destul de scurte, de furtuna foarte puternica.

E mai bezna si decat a fost pe vremea norului din 2014:

DE CE? Record – SOARELE NU S-A MAI VAZUT DE O LUNA

Voi ce parere aveti?

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Suflet said, on noiembrie 30, 2017 at 5:14 pm

    Da este, am crezut ca mi se pare mie si manei mele… Mã trezesc pe la 6-7 cu impresia cã e vreo 3-4, dupã cum aratã cerul… Probabil cã sfârsitul e aproape…

    Apreciat de 3 persoane

    • Lakos said, on noiembrie 30, 2017 at 7:51 pm

      Automat ne raportăm la sfârșit … 😑😑

      Apreciat de 1 persoană

      • Suflet said, on noiembrie 30, 2017 at 8:11 pm

        Hihi, nu chiar automat. :)) Dar te pune pe gânduri, sunt tot mai multe semne…Ce-I drept, o fi vorbit si meteodependenta din mine. 😀

        Apreciat de 2 persoane

  2. tvarheolog said, on noiembrie 30, 2017 at 6:28 pm

    Eu am un barometru electronic de exterior și în mai multe zile din noiembrie afișa că urmează vreme frumoasă și însorită, iar în orele următoare se menținea aceeași ceață cu burniță, nori siniștri și ploaie rece,situație care se menține de la începutul lunii noiembrie. În ultimii ani am făcut o comparație urâtă a norilor tenebroși cu acea spumă murdară cenușie pe care o luăm cu paleta din oală în momentul când începe se fiarbă carnea sau anumite legume ce necesită „spumuire”

    Apreciază

  3. mivas said, on noiembrie 30, 2017 at 8:34 pm

    ora 16.00 Bucuresti, aproape bezna.

    Apreciat de 2 persoane

  4. Alexandru said, on decembrie 1, 2017 at 6:54 am

    Intunericul pe care il vedeti este LIPSA Harului in lume. Pt ca oamenii lepadandu-se de credinta, imputinandu-se numarul sfintele Liturghii si oamenii care se sfintesc, lumina a inceput sa lipseasca si vrajitorii si vrajitoarele intuneca cerul. Dupa creta este nebunie si experiment pitesti. Multi vad totul luminos ca normal. Nu este asa. Mergeti la Sf Ilie Lacatusu si rugati-l sa va arate inselarea veti vedea ca majoritatea suntem atat de mult posedati de demoni incat lumina pe care o vedem este hipnoza hinduista. In plus tehnologiile folosite si acelea sunt nebunesti. Proietul blue beam deja este facut. Numai Cine vede harul Sfintei Liturghii stie adevarul si vede duhul inselarii. Este un duh al inselarii lasat pe pamant care este semnul venirii lui antihrist care este sa apara. Rugati-va cat mai puteti si Mergeti la Sf Ilie Lacatusu.

    Apreciat de 2 persoane

  5. eplatnemiscat said, on decembrie 1, 2017 at 10:33 am

    Se acopera firmamentul cu chemtrails, zeci de dare in fiecare zi. Nu se intampla lucrul asta de acum, eu am observat asta de cativa ani. Se ascund semnele de pe cer si se implineste scriptura: Soarele si luna nu isi vor mai da lumina, asta nu pentru ca isi vor pierde calitatile lor. Dumnezeu a creat lumea si oamenii, dupa care ne-a lasat sa facem ce vrem. Ca nu i-am cerut ajutorul si am facut ce am vrut cu creatia se vede si vom da socoteala pentru asta.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Radu said, on decembrie 1, 2017 at 9:02 pm

    Eu ce am vazut in Bucuresti e ca e mai innorat si norii mai grosi si greu de patruns lumina razele Soarelui prin ei.

    La ce fel e lumea de azi nu e exclus evident ca timpul sa treaca mai repede poate intr-adevar Sfarsitul nu e departe.

    O fi si chemtrails de vina darele de chimice…

    Acum e si iarna si ziua scade in timp ce noapte e increstere.

    Sa ne rugam si sa ne spovedim sa tinem posturile si prin fapte sa ne tinem aproape de Dumnezeu !

    Sa incercam cat putem sa mergem sa fim aproape de preotii care au luat atitudine impotriva ecumenismului si sa ne spovedim si impartasim la ei.

    Apreciază

  7. Mario said, on decembrie 4, 2017 at 2:34 am

    Chiar astazi vorbeam cu o persoana si explicam ca e o vreme prea ciudata afara, prea intunecata, ce nu iti da nici un chef. Bine, suntem in noiembrie, dar crede-ma ca ai dreptate, afara e putin mai intuneric ca de obicei, iar soarele, chiar daca e luna noiembrie ( ma repet ), e valabil si pt octombrie ce a trecut, nu apare mai deloc.
    Nu avem de unde sa stim unde e sfaristul si cand, pana la sfarsit sunt de trait chinuri groaznice, de neimaginat, nu va grabiti, asteptati-va randul prieteni 🙂 .
    Ma bucur ca am gasit fara sa vreau acest articol, si ca exista si alte persoane ce au observat acest lucru. Salutari!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.