SACCSIV – blog ortodox

UE – obligatoriu din 2013: PERMISE AUTO doar CU CIP

Posted in CIPURI, PERMIS AUTO, UE, UNIUNEA EUROPEANA by saccsiv on februarie 6, 2011

Citez din articolul Permisele auto cu cip, obligatorii in UE din 2013:

Dupa cartile de identitate cu cip, Consiliul Europei ne obliga sa acceptam si permisele de conducere biometrice. Statele Uniunii Europene trebuie sa adopte un permis de conducere digital, mult mai dificil de falsificat decat permisele din hartie, noteaza MaxiSciences, potrivit ziare.com. Noile acte vor dispune de un cip, cu datele personale ale titularului, fotografia si semnatura persoanei, precum si data expirarii. Aceste premise biometrice se vor innoi o data la 15 ani. Permisele actuale nu vor fi schimbate decat la data expirarii lor pentru ca incepand cu 2013 toate statele comunitare au obligatia eliberarii noului tip de permis auto.
Acest sistem permite ca, printr-un cititor de carduri conectat la un calculator si un site securizat, sa poata fi vizualizat in orice moment soldul titularului de puncte amenda si infractiuni, oferind si posibilitatea platiii online a amenzilor.

Cititi va rog si:

DOCUMENTUL TOTAL in RUSIA: Din 2012 CARD ELECTRONIC UNIVERSAL. Toate in unul: act de identitate, card bancar, cartela de autobuz, etc. …

MEXIC va deveni prima tara care va folosi SCANAREA IRISULUI IN ACTUL DE IDENTITATE …

Din nou despre MEGA ACTIUNEA din India: BULETIN BIOMETRIC CU CIP, amprentare, scanarea irisului, numar unic de identificare pentru o populatie mai numeroasa decat a SUA, UE si Rusiei luate la un loc …

Dupa India, CARD de indentitate CU CIP, obligatoriu si in AFGANISTAN. Dovada faptului ca SISTEMUL vine cu CIPUL dupa tine si in jungla si pe dealurile pustii, pana la capatul pamantului …

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on februarie 6, 2011 at 6:45 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. iustin said, on februarie 6, 2011 at 11:06 am

    si atunci,am o intrebare,permisele actuale de ce sunt interzise,daca nu sunt biometrice?????

    Apreciază

  3. AparamOrtodoxia said, on februarie 6, 2011 at 12:26 pm

    Permisele actuale care se elibereaza sunt biometrice.

    Apreciază

  4. Marius8eu said, on februarie 6, 2011 at 1:00 pm

    @iustin
    Noi suntem dati ca exemplu, am luat-o inaintea la UE.

    Preasfanta Fecioara roaga-te sa nu ne lepadam de Hristos si fara de pacat sa ne pazim noi.

    Apreciază

  5. Fulger said, on februarie 6, 2011 at 2:20 pm

    Doamne ajuta sa nu bage permise cu cip in 2013 ca voi avea probleme.

    Apreciază

  6. ionut said, on februarie 6, 2011 at 3:45 pm

    Saccsiv, deja in romania, toate permisele auto care se elibereaza au CIP cu 666 , sunt biometrice, nu mai exista la noi permise auto clasice, fara CiIP, asa cum se intampla in cazul pasapoartelor unde omul poate opta pt cele clasice, fara CIP, dar care au valabilitate 6 luni, sau pt cele biometrice , cu CIP, valabile zece ani.
    Eu de 2 luni m-am inscris la scoala de soferi si la cateva saptamani m-am dus la duhovnic sa ma spovedesc, din alte motive pt ca nici nu stiam ca permisele actuale au CIP,si cand i-am spus ca fac scoala de soferi m-ia zis ca nu trebuie sa accept acest permis cu CIP si sa nu semnez. Mi-a zis sa cer sa mi se de-a o dovada inlocuitoare a permisului auto, dar FARA CIP. Dar din pacate nu exista . Am ramas blocat. Trebiue sa precizez ca duhovnicul meu are legaturi foarte stranse cu Par. Iustin Parvu si cu alti parinti imbunatatiti din tara si nu ma indoiesc de cuvintele lui. Si dansului ai expira permisul auto la toamna si-a zis ca daca nu se schimba lucrurile, vom merge pe jos.

    Eu chiar ma gandesc sa dam in judecata statul roman sa se elimine obligativitatea permiselor auto biometrice cu CIP si sa putem opta pt cele clasice, fara CIP. Voi ce ziceti? Daca gresesc si inca se elibereaza permise auto fara CIP , va rog sa-mi spuneti, daca aveti cunostinta de aceasta , pt ca permis cu CIP nu accept, mai ales dupa ce-am citit aici marturille unora care au acceptat acte cu CIP si care-au ajuns chiar sa fie chinuiti de diavoli.

    Apreciază

  7. magda said, on februarie 6, 2011 at 7:50 pm

    Eu am o nelamurire referitoare la noile permise de conducere. Nu sunt foarte sigura ca ele au intr-adevar cip. Cipul nu este vizibil ca in cazul cardurilor sau al pasaportului, iar daca expuneti un permis din acesta la o lumina puternica (la bec) nu se vede absolut niciun cip. Ar trebui sa se vada daca ar exista unul si ar fi ascuns intre straturile de plastic din care este alcatuit permisul. In ceea ce priveste experimentul pe care l-am vazut pe net cu permisul pus in cuptorul cu microunde el ar putea sa se explice prin faptul ca permisul contine o bucatica de folie cu aluminiu care explodeaza la microunde.
    Si o alta idee: permis biometric nu inseamna ca ti se iau amprentele si/sau ti se scaneaza irisul, ca la pasapoarte? Din cate stiu la permise nu se intampla inca asa ceva.
    Eu trebuia sa-mi schimb permisul inca de anul trecut si nu mi l-am schimbat tocmai pentru ca nu stiu ce sa fac. Permis cu cip nu iau, dar nu sunt nici total sigura ca acesta de acum are cip. Cod de bare e clar ca are, ca se vede pe el, dar mai departe nu stiu…

    Apreciază

  8. abc said, on februarie 6, 2011 at 8:28 pm

    actualul permis sigur nu are cip , ci doar codul de bare , acea folie este un timbru de siguranta

    Apreciază

  9. mircea said, on februarie 6, 2011 at 8:46 pm

    Codul de bare de pe permis nu e tipul uzual, cu „666” clar.
    Din ce stiu eu, actualul permis nu e cu probleme.

    Apreciază

  10. mircea said, on februarie 6, 2011 at 8:53 pm

    Chiar daca permisul expira dupa 2013, il declari pierdut, distrus si se face altul acum, cu perioada de valabilitate 10 ani. Nu trebuie fisa medicala. E destul de simplu. Se studiaza un pic pr si se rezolva relativ usor. O perioada inca ne mai putem descurca.

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 7, 2011 at 9:05 am

      mircea

      Daca UE doreste sa fie din 2013 obligatoriu cu cip, atunci degeaba.

      Apreciază

      • mircea said, on februarie 7, 2011 at 10:01 am

        Normal ca daca dau astia lege in sensul asta, la revedere. Da’ daca nu, eu zic ca trebuie speculata orice portita. Eu preventiv mi-am schimbat toate actele in 2010, si vorba lui Fanu, nu ma mai prind ei la urmatoartele tipuri de acte.
        Dumnezeu sa ne ajute!
        Am mai deschis un pic cartea lui Ioan Ianolide „Intoarcere la Hristos” si s-a nimerit la pasajul in care zicea el (prin anii 70-80) ca ” vremurile sant apocaliptice, dovada fiind infiintarea statului Israel”. No comment

        Apreciază

  11. ionut said, on februarie 7, 2011 at 9:33 am

    Ia cititi fratilor aici si vedeti ca toate permisele au CIP : http://apologeticum.wordpress.com/2009/01/02/in-romania-noile-permise-auto-contin-un-cip-electronic/ si aici si chiar si P. Iustin Parvu spune asta : http://apologeticum.wordpress.com/2009/01/14/iata-semn-ul-ortodoxiei-ca-raspuns-la-semnul-fiarei/ sau aici : http://apologeticum.wordpress.com/2010/08/29/parintele-adrian-fageteanu-acceptarea-actelor-cu-cip-permis-auto-pasaport-biometric-carte-electronica-s-a-este-lepadare-de-hristos/ si mai sunt multe linkuri de acest fel . Toate permisele deja au CIP cu 666 cel putin in Romania.

    Apreciază

    • mircea said, on februarie 7, 2011 at 10:15 am

      ionut,

      eu ma uit acum la permis (tip nou) si nu are. Pe pasapoarte noi se vede (la iluminare puternica), pe carduri bancare se vede… Pe permis nu se vede asa ceva. Daca or fi facut astia ceva super-sofisticat la permis nu stiu, da nu vad motivul sa nu fi facut la fel si la pasaport sau carduri. In plus permisul, la acest moment nu e document de identificare. Nu te amprenteaza, scaneaza retina…E o unealta, ca telefonul mobil.
      Fara el poti trai in sistem la fel ca si fara telefon mobil. Daca te superi, le arunci si gata.
      Parerea mea.

      Apreciază

  12. Ioana said, on februarie 7, 2011 at 1:22 pm

    Fratii mei, la mine la servici s-au facut carduri de pontaj si eu nu accept (nu mai accept, ca am renuntat la cele bancare) nici un card care are trecut numele meu pe el. Acum vor sa-mi faca si mie si ma rog la Maica Domnului sa ma ajute sa-mi gasesc de lucru in alta parte, ca eu imi dau demisia. Acasa nu am internet, asa ca pina imi pun (daca voi reusi din motive materiale), eu va doresc tuturor sa fiti ocrotiti de Maicuta Domnului si Domnul nostru Iisus Hristos sa va binecuvinteze pe toti iar pe cei de alta credinta sa-i aduca Domnul la ORTODOXIE in marea Sa mila! Doamne ajuta!

    Apreciază

  13. mircea said, on februarie 7, 2011 at 5:32 pm

    Ioana,

    Poate gasesti o solutie sa nu-ti pierzi serviciul.
    Si daca renunti la cel de acum, sa-ti ajute Domnul sa gasesti
    altul mai bun!

    Apreciază

  14. alex said, on februarie 13, 2012 at 8:14 pm

    Doamne ajuta…eu am permis din decembrie 2011…are vreun cip, ceva? pana la urma cum este, are sau nu are cip? am inteles ca din 2013 iti trebuie biometric si ca daca am permis ne(biometric) il pot folosi pe acesta pana imi expira, asa-i?

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 13, 2012 at 8:34 pm

      alex

      Gandesc ca nu poate avea cip fara sa stii. Sau cel putin nu cip biometric.

      Apreciază

  15. ana said, on ianuarie 11, 2013 at 12:32 pm

    am optat pt schimbarea buletinului de identitate.intrebare:daca nu am spus ce fel de buletin este posibil sa pimesc unul in format electronic sau biometric fara ca eu sa optez pt aceasta optiune? il pot refuza si cere unul normal tiparit?

    Apreciază

    • IONUT FLORINEL MOLDOVEANU said, on aprilie 5, 2013 at 12:56 pm

      si normal… ceri carte de identitate normala, deoarece legea va intra in vigoare din 01.07.2013, pt eliberarea cartilor de identitate electronice. mai bn sa mergi mai de vreme de data la care te-a chemat sa-ti elibereze actul de identitate, si sa mentionezi ca vrei carte de identitate normala , sustinand cu tarie ca pe cea electronica o vei refuza!!!

      Apreciază

  16. IONUT FLORINEL MOLDOVEANU said, on aprilie 5, 2013 at 12:49 pm

    fratilor…. eu sunt hotarat ca imi vor expira toate actele, cu ele asa voi ramane:
    …si daca ar face asa jumatate din romanie, n-or sa ne tina astia fara acte de identificare. sa-si bage cip unde-or vrea cu voia lor, nu sa ne oblige pe toti s-o facem. Avem destule pacate: asta nu inseamna ca nu avem si sanse la mantuire… doar daca ne vom pecetlui cu 666 ne vom vinde sufletul si vom pierde mantuirea… Basescu vrea sa fim la norme europene: vrea sa fim chiar a doua tara in europa cu chipuri in actele de identitate, si ultima ca nivel de trai. sfatuitii pe toti pare-i cunoasteti, si daca ne vom uni ne vom recastiga acest drept, de a nu ne vinde sufletele!…si… DUMNEZEU VA FI CU NOI!!!

    Apreciază

  17. […] UE – obligatoriu din 2013: PERMISE AUTO doar CU CIP. […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.