SACCSIV – blog ortodox

GEOCENTRISMUL ii incurca in TEORIA RELATIVITATII. De ce au renuntat la teoria existentei ETERULUI?

Posted in Uncategorized by saccsiv on februarie 21, 2016

Materialul de mai jos are la baza o discutie cu un matematician foarte drag mie. Atat m-a dus pe mine capul sa inteleg. Daca va scrie el un articol, sigur veti pricepe mai multe.

Noi ortodocsii traditionalisti mergem pe varianta geocentrismului. Varianta pe care a mers o vreme toata omenirea, pana cand dracul i-a “luminat” pe unii savanti cum ca nu-i bine asa, ci ca ar fi cu totul altfel, adica Pamantul se invarte in jurul Soarelui, care se invarte in jurul Galaxiei, care si ea se misca la randul sau si tot Universul e ca un urias acvariu cu pesti ce nu stau nici unul locului.

Teorie, intre timp cu valoare de adevar absolut, pe care pedaleaza intreaga stiinta oficiala, indispensabila dracului si papusarilor pentru demolarea credintei in Dumnezeu:

Comentariul zilei (25.06.2013): Daca Pamantul se invarte in jurul soarelui, atunci cum raspundem la intrebari esentiale? De ce a mai fost creat omul? De ce Jertfa de pe Golgota? De ce Parusia? Exista extraterestrii? Unde se afla iadul? Cat timp s-a scurs de la facerea lumii?

Dar si pentru a face loc unor alte teorii “stiintifice” si ele la randul lor folosite intens mai apoi in acelasi scop. Cum ar fi teoria relativitatii, care, dupa  cum vom observa pe parcursul acestui articol, intr-un sistem geocentric este cu totul stupida. Teorie a relativitatii folosita la greu actualmente nu atat in fizica sau astronomie ci mai ales in orice domeniu de tip unealta de sfaramat vechea invatatura a vechii lumi. Caci, nu-i asa, totul e relativ, nimic nu-i absolut. Nici macar Adevarul. Doctrina aplicabila evident doar crestinismului si traditiilor sanatoase, in nici un caz insa “adevarurilor absolute” ale iminentei noi ordini mondiale: de la vaccinare si pana la homosexualitate. “Adevaruri absolute”, unele dintre ele protejate deja prin lege sau care urmeaza a fi protejate prin lege. Ca de exemplu, cat de curand medicul anti vaccin nu va mai putea fi medic iar parintele anti vaccin va face puscarie iar statul ii va lua copiii. Dar tema asta o voi dezvolta intr-un material separat.

Revenind la titlu, sa analizam cateva pasaje de la https://ro.wikipedia.org/wiki/Teoria_relativit%C4%83%C8%9Bii_restr%C3%A2nse

Postulate

Principiul relativității, care afirmă că nu există sistem de referință staționar, datează de pe vremea lui Galileo Galilei, și a fost inclus în fizica newtoniană. Însă, spre sfârșitul secolului al XIX-lea, existența undelor electromagnetice a condus unii fizicieni să sugereze că universul este umplut cu o substanță numită „eter„, care ar acționa ca mediu de propagare al acestor unde. Se credea că eterul constituie un sistem de referință absolut față de care se pot măsura vitezele. Cu alte cuvinte, eterul era singurul lucru fix și nemișcat din univers. Se presupunea că eterul are niște proprietăți extraordinare: era destul de elastic pentru a suporta unde electromagetice, iar aceste unde puteau interacționa cu materia, dar același eter nu opunea rezistență corpurilor care treceau prin el. Rezultatele diferitelor experimente, în special experiența Michelson-Morley, au indicat că Pământul este mereu în repaus în raport cu eterul — ceva dificil de explicat, deoarece Pământul era pe orbită în jurul Soarelui. Soluția elegantă dată de Einstein avea să elimine noțiunea de eter și de stare de repaus absolută. Relativitatea restrânsă este formulată de așa natură încât să nu presupună că vreun sistem de referință este special; în schimb, în relativitate, orice sistem de referință în mișcare uniformă va respecta aceleași legi ale fizicii. În particular, viteza luminii în vid este mereu măsurată ca fiind c, chiar și măsurată din sisteme multiple, mișcându-se cu viteze diferite, dar constante.

   Comentariu saccsiv:

Asadar, postulate, adica, la o adica, sa le putem considera si “adevăruri fundamentale care apar ca evidente și care nu au nevoie să fie demonstrate”, conform Dex.

Zic ele:

nu există sistem de referință inerțial privilegiat.

Ba exista, anume Pamantul. Deci din start avem o problema.

Însă, spre sfârșitul secolului al XIX-lea, existența undelor electromagnetice a condus unii fizicieni să sugereze că universul este umplut cu o substanță numită „eter„, care ar acționa ca mediu de propagare al acestor unde.

Teoria asta a existentei unui eter cred ca era chiar desteapta. Iar cei din antichitate credeau si ei ca exista ceva similar. Iata si ce putem citi in Sfanta Scriptura:

  1. Şi a zis Dumnezeu: „Să fie o tărie prin mijlocul apelor şi să despartă ape de ape!” Şi a fost aşa.
  2. A făcut Dumnezeu tăria şi a despărţit Dumnezeu apele cele de sub tărie de apele cele de deasupra tăriei.
  3. Tăria a numit-o Dumnezeu cer. Şi a văzut Dumnezeu că este bine. Şi a fost seară şi a fost dimineaţă: ziua a doua.

http://www.bibliaortodoxa.ro/vechiul-testament/25/Facerea

In Biblia Anania pentru cuvantul tarie se ofera explicatia:

Firmament; cuvântul original sugerează o boltă cu circumferinţa pe orizont.

Deci acele ape ar putea fi ceva similar eterului.

Se credea că eterul constituie un sistem de referință absolut față de care se pot măsura vitezele. Cu alte cuvinte, eterul era singurul lucru fix și nemișcat din univers.

Cei care au emis ipoteza existentei eterului credeau insa ca Pamantul se misca …

Rezultatele diferitelor experimente, în special experiența Michelson-Morley, au indicat că Pământul este mereu în repaus în raport cu eterul — ceva dificil de explicat, deoarece Pământul era pe orbită în jurul Soarelui.

Observati capcana? Ca daca ar fi acceptat ca Pamantul e fix, n-ar mai fi fost nimic dificil de explicat.

Soluția elegantă dată de Einstein avea să elimine noțiunea de eter și de stare de repaus absolută.

Pur si simplu …

Ca daca se mai continua cu acel eter fix si un Pamant care nu se misca in raport cu el, pana la urma ajungeau sa-si puna evident si intrebarea: dar daca totusi nici Pamantul nu se misca?

Asa ca au eliminat eterul. Concluzia logica? In spatiu nici stelele nu se vad. Atunci insa ce vedea telescopul Hubble aflat pe orbita?

Dar nu doar de aceea au eliminat eterul, ci si pentru ca ar fi contrazis flagrant ceea e e scris in primul postulat:

Legile fizicii sunt aceleași în orice sistem de referință inerțial.

Caci vedeti voi fratilor, daca exista eterul si ceva care se misca cu viteze colosale prin el, cum ar fi planetele, e evident ca acel eter se va comporta asupra lor precum un vant. Dar planetele nu se misca cu aceleasi viteze prin acest eter, deci evident ca nici legile de pe ele nu vor fi aceleasi. Sau cel putin nu toate.

 

65 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. el said, on februarie 21, 2016 at 5:37 pm

    saccsiv

    🙂

    excelent!

    Apreciază

    • carlos said, on februarie 22, 2016 at 1:57 am

      Dogmatica, Sf Ioan Damaschin:
      „Elementul cel mai
      uşor şi care tinde cel mai mult în sus este focul; acesta, spun ei, este a şezat
      îndată după cer, şi îl numesc eter. După el, mai jos, este aerul.”

      „Toată această orânduire este pentru motivul că ele
      sunt contrarii: jos pământul şi apa — apa, însă, este mai uşoară decât
      pământul, pentru aceea este şi mai mobilă decât el — mai sus de pământ şi
      de apă, peste tot, de jur împrejur, ca o îmbrăcăminte, aerul; şi peste tot
      împrejurul aerului, eterul. Iar în afară de toate, în formă de cerc, cerul.”

      ” Dar pentru care motiv a pus
      Dumnezeu apa deasupra tăriei? Din pricina arşiţei cea fierbinte a soarelui şi a eterului. Căci îndată după tărie se întinde eterul. Iar soarele împreună cu
      luna şi stelele sunt în tărie. Dacă n-ar fi fost apa acolo, s-ar fi aprins tăria
      din pricina căldurii.”

      Apreciază

  2. Tiatira1986 said, on februarie 21, 2016 at 7:11 pm

    Doamne AJuta !!!!

    Doresc sa spun ca articolul este foarte interesant si merita sa fie dezbatut atat de noi oameni normali si de rand cat si de cei calificati in domeniile stiintelor fie matematice , fizice , chimice etc . intradevar se poate vedea ca odata cu RENASTEREA totul a luat-o pe o panta foarte abrupta ce duce omul spre pierzare .
    Daca imi permite-ti Frate Sacciv as avea si eu o scurta intrebare care poate va suna ciudat si anume : Oare ETERUL nu este Duhul Sfant ce este in tot si in toate si care viaza in toata creatia Dumnezeiasca ??

    Apreciază

    • Ioan said, on februarie 22, 2016 at 12:32 am

      Dumnezeu a creat eterul. Eterul nu este Duhul Sfant.

      Apreciază

      • Ioan said, on februarie 22, 2016 at 12:35 am

        Dumnezeu este unul în Ființă, întreit în Persoane: Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt.

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on februarie 22, 2016 at 4:51 pm

        Ioan

        +1000!

        ….dar nu te mira cu astia din gasca cu impostorul de mai sus „Tirabira 00/ XXL” : minti BASHITE de arsenism ! GAGA ! muci ! varza !

        confuzia lor e maxima: faptura cu Facatorul si sfintenia cu INSELAREA, sfintii cu INDRACITII…..etc

        Apreciază

  3. luigilucretiu said, on februarie 21, 2016 at 8:25 pm

    Stiri Extreme
    UNDE E PROCURATURA? Mușamalizarea Cauzei Morții Bebelușilor. Plus Manipularea și Minciuna Sistemului. NU A FOST NICI O EPIDEMIE DE E-COLI, NU A FOST NICI O EPIDEMIE DE BACTERIE UCIGAȘĂ. Rafila: „Bebelușii NU au o tulpină de eColi care să explice boala” – Cerem părinților cărora li s-au îmbolnăvit bebelușii, şi mai ales celor cărora le-au murit bebelușii – să dea în judecată Procuratura, Ministerul Sănătății…
    http://www.stiri-extreme.ro/cgi-sys/suspendedpage.cgi

    Apreciat de 1 persoană

    • ozana said, on februarie 22, 2016 at 12:32 pm

      @luigilucretiu
      Link-ul nu mai functioneaza , a fost sters de urgenta de administrator pentru ca oamenii sa orbecaie in bezna informatiilor pe care le dau ei, nemernicii.Toti copiii bolnavi au avut in comun laptele praf si vaccinurile.Daca nu stiati, laptele praf , desi ambalat si sigilat, nu este sterilizat si reprezinta un mediu ideal pentru dezvoltarea bacteriilor. 1.500.000 de copii mor anual in lume din cauza laptelui praf, consumul lui predispunind bebelusii la : constipatie,boli cronice (diabet, obezitate, cancer infantil) , astm ,eczeme , diaree ,risc crescut de infectii respiratorii si alte tipuri de infectii, carenta in vit.A , dezvoltare intelectuala mai redusa. Si asta datorita propagandei mincinoase a marilor corporatii care mizeaza pe lenea , prostia si credulitatea noastra , pentru convingerea mamelor sa-si hraneasca bebelusii cu lapte praf , aruncind in aer biata vacuta care a hranit mii de generatii in perfecta siguranta atunci cind mamele nu aveau lapte. Din ce scrie pe internet , Nestle este de-a dreptul otrava prin aditivii pe care-i contine.Dati o cautare pe ,,Goagal” pentru ,,laptele praf care omoara bebelusii” si va veti inspaiminta. In acest moment in Romania , 75% dintre bebelusi sint hraniti artificial cu lapte praf. De ce oare?Sa nu uitam nici de hrana la borcan frumos ambalata , piureuri si alte chestii cu termene de valabilitate de luni sau ani de zile…Pai va dati seama citi aditivi contin mizeriile alea ? Ne este greu sa fierbem un morcov si sa radem un mar , hrana macar proaspata pentru ca si asa , la rindul lor , fructele si legumele contin o gramada de chimicale darmite prelucrate si aditivate ! Doar daca ai ,,ciunga” in par poti crede ca epidemia a izbucnit in acelas timp, in acelas judet , intr-un numar atit de mare , printre copii cu virste cuprinse intre 0-2 ani. Si desigur vaccinurile. In Africa cum au infectat cu HIV populatia ? Cu ajutorul vaccinurilor. Fac o gluma sinistra dar nu prea departe de adevar ; nu m-ar mira ca acesti parinti disperati sau indoliati care si-au pierdut copiii sa fie acuzati ca si-au inbolnavit ei insisi copiii din cauza neglijentei si a lipsei de igiena… si poate , ce zici mai stat roman ,,incapabil” sa identifici sursa tragediei , poate le confisti copiii si-i decazi si din drepturile parintesti ! Dar nu ar fi mai sigur sa-i bagi si la puscarie ?Ei , ce zici, mai sat roman , n-ar fi asta o idee buna ? NU VOR IDENTIFICA SURSA …EVER NEVER. Ar indrazni ei sa deranjeze marii producatori de otrava ?

      Apreciază

      • ROmanul said, on februarie 22, 2016 at 5:06 pm

        Cautati pe net dupa cuvintele: laptele praf este periculos protectia consumatorilor

        http://www.apc-romania.ro/ro/i-studiu-de-piata-despre-laptele-praf-de-inceput-pentru-sugari/Mjg1LTE2.html

        http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Constanta/Stiri/Laptele+praf+potential+risc+pentru+copii+Conform+unui+studiu+for

        http://adevarul.ro/news/societate/studiu-laptele-praf-periculos-bebelusi-reguli-practica-incalca-produsele-raft-1_5581976dcfbe376e35622bba/index.html

        Si am dat niste link-uri mai oficioase… ca sa zic asa sa nu zica lumea ca citez de pe site-uri conspirationiste.
        Mai sunt o gramada daca cautati pe internet dupa cuvintele de care am zis mai sus.

        Si face statul ceva? Nu. Insa zice ca le pasa de copii si trebuiesc vaccinati dar de laptele praf nu zice un cuvintel.

        Cat despre cazul copiilor situatia e simpla: Cand te duci la UPU cu copilul la pediatrie primul lucru ii da antibiotice. Nu analize nimic. Cica n-au unde sa faca analize la ora aia (noaptea). Ok. dar pot lua probe pentru dimineata si nu o fac. Se dau diagnostice din burta. Am fost la doua spitale diferite si mi-au dat copilului diagnostice total diferite. Unul ca are ceva la plamani, si altul ca are colita. Ambele antibiotice din care in cazul doi mi-a prescris gentamicina care in prospect zice ca 22 la suta din cei care iau acest medicament li se va diminua auzul in mod ireversibil si trebuie monitorizata functia auditiva. Si cand am zis asta medicul mi-a zis sa nu mai citesc prospectele ca n-o sa mai iau nici un medicament daca le citesc… normal nu i-am dat copilului asa ceva.

        Nu fac analize nici macar sa vada daca e virus ori bacterie. In cazul bebelusilor doi dintre ei aveau rotavirus si nu bacterie iar lor li s-au dat antibiotice care cautand pe net o sa aflati ca … pot provoca insuficienta renala. Cautati pe net insuficienta renala si antibiotice.

        Sincer acum am inteles de ce zicea Adrian Nastase ca el se trateaza in Austria si pentru simplele raceli…

        Apreciat de 1 persoană

  4. paul said, on februarie 21, 2016 at 9:47 pm

    O tema buna de care multi teologi se feresc trebuie studiat mai mult, mai profund Facerea si Apocalipsa in spirit Ortodox . Cei mai multi cred astazi stiintei satanice ignorind invatatura Sfintilor Parinti.

    Apreciază

  5. Riko said, on februarie 21, 2016 at 10:33 pm

    Am mai pus asta intr-un comentariu la articolul cu Monahul Teodot, dar nu stiu de ce nu a mai aparut, asa ca o sa mai puna iara, are putin mai multa legatura cu articolul aici,

    este vorba de trei filmari din rusia, america de nord si america de sud, de retinut ca nu sunt din aceiasi data, in rusia este din 12 februarie, in america de nord nu scrie, dar tot din februarie, iar in america de sud este din intai februarie.

    Apreciază

    • el said, on februarie 22, 2016 at 5:01 pm

      Riko

      daca nu e unul care se joaca cu laserul motanului meu pe imagini ( 🙂 ) ….. poate se dau niste draci din cei mai prosti cu Strachinutza lor zburatoare ( numita de unii pompos ozn) ca sa caste prostii cura si sa dea dumul la muci (= presupuneri debile ) .

      ca despre baietii „jmecheri ” cu sculele( HAARP; „raza vesela” ) lor pot sa faca pe cer sa ti se para ce vrea muschiu´ lor : dinozauri, curve, piticii cu Alba ca Zapada, PACALICI ratatul veacurilor anticrist …etc , la alegere! si pe pamant gropi, cutremure, zgomote, etc

      ce vrei tu sa ne arati relevant?

      parerea mea e sa nu mai cascati gura pe cer daca vreti s aramaneti cu mintea intreaga, simtul vazului este cel mai inseltor si va fi cel mai folosit la instaurarea imparatiei maxime a minciunii si PARERII….

      Apreciază

    • Cosmin said, on februarie 22, 2016 at 8:33 pm

      @ Riko

      Fenomenul se numeste reflexie si are loc atunci cand filmezi printr-un geam 😉

      Apreciază

      • Riko said, on februarie 22, 2016 at 9:12 pm

        :)) Atunci de ce se ascunde reflectia dupa nori, in a treia filmare?, daca era o reflectie atunci se misca o data cu camera.
        E adevarata treaba, si nu e prima oara cand langa soare mai este un soare mai putin luminos, daca ar fi o planeta, atunci nu ar fi asa luminoasa, find partea opusa soarelui.

        Apreciază

  6. Spaceman said, on februarie 21, 2016 at 11:19 pm

    Acum este la modă asta cu „undele gravitaționale” descoperite în cadrul experimentului LIGO , a precizat David Reitze. Descoperire ISTORICĂ: Teoria undelor gravitaționale, emisă de Einstein, a fost CONFIRMATĂ! Scrie descopera.ro

    http://www.descopera.ro/stiinta/15067266-descoperire-istorica-teoria-undelor-gravitationale-emisa-de-einstein-a-fost-confirmata-au-fost-intr-adevar-detectate-asculta-audio-momentul-in-care-au-fost-detectate

    O echipă de cercetători americani a anunțat că este posibil să fi obținut primele dovezi care confirmă prezența unor astfel de unde. Descoperire salutată și de Stephen Hawging, care ne face șmecherește cu ochiul.

    Cam asta ar fi „descoperirea”, o spirala dublă în univers.

    Spirala dublă este folosită ca simbol în practici spirituale: astrologie, numerologie, radiestezie (lecții karmice – yoga)”: Spirala Dublă a Evoluției Umane. Conștient și Subconștient”

    Dar ce ziceți de asta:

    Apreciază

    • Spaceman said, on februarie 22, 2016 at 4:10 pm

      Acum unii pretind că oamenii de stiință ar avea dovezi științifice care susțin religiile antice, practicile spirituale și yoga. Vrăjeli cosmice. O să-i facă dracul pe toți aceștia…una cu universul!
      Iată cum arată universul în viziunea unui artist:

      Apreciază

    • el said, on februarie 22, 2016 at 6:52 pm

      Spaceman

      mai frate astia delireaza mai rau ca mujicul Ivan dupa o beuta strasnica cu amicii si 2 kg de votca putinoff la bord ! 🙂

      delireaza cu ochii deschisi… astrofiziciienii si astia sunt ….cei mai „space” debili din fizica moderna, opereaza numai cu ipoteze, se misca doar in domeniul presupunerilor unde isi construiesc „rationamentele” lor stufoase =castelele lor de nisip …”stelar” 🙂
      genul : „dovezi” la experimentele lor „concludente „: un soarece lansat pe un tobogan de tabla uns cu miere, daca cade pe cele 2 picioare din fata e BING BANG, daca se ridica cu labutzele din fata in sus e BANG BING !! ai priceput? …. KLAAAR, demostratie beton ! 🙂 …
      si nici macar nu le e rusine de artificialul in care se invart, scriu tone de maculatura cur-papier si isi dau distinctii intre ei pe la congrese….. sa-i vezi sarmanii…rade tot mapamondul fizicesc de ei ! cei mai inutili „science-mani „… matematica la ei e instrument NECUNOSCUT, nu stiu la ce le-ar putea folosi, sau il folosesc ca porcul dovleacul : rostogol de la stanga la dreapta,apoi de la dreapta la stanga intrebandu-se daca ….are samburi ! 🙂 in functie de viteza de rotatie* logaritm la coeficientul de frecare…
      domina ipoteza( PAREREA, „daca si cu parca se plimbau intr-o barca” si vreme de 10 ani si 100 de echipe de „experti” din cele mai alse „laboratoare” care mai de care se indeletnicesc temeinic pe banii fraierior patitori de impozite …..sa emita „ipoteze”,pe care le infirma generatiile urmatoare de debili , etc)

      who cares?

      PS: nu stiu daca are vreo semnificatie statistica, dar dintre cunoscutii mei singurul amic pe care dupa ce s-a lansat entuziast intr-o interminabila discutie „stelara” la fel de plina de ipoteze ca acestea, pe care motanul meu l-a ascultat o vreme atent, apoi l-a „blagoslovit ” ( din tot grupul respectiv) cu un jet generos de pipi pe pantalonii sai Armani…e un astrofizocian scolit la harvard venit in vizita, din gasca unora cu preocupari similare….
      asa ca pot sa ma incred in „discernamantul” motanului meu, …e mai presus de delirul astora , e SINGURUL ins pe care s-a PISAT OSTENTATIV in plina conferinta !… spre deliciul tuturor 🙂 🙂 🙂 …. bine sunt vulgar dar sa stii ca motanul avea dreptate, pe nici un ins nu s-a pisat asa vredodata !

      Apreciat de 1 persoană

      • Spaceman said, on februarie 22, 2016 at 9:43 pm

        Da frate el, dar ăștia delirează cu folos pentru religia lor: ortodoxia universală, acum susținută și de așa zise… dovezi științifice. Religia susținută științific pentru gâscanii cărora le curg balele la… minunile tehnologice!

        SexyCam-e-lia! :mrgreen:

        Apreciază

    • Paul222 said, on februarie 23, 2016 at 3:16 pm

      Daca va uitati cu atentie, spirala aia dubla si logo-ul Ying si Yang, reprezinta cu succes nr diavolului, 666.

      Apreciază

  7. abc Marin said, on februarie 21, 2016 at 11:43 pm

    Duminică 28 februarie , este hramul Mănăstirii Sf .Ioan Casian din jud Constanța , slujba se va săvârși în biserica mare , vor fi hirotoniți un preot și un diacon , la final după obicei IPS Teodosie va recita molifta Sf Vasile . Doamne Ajută !

    Apreciază

  8. umbra said, on februarie 22, 2016 at 2:29 am

    Conform bibliei Pamantul este un cerc plat . eu personal cred acest lucru si mai nou apar din ce in ce mai multe dovezi ca e adevarat , de aceea doar soarele si luna se invart pamantul este stationar . Pentru cei pro mingei de fotbal in care credeti traiti va rog dovediti contrariul…..

    Apreciază

    • abc Marin said, on februarie 22, 2016 at 8:23 am

      conform bibliei Pământul este sferic și se sprijină pe nimic , căci dacă se știe de la Iov că se sprijină pe nimic , adică suspendat oare cum nu ar ști că e sferic , dacă el a fost observat de la distanță .Dar că s-ar învârti în jurul soarelui este foarte greu de explicat dacă este o explicație , că pământul este fix este mai plauzibil și ne dăm seama după anotimpurile inverse pe semisfere căci dacă ar face o mișcare elipsoidală în jurul soarelui ar trebui să fie vară sau iarnă în același timp pe ambele semisfere.

      Apreciază

  9. Theodor L. said, on februarie 22, 2016 at 11:24 am

    Taria nu are nimic de-a face cu eterul. Conform Sf. Efrem Sirul ea a fost facuta din apa si ocupa exact locul apei dintre apele de deasupra tariei si apele de dedesubtul tariei.

    Apreciază

    • Riko said, on februarie 22, 2016 at 10:39 pm

      Deci taria poate fi de fapt gheata?

      Apreciază

      • Theodor L. said, on februarie 23, 2016 at 12:28 pm

        Riko,

        Nu este gheata, ca gheata nu este asa transparenta sa vezi prin ea pana la stele. Taria este destul de ferma ca sa tina stelele in ea nemiscate asa cum le vezi in constelatii. Apoi este destul de transparenta pentru lumina deoarece vezi stelele din ea si stelele nu sunt sori cum se crede ci corpuri mult mai mici luminate de Soare care este luminatorul cel mare si care lumineaza stelele, Luna, planetele si Pamantul. Stelele se afla dispuse in tarie la aproape de marginea ei de deasupra, adica aproape de apele de deasupra tariei. De aceea si sclipesc, pentru ca preiau odata cu lumina reflectata de la Soare si reflexele apelor de deasupra tariei. In plus, asa cum ne invata tot Sfantul Efrem, taria are si o anume opacitate, in asa fel incat se interpune intre cerul de deasupra tariei care se mai numeste si cerul cerurilor si care este un cer luminos (e cel de-al 3-lea cer la care a fost ridicat Sf. Pavel, celelalte doua ceruri fiind cerul-vazduh de sub tarie si cerul-tarie) si vazduh si creeaza intunericul de deasupra subtirelui strat atmosferic. Cand te ridici la peste 40 de km deasupra Pamantului, compozitia atmosferica de la acea inaltime nu mai disperseaza lumina Soarelui precum cea de la nivelul marii si, chiar in plina zi fiind, vezi Soarele stralucind pe un fond total intunecat. Ei bine, acel fond total intunecat este creat de interpunerea tariei intre cerul cerurilor si vazduh. Sfantul Efrem spune ca intunericul nu poate exista de sine statator ci numai creat de un corp opac care se interpune in calea luminii. Prin urmare, totdeauna atunci cand vezi intuneric, exista cu siguranta o sursa de lumina si un corp opac interpus care sa-l creeze.
        Dupa ceste preliminarii absolut necesare ca sa intelegi tu despre ce este vorba, eu iti spun ca nu stiu din ce substanta este creata taria ca nu am ajuns pana acolo ca sa o studiem (toate zborurile spatiale se termina iremediabil sub tarie). In schimb stii precis ca exista acea substanta pentru ca vezi ca e ferma si tine fixate in ea atat stelele cat si drumurile luminatorilor si ale planetelor, o vezi ca creeaza intunericul de dedesubtul ei asa cum si stratul de apa de o anumita adancime iti creeaza un intuneric bezna. In plus, daca te uiti la Steaua Polara vezi ca aceasta tarie se mai si roteste in jurul Pamantului complet intr-o zi siderala de 23 ore 56 minute si 4 secunde. Prin urmare stim ca exista sigur taria, ca este revelata in mod supranatural de Sfanta Scriptura, dar nu are rost acum sa cautam sa vedem care este natura materiei din care este facuta mai mult decat din efectele evidente vizibile pe care le produce. Dupa cum vezi, fata de ceea ce-ti spun eu fundamentat atat scripturistic cat si patristic, ideea ca taria ar fi eter nu se potriveste. Sfantul Efrem spunea despre eter ca este viermele filosofiei grecesti. Acum vezi si tu ce am scris eu, compara cu ce spun altii, cantareste cu mintea ta si alege in ceea ce vei crede. Alegerea iti apartine si nu ti-o forteaza nimeni in afara de propria ta ratiune.

        Apreciază

  10. rr said, on februarie 22, 2016 at 11:37 am

    In cehestiunea „Pamantul Plat” ar fi ciudat un lucru: Ei spun ca Antartica (Polul Sud) ar fi o zona peste care este interzis sa zbori si ca adevaratul motiv al interzicerii ar fi acela de a nu descoperi lumea ca Antartica nu este un continent ci un inel in jurul pamantului (deci Polul Sud nu ar exista) iar undeva cumva in spatele ghetii s-ar afla marginea de unde ar incepe firmamentul pamantului. Asta ar fi unu din motivele pentru care flat eartherii nu se pot duce ei singuri acolo sa exploreze continentu ca sa vada cum sta treaba. In cazu asta ar insemna ca cei care au facut ocolul pamantului si la sfarsit au ajuns in locul din care au plecat, nu au trecut peste Antartica.

    Pe https://www.flightradar24.com intradevar nu se vede nici un avion care sa zboare peste Antartica, peste Polul Nord insa se vad avioane. Nu se vede nici o cursa Amarica de Sud – Australia care sa treaca peste Antartica sau pe langa ea: http://www.perthramble.com/blog/why-dont-we-dont-fly-over-antartica

    Unii spun ca motivul pentru care nu zboara avioanele comerciale ar fi ca acestea ar trebui echipate spcial pentru asta, cauza din care ar trebui sa reduca numarul de pasageri si asta nu ar merita doar pentru a economisi putin combustibilul. Dar pentru avioanele care zboara peste Polul Nord nu ar trebui sa aplice aceleasi echipari ? Dar de ce acolo le-ar aplica si la Polul Sud nu ? Sau poate or si alte motive…
    Altii zic ca nu ar fi interzis sa zbori deasupra Antarticii si ca avioanele zboara peste Antartica, dar la capitolul dovezi… nu prezinta mare lucru…

    Unii zic ca pamantul nu ar fi o planeta ci static (cum spun si sfintii parinti), plat cu forma de cerc (cum ar fi spus unii sfinti parinti si cum s-ar intelege literalmente din biblie), iar firmamentul de la margine ar avea forma semisferica (in interiorul lui ar fi incluse: soarele, luna, si stelele), si deasupra lui ar fi apele respective (cum s-ar intelege literalmente si din biblie), drept urmare nu ar exista nici celalte planete ca: Marte, Jupiter, Saturn… etc. (nici in biblie nu se spune nimic despre ele), nici acel spatiu cosmic (dupa firmament urmand apele de deasupra iar deasupra apelor respective urmand cerul cerului) si nici satelitii. Mai spun ca aceste miniciuni ar fi fost inventate special ca sa fie nagat ceea ce este scris in biblie, iar prin NASA s-ar sustine aceste minciuni, plus minciuna explorarii spatiului prin care s-ar demonstra ca nu exista acel firmament, drept urmare nici apele de desupra si nici cerul unde stau puterile ceresti (cerul cerului), ci doar un spatiu cosmic care se prelungeste la infinit in care exista mai multe galaxii, comete, extraterestrii… etc.

    Universul ar arata ceva la genul asta: http://1.bp.blogspot.com/-kpO7Ne9XVz8/Vl83uLLkbSI/AAAAAAAAAg0/V9Rkb8FOoLw/s1600/firmament.jpg

    Atunci pamantul sferic ar intra in oala cu: big Bang, dinozauri, evolutionism, miliarde de ani… etc.

    Altii sustin aceleasi idei de mai sus, dar cu niste exceptii: Pamantul ar avea forma sferica, firmamentul ar avea si el forma sferica si pamantul ar fi in centrul acestui firmament sferic. (In cazu asta ar putea exista oarecum un spatiu cosmic limitat, nu infinit si poate ar fi loc si de sateliti.)

    Unii spun ca acest firmament ar fi „taria cerului”, „bolta cerului”, desprea care se vorbeste in Biblie si despre care vorbesc si sfintii parinti:

    La început a făcut Dumnezeu cerul şi pământul. Geneza 1:1

    Aici ar fi vorba de cerul unde stau puterile ceresti.

    Şi pământul era netocmit şi gol. Întuneric era deasupra adâncului şi Duhul lui Dumnezeu Se purta pe deasupra apelor. Geneza 1:2

    Aici ar fi vorba despre apele de sub cerul unde stau puterile ceresti in care ar fi si pamantul.

    Si a zis Dumnezeu: „Sa fie o tarie prin mijlocul apelor si sa desparta ape de ape!” Si a fost asa. Geneza 1:6

    A facut Dumnezeu taria si a despartit Dumnezeu apele cele de sub tarie de apele cele de deasupra tariei. Geneza 1:7

    Taria a numit-o Dumnezeu cer. Si a vazut Dumnezeu ca este bine. Si a fost seara si a fost dimineata: ziua a doua. Geneza 1:8

    Sfântul Vasile cel Mare – Hexaimeron: „S-a spus de unii din cei dinaintea noastră că în textul acesta al Scripturii nu e vorba de facerea unui al doilea cer, ci este o tâlcuire a celui dintâi cer; că Scriptura, la început, a vorbit pe scurt de cer şi de pământ, iar aici ni se arată mai pe larg chipul în care a fost făcut fiecare. Eu însă spun că deoarece s-a dat celui de-al doilea cer şi alt nume şi o întrebuinţare deosebită, acesta este alt cer decât cel făcut la început, de o natură mai tare, căruia i s-a dat şi o întrebuinţare deosebită în univers.”

    Si a zis Dumnezeu: „Sa fie luminatori pe taria cerului, ca sa lumineze pe pamânt, sa desparta ziua de noapte si sa fie semne ca sa deosebeasca anotimpurile, zilele si anii, Geneza 1:14

    Si sa slujeasca drept luminatori pe taria cerului, ca sa lumineze pamântul.” Si a fost asa. Geneza 1:15

    A facut Dumnezeu cei doi luminatori mari: luminatorul cel mai mare pentru cârmuirea zilei si luminatorul cel mai mic pentru cârmuirea noptii, si stelele. Geneza 1:16

    Si le-a pus Dumnezeu pe taria cerului, ca sa lumineze pamântul, Geneza 1:17

    Sa cârmuiasca ziua si noaptea si sa desparta lumina de întuneric. Si a vazut Dumnezeu ca este bine. Geneza 1:18

    Conform spuselor unor sfinti, firmamentul ar fi un fel de apa solidificata, luna, soarele si stelele ar fi chiar in interiorul acestui firmament:

    Sfântul Chiril al Ierusalimului – Cateheze: „Se cuvenea să se minuneze la vederea bolţilor cerurilor! Se cuvenea să se închine Celui care a pus cerul ca o cămară (Isaia 40, 22), Celui care din firea curgătoare a apelor a făcut tăria cerului! Căci Dumnezeu a spus: „Facă-se întăritură în mijlocul apei”. Dumnezeu a spus odată; cerul s-a statornicit şi nu cade. Cerul este de apă, iar soarele, luna şi stelele care sunt în el, sunt de foc. Cum pot să străbată prin apă corpuri de foc ? Dacă cineva se îndoieşte de aceasta din pricina naturii contrare a focului şi a apei, să-şi aducă aminte de focul care ardea cu grindină pe timpul lui Moise în Egipt (Ieşirea IX, 23-24), şi să vadă creaţia cu totul înţeleaptă a lui Dumnezeu.
    Deoarece era nevoie de apă la cultivarea pământului, Dum¬nezeu a făcut din apă cerul de deasupra; în felul acesta, când ogoarele pământului au nevoie să fie udate de ploi, cerul din fire este gata pentru aceasta.”

    Sfântul Ioan Damaschin – Dogmatica: Mai întâi a făcut Dumnezeu tăria, care a despărţit apa cea de deasupra tăriei şi cea de dedesubtul tăriei. Căci la porunca dumnezeiască tăria a fost întărită în mijlocul abisului apelor. Pentru aceea a spus Dumnezeu să se facă tărie şi s-a făcut. Dar pentru care motiv a pus Dumnezeu apa deasupra tăriei ? Din pricina arşiţei cea fierbinte a soarelui şi a eterului. Căci îndată după tărie se întinde eterul. Iar soarele împreună cu luna şi stelele sunt în tărie. Dacă n-ar fi fost apa acolo, s-ar fi aprins tăria din pricina căldurii… Mai mult, Dumnezeu a numit tăria „cer” (Facerea I, 8) şi a poruncit ca acesta să fie în mijlocul apei, orânduind ca el să despartă apa care este deasupra tăriei de apa care este dedesubtul tăriei (Facerea I, 6).
    Aşadar, când voia să zică „cerul cerului”, a zis „cerurile cerurilor”, ceea ce însemnează cerul de deasupra tăriei; iar când spune „apele de deasupra cerurilor” (la fel), potrivit obiceiului limbii evreieşti, este numit cu pluralul „ceruri” fie aerul şi tăria, fie cele şapte zone ale tăriei, fie tăria.

    Sfântul Ioan Gură de Aur – Omilii la Facere: „În acelaşi timp putem chiar spune şi despre stele, că Dumnezeu a poruncit să fie în tăria cerului, ca să trimită lumina lor pe pământ… Că de asta au şi fost puse pe cer, ca să lumineze pe pământ şi să stăpânească ziua şi noaptea… că după ce ne-a vorbit de crearea celor doi luminători şi a stelelor, grăieşte despre toţi în general spunând: «Să stăpânească zilei şi nopţii şi să osebească între mijlocul luminii şi între mijlocul întunericului.»După cum nu poţi vedea ziua stelele mergând pe cer – că lumina soarelui prin marea ei strălucire, le acoperă rostul lor – tot aşa nici soarele nu se arată vreodată noaptea, pentru că luna cu lumina ei e îndestulătoare să lumineze întunecimea nopţii. Fiecare dintre stihii îşi păstrează drumul său şi nu-şi depăşeşte propria măsură; ascultă de porunca Stăpânului şi-şi împlineşte lucrarea ei.”

    Sfântul Atanasie cel Mare – Cuvânt împotriva arienilor: „Iar toată lumea văzută a fost făcută în şase zile: în prima, lumina pe care a numit-o zi; în a doua tăria; în a treia, adunarea apelor… „Şi puse pre dânşii Dumnezeu întru întăritura cerului, ca să lumineze pre pământ. Şi să stăpânească zilei şi nopţii. Iar Dumnezeu i-a pus pe ei pe tăria cerului, să lumineze pre pământ şi să stăpânească zilei şi nopţii.”… Iar tăria să osebească apă de apă şi acolo să punem stelele.”

    Sfântul Clement Romanul – Omilii: „Iarăşi el a împodobit tăria cea văzută cu stele, cărora le-a hotărât calea şi mersul.”

    Firmamentul respectiv s-ar si roti:

    Norii sunt ca o perdea în faţa Lui şi El nu poate să vadă; El se plimbă numai de jur împrejurul cerurilor. Cartea lui Iov 22:14

    Alte citate din Biblie:

    Apoi a zis Dumnezeu: „Să mişune apele de vietăţi, fiinţe cu viaţă în ele şi păsări să zboare pe pământ, pe întinsul tăriei cerului!” Şi a fost aşa. Geneza 1:20

    El stă în scaun deasupra cercului pământului; pe locuitori îi vede ca pe lăcuste; El întinde cerul ca un văl uşor şi îl desface ca un cort de locuit. Isaia 40:22

    Poţi să întinzi la fel cu El boltitura cerului, ca o oglindă turnată din metal ? Cartea lui Iov 37:18

    El a zidit locuinţele Sale înalte în ceruri şi bolta cea de peste pământ a întemeiat-o. El cheamă apele mării şi le revarsă peste faţa a tot pământul. Domnul este numele Lui. Amos 9:6

    Când El a întemeiat cerurile eu eram acolo; când El a tras bolta cerului peste faţa adâncului, Pildele lui Solomon 8:27

    Parintele Cleopa a spus: ”Si au intrat în corabie si când a început ploaia, n-au început sa cada picaturi, ca acum; ci s-au deschis jgheaburile cerului si curgeau râuri din nori. Râuri.”

    Probabil ca raurile nu curgeau chiar din nori, ci probabil s-au deschis niste porti in firmament (bolta cerului), prin care curgea din apa de deasupra firmamentului.

    Atunci s-au încuiat izvoarele adâncului si jgheaburile cerului si a încetat ploaia din cer. Geneza 8:2

    In anul şase sute al vieţii lui Noe, în luna a doua, în ziua a douăzeci şi şaptea a lunii acesteia, chiar în acea zi, s-au desfăcut toate izvoarele adâncului celui mare şi s-au deschis jgheaburile cerului; Cartea lui Iov 7:11

    In acest caz poate asta ar fi motivul sau unul din motivele pentru care explorarea spatiului cam bate pasul pe loc: https://saccsiv.wordpress.com/2010/04/16/de-ce-cucerirea-spatiului-cam-bate-pasul-pe-loc/

    Probabil din motive asemanatoare si explorarea interiorului pamantului cam bate pasul pe loc. Un lucru asemanator, petrecut in experimentul din Siberia facut in 1989, i s-ar fi intamplat si unui mare explorator Jacques Cousteau. Acesta, in timpul unei scufundari intr-o pestera de sub ape ar fi auzit niste tipete de oameni, niste sunete infricosatoare, lucruri care le-ar fi auzit si un alt membru al echipajului. Cand a fost intrebat despre ce se gaseste prin adanciturile pamantului, acesta ar fi raspuns ceva de genul: „Lumea inca nu este pregatita pentru asta”.

    In articolul: http://www.lovendal.ro/wp52/iadul-exista-si-se-afla-in-miezul-pamantului/ putem citi:

    “Casper Peucer, un astronom şi doctor celebru din secolul al 14-lea, care s-a documentat asupra erupţiilor vulcanice din Heklafell, a scris câteva informaţii îngrozitoare în descoperirile sale. Peucer pretinde (ca şi alţii) că «urlete de groază, plânsete şi scâşnit din dinţi» pot fi auzite atunci când vulcanii au erupt. Harldur Sigurdsson în «Istoria ideilor despre erupţiile vuilcanice», se referă la Casper Peucer care spune următoarele: «Din abisul fără fund al vulcanului Heklafell, ţipete melancolice şi vaiete zgomotoase pot fi auzite de la kilometri întregi».

    Şi Casper Peucer nu e singurul. Sunt şi alţii care cred că au auzit ţipete şi vaiete din interiorul vulcanilor. Unii au încercat să ignore evidenţa; alţii au încercat să explice «sunetul iadului» prin explicaţii raţionale. Există, într-adevăr, în interiorul pământului, milioane de suflete chinuite care se vaiată, neavând nicio scăpare ?”

    Probabil ca astia ar fi negat si existenta lavei din interiorul pamantului, numai ca vulcanii si fundurile oceanelor i-au cam dat de gol. Omul nu trebuie sa afle nici ce se afla in sus, nici ce se afla in jos, defapt nici ca exista un sus si un jos in univers, deasta or fi clocit teoria relativitatii. Omul trebuie sa-si faca despre creatie, o idee contrara fata de ceea ce este scris in Biblie. Cum mai spun unii, lucrurile astea s-ar putea sa fie dezvaluite cand se va dori eliminarea ateismului, probabil or Antihrist va face aceste dezvaluiri ori se vor face inainte de aparitia lui.

    In Biblie sunt citate care luate literalmente s-ar intelege ca pamantul ar fi plat:

    El stă în scaun deasupra cercului pământului; pe locuitori îi vede ca pe lăcuste; El întinde cerul ca un văl uşor şi îl desface ca un cort de locuit. Isaia 40:22

    http://www.bibliaortodoxa.ro/cautare.php?text=marginile+p%C4%83m%C3%A2ntului+&carte=-3
    http://www.bibliaortodoxa.ro/cautare.php?text=cap%C4%83tul+P%C4%83m%C3%A2ntului&carte=-3

    Iată, El vine cu norii şi orice ochi Îl va vedea şi-L vor vedea şi cei ce L-au împuns şi se vor jeli, din pricina Lui, toate seminţiile pământului. Aşa. Amin. Apocalipsa Sfântului Ioan Teologul 1:7

    Citatul respectiv raportat la pamantul sferic: http://www.testingtheglobe.com/images/EveryEye.jpg

    Unii sfinti au vorbit desprea varianta sferica a pamantului:

    Sfântul Chiril al Ierusalimului – Cateheze: „Pământul are aceeaşi proporţie faţă de cer ca şi centrul faţă de întreaga circumferinţă a unei roţi, căci Pământul nu este mai mult decât aceasta în comparaţie cu cerul: pricepe că primul cer pe care îl vezi (al lunii) este mai mic decât al doilea, şi al doilea decât al treilea, căci aşa le-a numit Scriptura…”
    „Şi unii au socotit cum că cerul se învârteşte împrejurul lumii, şi cum că este rotund ca ghemul, şi dinspre toate părţile el este partea cea mai de sus, iară mijlocul locului celui ce se cuprinde de el, este partea cea mai de jos (elemente de fizică aristotelică). Mai sus de pământ şi de apă, peste tot, de jur împrejur, ca o îmbrăcăminte, aerul; şi peste tot împrejurul aerului, eterul. Iar în afară de toate, în formă de cerc, cerul.

    Sfântul Ioan Damaschin – Dogmatica: …Deci toţi câţi au zis că cerul este rotund, spun că deopotrivă se depărtează el de la pământ, şi în sus, şi în lături, şi în jos. Iară în jos şi în laturi zic cu cât către simţirea noastră, fiindcă precum urmează din cele ce s-au zis, dinspre părţile cerul ţine locul cel de sus, şi pământul, cel de jos…
    Şi zic că împrejur se învârteşte cerul, şi strânge pre cele dimprejurul lui, şi aşa stau ele întărite şi nerisipite…
    Deci toţi câţi au zis că cerul este rotund, spun că deopotrivă se depărtează el de la pământ, şi în sus, şi în lături, şi în jos. Iară în jos şi în laturi zic eu cât către simţirea noastră, fiindcă precum urmează din cele ce s-au zis, dinspre părţile cerul ţine locul cel de sus, şi pământul, cel de jos Şi zic cum că cerul înconjură pământul, de jur împrejur, şi poartă cu mergerea sa cea foarte iute şi soarele, şi luna, şi stelele.”

    Sunt mai multe detalii pe: http://www.hexaimeron.ro

    Apreciază

  11. ozana said, on februarie 22, 2016 at 1:07 pm

    @saccsiv
    Am lasat un comentariu despre laptele praf.L-am trimis dar a disparut pur si simplu.Nu a aparut nici macar la ,,comentariu in asteptare”. Tot asa si acum vreo trei zile pe un alt subiect. Oare ce se intimpla frate saccsiv ?

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 22, 2016 at 1:33 pm

      ozana

      Era unul la moderare. El e?

      Apreciază

      • ozana said, on februarie 23, 2016 at 11:10 am

        @saccsiv
        Da, multumesc.Dar celalalt tot nu a aparut.

        Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 23, 2016 at 11:26 am

        ozana

        Altul la moderare de acum cateva zile nu vad.

        Apreciază

    • aha said, on februarie 22, 2016 at 8:27 pm

      @ozana. si mie mi se intampla la fel…dar de ceva timp. plus de asta nu imi mai apar nici notificarile pe mail despre comentariile noi (ca de bifat bifez rubrica „anunta-ma despre noi comentarii via email”) si nu mai primesc nici macar notificari despre noi articole aparute pe saccsiv. desi nu m-am dezabonat. habar nu am de ce. practic, pe email nu mai primesc nimic despre blogul saccsiv.

      Apreciază

      • marinela said, on februarie 22, 2016 at 9:57 pm

        @aha,
        Spune-mi si mie cum sa ma abonez la blog-ul lui Vasile,ca am incercat de mai multe ori si n-am reusit nimic?Multumesc anticipat.Doamne ajuta!

        Apreciază

      • ozana said, on februarie 23, 2016 at 11:21 am

        @aha
        Da, asa este.Mie mi se intimpla cam de doua saptamini. Si-o fi bagind coada sulfuroasa vreun…sa nu-i spun pe nume…

        Apreciază

      • aha said, on februarie 23, 2016 at 11:23 am

        @marinela. ar trebui sa fie simplu. la fiecare articol, in dreapta sus este icoana Sf. Marturisitor Justin Parvu, mai jos o petitie si apoi partea cu abonarea ( se introduce adresa de email si se apasa butonul „aboneaza-ma”). Doamne ajuta!
        ar trebui sa primesti noile articole pe email dupa ce ai facut operatia asta.

        Apreciază

  12. drm said, on februarie 22, 2016 at 2:15 pm

    http://www.oe24.at/oesterreich/politik/Gesundheits-Chip-fuer-jeden-Oesterreicher/149160124

    si sa nu credeti ca nu se incearca ciparea populatiei. asta este o propunere a unui politician austriac facuta inca din 2014 de profesie medic pt inlocuirea functionarii sistemului medical axat momentan pe acte cu cip si banci de date accesate prin intermediul acestuia cu cipul implantabil care ne spune respectivul este singurul sistem eficient si sigur.

    Apreciază

    • marinela said, on februarie 23, 2016 at 2:57 pm

      @aha
      Am facut asa de mai multe ori pina acum si nu mi-a reusit,oare de ce?

      Apreciază

  13. drm said, on februarie 22, 2016 at 2:43 pm

    http://www.ccplus.ro/decizie-de-ultima-ora-toti-romanii-vor-fi-expulzati-din-germania-merkel-mai-bine-emigranti-decat-romani/

    fara sa stie le face acelor romani un mare bine care vor scapa de nenorocirile care vor avea loc in germania!

    http://www.oe24.at/oesterreich/politik/Gesundheits-Chip-fuer-jeden-Oesterreicher/149160124

    se cere ciparea populatiei austriece de catre un politician austriac de profesie doctor pt ca este mai „eficient” si sigur in ceea ce priveste administrarea sistemului medical.

    http://topinfopost.com/2014/03/04/the-hight-tech-rfid-flat-chip-tattoo-that-could-replace-all-your-passwords

    alt cip pe care si-l implanteaza tinerii de buna voie ca sa fie in pas cu dezvoltarea tehnologica. sint constituite deja grupuri de promovare a noilor tehnologi care-i imping spre aceasta decizie.

    Apreciază

  14. ROmanul said, on februarie 22, 2016 at 5:33 pm

    Nu vreau sa intru in polemica. Cineva zicea ca Pamantul se roteste sa demonstreze. Eu vreau sa demonstrez concret practic nu din vorbe asa pe internet cu link-uri. Cu experiment efectiv.
    Ca indiciu pot mentiona: Un giroscop face o rotatie de 360 grade in 24 ore. De asemenea experimentul cu pendulul. Sa nu mai zic de forta coriolis. Cine nu stie sa caute pe net.

    Alta dovada ca Pamantul se roteste asa ca sa inteleaga toata lumea: Satelitii se lanseaza pe directia de rotatie a Pamantului nu invers. Toti satelitii se rotesc de la vest la est. Viteza minima a unui satelit este de aproximativ 8km/s. Viteza celor de la ecuator ar fi de 0,5Km/s (44000km are lungimea ecuatorului iar ziua are 86400 secunde). Lansand un satelit cu 7,5Km/s spre est atunci adunand 0.5km/s cu cat deja se deplaseaza orice obiect de pe ecuator rezulta 8km/s/. Lansand invers satelitul… viteza sa ar deveni de 7km/s si s-ar pabusi. Deci lansand aceeasi racheta cu acelasi combustibil pe directii diferite va determina ca in cazul cand se lanseaza spre vest satelitul ramane in spatiu pe orbita, lansand spre vest… se va prabusi. Este chestiune sigura verificata real de care se tine cont cand se calculeaza orbita satelitilor.

    O sa-mi fac odata timp si voi face un material clar si pe care sa-l inteleaga orice om fara mari cunostinte de fizica cu experimente facute de mine filmate si explicate incat sa le poata face oricine. Nu m-ar mira sa aud ca dracu isi baga coada si face sa iasa in acel fel rezultatele miscand mecanismele din experimente in felul in care se misca. Ok.
    Atunci sa facem toti cate un experiment in acelasi timp si vom bloca milioane de draci la masinariile noastre si poate lumea o sa fie mai buna…macar pe perioada experimentului.

    Imi pare rau oameni buni ca insistand pe geocentrism ii faceti pe oameni sa se intrebe si daca nu cumva gresiti si in lucrurile duhovnicesti ori teologice.

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 22, 2016 at 6:40 pm

      ROmanul

      Si cand colo e invers, tu fiind un activist al heliocentrismului …

      Apreciază

    • Riko said, on februarie 22, 2016 at 9:34 pm

      ROmanul
      Atunci am eu o intrebare, cum are loc trecerea dintre cele 6 luni de noapte si 6 luni de zi la poli?, logic ar fi 4 parti a cate 3 luni, find cate 3 luni de trecere intre zi si noapte continua, nu?

      Apreciază

    • paul222 said, on februarie 23, 2016 at 1:50 am

      Frate, care sateliti? Ai vazut tu vreunul? Ai atins vreunul? Stim noi cu adevarat ce lanseaza astia iin ‘spatiu’? Stiai ca nu exista nici macar o singura imagine a planetei noastre? Stiai ca toate sunt facute pe calculator de Nasa? Care Nasa apartine ocultei…

      Apreciază

  15. Fr.ioan said, on februarie 22, 2016 at 5:34 pm

    Norica Nicolai, a declarat aseara la Antena 3 , ca ea din punct de vedere ca procuror, ar face si o ancheta cu privire la vaccinurile administrate copiilor .
    Pana acum este singura care a avut curajul sa vorbeasca despre vaccinuri.

    Apreciat de 1 persoană

    • cca70 said, on februarie 22, 2016 at 9:05 pm

      daca Norica a avut curajul sa zica asta.si daca mai persista atunci va avea mari necazuri( orice e posibil .de la cercetari ale DNA pentru coruptie imaginara, pana la cancer galopant gen iorgovan sau accident .)

      Apreciază

  16. cosminmatiu said, on februarie 22, 2016 at 8:06 pm

    Mie putin imi pasa cum o fi, dar tot ce pot sa spun ca daca sunt instare sa ne invete in scoli ca ne tragem din maimuta absolut orice informatie predata in scoli din punct de vedere al realitatii si seriozitatii poate fi pusa sub semnul indoielii. Ca sa nu mai vorbesc de cat de credinciosi si morali sunt majoritatea oamenilor de stiinta:

    https://extraterestriidemascati.wordpress.com/despre-fizicienii-si-inteleptii-acestei-lumi/

    Apreciază

    • el said, on februarie 22, 2016 at 8:46 pm

      cosminmatiu

      🙂 !!!

      eu le-am mai zis unora ca motanul meu e academician pe unii ca langa ei, si au ras de mine…cica sunt debil !
      sa fie sanatosi daca ii odihneste gandul mandriei nu ma supa, ei vor da socoteala si vor ramane in bezna lor, dar sincer nu stiu care sunt debilii in situatia asta,!

      Apreciază

      • cosminmatiu said, on februarie 22, 2016 at 9:43 pm

        Desi am terminat fizica nucleara, nu am incredere in stinta lor pentru ca cine este necredincios in putine este si in multe. Pe ei nu ii intereseaza adevarul ci ei pornesc de la ipoteza ca Dumnezeu nu exista si daca ar gasi o teorie din care reiese ca exista o arunca la cos si fac alta care le satisface orgoliul si mandria. Saracul Hawking a fost in rai aici pe pamant in scaunul pe rotile fata de ce viata il va astepta in vesnicie pentru negarea lui Dumnezeu.

        Mare soc au avut si vor avea inteleptii acestei lumi in momentul mortii cand se topeste universul lor din vata de zahar.

        O „baba” analfabeta care se mantuieste este infinit mai mare ca Einstein, Hawking si orice alt geniu plin de nobele si alte „hartii igienice” lumesti.

        Chiar daca in esenta stiinta e neutra si conteaza cum o folosesti pot sa spun ca a facut infinit mai mult rau departand pe om de Dumnezeu

        Apreciază

  17. mircea.v said, on februarie 22, 2016 at 10:40 pm

    Cu big-bangul santem lamuriti, cu super-mega-hiper maretia ipotezelor si teoriilor stiintificilor ne-am cam lamurit, cu cern-ul ne-am lamurit si cu el ca au „descoperit” astia „particula lu’ Dumnezeu” de s-a schimbat totul, totul pe lumea asta din momentul ala (asa zicea un fizician de la cern, ca mama, o sa descoperim noi ceva, de n-o sa mai fie nimic cum a fost), da paine a incercat cineva sa faca? 🙂

    Intre timp au mai scazut costurile de productie, ca merge si cu 3,5g drojdie la 1kg faina, fata de 7g initial.
    Papa bun… 🙂

    Apreciază

    • el said, on februarie 22, 2016 at 11:29 pm

      mircea. v

      Au weia!!! , m-ai atins, m-a mustrat constiinta mea …bleaga !

      am uitat cu desavarsire (de atunci cu discutia) de facut paine pana acum….cam asta e pb la mine….ma ia valul si uit… sau am devenit debil si cu scurgeri de memorie, tot ce se poate, am observat ca uit de la mana pana la gura si ma apuc de prima chestie care „imi bate la usa”… ingrijorator, nu eram asa! 😦

      Apreciază

    • el said, on februarie 22, 2016 at 11:37 pm

      mircea.v

      KO !

      Apreciază

  18. JustMe said, on februarie 23, 2016 at 1:20 pm

    Apreciază

  19. acelas said, on februarie 24, 2016 at 2:59 am

    sa fie adevarat? Nu cred

    http://www.click.ro/news/national/patriarhul-daniel-pus-ochii-pe-moastele-lui-arsenie-boca

    nu stiu cat il simpatizeaza patriarhul pe parintele Arsenie Boca. Sa zicem ca da, sa ca exista un anumit interes. Dar nu o va face pt ca asta inseamna sa ca „incepe” si „da drumul” canonizarilor sfintilor romani din ultimii zeci de ani, ceea ce nu convine mai marilor lui, sa se certe el cu evreii?

    altfel, ardelenii nu ar lasa sa se duca asa ceva de acolo. Locul si numele e marcat de acest lucru.

    .

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 24, 2016 at 6:05 am

      acelas

      Dar de ce zici tu ca canonizarea Parintelui Arsenie Boca inseamna „ca „incepe” si „da drumul” canonizarilor sfintilor romani”? Ca doar au stabilit ca Parintele Arsenie Boca nu a fost legionar pe cand Sfintii Inchisorilor au fost.

      Apreciază

      • el said, on februarie 24, 2016 at 10:36 am

        saccsiv

        de aburit la cap ce este de dracii arsenismului !

        au mintea MUCI , nu ai ce sa le ceri, vorba altui user@Ioan de aici : iata roadele arsenimsului ! = BEZNA mintii cea mai neagra, lipsa de logica si incapaciatea de a pricepe elementarul.
        ca doar dracii nu fac pomeni de „luminare” dupa ce au incalecat pe mintea omului INSELAT !

        Apreciază

  20. Mihail said, on februarie 24, 2016 at 3:17 pm

    cum a vazut Parintele Ilarion Argatu forma pamantului

    http://www.parinteleilarionargatu.ro/subpagini/3/Cap––Aratarea-locurilor-Rai-si-Iad/

    Apreciază

    • el said, on februarie 24, 2016 at 9:37 pm

      Mihail

      suna destul de ciudat „vedeniile” parintelui Argatu! hmmmm…..

      Apreciază

  21. Mihail said, on februarie 25, 2016 at 1:43 pm

    http://www.allegedlydave.com/blog.htm?article_id=12

    Apreciază

  22. […] GEOCENTRISMUL ii incurca in TEORIA RELATIVITATII. De ce au renuntat la teoria existentei ETERULUI? […]

    Apreciază

  23. […] GEOCENTRISMUL ii incurca in TEORIA RELATIVITATII. De ce au renuntat la teoria existentei ETERULUI? […]

    Apreciază

  24. […] GEOCENTRISMUL ii incurca in TEORIA RELATIVITATII. De ce au renuntat la teoria existentei ETERULUI? […]

    Apreciază

  25. […] GEOCENTRISMUL ii incurca in TEORIA RELATIVITATII. De ce au renuntat la teoria existentei ETERULUI? […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.