SACCSIV – blog ortodox

Lasitate din partea Patriarhiei Romane in cazul concertului Lady Gaga la Bucuresti: „Nu comentam”

Posted in PATRIARHIA ROMÂNA by saccsiv on august 11, 2012

Citez integral articolul: Patriarhia română nu are nimic de zis despre concertul anti-creștinei Lady Gaga

Biserica Ortodoxă Română: „Nu comentăm”

Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române, părintele Costel Stoica, nu a dorit să facă niciun comentariu în legătură de concertul pe care urmează să-l susţină Lady Gaga în ţara noastră şi nici în privinţa petiţiei care circulă în mediul online.

Nu mai departe de zilele trecute, şi vecinii noştri de la sud au luat poziţie, Biserica Ortodoxă Bulgară exprimându-şi dezaprobarea faţă de evenimentul de la Sofia, de pe 14 august. „Ceea ce este păcătos, nu trebuie promovat”, a declarat, recent, Episcopul Ioan, Vicar al Mitropoliei de Sofia. Controversata divă pop a fost contestată, recent, şi în Filipine, iar concertul Lady Gaga din Indonezia a fost anulat pe motive de securitate, cu numai o săptămână înainte de show, după ce mai mulţi fanatici islamişti au ameninţat-o pe artistă.

Iniţial, show-ul de la Bucureşti ar fi trebuit să aibă loc pe Naţional Arena, însă, ulterior, a fost mutat în Piaţa Constituţiei. Deşi motivaţia oficială a fost că stadionul va găzdui meciul amical Dinamo – FC Barcelona, pe 11 august, iar pregătirile pentru show ar putea afecta evenimentul sportiv, există voci care spun că decizia schimbării locului concertului a fost luată din cauza vânzării unui număr foarte mic de bilete.

| ZiuaNews

Credem că ne-am cam obișnuit cu această atitudine de lașitate a Patriarhiei Române. Doar când îi sunt atacate propriile interese, vedem o atitudine feroce, chiar neortodoxă. Care ar putea fi motivul pentru care Patriarhia nici măcar nu își spune punctul de vedere vis-a-vis de o blasfemiatoare? De ce nu sfătuiește oamenii să nu meargă la astfel de concerte? Iată întrebări la care vor trebui să răspundă în fața Mântuitorului Hristos, Care a fost batjocorit de către această jidovă și vom asista iarăși la alte balsfemii, chiar în România ortodoxă, la câțiva pași de Patriarhie!

Trimiteți mesaje Patriarhiei Române și trustului de presă Basilica până vom avea un comunicat în care să ne explice de ce tac în această problemă. Iată adresele:

patriarhia@patriarhia.ro, cabinet.patriarhal@patriarhia.ro, biroul.sesizari@patriarhia.ro, palatul.patriarhiei@patriarhia.ro, contabilitate@patriarhia.ro, editura@patriarhia.ro, info@basilica.ro, agentia@basilica.ro, basilica@basilica.ro.

Puteti eventula sa le trimiteti si mesajul de mai jos:

Lady Gaga este o persoană și artistă mai mult decât non-conformistă, este, dacă ne raportăm la versurile, mesajele și ținutele sale, fară nicun fel de exagerare sau fanatism relgios, o ființă satanică. Căteva dovezi drept argumente solide ar fi următoarele:

Cele scrise mai sus cred că sunt pe înțelesul oricui, și nu lasă loc de dubii în ceea ce privește orientarea religioasă și influența satanică a “starului” internațional.
Aproximativ 55.000 de persoane sunt așteptate la concert, în special tineri care nu cunosc fața adevărată a artistei sau care sunt orbiți de popularitatea ei.

Suntem un popor crestin. Blasfemiile si hulele sunt pacate impotriva Duhului Sfant, care nu se iarta in veci, daca nu sunt lepadate.

Lady Gaga e o fiinta malefica, care nu pierde nici o ocazie de a huli cele sfinte, asa cum se vede din articolele de mai jos:

Lady Gaga si REVOLUTIA HOMOSEXUALILOR: „Gay din toate tarile, uniti-va!”. Un milion de participanti la Festivalul EuroPride …
VIDEO: LADY GAGA – „JUDAS”. Cat va mai rabda bunul Dumnezeu?
LADY GAGA – „JUDAS”. Marioneta joaca rolul Mariei Magdalena ce este indragostita de Iuda
Analiza Vigilant Citizen: LADY GAGA – “Born This Way”
VIDEO: „Born This Way”, clipul in care LADY GAGA o intruchipeaza pe MAMA MONSTRU CE NASTE O NOUA RASA
LADY GAGA: „Coarnele mele sunt naturale”
Video si foto: LADY GAGA cu COARNE la Premiile Grammy 2011
BLASFEMIE: Pictura GAGA CHRIST pe prima pagina a ziarului New York Post
VIDEO – Un clip plin de simboluri: “ALEJANDRO” – Lady GaGa
Noi avem datoria sa ne opunem prezentei ei la Bucuresti, capitala unei tari crestinate de apostolul Andrei. Nu are ce sa caute aici cineva care batjocoreste jertfa Mantuitorului si simbolurile sfinte. Ne-am face partasi la ratacirea ei. Sa semnam impotriva desfasurarii concertului la Bucuresti!

Peste 2000 de persoane au semnat petitia impotriva concertului. Nu venirii lady gaga la Bucuresti!

Citiți și:

31 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cititor said, on august 11, 2012 at 2:55 pm

    au zis ca nu comenteaza caci au cipuri in creier:http://www.youtube.com/watch?v=Z5OMyY5FhOY

    Apreciază

  2. STOP RFID 666 said, on august 11, 2012 at 3:08 pm

    Nu comenteaza, pentru ca sunt vanduti. In varful ierarhiei, toti sunt vanduti, in frunte cu Daniel din deal. Cel putin vedem si noi cine ne pastoreste iar in felul acesta sa ne delimitam de ei.

    Apreciază

  3. Ambra said, on august 11, 2012 at 3:13 pm

    Cu durere in suflet am ajuns la concluzia ca slujitorii Bisericii Ortodoxe Romane nu mai au nicio legatura cu Hristos. Si aici poate oricine sa ma contrazica, dar eu m-am lovit recent de o situatie care m-a cutremurat. Mergand la Manastirea Sinaia zilele trecute pentru a ma interesa de crestinarea unui copil, mi s-a cerut taxa la intrare. Nu stiu cati crestini inteleg un astfel de gest facut punctual la intrarea unui locas al Domnului. Adica… daca n-aveam banutii aceia nu puteam intra in Casa Lui? E posibil asa ceva? Saracii ( de pilda ) nu mai au acces la Sfanta Liturghie? Nu se mai pot inchina la icoane? Iertarea pacatelor e pe bani? Am avut o reactie poate nepotrivita si a intrebat pe cel cu taraba de la intrare ( care nu era calugar ci doar un simplu cetatean ), ce se intampla cu cei ce n-au bani de taxa? Nu mai au acces la Hristos? Asa i-a invatat pe ei Mantuitorul? L-am vazut incurcat si, scarbita, am plecat. Voi crestina copilul in alta parte, desi imi placeau mult locurile acelea. Plus gustul amar ramas in urma durerii ca undeva, credinta mea stramoseasca a fost invadata de niste impostori. Si atunci… ce atitudine oficiala antihristica sa mai pretindem de la ei?

    Apreciază

    • apelpentruviata said, on august 12, 2012 at 4:11 am

      Din pacate la fel este si in toata Moldova.

      Apreciază

      • Mirela said, on august 12, 2012 at 10:01 pm

        Sunt din Moldova si am mers de destule ori la manastiri, dar nicaieri nu s-a pus problema sa nu pot intra daca nu platesc vreo taxa. Intr-adevar, la unele manasitiri e pusa o taxa de vizitare, dar aceea nu se aplica celor care vin ca inchinatori, ci doar celor al caror scop e pur turistic.

        Apreciază

      • mihai said, on august 13, 2012 at 11:16 am

        Hai sa nu exageram ca “la fel este si in toata Moldova”. Vino si tu macar cu niste exemple asa cum a adus Ambra si dupa aceea mai vedem. Frate, te indemn respectuos si parinteste sa nu vii cu generalizari si nivelari de genul celor zise mai sus de tine, fiindca tipul asta de gandire nu e in duh crestin-ortodox. Trebuie sa fim foarte atenti cum folosim cuvintele fie in scris, fie vorbit mai ales in timpurile noastre cand “neghina confuziei” este semanata in toate mediile si activitatile nostre de zi cu zi. Doamne-ajuta!

        Apreciază

      • Ambra said, on august 13, 2012 at 3:53 pm

        Mirela, explica-mi si mie ce e aceea o taxa de vizitare. Cum adica? Te intreaba la intrare daca ai venit sa te inchini sau daca vizitezi si pe urma ti se cer bani? Pai fiind o tara ortodoxa e firesc, cand intri sa vizitezi o manastire, sa te inchini si la icoane, sau sa aprinzi o lumanare, sau sa te rogi, Si atunci… platesti taxa sau nu platesti? Iar daca esti de alta credinta si vrei sa vezi o manastire ortodoxa…. platesti, nu? Poate ti se lumineaza sufletul si te convertesti. Dar daca n-ai bani de taxa… brusc acest lucru nu mai e posibil, practic, din lipsa de bani ti se refuza mantuirea. E aceasta Invatatura lui Hristos? Oameni buni, sa ne trezim si sa ne amintim ce a facut Manatuitorul nostru cu tarabele negustorilor din templu si ce ar face cu noi daca inchidem ochii cand se cer bani in Numele Lui!
        Mihai, ceea ce spui tu e corect. Am fost de pilda mai demult la Manastirea Buciumeni si, nu numai ca nu mi s-a cerut „taxa de vizitare”, dar am fost intrebata de o maicuta de acolo daca am mancat si mi s-a oferit ceva de mancare si un pahar cu apa, caci drumul de mers pana acolo e lung.

        Apreciază

      • Mirela said, on august 13, 2012 at 6:40 pm

        @Ambra
        Eu la manastiri am intrat, pur şi simplu, fără să mă tragă cineva de mânecă pentru a mă întreba cu ce scop am venit sau ca să mă taxeze. Doar am observat demult, la un pangar (cred că la Voroneţ), că apărea o taxă de vizitare şi am întrebat ce e cu ea, la care mi s-a răspuns că se aplică celor care vin în scop pur turistic.
        Nu toată lumea merge la mănăstiri să se roage sau să aprindă lumânări, eu am văzut destule grupuri de străini care veneau să vadă locaşurile doar pentru calitatea lor de monumente istorice şi de artă, şi nici lor sau altora nu cred că li se condiţiona intrarea de vreo plată.
        Dacă vorbim despre bunăvointă, cred că trebuie nu doar să o pretindem de la alţii, ci să o şi oferim, ceea ce cred că presupune să nu fim puşi foarte uşor pe a acuza, fără să ştim toate datele problemei. Cine vrea să se facă ortodox nu cred că se va împidica aşa de tare că va vedea pusă o taxă (dacă nimeni nu îl agresează cu ea), ispitele şi impedimentele serioase cred că sunt altele.
        Cât despre mâncat, la cele multe dintre mănăstiri poţi să mănânci la trapeză fără să te coste nimic, oare această jertfă a lor nu trebuie socotită?

        Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on august 13, 2012 at 10:01 pm

        sunt blestemați de Dumnezeu ăia care fac așa ceva

        Apreciază

    • stelian said, on august 14, 2012 at 1:09 pm

      mie mi se pare incredibil ce zici tu… Esti sigura ca era un reprezentant al manastirii si nu un cersetor mai tupeist?

      Apreciază

  4. cititor said, on august 11, 2012 at 3:16 pm

    un filmuletz facut frumos care cuprinde evolutia spre guvernu unic si pierderea credintei..http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=MTzrR8PCNuQ&NR=1

    Apreciază

  5. cititor said, on august 11, 2012 at 3:19 pm

    cei sus pusi au altfel de cip nu de sticla:http://www.youtube.com/watch?v=0JJeKTgy_ZI

    Apreciază

  6. cititor said, on august 11, 2012 at 3:22 pm

    cat de bine e (foarte tare!!!):http://www.youtube.com/watch?v=3t6lftzXgM4

    Apreciază

  7. cititor said, on august 11, 2012 at 3:24 pm

    ca animalele:http://www.youtube.com/watch?v=iqpiE0Qi2XQ

    Apreciază

  8. cititor said, on august 11, 2012 at 3:36 pm

    cine are banu pentru..:http://www.youtube.com/watch?v=uDbRw49Htms

    Apreciază

  9. cititor said, on august 11, 2012 at 3:47 pm

    luminitza cu coarne:http://www.youtube.com/watch?v=7_CCkjEiaEQ&feature=related

    Apreciază

  10. Aurora said, on august 11, 2012 at 3:58 pm

    @Mircea V
    Te rog sa-mi trimiti un mail pe adresa auroradumitru_ad@yahoo.fr si sa-mi spui mai multe in legatura cu moartea fratelui Stefan. Suntem mai multi care vrem sa mergem la mormantul lui sa-i aprindem lumanari si sa ne rugam pentru el. Din pacate nu stim locul. Imi pare rau ca nimeni de pe aici n-are nici o reactie si isi vede in continuare de comentarii ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Cata dreptate avea Eminescu in versurile „Din codru rupi o ramurea/ Ce-i pasa codrului de ea ? Ce-i pasa unei lumi intregi de moartea mea ?”!!
    Suntem reci, fratilor ! Nu ne da o lacrima de un frate. Ne mai miram ca nu ne da Dumnezeu ploaie ! Ne-o meritam pe lady Gaga ! Si pe Ciobotea si pe Stoica !
    @Saccsiv 2, te rog sa nu ma cenzurezi ! Fratele Vasile Il pretuia mult pe Stefan si s-ar intrista de-acolo din puscarie sa afle ca nu ne pasa de moartea lui. Dumnezeu sa-l odihneasca !

    Apreciază

    • saccsiv2 said, on august 12, 2012 at 12:39 am

      Aurora, iarta-ma ca nu am gasit timp. O sa-i dedic un articol fratelui Stefan, ale carui comentarii le citeam cu drag si care imi insuflau curaj.

      Apreciază

  11. cititor said, on august 11, 2012 at 4:02 pm

    arta dracului:http://www.youtube.com/watch?v=i_sci7G-Z3Q&feature=related

    Apreciază

  12. Partizanu said, on august 11, 2012 at 5:42 pm

    Din zona politicului inafara de Becali si ND a-ti mai vazut vre-o reactie? Sau lor le place aceast curent satanist? Ultima creatie a iudeilor franc-masoni.

    Apreciază

  13. STOP RFID 666 said, on august 11, 2012 at 8:02 pm

    Apreciază

    • marius said, on august 12, 2012 at 7:51 pm

      bun bun filmul, prima oara l-am vazut acum vreo 1-2 ani! intre timp au aparut multe videoclipuri si melodii cu simboluri satanisto-illuministe mult mai pe fata. Foarte multe si foarte buna materiale gasiti pe „manolescubd.tk” la sectiunea Download.

      Apreciază

  14. marius said, on august 11, 2012 at 10:45 pm

    Aha, chiar tare, ei ne ataca, ne fac religia praf, hulesc pe Dumnezeu! Ganditi-va ei ne pot face orice, noi nu putem sa raspundem. Am 20 de ani, credeti-ma ca le-am aratat mai multe materiale despre Lady Gaga mai multor prieteni sau cunoscuti, tot ce face pierduta e pe fata, insa diavolul lucreaza asa de mult si de bine in aceste zile incat ne intuneca mintea cumplit! Doamne Ajuta-ne, vremuri grele vor veni!

    Apreciază

  15. android said, on august 12, 2012 at 10:46 am

    Cred ca Becali a fost cel mai sincer cand a spus ca este satana in persoana si ca el daca ar putea nu ar aduce asa specimene in Romania. Macar lui nu i-a fost frica sa vorbeasca.

    Apreciază

    • stelian said, on august 14, 2012 at 1:15 pm

      era si timpul ca Becali sa mai zica ceva aproape de adevar… dar, din pacate, daca te uiti la raspunsurile articolului original, toti il acuza de prostie… e ca aia cu lupul…

      Apreciază

  16. minionita said, on august 12, 2012 at 11:43 am

    Si eu am incercat sa vorbesc cu cineva dar raspunsul a fost ca daca intra banul e OK. Si ca tinerii au nevoie de asta.

    Apreciază

  17. Alexandru(Fulger) said, on august 12, 2012 at 11:14 pm

    Au o lasitate extraordinara ! Nici macar un comentariu de la ei dar sa lupte impotriva satanistei , se vede ca patriarhia e la mila elitelor.

    Apreciază

  18. Valentin Dorneanu said, on august 13, 2012 at 10:14 pm

    lasă că i-am aranjat io. le-am trimis un mail

    Apreciază

  19. cristina said, on august 17, 2012 at 12:34 am

    Lady Gaga,Madonna,trupele de hard rock si heavy metal.promoveaza satanismul si nu au ce cauta intr-o tara crestin ortodoxa.Nu stiu cine e atat de pasionat de aceasta unealta a Satanei,cind Romania este in colaps financiar si economic,cind oamenii nu mai au locuri de munca ,cind preturile pur si simplu au explodat,cind lumea este stresata si bolnava din cauza situatiei dramatice in care se afla tara.Nici pe plan mondial,lucrurile nu stau mai bine si traim acum linistea dinaintea furtunii.Oamenii au ajuns sclavii banului si au uitat sa traiasca simplu si crestineste.Acum,daca nu ai vila cu termopane,limuzina la scara ,daca nu te imbraci de la Versace si nu ai geanta Louis Vuitton,nu existi.Tineretul e distrus din cauza drogurilor si a cluburilor de noapte,practic numai are nici un viitor.Biserica ar trebui sa se implice mult mai mult in viata credinciosilor si sa-i calauzeasca,sa-i sprijine pe cei care au nevoie de ajutor.Preotii ar trebui sa stie de toate cazurile cu probleme,din parohia lor si sa incerce sa-i aduca pe drumul cel bunpe cei rataciti.Dumnezeu sa ne apere de vremurile grele care vor veni peste omenire si sa ne intareasca credinta,caci acum venirea lui Antihrist e aproape si ne asteapta grele incercari.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.