SACCSIV – blog ortodox

STATISTICI OFICIALE EDIFICATOARE (ascunse de mass-media): In 2011 au fost 4784 cazuri de rujeola la o acoperire vaccinala de 94,7%. In 2012 au fost 7450 de cazuri la o acoperire de 95,1%. Anul acesta sunt 675 de cazuri iar SISTEMUL a inceput panicarea populatiei si atacuri furibunde impotriva … celor anti vaccin

Posted in Uncategorized by saccsiv on octombrie 2, 2016
Tagged with: ,

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. alex said, on octombrie 2, 2016 at 12:51 pm

    Niste mizerabili. Propun un experiment pentru cei ce au copii nevaccinati sa vada cum se dezvolta ai lor fata de cei vaccinati. Adica de la 0 la 5 ani cat de repede un copil nevaccinat vorbeste, sa monitorizeze si functiile motorii, cat de repede merge, se catara pe diverse lucruri,etc. O sa aiba o surpriza 🙂
    Acu in alta ordine de idei, eu sunt unul din cei vaccinati dinainte de sa cada nea nicu. Eu sunt pentru cei care ma cunosc exemplul viu la cat de pacatoase sunt vaccinele. Se intampla cu ceva timp inainte sa cada regimu Ceausescu, cand era obligatorie vaccinarea. Mi s-a facut primul vaccin in spital, am ajuns acasa si tipam. Mi s-a facut al doilea parca pe la 2 luni, ma trezeam noaptea in somn si tipam incontinuu, mama s-a dus cu mine sa imi faca un eeg si nu au gasit nimic, s-a dus la dispensar parca asa ii zicea atunci nu erau medici de familie, iar doctora a zis sa mai vedem si la urmatorul. Il fac si pe urmatorul nu mai stiu parca la cate luni si iarasi povestea clasica ma trezeam si tipam noaptea cate o ora incontinuu. Mama o suna pe doctora, in timpul noptii sa auda si ea care in regim de urgenta imi intrerupe vaccinarea cu semnatura ei. Alea au fost toate vaccinele din viata mea. Am scapat ieftin doar cu atacuri de panica de mic copil. De cand am descoperit Credinta Adevarata am reusit sa le tin in frau. Aveti grija de copii vostrii, nu va bateti joc de ei, sunt dar de la Dumnezeu. Pe cei ce ne conduc ii doare undeva ce patesc copii, pentru ei tot ce conteaza este sa iasa banu. Dupa cum vroiau in legea aia sa dea despagubiri daca se intampla ceva. Iar pentru elite sa ne distruga.

    Apreciază

  2. Cristian said, on octombrie 2, 2016 at 3:23 pm

    OARE DE CE o fi crescut numarul solicitarilor la salvare?… Parca au omis elegant sa mentioneze…

    Activenews: MS și DSU: Măsuri suplimentare la SABIF și SMURD în contextul creșterii numărului de solicitări
    http://www.activenews.ro/stiri-politic/MS-si-DSU-Masuri-suplimentare-la-SABIF-si-SMURD-in-contextul-cresterii-numarului-de-solicitari-136954

    Apreciază

  3. Mary said, on octombrie 2, 2016 at 8:00 pm

    Eu am zis aici ca am facut pojar si n-a fost asa rau. Am mai vorbit cu ai mei: eu am fost vaccinata anti-pojar.
    Nu zic, poate faci boala mai usor, cu vaccin, dar nu asta e ceeace se spune! Ca ar rezulta ca cu vaccin doar ca organismul recunoaste virusul si atat. Nu? Imunitate?
    Ce nu ni s-a zis inca: cei copilasi decedati, erau vaccinati? Doar de dragul statisticii nu de altceva…… ca pentru parinti pierderea nu are pret…

    Apreciază

  4. Templier said, on octombrie 3, 2016 at 12:28 pm

    Cristian Răchitan, unul dintre primii 5 diagnosticieni ai lumii: „NICIUN medicament din lume NU vindecă vreo BOALĂ!”
    https://templierblog.wordpress.com/2016/10/03/niciun-medicament-din-lume-nu-vindeca-vreo-boala/

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.