SACCSIV – blog ortodox

S-a micsorat intervalul zilei? Voi ce simtiti?

Posted in APOCALIPSA by saccsiv on mai 14, 2011

Eu asa consider. Si i-am mai intrebat si pe altii si multi simt la fel. Nu toti insa. N-am abordat subiectul pana acum caci tot de la o vreme s-au bagat in seama tot soiul de autori new age care „explicau stiintific” ca ziua s-a scurtat, dar veneau cu argumentele lor ratacite. Asa ca preferam sa accept la eventual ca doar mi se pare …

Iata insa ce spune ucenicul cuviosului Paisie Aghioritul, Ieromonahul Isaac in Video – EXCEPTIONAL INTERVIU cu Ieromonahul Isaac, UCENICUL CUVIOSULUI PAISIE AGHIORITUL: „Daca luam buletin sau pasaport sau orice altceva are legătură cu pecetluirea, s-a terminat. Imparatia lui Dumnezeu nu o mai vedem …”:

„… dar Dumnezeu nu ne va lăsa, ne va ajuta. Va micşora zilele, va micşora intervalul zilei.”

Parintele nu vorbeste de un oarece viitor indepartat …

Voi ce parere aveti?

97 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cristian said, on mai 19, 2011 at 3:56 pm

    de multe ori observ ca ”atacul” la idee se transforma in ”atac ” la persoana…..si iar avem de lucru cu mindria care este incepatura tuturor rautatilor.
    ”…..iar duhul curatiei,al gindului smerit ,al rabdarii si al dragostei daruieste-l mie slugii Tale….”

    Apreciază

  2. Isabela said, on mai 19, 2011 at 5:09 pm

    E ciudat si greu de inteles ca doar cateva cuvinte calde adresate unui om pe o pagina a starnit atata revolta si inversunare din partea cuiva neimplicat in discutie. Fenomenul imi pare extrem de interesant.

    el

    Te-am lasat sa vad pana unde mergi…. si iti mai spun doar atat. Tu suferi.

    ileanda

    multumesc pentru cuvintele de sustinere, ai un suflet frumos si percepi gandurile bune.

    cristian

    tu ai perfecta dreptate. Dar nu trebuie sa judecam pe aceia invinsi de trufie, ci doar sa avem rabdare, sa ne rugam pentru ei, caci va veni o zi cand se vor „vedea” asa cum sunt, in oglinda sufletului. Si se vor intoarce cu fata spre El. Si vor intelege.

    Apreciază

  3. Isabela said, on mai 19, 2011 at 5:11 pm

    ….. au starnit…. ( scuze! )

    Apreciază

  4. alexei said, on noiembrie 28, 2013 at 9:35 am

    cam de un an si ceva a luat-o razna timpul pentru mine. nu am cine sti ce activitati speciale, serviciul si ceva treburi administrative, dar efectiv privesc cu stupoate cum rasaritul de maine apare azi si asa mai departe. nici de somn nu-mi mai ajung orele…nu mai inteleg nimic…sunt convins ca superputerile testeaza arme quantice pe noi.

    Apreciază

  5. […] S-a micsorat intervalul zilei? Voi ce simtiti? […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.