SACCSIV – blog ortodox

Preot pomenitor instalat la DOCHIA cu JANDARMERIA

Posted in Uncategorized by saccsiv on martie 12, 2017

Dupa cum stiti:

Pentru întreruperea pomenirii, Părintele Vasile Savin de la Dochia, Neamţ, cadorisit de către MMB de ziua de naştere cu destituirea

Iata ce ne relateaza astazi de la fata locului  Mihai-Silviu Chirilă:

Prezenti in biserica sunt si Inspectorul Bisericesc Florin Chirila si Preotul Ciprian Timofte, Secretar Protopopiat.

Multi jandarmi, ce au declarat ca s-au autosesizat. Doar ca nu s-a intamplat nici un eveniment, ca sa aiba motiv sa se ausosesizeze. Mai degraba au fost chemati de MMB.

Vreo 70 de sustinatori ai Parintelui Vasile Savin canta linistiti afara din biserica. Mai multi decat cei din interiorul bisericii.

 

Au fost sigilate toate cladirile din curte.

Pentru prima data au fost scoase boxe afara, pentru a asculta si sustinatorii Slujba, intr-un soi de comuniune fortata cu pomenitorii.

Intre timp, numarul celor de afara a crescut la aproximativ 100. Li s-au adaugat si o parte dintre cei ce erau in biserica, dupa ce-au aflat ca parintele Vasile Savin e distituit.

De remarcat ca o parte dintre mirenii din interiorul cladirii bisericii au fost de fapt adusi de la alta parohie …

Au fost prezente si televiuziunile Kanal D si Antena 1

La final, parintele Vasile Savin a vorbit celor din biserica. Observati va rog ca este nu doar anti ecumenist, ci si anti cip:

Vom reveni cu amanunte.

 

 

70 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. mircea.v said, on martie 12, 2017 at 10:48 am

    Solutia este „Biserica din catacombe”, nu lupta cu sistemul. Nu se mai poate face nimic. Sant prea multi cei aflati in neadevar si mult, mult, prea putini cei ce marturisesc Adevarul. S-a lucrat mult, din semninar si fac de teologie se iese direct reeducat /ecumenist.

    Lupta pt cladiri, recursuri la decizii de caterisire… sant inutile. Am mai spus, efort, energie, stres degeaba. Trebuie actionat pt organizarea unei biserici din catacombe. Cine are dubii, sa citeasca cartea „Sfintii catacombelor Rusiei”.
    Noi nu am avut asa ceva, si avem cnp din 1978. Rusii au avut Biserica din catacombe si nu au cnp obligatoriu.
    Noi am fost in Creta si santem la pamant, rusii nu.
    Deci, a fost placuta lui Dumnezeu Biserica din catacombe? A dat roade bune aceasta Biserica? A fost aceasta Biserica, Biserica adevarata? Aceasta e solutia.

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 12, 2017 at 1:02 pm

      mircea.v

      Si acum ce vrei? Sa nu ne mai aparam preotii nepomenitori?

      Apreciat de 1 persoană

      • mircea.v said, on martie 12, 2017 at 3:46 pm

        saccsiv,

        Apararile astea se pot face in multe feluri. Una din ele e si politica „pamantului parjolit”, care nu e de la mine, e din istorie, atunci cand fortele tale sant mult mai slabe decat ale dusmanului.
        Sau, ai vazut Iisus la judecata, a zis o data, apoi a tacut. Nu avea rost sa mai vorbeasca/sa se razboiasca cu sistemul de la acel moment.

        Parintele Calciu, in ancheta din 1979 si-a dat seama ca daca intra in jocul anchetatorilor nu face fata, si a intrat in ne-vorbire si doar se ruga. Parintele spune lucrul asta, ca ei erau toti, si el unul singur, si daca ar fi jucat dupa regulile lor nu ar fi avut cum sa reziste.

        In cazul de fata s-ar traduce prin „Sa ia pomenitorii tot, luati frate cladiri, bani, tot ce vreti. Luati-le pe toate. ” Fara salar de la sistem, adica de la anti-bor… Si, Biserica devine casa omului, padurea, un hambar, o livada… pe astea nu mai le poate lua nimeni acum, preotul sta linistit cu cei ce vor sa mearga pe acest drum, si isi vad de ale lor… Si impreuna se ajuta, si se apara prin izolare fata de anti-bor, nu prin razboire cu anti-bor si sistemul. (razboire care ar fi dupa regulile sistemului, sau dupa cum le interpreteaza sistemul).

        Totul se gaseste in „Sfintii catacombelor Rusiei”. E o experienta care trebuie folosita.

        BOR oficiala = anti-bor

        Apreciază

      • marius said, on martie 12, 2017 at 4:32 pm

        Lasati ca pe pr Staicu nu-l aparati. Erau unii pe aici care-l jigneau ca pe ultimul talhar. Pr Staicu avertiza de anul trecut din februarie ca ortodoxia va fi vanduta in vara, in Creta. Altii taceau si tac in continuare. 3 preoti si un ieromonah nu e suficient la tara ortodoxa de marimea Romaniei. Cateheza nu s-a facut cu crestinii. Crestinii au citit doar carti cu minuni. Au venit la biserica ca la dentist, acum culegem roadele.

        Apreciază

      • saccsiv said, on martie 12, 2017 at 6:07 pm

        marius

        Nu-l mai aparam. E o diferenta fundamentala.
        Primul care l-a aparat pe internet am fost eu, in toamna. Si habar nu aveam cine e si de unde vine. Si astfel l-am si promovat, caci altfel ramanea la fel de necunoscut. Pe internet, ca de internet e vorba.
        Nimeni aici nu l-a jignit ca pe un talhar. La el pe blog insa comentatori ticalositi au atacat mizerabil blogurile saccsiv, Sinodul Talharesc, parintii moldoveni, etc.

        Apreciat de 2 persoane

    • Maresalul. said, on martie 12, 2017 at 4:05 pm

      Exista o solutie ca preotii care un acepta ecumenismul si sant alungati si credinciosii care un acepta aceasta mizerie satanica ecumenismul sa construisaca bisericiile lor unde sa slujeasca acesti preoti alungati

      Apreciază

      • cca70 said, on martie 12, 2017 at 9:46 pm

        Aveti idee la ce costuri se ajunge cu o asemenea constructie( fie ea si din lemn) ?

        O posibila idee ar fi gasirea unei hale mici , dezafectate, de pe o platforma industriala comunista, abandonata…si conversia ei in locas de inchinaciune

        Dintr-o hala, mic atelier …cu ceva reparatii eu zic ca se poate obtine ceva….si inca mai sunt platforme industriale abandonate din care fura tiganii fierul vechi

        Apreciază

      • Matiu Cosmin said, on martie 12, 2017 at 10:39 pm

        Nu mai e vremea de biserici pentru sute de ani. Si daca se face din containere sau orice alt loc e bun

        Apreciat de 1 persoană

      • Gelu said, on martie 13, 2017 at 8:52 am

        NU se poate face biserică nouă în care să slujească preoții prigoniți. Biserica trebuie sfințită de un episcop și deja se poate cădea foarte ușor în erorile stiliștilor (ceea ce abia așteaptă ecumeniștii).

        Apreciază

      • Gelu said, on martie 13, 2017 at 8:59 am

        În vreme de prigoană se fac slujbe pe unde e posibil. Chiar și într-o casă de om. Bineînțeles, camera în care se săvârșește Sf Liturghie, să nu mai aibă și altă destinație. Să faci biserică nouă nu cred că se pune în discuție. Așa știu eu…

        Apreciază

      • cca70 said, on martie 13, 2017 at 6:25 pm

        @Matiu Cosmin

        Nici containerele nu sunt o solutie tocmai ieftina; un container echipat ca si pentru a locuii costa circa 2000 de euro fara tva…ca sa faci o sala de rugaciune din containere trebuiesc circa 6-7 containere ” legate” intre ele ca sa rezulte un spatiu de 86 mp aprox….iar costurile ar fi undeva la 12-14000 de euro fara tva, fara sa mai discutam de pretul terenului

        Hai sa admitem ca un credincios doneaza o parte din curtea sa …si cu terenul am rezolvat-o dar de unde sa iei restul de bani? Ca eu nu il vad pe Gigi Becali facand o donatie in sensul asta…:)

        Apreciază

    • Roman said, on martie 12, 2017 at 4:09 pm

      Asa e ,nu se va intoarce nimeni din ,,capii” BOR la Adevar.Sansele sunt aproape nule.Abia a inceput silirea celor din cler ptr a li se inchina lor,adica ,,sefilor” si demonului.Si eu incep sa cred ca vor fi din ce in ce mai opresivi si chiar violenti.Astea cu legea proprietatilor si …alte legi nu sunt o solutie ,decat o mica amanare.Ei reprezinta masoneria si au toate parghiile si puterea de pe pamant.Trebuie deja gasite alte solutii si chiar a Bisericii din Catacombe.Din cata inversunare diavoleasca vad in aceste slugi (ataca manastirile pe la sapte dimineata in cursul saptamanii ,aduc jandarmi si politie ,danduse ei victime din agresori,sparg usile si geamurile chiliilor,alunga maici in paduri pe timp de iarna si fara nici o remuscare etc) cred ca anul asta vor ,,turba” de tot cu cei ce li se opun si ptr asta trebuie luata atitudine ptr a realiza acest plan si a-i lasa cu demonii lor cu tot.

      Apreciat de 1 persoană

      • tanase said, on martie 12, 2017 at 10:25 pm

        „Asa e ,nu se va intoarce nimeni din ,,capii” BOR la Adevar.” – Asa e! Se pune in aplicare pas cu pas tot ceea ce s-a semnat la Creta, pacat de unii preoti care dau dovada ori de naivitate ori lasitate si ipocrizie „sperand” in intoarcerea ereziarhilor. Nu realizeaza acesti „preoti” ca ereziarhii au „schelete in dulap” si sunt controlati total facand jocul dusmanilor astfel incat duc Biserica spre pierzanie!

        Apreciază

    • Mihai said, on martie 12, 2017 at 4:58 pm

      Bun b.o.ru nu a participat in Creta, insa kiril este mai dihai decât Bartolomeu

      Apreciază

    • Lev said, on martie 12, 2017 at 7:44 pm

      Adevărat. Biserica din catacombe e singura soluție. Cum să se lupte cei puțini cu mulțimea de șerpi spălați pe creier încă din pruncie?? Cine crede că se poate lupta cu sistemul, greșește amarnic. „Lumea” e a dracilor ăstora. Ei trebuie să biruiască aici, pe pământ, iar noi să răbdam ca să ne mântuim. Așa este scris. Biserica lui Hristos este vie și nebiruita.

      Apreciază

      • saccsiv said, on martie 12, 2017 at 8:02 pm

        Lev

        La catacombe se va ajunge. Insa pana atunci lupta de genul celei din articol este necesara. E o dovada de marturisire. Apoi si o modalitate eficienta de a ajunge glasul nostru si la mase. Ei se stranga la biserica, apoi portalul si blogurile zic de treaba asta si iata cum afla lumea.

        Apreciază

  2. Spaceman said, on martie 12, 2017 at 11:31 am

    OFF-TOPIC

    Saitul http://www.romanialibera.ro/ atacat de hackeri!?

    Apreciază

  3. Ionut said, on martie 12, 2017 at 12:24 pm

    Oameni buni, cred ca Jandarmeria are O MARE PROBLEMA. Se implica din ce in ce mai mult in chestiuni care DEZONOREAZA haina militara.
    Parerea mea e ca fiind un corp militar utilizat in plan intern (prin comparatie cu armata care are responsabilitati externe), Jandarmeria ar trebui sa se ocupe strict de paza institutiilor sau companiilor de stat, precum si de apararea resurselor (paduri, zacaminte de petrol etc.). Am tot respectul pentru jandarmii montani, de exemplu.
    Dar sa BATI oamenii la Pungesti, sa INTERVII in problemele interne ale Bisericii, mi se pare INTOLERABIL
    Si ca sa va mai relatez o chestiune ABSOLUT ABERANTA, am auzit ca, mai nou, jandarmii au fost folositi pe post de „gorile”, ma scuzati, bodyguarzi pentru HINGHERI.
    Da, asta se intampla intr-un oras din Oltenia, aflat sub conducerea unui primar (cum altfel decat) „ECOLOGIST”.
    JANDARMERIA ROMANA are de la mine un VOT DE BLAM.
    Sunteti MILITARI sau MERCENARI BATAUSI?
    Daca o tin tot asa, ar trebui sa-si schimbe numele in JANDARMERIA GUARD SRL.
    RUSINE!!!

    Apreciază

    • Matiu Cosmin said, on martie 12, 2017 at 2:48 pm

      Rolul jandarmeriei este sa pazeasca hotii si tradatorii de la putere de poporul nemultumit.

      Apreciat de 2 persoane

    • Nicoleta said, on martie 12, 2017 at 4:00 pm

      jandarmeria nu este un corp militar, ci o institutie de represiune, de violenta fata de cei ce nu primesc „binefacerile” stapanilor de sclavi.

      Apreciat de 2 persoane

    • Maresalul. said, on martie 12, 2017 at 4:04 pm

      Jandarmeria o gasca de batausi la ordinele unor criminali numiti politicieni culmea votati de popor.

      Apreciat de 1 persoană

      • Lev said, on martie 12, 2017 at 7:37 pm

        Nu sunt la ordinele politicienilor, ci ale SRI. Securiștii conduc toate sectoarele țării. Ei pun și politicienii în funcții.

        Apreciază

    • tataia said, on martie 17, 2017 at 5:44 am

      @ Ionut Pai bine ca „ecologistii” tai luau hingherii la bataie!

      Apreciază

  4. AV. IULIA TIPA said, on martie 12, 2017 at 12:58 pm

    DE CE NU LE-ATI CERUT SA VA ARATE TITLUL CARE ATESTA INTRAREA BISERICII IN PATRIMONIUL BOR…?
    ORICUM NU ESTE A BOR DIN ALTE CONSIDERENTE LEGALE ….
    ERA INTERESANT … :)))))))))))))

    Apreciază

  5. diogene said, on martie 12, 2017 at 1:16 pm

    Ce sa mai inteleaga bietul crestin?Cum sa mai vina el la biserica in conditiile in care aceste nedreptati se intampla frecvent in cadrul BOR???

    Apreciază

    • Mirela said, on martie 12, 2017 at 5:41 pm

      diogene

      Ţi se pare că nu se găsesesc destui „credincioşi” în bisericile pomenitorilor de eretici?

      Apreciază

  6. Pop Lucian said, on martie 12, 2017 at 1:22 pm

    Doamne, câtă dreptate a avut Sfântul Iustin Pârvu când a spus că ,,mai sunt 12 luni și vine prigoana”. Iată prigoana.

    Apreciază

  7. AV. IULIA TIPA said, on martie 12, 2017 at 3:22 pm

    BOR nu ar fi putut sigila nimic si nici alte demersuri nu ar fi putut face azi la Dochia daca le-ati fi cerut sa faca dovada faptului ca biserica este in patrimoniul lor. Nu pot instala niciun preot intr-o biserica care nu este dobandita cu titlu.Sfintirea ca mijloc de dobandire a proprietatii de catre BOR este o aberatie care contravine Legii speciale aplicabile in materie, respectiv Legea 489/2006 cu modificari si care nu poate produce niciun efect juridic.
    Ar fi plecat cu coada intre picioare cu tot cu jandarmerie daca s-ar fi invocat argumente juridice.Asa s-a intamplat la Radeni cand le-am cerut titlul.
    AV. IULIA TIPA

    Apreciază

  8. ioana said, on martie 12, 2017 at 3:22 pm

    Pup mana parintelui Vasile de 100 de ori! Dumnezeu sa-l ocroteasca si sa-i ajute si familia!

    Apreciat de 1 persoană

  9. Calator Astral said, on martie 12, 2017 at 4:29 pm

    Zombii au mărşăluit pe străzile din Tel Aviv,noaptea trecută. Ce a ajuns și Purimul..
    http://www.timesofisrael.com/tel-avivs-walking-dead-hit-the-streets-in-annual-zombie-walk/

    Apreciază

  10. sile said, on martie 12, 2017 at 5:12 pm

    frate Vasile nu am gasit acea inregistrare cu P Justin despre P Arsenie inca dar citeste asta: http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/arsenie-boca-dumnezeu-preot-1_520f8020c7b855ff56e7a994/index.html

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 12, 2017 at 6:09 pm

      sile

      Si nici n-o vei gasi, pentru ca nu exista.

      Apreciat de 2 persoane

      • M. said, on martie 12, 2017 at 8:24 pm

        La o întrebare de-a mea, părintele Justin mi-a vorbit frumos despre Pr. Arsenie Boca și din atitudinea Sfinției sale am dedus o apropiere față de duhul Pr Arsenie. Cât despre pictură, am rămas cu „omul mai greșește”.

        Până la urmă, chiar și Pr. Calciu a mărturisit într-un interviu filmat că așa zisa biserică catolică este soră celei răsăritene.

        Apreciază

      • saccsiv said, on martie 12, 2017 at 9:06 pm

        M.

        Iar la intrebari ale altora n-a fost atat de entuziasmat.

        Pana la urma Parintele Calciu n-a mai zis. ASTA E IMPORTANT.

        Apreciază

      • M. said, on martie 12, 2017 at 9:16 pm

        Nu era vorba de entuziasm, ci mai degrabă apropiere calculată să-i zic.

        Da, știu că până la urmă Pr Calciu n-a mai zis. Altfel nu aș putea să-l consider sfânt.

        Apreciază

  11. tanase said, on martie 12, 2017 at 5:15 pm

    Off-topic. Un film interesant, „I, Frankenstein” in care apare o „cruce sacra” apartinand „ordinului garguilor”.
    https://www.youtube.com/watch?v=JgYjJp-9bfA ordinul garguilor

    Seamana destul de bine cu „crucea lui baphomet” de pe biserici.

    O fi si „dani din deal” initiat in „ordinul garguilor” de a dat porunca sa fie schimbate crucile de pe biserici?

    Apreciază

    • Aliosa said, on martie 12, 2017 at 8:33 pm

      Pe biserici nu este „crucea lui baphomet”, nu mai spune prostii.

      Apreciază

      • ban said, on martie 12, 2017 at 9:45 pm

        Aliosa
        Pe unele este, mai citeste, chiar daca nu iti convine.

        Apreciază

    • Mihai said, on martie 12, 2017 at 9:00 pm

      Pai cum că popa Aldea zicea că este ,,ortodoxa”

      Apreciază

    • tanase said, on martie 12, 2017 at 10:01 pm

      Aliosa, prostii spui tu care esti neinformat si apari cu o parere clocita in mintea ta. Cititorii activi ai blogului „saccsiv” cunosc bine subiectul „crucea lui baphomet”. Daca te crezi in stare, atunci demonstreaza ca ceea ce am postat mai sus nu e valabil. Demonstreaza baiete si fa-o cat mai bine, altfel arati ca esti dor un „parerolog”!

      Apreciat de 2 persoane

      • Aliosa said, on martie 12, 2017 at 11:55 pm

        Nu stau sa demonstrez ceva evident, stiu ca s-a mai discutat aici despre asta si s-a aratat ca este vorba despre diferite stiluri de cruce (cum este de ex cea patriarhala, cu brate care ies din alte brate, nu este nicio cruce a lui Baphomet). Daca vrei nu ai decat sa faci o cautare pe internet si sa vezi ce stiluri de cruci exista. Prin ceea ce spui defaimi SFANTA CRUCE care este pe biserici, spunand ca este ceva dracesc. Adica faci o hula impotriva Duhului Sfant, crucea fiind ceva dumnezeiesc.

        Apreciază

      • Aliosa said, on martie 13, 2017 at 12:05 am

        „Parere clocita in mintea ta” este o exprimare foarte crestina. Probabil potrivit gradului de cultura si educatie pe care il ai. Dar e bine ca esti specialist in cruci.

        Apreciază

      • tanase said, on martie 13, 2017 at 5:26 pm

        „Nu stau sa demonstrez ceva evident” – bravo „maestre”, se vede ca te si pricepi la demonstratii, ai „stilul datului cu var” bine-invatat sau preluat de la ‘telectualii de serviciu cu state de plate de pe la „trei litere”!
        „…este vorba despre diferite stiluri de cruce (cum este de ex cea patriarhala) … ” – pai aia „patriarhala” e chiar si foarte masonica, se vede clar si in documente. La tine daca ceva e „patriarhal” e automat „sfant”?!? Sau in cultura ta foarte „vasta” nu incap informatiile legate de apartenenta patriarhilor la masonerie!
        „Daca vrei nu ai decat sa faci o cautare pe internet si sa vezi ce stiluri de cruci exista.” – esti patetic! nu e vorba de „cate stiluri de cruci exista” ci „ce reprezinta fiecare stil de cruce” – oricum, merci frumos pentru „indrumare”, ce ma faceam fara tine?
        ” Prin ceea ce spui defaimi SFANTA CRUCE care este pe biserici, spunand ca este ceva dracesc.” – Vai tinere dar ce m-ai speriat! „Aia lui baphomet” nu e „sfanta cruce”, habar nu ai cate interpretari are!!! (sau poate ca ai ceva habar si vrei sa bagi putina „ceata” in mintile „oilor crestine”). Iata ca te-am ascultat (vezi ce cuminte sunt?), am facut putin „sărci” pe „goalgăl” si iata ce am aflat; Pe turlele bisericilor e „crucea lui baphomet”, totuna cu „crucea papala”, totuna cu „three of life”-ul kabalist sau „arborele Qliphot” iar daca te raportezi celor 8 chei ale magiei thelemice, in atribuirea Hindu e „lingam” (banuiesc ca la cultura ta”vasta” stii ce inseamna), in atribuirea Yetziratica e semnul „+”, e corespunzator punctul cardinal Sud. Iar cum probabil deja stii (ca doar esti un „cult”!) „sudul” corespunde „amiezii”, iar in traditia crestina se vorbeste despre „demonul de amiaza” ca fiind cel mai puternic demon,cel ce induce moleşeala şi plictisul pe la ceasurile amiezii, e totuna cu „demonul akediei” sau „Demonul lâncezelii” – şakediaţ, „e cel mai devorator dintre toţi demonii; el îi atacă pe mo­nahi pe la ceasul al patrulea şi le încercuieşte sufletul până la ceasul al optulea” (Gabriel Bunge, Akedia)
        Una peste alta … numai despre „sfintenie” nu e vorba la „crucea” asta!

        Vai de mamaliga ta!

        Apreciază

    • tanase said, on martie 12, 2017 at 10:16 pm

      Mihai, „crucea” de pe biserici in nici un caz nu e ortodoxa. Stiu ce spun, este un simbol ocult intalnit in sistemele ezoterice si care apare sub diferite forme stilizate.
      Am vazut filmul „I, Frankenstein” si mi-a atras atentia acesta „forma sfanta” care apare peste tot in film.
      Cat priveste popa Aldea, nu merita luat in seama daca sustine o asemenea aberatie!
      Un lucru tot am invatat si eu in viata; „daca CEVA arata ca o rata, merge ca o rata si macane ca o rata, atunci TREBUIE sa fie rata!”
      Acum, insa e o mare problema ce tine de posibilitatea individului de a recunoaste si interpreta realitatea, daca un obiect este drept iar mintea lui vede stramb acel obiect … atunci trebuie stabilita clar cauza. Daca se dovedeste ca „mintea e stramba”, atunci toate cele drepte le va observa ca fiind strambe.

      Apreciază

      • Aliosa said, on martie 13, 2017 at 12:22 am

        Tanase, cultura ta nu trece de genunchiul broastei. Pai si ochiul e simbol masonic, dar a fost preluat din crestinism, e pe multe biserici.

        Uite, stiu ca nu le ai cu limbile straine, dar exista google translate, informaza-te de pe net, ca stiu ca nu deschizi vreo carte:

        „La croix à trois travers : Jadis elle fut l’emblème des Pape, des Cardinaux et des Évêques. Depuis le 15eme siècles, les croix à trois travers sont réservées au Pape, celle à deux travers au Cardinaux, la croix simple au Évêques.”

        http://echange-spirituel.kazeo.com/la-croix-chretienne-et-son-symbolisme-a120437800

        Apreciază

      • Aliosa said, on martie 13, 2017 at 12:25 am

        „daca un obiect este drept iar mintea lui vede stramb acel obiect … atunci trebuie stabilita clar cauza. Daca se dovedeste ca „mintea e stramba”, atunci toate cele drepte le va observa ca fiind strambe.” – adica cazul tau, ti-ai facut autoportretul.

        Apreciază

      • Pąʍvo said, on martie 13, 2017 at 8:38 am

        Aliosa, tu esti mai catolic decat Papa.

        Apreciază

      • Mihai said, on martie 13, 2017 at 11:26 am

        Pai tocmai asta am zis și eu Tănase, de ani buni de înlocuiesc crucile depe bisericii cu ,, crucea” lui bahomet, evident că și în cazul de față de practica politica pașilor mărunți și în acest caz că să nu se bage de seamă, de aici denota și paralelismul unora sau altora precum aliosa sau popa Aldea, un exemplu recent fiind catedrala episcopală din Baia mare, catedrala care este un adevărat cuib masonico-ecumenist

        Apreciază

      • tanase said, on martie 13, 2017 at 5:50 pm

        @Aliosa, zici tu asa; „…stiu ca nu le ai cu limbile straine” – recunosc, eu nu le am cu nici un fel de limbi, dar se vede ca tu esti „expert”.
        „…stiu ca nu deschizi vreo carte” – asa e pustiule, nu ma ocup cu „deschisul cartilor”, probabil tu, ca un „expert” ce esti ai invatat aceasta „nobila arta” de pe la vreo baba sau mos, sau … o fi si asta vreo „traditie” in familia voastra? Mai ai si alte „calitati”?
        Eu zis sa te linistesti, sa mai tragi putin aer in piept nu doar sa-ti dai aere ca nu prea e loc de figuratie pe aici.
        Hai sa traiesti!

        Apreciază

  12. vali said, on martie 12, 2017 at 5:56 pm

    Activiștii LGTB atacă conferința Coaliției pentru familie de la Timișoara

    http://www.activenews.ro/stiri-social/O-lectie-de-intoleranta.-Activistii-LGTB-ataca-conferinta-Coalitiei-pentru-familie-de-la-Timisoara-141718

    Apreciază

  13. AV. IULIA TIPA said, on martie 12, 2017 at 6:01 pm

    Sfintirea este irelevanta din punct de vedere juridic. Sfintirea nu reprezinta titlu in acceptiune legii.Prin sfintire un bun nu intra in patrimoniul BOR. ALTFEL SPUS CHIAR DACA SE FACE SFINTIRE,ACEASTA NU INSEAMNA CA AU TITLU si ca biserica intra in patrimoniul BOR.Sfintirea nu echivaleaza titlu. LEGEA CULTELOR PREVEDE CONDITIILE IMPERATIVE PRIN CARE UN BUN INTRA IN PATRIMONIUL BOR- TITLUL NU SFINTIRE. In concluzie, BORUL nu poate invoca sfintirea ca mijloc de dobandire a proprietatii.Asta o poate confirma si un student la drept.

    AV. IULIA TIPA

    Apreciază

  14. mihay2016 said, on martie 12, 2017 at 6:03 pm

    Mai uitam ca proociriile lui Paise e ca ori care care pot citi orisicine si nu e bagata in seama de multa lume! Cum spune ca Turcia va fi distrusa de Rusia si aliatii sai! Apropo de alliati si aliatul de nadejde era Germania candva! http://www.activenews.ro/externe/Premierul-turc-promite-„cele-mai-dure-contramasuri-dupa-incidentul-de-la-Rotterdam.-Manifestanti-turci-au-aruncat-cu-portocale-si-oua-in-Ambasada-Olandei-la-Ankara-141754

    Apreciază

    • mihay2016 said, on martie 12, 2017 at 6:05 pm

      Apropo Erdogan o acuza pe Merkel ca e un fel de Hitler!

      Apreciază

      • nela said, on martie 12, 2017 at 6:34 pm

        mihai2016. Si nu este ???

        Apreciază

      • mihay2016 said, on martie 12, 2017 at 9:59 pm

        Ba da dar ma refer ca proociriile is ca la carte adica la obiect!

        Apreciază

      • Aurora said, on martie 12, 2017 at 11:37 pm

        Nu e Hitler, e fiica lui !

        Apreciază

  15. AV. IULIA TIPA said, on martie 12, 2017 at 6:13 pm

    Pentru Mircea v.
    A abandona lupta inseamna a lasa un intreg popor in parasire,in ghearele ecumenistilor.
    Oare cum se poate dobandi mantuirea prin abandonare?
    Acum este vremea luptei pentru a ramane in credinta cea dreapta.
    Parintele Iustin Parvu a abandonat lupta? El spunea ca smerenia este folositoare dar nu umilintei si nu abandonului luptei.
    UN NU HOTARAT UMILINTEI SI ABANDONARII LUPTEI.

    Apreciază

    • mircea.v said, on martie 12, 2017 at 8:06 pm

      Av Iulia Tipa

      ti se pare ca cei din catacombele Rusiei au abandonat lupta?
      Este vorba de abandonarea luptei asa cum o intelege sistemul. Este vorba de o separare.
      Poporul? La mitingul anti-cip au fost 300 de mireni, 700 de calugari, si un preot de mir care s-a dovedit a fi tradator.
      Mai vorbim si de cardurile de sanatate?
      E corect, lupta e pt a ramane in dreapta credinta, nu pt a ramane in posesia cladirilor, nu pt a te impinge cu jandarmii…, nu pt a ajunge in procese la tribunal in cele legate de credinta.

      Daca nu ai citit cartea „Sfintii catacombelor Rusiei” citeste-o, si vei intelge ce zic eu, adica ce spune cartea.
      Arma luptei? Cuvantul. La a spune Adevarul nu vom renunta niciodata, cu ajutorul lui Dumnezeu.

      Apreciază

  16. AV. IULIA TIPA said, on martie 12, 2017 at 6:31 pm

    Sunt surprinsa…pe unii pare sa-i deranjeze ca va dezvalui o solutie juridica menita sa ajute acesti preoti prigoniti.Si implicit sa redea credinciosilor bisericile ce le apartin.

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 12, 2017 at 6:38 pm

      AV. IULIA TIPA

      Care mai exact, unii?

      Apreciază

    • Cristinel said, on martie 13, 2017 at 11:30 am

      AV.IULIA TIPA

      Continuati cu safaturile juridice caci sunt de ajutor.Si eu sunt de acord ca bisericile trebuiesc „redobandite”.Intr-o biserica unde slujeste un preot al lui Hristos intra mai multi credinciosi decat intr-o biserica catacomba.Astfel poate fi combatuta inselarea in care multi au fost tinuti.

      Apreciază

    • saccsiv said, on martie 12, 2017 at 10:24 pm

      Pąʍvo

      Ii stii pe cei cu blogul?

      Apreciază

    • el said, on martie 13, 2017 at 8:07 pm

      Pamvo

      VAI VAI VAI !

      daca este adevarat ce spune aici se vadeste inca odata SLABICIUNEA parintilor romani NETEOLOGI si TRADATORI ai Ortodoxiei … de la cel mai batran pana la capetenia Atanasie (desprecare stiam ca e om nesigur si fara temenicie nici destoinicie duhovniceasca.)
      NU acestia vor tine Ortodoxia si Schitul Prodromu se va prapadi ca au muncit doar TRUPESTE la ridicarea lui si sufletele lor sunt o PARAGINA in care a sadit diavolul NEGHINA EREZIEI.

      Apreciază

  17. AV. IULIA TIPA said, on martie 13, 2017 at 3:34 pm

    PENTRU PREOTI, MONAHI, MONAHII SI MIRENI

    Avand in vedere ca autonomia BOR nu se poate manifesta decat in limitele conferite de legislatia aplicabila in materie , preotii, calugarii trebuie sa inteleaga ca sfintirea nu reprezinta un mijloc de dobandire a proprietatii de catre BOR.
    Consecinta juridica imediata o constituie imposibilitatea delegarii/impunerii unui preot in biserici/manastiri , schituri unde nu pot face dovada ca sunt proprietari cu titlu.Aceasta obligatie este impusa de dispozitiile Legii 489/2006, legea cultelor.

    BOR nu poate delega un preot pentru a sluji decat intr-un imobil intrat in patrimoniul BOR deoarece este contrar dispozitiilor legale si constitutionale.
    Redam in cele ce urmeaza dispozitiile art. 29 alin.3 care stipuleaza:
    „ Cultele religioase sunt libere si se organizeaza potrivit statutelor proprii, in conditiile legii”. Iar Legea 489/2006 prevede ca bunurile devin proprietatea lor daca sunt dobandite cu titlu: vanzare, etc.
    Sfintirea, ca mijloc de dobandire a proprietatii invocata de BOR este o aberatie contrara legii si nu reprezinta un mijloc de dobandire a proprietatii.
    Orice dispozitie statutara sau regulamentara nu poate fi contrara legii deoarece se subordoneaza acesteia.
    Sfera de competenta a BOR se poate manifesta asupra bunurilor intrate in patrimoniul bisericii ortodoxe romane, in conditiile legii.Numai in aceasta ipoteza pot dispune asupra lor. Efectul juridic a imposibilitatii BOR de a dispune de un bun care nu-i apartine, il constituie implicit si imposibilitatea de a se lua masura delegarii unui preot care sa slujeasca in acest imobil.
    BOR nu poate invoca imprejurarea ca detin proprietatea terenului (in ipoteza in care exista astfel de situatii) si implicit sunt proprietari ai constructiei deoarece dispozitiile legii speciale primeaza legii generale.
    Daca se repeta situatii ca cele de la DOCHIA PREOTII, CALUGARII ETC. TREBUIE SA SOLICITE TITLUL CARE LE CONFERA DREPTUL DE A FI PREZENTI ACOLO SI LE JUSTIFICA DEMERSURILE. JANDARMERIA SI POLITIA NU POT INTERVENI IN LIPSA UNUI TITLU, HOTARARI JUDECATORESTI.
    De altfel prezenta jandarmeriei si a politiei nu are temei legal.
    In contexztul in care pretind ca este o manifestatie religioasa, atunci conform art. 3 din Legea 60/1991 cu modificari doar cei care organizeaza manifestatia ii pot chema . Daca pretind ca s-a apelat 112 atunci trebuie sa constate ca nu exista nicio urgenta si sa paraseasca locul, dupa ce sanctioneaza contraventional persoanele care i-au solicitat fara temei. In rest, in anumite situatii (insotirea unor persoane , demnitari, judecatori) le trebuie ordin din parte ministrului.

    AV. IULIA TIPA

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.