SACCSIV – blog ortodox

Marturisirea unei cititoare: SFANTA IMPARTASANIE FACE MINUNI

Posted in Sfanta Impartasanie by saccsiv on mai 28, 2012

Iata comentariul sorei plumoada postat la articolul CE SE INTAMPLA IN TIMPUL SFINTEI LITURGHII? O istorie foarte folositoare:

daca imi ingaduiti, tin sa va spun prin ce am trecut recent:

eu cred ca Sfinta impartasanie face minuni, cu mine a facut:
am fost bolnava, am aflat asta prin toamna lui 2011, de fapt, tot anul ma simtisem rau, dar acum aveam confirmarea;
de cind am aflat, cititnd pe net depre boala, am dat de acatistul Sfintului Nectarie si l-am citit timp de 4 luni, in fiecare noapte, atunci cind rugaciunea este de aur si ajunge la prestolul Domnului;
nu existau medicamente, decit operatia.
din cauza nevredniciei mele, duhovnicul nu m-a impartasit atunci, nu tineam post,si altele mai grele…
intre timp, am facut ecografii, inclusiv inainte de Paste, lucrurile erau la fel;

am tinut post si am vrut sa ma impartasesc din toata inima, lucru care s-a si intimplat; NU TIN MINTE SA IMI FI DORIT VREODATA ASA DE MULT, NEVREDNICA DE MINE, SA GUST DIN TRUPUL DOMNULUI, NU TIN.

dupa Sf. Paste am facut interventia, si am descoperit, cu stupoare ca lucurile incepusera si fie muuuuuuuult mai bune; aveam o formatiune chistica, care scazuse brusc 2 cm, si pe unde se exitinsese, nu mai era, am trecut cu bine, m-am simtit bine, sunt bine.

persoanele care m-au ajutat au purtat nume de apostoli, TOATE si numele Maicii DOmnului.
nu stiti cit m-am rugat, cu cita zdrobire, am ars candela, m-am uns si Domnul m-a ascultat, si sf. Nectarie si Maica Sfinta, puteam sa fiu mult mai rau, dar m-am simtit bine.

ma iertati, am scris mult, dar nu au vrut sa tin lumina sub obroc, cum se spune, stiind ca voi ma veti intelege, desi altora li se pare ca exagerez.

poate inspira si pe altii, macar pe unul

eu, sunt alt om, ce frumoasa e smerenia!

Multumesc Doamne, Maica Domnului si Sf. Nectarie, multumesc!

Cititi va rog si:

Rubrica incepatorului: SFANTA IMPARTASANIE

Parintele Arsenie Papacioc – SFANTA IMPARTASANIE:

20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on mai 28, 2012 at 11:56 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:18 pm

    SUA au definitivat planurile pentru un atac militar împotriva Iranului.

    http://www.jurnalul.ro/externe/sua-atac-iran-613967.htm

    Apreciază

  3. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:20 pm

    Marele business numit invatamant. Cat costa sa intri la BACALAUREAT 2012. Taxe si tarife oficiale pentru elevi publicate de minister.

    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cat-costa-sa-intri-in-bacalaureat-2012-taxe-si-tarife-oficiale-pentru-elevi-publicate-de-minister.html

    Apreciază

  4. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:21 pm

    Canibalism in centrul Miami. Individ impuscat in timp ce manca din chipul unui barbat viu.

    http://stirileprotv.ro/stiri/socant/scene-de-canibalism-in-mijlocul-orasului-individ-impuscat-in-timp-ce-manca-din-chipul-unui-barbat.html

    Apreciază

  5. ORTODOX said, on mai 28, 2012 at 12:24 pm

    Când ai har?

    Apreciază

  6. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:29 pm

    Vaticanul, implicat intr-un nou scandal. Pedeapsa maxima pentru cei care au SALVAT viata unei fetite.

    http://stirileprotv.ro/stiri/international/vaticanul-implicat-intr-un-nou-scandal-pedeapsa-maxima-pentru-cei-care-au-salvat-viata-unei-fetite.html

    Apreciază

  7. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:34 pm

    Ce vrajeala. Ai mulţi prieteni pe Facebook – ai mai multă materie cenuşie. Vezi cum modifică structura creierului uman reţelele sociale. Ai multi prieteni pe facebook ai mai multe sanse sa iti speli creierul complet pe langa care mai primesti bonus si o supraveghere totala de tip SRI.

    http://www.jurnalul.ro/starea-de-sanatate/facebook-materie-cenusie-613962.htm

    Apreciază

  8. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:38 pm

    Da-le Doamne mintea cea de pe urma. Gemenele Louise şi Martine, în vârstă de 69 de ani, prostituatele veterane din Cartierul Roşu.

    http://www.jurnalul.ro/fun/prostitutie-cartierul-rosu-gemene-veterane-video-613953.htm

    Apreciază

  9. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:41 pm

    Baietii veseli incep sa arunce pastile sa pregateasca lumea pentru ce va urma.

    Anarhiştii ameninţă că vor transforma într-un iad Jocurile Olimpice din această vară de la Londra. Iar autorităţile spun că ameninţarea pare credibilă şi, astfel, există motive serioase de îngrijorare.

    http://www.libertatea.ro/detalii/articol/anarhisti-amenintare-razboi-jocurile-olimpice-de-la-londra-396364.html

    Apreciază

  10. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:46 pm

    ANUNŢUL-BOMBĂ care i-a făcut pe liderii lumii să-şi cheme de urgenţă consilierii de taină. „Asta nu se opreşte aici!”

    http://www.libertatea.ro/detalii/articol/iran-noua-centrala-nucleara-396236.html

    Apreciază

  11. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:48 pm

    Un câine fură o rachetă aprinsă şi aleargă cu ea în gură în timp ce artificiile continuă să iasă de pe tub. Micuţul patruped este foarte uimit de focurile de artificii, fără să realizeze că de fapt acestea ies chiar din gura lui.
    Ba mai mult, un foc de artificiu trece razant pe lângă un bărbat care se fereşte la timp să nu fie ars.

    Apreciază

  12. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:54 pm

    Ortodocşii moldoveni cer excomunicarea premierului şi mazilirea mitropolitului.

    http://www.cotidianul.ro/ortodocsii-moldoveni-cer-excomunicarea-premierului-si-mazilirea-mitropolitului-184126/

    Apreciază

  13. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:54 pm

    O investigaţie din Africa de Sud a scos la iveală modul în care fetiţe de cel mult 12 ani sunt obligate să se mărite şi să întreţină relaţii sexuale cu bărbaţi purtători de HIV.

    http://www.cotidianul.ro/drama-fetitelor-condamnate-la-moarte-184125/

    Apreciază

  14. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:55 pm

    Din nou cutremure. Cutremur în Argentina cu magnitudinea de 6,3.

    http://www.cotidianul.ro/cutremur-in-argentina-cu-magnitudinea-de-63-184080/

    Apreciază

  15. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:56 pm

    Sistemul bancar spaniol se prăbuşeşte.

    http://www.cotidianul.ro/sistemul-bancar-spaniol-se-prabuseste-184133/

    Apreciază

  16. mishuleu said, on mai 28, 2012 at 12:56 pm

    În Spania, peste 700.000 de persoane sunt de trei ani în şomaj.

    http://www.cotidianul.ro/in-spania-peste-700000-de-persoane-sunt-de-trei-ani-in-somaj-184135/

    Apreciază

  17. stefan said, on mai 29, 2012 at 4:25 pm

    Iti foarte multumesc pentru marturisirea ta imi place sa aud exemple de oameni care au reusit ceva si recunosc ca au facut asta numai cu ajutorul lui Dumnezeu. Ma imbarbateaza si pe mine sa fac mai multe pentru credinta si pentru mine si iti urez multa sanatate si domnul sa fie cu tine

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.